Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ??
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ??
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    37
    1214
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drosxo last edited by

      Ο χρήστης G60 έγραψε:

      Kουβέντα κάνουμε,η τσέπη του καταναλωτή δεν κοιτάει οπαδισμούς.
      Απλά στα εργοστάσια συμφέρει να επικρατεί ο σκοταδισμός για να πουλάνε με βάση τα επιχειρήματα που τους συμφέρει.
      Και δυστυχώς ο φανατισμός είναι τόσο μεγάλος που βλάβες σε σασμάν κινητήρες κλπ περνάνε στους πελάτες ως συνηθισμένες
      Ηθελα να' ξερα τι θεωρούν οι ποιό πολλοί ως σοβαρή ζημιά,να κοπεί το αμάξι στη μέση?
      Γιατί δε δικαιολογείτε το ύψος των πωλήσεων του VAG και της mercedes με τόσα σαβουροπράματα που βγάζουν πλέον.
      Αρα μιλάμε για αρωστημένο καταναλωτικό κοινό

      Σαφως και ετσι ειναι, ολα τα εργοστασια εχουν χασει τη μπαλα με τον ανταγωνισμο μεταξυ των, προσπαθωντας να ισορροπησουνε κοστος - τεχνολογια αφηνουν την αξιοπιστια τελευταια γιατι εχουν πλεον δημιουργηθει οι καταναλωτες πειραματοζωα, οι λεγομενοι early adopters που παιζουν το ρολο του tester χωρις να το ξερουν. Και μετα το χαος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        scirocco123 last edited by

        ναι βρε παιδια..και εγω συμφωνω,....δεν ξερεις απο που θα σ ρθει...

        μπορει να σαι τοσο τυχερος που θα σ πεσουνε ολα τ προβληαμτα.. μπορει και να μην παθεις ποτε τιποτα....
        αλλα ετσι οπως ειναι πλεον αποκλειεται να μην αντιμετωπισεις καποιο μικρο-προβλημα...

        το θεμα ειναι το κοπανημα ειναι αρκετα εντονο και δεν νομιζω να θερωρειτε ουτε φυσιολογικη φθορα ουτε κατι αλλο..σιροκο ενος ετους και ιδιων χιλιομετρων..δεν το κανει.....

        και με παραξενευει το γεγονος οτι επεσε τοσο νωρις η αποδοση των αμοριτσερ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης G60 έγραψε:

          βρηκατε παλι αφορμη να αρχισετε γερμανια ιαπωνια κτλ κτλ

          ας μην συνεχισουμε τα

          Κουβέντα κάνουμε Βασίλη,χ@στήκαμε για τους κατασκευαστές,η αναξιοπιστία έχει φτάσει στο ζενίθ κι εμείς κοιτάμε το δάχτυλο

          +10000000000

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drosxo last edited by

            Ο χρήστης scirocco123 έγραψε:

            και με παραξενευει το γεγονος οτι επεσε τοσο νωρις η αποδοση των αμοριτσερ....

            Ειδικα στα πισω αμορτισερ γινεται της παλαβης με τα αμορτισερομετρα, επειδη ο πισω αξονας δεν εχει βαρος πρεπει να γινει υπο συνθηκες η μετρηση, εμενα στα κτεο μου τα βγαλανε 68% τα πισω και στον αμορτισερα μου τα βγαλαμε 53%. Αντε βγαλε ακρη....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              scirocco123 last edited by

              στο να ζηταω αντικατασταση ομως για το εντονο ηχο δεν εχω δικιο ρε παιδια??
              μη τρελαθουμε κιολας.. αφηνωντας την αποδοση στην ακρη.. δν γινεται να ακουγεται τοσο πολυ..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drosxo last edited by

                Πανε σε ενα γνωστο καλο αμορτισερα, (αν δεν ξερεις καποιον ρωτα στο φορουμ) και πηγαινετε μια μικρη βολτα σε δρομο με πολλες λακουβες, αυτοι συνηθως ξερουν καποιο δρομο τεστ κοντα στο συνεργειο. Απ την αντιπροσωπεια λιγο δυσκολα να γινει αυτο.Μπορει να ειναι κατι απλο και να σου φυγει και το αγχος!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  http://sciroccoclub.gr/forum/viewtopic.php?f=25&t=624 και αλλοι παθοντες με το ιδιο προβλημα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Πηγαινε τον Μεξικανό (το sirocco εννοω ) στην αντιπροσωπεια και ζητα ολα να γινουν οτι αλλαγες ειναι στην εγγυηση!!Λιιγη πιεση θελουν.
                    Εφοσον ειναι και πασιφανες οτι κοπαναει ασχημα δεν θα σου φερουν και μεγαλη αντίρρηση...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harlek last edited by

                      Ο χρήστης Drosxo έγραψε:

                      Ειδικα στα πισω αμορτισερ γινεται της παλαβης με τα αμορτισερομετρα, επειδη ο πισω αξονας δεν εχει βαρος πρεπει να γινει υπο συνθηκες η μετρηση, εμενα στα κτεο μου τα βγαλανε 68% τα πισω και στον αμορτισερα μου τα βγαλαμε 53%. Αντε βγαλε ακρη....

                      Δεν υπάρχει απόλυτη μέτρηση με το αμορτισερόμετρο. Εγώ θεωρώ το αμορτισερόμετρο χρήσιμο στο βαθμό που θα δείξει σπασμένο αμορτισέρ (π.χ. ΑΡ 52% ΔΕ 24%) ή που θα βγάλει εξαιρετικά χαμηλές τιμές (και πάλι όμως, αν τα αμορτισέρ είναι τόσο αδύνατα δεν περιμένεις να δεις νούμερα, το νιώθεις).

                      Χαρακτηριστικό της σχετικότητας των ενδείξεων των αμορτισερόμετρων είναι ότι πριν δυο χρόνια στο ΚΤΕΟ μου είχαν πει ότι πίσω θέλουν αλλαγή (παρότι είχαν σχετικά λίγα χλμ), καθώς έβγαζαν κάπου 35%. Δυο χρόνια αργότερα, στο ΙΔΙΟ ΚΤΕΟ, στο ΙΔΙΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ, τα ΙΔΙΑ αλλά κατά 15.000χλμ πιο γέρικα αμορτισέρ έβγαλαν περίπου 55%! Το είπα στον τεχνικό και μου λέει 'Ναι, έχετε δίκιο. Αλλάξαμε τη ρύθμιση στο μηχάνημα ώστε να βγάζει παραπάνω στον πίσω άξονα, γιατί στα περισσότερα αυτοκίνητα έβγαζε παρατήρηση για αδύναμα αμορτισέρ χωρίς λόγο. Δεν κοιτάζουμε τόσο το απόλυτο νούμερο όσο την καμπύλη (υποθέτω απόσβεσης συναρτήσει της συχνότητας ταλάντωσης)'.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drosxo last edited by

                        Το προβλημα βρισκεται στο καλιμπραρισμα των αμορτισερομετρων. Επειδη αυτοι που πουλανε αμορτισερ θελουν να βγαλουν φραγκα (τι πιο φυσικο;) σου τα βγαζουν BLR μια ωρα αρχιτερα. Αν θελεις πιο αξιοπιστη μετρηση, βγαζεις το αμορτισερ και το βαζεις σε αμορτισερομετρο παγκου, εκει φαινεται αν τα εχει φτυσει πραγματικα. Αλλα η αδιαψευστη μεθοδος οπως ειπες, ειναι η αισθηση σε συναρτηση με τα χιλιομετρα που κουβαλανε στην πλατη τους τα αμορτισερ, και μετα το παλιο κολπο με την πιεση-επαναφορα και την ταλαντωση (για πολυ τελειωμενες καταστασεις). Επισης, αν βρεθειτε σε δρομο σαγρε, δοκιμαστε να φρεναρετε αποτομα για να δειτε αν μπλοκαρουν οι τροχοι, παντα σε σχεση μ' αυτο που ξερατε. Αν το αυτοκινητο δεν εχει γινει βρακολαστιχο-καραβι σε φουρτουνα και δεν ζητας το απολυτο κρατημα σε αποτομες αλλαγες πορειας, μπορεις να πας αλλα 5000χλμ με τα ιδια ,φαινομενικα τελειωμενα αμορτισερ απο κτεο-αμορτισερομετρα κλπ κλπ.
                        Το δικο μου εχει χασει λιγο σε αισθηση μετα απο 35000και χλμ αλλα δεν καιγομαι να τα αλλαξω κιολας λογω στυλ οδηγησης και λογω του οτι περναω καθημερινα πανω απο 5 ραγες τραινου(με μικρη ταχυτητα)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Κι εγώ έχω καταλάβει ότι το θέμα αμορτισερομέτρηση είναι μια σκοτεινή ως μυστικιστική υπόθεση... Δεν θα έδινα και πολλή σημασία στο 60+%, έχω την εντύπωση ότι αν είσαι πάνω από 50% μάλλον καλά είσαι. Και το κακό είναι ότι κανένας δεν κάνει μέτρηση μόλις βάλει τα καινούργια να δούμε πόσο φτάνουν... Κυρίως έχουν σημασία οι διαφορές ανά άξονα.
                          Εγώ πάντως το ότι κάτι δεν πάει καλά το υποπτευόμουνα από την συμπεριφορά, τυχαία μέτρηση εκεί που άλλαζα λάστιχα συνηγόρησε αλλά το επιβεβαίωσα με σιγουριά χωρίς να το θέλω λίγο μετά, στη δοκιμασία που περιγράφεται πιο πάνω.... προσπάθησα να φρενάρω σε κακό οδόστρωμα (διόδια Αφιδνών προς Αθήνα) και τα είδα όλα... γιατί η ρόδα ήταν πρακτικά στον αέρα οπότε φυσικά εκτός από τα φρένα δεν δουλεύει ούτε το τιμόνι... (άραγε κατάλαβε ο τζιπάς που μου χωνόταν πόσο κοντά έφτασε στο να με γνωρίσει;;)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            harlek last edited by

                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                            το κακό είναι ότι κανένας δεν κάνει μέτρηση μόλις βάλει τα καινούργια να δούμε πόσο φτάνουν... Κυρίως έχουν σημασία οι διαφορές ανά άξονα.

                            Είχε τύχει να κάνω εγώ, κάνα μήνα αφού έβαλα KYB Excel-G σε Punto ΜΚ1. Άλλαξα λάστιχα στον Καλογρίτσα και μου έκανε δωρεάν μέτρηση. Αποτελέσματα αμορτισέρ ουσιαστικά καινούργιων (κρατηθείτε!):
                            Εμπρός 68%
                            Πίσω 29%

                            Μάλιστα μου πρότεινε να μου αλλάξει τα πίσω! Του λέω καινούργια είναι! Καμιά απάντηση. Η αλήθεια είναι πως το Excel-G πίσω είναι μαλακό αμορτισέρ, το είχα νιώσει απ' όταν το πρωτοφόρεσα. Επομένως, το μικρό ποσοστό μπορεί να δείχνει ότι το αμορτισερ είναι μαλακό (από επιλογή) κι όχι κατ ανάγκη τελειωμένο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drosxo last edited by

                              Σε φιλο μου με panda 100 του βγαλανε 20000χλμ αφου το πηρε, 25% στα πισω Εννοειται οτι δεν εχω μπει σε πιο σκληρο μαμα αμαξι στην κατηγορια του, κοπαναει ακομα και στα πετραδακια, παρολ' αυτα ο αμορτισερας το εκανε το θαυμα του...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                scirocco123 last edited by

                                μαλιστα..οποτε το αφηνουμε στην ακρη το θεμα με τα αμορτισερ και τις μετρησεις....

                                γτ και μενα δν μ φαινεται να εχουνε κανεν θεμα τα αμορτισερ.. ισα ισα ειναι αρκετα σκληρα....

                                το θεμα του ηχου ομως ειναι..

                                ευχαριστω παιδια..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Αν δεν βγουν τα αμορτισερ να μετρηθουν μονα τους τοτε μετριεται ολο το συστημα (αμορτισερ ελατηρια κλπ) .Κανω λαθος;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ο χρήστης scirocco123 έγραψε:
                                    μαλιστα..οποτε το αφηνουμε στην ακρη το θεμα με τα αμορτισερ και τις μετρησεις....

                                    γτ και μενα δν μ φαινεται να εχουνε κανεν θεμα τα αμορτισερ.. ισα ισα ειναι αρκετα σκληρα....

                                    το θεμα του ηχου ομως ειναι..

                                    ευχαριστω παιδια..

                                    Φίλε scirocco123, σήκωσε μια μέρα το αυτοκίνητο και ρίξε μια ματιά στα αμορτισέρ. Δές καταρχάς άν έχουν τρέξει λάδια. Έπειτα δές αν υπάρχει κάτι ξεχαρβαλωμένο που μπορεί να κινείται. Για παράδειγμα, στο δικό μου Citroen έχει την τάση στα πίσω αμορτισέρ να πέφτουν κάτω οι πλαστικές 'καπότες' που προστατεύουν τα καλάμια των αμορτισέρ απο σκόνες,νερα κτλ. Αν έχουν πέσει, στην παραμικρή λακούβα κάνει ένα δαιμονισμένο θόρυβο που νομίζεις οτι σου έχει ξεκολήσει ο τροχός. Το πρόβλημα λύνεται σε δευτερόλεπτα απλά βάζοντάς τες στη θέση τους

                                    Επίσης κάτι άσχετο: Η αμορτισσερομέτρηση κάνει ζημιά στα αμορτισέρ?

                                    Θυμάμαι πρίν χρόνια μια συνέντευξη επισκευαστή αμορτισέρ μοτοσυκλέτας ο οποίος έλεγε οτι έχει αμορτισερόμετρο που μετράει μόνο του το αμορτισέρ αλλά μετά τη διαδικασία της μέτρησης θέλει ανακατασκευή. Ουσιαστικά το είχε για δική του χρήση μόνο, για να βλέπει τη συμπεριφορά του μείγματος λαδιών, βαλβίδων κτλ και κάνει τις κατάληλες ρυθμίσεις στα καινούρια που έφτιαχνε.

                                    Όσες αμορτισερομετρήσεις έχω δεί που γίνονται πάνω στο αυτοκίνητο, υποβάλουν τον τροχό σε πολύ γρήγορες ταλαντώσεις που ουδέποτε υπάρχει περίπτωση να συμβούν στο δρόμο. Μήπως οι πολλές μετρήσεις τα ξεπατώνουν λίγο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harlek last edited by

                                      Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                      Όσες αμορτισερομετρήσεις έχω δεί που γίνονται πάνω στο αυτοκίνητο, υποβάλουν τον τροχό σε πολύ γρήγορες ταλαντώσεις που ουδέποτε υπάρχει περίπτωση να συμβούν στο δρόμο. Μήπως οι πολλές μετρήσεις τα ξεπατώνουν λίγο?

                                      ε όχι δα, ταλαντώσεις με πλάτος 1cm, δε νομίζω... Αν σκεφτείς πως 'κινείται' ένα αμορτισέρ σε ελαφρώς ανώμαλη άσφαλτο με 160χ.α.ω., νομίζω ότι η καταπόνηση από το αμορτισερόμετρο είναι αστεία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                        Εννοειτε συναρμολογηση προφανως in Japan; Γιατι το made in ειναι πλεον παγκοσμιο...

                                        Δεν είναι μόνο η συναρμολόγηση στην Ιαπωνία αλλά και τα επιμέρους εξαρτήματα,πχ άλλο να φοράει δυναμο delco ή marelli κι άλλο να φοράει hitachi

                                        τα hitachi ειναι τοσο καλα δηλαδη? ειχα ακουσει και για τους 20vt οτι οι hitachi πολλαπλασιαστες ειναι μεν πανακριβοι, αλλα λυνεις το γνωστο προβλημα των vag μια και καλη

                                        εγω μονο με πολλαπλασιαστες ειχα μεχρι στιγμης προβλημα και απο οτι φαινεται θα εχω στο αμεσο μελλον με τα τρομερα xenon της marelli (θυγατρικης της marelli πιο συγκεκριμενα)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 2 / 2
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr