-
επίσσης λέω να μην τα πληρώσουμε... με τη δικαιολογία ότι εκπέμπουμε λίγο. Αν εκπέμπεις πάρα πολυ
εχεις παλιό δίλιτρο δύσκολα θα τη γλυτώσεις... -
http://www.opengov.gr/ypes/?p=55&cp=17#comment-1758
ορίστε, μια χαρά τα λέει... για να δουμε
Όσον αφορά το «ανώτατο όριο κυβισμού» και τα «κυβικά»:
Βρισκόμαστε στο έτος 2009, όλα τα αυτοκίνητα από τις αρχές αυτής της δεκαετίας συνοδεύονται από πιστοποίηση των τυποποιημένων εκπομπών τους σε γραμμάρια CO2 ανά διανυθέν χιλιόμετρο, υποτίθεται ότι αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το περιβάλλον, υπάρχουν 1400άρια με 2 υπερσυμπιεστές που βγάζουν 180 άλογα και 2λιτρα που δε βγάζουν πάνω από 130, υπάρχουν πανάκριβες Μερσεντές που κινούνται από 1800 «τουρμπίσια κυβικά» και Φόρντ Φιέστα που δεν κόστισαν ούτε τα μισά χρήματα και το μόνο «κακό» (…) που έχουν είναι ότι για τις όποιες επιδόσεις τους χρησιμοποιούν λίγα παραπάνω «κυβικά» αντί τούρμπο, κι ακόμα καθόμαστε και μιλάμε για «κυβικά εκατοστά» και για «φορολογήσιμους ίππους» και φορολογούμε το αμάξι με τα 2000 κυβικά με περισσότερα τέλη κυκλοφορίας απ’ ότι πληρώνουν 2 (ναι, δύο!) αμάξια των οποίων οι κινητήρες έχουν 1800 κυβικά, περισσότερα άλογα [λόγω τούρμπο], περισσότερους ρύπους και ίσως πολύ μεγαλύτερη τιμή (η οποία δεν έχει φυσικά να κάνει με τα κυβικά – πέρα από το ποσοστό που οφείλεται στο Ενιαίο Τέλος Ταξινόμησης).
Αυτό και μόνο δείχνει ότι οι αρμόδιοι που εμπλέκονται στα σχετικά θέματα τόσα χρόνια δεν είχαν την όρεξη (ή μήπως τις γνώσεις;) να κάνουν ουσιαστική δουλειά.
Αν σας δώσω τα «κυβικά εκατοστά» του κινητήρα ενός αυτοκινήτου, τι μπορείτε να μου πείτε γι αυτό; Μπορείτε να μου πείτε πόσο ρυπαίνει; Ισχύ; Κατανάλωση; Βάρος; Μέγεθος; Επιδόσεις; Παθητική ασφάλεια; Κόστος αγοράς; Κόστος συντήρησης; Είναι σαφές πως όχι.
Πιστεύω πως ήρθε η ώρα να σταματήσει η κοροϊδία με τα «κυβικά». Και πραγματικά ελπίζω αυτό να το καταλάβει αυτή η κυβέρνηση, η οποία εκ πρώτης όψεως φαίνεται να θέλει ν’ ακούσει και να μάθει. Ο κόσμος δεν κοιμάται – κάτι που προκύπτει και από τα περισσότερα από τα μηνύματα σε αυτό το «βήμα διαλόγου».
Εν ολίγοις:
Αν αυτό που ενδιαφέρει είναι οι χαμηλοί ρύποι, η χαμηλή κατανάλωση, και το χαμηλό κόστος κτήσης & συντήρησης των κυβερνητικών αυτ/των, τότε θα πρέπει να μιλήσουμε με ρύπους, κατανάλωση, και κόστος. Όχι με «όριο κυβικών». Τα «κυβικά» πρέπει να καταλάβουμε ότι αποτελούν κατασκευαστικό χαρ/κό ενός κινητήρα, όπως ο αριθμός των κυλίνδρων ή των βαλβίδων. Κι εμάς, αυτό που μας ενδιαφέρει υποτίθεται πως είναι το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της οποιασδήποτε τεχνολογίας, όχι ο τρόπος επίτευξής του. Αν ο κινητήρας ενός ΙΧ έχει ακόμα κι 8000 «κυβικά» αλλά η τεχνολογία του επιτρέπει μέσα στην πόλη να χρησιμοποιεί για την κίνησή του μόνο τους 2 από τους 10 κυλίνδρους (=τα 1600 από τα 8000 «κυβικά») με συνέπεια να παράγει ελάχιστους ρύπους, για ποιο λόγο θα έπρεπε να το αποφύγουμε [ή να το τιμωρήσουμε;]
Ας τα σκεφτούν αυτά οι αρμόδιοι – εμείς εδώ είμαστε και παρακολουθούμε τα δείγματα γραφής που θα δώσει η κυβέρνηση αυτή.
Καλή συνέχεια.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Aυτό που θέλει να πει ο costaslio είναι ότι για κάποιους τα 60 ευρώ ακόμη είναι 'λεφτά'.Αυτό ακριβώς θέλω να πω!!!
Επίσης πιστεύω ότι πρέπει να ΄΄σκίσει΄΄ τους δίλιτρους για να βάλουν μυαλό , εδώ τα κρατικά δίλιτρα κόβονται και η κυβέρνηση θα κυκλοφορεί με 1400άρια και 1600άρια και εσείς ακόμα επιμένεται στα δίλιτρα;;;;; Επίσης θέλω να σας πω ότι στην Αθήνα βρέξει-χιονίσει κυκλοφορώ με την μηχανή μου , κ φτάνω αμέσως στον προορισμό μου κ βλέπω κάτι τζιπάρες σαν φορτηγά να πηγαίνουν εκεί που πάω κ γω μόνο με τον οδηγό που πιάνουν 1 στρέμα δρόμο κ αν θελήσουν πάρκιν !!!!!!!
Και να τάχεις.... κάτι πάει και έρχεται αλλά όταν δε τάχεις και δουλεύεις πρώτα και μόνο για το αμάξι είναι η μ.....!!!! Εχω συγγενείς με δίλιτρα που στα αχ@@@@@ όσα και να πληρώσουν έχουν , αλλά έχω και κάτι άλλους με δίλιτρα που τον παίρνουν και ζορίζονται ,αυτούς κατηγορώ και πρέπει το κράτος να τους βοηθήσει ... σκιζοντάς τους διότι αλλιώς δε καταλαβαίνουν!!!!!! -
Έτσι επιστροφή 20-30 χρόνια πίσω. Όποιος έχει αυτοκίνητο 2000cc και πάνω μπορεί να θεωρεί τον εαυτό του πλέον κροίσο
Με βάσει τα κυβικά λέμε
Πόσο ΜΑΛΑΚΕΣ μπορεί να είναι; Πόσο;
Βρε ηλίθιοι, βρε τρισμέγιστοι βλάκες που θέλετε και υπουργεία και το παίζετε πως ακολουθείτε περιβαλλοντολογικά μέτρα, αυτό που κοιτάνε όλες οι χώρες είναι τι εκμπομπές ρύπων έχει κάθε αυτοκίνητο και όχι τα κυβικά.
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Aυτό που θέλει να πει ο costaslio είναι ότι για κάποιους τα 60 ευρώ ακόμη είναι 'λεφτά'.
Αυτό ακριβώς θέλω να πω!!!
Επίσης πιστεύω ότι πρέπει να ΄΄σκίσει΄΄ τους δίλιτρους για να βάλουν μυαλό , εδώ τα κρατικά δίλιτρα κόβονται και η κυβέρνηση θα κυκλοφορεί με 1400άρια και 1600άρια και εσείς ακόμα επιμένεται στα δίλιτρα;;;;; Επίσης θέλω να σας πω ότι στην Αθήνα βρέξει-χιονίσει κυκλοφορώ με την μηχανή μου , κ φτάνω αμέσως στον προορισμό μου κ βλέπω κάτι τζιπάρες σαν φορτηγά να πηγαίνουν εκεί που πάω κ γω μόνο με τον οδηγό που πιάνουν 1 στρέμα δρόμο κ αν θελήσουν πάρκιν !!!!!!!
Και να τάχεις.... κάτι πάει και έρχεται αλλά όταν δε τάχεις και δουλεύεις πρώτα και μόνο για το αμάξι είναι η μ.....!!!! Εχω συγγενείς με δίλιτρα που στα αχ@@@@@ όσα και να πληρώσουν έχουν , αλλά έχω και κάτι άλλους με δίλιτρα που τον παίρνουν και ζορίζονται ,αυτούς κατηγορώ και πρέπει το κράτος να τους βοηθήσει ... σκιζοντάς τους διότι αλλιώς δε καταλαβαίνουν!!!!!!Να σε ενημερώσω ότι σε ατυχήματα... υπήρχαν άνθρωποι που γλιτωσαν γιατί είχαμε δίλιτρο VOLVO ή JEEP... δε θα μετατραπούμε στην χώρα του hynday πάλι.... Θα βάλω τα παιδιά μου όπου θέλω εγώ και δε θα αφήσω το κράτος να με κοροιδεύει.
Η μπιρμπίλη ας πουλήσει το jimny της γιατί μολύνει όσο η μερσεντες.
-
Τι κόμπλεξ...
@costaslio: Επαναλαμβάνω ένα ερώτημα που είχα θέσει: Το Ford Fiesta ST έκανε 18,5 χιλιάδες ευρώ και έβγαζε 150 ίππους. Αντίστοιχα τόσα κάνει και το Fiat Bravo 150hp. Μόνο που το πρώτο ήταν δίλιτρο ατμοσφαιρικό ενώ το δεύτερο είναι 1.4 turbo, οπότε καταλαβαίνεις τι διαφορά πληρώνουν οι ιδιοκτήτες τους σε τέλη, για αυτοκίνητα αντίστοιχου μεγέθους, κόστους και επιδόσεων. Και θεωρείς δίκαιο να σκιστεί ο ιδιοκτήτης του fiesta ενώ ο ιδιοκτήτης του Bravo θα έχει και έκπτωση στα τέλη κυκλοφορίας; -
Ασε τα ατυχήματα είναι άλλο κεφάλαιο , πάντως σπάνια φταίει το αμάξι , βασικά φταίει ο οδηγός, πρόσφατα μου έστειλαν και ένα σχετικό μαιλ με αμάξια.. που είχαν γίνει σωρός παλιοσίδερα.. τζιπ, φεράρι, λαμπορκίνι κ.λ.π.!!!!!
Πάντα σε κάθε θέμα υπάρχουν πολλές απόψεις αλλά... γιατί να μη πάρω π.χ το τιγκουάν (1400, 150 ίππους) κ να πάρω το βιτάρα (2000 140 ίππους)!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Ασε τα ατυχήματα είναι άλλο κεφάλαιο , πάντως σπάνια φταίει το αμάξι , βασικά φταίει ο οδηγός, πρόσφατα μου έστειλαν και ένα σχετικό μαιλ με αμάξια.. που είχαν γίνει σωρός παλιοσίδερα.. τζιπ, φεράρι, λαμπορκίνι κ.λ.π.!!!!!
Πάντα σε κάθε θέμα υπάρχουν πολλές απόψεις αλλά... γιατί να μη πάρω π.χ το τιγκουάν (1400, 150 ίππους) κ να πάρω το βιτάρα (2000 140 ίππους)!!!!Ξέρω τι θα κάνω...
θα κατηγορήσω την κυβέρνηση οτι τα παίρνει από την ΚΟΣΜΟΚΑΡ....
ΤΕΛΕΙΟ>>>>>> θα πιάσει θα πιάσει.... -
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Τι κόμπλεξ...
@costaslio: Επαναλαμβάνω ένα ερώτημα που είχα θέσει: Το Ford Fiesta ST έκανε 18,5 χιλιάδες ευρώ και έβγαζε 150 ίππους. Αντίστοιχα τόσα κάνει και το Fiat Bravo 150hp. Μόνο που το πρώτο ήταν δίλιτρο ατμοσφαιρικό ενώ το δεύτερο είναι 1.4 turbo, οπότε καταλαβαίνεις τι διαφορά πληρώνουν οι ιδιοκτήτες τους σε τέλη, για αυτοκίνητα αντίστοιχου μεγέθους, κόστους και επιδόσεων. Και θεωρείς δίκαιο να σκιστεί ο ιδιοκτήτης του fiesta ενώ ο ιδιοκτήτης του Bravo θα έχει και έκπτωση στα τέλη κυκλοφορίας;Αφού έχουν μπεί καλώς ή κακώς κάποιοι κανόνες από την πολιτεία δε πρέπει να πορευτούμε βάσει αυτών;;; Αφού σου λέει στο δίλιτρο θα σε σκίσω πάρε πιό μικρό, πάρε τουρμπάτο πάρε ότι θέλεις υπάρχουν επιλογές , όταν πας και παίρνεις δίλιτρο δε θες σκίσιμο;;;
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ασε τα ατυχήματα είναι άλλο κεφάλαιο , πάντως σπάνια φταίει το αμάξι , βασικά φταίει ο οδηγός, πρόσφατα μου έστειλαν και ένα σχετικό μαιλ με αμάξια.. που είχαν γίνει σωρός παλιοσίδερα.. τζιπ, φεράρι, λαμπορκίνι κ.λ.π.!!!!!
Πάντα σε κάθε θέμα υπάρχουν πολλές απόψεις αλλά... γιατί να μη πάρω π.χ το τιγκουάν (1400, 150 ίππους) κ να πάρω το βιτάρα (2000 140 ίππους)!!!!Ξέρω τι θα κάνω...
θα κατηγορήσω την κυβέρνηση οτι τα παίρνει από την ΚΟΣΜΟΚΑΡ....
ΤΕΛΕΙΟ>>>>>> θα πιάσει θα πιάσει....και η κοσμοκάρ τα παίρνει από μας γιατί τα έχει πανάκριβα...... πάντως .... ωραία αυτοκίνητα....DAS AYTO, από γιαπωνέζος... έχω γίνει ευρωπαίος.....
-
δεν κατάλαβες τι λέμε....
λέμε ότι αυτό βγήκε αφού του αγοράσαμε ρε ........ ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ!!! -
Παντως οι περιβοητες εκπομπες ρυπων που δηλωνει καθε αυτοκινητοβιομηχανια ειναι καθε αλλο παρα αξιοπιστες,γι αυτο μην βιαζεστε να υιοθετήσετε θεωριες περι 12λιτρων τουρμπο που καινε λιγοτερο απο ενα 500αρακι κ.ο.κ.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Παντως οι περιβοητες εκπομπες ρυπων που δηλωνει καθε αυτοκινητοβιομηχανια ειναι καθε αλλο παρα αξιοπιστες,γι αυτο μην βιαζεστε να υιοθετήσετε θεωριες περι 12λιτρων τουρμπο που καινε λιγοτερο απο ενα 500αρακι κ.ο.κ.τι να κάνουμ ε.... τυποποιημένα μετράνε..
να βάλουμ ε μέτρηση στον κόφτη? -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Τι κόμπλεξ...
@costaslio: Επαναλαμβάνω ένα ερώτημα που είχα θέσει: Το Ford Fiesta ST έκανε 18,5 χιλιάδες ευρώ και έβγαζε 150 ίππους. Αντίστοιχα τόσα κάνει και το Fiat Bravo 150hp. Μόνο που το πρώτο ήταν δίλιτρο ατμοσφαιρικό ενώ το δεύτερο είναι 1.4 turbo, οπότε καταλαβαίνεις τι διαφορά πληρώνουν οι ιδιοκτήτες τους σε τέλη, για αυτοκίνητα αντίστοιχου μεγέθους, κόστους και επιδόσεων. Και θεωρείς δίκαιο να σκιστεί ο ιδιοκτήτης του fiesta ενώ ο ιδιοκτήτης του Bravo θα έχει και έκπτωση στα τέλη κυκλοφορίας;Αφού έχουν μπεί καλώς ή κακώς κάποιοι κανόνες από την πολιτεία δε πρέπει να πορευτούμε βάσει αυτών;;; Αφού σου λέει στο δίλιτρο θα σε σκίσω πάρε πιό μικρό, πάρε τουρμπάτο πάρε ότι θέλεις υπάρχουν επιλογές , όταν πας και παίρνεις δίλιτρο δε θες σκίσιμο;;;
Αυτό λέγεται ηττοπάθεια.
Εφόσον υπάρχει η διάθεση αλλαγής, γιατί να μην πιέσουμε σε ένα πιο δίκαιο καθεστώς; -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Παντως οι περιβοητες εκπομπες ρυπων που δηλωνει καθε αυτοκινητοβιομηχανια ειναι καθε αλλο παρα αξιοπιστες,γι αυτο μην βιαζεστε να υιοθετήσετε θεωριες περι 12λιτρων τουρμπο που καινε λιγοτερο απο ενα 500αρακι κ.ο.κ.Ναι μεν αλλά και η απόκλιση παίζει μέχρι ενός σημείου. Ας γίνει βάσει της έκδοσης κάρτας καυσαερίων που πιστοποιεί τι ακριβώς εκπέμπει το κάθε αυτοκίνητο. Έτσι θα είναι πολύ πιο αντικειμενικό και πιο εύκολα μετρήσιμο το ποια αυτοκίνητα μολύνουν περισσότερο και θα μπορεί να βγει η κλίμακα με τις αντίστοιχες επιβαρύνσεις.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
δεν κατάλαβες τι λέμε....
λέμε ότι αυτό βγήκε αφού του αγοράσαμε ρε ........ ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ!!!Γενικότερα λέω και γω ότι πρέπει να προσέχουμε και να σκεφτόμαστε πριν κάνουμε οτιδήποτε!!!!!
Να λαμβάνουμε υπόψην μας και το χειρότερο, όταν φτήνυναν τα αμάξια ειδικά τα JEEP μπήκα στο πειρασμό να.... το σκεφτώ... είδα το τυράκι αλλά σκέφτηκα ότι δε βλέπω την φάκα , αλλά λέω σίγουρα θα υπάρχει φάκα και σταμάτησα να το σκέφτομαι!!!!!
Τώρα μετά και από αυτά δε θα πάρω πάνω από 1600 κυβικά όταν πάρω!!!!! -
Πιο τυράκι...
δε πηραμε 3000 κυβικά (αυτό σκεφτόμουνα)
ήμουν μεταξύ Α4 και BMW
Το ίδιο αμάξι θα ίδια λεφτα....
Ειμαστε σοβαρό κράτος
Αλλά ξέρεις ποιο φταίει
Η ίδια η BMW ΑΕ (μεγάλοι ηλιθιοι) που δεν εχει πάρει χαμπάρι ότι θα την κλείσουν..... με αυτά που της κάνουν. -
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Αυτό λέγεται ηττοπάθεια.
Εφόσον υπάρχει η διάθεση αλλαγής, γιατί να μην πιέσουμε σε ένα πιο δίκαιο καθεστώς;Βρε να πιέσουμε αλλά εδώ δε μας δίνουν αυτά που δικαιούμαστε θα αλλάξουν το καθεστώς στα αμάξια που το κράτος κονομάει από αυτά;;;; Θα είσαι σίγουρα και αρκετά νέος, εγώ έχω κουραστεί να επλίζω.....
-
Εαν γυρίσουμε στα κυβικά, οι άνθρωποι είναι εντελώς άσχετοι.
Απορώ αν είναι τόσο φοβερά αυτά που λέμε πια...Πως δε βάλανε και τον αριθμό των θυρών στο κόλπο,
-
θα φορολογήσουν το cabrio?
Τέλη κυκλοφορίας