Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 57
    • 58
    • 30 / 58
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    247
    1147
    7592
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vellerefontis last edited by

      Ο χρήστης coupeas έγραψε:
      Ναιιιιιιι ! Πάνε χρόνια! θέλω στρώσιμο τελικά!

      πως το λέγανε οι παλιοί γονείς μας?

      να στρωθείς στο διάβασμα!

      θέλεις λοιπόν κι εσύ στρώσιμο

      κι εγώ κι όλοι μας εν τη προκειμένη περίπτωση

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        ggab last edited by

        ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΜΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΑΓΚΟ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ.ΕΤΣΙ Η ΘΕΩΡΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΓΡΕΖΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.ΠΑΡ'ΑΥΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΡΩΣΙΜΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΡΑΒΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.ΕΤΣΙ ΜΕ 5000ΧΛΜ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡΚΑΛΥΜΕΝΟΙ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης GGAB έγραψε:
          ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΜΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΑΓΚΟ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ.ΕΤΣΙ Η ΘΕΩΡΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΓΡΕΖΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.ΠΑΡ'ΑΥΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΡΩΣΙΜΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΡΑΒΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.ΕΤΣΙ ΜΕ 5000ΧΛΜ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡΚΑΛΥΜΕΝΟΙ!

          Σε παρακαλω να γραφεις με μικρα γραμματα,τα μεγαλα 'δειχνουν' οτι φωναζεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexastrag last edited by

            εχουν γραφτει πολλα για το στρωσιμο ενος αυτοκινητου ..... εγω θα καταθεσω την δικη μου εμπειρια σε αυτοκινητο που πηρα προσφατα.

            civic typeR ......μεχρι τα 800 χιλιομετρα εως 5000 στροφες απο εκει και μεχρι τα 1500 ανοιγα μερικες φορες εως 7000
            απο τα 1500 και μετα 8000 και κοφτες.
            στα 8000 χιλ το μετρησα και εβγαλε 196ps πλυμνες τα περισσοτερα που εχει δει σε μαμα typeR ο ανθρωπος που το μετρησε αφου συνηθως βγαζουν 192 με 194ps.

            δεν εχει καψει σταγονα λαδι μεχρι τα 10000 που τα αλλαξα!

            παντως ακομα και να πιστευα οτι το μακροχρονιο στρωσιμο κανει καλο [που δεν το πιστευω] θα ηταν δυσκολο οδηγωντας ενα τετοιο αυτοκινητο να το τηρουσα!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Οι στροφές από μόνες τους δεν τα λένε όλα. Έχει σημασία και μάλιστα μεγάλη και το πόσο φορτίο έτρωγε ο κινητήρας, πόσο γκάζι πάταγες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexastrag last edited by

                και αλλα πραγματα εχουν σχεση οπως με ποια σχεση επιταχυνεις και ποσο βαθεια πατας το πενταλ και αν το αφηνεις με πολλες στροφες το πενταλ να πεσουν οι στροφες φρεναροντας ο κινητηρας με 3 και 4 σχεση και αλλα!!

                ειπα να μην γραψω σεντονι......

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coupeas last edited by

                  Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                  και αλλα πραγματα εχουν σχεση οπως με ποια σχεση επιταχυνεις και ποσο βαθεια πατας το πενταλ και αν το αφηνεις με πολλες στροφες το πενταλ να πεσουν οι στροφες φρεναροντας ο κινητηρας με 3 και 4 σχεση και αλλα!!

                  ειπα να μην γραψω σεντονι......

                  Οι προδιαγραφές του κινητήρα δεν νομίζω ότι ξεφευγουν με αυτα που ανέφερες.Δηλ και αν φρεναριζες με 3η η 4η απο 7,5 η 8 χιλ στροφες δεν νομίζω ότι θα έπεφτε η απόδοση του κινητήρα μακροχρόνια.
                  Επειδη έχω ζήση απο κοντα αυτη τη χρήση σε r φίλου μου μετα απο 4 χρονια μονο μια τσιμούχα στροφάλου χάλασε.Και μιλώ για καθημερινή χρήση υψηλού φορτίου!
                  Φυσικά αυτό δεν ισχύει για όλους τους κινητήρες!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Εγω παντως σε οσα αυτοκινητα περασαν απο τα χερια μου τα οδηγουσα απο την πρωτη μερα ηρεμα οπως οδηγω καθημερινως. Απλα οταν ηταν καινουρια και εβρισκα αδειο δρομο δεν τα τσίτωνα. Μετα απο περιπου 2000 χλμ αν και οποτε εβρισκα δρομο για ανοιγμα το ανοιγα....
                    Ετσι καταφερνω να μην καιει σταγονα λαδι, μετα απο πολλα χλμ, κανενα αλλα μπορει να χανω λιγο σε αποδοση. Δηλαδη εκει που καποιος που εστρωσε με μεθοδο βγαζει 175 τελικη εχω θα βγαζω 170....ουδεν προβλημα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • xenos
                      xenos last edited by

                      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                      Από εκεί και πέρα, και μόλις φτάσουμε στο μάξιμουμ των στροφών, διαλέγουμε έναν ανοικτό δρόμο, και όντας ζεστό το αυτοκίνητο, (πορεία 20 30 χιλιόμετρα) αλλάζουμε της ταχύτητες στο μάξιμουμ, και βαστάμε την τελευταία φουλ, για 3 με 5 λεπτά.

                      Προτείνεις στους πελάτες σου να βγαίνουν παγανιά κ να πιάνουν κόφτη 5ης-6ης για 5'?????

                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iliasp last edited by

                        Προφανώς όταν το επιτρέπει ο δρόμος και οι συνθήκες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          markvag last edited by

                          Ο χρήστης xenos έγραψε:

                          Από εκεί και πέρα, και μόλις φτάσουμε στο μάξιμουμ των στροφών, διαλέγουμε έναν ανοικτό δρόμο, και όντας ζεστό το αυτοκίνητο, (πορεία 20 30 χιλιόμετρα) αλλάζουμε της ταχύτητες στο μάξιμουμ, και βαστάμε την τελευταία φουλ, για 3 με 5 λεπτά.

                          Προτείνεις στους πελάτες σου να βγαίνουν παγανιά κ να πιάνουν κόφτη 5ης-6ης για 5'?????

                          Αλήθεια, πόσα αυτοκίνητα πιάνουν κόφτη με την τελευταία ταχύτητα;;;

                          Πχ, η Νίτσα αν το έκανε αυτό θα είχε τελική κάπου στα 240...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coupeas last edited by

                            Σωστά ολα αυτά φιλε Αντώνη αλλά αν έχει σπορ αυτ/το με 300 η και λιγότερους ιππους όταν κάνει την αποσβεση τι θα πει?
                            Ειμαι οκ τώρα ας το δώσω? η Καλά τόσα χρόνια τι κατάλαβα που το είχα ο μ,,,,,,,ας αφου το πήρα για να ανακαλυψω την γρηγορη οδήγηση!
                            Και μη πεις ότι γρηγορη οδηγηση είναι τα 250 ετσι!
                            Οποιος πήρε γρηγορο τουτου για να είναι συντηρητικός και απο τα 100χιλ χλμ που θα κάνει τα 60 θα είναι συντηρητικα καλύτερα ας έπερνε δύο νορμαλ να βγάλει και τα γεράματα!
                            Το δε στρώσιμο οπως είπες γίνεται απο το εργοστάσιο!
                            Αυτό ισχύει και για τα αγωνιστικά εργοστασίου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              swift-b-p-m last edited by

                              Πάντως αδυνατώ να κατανοήσω το ότι 'ο κινητήρας έρχεται στρωμένος από το εργοστάσιο'.

                              Και φέρω σαν παράδειγμα το 13άρι Swift μου.

                              Την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του πηγαίνοντάς το στο χωριό μου, χρειάστηκε να ανέβω μια έντονη ανωφέρεια.Έχοντας συνηθίσει από το πατρικό Sunny , πήγα να την ανέβω με 1η (λογικό...) και με πολύ λίγες στροφές, εκεί γύρω στις 2000σαλ, ακριβώς όπως και με το γερόλυκο -πλην όμως με ελαστικότατο και 'ανοιγμένο' μοτέρ- Nissan.

                              Αμ δε!
                              Στα μέσα της ανηφόρας, το μοτέρ είχε ήδη ρίξει τις στροφές του κάτω απο το ρελαντί και μιλισεκίντς αργότερα είχε σβήσει.Χρειάστηκε να ξαναμιζάρω, να βάλλω όπισθεν , να κατέβω την ανηφόρα και παίρνοντας φόρα να κατορθώσω να την ανέβω!

                              Σήμερα ,έπειτα από 40+ μήνες από εκείνη τη μέρα και με 100000+χλμ πλέον, η ανηφόρα αυτή 'ξεφτιλίζεται' ακόμα και με φορτωμένο το αμάξωμα και γενικότερα ο κινητήρας δείχνει απίστευτα πιο ζωηρός και πρόθυμος να επιταγχύνει ακόμα λ.χ από τα 80χαω με 5η σχέση στο κιβώτιο.

                              Με το παραπάνω θέλω να πω, πως στην περίπτωσή μου τουλάχιστον έχω παρατηρήσει μια μεταμόρφωση στην απόδοση του κινητήρα του αυτοκινήτου μου και δε βρίσκω το λόγο κάτι παρόμοιο να μην ισχύει και με κινητήρες άλλων αυτοκινήτων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                                Με οδηγίες της ΕΟΚ, απαγορεύετε μεγαλύτερη ταχύτητα από τα 250κμ.
                                Μα και αυτό καταστρατηγείτε, κόβοντας ένα καλώδιο!.

                                antonis-team

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Με οδηγίες της ΕΟΚ, απαγορεύετε μεγαλύτερη ταχύτητα από τα 250κμ.
                                  Μα και αυτό καταστρατηγείτε, κόβοντας ένα καλώδιο!.

                                  Δεν είναι οδηγία της ΕΟΚ ( Ε.Ε εδώ και κάποια χρόνια ) είναι συμφωνία κυρίων μεταξύ των Γερμανών κατασκευαστών και ακολουθούν εθελοντικά όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων που μπορούν να περάσουν ατ 250 χλμ, στην Ιαπωνία υπάρχει νομοθεσία μέχρι 180 χλμ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                                    Πάντως αδυνατώ να κατανοήσω το ότι 'ο κινητήρας έρχεται στρωμένος από το εργοστάσιο'.

                                    Και φέρω σαν παράδειγμα το 13άρι Swift μου.

                                    Την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του πηγαίνοντάς το στο χωριό μου, χρειάστηκε να ανέβω μια έντονη ανωφέρεια.Έχοντας συνηθίσει από το πατρικό Sunny , πήγα να την ανέβω με 1η (λογικό...) και με πολύ λίγες στροφές, εκεί γύρω στις 2000σαλ, ακριβώς όπως και με το γερόλυκο -πλην όμως με ελαστικότατο και 'ανοιγμένο' μοτέρ- Nissan.

                                    Αμ δε!
                                    Στα μέσα της ανηφόρας, το μοτέρ είχε ήδη ρίξει τις στροφές του κάτω απο το ρελαντί και μιλισεκίντς αργότερα είχε σβήσει.Χρειάστηκε να ξαναμιζάρω, να βάλλω όπισθεν , να κατέβω την ανηφόρα και παίρνοντας φόρα να κατορθώσω να την ανέβω!

                                    Σήμερα ,έπειτα από 40+ μήνες από εκείνη τη μέρα, η ανηφόρα αυτή 'ξεφτιλίζεται' ακόμα και με φορτωμένο το αμάξωμα και γενικότερα ο κινητήρας δείχνει απίστευτα πιο ζωηρός και πρόθυμος να επιταγχύνει ακόμα λ.χ από τα 80χαω με 5η σχέση στο κιβώτιο.

                                    Με το παραπάνω θέλω να πω, πως στην περίπτωσή μου τουλάχιστον έχω παρατηρήσει μια μεταμόρφωση στην απόδοση του κινητήρα του αυτοκινήτου μου και δε βρίσκω το λόγο κάτι παρόμοιο να μην ισχύει και με κινητήρες άλλων αυτοκινήτων.

                                    Αυτο ισχυσε και σε μενα και μαλιστα σε εντυπωσιακο βαθμο! Αποδεδειγμενα σημερα περναει συγκεκριμενα σημεια ανετα εκει που στην αρχη εκανα προσπαθεια! Αυτο ειναι που λεμε οτι ''ανοιξε η μηχανη''.
                                    Το βασικο στρωσιμο που βγαινουν οι οποιες ακαθαρσιες( δεν θελω να πιστεψω γρεζια, με τετοια τεχνολογια και τετοιες εργαλειομηχανες που κοβονται σημερα τα μλποκ και ολα τα σωθικα της μηχανης) γινεται στο εργοστασιο.
                                    Εμεις απλα ''ανοιγουμε'' τον κινητητρα σε βαθος χρονου....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Στρωμένοι ΙΣΩΣ να είναι οι κινητήρες σε Φεράρι και άλλα πανάκριβα αυτοκίνητα
                                      (ακόμη και εκεί δεν είναι βέβαιο - κάποιος που έχει Φεράρι να επιβεβαιώσει).

                                      ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι στρωμένοι στα φτηνά καθημερινά μας αμάξια. Απλά έχουν δουλέψει στο εργοστάσιο για μερικά δευτερόλεπτα ώστε να σιγουρευτούν ότι οι κινητήρες δεν έχουν πρόβλημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Το μόνο ' στρώσιμο ' που γίνεται στο εργοστάσιο είναι τα 500 μέτρα από την ράμπα ελέγχου που το βάζουν μπροστά μέχρι τη θέση παρκαρίσματος, αναφέρομαι πάντα στα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής, από εκεί και μετά όσα έρχονται στην Ελλάδα τα ΄βλέπουν όλα μέχρι και κόφτες τουλάχιστον στις 3 πρώτες ταχύτητες ΄ από το τελωνείο μέχρι και την αντιπροσωπεία. Δεν είναι λίγα τα αυτοκίνητα που έμειναν από συμπλέκτη τις 2η ημέρα που το είχε ο ΄ευτυχής / δυστυχής ιδιοκτήτης ΄

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          coupeas last edited by

                                          ok Συμπερασμα, Τα εργοστάσια στρώνουν τους κινητήρες στα ευρείας παραγωγής αυτ/τα για να μην τα πάρουν οι ανυποψίαστοι αγοραστές και πάνε στην δουλειά τους με κόφτες και πάνε για ρεκτιφιέ κατευθείαν!
                                          Απο κει και πέρα κάποια μπορεί και να σπάσουν !
                                          Και αφου λετε και προσωπικές εμπειρίες εγώ θα πώ ότι στο συνεργείο που δούλευα ότι είχε να κάνει με εσωτερικη επισκευη κινητηρα πάντα υπήρχε ευλαβικό στρώσιμο με τον τρόπο που ειπώθηκε παραπάνω αλλα και πιο αυστηρο.
                                          Όμως σε ότι καινούριο εγώ προσωπικά που είμαι λάτρης του κόφτη πότε δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με ΙΤΑΛΙΚΟ κινητήρα .Παλικάρια με όλη την σημασία της λέξεως.Σωστό και γρήγορο σερβις και αντε γειά!
                                          Δεν θα πιστέψω ποτέ ότι αγοράζουμε αστρωτα η αδούλευτα αυτ/τα παρά μόνο ότι είμαστε καφροι στο γκάζι και αν είχαν φωνή τα αυτ/τα μας θα εβγαζαν κραυγή πόνου!
                                          Αποψή μου !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • bassstarlet
                                            bassstarlet last edited by

                                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                            Δεν είναι λίγα τα αυτοκίνητα που έμειναν από συμπλέκτη τις 2η ημέρα που το είχε ο ΄ευτυχής / δυστυχής ιδιοκτήτης ΄

                                            Οικογενειακός φίλος, με το που αγόρασε το Rover 414 πήγε στα Σπάτα για αγιασμό.
                                            Μόλις πήγε να φύγει από τον Χριστό, έμεινε από συμπλέκτη(μετά έπαθε και άλλα βέβαια..)

                                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 30 / 58
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr