Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελληνικά αγωνιστικά νέα
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Ελληνικά αγωνιστικά νέα
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 61
    • 62
    • 53 / 62
    Ελληνικοί Αγώνες
    229
    1234
    5001
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tolis1 last edited by

      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
      Η Formula BMW θα βρισκεται μεχρι το κλεισιμο του Σαββατου (21:00 αν δεν κανω λαθος) στο Golden Hall, θα ταξιδεψει με τα φωτα νυσταγμενα και βαρια το βραδυ για Πατρα και αν οι Γερμανοι δεν παθουν πολιτισμικο σοκ απο την εμπειρια της συγκεκριμενης εθνικης οδου θα βρισκεται την Κυριακη πρωι στον αγωνα καρτ στην Πατρα.

      Φίλε σ'ευχαριστ'ω για την ενημέρωση!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        go_for_pole last edited by

        Καποιοι σε πεισμα του γενικοτερου κλιματος προχωρουν μπροστα:
        http://greekmotorsport.blogspot.com/2009/10/fia.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          http://greekmotorsport.blogspot.com/2009/10/blog-post_2207.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alpinestars last edited by

            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
            http://greekmotorsport.blogspot.com/2009/10/blog-post_2207.html

            ...ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ .....................................................................(ΤΟΥ ).ΦΡΑΠΕ???

            ....ΙΔΙΩΣ ΟΤΑΝ Τ(Η)ΟΝ ΚΤΥΠΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              speedy last edited by

              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
              http://greekmotorsport.blogspot.com/2009/10/blog-post_2207.html

              Σιγά και μη σας απαντήσει!
              Εγώ πάντως συνεχίζω να απορώ με τις απορίες των δημοσιογράφων...
              Ρε παιδιά πότε θα το καταλάβετε ότι την δουλειά του κάνει ο άνθρωπος. Γι' αυτό έχει αυτή τη θέση...

              Αν θέλει ο δήμαρχος της Πάτρας δεν έχει παρά να ακολουθήσει το παράδειγμα των Σερρών... Αλλά σιγά τώρα να μη κουραζόμαστε.
              Πολιτικάντηδες ...

              Γιάννης Λουκόπουλος

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                go_for_pole last edited by

                http://www.serrescircuit.gr/index.asp?code=220
                *Φορέας διαχείρισης του αυτοκινητοδρομίου είναι η Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών Α.Ε. Πρόκειται για ένα νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου που λειτουργεί υπό τη μορφή Ανώνυμης εταιρίας (Α.Ε.) με πλειοψηφικό μετοχικό φορέα το Δήμο Σερρών. Εκτός από το Δήμο Σερρών, ο οποίος κατέχει το 76.5% του μετοχικού κεφαλαίου, συμμετέχοντες φορείς είναι επίσης:

                Λέσχη Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας Σερρών με 15%
                Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Σερρών με 7.5%
                Μοτοσικλετιστικός Ομιλος Σερρών με 0,66%
                Ε.Λ.Π.Α. η οποία είναι κάτοχος του 0.33%*

                Νομιζω εκει ειναι το προβλημα των Πατρινων, οτι πρεπει και η ΕΛΠΑ να εχει ενα τυπικο ποσοστο. Αν οντως ειναι αυτο το θεμα φιλε SPEEDY, τοτε τα χερια των Πατρινων ειναι δυστυχως δεμενα.

                Αλλα σε καθε περιπτωση ακομη και αν δεν ειναι αυτος ο λογος που ο Φουρας θελει συναντηση, η αρχη του σπορ θα επρεπε να ειναι μαζι τους. Απο οτι φαινεται αυτο το 'ειμαστε απλα 1 απο τις 35 λεσχες της ομοσπονδιας', θα πρεπει να συμπληρωνεται απο το 'και ενεργουμε με βαση το συμφερον ΜΑΣ και οχι το συμφερον ολων'. Δεν ειναι κακο αυτο, καθε αλλο, ειναι πολυ χρησιμο να ειναι φανερο ποιες ακριβως ειναι οι προτεραιοτητες του καθενος ωστε να ξερουν και αυτοι που επιμενουν να στηριζουν, τι ακριβως στηριζουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nass last edited by

                  To πρόβλημα των Πατρινών είναι ότι επί 35 χρόνια δε θέλουν να ζυμώσουν και απλά κοσκινίζουν. Ολο σχέδια ακούμε και διαβεβαιώσεις, και υλοποίηση δε βλέπουμε, όχι πίστα F1 βρε αδελφέ αλλά 3-4 χλμ. άσφαλτο με κερμπ και βλέπουμε για μετά. Δεν τους φταίει η ΕΛΠΑ που δεν έκαναν πίστα, αν ήθελαν (= είχαν τη βούληση και τα λεφτά) θα είχαν κάνει, όπως στις Σέρρες τσακα-τσακα το αποφάσισαν και έφτιαξαν το κόσμημα. Τα υπόλοιπα είναι για λαϊκή κατανάλωση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alpinestars last edited by

                    ......ΩΩΩΩΧΧ !!!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      apr last edited by

                      Tι ωχ ?

                      Καλα τα λεει ο επιτιμος τ.ε. ........

                      Μας εχουν πριξει στις ανακοινωσεις με φαντασματα τοσα χρονια .........και μεγαλεπιβολα σχεδια , που αν μη τι αλλο , δειχνουν οτι για μασα πανε κι οχι εργο για το αθλημα ...........

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        go_for_pole last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        To πρόβλημα των Πατρινών είναι ότι επί 35 χρόνια δε θέλουν να ζυμώσουν και απλά κοσκινίζουν. Ολο σχέδια ακούμε και διαβεβαιώσεις, και υλοποίηση δε βλέπουμε, όχι πίστα F1 βρε αδελφέ αλλά 3-4 χλμ. άσφαλτο με κερμπ και βλέπουμε για μετά. Δεν τους φταίει η ΕΛΠΑ που δεν έκαναν πίστα, αν ήθελαν (= είχαν τη βούληση και τα λεφτά) θα είχαν κάνει, όπως στις Σέρρες τσακα-τσακα το αποφάσισαν και έφτιαξαν το κόσμημα. Τα υπόλοιπα είναι για λαϊκή κατανάλωση.

                        nass αυτο ισχυε και το ειχα γραψει παλιοτερα (ειδικα το business plan και οι συνεχεις ανακοινωσεις εβγαζαν γελιο), ομως πλεον το θεμα εχει περασει σε ανθρωπους που ξερουν τι θελουν και το παλευουν με τον σωστο τροπο. Ισως να μην εισαι ενημερος γιατι δε βγαζουν τιποτα προς τα εξω εδω και καιρο (και καλα κανουν).

                        Τελοσπαντων, οι Σερρες εκαναν αυτο που εκαναν και τους βγηκε σε καλο, ομως η επενδυση στην Πατρα ειναι πολυ μεγαλυτερη και χρειαζεται τον αναπτυξιακο που επισης ειναι ενα εργαλειο που σαν χωρος θα ηταν ηλιθιο να αγνοηθει. Αλλωστε καλως ή κακως 'το βλεπουμε μετα' δεν μπορουν να το δουν οι Σερρες γιατι δεν μπορουν να ενταξουν μια αναβαθμιση της πιστας τους σε FIA Grade 2 πουθενα, ειναι ετσι τα πραγματα που ειναι πιο ευκολο να επιδοτηθει κατι νεο σε υψηλες προδιαγραφες, παρα να αναβαθμιστει κατι που υπαρχει.

                        Βεβαια αν θες τη γνωμη μου σαν χωρα θα μας συμφερε απιστευτα να εχουμε τις δυο αυτες πιστες σε προδιαγραφες FIA Grade 2 (για να το πουμε αλλιως ετοιμες να φιλοξενησουν οτιδηποτε εκτος F1). Ειναι ετσι τοποθετημενες που θα επιαναν διαφορετικες αγορες και θα ηταν απολυτα βιωσιμες και κερδοφορες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                          Βεβαια αν θες τη γνωμη μου σαν χωρα θα μας συμφερε απιστευτα να εχουμε τις δυο αυτες πιστες σε προδιαγραφες FIA Grade 2 (για να το πουμε αλλιως ετοιμες να φιλοξενησουν οτιδηποτε εκτος F1). Ειναι ετσι τοποθετημενες που θα επιαναν διαφορετικες αγορες και θα ηταν απολυτα βιωσιμες και κερδοφορες.

                          Αυτό είναι το πρόβλημα, πάμε να φτιάξουμε κάτι ακριβό και μεγαλεπήβολο αλλά προορισμένο να αποτύχει (πίστα F1), ακόμα και αν φιλήσουμε τον κώλο του Bernie (δες Τουρκία), ενώ θα μπορούσαμε να φτιάξουμε άλλη μια από Σέρρες και να έχουμε 'κάτι'. Και με κατάλληλο business plan μια χαρά θα μπορούσε να αναβαθμιστεί αν οι συνθήκες γίνουν καταλληλότερες αργότερα.
                          Και βέβαια η βροχή ανακοινώσεων και 'σχεδίων' (και η Χαλανδρίτσα χωράφι) έχουν κάτι από παιδί που φώναζε λύκος.
                          Μακάρι να γίνει αλλά δεν το πιστεύω πιά. Το ζήτημα είναι ποιοί το πιστεύουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            Σου ξαναλεω τα πραγματα εχουν αλλαξει. Δεν μιλαει κανεις για F1, ουτε τα ποσα ειναι τρελα, ουτε βροχη ανακοινωσεων υπαρχει οπως παλια. Και τελοσπαντων για μενα αυτο δεν ειναι δικαιολογια για τη σταση της ΕΛΠΑ, δεν ξερω αν διαφωνεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                              Σου ξαναλεω τα πραγματα εχουν αλλαξει. Δεν μιλαει κανεις για F1, ουτε τα ποσα ειναι τρελα, ουτε βροχη ανακοινωσεων υπαρχει οπως παλια. Και τελοσπαντων για μενα αυτο δεν ειναι δικαιολογια για τη σταση της ΕΛΠΑ, δεν ξερω αν διαφωνεις.

                              OK θα δούμε. Μακάρι. Κρατώ μικρό καλάθι, στην καλύτερη περίπτωση ας πέσουν μερικά κεράσια έξω.
                              Δεν ξέρω ποιά είναι η στάση της ΕΛΠΑ και δεν μπορώ να κρίνω, αλλά ως γνωστόν η ΕΛΠΑ δεν έχει ποτέ δικαιολογία

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Δεν χρειαζεται να την ξερεις, την βλεπεις. Παντως αν μπορεις να μου βρεις μια ορθολογιστικη δικαιολογια, πες τη μου, ισως ανοιγε μια αλλη διασταση στην κουβεντα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alpinestars last edited by

                                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                  Δεν χρειαζεται να την ξερεις, την βλεπεις. .

                                  http://www.elpa.gr/sub6.asp

                                  Mελλοντικές εξελίξεις
                                  H Eλλάδα είναι μέλος της οικογένειας των ευρωπαικών χωρών. H ενοποίηση είναι πια γεγονός για τον Xερσαίο Mηχανοκίνητο Aθλητισμό από το 1994. Oι Έλληνες αγωνιζόμενοι μπορούν να συμμετέχουν ελεύθερα στους αγώνες που διεξάγονται σε ολόκληρη την Eυρωπαϊκή Ένωση και αντίστροφα όλοι οι αγωνιζόμενοι της Eυρωπαϊκής Ένωσης μπορούν να συμμετέχουν στους αγώνες που διοργανώνονται στην Eλλάδα. Tα πρωταθλήματα είναι ανοιχτά και προσφέρονται νέα επίπεδα ανταγωνισμού.

                                  **H Eλλάδα φιλοδοξεί να συμπεριληφθεί μεταξύ των χωρών που διαθέτουν αυτοκινητοδρόμιο διεθνών προδιαγραφών. H πίστα του Oρχομενού σχεδιάζεται να λειτουργήσει σαν Kέντρο Eρευνών για τον Xερσαίο Mηχανοκίνητο Aθλητισμό και να προσφέρει δυνατότητες ανάπτυξης δραστηριότητας όχι μόνο στους κύκλους του αθλήματος αλλά και σε τομείς που αφορούν τα ευρύτερα κοινωνικά στρώματα, όπως π.χ. η οδική ασφάλεια, το περιβάλλον κλπ. **
                                  H ανοδική πορεία του αθλήματος αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας αποτελεί τη μόνιμη φροντίδα της EΘEA της EΛΠA σύμφωνα και με τις υποχρεώσεις της ως μέλους των Διεθνών Oμοσπονδιών.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alpinestars last edited by

                                    Ο χρήστης APR έγραψε:
                                    Tι ωχ ?

                                    Καλα τα λεει ο επιτιμος τ.ε. ........

                                    Μας εχουν πριξει στις ανακοινωσεις με φαντασματα τοσα χρονια .........και μεγαλεπιβολα σχεδια , που αν μη τι αλλο , δειχνουν οτι για μασα πανε κι οχι εργο για το αθλημα ...........

                                    ΔΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑ ΩΩΩΧΧΧΧ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      speedy last edited by

                                      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                      http://www.serrescircuit.gr/index.asp?code=220
                                      Φορέας διαχείρισης του αυτοκινητοδρομίου είναι η Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών Α.Ε. Πρόκειται για ένα νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου που λειτουργεί υπό τη μορφή Ανώνυμης εταιρίας (Α.Ε.) ...
                                      .........
                                      Ε.Λ.Π.Α. η οποία είναι κάτοχος του 0.33%

                                      Νομιζω εκει ειναι το προβλημα των Πατρινων, οτι πρεπει και η ΕΛΠΑ να εχει ενα τυπικο ποσοστο. Αν οντως ειναι αυτο το θεμα φιλε SPEEDY, τοτε τα χερια των Πατρινων ειναι δυστυχως δεμενα.

                                      Αλλα σε καθε περιπτωση ακομη και αν δεν ειναι αυτος ο λογος που ο Φουρας θελει συναντηση, η αρχη του σπορ θα επρεπε να ειναι μαζι τους. Απο οτι φαινεται αυτο το 'ειμαστε απλα 1 απο τις 35 λεσχες της ομοσπονδιας', θα πρεπει να συμπληρωνεται απο το 'και ενεργουμε με βαση το συμφερον ΜΑΣ και οχι το συμφερον ολων'. Δεν ειναι κακο αυτο, καθε αλλο, ειναι πολυ χρησιμο να ειναι φανερο ποιες ακριβως ειναι οι προτεραιοτητες του καθενος ωστε να ξερουν και αυτοι που επιμενουν να στηριζουν, τι ακριβως στηριζουν.

                                      Σωστά αυτά αλλά επίσης η κοινή λογική λέει ότι δεν θα είχε κανείς αντίρρηση να έχει την Εθνική λέσχη-ομοσπονδία-μαγαζάκι -οτιδήποτε με ένα μικρό-λογικό-νόμιμο ποσοστό μέσα στα πόδια του. Μάλλον βολικό θα ήταν παρά προβληματικό.
                                      Πιστεύω ότι και οι απόψεις των Nass, APR, ALPINESTARS είναι επίσης σωστές. Η ιστορία αυτό δείχνει δυστυχώς...
                                      Μακάρι, όπως λες, κάποιοι να δουλεύουν προς την σωστή κατεύθυνση και ας μη ανακοινώνουν τίποτα προς το παρόν.

                                      Φιλικά
                                      Γιάννης Λουκόπουλος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        apr last edited by

                                        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                        Σου αφιερωνω μια απο τις ατακες στο χθεσινο μανιφεστο του:
                                        What values characterise your election team and if elected would characterise your Presidency?
                                        'Above all teamwork, which has been the hallmark of my management style for the last 28 years'

                                        Το μονο που δεν ειπε ηταν ρωτηστε και τον Μπαρικελο να σας εξηγησει

                                        Επι της ουσιας, θεωρω οτι αυτος ο τυπος ηταν, ειναι και θα ειναι ενας στεγνος συμφεροντολογος. Το αποδεικνυει αλλωστε και κατα τη διαρκεια της προεκλογικης περιοδου χρησιμοποιωντας μεσα και εξοδα της FIA για να παρει ψηφους απο τα απιστευτα κρατιδια που εχουν ισο λογο με τον πολιτισμενο κοσμο του μηχανοκινητου. Και οχι μονο αυτο, εχει χωσει στην FIA σα συμβουλο και την γυναικα του, γνωστη προσωπικοτητα οχι μονο του μηχανοκινητου αλλα παγκοσμιως Κοινως η συμπεριφορα του ειναι μια παρωδια Μπαλεστρικων διαστασεων και νομιζω οτι τυχον εκλογη του οχι μονο δε θα σωσει το wrc αλλα θα ισοπεδωσει τα παντα.

                                        Απο την αλλη δεν εχω ιδεα αν ο Βατανεν ειναι ελαφρυς ή οχι, αλλα τουλαχιστον η επιλογη του στον τομεα του μηχανοκινητου, ο προεδρος του ADAC Τομτσικ απεχει αιωνες απο οτι οτιδηποτε εχει επιλεξει ο Τοντ. Αλλα απο οτι φαινεται αυτα ειναι ψιλα γραμματα.

                                        Και η συνεχεια με τον γιγαντοποντικα ως προεδρο .........

                                        Να και η μεγαλυτερη ever φραπεδια απο τον Ελληνα σπεσιαλιστα του ειδους .....

                                        «Είναι σημαντικό για τη χώρα μας ότι ο Jean Todt είναι άνθρωπος των ράλι,

                                        Ο αλλος ( Αρη Βατανεν ) , βλεπετε ηταν ανθρωπος των καταδυσεων και του μπιλιαρδου ....

                                        μα με τοση εξυπναδα    υπαρχει ελπιδα  σ'αυτον  τον χωρο  ?............
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          go_for_pole last edited by

                                          Δεν ειναι θεμα εξυπναδας, ο ανθρωπος επελεξε με καθαρα κριτηρια, το δειχνει η διατηρηση της καρεκλας του. Ειπαμε, προτεραιοτητες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            apr last edited by

                                            Mα τον θαυμασμο μας , τον δειχνουμε στην ευφυια που εριξε στην συνεντευξη του ο απιθανος , για την ψηφο ...... ειναι γνωστο σε ολους , πως , τοσα χρονια εξακολουθουν να σπερνοντε εκει μεσα και Ελληνες παραγοντες ..........με τετοια καταντια του σπορ μας .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 53 / 62
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr