-
Ο χρήστης Sandouras έγραψε:
ΥΓ: O Williams ειχε προβλημα με τους κινητηρες της BMW οταν δεν ηταν καλοι, ε? Οταν ειχαν πλεονεκτημα 20 ιππους αλλα το αυτοκινητο ηταν ντουλαπι και κερδιζαν μονο σε Χοκενχαιμ και Μοντζα ηταν καλα δηλαδη?
Απ'ότι είχα ακούσει υπήρχε μεγάλη γκρίνια στην ομάδα και είχαν αποφασίσει προ πολλλού ανεξαρτήτου εξαγοράς ή όχι να διακόψουνε την συνεργασία με τυος Γερμανούς όπως έκαναν καιι φέτος με του Ιάπωνες... Απόδειξη ότι σχολάσανε και τον Κουικ Νικ που βρήκε καταφύγιο στην BMW Sauber........... Καλώς η κακώς ο Φρανκ έτσι λειτουργούσε ανέκαθεν....
Βρε παιδιά όπως προείπα επειδή στηρίζω τον Ζακ έχουνε πέσει ολόκληρες ορδές από τιφόζι πάνω μου να με κατασπαράξουνε
έιμαι σίγουρος ότι είμαι ο τελευταιος των Μοικανών εδω μέσα
πολύ Σουμαχεροκρατούμενο μου φένεται το φόρουμΕγώ πάντα προσπαθώ να μιλάω αντικειμενικά
Λοιπόν
Αναγνωρίζω το ταλέντο του Γερμανού αυτό ειανι φως φανάρι ειδικά στην βροχή δεν τον έπιανε κανεις λόγω των δικών του ικανοτήτων
γιατι τόση αντιπάθεια για τον Γαλλοκαναδό δε μπορω να καταλάβω
και τα πρωταθλήματα ο Σουμάερ τα πήρε μόνο επειδή ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗς ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΟΤΟΥ ΕΤΡΕΧΕ ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ και όταν βρήκε τα σκούρα από τον ιθπανό ΛΑΚΙΣΕ........... που πήγε η αξιοπρέπεια και το τουπέ 'ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ' 'CAUSE I WORTH IT - ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ Η ΛΟΡΕΑΛ' που είχε καλλίεργήσει απο εποχής Μπενετόν με τον Φλάβιο???????
και θυμόμαστε όλοι καλά το 95 πως πήρε το πρωτάθλημα απο τον Χιλλ
και όταν το 97 πήγε να κάνει το ίδιο στον Ζακ τα βρηκε σκούρα - εγώ δεν είπα ότι έπρεπε να κάνει και χώρο να περάσει αλλα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΕΧΑΣΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΩΣ ΣΠΟΡΤΣΜΑΝ
Από και πέρα στην Φερράρι οδηγιύσε ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ
και αυτό φάνηκε και όταν ο Ιρβάιν τον κόντραρε το 99 στα ίσια....
μάλιστα εχώ θα τον είχα σχολάσει άμα ειχα επενδυσει ένα κάρο λεφτά ... 3 χρόνια να χάνει το πρωτάθλημα στο παρα πέντε και το 99 πάει και σκάει στην le copse...
όσο για την Μπαρ... φίλε δΕΝ αρκεί το ταλέντο του πιλότου για να οδηγήσει μια ομάδα από το μηδεν στην κορυφή... υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που έχουν σχέση..... ΚΑΙ ΤΟ PROJECT BAR απότυχε για πολλούς λόγους και ενας από αυτούς ήταν η χημεία ποου δεν υπήρχε στην ομάδα με τον σουπερτεκ, τον Ρέυναρντ, τον δάσκαλο του Σκι, Τους Γιαπωνέζους της Χοντα, τον Τσόντα κτλπ.............και όχι αποκλειστικά η έλλειψη ταλέντου του Καναδού....
άλλωστε και ο Ζακ με τύχη ή χωρίς ανέβασε την ομάδα 2 φορές στο πόντιουμ...... το 2001
ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ όπως ήταν μαγκια του όσα είχε κατα΄φερει και στην Αμερική.. πριν έρθει το 96 στην WilliaMS
http://jv-videos.blogspot.com/search/la ... ampionship'He had clearly outstanding car control and speed,' Williams recalls. 'In testing he adapted to all the European Grand Prix circuits very quickly. And at the same time he had done quite a bit of racing in America and we always believed that any man who's raced around Indy at over 200 miles an hour, and also run 800 to 900 horsepower turbo cars and won consistently with them, was a bit of a winner. So we thought we'd give him a bit of a go.'
-
ckastam καλά τα λες, μαζί σου!
Αν πάντως ο Ζακ δε σκάσει μύτη του χρόνου, δε θα σκάσει ποτέ.
Επίσης να πω ότι μου λείπει πολύ ο Κολομβιανός. Κρίμα που έφυγε τόσο γρήγορα από την F1. -
πολύ Σουμαχεροκρατούμενο μου φένεται το φόρουμ
Εγώ πάντα προσπαθώ να μιλάω αντικειμενικά
Λοιπόν
Αναγνωρίζω το ταλέντο του Γερμανού αυτό ειανι φως φανάρι ειδικά στην βροχή δεν τον έπιανε κανεις λόγω των δικών του ικανοτήτων
γιατι τόση αντιπάθεια για τον Γαλλοκαναδό δε μπορω να καταλάβω
και τα πρωταθλήματα ο Σουμάερ τα πήρε μόνο επειδή ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗς ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΟΤΟΥ ΕΤΡΕΧΕ ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ και όταν βρήκε τα σκούρα από τον ιθπανό ΛΑΚΙΣΕ........... που πήγε η αξιοπρέπεια και το τουπέ 'ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ' 'CAUSE I WORTH IT - ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ Η ΛΟΡΕΑΛ' που είχε καλλίεργήσει απο εποχής Μπενετόν με τον Φλάβιο???????
και θυμόμαστε όλοι καλά το 95 πως πήρε το πρωτάθλημα απο τον Χιλλ
και όταν το 97 πήγε να κάνει το ίδιο στον Ζακ τα βρηκε σκούρα - εγώ δεν είπα ότι έπρεπε να κάνει και χώρο να περάσει αλλα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΕΧΑΣΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΩΣ ΣΠΟΡΤΣΜΑΝ
Από και πέρα στην Φερράρι οδηγιύσε ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ
και αυτό φάνηκε και όταν ο Ιρβάιν τον κόντραρε το 99 στα ίσια....1ον: Αν αναφέρεσαι σε μένα, ήδη έγραψα ότι συμπαθούσα το χαρακτήρα του Βιλνέβ περισσότερο απ' τον χαρακτήρα του Σουμάχερ. Επειδή όμως δεν είμαι γκόμενα για να τα φτιάξω μαζί τους αλλά F1 Fan, αντικειμενικά συγκρίνουμε τη βούρτσα με την μην πω τι.
Μάγκας ο Γαλλοκαναδός, ταχύτατος, ικανός για το μεγάλο μπαμ, αλλά μέχρι εκεί. Ο άλλος έχει πρωταγωνιστήσει επί 15 χρόνια σ' ένα σπορ που παρακολουθεί όλος ο πλανήτης. Τι να λέμε τώρα. Κατ' εμέ, είναι φαινόμενο του αθλητισμού γενικότερα.
2ον: Αν ο Σουμάχερ έτρεχε με κορυφαίους συνδυασμούς, ήταν μόνο και μόνο γιατί οι κορυφαίοι συνδυασμοί διάλεγαν αυτόν, γιατί πολύ απλά τον θεωρούσαν καλύτερο απ' τους άλλους. Δέχομαι ότι υπάρχει μια αγορά από πίσω κι άλλα συμφέροντα, όμως υπήρχαν και υπάρχουν κι άλλοι πόσοι Γερμανοί πιλότοι με πολύ καλή εικόνα. Αυτό όμως δεν αρκεί. Είδες πχ τι έκανε κι ο...Half Schumacher όταν μπήκε με το βαρύ του επίθετο.
3ον: Όταν έχασε στα ίσα απ' τον Ισπανό γύρισε και είπε 'βρήκα κάποιον νεότερο να με κερδίζει και όπως είχα πει πριν από χρόνια, τώρα θα φύγω'. Και έτσι έκανε. Το θεωρώ ευπρεπές enough.
4ον: Το '95 πήρε το πρωτάθλημα σα σίφουνας. Το '94 έκανε το σαλτιμπάγκο με το Hill (αφού όμως και όλη τη χρονιά είχε φάει τη μαυρίλα τη μεγάλη από σημαία...)
5ον: Το '99 δεν τον κόντραρε ο Irvine σε κανένα σημείο. Τραυματίστηκε στο Silverstone και ήταν σπίτι του (και έπαιζε μπάλα με το..'γύψο'!) και όταν γύρισε έκανε στην τότε καινούρια πίστα της Μαλαισίας χρόνο 1sec ταχύτερο του Irvine (που υποτίθεται πήγαινε για τίτλο με τον Hakkinen). Στη Suzuka επίσης τερμάτισε μισό λεπτό μπροστά απ' τον Ιρλανδό.
Μιλάμε τα 'χεις κάνει λίγο αχταρμά έτσι ?
Το μόνο στο οποίο συμφωνώ μαζί σου, είναι η τραγική κίνηση στην dry sack της Xerez. Τιμωρήθηκε, ζήτησε συγγνώμη και στην ουσία πλήρωσε την βλακεία του με την απώλεια του τίτλου. Υπενθυμίζω ότι είχε πάει στην Ισπανία ένα βαθμό μπροστά απ' τον Βιλνέβ και οδηγούσε την κούρσα όταν τα έκανε θάλασσα. -
γιατι τόση αντιπάθεια για τον Γαλλοκαναδό δε μπορω να καταλάβω
Η αντιπαθεια που τρεφω για τον Ζακ ειναι οση τρεφω και για τον Ιγκορ Μπισκαν. Γιατι; Επειδη και οι 2 τους στον τομεα τους ηταν ΠΑΛΤΟΥΔΑΡΕΣ
και όταν το 97 πήγε να κάνει το ίδιο στον Ζακ τα βρηκε σκούρα - εγώ δεν είπα ότι έπρεπε να κάνει και χώρο να περάσει αλλα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΕΧΑΣΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΩΣ ΣΠΟΡΤΣΜΑΝ
Και εγω καμμια βλεποντας το βιντεο λεω, 'ρε γαμωτο, χαθηκε να τον εβρισκε στην ροδα και να τον επερνε μαζι του στην αμμοπαγιδα'
Μαλακια του σουμαχερ αυτη η κινηση, αλλα πολλες φορες δεν ξερεις πως αντιδρα ενα ατομο κατω απο την απολυτη πιεση (θυμισου Σεννα - Προστ τι εκαναν ο ενας τον αλλο 2 φορες στην σουζουκα)και τα πρωταθλήματα ο Σουμάερ τα πήρε μόνο επειδή ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗς ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΟΤΟΥ ΕΤΡΕΧΕ ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ και όταν βρήκε τα σκούρα από τον ιθπανό ΛΑΚΙΣΕ........... που πήγε η αξιοπρέπεια και το τουπέ 'ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ' 'CAUSE I WORTH IT - ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ Η ΛΟΡΕΑΛ' που είχε καλλίεργήσει απο εποχής Μπενετόν με τον Φλάβιο???????
Εγω δεν τον ειδα να λακιζει με τον Χακκινεν, και ειδαμε απιστευτες μαχες μεταξυ τους. Και με τον Ισπανο, ενας κατεστραμμενος κινητηρας στην Σουζουκα για πρωτη φορα μεσα σε 6 χρονια στερησε στον Σουμι το 8ο πρωταθλημα. As simple as that
και αυτό φάνηκε και όταν ο Ιρβάιν τον κόντραρε το 99 στα ίσια....
Πως γινεται να κοντραρεις καποιον ενω λειπει το μισο πρωταθλημα; Anyway, ο Ιρβαιν απλα κληθηκε να παρει τον τιτλο για λογαριασμο της Σκουντερια και στο τελος τα σκατωσε. Γιαυτο χρειαζοταν ενας σουμι στην φερραρι
ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ όπως ήταν μαγκια του όσα είχε κατα΄φερει και στην Αμερική.. πριν έρθει το 96 στην WilliaMS
ποια αμερικη; Του νασκαρ;
Ο Ζακ απλα τα πηγε λιγο καλυτερα απο ολους τους αλλους, γιατι το συμπαν συνομοτησε υπερ του (aka φωτοβολιδα)
Δεν ειδα καναν αλλο Αμερικανο οδηγο να κανει κατι καλο στην Φ1 (Περαν απο τον Andretti seniοr στην δεκαετια του 1970). Ακομα και ο Μπουρντε (2 πρωταθλητης CART) ηρθε, ειδε και απηλθε -
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Εγω δεν τον ειδα να λακιζει με τον Χακκινεν, και ειδαμε απιστευτες μαχες μεταξυ τους. Και με τον Ισπανο, ενας κατεστραμμενος κινητηρας στην Σουζουκα για πρωτη φορα μεσα σε 6 χρονια στερησε στον Σουμι το 8ο πρωταθλημα. As simple as that
Γιατι στην Μοντσα δεν εσπασε ο κινητηρας του Αλονσο οντας ηδη 3ος (ειχε ξεκινησει 10ος λογω ποινης επειδη μπλοκαρε ΚΑΙ ΚΑΛΑ τον Μασα στα quals) και κερδισε ο Σουμι?Αν ειναι να κανουμε αναδρομες στο παρελθον καλο ειναι να τα λεμε ολα
-
Το ότι δεν είδαμε κάποιο αμερικάνο να κάνει κάτι αξιόλογο στη F1, εκτός του Μάριο Αντρέττι, δεν σημαίνει ότι οι αμερικάνοι οδηγοί αγώνων δεν κατέχουν το άθλημα. Μάλλον δεν έτυχε μέχρι τώρα.
Άλλωστε και ο Μοντόγια που πήγε πρόσφατα μετά βαίων και κλάδων στο αμερικάνικο πρωτάθλημα των stock block, ρόιδο τα' χει κάνει μέχρι τώρα όπως και ο Μπουρνταί στη φόρμουλα. Έτυχε κι αυτό, δεν σημαίνει τίποτα παραπέρα. -
Λιγα για τον Μπισκαν, κυριος...
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Και εγω καμμια βλεποντας το βιντεο λεω, 'ρε γαμωτο, χαθηκε να τον εβρισκε στην ροδα και να τον επερνε μαζι του στην αμμοπαγιδα'
Μαλακια του σουμαχερ αυτη η κινηση, αλλα πολλες φορες δεν ξερεις πως αντιδρα ενα ατομο κατω απο την απολυτη πιεση (θυμισου Σεννα - Προστ τι εκαναν ο ενας τον αλλο 2 φορες στην σουζουκα)Βλακείες σπάνιου επιπέδου κι απ' τους τρεις τους... (ασχέτως οδηγικής σπάνιας ικανότητας)
...Και με τον Ισπανο, ενας κατεστραμμενος κινητηρας στην Σουζουκα για πρωτη φορα μεσα σε 6 χρονια στερησε στον Σουμι το 8ο πρωταθλημα. As simple as that
Αν ένας κατεστραμμένος κινητήρας στέρησε το 8ο στο Σούμι, γιατί να χρεώνουμε στον ίδιο τα υπόλοιπα 7 κι όχι στα μοτέρ-ντούρασελ;
Καλώς ή κακώς και καλός ή κακός (ο Ζακ), άρεσε σε πολλούς, για παραπλήσιους ίσως λόγους που άρεσε σε πολλούς ο JPM, ανεξαρτήτως οπαδικών ή φίλαθλων αισθημάτων. Για μια-δυο-τρεις χρονιές... το τι έκανε μετά δικό του πρόβλημα. Αλλά η αρχική συμπάθεια δε σβήνει. Και κακό οδηγό να τον πει κανείς, δεν μπορεί να διαφωνήσει ότι είχε στυλ, αυτό το απροσδιόριστο πράγμα που είτε το έχεις είτε δεν το έχεις, ανεξαρτήτως ικανοτήτων.
Στον Σούμι, πχ, εγώ ποτέ δεν το είδα (έτσι, για να σας πικάρω τώρα!!) -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μάλλον δεν έτυχε μέχρι τώραΔεν ετυχε ακριβως, το προβλημα εδω και πολλα χρονια ειναι οτι τα καλυτερα ταλεντα της χωρας τα τραβαει η σιγουρια μιας πλουσιοπαροχης καριερας στο NASCAR.
-
Παντως διαβαζοντας τα περι Σουμι και Ζακ θυμηθηκα το επικο προσπερασμα του Βιλ στον ΜΣ απο εξωτερικη στην Παραμπολικα του Εστοριλ..
-
Με λίγα λόγια και χωρίς υπερβολές:
Πολύ καλός οδηγός ήταν ο Villeneuve, σαφώ καλύτερος ο Schumacher.Και επειδή το γέλιο δίνει ζωή:
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
... Τιμωρήθηκε, ζήτησε συγγνώμη ... -
Δεν θυμαμαι ποια χρονια ηταν ακριβως, 94 η 95, αλλα η Benetton ειχε traction control ενω δεν επιτρεποταν. Για να λεμε και τα συκα συκα...
-
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
ΥΓ: O Williams ειχε προβλημα με τους κινητηρες της BMW οταν δεν ηταν καλοι, ε? Οταν ειχαν πλεονεκτημα 20 ιππους αλλα το αυτοκινητο ηταν ντουλαπι και κερδιζαν μονο σε Χοκενχαιμ και Μοντζα ηταν καλα δηλαδη?
Απ'ότι είχα ακούσει υπήρχε μεγάλη γκρίνια στην ομάδα και είχαν αποφασίσει προ πολλλού ανεξαρτήτου εξαγοράς ή όχι να διακόψουνε την συνεργασία με τυος Γερμανούς όπως έκαναν καιι φέτος με του Ιάπωνες...
Οι Ιαπωνες ομως διοριζουν δευτερο οδηγο και εξαιτιας του Νακατζιμη ειναι τοσο πισω στο κατασκευαστων με ενα αυτοκινητο που στη διαρκεια της χρονιας ηταν καλυτερο απο την Τογιοτα και ισαξιο ή και καλυτερο καποιες φορες απο Μακλαρεν και Φερραρι. Μαλλον γι αυτο τα χαλασανε. Και καλα θα πεις, δεν πανε για πρωταθλημα, τι 4οι, τι 5οι. Ελα που η μια θεση στο πρωταθλημα κατασκευαστων απο την αλλη εχει μερικα εκατομμυρια ευρω διαφορα και η Williams τα χει αναγκη για την επιβιωση και την ανοδο της.
Βεβαια περα απο το Νακατζιμη (ελεος μεχρι και ο ρουκι Τομπαγιασι ηταν καλυτερος) η Williams μαστιζεται απο αιωνια γκαντεμια. Δεν εκανε να πατησει ο Ροσμπεργκ τη γραμμη εξοδου απο τα πιτ σε εναν αγωνα που κυνηγουσε την 7η θεση, το κανε οταν παλευε για τη νικη. Στη Βραζιλια τα κανε μανταρα και του σπασε και το κιβωτιο οταν παλι παλευε για ποντιουμ... Βραστα Χαραλαμπε...
-
Μονο TC?Η παρανομια η ιδια ηταν η Μπενετον το 1994..Και ο Σεννα ειχε καταλαβει οτι κατι γινοταν..
Αλλα στα quals ακομα και ενα δεκατακι το ριχνε στον ΜΣ τοτε..Στους αγωνες βεβαια δεν οδηγειτο εκεινο το μονοθεσιο σε τετοιους ρυθμους...Αναμνησεις.. -
Και για να το συνεχίσω....
+++ στον sparticle. Έτσι έγιναν πραγματι...
Όσα έγιναν μεταξύ Senna-Prost δεν έχουν καμία σχέση με τους JV-Schumi. Οι πρώτοι είχαν φτάσει σε άλλα,... δυσθεώρητα ύψη τη λέξη κόντρα! (σημείωση για προβληματισμό: κι όμως αυτά ώρες-ώρες αναπολούμε, έτσι?)
Τώρα για το Μιχάλη αν πούμε ότι ήταν sportsman, θα γελάνε οντως και οι πέτρες. Και το λέω εγώ που είμαι Ferrarista. Μεγάλο κ*λόπαιδο ο Μιχάλης Κούλα! ( )
Αλλά αυτά που έκανε μέσα στην πίστα δεν τα έκανε κανείς άλλος στην εποχή του. Γι'αυτο τον υποστήριζαν όλοι οι tifosi (πράγμα που δεν βλέπω καθόλου να γίνεται με Nando, τουλάχιστον προς το παρόν). Και ναι, οδηγουσε **και **διαστημόπλοια κατα καιρούς (βλ.2002, 2004), με αποτέλεσμα να μας παίρνει ο ύπνος (κυριολεκτικά). Αλλά δεν κέρδισε μόνο με αυτά. Και στην τελική τι να κάνουν? Να απαγορέψουν να οδηγεί Γερμανός για Ιταλική ομάδα? -
'Όταν βρήκε τα σκούρα με τον Ισπανό λάκισε'
Κρατάω αυτή την αττάκα στην περίοπτη αυτή θέση, γιατί το αξίζει.
Δηλαδή έπρεπε ο MS να μείνει μέχρι τα 80 του για να κοντράρει κάθε καυ*ωμένο παιδάκι, ανεξαρτήτως μονοθεσίου. Δηλαδή το ότι ανασυντάχθηκε μετά την τραγωδία του 2005 για να παλέψει ξεκινώντας το 2006 με άνισους όρους και να γυρίσει πρωτάθλημα 25 βαθμών (η μεγαλύτερη ανατροπή στην ιστορία του σπορ), θεωρείται αποτυχία και μετά από αυτό έπρεπε να ξαναπροσπαθήσει την επόμενη χρονιά. Δε βαριέσαι... ούτε 40 δεν ήταν... ούτε καν 8 τίτλους δεν είχε πάρει.
Όχι τίποτ'άλλο... μερικές φορές πρέπει να σκέφτεται ο άνθρωπος μην προσπαθεί πολύ για το ακατόρθωτο, γιατί θα τον βγάλουν και μαλάκα από πάνω. -
Το θέμα είναι αν έφυγε ή αν τον φύγανε.
Η πρώτη περίπτωση είναι επειδή το ήθελε, επειδή το ένιωθε και στην τελική νομίζω ορθώς έπραξε. Θα ήταν άσχημο να συνέχιζε αν δε μπορούσε να πρωταγωνιστήσει.
Αν όμως τον φύγανε για politics κτλ τότε είμαι πολύ θυμωμένος που μας στέρησαν τέτοιο ικανό οδηγό από το αγαπημένο μας άθλημα
-
Από και πέρα στην Φερράρι οδηγιύσε ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ
και αυτό φάνηκε και όταν ο Ιρβάιν τον κόντραρε το 99 στα ίσια....Το 99 ο Irvine κόντραρε στα ίσα τον Hakkinen, όχι τον Schumacher καθώς ο τελευταίος είχε ένα πόδι στο γύψο (μάλλον θα ήσουνα διακοπές και δεν θα είχες δει τον αγώνα στην Αγγλία).
Η Ferrari ήταν όντως διαστημόπλοιο το 2002 και 2004. Τα άλλα πρωταθλήματα ήταν είτε προϊόν απίστευτης μάχης με τον αντίπαλο του (2000), είτε ανικανότητα των άλλων μνηστήρων του τίτλου (2001,2003). Τα μονοθέσια των άλλων, ειδικά το 2003 ήταν στο επίπεδο της Ferrari.
Συνεχίζεις μια κουβέντα που δεν βγάζει κάπου. Σου ξαναλέω και εγώ πάω τον Irvine, όμως δεν γράφω μια φανταστική κοσμοθεωρία για να τον υποστηρίξω. Κάπου πρέπει να υπάρχει αυτοσυγκράτηση... -
ripper δε σου είπα ότι πήγε στο Άγιον Όρος για εξομολόγηση, ένα τυπικό συγγνώμη είπε. Δηλαδή εσύ τι ήθελες να κάνει ? Να γυρίσει και να πετάξει μες στα μούτρα του Βιλνέβ 'πάρτα μωρή άρρωστη, θα στο ξανακάνω' ? Κι αν θυμάμαι καλά του αφαίρεσαν όλους τους πόντους εκείνης της σεζόν (όχι όμως τις νίκες).
Fair play δεν ήταν ποτέ. Θυμάμαι ένα μέλος του forum είχε ανεβάσει πίεση 40 για τα δοκιμαστικά του Μονακό 2006! Και δικαιολογημένα. Δεν ξέρω όμως πόσοι πολυπρωταθλητές γενικότερα στα σπορ είναι fair play (ασυναίσθητα μου έρχεται στο νου ο Μαραντόνα!)
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
ripper δε σου είπα ότι πήγε στο Άγιον Όρος για εξομολόγηση, ένα τυπικό συγγνώμη είπε. Δηλαδή εσύ τι ήθελες να κάνει ? Να γυρίσει και να πετάξει μες στα μούτρα του Βιλνέβ 'πάρτα μωρή άρρωστη, θα στο ξανακάνω' ? Κι αν θυμάμαι καλά του αφαίρεσαν όλους τους πόντους εκείνης της σεζόν (όχι όμως τις νίκες).Fair play δεν ήταν ποτέ. Θυμάμαι ένα μέλος του forum είχε ανεβάσει πίεση 40 για τα δοκιμαστικά του Μονακό 2006! Και δικαιολογημένα. Δεν ξέρω όμως πόσοι πολυπρωταθλητές γενικότερα στα σπορ είναι fair play (ασυναίσθητα μου έρχεται στο νου ο Μαραντόνα!)
Γελάω γιατί πρώτον δεν παραδέχτηκε ότι το έκανε επίτηδες για πολλά χρόνια (δεν ξέρω αν το έκανε καν έστω και τώρα), άρα τι συγνώμη να ζητήσει, και 2ον για το 'τιμωρήθηκε'. Του κλάσαν μία μάντρα. Του αφαίρεσαν τους βαθμούς του πρωταθλήματος που είχε ήδη χάσει!
Συμφωνείς πιστεύω ότι αυτό δεν είναι τιμωρία, αυτό είναι 'Μιχαλάκη άμα το ξανακάνεις δεν θα σου πάρω παγωτό. Κακό παίδι!'
2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil