-
παιδια καλησπερα σε ολους.ειμαι κατοχος ενος πουντο σπορτινγκ μκ2β 95ps και χρειαζομαι την βοηθεια σας.θελω να αλλαξω τα αμορτισερ τα μαμα χωρις να αλλαξω τα ελατηρια μου εχουν προτεινει για καλο αμορτισερ τα bilstein sport κιτρινα και τα koni τα κοκκινα.ποια προτεινεται εσεις?δεν θελω να ειναι τελειως κουτσουρο το αμαξι.εχεται να μου προτεινεται κατι αλλο εκτος απο αυτα?
-
παιδια καλησπερα σε ολους.ειμαι κατοχος ενος πουντο σπορτινγκ μκ2β 95ps και χρειαζομαι την βοηθεια σας.θελω να αλλαξω τα αμορτισερ τα μαμα χωρις να αλλαξω τα ελατηρια μου εχουν προτεινει για καλο αμορτισερ τα bilstein sport κιτρινα και τα koni τα κοκκινα.ποια προτεινεται εσεις?δεν θελω να ειναι τελειως κουτσουρο το αμαξι.εχεται να μου προτεινεται κατι αλλο εκτος απο αυτα?
-
παιδια καλησπερα σε ολους.ειμαι κατοχος ενος πουντο σπορτινγκ μκ2β 95ps και χρειαζομαι την βοηθεια σας.θελω να αλλαξω τα αμορτισερ τα μαμα χωρις να αλλαξω τα ελατηρια μου εχουν προτεινει για καλο αμορτισερ τα bilstein sport κιτρινα και τα koni τα κοκκινα.ποια προτεινεται εσεις?δεν θελω να ειναι τελειως κουτσουρο το αμαξι.εχεται να μου προτεινεται κατι αλλο εκτος απο αυτα?
-
Αποψη μου ειναι αν αλλαξεις αμορτισερ να αλλαξεις και ελατηρια..Αυτα πανε μαζι αλλιως θα κανεις αποσβεση μονο με τα ελατηρια αν το αμορτισερ ειναι μαλακο και το αναποδο..Ο μονος λογος να αφησεις τα ελατηρια ιδια ειναι να βαλεις ενα κλικ πιο σκληρα αμορτισερ ισα ισα να δεις διαφορα.Αν πας σε πιο σκληροπυρινικες καταστασεις τοτε να αλλαξεις και ελατηρια..Απ οτι βλεπω ψαχνεσαι για κιτρινα bilstain τα οποια χωρις να ειμαι και σιγουρος δεν ειναι οτι πιο ανετο..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αποψη μου ειναι αν αλλαξεις αμορτισερ να αλλαξεις και ελατηρια..Αυτα πανε μαζι αλλιως θα κανεις αποσβεση μονο με τα ελατηρια αν το αμορτισερ ειναι μαλακο και το αναποδο..Ο μονος λογος να αφησεις τα ελατηρια ιδια ειναι να βαλεις ενα κλικ πιο σκληρα αμορτισερ ισα ισα να δεις διαφορα.Αν πας σε πιο σκληροπυρινικες καταστασεις τοτε να αλλαξεις και ελατηρια..Απ οτι βλεπω ψαχνεσαι για κιτρινα bilstain τα οποια χωρις να ειμαι και σιγουρος δεν ειναι οτι πιο ανετο..έτσι και αλλιώς το σπορτινγκ ποτέ δεν ήταν άνετο... μάλλον ξερά κοπανάει
-
το αυτοκινητο ειχε πολυ σκληρα αμορτισερ απο τη μανα του.ξερεται καλο συνδιασμο αμορτισερ ελατηρια μεχρι 500ευρω?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
έτσι και αλλιώς το σπορτινγκ ποτέ δεν ήταν άνετο... μάλλον ξερά κοπανάει
+1
Ποσα χλμ εχει το Puntaki σου?
Θες καποιο 'σπορ' αμορτισερ? -
θελω κατι με σπορ προσανατολισμο χωρις να ειναι τελειως κουτσουρο.το πουντο εχει 100000κμ.
-
Θα προτεινα τα Κoni special (κοκκινα) , περιπου 380-400€, σε συνδιασμο με τα εργοστασιακα ελατηρια.
Aλλαξε και top mounts, κανε εναν ελεγχο και για φθαρμενα silent blocks.
Πιστευω ειναι καλος συνδιασμος ανεσης-αποδοσης.Βεβαια, οπως ειπε και ο red_monster, το sporting (και γενικοτερα τα Punto ΜΚ2-ΜΚ2Β) ποτε δεν ηταν ιδιαιτερα ανετο.
-
τα top mount τι ειναι?τα κονι κοκκινα ειναι πιο σκληρα απο τα εργοστασιακα?τα bilstein σπορτ με μαμα ελατηρια ειναι πολυ πιο σκληρα απο τα κονι κοκκινα,εχω ακουσει οτι ειναι ρυθμιζομενα ειναι αληθεια?
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
τα top mount τι ειναι?τα κονι κοκκινα ειναι πιο σκληρα απο τα εργοστασιακα?τα bilstein σπορτ με μαμα ελατηρια ειναι πολυ πιο σκληρα απο τα κονι κοκκινα,εχω ακουσει οτι ειναι ρυθμιζομενα ειναι αληθεια?Χονδρικα, τα top mounts ειναι οι ελαστικες (συνηθως) βασεις στις οποιες βιδωνει το αμορτισερ στο πανω μερος του.
Μπορεις να τα δεις στους θολους εαν ανοιξεις το καπω.
Τα κονι εχουν εσωτερικη βαλβιδα ρυθμισης αποσβεσης, δεν ειναι πληρως ρυθμιζομενα.
-
προσωπική άποψη: μην βάλεις κούτσουρα. Το αμάξι κοπανιέται ανελέητα κ ξεκολλάει απροειδοποίητα. Καλύτερα στο μαμά ύψος κάτι πιο σκληρό.
-
τα εχεται δοκιμασει τα κονι κοκκινα.σε ποια ρυθμιση να τα ρυθμισω?
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
τα εχεται δοκιμασει τα κονι κοκκινα.σε ποια ρυθμιση να τα ρυθμισω?Δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές για όλους.... τότε δεν θα ήταν ρυθμιζόμενα αλλά κοινά στην 'σωστή' ρύθμιση... Η έννοια του ρυθμιζόμενου είναι να το ψάξεις λίγο ή να αρχίσεις από τη μέση ή ό,τι σου πει ο ψαγμένος μάστορας ή φίλος και μετά να το δοκιμάζεις λίγο πάνω λίγο κάτω μέχρι να είναι σωστό σε πολλές διαφορετικές συνθήκες και καταστάσεις (που κι αυτό πρέπει να είσαι σωστός και ψαγμένος οδηγός για να το καταλάβεις...).
Αν δεν έχεις όρεξη να τα κάνεις αυτά απλά βάλε καλά μη ρυθμιζόμενα. Τουλάχιστον έτσι δεν μπορείς να κάνεις χοντρή πατάτα... ίσως κάνεις και οικονομία. Ιδανικά μάλλον για γενική χρήση είναι τα FSD που βασικά αλλάζουν συμπεριφορά ανάλογα με τις συνθήκες ώστε να έχεις πάντα τη σωστή ρύθμιση και φαίνεται ότι λειτουργούν επιτυχημένα. -
παιδια οταν λεμε αλλαζουμε top mount αλλαζουμε το λαστιχο ή ολη η βαση μαζι με το λαστιχο?ποσο κοστιζουν τα top mount?
αμορτισερ πουντο σπορτινγκ μκ2β