-
Η Formula BMW θα βρισκεται μεχρι το κλεισιμο του Σαββατου (21:00 αν δεν κανω λαθος) στο Golden Hall, θα ταξιδεψει με τα φωτα νυσταγμενα και βαρια το βραδυ για Πατρα και αν οι Γερμανοι δεν παθουν πολιτισμικο σοκ απο την εμπειρια της συγκεκριμενης εθνικης οδου θα βρισκεται την Κυριακη πρωι στον αγωνα καρτ στην Πατρα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Η Formula BMW θα βρισκεται μεχρι το κλεισιμο του Σαββατου (21:00 αν δεν κανω λαθος) στο Golden Hall, θα ταξιδεψει με τα φωτα νυσταγμενα και βαρια το βραδυ για Πατρα και αν οι Γερμανοι δεν παθουν πολιτισμικο σοκ απο την εμπειρια της συγκεκριμενης εθνικης οδου θα βρισκεται την Κυριακη πρωι στον αγωνα καρτ στην Πατρα.Φίλε σ'ευχαριστ'ω για την ενημέρωση!!!
-
Καποιοι σε πεισμα του γενικοτερου κλιματος προχωρουν μπροστα:
http://greekmotorsport.blogspot.com/2009/10/fia.html -
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
http://greekmotorsport.blogspot.com/2009/10/blog-post_2207.html...ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ .....................................................................(ΤΟΥ ).ΦΡΑΠΕ???
....ΙΔΙΩΣ ΟΤΑΝ Τ(Η)ΟΝ ΚΤΥΠΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ???
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
http://greekmotorsport.blogspot.com/2009/10/blog-post_2207.htmlΣιγά και μη σας απαντήσει!
Εγώ πάντως συνεχίζω να απορώ με τις απορίες των δημοσιογράφων...
Ρε παιδιά πότε θα το καταλάβετε ότι την δουλειά του κάνει ο άνθρωπος. Γι' αυτό έχει αυτή τη θέση...Αν θέλει ο δήμαρχος της Πάτρας δεν έχει παρά να ακολουθήσει το παράδειγμα των Σερρών... Αλλά σιγά τώρα να μη κουραζόμαστε.
Πολιτικάντηδες ...Γιάννης Λουκόπουλος
-
http://www.serrescircuit.gr/index.asp?code=220
*Φορέας διαχείρισης του αυτοκινητοδρομίου είναι η Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών Α.Ε. Πρόκειται για ένα νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου που λειτουργεί υπό τη μορφή Ανώνυμης εταιρίας (Α.Ε.) με πλειοψηφικό μετοχικό φορέα το Δήμο Σερρών. Εκτός από το Δήμο Σερρών, ο οποίος κατέχει το 76.5% του μετοχικού κεφαλαίου, συμμετέχοντες φορείς είναι επίσης:Λέσχη Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας Σερρών με 15%
Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Σερρών με 7.5%
Μοτοσικλετιστικός Ομιλος Σερρών με 0,66%
Ε.Λ.Π.Α. η οποία είναι κάτοχος του 0.33%*Νομιζω εκει ειναι το προβλημα των Πατρινων, οτι πρεπει και η ΕΛΠΑ να εχει ενα τυπικο ποσοστο. Αν οντως ειναι αυτο το θεμα φιλε SPEEDY, τοτε τα χερια των Πατρινων ειναι δυστυχως δεμενα.
Αλλα σε καθε περιπτωση ακομη και αν δεν ειναι αυτος ο λογος που ο Φουρας θελει συναντηση, η αρχη του σπορ θα επρεπε να ειναι μαζι τους. Απο οτι φαινεται αυτο το 'ειμαστε απλα 1 απο τις 35 λεσχες της ομοσπονδιας', θα πρεπει να συμπληρωνεται απο το 'και ενεργουμε με βαση το συμφερον ΜΑΣ και οχι το συμφερον ολων'. Δεν ειναι κακο αυτο, καθε αλλο, ειναι πολυ χρησιμο να ειναι φανερο ποιες ακριβως ειναι οι προτεραιοτητες του καθενος ωστε να ξερουν και αυτοι που επιμενουν να στηριζουν, τι ακριβως στηριζουν.
-
To πρόβλημα των Πατρινών είναι ότι επί 35 χρόνια δε θέλουν να ζυμώσουν και απλά κοσκινίζουν. Ολο σχέδια ακούμε και διαβεβαιώσεις, και υλοποίηση δε βλέπουμε, όχι πίστα F1 βρε αδελφέ αλλά 3-4 χλμ. άσφαλτο με κερμπ και βλέπουμε για μετά. Δεν τους φταίει η ΕΛΠΑ που δεν έκαναν πίστα, αν ήθελαν (= είχαν τη βούληση και τα λεφτά) θα είχαν κάνει, όπως στις Σέρρες τσακα-τσακα το αποφάσισαν και έφτιαξαν το κόσμημα. Τα υπόλοιπα είναι για λαϊκή κατανάλωση.
-
......ΩΩΩΩΧΧ !!!!!!
-
Tι ωχ ?
Καλα τα λεει ο επιτιμος τ.ε. ........
Μας εχουν πριξει στις ανακοινωσεις με φαντασματα τοσα χρονια .........και μεγαλεπιβολα σχεδια , που αν μη τι αλλο , δειχνουν οτι για μασα πανε κι οχι εργο για το αθλημα ...........
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
To πρόβλημα των Πατρινών είναι ότι επί 35 χρόνια δε θέλουν να ζυμώσουν και απλά κοσκινίζουν. Ολο σχέδια ακούμε και διαβεβαιώσεις, και υλοποίηση δε βλέπουμε, όχι πίστα F1 βρε αδελφέ αλλά 3-4 χλμ. άσφαλτο με κερμπ και βλέπουμε για μετά. Δεν τους φταίει η ΕΛΠΑ που δεν έκαναν πίστα, αν ήθελαν (= είχαν τη βούληση και τα λεφτά) θα είχαν κάνει, όπως στις Σέρρες τσακα-τσακα το αποφάσισαν και έφτιαξαν το κόσμημα. Τα υπόλοιπα είναι για λαϊκή κατανάλωση.nass αυτο ισχυε και το ειχα γραψει παλιοτερα (ειδικα το business plan και οι συνεχεις ανακοινωσεις εβγαζαν γελιο), ομως πλεον το θεμα εχει περασει σε ανθρωπους που ξερουν τι θελουν και το παλευουν με τον σωστο τροπο. Ισως να μην εισαι ενημερος γιατι δε βγαζουν τιποτα προς τα εξω εδω και καιρο (και καλα κανουν).
Τελοσπαντων, οι Σερρες εκαναν αυτο που εκαναν και τους βγηκε σε καλο, ομως η επενδυση στην Πατρα ειναι πολυ μεγαλυτερη και χρειαζεται τον αναπτυξιακο που επισης ειναι ενα εργαλειο που σαν χωρος θα ηταν ηλιθιο να αγνοηθει. Αλλωστε καλως ή κακως 'το βλεπουμε μετα' δεν μπορουν να το δουν οι Σερρες γιατι δεν μπορουν να ενταξουν μια αναβαθμιση της πιστας τους σε FIA Grade 2 πουθενα, ειναι ετσι τα πραγματα που ειναι πιο ευκολο να επιδοτηθει κατι νεο σε υψηλες προδιαγραφες, παρα να αναβαθμιστει κατι που υπαρχει.
Βεβαια αν θες τη γνωμη μου σαν χωρα θα μας συμφερε απιστευτα να εχουμε τις δυο αυτες πιστες σε προδιαγραφες FIA Grade 2 (για να το πουμε αλλιως ετοιμες να φιλοξενησουν οτιδηποτε εκτος F1). Ειναι ετσι τοποθετημενες που θα επιαναν διαφορετικες αγορες και θα ηταν απολυτα βιωσιμες και κερδοφορες.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Βεβαια αν θες τη γνωμη μου σαν χωρα θα μας συμφερε απιστευτα να εχουμε τις δυο αυτες πιστες σε προδιαγραφες FIA Grade 2 (για να το πουμε αλλιως ετοιμες να φιλοξενησουν οτιδηποτε εκτος F1). Ειναι ετσι τοποθετημενες που θα επιαναν διαφορετικες αγορες και θα ηταν απολυτα βιωσιμες και κερδοφορες.Αυτό είναι το πρόβλημα, πάμε να φτιάξουμε κάτι ακριβό και μεγαλεπήβολο αλλά προορισμένο να αποτύχει (πίστα F1), ακόμα και αν φιλήσουμε τον κώλο του Bernie (δες Τουρκία), ενώ θα μπορούσαμε να φτιάξουμε άλλη μια από Σέρρες και να έχουμε 'κάτι'. Και με κατάλληλο business plan μια χαρά θα μπορούσε να αναβαθμιστεί αν οι συνθήκες γίνουν καταλληλότερες αργότερα.
Και βέβαια η βροχή ανακοινώσεων και 'σχεδίων' (και η Χαλανδρίτσα χωράφι) έχουν κάτι από παιδί που φώναζε λύκος.
Μακάρι να γίνει αλλά δεν το πιστεύω πιά. Το ζήτημα είναι ποιοί το πιστεύουν. -
Σου ξαναλεω τα πραγματα εχουν αλλαξει. Δεν μιλαει κανεις για F1, ουτε τα ποσα ειναι τρελα, ουτε βροχη ανακοινωσεων υπαρχει οπως παλια. Και τελοσπαντων για μενα αυτο δεν ειναι δικαιολογια για τη σταση της ΕΛΠΑ, δεν ξερω αν διαφωνεις.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Σου ξαναλεω τα πραγματα εχουν αλλαξει. Δεν μιλαει κανεις για F1, ουτε τα ποσα ειναι τρελα, ουτε βροχη ανακοινωσεων υπαρχει οπως παλια. Και τελοσπαντων για μενα αυτο δεν ειναι δικαιολογια για τη σταση της ΕΛΠΑ, δεν ξερω αν διαφωνεις.OK θα δούμε. Μακάρι. Κρατώ μικρό καλάθι, στην καλύτερη περίπτωση ας πέσουν μερικά κεράσια έξω.
Δεν ξέρω ποιά είναι η στάση της ΕΛΠΑ και δεν μπορώ να κρίνω, αλλά ως γνωστόν η ΕΛΠΑ δεν έχει ποτέ δικαιολογία -
Δεν χρειαζεται να την ξερεις, την βλεπεις. Παντως αν μπορεις να μου βρεις μια ορθολογιστικη δικαιολογια, πες τη μου, ισως ανοιγε μια αλλη διασταση στην κουβεντα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δεν χρειαζεται να την ξερεις, την βλεπεις. .Mελλοντικές εξελίξεις
H Eλλάδα είναι μέλος της οικογένειας των ευρωπαικών χωρών. H ενοποίηση είναι πια γεγονός για τον Xερσαίο Mηχανοκίνητο Aθλητισμό από το 1994. Oι Έλληνες αγωνιζόμενοι μπορούν να συμμετέχουν ελεύθερα στους αγώνες που διεξάγονται σε ολόκληρη την Eυρωπαϊκή Ένωση και αντίστροφα όλοι οι αγωνιζόμενοι της Eυρωπαϊκής Ένωσης μπορούν να συμμετέχουν στους αγώνες που διοργανώνονται στην Eλλάδα. Tα πρωταθλήματα είναι ανοιχτά και προσφέρονται νέα επίπεδα ανταγωνισμού.**H Eλλάδα φιλοδοξεί να συμπεριληφθεί μεταξύ των χωρών που διαθέτουν αυτοκινητοδρόμιο διεθνών προδιαγραφών. H πίστα του Oρχομενού σχεδιάζεται να λειτουργήσει σαν Kέντρο Eρευνών για τον Xερσαίο Mηχανοκίνητο Aθλητισμό και να προσφέρει δυνατότητες ανάπτυξης δραστηριότητας όχι μόνο στους κύκλους του αθλήματος αλλά και σε τομείς που αφορούν τα ευρύτερα κοινωνικά στρώματα, όπως π.χ. η οδική ασφάλεια, το περιβάλλον κλπ. **
H ανοδική πορεία του αθλήματος αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας αποτελεί τη μόνιμη φροντίδα της EΘEA της EΛΠA σύμφωνα και με τις υποχρεώσεις της ως μέλους των Διεθνών Oμοσπονδιών. -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Tι ωχ ?Καλα τα λεει ο επιτιμος τ.ε. ........
Μας εχουν πριξει στις ανακοινωσεις με φαντασματα τοσα χρονια .........και μεγαλεπιβολα σχεδια , που αν μη τι αλλο , δειχνουν οτι για μασα πανε κι οχι εργο για το αθλημα ...........
ΔΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑ ΩΩΩΧΧΧΧ!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
http://www.serrescircuit.gr/index.asp?code=220
Φορέας διαχείρισης του αυτοκινητοδρομίου είναι η Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών Α.Ε. Πρόκειται για ένα νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου που λειτουργεί υπό τη μορφή Ανώνυμης εταιρίας (Α.Ε.) ...
.........
Ε.Λ.Π.Α. η οποία είναι κάτοχος του 0.33%Νομιζω εκει ειναι το προβλημα των Πατρινων, οτι πρεπει και η ΕΛΠΑ να εχει ενα τυπικο ποσοστο. Αν οντως ειναι αυτο το θεμα φιλε SPEEDY, τοτε τα χερια των Πατρινων ειναι δυστυχως δεμενα.
Αλλα σε καθε περιπτωση ακομη και αν δεν ειναι αυτος ο λογος που ο Φουρας θελει συναντηση, η αρχη του σπορ θα επρεπε να ειναι μαζι τους. Απο οτι φαινεται αυτο το 'ειμαστε απλα 1 απο τις 35 λεσχες της ομοσπονδιας', θα πρεπει να συμπληρωνεται απο το 'και ενεργουμε με βαση το συμφερον ΜΑΣ και οχι το συμφερον ολων'. Δεν ειναι κακο αυτο, καθε αλλο, ειναι πολυ χρησιμο να ειναι φανερο ποιες ακριβως ειναι οι προτεραιοτητες του καθενος ωστε να ξερουν και αυτοι που επιμενουν να στηριζουν, τι ακριβως στηριζουν.
Σωστά αυτά αλλά επίσης η κοινή λογική λέει ότι δεν θα είχε κανείς αντίρρηση να έχει την Εθνική λέσχη-ομοσπονδία-μαγαζάκι -οτιδήποτε με ένα μικρό-λογικό-νόμιμο ποσοστό μέσα στα πόδια του. Μάλλον βολικό θα ήταν παρά προβληματικό.
Πιστεύω ότι και οι απόψεις των Nass, APR, ALPINESTARS είναι επίσης σωστές. Η ιστορία αυτό δείχνει δυστυχώς...
Μακάρι, όπως λες, κάποιοι να δουλεύουν προς την σωστή κατεύθυνση και ας μη ανακοινώνουν τίποτα προς το παρόν.Φιλικά
Γιάννης Λουκόπουλος -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Σου αφιερωνω μια απο τις ατακες στο χθεσινο μανιφεστο του:
What values characterise your election team and if elected would characterise your Presidency?
'Above all teamwork, which has been the hallmark of my management style for the last 28 years'Το μονο που δεν ειπε ηταν ρωτηστε και τον Μπαρικελο να σας εξηγησει
Επι της ουσιας, θεωρω οτι αυτος ο τυπος ηταν, ειναι και θα ειναι ενας στεγνος συμφεροντολογος. Το αποδεικνυει αλλωστε και κατα τη διαρκεια της προεκλογικης περιοδου χρησιμοποιωντας μεσα και εξοδα της FIA για να παρει ψηφους απο τα απιστευτα κρατιδια που εχουν ισο λογο με τον πολιτισμενο κοσμο του μηχανοκινητου. Και οχι μονο αυτο, εχει χωσει στην FIA σα συμβουλο και την γυναικα του, γνωστη προσωπικοτητα οχι μονο του μηχανοκινητου αλλα παγκοσμιως Κοινως η συμπεριφορα του ειναι μια παρωδια Μπαλεστρικων διαστασεων και νομιζω οτι τυχον εκλογη του οχι μονο δε θα σωσει το wrc αλλα θα ισοπεδωσει τα παντα.
Απο την αλλη δεν εχω ιδεα αν ο Βατανεν ειναι ελαφρυς ή οχι, αλλα τουλαχιστον η επιλογη του στον τομεα του μηχανοκινητου, ο προεδρος του ADAC Τομτσικ απεχει αιωνες απο οτι οτιδηποτε εχει επιλεξει ο Τοντ. Αλλα απο οτι φαινεται αυτα ειναι ψιλα γραμματα.
Και η συνεχεια με τον γιγαντοποντικα ως προεδρο .........
Να και η μεγαλυτερη ever φραπεδια απο τον Ελληνα σπεσιαλιστα του ειδους .....
«Είναι σημαντικό για τη χώρα μας ότι ο Jean Todt είναι άνθρωπος των ράλι,
Ο αλλος ( Αρη Βατανεν ) , βλεπετε ηταν ανθρωπος των καταδυσεων και του μπιλιαρδου ....
μα με τοση εξυπναδα υπαρχει ελπιδα σ'αυτον τον χωρο ?............
-
Δεν ειναι θεμα εξυπναδας, ο ανθρωπος επελεξε με καθαρα κριτηρια, το δειχνει η διατηρηση της καρεκλας του. Ειπαμε, προτεραιοτητες.
Ελληνικά αγωνιστικά νέα