Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ 25-10-2009
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ 25-10-2009
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Ελληνικοί Αγώνες
    49
    138
    351
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      varni last edited by

      http://www.ala-racingclub.gr/races_news.asp?id1=48
      Να υποθεσω Χαλκιδα μερια?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        varni last edited by

        http://www.ala-racingclub.gr/races_news.asp?id1=48
        Να υποθεσω Χαλκιδα μερια?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          varni last edited by

          http://www.ala-racingclub.gr/races_news.asp?id1=48
          Να υποθεσω Χαλκιδα μερια?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonakias last edited by

            οι υποθεσεις δεν βλαπτουν και δεν κανουν κακο σε κανεναν

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • Y
              yugo last edited by

              Είναι η πρώτη φορά που βλέπω κάποιον να δηλώνει ότι συμμαζεύει έναν αγώνα βάζοντας την ελάττωση του κόστους πάνω από οτιδήποτε άλλο. Μακάρι να ακολουθηθεί το παράδειγμα της ΑΛΑ και από άλλους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonakias last edited by

                Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
                Καλο πραγμα να συμμαζευτει το κοστος, αλλα μη γινουν τα περσινα αν ο αγωνας γινει στην ιδια περιοχη (αγροτικα μεσα στις ειδικες επειδη δεν υπηρχε κοσμος στις διασταυρωσεις)...

                εδω θα διαφωνησω μαζι σου στο εξης γεγονος:
                κοσμος υπηρχε στις διασταυρωσεις και μαλιστα περισσοτερος απο καθε αλλον αγωνα που εχει γινει ποτε στην ελλαδα και τα μετρα ασφαλειας του αγωνα μονο με αυτα του ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ μπορουν να συγκριθουν.

                Ομως αν καποιοι ανεγεφαλοι θελουν να δειξουν οτι ταχα μου καποιοι ειναι και δεν καταλαβαινουν τιποτα και βγαζουν τα αγροτικα τους στον δρομο τοτε ο οποιοσδηποτε κριτης τι να κανει; ειδικα αν υπαρχουν και οι κυνηγοι και απειλουν και αυτοι με τις καραμπινες;

                αυτα προς γνωσιν οσων ξερουν μονο να κρινουν καποια περιστατικα αλλα δυστυχως δεν εχουν σχεση με την ελληνικη πραγματικοτητα των αγωνων

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  yugo last edited by

                  Γνωρίζει κανείς τον αριθμό των συμμετοχών; Ακούγεται μια φήμη αλλά αρνούμαι να την πιστέψω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • E
                    el-em last edited by

                    Ο χρήστης yugo έγραψε:
                    Γνωρίζει κανείς τον αριθμό των συμμετοχών; Ακούγεται μια φήμη αλλά αρνούμαι να την πιστέψω.

                    Η ΦΗΜΗ ΔΕΝ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

                    ΦΙΛΙΚΑ,

                    'EL-EM'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      varni last edited by

                      Ο χρήστης yugo έγραψε:
                      Γνωρίζει κανείς τον αριθμό των συμμετοχών; Ακούγεται μια φήμη αλλά αρνούμαι να την πιστέψω.

                      30 πριν μια ωρα που πηρα το road book

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • W
                        wagon-r last edited by

                        Ο χρήστης varni έγραψε:

                        Γνωρίζει κανείς τον αριθμό των συμμετοχών; Ακούγεται μια φήμη αλλά αρνούμαι να την πιστέψω.

                        30 πριν μια ωρα που πηρα το road book

                        Αγωνας κυπελου και πανω πρεπει για να ειναι σε ισχυ να εχει το ελαχιστο 30 συμμετοχες.Ετσι ειχε γραφτει σε αλλα θεματα ,ετσι για το παραπανω λογο εαν ηταν λιγοτερες προσπαθουσαν το νουμερο να ειναι 30 και 30ΣΥΝ.
                        Αγωνας πρωταθληματος ομως με 30??????

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          christos-koutras last edited by

                          Ο χρήστης leonakias έγραψε:

                          Καλο πραγμα να συμμαζευτει το κοστος, αλλα μη γινουν τα περσινα αν ο αγωνας γινει στην ιδια περιοχη (αγροτικα μεσα στις ειδικες επειδη δεν υπηρχε κοσμος στις διασταυρωσεις)...

                          εδω θα διαφωνησω μαζι σου στο εξης γεγονος:
                          κοσμος υπηρχε στις διασταυρωσεις και μαλιστα περισσοτερος απο καθε αλλον αγωνα που εχει γινει ποτε στην ελλαδα και τα μετρα ασφαλειας του αγωνα μονο με αυτα του ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ μπορουν να συγκριθουν.

                          Ομως αν καποιοι ανεγεφαλοι θελουν να δειξουν οτι ταχα μου καποιοι ειναι και δεν καταλαβαινουν τιποτα και βγαζουν τα αγροτικα τους στον δρομο τοτε ο οποιοσδηποτε κριτης τι να κανει; ειδικα αν υπαρχουν και οι κυνηγοι και απειλουν και αυτοι με τις καραμπινες;

                          αυτα προς γνωσιν οσων ξερουν μονο να κρινουν καποια περιστατικα αλλα δυστυχως δεν εχουν σχεση με την ελληνικη πραγματικοτητα των αγωνων

                          Τα ατομα που θα ειναι μεσα στις Ε.Δ.ειναι κριτες??? η τοπικοι... χωρις κοστος?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • Y
                            yugo last edited by

                            Θα γίνει ο αγώνας με 30 συμμετοχές;;; Εγώ, πάντως, αν ήμουν πρόεδρος λέσχης δε θα γούσταρα καθόλου να πάρω δάνειο από την τράπεζα για να τρέξουν 30 τύποι.
                            Και όσον αφορά τους 'τσάμπα' ενδιάμεσους, ε, ολόκληρες δεκαετίες υπήρχαν 'τσάμπα' εθελοντές ενδιάμεσοι που απλά είχαν την κ@βλ@ να βοηθήσουν. Τι έπαθαν ο Μοσχούς, ο Στράτης και τόσοι άλλοι;; Τι άλλαξε τώρα που πληρώνονται;; Μήπως δε γίνονται φαινόμενα όπως του Φωκίδας στην Αμφίκλεια ή το θεόκουφο με την καθυστέρηση στο Σελινούντα Ι στο προχθεσινό Αχαιός;; (η νεαρή και κατά τα άλλα συμπαθέστατη κριτής της αφετηρίας δεν έδινε νέο χρόνο στους συνοδηγούς αλλά τους έλεγε 'δείτε τον μπροστινό σας τι ώρα φεύγει και ακολουθήστε τον'!!! και αυτό δεν είναι φήμη, το άκουσα με τα αυτιά μου και δεν ειπώθηκε μόνο στο δικό μου συνοδηγό.)

                            Τα υπόλοιπα σε εκείνο το δύσμοιρο topic 'Προκήρυξη αγώνων 2009' όταν τελειώσει και ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              christos-koutras last edited by

                              Ο χρήστης yugo έγραψε:
                              Θα γίνει ο αγώνας με 30 συμμετοχές;;; Εγώ, πάντως, αν ήμουν πρόεδρος λέσχης δε θα γούσταρα καθόλου να πάρω δάνειο από την τράπεζα για να τρέξουν 30 τύποι.
                              Και όσον αφορά τους 'τσάμπα' ενδιάμεσους, ε, ολόκληρες δεκαετίες υπήρχαν 'τσάμπα' εθελοντές ενδιάμεσοι που απλά είχαν την κ@βλ@ να βοηθήσουν. Τι έπαθαν ο Μοσχούς, ο Στράτης και τόσοι άλλοι;; Τι άλλαξε τώρα που πληρώνονται;; Μήπως δε γίνονται φαινόμενα όπως του Φωκίδας στην Αμφίκλεια ή το θεόκουφο με την καθυστέρηση στο Σελινούντα Ι στο προχθεσινό Αχαιός;; (η νεαρή και κατά τα άλλα συμπαθέστατη κριτής της αφετηρίας δεν έδινε νέο χρόνο στους συνοδηγούς αλλά τους έλεγε 'δείτε τον μπροστινό σας τι ώρα φεύγει και ακολουθήστε τον'!!! και αυτό δεν είναι φήμη, το άκουσα με τα αυτιά μου και δεν ειπώθηκε μόνο στο δικό μου συνοδηγό.)

                              Τα υπόλοιπα σε εκείνο το δύσμοιρο topic 'Προκήρυξη αγώνων 2009' όταν τελειώσει και ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς.

                              Μου αρεσει η σιγουρια σου για το οτι ηταν κριτες (?) τα ατομα που αναφερεις στα συμβαντα που αναφερεις!Το οτι σου καλυπτουν τα εξοδα σου σαν κριτης αυτο δε λεει τιποτε,πιθανον να γνωριζεις το κοστος διαμονης,διατροφης και βεβαια τις φθορες των αυτ/των μας που καλουνται να περασουν απο δρομους συχνα αδιαβατους.Κανεις λοιπον δεν υποχρεωσε κανεναν απο εμας να παμε στα βουνα με τις οποιες καιρικες συνθηκες να εχουμε να κανουμε με το καθε τυπο και τις διαθεσεις του Την κ@βλ@ μας οπως γραφεις κανουμε, εσεις πισω απο το τιμονι εμεις απο την οποια θεση εχοντας και την ευθυνη να διαφυλαξουμε εσας αλλα τον εκαστοτε θεατη, περαστικο, κατοικο προσπαθωντας να προλαβουμε η και να παρεμβουμε σε μια ατυχη στιγμη.Εαν λοιπον ορισμενα ατομα μας θεωρουν επαγγελματιες προβλημα τους,εγω παντος αν ειμουν αγωνιζομενος θα ηθελα επαγγελματιες κριτες και οχι τον οποιο τυχοντα,τελος θα ηθελα να σου πω οτι πριν λιγα χρονια τα σεμιναρια στελεχων-κριτων υπηρξαν γι αυτο το λογο,για το ατομο μου δηλωνω οτι δε πασχω ουτε με ενδιαφερει η λεξη επαγγελματιας,απλα σε οτι κανω το κανω με αυτη τη νοοτροπια.
                              Φιλικα
                              Χρ.Κουτρας

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Y
                                yugo last edited by

                                Ο χρήστης CHRISTOS KOUTRAS έγραψε:
                                Μου αρεσει η σιγουρια σου για το οτι ηταν κριτες (?) τα ατομα που αναφερεις στα συμβαντα που αναφερεις!Το οτι σου καλυπτουν τα εξοδα σου σαν κριτης αυτο δε λεει τιποτε,πιθανον να γνωριζεις το κοστος διαμονης,διατροφης και βεβαια τις φθορες των αυτ/των μας που καλουνται να περασουν απο δρομους συχνα αδιαβατους.Κανεις λοιπον δεν υποχρεωσε κανεναν απο εμας να παμε στα βουνα με τις οποιες καιρικες συνθηκες να εχουμε να κανουμε με το καθε τυπο και τις διαθεσεις του Την κ@βλ@ μας οπως γραφεις κανουμε, εσεις πισω απο το τιμονι εμεις απο την οποια θεση εχοντας και την ευθυνη να διαφυλαξουμε εσας αλλα τον εκαστοτε θεατη, περαστικο, κατοικο προσπαθωντας να προλαβουμε η και να παρεμβουμε σε μια ατυχη στιγμη.Εαν λοιπον ορισμενα ατομα μας θεωρουν επαγγελματιες προβλημα τους,εγω παντος αν ειμουν αγωνιζομενος θα ηθελα επαγγελματιες κριτες και οχι τον οποιο τυχοντα,τελος θα ηθελα να σου πω οτι πριν λιγα χρονια τα σεμιναρια στελεχων-κριτων υπηρξαν γι αυτο το λογο,για το ατομο μου δηλωνω οτι δε πασχω ουτε με ενδιαφερει η λεξη επαγγελματιας,απλα σε οτι κανω το κανω με αυτη τη νοοτροπια.

                                Δε βρίσκω τίποτα στραβό σε αυτά που λες και με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Αλλά δε βρίσκω, επίσης, τίποτα στραβό στο να χρησιμοποιούνται και 'εθελοντές τοπικοί' για τη φύλαξη των κάθετων δρόμων. Ειδικά αυτή τη στιγμή που είναι απαραίτητη η σημαντική ελάττωση κόστους αν θέλουμε να συνεχίσουν να υπάρχουν ελληνικοί αγώνες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  christos-koutras last edited by

                                  Ο χρήστης yugo έγραψε:

                                  Μου αρεσει η σιγουρια σου για το οτι ηταν κριτες (?) τα ατομα που αναφερεις στα συμβαντα που αναφερεις!Το οτι σου καλυπτουν τα εξοδα σου σαν κριτης αυτο δε λεει τιποτε,πιθανον να γνωριζεις το κοστος διαμονης,διατροφης και βεβαια τις φθορες των αυτ/των μας που καλουνται να περασουν απο δρομους συχνα αδιαβατους.Κανεις λοιπον δεν υποχρεωσε κανεναν απο εμας να παμε στα βουνα με τις οποιες καιρικες συνθηκες να εχουμε να κανουμε με το καθε τυπο και τις διαθεσεις του Την κ@βλ@ μας οπως γραφεις κανουμε, εσεις πισω απο το τιμονι εμεις απο την οποια θεση εχοντας και την ευθυνη να διαφυλαξουμε εσας αλλα τον εκαστοτε θεατη, περαστικο, κατοικο προσπαθωντας να προλαβουμε η και να παρεμβουμε σε μια ατυχη στιγμη.Εαν λοιπον ορισμενα ατομα μας θεωρουν επαγγελματιες προβλημα τους,εγω παντος αν ειμουν αγωνιζομενος θα ηθελα επαγγελματιες κριτες και οχι τον οποιο τυχοντα,τελος θα ηθελα να σου πω οτι πριν λιγα χρονια τα σεμιναρια στελεχων-κριτων υπηρξαν γι αυτο το λογο,για το ατομο μου δηλωνω οτι δε πασχω ουτε με ενδιαφερει η λεξη επαγγελματιας,απλα σε οτι κανω το κανω με αυτη τη νοοτροπια.

                                  Δε βρίσκω τίποτα στραβό σε αυτά που λες και με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Αλλά δε βρίσκω, επίσης, τίποτα στραβό στο να χρησιμοποιούνται και 'εθελοντές τοπικοί' για τη φύλαξη των κάθετων δρόμων. Ειδικά αυτή τη στιγμή που είναι απαραίτητη η σημαντική ελάττωση κόστους αν θέλουμε να συνεχίσουν να υπάρχουν ελληνικοί αγώνες.

                                  Καλε μου φιλε yugo, τοτε μην κανεις παραπονα την κοπελια που ηταν στη Χ Ψ θεση στον ταδε αγωνα (που ειναι παρατυπο βαση κανονισμου περι στελεχων ,κριτων ,χρονομετρων) δεχομαι οτι το κοστος ειναι προβλημα , εαν ενας οργανωτης δε του επιτρεπουν τα οικονομικα του κανει κατι απλα δε πρεπει να το κανει!!! Ενα παραδειγμα, γνωριζεις το κοστος σε βεγγαλικα σε μια τελετη εκκινησης? ριχνεις λιγοτερα η καθολου και αμεσα καποια ευρω παραπανω στη τσεπη σου που μπορεις να τα σπρωξεις σε αλλο τομεα του αγωνα.Σε σχεση με τους τοπικους εθελοντες και τους κριτες που αναφερονται στους καταλογους της αρχης του σπορ Ε Θ Ε Α πολλες φορες οι πτυχιουχοι ειναι ανεπαρκεις οπως και καποιοι τοπικοι εχουν φιλοτιμο και διαθεση ,ολοι οι καλοι χωρουν νομιζω στο χωρο μας αλλα δε πρεπει να ξεχναμε και τα διαφορα συμβαντα με κακη καταληξη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonakias last edited by

                                    Ο χρήστης varni έγραψε:

                                    Γνωρίζει κανείς τον αριθμό των συμμετοχών; Ακούγεται μια φήμη αλλά αρνούμαι να την πιστέψω.

                                    30 πριν μια ωρα που πηρα το road book

                                    τελικα οι συμμετοχες κλεισανε στις 32 δυστυχως για το αθλημα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonakias last edited by

                                      Ο χρήστης yugo έγραψε:
                                      Θα γίνει ο αγώνας με 30 συμμετοχές;;; Εγώ, πάντως, αν ήμουν πρόεδρος λέσχης δε θα γούσταρα καθόλου να πάρω δάνειο από την τράπεζα για να τρέξουν 30 τύποι.
                                      Και όσον αφορά τους 'τσάμπα' ενδιάμεσους, ε, ολόκληρες δεκαετίες υπήρχαν 'τσάμπα' εθελοντές ενδιάμεσοι που απλά είχαν την κ@βλ@ να βοηθήσουν. Τι έπαθαν ο Μοσχούς, ο Στράτης και τόσοι άλλοι;; Τι άλλαξε τώρα που πληρώνονται;; Μήπως δε γίνονται φαινόμενα όπως του Φωκίδας στην Αμφίκλεια ή το θεόκουφο με την καθυστέρηση στο Σελινούντα Ι στο προχθεσινό Αχαιός;; (η νεαρή και κατά τα άλλα συμπαθέστατη κριτής της αφετηρίας δεν έδινε νέο χρόνο στους συνοδηγούς αλλά τους έλεγε 'δείτε τον μπροστινό σας τι ώρα φεύγει και ακολουθήστε τον'!!! και αυτό δεν είναι φήμη, το άκουσα με τα αυτιά μου και δεν ειπώθηκε μόνο στο δικό μου συνοδηγό.)

                                      Τα υπόλοιπα σε εκείνο το δύσμοιρο topic 'Προκήρυξη αγώνων 2009' όταν τελειώσει και ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς.

                                      χρηστο δυστυχως το κοστος του αγωνα σε συγκριση με τις συμμετοχες και τις χορηγιες μας αναγκαζουν να παρουμε κριτες και ατομα απο την ευρυτερη περιοχη της ευβοιας
                                      αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν θα δωσουμε εμφαση στην ασφαλεια του αγωνα η οτι θα επαναλαβουμε καποια λαθη απο παλιοτερους αγωνες

                                      σκοπος μας ειναι να κανουμε εναν ασφαλη αγωνα που ολοι μαζι αγωνιζομενοι θεατες κριτες αλλα και στελεχη του αγωνα θα τον ευχαριστηθουμε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        leonakias last edited by

                                        Ο χρήστης yugo έγραψε:
                                        Θα γίνει ο αγώνας με 30 συμμετοχές;;; Εγώ, πάντως, αν ήμουν πρόεδρος λέσχης δε θα γούσταρα καθόλου να πάρω δάνειο από την τράπεζα για να τρέξουν 30 τύποι.
                                        Και όσον αφορά τους 'τσάμπα' ενδιάμεσους, ε, ολόκληρες δεκαετίες υπήρχαν 'τσάμπα' εθελοντές ενδιάμεσοι που απλά είχαν την κ@βλ@ να βοηθήσουν. Τι έπαθαν ο Μοσχούς, ο Στράτης και τόσοι άλλοι;; Τι άλλαξε τώρα που πληρώνονται;; Μήπως δε γίνονται φαινόμενα όπως του Φωκίδας στην Αμφίκλεια ή το θεόκουφο με την καθυστέρηση στο Σελινούντα Ι στο προχθεσινό Αχαιός;; (η νεαρή και κατά τα άλλα συμπαθέστατη κριτής της αφετηρίας δεν έδινε νέο χρόνο στους συνοδηγούς αλλά τους έλεγε 'δείτε τον μπροστινό σας τι ώρα φεύγει και ακολουθήστε τον'!!! και αυτό δεν είναι φήμη, το άκουσα με τα αυτιά μου και δεν ειπώθηκε μόνο στο δικό μου συνοδηγό.)

                                        Τα υπόλοιπα σε εκείνο το δύσμοιρο topic 'Προκήρυξη αγώνων 2009' όταν τελειώσει και ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς.

                                        η καθυστερηση στον σελινουντα, επειδη ακουω διαφορα απο εκεινη την μερα, εγινε γιατι εμεινε απο λεβιε ταχυτητων το πλοηγο με οδηγο μελος της λεσχης ΑΟΠ.
                                        ως εκ τουτου ο αλυταρχης εδωσε εντολη να γυρισει στην αφετηρια αναποδα το 00 και να εκτελεσει χρεη πλοηου 0

                                        για αυτο και η μισαωρη περιπου καθυστερηση

                                        οσο για την νεαρα κριτη της αφετηριας αυτη ηταν στο ΣΕΧ και ορθως δεν εδινε προτεινομενο χρονο στην αφετηρια γιατι κανεις ακομα δεν ηξερε ποτε θα αρχισει ο αγγωνα , ποτε θα μπει το 0 και ποσος χρονος θα ξεκινησει μετα το Νο 2 που ηταν το πρωτο αυτοκινητο που θα επερνε εκκινηση

                                        περιπτωση καπελου για τους αγωνιζομενους δεν ηπηρχε
                                        ο αγωνας θα ξεκινουσε κανονικα οπως και ξεκινησε ανα λεπτο αο την στιγμη που πηραμε εντολη να τον ξεκινησουμε και η αεκινηση δινοταν συμφωνα με την σειρα που ειχαν μπει στο ΣΕΧ
                                        οπως ολοι ελπιζω να ξερουμε ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ το προσπερασμα μεταξυ ΣΕΧ και ΑΦΕΤΗΡΙΑΣ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-koutras last edited by

                                          Ο χρήστης leonakias έγραψε:

                                          Θα γίνει ο αγώνας με 30 συμμετοχές;;; Εγώ, πάντως, αν ήμουν πρόεδρος λέσχης δε θα γούσταρα καθόλου να πάρω δάνειο από την τράπεζα για να τρέξουν 30 τύποι.
                                          Και όσον αφορά τους 'τσάμπα' ενδιάμεσους, ε, ολόκληρες δεκαετίες υπήρχαν 'τσάμπα' εθελοντές ενδιάμεσοι που απλά είχαν την κ@βλ@ να βοηθήσουν. Τι έπαθαν ο Μοσχούς, ο Στράτης και τόσοι άλλοι;; Τι άλλαξε τώρα που πληρώνονται;; Μήπως δε γίνονται φαινόμενα όπως του Φωκίδας στην Αμφίκλεια ή το θεόκουφο με την καθυστέρηση στο Σελινούντα Ι στο προχθεσινό Αχαιός;; (η νεαρή και κατά τα άλλα συμπαθέστατη κριτής της αφετηρίας δεν έδινε νέο χρόνο στους συνοδηγούς αλλά τους έλεγε 'δείτε τον μπροστινό σας τι ώρα φεύγει και ακολουθήστε τον'!!! και αυτό δεν είναι φήμη, το άκουσα με τα αυτιά μου και δεν ειπώθηκε μόνο στο δικό μου συνοδηγό.)

                                          Τα υπόλοιπα σε εκείνο το δύσμοιρο topic 'Προκήρυξη αγώνων 2009' όταν τελειώσει και ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς.

                                          χρηστο δυστυχως το κοστος του αγωνα σε συγκριση με τις συμμετοχες και τις χορηγιες μας αναγκαζουν να παρουμε κριτες και ατομα απο την ευρυτερη περιοχη της ευβοιας
                                          αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν θα δωσουμε εμφαση στην ασφαλεια του αγωνα η οτι θα επαναλαβουμε καποια λαθη απο παλιοτερους αγωνες

                                          σκοπος μας ειναι να κανουμε εναν ασφαλη αγωνα που ολοι μαζι αγωνιζομενοι θεατες κριτες αλλα και στελεχη του αγωνα θα τον ευχαριστηθουμε

                                          Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι στους τρεις τελευταιους αγωνες υπαρχει αυτη η προτιμηση και εγινε πλεον μοδα,εαν λοιπον μας καλεσουν καποια στιγμη για καποιο σχετικο σεμιναριο σαφεστατα δε θα εχουμε λογο να παμε,για να κανουμε επιμορφωση!για πιο λογο??? στο Ρ.Α. απο τις 3-4 το πρωι στους δρομους μεχρι αργα κανουμε τα αδυνατα, δυνατα (χωριςαυτο να σημαινει οτι στους αλλους αγωνες κανουμε κατι διαφορετικο)τωρα εισπρατουμε το γυρισμα της πλατης.
                                          Σας ευχομαι οτι καλυτερο για τον αγωνα σας.
                                          Χρ.Κουτρας

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • E
                                            eyfraimogloy-michalis last edited by

                                            Ο χρήστης leonakias έγραψε:
                                            η καθυστερηση στον σελινουντα, επειδη ακουω διαφορα απο εκεινη την μερα, εγινε γιατι εμεινε απο λεβιε ταχυτητων το πλοηγο με οδηγο μελος της λεσχης ΑΟΠ.
                                            ως εκ τουτου ο αλυταρχης εδωσε εντολη να γυρισει στην αφετηρια αναποδα το 00 και να εκτελεσει χρεη πλοηου 0

                                            για αυτο και η μισαωρη περιπου καθυστερηση

                                            οσο για την νεαρα κριτη της αφετηριας αυτη ηταν στο ΣΕΧ και ορθως δεν εδινε προτεινομενο χρονο στην αφετηρια γιατι κανεις ακομα δεν ηξερε ποτε θα αρχισει ο αγγωνα , ποτε θα μπει το 0 και ποσος χρονος θα ξεκινησει μετα το Νο 2 που ηταν το πρωτο αυτοκινητο που θα επερνε εκκινηση

                                            περιπτωση καπελου για τους αγωνιζομενους δεν ηπηρχε
                                            ο αγωνας θα ξεκινουσε κανονικα οπως και ξεκινησε ανα λεπτο αο την στιγμη που πηραμε εντολη να τον ξεκινησουμε και η αεκινηση δινοταν συμφωνα με την σειρα που ειχαν μπει στο ΣΕΧ
                                            οπως ολοι ελπιζω να ξερουμε ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ το προσπερασμα μεταξυ ΣΕΧ και ΑΦΕΤΗΡΙΑΣ

                                            1. Εμεινε απο λεβιέ ; γιατί να μείνει απο λεβιέ ; μήπως ο οδηγός του και μέλος της λέσχης (άρα σχετικός με τον χώρο) υπερέβαλε εαυτόν... και αντί να κάνει τα συγκεκριμένα καθήκοντα που ορίζει ο κανονισμός, νόμιζε οτι είχε το Νο 1 στις πόρτες του ; (κάτι που συμβαίνει τακτικά, δυστυχώς...)
                                            2. Εδωσε εντολή ο Αλυτάρχης να γυρίσει πίσω το 00 ; γιατί ; το εφεδρικό πλοηγό που θα έπρεπε να υπάρχει στην διάθεση της Οργάνωσης , που ήταν ;
                                            3. Το να κινείται το οποιοδήποτε αυτοκίνητο, 20 λεπτά πριν την εκκίνηση του 1ου αγωνιστικού, ΑΝΤΙΘΕΤΑ μέσα στην ειδική, ασχέτως των ενημερώσεων που προηγηθήκαν, δεν είναι ότι ασφαλέστερο μπορεί να επιλεγεί ...
                                            4. Κακώς η κριτής του ΣΕΧ, ΔΕΝ έδινε προτεινόμενο χρόνο της Αφετηρίας και αναγκαζόταν να δηλώνει στους Αγωνιζόμενους αυτό το αστείο ' δείτε τον μπροστινό σας τι ώρα φεύγει και ακολουθήστε τον'. Ο κανονισμός και εδώ είναι σαφής : Το ΣΕΧ γράφει τον προτεινόμενο χρόνο της Αφετηρίας και η Αφετηρία την πραγματική ώρα εκκίνησης ...

                                            Γιατί δεν έγραφε τον προτεινόμενο χρόνο όπως είχε υποχρέωση ;

                                            Δεν γνώριζε πότε θα ξεκινήσει ο αγώνας ;
                                            Δηλαδή σε όλους τους άλλους αγώνες ΓΝΩΡΙΖΕΙ πότε θα ξεκινήσει ή μήπως απλώς προβλέπει ή ακόμη καλύτερα ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΕΙ...
                                            τι άλλαξε ουσιαστικά στην συγκεκριμένη περίπτωση ; απολύτως τίποτα !!!

                                            Δηλαδή σε απλά Ελληνικά, όχι μόνο τώρα που εφαρμόσθηκε μία μίνι ανασυγκρότηση, αλλά και στην κανονική ροή του κάθε αγώνα , ούτε το ΣΕΧ, ούτε ο Αλυτάρχης, ούτε ο Αγωνιζόμενος, ούτε κανείς άλλος δεν γνωρίζει ποτέ, εάν ο προτεινόμενος χρόνος που γράφεται στο καρνέ θα είναι και η πραγματική ώρα εκκίνησης..., και τούτο διότι κανείς δεν είναι μάντης για να προβλέπει το μέλλον, έστω και για τα επόμενα 3 λεπτά !!!

                                            Να γιατί πρέπει να αξιολογείται η εργασία των κριτών - χρονομετρών και όχι οι ίδιοι, ανεξάρτητα δηλαδή εάν είναι, παλαιοί ή νέοι, πτυχιούχοι ή μή, νεαροί ή ηλικιωμένοι, έμπειροι ή άπειροι, τοπικοί ή όχι, πληρωμένοι ή δωρεάν...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr