Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    9o Rally Sprint Τρικάλων
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. 9o Rally Sprint Τρικάλων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Ελληνικοί Αγώνες
    23
    64
    263
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      triantafylopoylos-m last edited by

      Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
      Απίστευτο περιστατικό με απειλή σφαξίματος σε οδηγό !!!!!!!

      http://www.r40.gr/index.php?option=com_ ... 5&Itemid=2

      ....ΣΕ ΣΥΝΟΔΗΓΟ!!
      ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΤΣΙ!!!!!

      Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΣΤΟ 1.55 ,.......ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!

      ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ.......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        apr last edited by

        Mηπως ειναι φρονιμο να βαλουν μια φωτογραφια κοντινη του των ζωνων το πληρωμα ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          glf last edited by

          και μένα όταν μου το είπαν στην... αφετηρία της ειδικής χαλάστηκα. αργότερα που μου είπαν και για απειλές και επειδή τον ξέρω λίγο τον Κούγια, μου φάνηκε.. υπερβολή.
          αλλά όταν είδα το video και γω δεν το πίστευα!! και πραγματικά η φάτσα του οδηγού είναι όλα τα λεφτά.
          πως του ξέφυγε πάντως τέτοια κουβέντα....

          για τις ζώνες τώρα, ήταν πιασμένες σε μπάρα του κλουβιου, πίσω από τα καθίσματα, που κοντράει τις δύο κύριες κολώνες του ρολλ μπαρ. η γωνία των ζωνών ήταν αρκετά κάθετη δηλαδή.
          και είναι απορίας άξιο πως ξέφυγε στον Τ.Ε. γιατί έγινε πολύ σχολαστικός έλεγχος και δώθηκαν πολύ.. λεπτομερειακές παρατηρήσεις (το λέω σοβαρά, χωρίς ειρωνία).
          εδώ έφαγα και γω παρατηρήσεις για το κλουβί που έχω κάνει μέχρι και ΕΛΠΑ με το 106
          δεν είναι ακριβώς παραβάσεις του J, σαν.. βελτιώσεις τις πήρα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            xsystem last edited by

            Η φωτογραφία πως είναι στηριγμένη υπάρχει εδώ οποιος θέλει να την δει
            http://62.38.218.8:81/gallery/01.jpg

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              H στήριξη των ζωνών λάθος, δεν το συζητάμε.
              Τα υπόλοιπα όμως

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bomag-takis2 last edited by

                Εχει δίκιο ο κύριος Κούγιας δεν είναι αυτό σημείο στήριξης κύριε Μπεμπη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xsystem last edited by

                  Ο χρήστης bomag-takis2 έγραψε:
                  Εχει δίκιο ο κύριος Κούγιας δεν είναι αυτό σημείο στήριξης κύριε Μπεμπη.

                  Τάκη το θέμα προφανώς δεν είναι πια σε τεχνικό επίπεδο αλλα καθαρά στο πως συμπεριφέρθηκε ο κ.Kούγιας στον ενλόγω αγωνιζόμενο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    deponakias last edited by

                    Κύριε Μπέμπη είσαι λάθος. Ποιος τον πιάνει τώρα τον Κούγια και δίκιο θα έχει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xsystem last edited by

                      Υπάρχει επίσημη απάντηση της ΛΑΤ σχετικά με την επιστολή του κ.Μπέμπη στην σελίδα R40

                      Σχετικά με την επιστολή του κυρίου Μπέμπη η Λέσχη Αυτοκινήτου Τρικάλων δηλώνει τα κάτωθι.
                      Όσον αφορά την οργάνωση του αγώνα που το αναφέρετε σαν προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο πως το τεκμηριώνετε?
                      Μιλάτε κύριε Μπέμπη για απουσία της λέσχης στο κλείσιμο ξενοδοχείων. Η λέσχη στο site της είχε κατάλογο με όλα τα ξενοδοχεία της πόλης για να κλείσει ο καθένας μόνος του το δωμάτιο της αρεσκείας του. (και για να μην υπάρχουν διαφωνίες του στυλ 'καλό ή κακό,φθηνό ή ακριβό).
                      Μιλάτε για απουσία της λέσχης στην διευκρίνιση των αγωνιζομένων. Ήρθε κάποιος αγωνιζόμενος να ρωτήσει κάτι και δεν πήρε απάντηση? 
                      Μιλάτε για μπάχαλο στον τεχνικό έλεγχο.Κάντε το αν θέλετε πιο σαφές. Το μόνο πρόβλημα ήτανε που ο άνθρωπος που είχε αναλάβει το τύπωμα των υλικών (διαφημιστής και καμία σχέση με την ΛΑΤ) ξέχασε στο τυπογραφείο τα δελτία τεχνικού ελέγχου και τα έφερε μετά 15 λεπτών. Κατά τα άλλα το χρονικό όριο τηρήθηκε στο απόλυτο.
                      
                      Μιλάτε για μπάχαλο στην πανηγυρική εκκίνηση όπου ο καθένας έμπαινε όποτε ήθελε. Ο κανονισμός έγραφε και υπήρχε στον φάκελλο που πήρανε όλα τα πληρώματα ότι ώρα πανηγυρικής εκκίνησης είναι στις 20.00. Αυτό κύριε Μπέμπη σημαίνει ότι ΟΛΑ τα πληρώματα έπρεπε την ώρα εκείνη να βρίσκονται στον συγκεκριμένο χώρο και να τα κατευθύνει ο υπεύθυνος σύμφωνα με τον αριθμό εκκίνησης. Επίσης εγώ ο ίδιος προσωπικά μοίρασα δελτία εκκινούντων με ωράριο. Μάλιστα το κάθε πλήρωμα υπέγραφε για να το παραλάβει. Στον φάκελλο που πήρατε υπήρχε και σχεδιάγραμμα το πως φτάνει κάποιος στην είσοδο που οδηγεί στην ράμπα.
                      
                      Μιλάτε κύριε Μπέμπη για τον χώρο σέρβις. Όταν στον κανονισμό δεν αναγράφεται συγκεκριμένος χώρος σέρβις αυτό σημαίνει ότι ο καθένας στήνει το σέρβις του όπου νομίζει καλύτερα. Στο δεύτερο σκέλος δε ο αλυτάρχης έδωσε εντολή για να μαζευτεί ο αγώνας(για να μειωθεί ο χρόνος που χάθηκε από την έξοδο του κ.Πλατώνη) και είπε να έρθουν όλοι στο ΣΕΧ ανεξάρτητα από τον χρόνο που έγραφε στο καρνέ, και τους το διορθώνανε με υπογραφή και ΟΚ.
                      
                      Τώρα για το θέμα που δημιουργήθηκε με τον κ. Κούγια. Θα σας ρωτήσω κάτι και θα περιμένω την απάντηση σας. Αν κάποιος αγωνιζόμενος εμφανίσει στον τεχνικό έλεγχο ένα κράνος σύμφωνο με τους κανονισμούς και πάρει το ΟΚ και την επόμενη μέρα φτάσει στην εκκίνηση και φοράει ένα κράνος παράνομο δεν πρέπει ο τεχνικός έφορος να του απαγορεύσει την εκκίνηση? Θα ισχυριστεί ο οδηγός ότι μου έδωσες ΟΚ χθες?
                      
                      Από τηλεφωνική συνομιλία που είχα με τον κύριο Κούγια μου είπε ότι όταν το αυτοκίνητο σας πέρασε τεχνικό έλεγχο είχε αρκετά πράγματα στο πίσω μέρος και ίσως δεν πρόσεξε καλά το επίμαχο σημείο. Όταν το είδε έστω και καθυστερημένα δεν έπρεπε να πράξει σωστά? Για το συγκεκριμένο σημείο στήριξης των ζωνών ασφαλείας έχω και φωτογραφίες του αυτοκινήτου σας για να κρίνει όποιος θέλει αν είναι σύννομο ή όχι.
                      
                      Όσο αφορά στο in-car πλάνο δεν μπορεί να διακρίνει ΚΑΝΕΙΣ το πως ήταν δεμένες οι ζώνες του μπροστινού αυτοκινήτου. Μάλιστα ο κ. Κούγιας έδειξε στο πλήρωμα σας ένα αυτοκίνητο πιο πίσω το πως είναι το σωστό δέσιμο.
                      
                      Μιλάτε κύριε Μπέμπη στο τέλος της επιστολής σας ότι δεν υπήρχε κανείς απο την λέσχη να απαλύνει τον πόνο σας. Ο υπεύθυνος σχέσεων με τους αγωνιζόμενους, ο αντιπρόεδρος της Λέσχης και ένα ακόμη μέλος ήτανε στην αφετηρία οι δύο και στην πλατεία ο ένας σε ΟΛΗ την διάρκεια του αγώνα (αυτό μπορούν να σας το τεκμηριώσουν ο παρατηρητής και ο αλυτάρχης του αγώνα). Πείτε μου αν θέλετε πότε και που ψάξατε κάποιον.
                      
                      Σίγουρα μικροελλείψεις υπήρχανε κύριε Μπέμπη. Όπως είπατε είσασταν κάποτε πρόεδρος οπότε κατανοείτε κάποια πράγματα. Εγώ από την θέση μου πάλι και σαν αγωνιζόμενος επί σειρά ετών αλλά και σαν υπεύθυνος τύπου της ΛΑΤ, θεωρώ ότι κάπως μεγαλοποιήσατε τα πράγματα. Δεν μπήκατε καν στον κόπο να αναφέρετε και κάποια θετικά όπως το πριμ εκκίνησης. Σίγουρα κατανοώ την πικρίας σας,τα έξοδα που κάνατε και μας τιμήσατε αλλά για την μη εκκίνηση των παιδιών δεν ευθύνεται η λέσχη μας.
                      
                      Ειλικρινά θα ήθελα να μιλήσουμε και κατ' ιδίαν να σας εξηγήσω και κάποια άλλα πράγματα. Το τηλ μου είναι το 6932727137
                      
                      Με τιμή
                      Κλιάφας Λεωνίδας
                      Υπεύθυνος τύπου της ΛΑΤ 
                      
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bomag-takis2 last edited by

                        Κύριε Μπέμπη με πολλή ενδιαφέρον περιμένω την απάντηση σου στην επιστολή απάντηση της lat.Μάλλον θα περιμένω για πολυ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jtgang last edited by

                          Βέβαια για τις απειλές δεν είδαμε καμιά αναφορά.......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bomag-takis2 last edited by

                            Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
                            Βέβαια για τις απειλές δεν είδαμε καμιά αναφορά.......

                            Για της απειλές φιλε μου δεν ξέρω αν ήταν προς το πλήρωμα η στον πατέρα Μπέμπη .Καλά θα ήταν να μας το πει ο κύριος Κούγιας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fotis-84 last edited by

                              κυριε μπεμπη,ειμαι το παιδι με το νουμερο 10,το μπροστινο απο εσας αυτοκινητο που φαινεται στην camera.μεγας φωτης-ιωαννιδης αλεξανδρος.τις ζωνες μου τις εχω πιασμενες με κρικους στις εργοστασιακες τρυπες ζωνων του 205.μια πανω στον πισω θολο και μια στην περιοχη της γεφυρας.δεν εχω καν ρολλ μπαρ σαν το δικο σας με τετοια μπαρα πισω απο τα καθισματα.εγω ειμαι μαζι σας,και εχετε απολυτο δικιο για τον τροπο που σας εκοψε ο κουγιας αλλα το να κατηγορειτε το δικο μου αυτοκινητο,μην εχοντας ερθει καν να το δειτε,με στεναχωρει πολυ και εμενα και τον συνοδηγο μου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                asa1 last edited by

                                Ο χρήστης fotis-84 έγραψε:
                                κυριε μπεμπη,ειμαι το παιδι με το νουμερο 10,το μπροστινο απο εσας αυτοκινητο που φαινεται στην camera.μεγας φωτης-ιωαννιδης αλεξανδρος.τις ζωνες μου τις εχω πιασμενες με κρικους στις εργοστασιακες τρυπες ζωνων του 205.μια πανω στον πισω θολο και μια στην περιοχη της γεφυρας.δεν εχω καν ρολλ μπαρ σαν το δικο σας με τετοια μπαρα πισω απο τα καθισματα.εγω ειμαι μαζι σας,και εχετε απολυτο δικιο για τον τροπο που σας εκοψε ο κουγιας αλλα το να κατηγορειτε το δικο μου αυτοκινητο,μην εχοντας ερθει καν να το δειτε,με στεναχωρει πολυ και εμενα και τον συνοδηγο μου.

                                μην τρελενεσε φωτακο!!!συνχαρητηρια για την εμφανιση σας!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hyperion last edited by

                                  Ο χρήστης glf έγραψε:

                                  η γωνία των ζωνών ήταν αρκετά κάθετη δηλαδή.

                                  Περιορισμός στη γωνία των ζωνών ώμων, υπάχει μόνο όταν υπάρχει HANS, αν δεν κάνω λάθος . . .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    poseidon last edited by

                                    **Απο τον κανονισμο- j 253

                                    Oι ιμάντες ώμου μπορούν να στερεωθούν επίσης στον κλωβό ασφαλείας ή σε μια ράβδο ενίσχυσης με δίπλωμα. Eπίσης μπορούν να τοποθετηθούν στο άνω σημείο στήριξης των ζωνών των πίσω καθισμάτων, ή να τοποθετηθούν ή να συγκρατούνται σε εγκάρσιο υποστήριγμα κολημένο μεταξύ των στοιχείων αντιστήριξης του κλωβού ασφαλείας (σχήμα 253-66). Στην περίπτωση αυτή η εγκάρσια ενίσχυση πρέπει να πληρεί τις εξής προϋποθέσεις:
                                    Σχήμα 253-66

                                    Nα είναι από σωλήνα ανθρακούχου χάλυβα, διηλκυσμένη εν ψυχρώ, με διάμετρο 38 x 2.5 mm ή 40 x 2 mm και αντοχή σε εφελκυσμό 350 N / mm².
                                    Tο ύψος αυτής της ενίσχυσης πρέπει να είναι τέτοιο ώστε οι ιμάντες ώμου, κατευθυνόμενοι προς τα πίσω, να έχουν διεύθυνση προς τα κάτω, με γωνία μεταξύ 10 και 45° μοιρών με την οριζόντια γραμμή που περνάει από την πάνω μεριά της πλάτης του καθίσματος.
                                    Oι ζώνες πρέπει να στερεώνονται με στροφή (τύλιγμα) ή με χρήση βίδας.

                                    Οποτε το προβλημα ηταν μονο η μεγαλη γωνια.Ο τροπος στερεωσης με διπλωμα επιτρεπετε αλλα πρεπει να ισχυουν και ολα τα παραπανω. **

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Παράρτημα J άρθρο 253 παράγραφος 6.2:

                                      Οι ιμάντες ώμου πρέπει να έχουν κατεύθυνση προς τα πίσω και προς τα κάτω και να
                                      στερεώνονται με τρόπο ώστε να μην σχηματίζουν γωνία μεγαλύτερη των 45° με την οριζόντια
                                      γραμμή που περνάει από το πάνω άκρο της πλάτης του καθίσματος. Συνιστάται η γωνία αυτή
                                      να μην είναι μεγαλύτερη από 10° μοίρες.
                                      H μέγιστη γωνία, συγκλίνουσα ή αποκλίνουσα, σε σχέση με τον κεντρικό άξονα του καθίσματος
                                      πρέπει να είναι 20° μοίρες.

                                      Αρα η μέγιστη γωνία 'από το πλάι' είναι 45 μοίρες και 'από πάνω' είναι 20 μοίρες.
                                      Αν χρησιμοποιηθεί τμήμα από το roll cage τότε ισχύουν όσα έγραψε ο poseidon παραπάνω.
                                      Και τέλος κάτι που οι περισσότεροι δε γνωρίζουν:

                                      Για τις ζώνες 4 σημείων οι ιμάντες ώμου πρέπει να τοποθετούνται συμμετρικά σταυρωτά
                                      ως προς τον κεντρικό άξονα του εμπρόσθιου καθίσματος.

                                      Και όλα αυτά ασχέτως αν χρησιμοποιείται HANS. Στην περίπτωση του HANS οι ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΕΣ (σε αντιδιαστολή με το J, που είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ, όλα τα σχετικά με το HANS είναι ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΑ) γωνίες είναι έως 20 μοίρες. Βλ. Guide for the use of HANS in international motorsport.

                                      Είναι προφανές πως οι συγκεκριμένες ζώνες, με γωνία κάπου 85 μοίρες, ήταν τελείως λάθος στηριγμένες. Σε περίπτωση ατυχήματος (χτύπα ξύλο) το πιθανότερο που θα συνέβαινε θα ήταν να σπάσουν το κάθισμα και τις κλείδες του πληρώματος. Ο σωστός τρόπος θα ήταν είτε στα σημεία πρόσδεσης του κατασκευαστή για το πίσω κάθισμα ή τις πίσω ζώνες (όμως τότε θέλει προσοχή να μη ξεπεραστούν οι 45 μοίρες και οι 20 μοίρες που αναφέρονται παραπάνω και οι ιμάντες να είναι χιαστοί συμμετρικοί ως προς τον άξονα του καθίσματος) ή σε εγκάρσια 'θολόμπαρα' ή στο roll cage. Στις 2 τελευταίες περιπτώσεις επιτρέπεται το δίπλωμα (όπως ήταν στη συγκεκριμένη περίπτωση, με τις αγκράφες).

                                      Ελπίζω να μην τίθεται θέμα ως προς το 'τεχνικό' μέρος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xsystem last edited by

                                        Εποικοδομητικές η διευκρινίσεις του ποσειδώνα και του nass για κάποιους που δεν έχουνε μπει στον κόπο καν να διαβάσουνε τους τεχνικούς κανονισμούς και θέλουνε να λέγονται είτε αγωνιζόμενοι είτε μηχανική που προετοιμάζουνε αγωνιστικά. Καλο είναι εκείνοι που ξεκινάνε τέτοιες ιστορίες πρώτα να κοιτάνε το δικό τους αγωνιστικό και μετά να βγαίνουνε και να λένε για τους συναθλητές τους.Και επίσης ακόμα καλύτερο είναι να έρχονται να γράφουνε εδώ ότι θέλουνε να πούνε...και να μην τα γράφουνε αλλου που ο διαχειριστής του site είναι φίλος τους και σβήνει λογιαριασμούς και ποστς!!

                                        Συγχωρέστε με για την πολυλογία μου αλλα δυστυχώς...το θεμα από κλωστή το φτάσαμε σε καραβόσχοινο.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          glf last edited by

                                          αν το τελευταίο πάει σε μένα, απλά να ξέρεις ότι το R40 έκανε μετακόμιση αυτό το ΣΚ σε νέο μηχάνημα και υπήρχε μια περίοδος σύγχησης σε μερικούς provider. αν είδες να 'σβήστηκε' κάτι τότε μάλλον πήγε στον παλιό server.
                                          αλλά μην πεις ότι σβήνω πράματα επίτηδες γιατί τα παιδιά είναι Κοζανίτες, θα γελάμε μέρες.

                                          και επειδή και γω έχω αρχίσει να βαριέμαι το πολύ ψείρισμα να και μια απάντηση που μου έστειλε ο Μπέμπης και βασικά του είπα να την κάνει απάντηση κάτω από την επιστολή της ΛΑΤ, αλλά βλέπω να το κάνω χειροκίνητα.


                                          ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ Λ.Α.Τ. ΑΠ ΤΟΝ ΝΤΙΝΟ ΜΠΕΜΠΗ

                                          Κύριε Κλιάφα νομίζω ότι δεν αξίζει τον κόπο να ασχολούνται επί ημέρες τόσο το r40 όσο και οι αγωνιζόμενοι με αυτό το θέμα. Οι συμπεριφορές όλων μας κρίνονται. Εξάλλου ότι είχα να παραθέσω το έκανα επί πραγματικού στην προηγούμενη επιστολή μου. Θα ήθελα όμως να σας δώσω μια συμβουλή.
                                          Ελάτε να γίνουμε μια παρέα αγωνιζόμενοι-λέσχες-αρχές των αγώνων, μόνο έτσι θα πάει μπροστά το Σπορ που μας συνεπαίρνει, αποξενώστε τύπους στυλ κ. Κούγια.
                                          Γνωρίζω πολύ καλά τι κόπος και ιδρώτας και όχι μόνο απαιτείται να στήσει μια λέσχη έναν αγώνα, το έχω ζήσει από κοντά. Προς Θεού όμως μην αφήνουμε τις διοργανώσεις σε ¨άσχετους¨ ανθρώπους.
                                          Εμείς σαν ένδειξη καλής κίνησης δηλώνουμε συμμετοχή από τώρα για τον επόμενο αγώνα σας.

                                                                                                    Με τιμή
                                                                                             Ντίνος Μπέμπης
                                                                                             Τηλ. 6974144240 
                                          
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            deponakias last edited by

                                            Από το r40 είναι .Το γραφει ο Ν Γκαλφας.
                                            ωραίο το ΣΚ που περάσαμε στα Τρίκαλα και ωραίος και ο αγώνας όσο και η ειδική διαδρομή. Άσε που τελικά η Καλαμπάκα και τα Τρίκαλα έχουν έρθει πολύ κοντά στην Κοζάνη (από τη δεύτερη έξοδο της Εγνατίας, περνάς έξω από τα Γρεβενά, κατευθείαν στο δρόμο Γρεβενά - Καλαμπάκα)

                                            τα αξιοσημείωτα για μένα είναι το.. ζωγράφισμα σε πολλά κλουβιά από 106 από τον τεχνικό έφορο του αγώνα. δε λέω, για καλό δικό μας είναι. αλλά αυτό το πράμα, να παίρνεις ΔΤΤ πριν... χρόνια και σε κάθε αγώνα να ξανακοιτάμε και να μετράμε τα κλουβιά, δεν παλεύεται. το πιο κουραστικό σημείο του Σαββάτου ήταν η αναμονή για τον τεχνικό έλεγχο!

                                            το άλλο κουφό ήταν το.. κόψιμο του Μάστορα με το 1300αρι 106 λίγο πριν πάρει.. εκκίνηση. ο λόγος ήταν το πιάσιμο στις ζώνες ώμου που έπιαναν στη μπάρα του κλουβιού, κολλητά στα μπάκετ. το πλήρωμα είχε ζεστάνει λάστιχα, παρουσιάστηκε με κράνη έτοιμοι για αγώνα και τους είπαν κατεβείτε......
                                            φυσικά το πλήρωμα πρέπει να έχει 100% ασφαλές αυτοκίνητο για να τρέξει, αλλά αυτό το πράμα πως ξέφυγε σε τόσο ενδελεχή τεχνικό έλεγχο το Σάββατο; Αν είχε γίνει εκεί η παρατήρηση, θα στέλνανε τις αγκράφες της ζώνης και την Κυριακή θα τρέχανε με το κλασικό πιάσιμο στις εργοστασιακές βάσεις στήριξης των πίσω ζωνών......

                                            προσέχουμε το δέντρο και χάσαμε το δάσος..

                                            στο πρώτο σκέλος, ο αγώνας σταμάτησε νωρίς μετά την έξοδο του Yaris που ήταν και από τα πρώτα νούμερα και μέχρι να ξεκινήσει και πάλι, όλοι είχαν παρουσιαστεί στο ΣΕΧ και φυσικά μπήκαν με κρύα λάστιχα. όλοι το πρωί λέγανε για λίγη γλύστρα.. στο 1ο σκέλος είχαμε και την έξοδο του Σανιδά που χτύπησε το πίσω μέρος του 106 του..

                                            εμείς με το Μητσάκο μπήκαμε λίγο αποσυντονισμένοι στο πρώτο σκέλος, δεν είχα καθαρό κεφάλι φαίνεται και μόνο στο δεύτερο μισό της ειδικής πήγα σωστά. στο δεύτερο σκέλος ενώ πήγαμε αλάνθαστα σαν πλήρωμα, ο χρόνος ήταν ο ίδιος με το πρώτο πέρασμα!! και από ότι φαίνεται παρα.. χαλάρωσα στο ρυθμό μου. δεν πειράζει, έτσι κι αλλιώς για την παρέα κατεβήκαμε η ομάδα της Κοζάνης στα Τρίκαλα. εγώ να ευχαριστήσω και το Μητσάκο για τα ζαντολάστιχα που τελικά ήταν το μόνο πρόβλημα που μας ταλαιπώρησε όλο το ΣΚ. και δεν ήταν και τίποτα σημαντικό, παξιμάδια για τις ρόδες ψάχναμε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr