-
Για διαβάστε λίγο και την άποψη της Ποπάρας (Tis Popis) ....
http://www.msfree.gr/msdet.php?id=8731
...νομίζω ότι έχει κάποια (γερή) βάση... -
AΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ!
...ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΧΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΡΗΔΕΣ ΤΟΥ WRC( ISC κλπ...)
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Ο Latvala βρίσκεται σε υποχώρηση. Αντί να βελτιώθει σε σταθερότητα, έριξε την ταχύτητα του...Η ομάδα του την εριξε την ταχυτητα. Μετα και τη βλακωδης εξοδο του στην Πολωνια ειχε σαφεις εντολες απο τον Wilson να τερματιζει τους αγωνες οδηγωντας σταθερα και οχι στο οριο.
-
ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο LATVALA ΜΕ ΕΛΑΤΩΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΝΕΙ ΕΞΟΔΟΥΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ??
-
Ο χρήστης daniel έγραψε:
ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο LATVALA ΜΕ ΕΛΑΤΩΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΝΕΙ ΕΞΟΔΟΥΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ??Τη πρωτη μερα εφερε κατι τετακε αλλα δεν εφταιγε αυτος γιατι ειχε αστοχησει ενα ημιαξονιο και ειχε κινηση μονο στους πισω τροχους και δεν ειχε και φρενα. Τη τριτη μερα ομως εκανε το φοβερο, καταφερε να βγει εκτος δρομου αμεσως μετα το flying της ειδικης . Α ρε Jari. Δειτε και το βιντεο.
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=30 ... 0a%20ditch -
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
AΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ!...ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΧΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΡΗΔΕΣ ΤΟΥ WRC( ISC κλπ...)
Τακη το χειροτερο ειναι οτι το βιντεο ειναι φτιαγμενο-κομμενο απο καποιον 17χρονο
-
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο LATVALA ΜΕ ΕΛΑΤΩΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΝΕΙ ΕΞΟΔΟΥΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ??
Τη πρωτη μερα εφερε κατι τετακε αλλα δεν εφταιγε αυτος γιατι ειχε αστοχησει ενα ημιαξονιο και ειχε κινηση μονο στους πισω τροχους και δεν ειχε και φρενα. Τη τριτη μερα ομως εκανε το φοβερο, καταφερε να βγει εκτος δρομου αμεσως μετα το flying της ειδικης . Α ρε Jari. Δειτε και το βιντεο.
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=30 ... 0a%20ditchΠΩΩΩΩΩΩ-ΠΩ ......
ΤΙ ΕΙΔΙΚΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ....!!!!!!!! -
Ο χρήστης CRN.gr έγραψε:
Για διαβάστε λίγο και την άποψη της Ποπάρας (Tis Popis) ....
http://www.msfree.gr/msdet.php?id=8731
...νομίζω ότι έχει κάποια (γερή) βάση...H Popara προσπαθεί απεγνωσμένα εδώ και καιρό να μειώσει την αξία του Loeb (έστω και στρογγυλεμένα). Τίποτε λιγότερο τίποτε περισσότερο. Έχει κολλήσει στους οδηγούς της προηγούμενης δεκαετίας.
Ο τύπος δεν παίζεται από την εποχή που έτρεχε με τα 106. -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Για διαβάστε λίγο και την άποψη της Ποπάρας (Tis Popis) ....
http://www.msfree.gr/msdet.php?id=8731
...νομίζω ότι έχει κάποια (γερή) βάση...H Popara προσπαθεί απεγνωσμένα εδώ και καιρό να μειώσει την αξία του Loeb (έστω και στρογγυλεμένα). Τίποτε λιγότερο τίποτε περισσότερο. Έχει κολλήσει στους οδηγούς της προηγούμενης δεκαετίας.
Ο τύπος δεν παίζεται από την εποχή που έτρεχε με τα 106.+1000
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Έχει κολλήσει στους οδηγούς της προηγούμενης δεκαετίας.Οχι μόνο στους οδηγούς, συνολικά έχει κολλήσει
Η περιγραφή από το Rally legend ήταν για -
Ο αγωνας αυτος ηταν για μενα η αποδειξη του μεγαλειου του Λεμπ.
Γραφεται τοσα χρονια οτι οι τιτλοι οφειλονται στο οτι δεν κανει λαθη, δεν εχει κορυφαιο ανταγωνισμο, εχει πληρως προσαρμοσμενη την ομαδα πανω του κλπ κλπ.
Το πρωταθλημα κρινοταν σε επιφανεια που δεν τον βολευε, μπηκε μεσα, ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΟ ΟΡΙΟ, εδειξε ποιος ειναι ο αρχηγος και ζησαν αυτοι καλα κι εμεις καλυτερα.
Αν και υποστηριζω τη Φορντ και ημουν πολυ αισιοδοξος οτι επιτελους θα δουμε μια αλλαγη σκηνικου (και για λογους 'πολυφωνιας' και ενδιαφεροντος), δεν μπορω να μη παραδεχτω την πραγματικοτητα: Ο τυπος ειναι αλλου. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ο αγωνας αυτος ηταν για μενα η αποδειξη του μεγαλειου του Λεμπ.
Γραφεται τοσα χρονια οτι οι τιτλοι οφειλονται στο οτι δεν κανει λαθη, δεν εχει κορυφαιο ανταγωνισμο, εχει πληρως προσαρμοσμενη την ομαδα πανω του κλπ κλπ.
Το πρωταθλημα κρινοταν σε επιφανεια που δεν τον βολευε, μπηκε μεσα, ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΟ ΟΡΙΟ, εδειξε ποιος ειναι ο αρχηγος και ζησαν αυτοι καλα κι εμεις καλυτερα.
Αν και υποστηριζω τη Φορντ και ημουν πολυ αισιοδοξος οτι επιτελους θα δουμε μια αλλαγη σκηνικου (και για λογους 'πολυφωνιας' και ενδιαφεροντος), δεν μπορω να μη παραδεχτω την πραγματικοτητα: Ο τυπος ειναι αλλου.Βασικά το ότι 'δεν έχει κορυφαίο ανταγωνισμό' το γράφουν οι εδώ έξυπνοι...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Έχει κολλήσει στους οδηγούς της προηγούμενης δεκαετίας.Και καλα κανει !
Ετσι και αλλιως αν δεις στο αρθρο αναγνωριζει το ταλεντο του Γαλλου και λεει οτι αν ηταν και αυτος στη προηγουμενη δεκαετια θα κερδιζε αγωνες αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα ειχε κανει οτι εχει κατορθωσει μεχρι τωρα, πραγμα με το οποιο και εγω συμφωνω. -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Ο αγωνας αυτος ηταν για μενα η αποδειξη του μεγαλειου του Λεμπ.
Γραφεται τοσα χρονια οτι οι τιτλοι οφειλονται στο οτι δεν κανει λαθη, δεν εχει κορυφαιο ανταγωνισμο, εχει πληρως προσαρμοσμενη την ομαδα πανω του κλπ κλπ.
Το πρωταθλημα κρινοταν σε επιφανεια που δεν τον βολευε, μπηκε μεσα, ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΟ ΟΡΙΟ, εδειξε ποιος ειναι ο αρχηγος και ζησαν αυτοι καλα κι εμεις καλυτερα.
Αν και υποστηριζω τη Φορντ και ημουν πολυ αισιοδοξος οτι επιτελους θα δουμε μια αλλαγη σκηνικου (και για λογους 'πολυφωνιας' και ενδιαφεροντος), δεν μπορω να μη παραδεχτω την πραγματικοτητα: Ο τυπος ειναι αλλου.Βασικά το ότι 'δεν έχει κορυφαίο ανταγωνισμό' το γράφουν οι εδώ έξυπνοι...
Δηλαδή συγκρίνεις τους Hirvonen, Sordo, Latvala που είναι οι ανταγωνιστές του Loeb σήμερα... με τους Sainz, Mcrae, Kankkunen, Gronholm, Makkinen, Burns που θα ήταν οι ανταγωνιστές του αν έτρεχε πριν 10 χρόνια? Plus τους expert της ασφάλτου Panizzi κλπ που έτρεχαν τότε...
Τον P. Solberg δεν τον αναφέρω γιατί έτρεχε και τότε, τρέχει και τώρα...+1 Λοιπόν και από μένα σε αυτά που γράφει η Πόπη. Πολύ καλός ο Loeb αλλά δεν θα είχε πετύχει τα ίδια αν έτρεχε πριν 10 χρόνια.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Για διαβάστε λίγο και την άποψη της Ποπάρας (Tis Popis) ....
http://www.msfree.gr/msdet.php?id=8731
...νομίζω ότι έχει κάποια (γερή) βάση...H Popara προσπαθεί απεγνωσμένα εδώ και καιρό να μειώσει την αξία του Loeb (έστω και στρογγυλεμένα). Τίποτε λιγότερο τίποτε περισσότερο. Έχει κολλήσει στους οδηγούς της προηγούμενης δεκαετίας.
Ο τύπος δεν παίζεται από την εποχή που έτρεχε με τα 106.+οο αλλά όχι κ 106.
Rally Monte-Carlo 2001 - Sébastien Loeb - Citroën Saxo Kit Car -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Για διαβάστε λίγο και την άποψη της Ποπάρας (Tis Popis) ....
http://www.msfree.gr/msdet.php?id=8731
...νομίζω ότι έχει κάποια (γερή) βάση...H Popara προσπαθεί απεγνωσμένα εδώ και καιρό να μειώσει την αξία του Loeb (έστω και στρογγυλεμένα). Τίποτε λιγότερο τίποτε περισσότερο. Έχει κολλήσει στους οδηγούς της προηγούμενης δεκαετίας.
Ο τύπος δεν παίζεται από την εποχή που έτρεχε με τα 106.+οο αλλά όχι κ 106.
Rally Monte-Carlo 2001 - Sébastien Loeb - Citroën Saxo Kit CarΚι όμως φίλε μου....Ο Loeb ξεκίνησε με Peugeot 106 και μάλιστα εκτός από το 1.3 με το οποίο συμμετείχε σε αγώνες, οδήγησε και 106 1000cc στα πλαίσια του θεσμού Rallye Jeunes του περιοδικού Echappemant...
Έτσι για την ιστορία...Η φωτό που δείχνεις είναι πολύ αργότερα και όταν τον είχε 'μυριστεί' ήδη και η Citroen. -
+1 στον sp0+.
Δεν βρήκα καμία φωτό παρά μόνο από μοντελάκι το 1996 -
Tα βρήκα στο....site του
http://www.sebastienloeb.com/index.php? ... &Itemid=94
-
Γηράσκω αει διδασκόμενος.
Βέβαια εσείς το πήγατε πολύ πίσω, σαν να λέμε ο Σουμάχερ που έτρεχε με το καρτ του.
-
μερικοι δεν καταλαβαινουν και κανουν λες και παρακολουθουν αγωνες τα τελευτεα 4,5 χρονια!!Η ποπαρα καλα τα λεει οπως ειναι τα πραγματα!!σε οσους δεν αρεσει η αληθεια ας κλεισουν τα αυτια τους..
WRC 2009 - 12oς Γύρος Ράλλυ Ουαλίας