-
Ο χρήστης dimitris1972 έγραψε:
Θέλω 5θυρο γιατί είναι πιο βολικό στη χρήση του κι οσον αφορά ανθρώπους (συχνά ταξιτζηλίκια...) κι όσον αφορά περιστασιακές μεταφορές αντικειμένων.Τώρα όσον αφορά την έρευνα, έχεις δίκιο στο ότι οι γενικεύσεις του παρελθόντος μπορεί και να μην ισχύουν σήμερα που τα περισσότερα γιαπωνέζικα που ερχονται σε μας, κατασκευάζονται στην Ευρώπη ή εκτός Ιαπωνίας. Όμως αυτές οι γενικεύσεις δε βγήκαν έτσι τυχαία, σωστά ;
Ίσως όμως θα ήταν καλύτερο να κοιτάζαμε στατιστικά βλαβών των συγκεκριμένων μοντέλων που μας ενδιαφέρουν κι όχι τα συνολικά στατιστικά της αντίστοιχης εταιρείας.
Αν κάποιοι φίλοι μπορούν ας ποστάρουν τέτοια συγκεκριμένα στοιχεία από ενώσεις καταναλωτών στην Γερμανία (νομίζω έχουν παράδοση σε αυτόν τον τομέα), τη Βρετανία ή αλλού.συμφωνώ με αυτό που λες για το ότι πρέπει να κοιτάμε κάθε μοντέλο ξεχωριστά για την αξιοπιστία του.
Οι γενικεύσεις και οι μηδενισμοί δεν είναι του γούστου μου. Aυτά περί ιαπωνικά είναι σκυλιά ιταλικά χαλάνε δεν με εκφράζουν (και δεν είμαι ιταλόφιλος η κάτι τέτοιο)
να προτείνω και εγώ ένα fiat panda το οποιο γενικά έχει την φήμη του αξιόπιστου και είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα γιa την πόλη
-
Και το pandaki ειναι πολυ καλο αμαξι αξιο του λογου του και ανετο.Εγω δεν θα πηγαινα σε toyota επειδη ειναι ακριβα πιστευω.Και απο τα 4 που εχεις ποσταρει swift βεβαια ανεβαινεις κατηγορια που μετα μπορεις να δεις fiesta 207 c2 και αλλα.
-
Ο χρήστης dimitris1972 έγραψε:
Καλημέρα !
Επιπλέον τo KA είναι κουκλί αλλά είναι μόνο 3 θυρο...
Όσο για το 500, να με συγχωρήσουν οι φίλοι λάτρεις των ιταλών, αλλά τρέμω και μόνο στην ιδέα να έχω ιταλικό αμάξι για σκληρη, καθημερινη επαγγελματική χρήση.
Το ka που απότι κατάλαβα θα έπαιρνες ανετα αν ήταν 5θυρο, είναι ενα 500 με άλλα σήματα. Κατασκευάζεται εξολοκλήρου στο εργοστάσιο της fiat στην Πολωνία μαζί με το 500 στο οποίο και βασίζεται...
Όμως αυτό το θέμα με τις συμπαραγωγές αυτοκινητων διαφορετικών εταιρειών στα ίδια εργοστασια είναι λίγο ομιχλώδες ! Όταν πήγα στην Toyota μου είπαν ότι στο Τσέχικο εργοστάσιο έχουν άλλη γραμμή παραγωγής από τα 107/C1, γι αυτό και δίνουν 6 χρόνια εγγύηση, ενώ οι αλλοι μονο 2 χρόνια στα μηχανικά μέρη.
Δλδ, αν το 500 και το ΚΑ φτιαχνονται στο ίδιο εργοστάσιο, ξέρουμε αν εχουν την ίδια γραμμή παραγωγής (με τα ίδια ποιοτικά στανταρ ) ; Πχ άλλο η μια γραμμή να έχει χρονοδιάγραμμα για 50 αυτοκίνητα/μέρα κι άλλο να πρέπει να βγάλει 150 αυτοκίνητα/μέρα...
Εάν, ας πουμε, τα δυο μοντέλα μοιράζονται πχ το ίδιο πάτωμα και τον ίδιο κινητήρα και κιβώτιο, τι γίνεται πχ με τις καλωδιώσεις, τα ηλεκτρικά μέρη, τις ασφάλειες, τα τσιπ, τους γρύλους στα παράθυρα, την κάθε τελευταία βίδα και παξιμάδι ; Είναι όλα της ίδιας ποιότητας/τεχνολογίας ;[quote]
Το ΚΑ και το 500άκι βγαίνουν από το ίδιο εργοστάσιο , μόνο που το 500ακι κινδυνεύει να πάρει φωτιά μόλις πατήσει στον δρόμο γιατί είναι...
ΦΙΑΤ
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Όμως αυτό το θέμα με τις συμπαραγωγές αυτοκινητων διαφορετικών εταιρειών στα ίδια εργοστασια είναι λίγο ομιχλώδες ! Όταν πήγα στην Toyota μου είπαν ότι στο Τσέχικο εργοστάσιο έχουν άλλη γραμμή παραγωγής από τα 107/C1, γι αυτό και δίνουν 6 χρόνια εγγύηση, ενώ οι αλλοι μονο 2 χρόνια στα μηχανικά μέρη.Εμένα πάντως το 2006 που πήρα το Aygo δεν μου είπαν κάτι τέτοιο. Αντίθετα ότι μοιράζονται τα ίδια μηχανικά, ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά ... ως και τις 4 πόρτες με διαφορές στις υπόλοιπες 'λαμαρινες'. Η διαφορές τους είναι μόνο στην εμφάνιση!
Και η εγγύηση είναι θέμα πολιτικής της εταιρίας και συμφωνίας με τους συνέταιρους. Και στα SX4/Sedici και Splash/Agila υπάρχει ξεχωριστή πολιτική για το καθένα στην εγγύηση. -
Ο χρήστης dimitris1972 έγραψε:
Όμως αυτό το θέμα με τις συμπαραγωγές αυτοκινητων διαφορετικών εταιρειών στα ίδια εργοστασια είναι λίγο ομιχλώδες ! Όταν πήγα στην Toyota μου είπαν ότι στο Τσέχικο εργοστάσιο έχουν άλλη γραμμή παραγωγής από τα 107/C1, γι αυτό και δίνουν 6 χρόνια εγγύηση, ενώ οι αλλοι μονο 2 χρόνια στα μηχανικά μέρη.
Να του πεις αυτουνού στην Τoyota που είπε αυτή τη να κάνει άλλη δουλειά... Ίδιο εργοστάσιο ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια μηχανικά μέρη και μάλιστα η PSA έχει αναλάβει τις αγορές... Απλά η Toyota έχει πολιτική να δίνει 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, που τη συμπληρώνει μέσω ασφαλιστικής για άλλα 3 χρόνια η εδώ αντιπροσωπεία. Αυτό ισχύει, αυτό που σου είπε ο πωλητής (προφανώς) είναι απίστευτη μπούρδα...
Δεν λέω, μετράει πολύ η 6ετής εγγύηση, αλλά είναι θέμα πολιτικής της toyota και της εδώ αντιπροσωπείας και δεν έχει να κάνει με την κατασκευή. Απλά, την πληρώνεις με την αυξημένη τιμή του αυτοκινήτου.
Δλδ, αν το 500 και το ΚΑ φτιαχνονται στο ίδιο εργοστάσιο, ξέρουμε αν εχουν την ίδια γραμμή παραγωγής (με τα ίδια ποιοτικά στανταρ ) ; Πχ άλλο η μια γραμμή να έχει χρονοδιάγραμμα για 50 αυτοκίνητα/μέρα κι άλλο να πρέπει να βγάλει 150 αυτοκίνητα/μέρα...
Εάν, ας πουμε, τα δυο μοντέλα μοιράζονται πχ το ίδιο πάτωμα και τον ίδιο κινητήρα και κιβώτιο, τι γίνεται πχ με τις καλωδιώσεις, τα ηλεκτρικά μέρη, τις ασφάλειες, τα τσιπ, τους γρύλους στα παράθυρα, την κάθε τελευταία βίδα και παξιμάδι ; Είναι όλα της ίδιας ποιότητας/τεχνολογίας ;Γι' αυτά δεν ξέρω, αλλά απ' όσο γνωρίζω η Ford απλά αγόρασε (κατά κάποιον τρόπο) κάποια κομμάτια από τη fiat... Θα μου έκανε εντύπωση εάν είχαν διαφορετικά συστήματα εκεί που δεν βλέπεις...
Πάντως, εγώ μετά από συμβίωση 2,5 ημερών με το C1 δεν θα το έπαιρνα ούτε τζάμπα. Άθλιο αμάξι για το 2009, το μόνο καλό είναι η οδική του συμπεριφορά, αλλά αυτή έρχεται με τίμημα την άνεση... Τα λεφτά που ζητάνε είναι υπερβολικά για ένα αμάξι που κάνει ένα Seicento του '96 να φαίνεται πολυτελές και με ψαγμένη ανάρτηση...
Για τα άλλα δεν τα έχω οδηγήσει, αλλά θα κοιτούσα κάτι από daihatsu μεριά...
-
Κάτοχος Swift εδώ και δύο χρόνια και με ήδη 58.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Όποιαδήποτε σύγκριση με τα τρίδυμα είναι απλά τραγική ... και ας με συγχωρέσουν όλοι όσοι την κάνουν ... Επειδή όταν ψάχναμε περάσαμε και από την Τουοτα για να δούμε και το aygo, κάθε φορά που το βλέπω στο δρόμο χαίρομαι που δεν έκανα το λάθος!
Το μόνο αρνητικό (?) είναι ότι πλέον δεν έρχονται από Ιαπωνία αλλά από Ουγγαρία.
Αν θες οποιαδήποτε πληροφορία μπορείς να με ρωτήσεις και με προσωπικό μήνυμα ...
-
Παιδιά καλημέρα !
Μεγάλο πρόβλημα ! Έκανα μια βόλτα ξανά στις εκθέσεις να ξαναδώ τα μοντέλα, αλλά έκανα το λάθος να πάρω μαζί και την κυρά μου (θα οδηγει κι εκεινη το νεο τουτου)...
Με το που μπήκαμε στην Peugeot, ...μουλάρωσε μπροστά στο **207 **και δεν ήθελε να ακούσει κουβέντα !
Βρε καλή μου, βρε χρυσή μου για το 107 ήρθαμε...' Όχι ', αυτή ' αυτό να πάρουμε ! Είναι πιο ωραίο, πιο πολυτελές σαλόνι, τα μπλιμπλιμπλίκια του είναι πιο ωραια,πιο έτσι , πιο αλλιώς...'
Με λίγα λόγια βρήκα το διάολό μου...
Τα επιχειρηματα για μικρό μήκος πήγαν κατα διαβόλου...μαζί και τα τρίδυμα(107/C1/Aygo)...Τα Daihatsu τα ίδια (πολύ φτωχά σαλόνια...)Εγώ βλέποντας να χάνεται η μάχη με τα μικρά πήγα να σωσω την παρτίδα με το Swift (3,70cm), αλλά δεν της αρεσε σαν σχέδιο...
Από χθες διαβάζω τα θρεντ της Peugeot. Τα παιδιά εκεί συνεχεια μιλάνε για βλάβες, ηλεκτρολογικά προβλήματα κτλ. Με έχουν ζώσει τα φίδια...
Αν είναι να ανέβω κατηγορία και να πάω στα σουπερμίνι, θα κοιτάξω τα Swift και Mazda 2...
Τι την ηθελα τη βολτα Σαββατιάτικα ;
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Κάτοχος Swift εδώ και δύο χρόνια και με ήδη 58.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Όποιαδήποτε σύγκριση με τα τρίδυμα είναι απλά τραγική ... και ας με συγχωρέσουν όλοι όσοι την κάνουν ... Επειδή όταν ψάχναμε περάσαμε και από την Τουοτα για να δούμε και το aygo, κάθε φορά που το βλέπω στο δρόμο χαίρομαι που δεν έκανα το λάθος!Το μόνο αρνητικό (?) είναι ότι πλέον δεν έρχονται από Ιαπωνία αλλά από Ουγγαρία.
Αν θες οποιαδήποτε πληροφορία μπορείς να με ρωτήσεις και με προσωπικό μήνυμα ...
Φίλε το δικό σου το Swift είναι από Ουγγαρία ή από Ιαπωνία ;
-
Προσωπική μου αίσθηση είναι ότι τα τρίδυμα έχουν κάνει πια τον κύκλο τους στην αγορά, από εκεί και πέρα υπάρχουν πιο φρέσκες λύσεις όπως αναφέρουν και τα παιδιά πιο πάνω
-
Ο χρήστης dimitris1972 έγραψε:
Παιδιά καλημέρα !Μεγάλο πρόβλημα ! Έκανα μια βόλτα ξανά στις εκθέσεις να ξαναδώ τα μοντέλα, αλλά έκανα το λάθος να πάρω μαζί και την κυρά μου (θα οδηγει κι εκεινη το νεο τουτου)...
Με το που μπήκαμε στην Peugeot, ...μουλάρωσε μπροστά στο **207 **και δεν ήθελε να ακούσει κουβέντα !
Βρε καλή μου, βρε χρυσή μου για το 107 ήρθαμε...' Όχι ', αυτή ' αυτό να πάρουμε ! Είναι πιο ωραίο, πιο πολυτελές σαλόνι, τα μπλιμπλιμπλίκια του είναι πιο ωραια,πιο έτσι , πιο αλλιώς...'
Με λίγα λόγια βρήκα το διάολό μου...
...Δεν την ξεγελάς με το 206+ ... ? Aπό μπροστά ολόιδια είναι!
-
Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
Προσωπική μου αίσθηση είναι ότι τα τρίδυμα έχουν κάνει πια τον κύκλο τους στην αγορά, από εκεί και πέρα υπάρχουν πιο φρέσκες λύσεις όπως αναφέρουν και τα παιδιά πιο πάνωΤα 3δυμα είχαν κάνει τον κύκλο τους πριν καν παρουσιαστούν και καλό θα είναι να πάνε εκεί που αξίζουν ====> μακριά από εμάς!
-
Ο χρήστης dimitris1972 έγραψε:
Κάτοχος Swift εδώ και δύο χρόνια και με ήδη 58.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Όποιαδήποτε σύγκριση με τα τρίδυμα είναι απλά τραγική ... και ας με συγχωρέσουν όλοι όσοι την κάνουν ... Επειδή όταν ψάχναμε περάσαμε και από την Τουοτα για να δούμε και το aygo, κάθε φορά που το βλέπω στο δρόμο χαίρομαι που δεν έκανα το λάθος!
Το μόνο αρνητικό (?) είναι ότι πλέον δεν έρχονται από Ιαπωνία αλλά από Ουγγαρία.
Αν θες οποιαδήποτε πληροφορία μπορείς να με ρωτήσεις και με προσωπικό μήνυμα ...
Φίλε το δικό σου το Swift είναι από Ουγγαρία ή από Ιαπωνία ;
Από Ιαπωνία. Εξωτερικά αν τα δεις ξεχωρίζουν μόνο από την κεραία που στα ιαπωνικά είναι πίσω.
-
Μπορείς, αν θες, να μπεις και στο www.swiftclub.gr και να μάθεις ακόμα περισσότερα για το Swiftάκι.
Toyota Aygo/ 107 / C1 vs Suzuki Swift