Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 472
    • 473
    • 58 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53489
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nidosan last edited by

      Ο χρήστης costaslio έγραψε:

      Costaslio...... αλλά πρέπει δηλαδή όλοι σώνει και καλά να τη βρίσκουμε με τον ίδιο τρόπο που τη βρίσκεις εσύ; Αυτή η λογική ακροβατεί στα όρια του φασισμού.

      Καταρχήν τώρα με βρίζεις!!! Με τον χαρακτηρισμό που μου απέδωσες!!!
      Καταδεύτερον δε σου έβαλα κανά πιστόλι στον κρόταφο να κάνεις ότι κάνω και γω αλλά κάντα για να σωθείς, ήδη με τα δάνεια αυτά **κάνατε **(δάνεια και ασύστολες σπατάλες) γιαυτό οδηγηθήκαμε στη κρίση!!!!!!
      Για το καλό **σας **σας το λέω δεν έχω κάποιο κέρδος , έστω και ένας να σωθεί θα είμαι ευχαριστημένος!!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        costaslio last edited by

        Ο χρήστης nidosan έγραψε:

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nidosan last edited by

          Ο χρήστης komis1 έγραψε:

          Η μόνη σωστή και δίκαιη λύση είναι να μας κόψουν τον κώλο στη βενζίνη άμα είναι να γλυτώσει το κράτος έτσι (που μακάρι να γλύτωνε) κ ας πάρει μετά ο καθένας ότι αντέχει η τσέπη του να κυκλοφορεί. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι άδικα σαν έννοια και θα έπρεπε να καταργηθούν.

          Naι, αλλά αφού έχουν 'τέλη κυκλοφορίας' και μερικές 'πολιτισμένες' χώρες, ποιοι είμαστε εμείς που θα τα καταργήσουμε...

          Αλλά εδώ δε βλέπουν τα εξόφθαλμα θα μου πείτε.. Σίγουρα το να μην πληρώνονται τα τέλη κυκλοφορίας ανά δωδεκάμηνο από την ημερομηνία κυκλοφορίας ενός αυτοκινήτου πρέπει να είναι παράνομο γιατί καταλήγει να φορολογεί άνισα τους πολίτες. Δε μπορεί ΚΑΝΕΝΑΣ να κάνει μια προσφυγή; Άσε που προκαλεί το σύνδρομο της κακομοίρας κάθε χρόνο στις εφορίες.

          Επίσης είναι άδικο και σίγουρα θα πρέπει κάποιος επιτέλους να τους πάει στα δικαστήρια, να αναπροσαρμόζονται οι φόροι και τα τέλη κατά το δοκούν και χωρίς τεκμηριωμένη άποψη (δεν είναι και τίποτα δύσκολο να δημοσιεύονταν τα σκεπτικά των υπευθύνων για να μπορεί ο κόσμος να τους κάνει ξεφτίλα και να τρώνε και τις μηνύσεις τους),

          +1

          Τι πάει να πει 'σήμα τελών του 2009'? Και γιατί να μην είναι σαν τα ασφάλιστρα, για 6 μήνες ή για 1 χρόνο απ' όταν τα πλήρωσες??? Ας αρχίσουμε απ' τα απλά, τα οποία τα έχουμε δεχτεί σαν ΠΡΟΒΑΤΑ και ούτε καν μας περνάει απ' το μυαλό να τα πολεμήσουμε.

          Όσο για το δεύτερο το είχα επισημάνει κι εγώ πριν 2-3 σελίδες. Δε νοείται ο νομοθέτης να μπορεί να κάνει ό,τι γουστάρει και χωρίς κανένα περιορισμό, καμία αιτιολογία και καμία ευθύνη να λέει 'τόσα μου λείπουν, τόσα θέλω, κόψτε το λαιμό σας'. Ό,τι ίσχυε όταν αγόρασες το ΙΧ θα πρέπει να ισχύει για ένα λογικό βάθος χρόνου (ας πούμε 5 χρόνια) με μόνη αύξηση τον πληθωρισμό, και ΑΝ αλλάξει το καθεστώς αφού πήρες το ΙΧ, θα πρέπει ΣΤΑΔΙΑΚΑ να φορολογείσαι με 'αφετηρία' το παλιό και 'προορισμό' το νέο. Όχι να μη μπορείς να προγραμματίσεις την τύφλα σου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-dimou last edited by

            Ο χρήστης coyote έγραψε:

            αυτό που σου λέω είναι ότι δε μου λείπουν αλλά ζητώ το δικαίωμα να μη με κοροιδεύουν που δε πηρα E class 1800 cc με 55 χιλιάρικα αρχική

            όμως γνώριζες περί της φάκας. Είχες δίλιτρο ατμοσφαιρικό και ήδη πλήρωνες ένα πεντακοσάρικο το έτος. Σίγουρα θα είχες εξαιρετική τιμή για την 3άρα. Τιμή όμως που δεν θα πετύχαινες αν η 3άρα είχε 1.8 κινητήρα και δεν πλήρωνε το 500άρικο αλλά 202 ευρώ το έτος.

            Κατανοώ την ένταση αλλά από κάποια στιγμή και μετά κάνουμε τις επιλογές μας.

            εδώ κάνεις λάθος καθώςκ αι η mercedes μας πήγαινε -15%. Σιγουρα ήθελα +5000 χιλιάρικα για μία c200
            Δε καταλαβαίνω τη λογική της φάκας
            Με στεναχωρεί το γεγονός ότι πρέπει να σκεφτόμαστε τη φάκα ... ότι πάντα το κράτος θα μας εξαπατήσεις
            Ακόμα και τώρα μετά από τόσες μέρες κυβέρνηση δε μας είπαν τι θα γίνει με την έκτακτη εισφορά στα ΙΧ

            Θα αρχίσω να φωνάζω τώρα για τις κομπίνες των μηχανικών και τους συντελεστές.... και όλα τα άλλα τα φορολογικά
            Αλλά αυτά δε τα ξέρει? μόνο όσα τον βολεύουν

            Ασε ρε χρήστο... όλο τη φάκα και τη φάκα... Ειναι δυνατόν να πάμε μπροστά όταν το μόνιμο μας πρόβλημα είναι επιδότητση και υπερτιμολόγιση.... και να βρούμε 5 μηχανικούς να τους βάλουμε στο έργο να γλυτώσουμε φόρο...

            Σε μία χώρα που όταν τις λείπουν χρήματα αντί να μαζεύεται φορολογεί δεν είναι δυνατόν να μην βλέπεις τη φάκα. Είχε ξεκινήσει με τους Ε.Ε. το οποίο και πήρε πίσω και συνέχισε με την έκτακτη φορολόγησή στα εισοδήματα του 2007 (αυτό ήταν μάλιστα παγκόσμια πρωτοτυπία....). Με το μειωμένο τέλος ταξινόμησης ήταν σχεδόν βέβαιο ότι ο επόμενος στόχος ήταν τα πολλά κυβικά. Μάλιστα κάποιος @@λάκας της προηγούμενης Κυβέρνησης είχε πει ευθαρσώς στη TV 'ότι γλύτωσαν 5000 χιλιάρικα καίγονται για το 150άρι παραπάνω που σε βάθος 10 ετών είναι 1500 ευρώ..' (για να δεις το πόσο το μέτρο θα ήταν έκτακτο ή όχι) γράφοντας τα @@ του όσους το 2007 ή 2008 είχαν αγοράσει όχημα μεγάλου κυβισμού.

            Οι μηχανικοί δεν κάνουν κομπίνες. Μ.Σ.Κ.Κ. έχουν μία πλειάδα επαγγελμάτων. Πολύ μα πολύ θα ήθελα να φύγουμε από τη λογική του Μ.Σ.Κ.Κ. και να φορολογούμαστε ως επιχειρήσεις όπου και το κόστος του κινητού, αυτοκινήτου και μίας σειράς άλλων εξόδων να εκπίπτουν από την εφορία.

            Αν μιλάς για το τελευταίο μέτρο περί ενίσχυσης των Μηχανικών σε hardware, software θα συμφωνήσω ότι η κομπίνα της κομπίνας ω κομπίνα. Μάλιστα οι νέοι Μηχανικοί είχαν γίνει περιζήτητοι καθώς με το 80% επιδοτούμενο ήταν εύκολο οι εταιρείες με μία υπερτιμολόγηση 40% του προϊόντος να φτάσουν να το δίνουν δωρεάν και να μην επιβαρύνονται φορολογικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gilles_27 last edited by

              Ο χρήστης coyote έγραψε:

              εδω είμαστε σε ένα φορουμ που νομίζουμε ότι έχουμε ΚΚΕ... Δηλαδή να πληρώσει λίγα το 1600 του παππού και τα λεφτά που λείπουν να τα πληρώσουν οι υπόλοιποι?
              Δε το κατάλαβα αυτό... μαζί το έχουμε? τι λογική ειναι αυτή που έχουμε....

              Τι θα πει έχεις και θα πληρώσεις... Μαυρα τα έβγαλα? δε σου τα δήλωσα. Δεν πλήρωσα ΕΤΑΚ
              Πως πάς και μου γαμας την επένδυση... Εμένα το αμάξι δε θα πουληθεί σε 3 χρόνια... γιατί δε θα το αγοράζει κανένας για τα τέλη του... Εγω φταίω σε αυτό...
              Βαρέθηκα να γράφω και δε γράφω αλλο...
              Το κράτος ειναι η κοροιδια...

              Τι αλλαγή έκανε η ΝΕΑ κυβέρνηση θα μου πει κάποιος με τις ΝΕΕΣ ιδεες?

              Το μόνο που έκανε νομίζω είναι να μειώσει στο μισο τις ποινές στα 'μη πράσινα' αυτοκίνητα σε κάποιες κατηγορίες (δηλ σε μικρα, μικρομεσαια). Αν το θεωρεί κάποιος αυτό κοινωνικά ανάλγητο, το συζητάμε... Εγώ μόνο ανεπαρκές ίσως το πω πάντως.

              Το... Κομμα όμως θα έλεγε 1200€ κατώτατη σύνταξη στον παππού και κατώτατο μισθό 1400€ σε σενα. (και αμάξι Τραμπάντ μαλλον και οι 2, μετα απο 7 χρόνια αναμονή!)

              Είτε έχεις πολλά, είτε δεν έχεις, το νόημα είναι οτι οφείλεις να πληρώσεις ανάλογα με τη φοροδοτική σου ικανότητα. Και όσο πιο πάνω πας, τόσο περισσότερο. Και ναι, πιο σωστό είναι να τα παίρνουν απο τους **άμεσους **φόρους, γιατί αλλιώς... αδερφες και παλικάρια γίναμε μαλλια κουβάρια ( ) Σε αυτό συμφωνούμε. Δειτε (όποιος δε βαριέται) σχετικά και αυτό για το 'διχτυ κοινωνικής ασφαλισης' http://vimeo.com/6803752
              Και καταλήγουμε επομένως ότι με την προαναφερθείσα λογικη , το παρακάτω

              Η μόνη σωστή και δίκαιη λύση είναι να μας κόψουν τον κώλο στη βενζίνη άμα είναι να γλυτώσει το κράτος έτσι (που μακάρι να γλύτωνε) κ ας πάρει μετά ο καθένας ότι αντέχει η τσέπη του να κυκλοφορεί. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι άδικα σαν έννοια και θα έπρεπε να καταργηθούν.

              είναι όσο δεν πάει άκυρο και προφανώς ακόμη πιο άδικο απο τα τέλη. Γιατί βετζίνα -που λενε και στο χωριο μου- καίνε όλοι...

              Αλλά αν μας κόβανε τον κω.. οι εφοριακοί,μετά θα σκάγανε μύτη καποιοι άλλοι και θα ωρυονταν 'Μας γδύνει η εφορία!' Όχι ότι δε γίνεται ήδη αυτό εκει έξω...

              Κι επίσης σε αυτο

              Τι πάει να πει 'σήμα τελών του 2009'? Και γιατί να μην είναι σαν τα ασφάλιστρα, για 6 μήνες ή για 1 χρόνο απ' όταν τα πλήρωσες??? Ας αρχίσουμε απ' τα απλά, τα οποία τα έχουμε δεχτεί σαν ΠΡΟΒΑΤΑ και ούτε καν μας περνάει απ' το μυαλό να τα πολεμήσουμε.

              ... χωράει συζήτηση, αλλά πρέπει να ομολογήσουμε με κάθε ειλικρίνεια πριν την ξεκινήσουμε, ότι θα μπορούσε κάποιος να πει οτι προτείνει να πάνε ανα ημέρα ξέρω γω, για να μην πληρώνεται διάστημα για το οποιο δεν χρησιμοποιείται το αυτοκίνητο. Φαύλος κύκλος εν ολίγοις. Που και παλι αυτό αφορά 2 φορές στη ζωη καθε ΙΧ. Οταν το αγοράζεις, και όταν το πουλας.
              Σε ρεαλιστικά μοντέλα καπου πρέπει να τραβηχτεί μια 'γραμμή χρονικής οριοθέτησης'. Και εικάζω ότι είναι ετήσια γιατί το κράτος λειτουργεί με προϋπολογισμό ετήσιο. Και όποιος είναι απο τη μια πλευρά της γραμμής, σε σχέση με τον άλλον απο την άλλη, με μαθηματική νομοτέλεια θα είναι πάντα αδικημένος...
              Αυτά

              εντιτ: Σωστό το παράδειγμα με την Ε των 55k. Αυτό έχει επίσης σχέση μετά με τον άμεσο φόρο και το ποθεν έσχες που είπα παραπάνω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stax last edited by

                Στην Γαλλια δεν πληρωνουν τελη κυκλοφοριας

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gre last edited by

                  Ο χρήστης komis1 έγραψε:

                  Η μόνη σωστή και δίκαιη λύση είναι να μας κόψουν τον κώλο στη βενζίνη άμα είναι να γλυτώσει το κράτος έτσι (που μακάρι να γλύτωνε) κ ας πάρει μετά ο καθένας ότι αντέχει η τσέπη του να κυκλοφορεί. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι άδικα σαν έννοια και θα έπρεπε να καταργηθούν.

                  Ποιος σου είπε ότι δεν μας έχουν ξεσκίσει στους φόρους στην βενζίνη;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    king-alexander last edited by

                    Ένα σωρό κοσμάκης μετακινείται και τρέχει σαν το Βέγγο πάνω-κάτω για να βγάλει το μεροκάματο του βασικού μισθού...., αν η βενζίνη ήταν απαγορευτική στην τιμή της(ήδη είναι πανάκριβη για μια φτωχή χώρα όπως η δική μας), τι να πω...

                    Το θέμα είναι αν πραγματικά θέλει το κράτος να περιορίσει την φοροδιαφυγή στα τεχνικά επαγγέλματα (αυτοί είναι κατά κύριο λόγο που δεν πληρώνουν όσα τους αναλογούν ή και τίποτα, ας μην κοροϊδευόμαστε), τρόποι υπάρχουν, ακόμα και απλοί εφοριακοί ξέρουν τρόπους (όπως ξέρουν ότι το σύστημα είναι ... βράσε μέσα, αλλά τι να σου κάνουν και αυτοί...τις εντολές του Υπουργείου εκτελούν... σαν τους αστυνομικούς ένα πράγμα.. ).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nidosan last edited by

                      Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:

                      Τι πάει να πει 'σήμα τελών του 2009'? Και γιατί να μην είναι σαν τα ασφάλιστρα, για 6 μήνες ή για 1 χρόνο απ' όταν τα πλήρωσες??? Ας αρχίσουμε απ' τα απλά, τα οποία τα έχουμε δεχτεί σαν ΠΡΟΒΑΤΑ και ούτε καν μας περνάει απ' το μυαλό να τα πολεμήσουμε.

                      ... χωράει συζήτηση, αλλά πρέπει να ομολογήσουμε με κάθε ειλικρίνεια πριν την ξεκινήσουμε, ότι θα μπορούσε κάποιος να πει οτι προτείνει να πάνε ανα ημέρα ξέρω γω, για να μην πληρώνεται διάστημα για το οποιο δεν χρησιμοποιείται το αυτοκίνητο. Φαύλος κύκλος εν ολίγοις. Που και παλι αυτό αφορά 2 φορές στη ζωη καθε ΙΧ. Οταν το αγοράζεις, και όταν το πουλας.

                      Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό με βάση το οποίο είναι 'φαύλος κύκλος' το να πάνε ανά ημέρα, εβδομάδα, ή μήνα τα τέλη και το να γλιτώνεις π.χ, τέλη 10 μηνών αν το νέο αμάξι το πάρεις Νοέμβριο. Αν μιλάμε για 2λιτρο, μιλάμε για κάπου 500 ευρώ κερατιάτικα με σημερινά δεδομένα (συνυπολογίζοντας την 'εισφορά υπέρ του δημοσίου'). Ουκ ολίγα χρήματα.

                      Σε ρεαλιστικά μοντέλα καπου πρέπει να τραβηχτεί μια 'γραμμή χρονικής οριοθέτησης'. Και εικάζω ότι είναι ετήσια γιατί το κράτος λειτουργεί με προϋπολογισμό ετήσιο.

                      Αναρωτιέμαι στις άλλες χώρες που δεν πάνε με το ημερολογιακό έτος τα τέλη κυκλοφορίας, όπου υπάρχουν, πώς στο καλό τα καταφέρνουν και βγάζουν ετήσιο προϋπολογισμό....

                      Πάντως φαίνεται πως είναι αρκετά δύσκολο να δει κανείς τη λέξη 'ΑΡΠΑΧΤΗ' όταν είναι γραμμένη μπροστά στα μάτια του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        224-v last edited by

                        Εχω την αποψη οτι 'θυμουνται' το αυτοκινητο σαν μεσο εκτιμησης του πλουτου του καθενος γιατι απλα ειναι το μονο πραγμα που το κρατος το εχει καταγεγραμμενο σωστα!!!!. ετσι ξερει απο ποιον θα τα ζητησει.... ενω αμα κυταξει αλλου ειδους ιδιοκτησιες θα μπλεξει με το αν ειναι η δεν ειναι δικο του......κ.λ.π. Αρα πρεπει να εισπραξει οτι του λειπει απο αυτους που φαινεται να εχουν οχημα...... Ετσι καταληγει σε αδικειες... αποτελεσματικες ομως στο ποθουμενο αποτελεσμα που ειναι η εισπραξη χρηματων ευκολα και γρηγορα και τακτικα (καθε χρονο). Με βαση αυτο εμεις θα πρεπει να βλεπουμε την φακα!!!!! γιατι τζαμπα σε αυτη τη χωρα ειναι μονο το ΔΟΛΩΜΑ!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:

                          Τι αλλαγή έκανε η ΝΕΑ κυβέρνηση θα μου πει κάποιος με τις ΝΕΕΣ ιδεες?

                          Το μόνο που έκανε νομίζω είναι να μειώσει στο μισο τις ποινές στα 'μη πράσινα' αυτοκίνητα σε κάποιες κατηγορίες (δηλ σε μικρα, μικρομεσαια). Αν το θεωρεί κάποιος αυτό κοινωνικά ανάλγητο, το συζητάμε... Εγώ μόνο ανεπαρκές ίσως το πω πάντως.

                          Δεν είναι ιδέεα αυτό. Ειναι αποδοχή της προηγούμενης πολιτικής απλά κόβει λιγότερα.
                          Shape δεν έχει. Είναι ακριβώς το ίδιο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                            αυτό που σου λέω είναι ότι δε μου λείπουν αλλά ζητώ το δικαίωμα να μη με κοροιδεύουν που δε πηρα E class 1800 cc με 55 χιλιάρικα αρχική

                            όμως γνώριζες περί της φάκας. Είχες δίλιτρο ατμοσφαιρικό και ήδη πλήρωνες ένα πεντακοσάρικο το έτος. Σίγουρα θα είχες εξαιρετική τιμή για την 3άρα. Τιμή όμως που δεν θα πετύχαινες αν η 3άρα είχε 1.8 κινητήρα και δεν πλήρωνε το 500άρικο αλλά 202 ευρώ το έτος.

                            Κατανοώ την ένταση αλλά από κάποια στιγμή και μετά κάνουμε τις επιλογές μας.

                            εδώ κάνεις λάθος καθώςκ αι η mercedes μας πήγαινε -15%. Σιγουρα ήθελα +5000 χιλιάρικα για μία c200
                            Δε καταλαβαίνω τη λογική της φάκας
                            Με στεναχωρεί το γεγονός ότι πρέπει να σκεφτόμαστε τη φάκα ... ότι πάντα το κράτος θα μας εξαπατήσεις
                            Ακόμα και τώρα μετά από τόσες μέρες κυβέρνηση δε μας είπαν τι θα γίνει με την έκτακτη εισφορά στα ΙΧ

                            Θα αρχίσω να φωνάζω τώρα για τις κομπίνες των μηχανικών και τους συντελεστές.... και όλα τα άλλα τα φορολογικά
                            Αλλά αυτά δε τα ξέρει? μόνο όσα τον βολεύουν

                            Ασε ρε χρήστο... όλο τη φάκα και τη φάκα... Ειναι δυνατόν να πάμε μπροστά όταν το μόνιμο μας πρόβλημα είναι επιδότητση και υπερτιμολόγιση.... και να βρούμε 5 μηχανικούς να τους βάλουμε στο έργο να γλυτώσουμε φόρο...

                            Σε μία χώρα που όταν τις λείπουν χρήματα αντί να μαζεύεται φορολογεί δεν είναι δυνατόν να μην βλέπεις τη φάκα. Είχε ξεκινήσει με τους Ε.Ε. το οποίο και πήρε πίσω και συνέχισε με την έκτακτη φορολόγησή στα εισοδήματα του 2007 (αυτό ήταν μάλιστα παγκόσμια πρωτοτυπία....). Με το μειωμένο τέλος ταξινόμησης ήταν σχεδόν βέβαιο ότι ο επόμενος στόχος ήταν τα πολλά κυβικά. Μάλιστα κάποιος @@λάκας της προηγούμενης Κυβέρνησης είχε πει ευθαρσώς στη TV 'ότι γλύτωσαν 5000 χιλιάρικα καίγονται για το 150άρι παραπάνω που σε βάθος 10 ετών είναι 1500 ευρώ..' (για να δεις το πόσο το μέτρο θα ήταν έκτακτο ή όχι) γράφοντας τα @@ του όσους το 2007 ή 2008 είχαν αγοράσει όχημα μεγάλου κυβισμού.

                            Οι μηχανικοί δεν κάνουν κομπίνες. Μ.Σ.Κ.Κ. έχουν μία πλειάδα επαγγελμάτων. Πολύ μα πολύ θα ήθελα να φύγουμε από τη λογική του Μ.Σ.Κ.Κ. και να φορολογούμαστε ως επιχειρήσεις όπου και το κόστος του κινητού, αυτοκινήτου και μίας σειράς άλλων εξόδων να εκπίπτουν από την εφορία.

                            Αν μιλάς για το τελευταίο μέτρο περί ενίσχυσης των Μηχανικών σε hardware, software θα συμφωνήσω ότι η κομπίνα της κομπίνας ω κομπίνα. Μάλιστα οι νέοι Μηχανικοί είχαν γίνει περιζήτητοι καθώς με το 80% επιδοτούμενο ήταν εύκολο οι εταιρείες με μία υπερτιμολόγηση 40% του προϊόντος να φτάσουν να το δίνουν δωρεάν και να μην επιβαρύνονται φορολογικά.

                            1. Γιατί τα 1800 δεν είχα 40% αύξηση?
                            2. Από τα 360.000 μεγάλου κυβισμού 30.000 αγοράστηκαν φέτος.
                            3. Ναι οι μηχανικοί ειναι αγγελούδια... Γιατί δε τρέχουν ένα query στα ιδρύματα να δουν πόσους μηχανικούς έχουμε στις μελέτες...
                            4. Το ΜΣΚΚ ειναι η μεγαλύτερη κομπίνα που καταλαβαίνω
                            5. ναι ωραια να γίνεται όπως η επιχειρήσεις... κάντε μία ΕΠΕ.. δε σας συμφέρει... Δεν κατηγορώ εσένα απλά σκέφτομαι γιατί ομηχανικός και όχι ο Πληροφορικός του Πανεπιστημίου.. Απο που κι ως που?γ
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Ο χρήστης STAX έγραψε:
                              Στην Γαλλια δεν πληρωνουν τελη κυκλοφοριας

                              Πληρώνουν όμως φόρο κατοικίας, ακόμα και οι ενοικιαστές. Πληρώνουν ετήσια συνδρομή στάθμευσης ακόμα και οι μόνιμοι κάτοικοι σε αρκετές πόλεις...Έτσι δεν βγαίνει άκρη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gre last edited by

                                Και νέοι φόροι στα καύσιμα:

                                http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=73180&cid=8

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gilles_27 last edited by

                                  Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                  Τι αλλαγή έκανε η ΝΕΑ κυβέρνηση θα μου πει κάποιος με τις ΝΕΕΣ ιδεες?

                                  Το μόνο που έκανε νομίζω είναι να μειώσει στο μισο τις ποινές στα 'μη πράσινα' αυτοκίνητα σε κάποιες κατηγορίες (δηλ σε μικρα, μικρομεσαια). Αν το θεωρεί κάποιος αυτό κοινωνικά ανάλγητο, το συζητάμε... Εγώ μόνο ανεπαρκές ίσως το πω πάντως.

                                  Δεν είναι ιδέεα αυτό. Ειναι αποδοχή της προηγούμενης πολιτικής απλά κόβει λιγότερα.
                                  Shape δεν έχει. Είναι ακριβώς το ίδιο

                                  Αν το εννοούσες έτσι δε θα διαφωνήσω. Ωστόσο είναι ένα βηματάκι.

                                  Αλλά και πάλι... Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί κολλάτε ολοι στο 2μηνο που θα πληρώσουν ενδεχομένως μέρος του τέλους αδικα. Πράγμα που εδώ που τα λέμε ο εχέφρων το ξέρει και το αποφεύγει εν μερει (ονομάστε μου εσείς το ποσοστό που θα το πάθει , βγαζοντας αυτους που δεν τους νοιαζει η διαφορά λόγω πολυυυ παχιού πορτοφολιου).
                                  Δεν εστιάζετε καλύτερα πχ στην έκτακτη εισφορά? Αυτή όντως αν δεν καταργηθεί, και με τον τρόπο που προέκυψε, είναι νταβατζιλίκι ολκής!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rx8_drifter last edited by

                                    Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                    Στην Γαλλια δεν πληρωνουν τελη κυκλοφοριας

                                    Πληρώνουν όμως φόρο κατοικίας, ακόμα και οι ενοικιαστές. Πληρώνουν ετήσια συνδρομή στάθμευσης ακόμα και οι μόνιμοι κάτοικοι σε αρκετές πόλεις...Έτσι δεν βγαίνει άκρη

                                    παραμιλάς?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                                      Στην Γαλλια δεν πληρωνουν τελη κυκλοφοριας

                                      Πληρώνουν όμως φόρο κατοικίας, ακόμα και οι ενοικιαστές. Πληρώνουν ετήσια συνδρομή στάθμευσης ακόμα και οι μόνιμοι κάτοικοι σε αρκετές πόλεις...Έτσι δεν βγαίνει άκρη

                                      παραμιλάς?

                                      Αποφάσισα να ασπαστώ το στιλ coyote στο εν λόγω topic

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                        αυτό που σου λέω είναι ότι δε μου λείπουν αλλά ζητώ το δικαίωμα να μη με κοροιδεύουν που δε πηρα E class 1800 cc με 55 χιλιάρικα αρχική

                                        όμως γνώριζες περί της φάκας. Είχες δίλιτρο ατμοσφαιρικό και ήδη πλήρωνες ένα πεντακοσάρικο το έτος. Σίγουρα θα είχες εξαιρετική τιμή για την 3άρα. Τιμή όμως που δεν θα πετύχαινες αν η 3άρα είχε 1.8 κινητήρα και δεν πλήρωνε το 500άρικο αλλά 202 ευρώ το έτος.

                                        Κατανοώ την ένταση αλλά από κάποια στιγμή και μετά κάνουμε τις επιλογές μας.

                                        εδώ κάνεις λάθος καθώςκ αι η mercedes μας πήγαινε -15%. Σιγουρα ήθελα +5000 χιλιάρικα για μία c200
                                        Δε καταλαβαίνω τη λογική της φάκας
                                        Με στεναχωρεί το γεγονός ότι πρέπει να σκεφτόμαστε τη φάκα ... ότι πάντα το κράτος θα μας εξαπατήσεις
                                        Ακόμα και τώρα μετά από τόσες μέρες κυβέρνηση δε μας είπαν τι θα γίνει με την έκτακτη εισφορά στα ΙΧ

                                        Θα αρχίσω να φωνάζω τώρα για τις κομπίνες των μηχανικών και τους συντελεστές.... και όλα τα άλλα τα φορολογικά
                                        Αλλά αυτά δε τα ξέρει? μόνο όσα τον βολεύουν

                                        Ασε ρε χρήστο... όλο τη φάκα και τη φάκα... Ειναι δυνατόν να πάμε μπροστά όταν το μόνιμο μας πρόβλημα είναι επιδότητση και υπερτιμολόγιση.... και να βρούμε 5 μηχανικούς να τους βάλουμε στο έργο να γλυτώσουμε φόρο...

                                        Σε μία χώρα που όταν τις λείπουν χρήματα αντί να μαζεύεται φορολογεί δεν είναι δυνατόν να μην βλέπεις τη φάκα. Είχε ξεκινήσει με τους Ε.Ε. το οποίο και πήρε πίσω και συνέχισε με την έκτακτη φορολόγησή στα εισοδήματα του 2007 (αυτό ήταν μάλιστα παγκόσμια πρωτοτυπία....). Με το μειωμένο τέλος ταξινόμησης ήταν σχεδόν βέβαιο ότι ο επόμενος στόχος ήταν τα πολλά κυβικά. Μάλιστα κάποιος @@λάκας της προηγούμενης Κυβέρνησης είχε πει ευθαρσώς στη TV 'ότι γλύτωσαν 5000 χιλιάρικα καίγονται για το 150άρι παραπάνω που σε βάθος 10 ετών είναι 1500 ευρώ..' (για να δεις το πόσο το μέτρο θα ήταν έκτακτο ή όχι) γράφοντας τα @@ του όσους το 2007 ή 2008 είχαν αγοράσει όχημα μεγάλου κυβισμού.

                                        Οι μηχανικοί δεν κάνουν κομπίνες. Μ.Σ.Κ.Κ. έχουν μία πλειάδα επαγγελμάτων. Πολύ μα πολύ θα ήθελα να φύγουμε από τη λογική του Μ.Σ.Κ.Κ. και να φορολογούμαστε ως επιχειρήσεις όπου και το κόστος του κινητού, αυτοκινήτου και μίας σειράς άλλων εξόδων να εκπίπτουν από την εφορία.

                                        Αν μιλάς για το τελευταίο μέτρο περί ενίσχυσης των Μηχανικών σε hardware, software θα συμφωνήσω ότι η κομπίνα της κομπίνας ω κομπίνα. Μάλιστα οι νέοι Μηχανικοί είχαν γίνει περιζήτητοι καθώς με το 80% επιδοτούμενο ήταν εύκολο οι εταιρείες με μία υπερτιμολόγηση 40% του προϊόντος να φτάσουν να το δίνουν δωρεάν και να μην επιβαρύνονται φορολογικά.

                                        1. Γιατί τα 1800 δεν είχα 40% αύξηση?
                                        2. Από τα 360.000 μεγάλου κυβισμού 30.000 αγοράστηκαν φέτος.
                                        3. Ναι οι μηχανικοί ειναι αγγελούδια... Γιατί δε τρέχουν ένα query στα ιδρύματα να δουν πόσους μηχανικούς έχουμε στις μελέτες...
                                        4. Το ΜΣΚΚ ειναι η μεγαλύτερη κομπίνα που καταλαβαίνω
                                        5. ναι ωραια να γίνεται όπως η επιχειρήσεις... κάντε μία ΕΠΕ.. δε σας συμφέρει... Δεν κατηγορώ εσένα απλά σκέφτομαι γιατί ομηχανικός και όχι ο Πληροφορικός του Πανεπιστημίου.. Απο που κι ως που?γ
                                        1. Στα 1800 δεν έχει έκτακτη εισφορά. Έχεις τώρα μεγάλη αύξηση των τελών.
                                        2. Αληθές. Εδώ ακριβώς είναι αυτό που είπα και καταλόγησα στο σκεπτικό του Καρεκλοκένταυρου 'ότι γλύτωσαν 5000 χιλιάρικα καίγονται για το 150άρι παραπάνω που σε βάθος 10 ετών είναι 1500 ευρώ..'
                                        3. Μελέτες σχετικές με επάγγελμα Μηχανικού πρέπει να γίνονται από μηχανικούς. Κατά τα άλλα θα με συγχωρέσει η αφεντιά σου να σου πω ότι έχω την χειρότερη άποψη για πληροφορικάριους. Ζητούσα για ένα CR ένα μήνα στοιχεία για την μέγιστη ισχύ των μηχανημάτων που είχαν και δεν μπορούσαν να μου απαντήσουν. Φυσικά δεν ήταν τόσο δύσκολο να πας πίσω και να δεις τη μέγιστη ισχύ των τροφοδοτικών και να αθροίσεις τα νούμερα.
                                        4. Το ΜΣΚΚ είναι ένας τρόπος φορολόγησης που στόχο έχει να επιτρέψει σε έναν Ε.Ε. με εισόδημα 40~50k max να μην τρέχει συνεχώς στον Φοροτεχνικό. Μάλιστα με το σημερινό μπουρδέλο που λέγεται ΚΒΣ κανείς μα κανείς δεν θέλει να ασχοληθεί με έξοδα έσοδα. Πίστεψε με ότι για το Δημόσιο το χρήμα ρέει πιο άφθονο με το ΜΣΚΚ καθώς δεν είμαστε συνέχεια στην άγρα τιμολογίων οπότε τα έσοδα από το ΦΠΑ είναι πολύ μα πολύ υψηλότερα.
                                        5. Το έχω εξετάσει με μία συνάδελφο Δικηγόρο η οποία έκανε τον ευατό της Μονοπρόσωπη ΕΠΕ. Τα κέρδη είναι πολύ μεγαλύτερα. Η ίδια δικαιολογεί τα πάντα ακόμα και τα SPA, τις κρέμες ημέρας, τα ρούχα και τα παπουτσιά ως έξοδα παράστασης συν και τα έξοδα του ΤΑΞΙ (η ίδια δεν έχει αυτοκίνητο και δεν την ενδιαφέρει). Πρακτικά ενώ καθαρίζει ~100,000 ευρώ (μεικτά έσοδα) το έτος δεν πληρώνει περισσότερα από 4000~5000 ευρώ σαν φόρους. Πάντως ως πληροφορικάριος μπορείς με δύο ή τρεις φίλους (όπως το έκανε άλλος γνωστός) να ανοίξετε μία Ε.Ε. (με ελάχιστα έξοδα) ή μία Ο.Ε. (εδώ θέλει προσοχή στην επιλογή) και να γλυτώσετε πάρα πολλά. Βέβαια αυτό σημαίνει και ανάγκη φοροτεχνικού.
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          κοντά είμαστε χρήστο.... θα το ανοίξουμε το μαγαζί που θα πάει...

                                          Η εικόνα που εχω εγώ για τους πληροφορικάριους ειναι η χειρότερη... Οι καλύτεροι συνεργάτες ειναι οι Φυσικοί Μαθηματικοί

                                          Στο σπίτι εχουμε 3 φυσικούς (το σπίτι ειναι ευρεία έννοια στην Ελλάδα).... και με ταπώνουν συνέχεια....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            224-v last edited by

                                            Στα εξοδα παραστασεως που αναφερθηκε πως ειναι σιγουρη οτι θα 'σταθουν σε ενα ελεγχο' και δεν θα τα ριξουν ετσι ωστε μετα να εχει να πληρωσει και προστιμο για το ΦΠΑ που θα προκυψει αφου τα εχει ηδη αποφορολογησει ????? Δεν εμπιστευομαι κανενα φοροτεχνικο που λεει οτι αυτα θα τα δεχτει ο ελεγχον..... μιας και ολοι θα ψαχνουν για δικαιολογια να σου ριξουν τα βιβλια......

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 58 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr