-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
:hmmm: Με αυτή την ιπποδύναμη και τετρακίνηση και με δεδομένη την παρέμβαση σε ανάρτηση ,φρένα,μπορεί να είναι πιο αργό απο την Κευμαν στην πίστα?Φυσικά! Η τετρακίνηση είναι μειονέκτημα στην πίστα. Όσο για την ευθεία άσε να τα δούμε από κοντά... η Cayman S έγραψε 4.9 για το 0-100 και από εκεί και πάνω είναι που φαίνεται το πλεονέκτημα της ατμόσφαιρας και των κυβικών. Στο 1000άρι βάζω στοίχημα ότι θα είναι ταχύτερη...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
:hmmm: Με αυτή την ιπποδύναμη και τετρακίνηση και με δεδομένη την παρέμβαση σε ανάρτηση ,φρένα,μπορεί να είναι πιο αργό απο την Κευμαν στην πίστα?
Φυσικά! Η τετρακίνηση είναι μειονέκτημα στην πίστα. Όσο για την ευθεία άσε να τα δούμε από κοντά... η Cayman S έγραψε 4.9 για το 0-100 και από εκεί και πάνω είναι που φαίνεται το πλεονέκτημα της ατμόσφαιρας και των κυβικών. Στο 1000άρι βάζω στοίχημα ότι θα είναι ταχύτερη...
στην ευθεια δε νομιζω να ειναι καλυτερη, αν κρινω απο το προηγουμενο μοτερ
ποσο καλυτερο να το εκαναν τελοσπαντων?
για τα μεταξυ τους συγκριτικα εχουμε μονο 2 χρονος ειναι η αληθεια, οποτε υπαρχει και το περιθωριο λαθους αν και δεν αποκλειεται καθολου το ανωτερο στησιμο της porsche και η μη υπαρξη 4κινησης (ισως) να την κανει να υπερεχει στη πιστα.μην ξεχναμε οτι πολλοι το εχουν χαρακτηρισει απο τα καλυτερα κεντρομηχανα, οποτε αυτο κανει τα πραγματα πολυ δυσκολα για το τιγκα στα αναβολικα και βελτιωσεις golf (το οποιο ομως προερχεται απο golf )
http://fastestlaps.com/index.php?page_i ... T-RS_Coupeσε δρομο τα πραγματα θα ειναι αλλιως για αυτο και η πορσε εχει 4κινηση κατ'επιλογη..
στη πιστα οι 4κινητες εκδοσεις της ειναι συνηθως πιο αργες απο τις δικινητες, αλλα ο δρομος δεν εχει ασφαλτο πισταςεμενα η μεγαλη μου διαφωνια με το TTRS ειναι η τιμη του..
δεν ειναι τοσο οτι φτανει μια πορσε (αλλωστε απο την cayman s ειναι 12Κ φθηνοτερο) αλλα το οτι φτανει το s5 το οποιο και ας μην ειναι εξισου γρηγορο (εχει τα ιδια αλογα) σε αυτα τα λεφτα ειναι για μενα η αυτονοητη επιλογηπιστευω οτι δε θα πιασει το TTRS και αν δε πιασει δε ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο να δουμε ποτε rs3
-
Καλά δεν είναι ακριβώς αυτονόητη επιλογή το S5 έναντι του TTRS...
Να μου έλεγες RS5 και TTRS να το συζητήσω... αλλά μάλλον και πάλι στο μικρότερο και ελαφρύτερο θα κατέληγα...ΥΓ: Δεν ξέρω αν είναι ταχύτερο απο cayman s στην πίστα, αλλά έχει πολύ ενδιαφέρον μια ματιά στα αυτοκίνητα που είναι απο κάτω, στο 1:15.0 που έγραψε στο Hockenheim... ( )
http://www.fastestlaps.com/track7.html -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Καλά δεν είναι ακριβώς αυτονόητη επιλογή το S5 έναντι του TTRS...
Να μου έλεγες RS5 και TTRS να το συζητήσω... αλλά μάλλον και πάλι στο μικρότερο και ελαφρύτερο θα κατέληγα...ναι αλλα τον τελευταιο καιρο νιωθω παππους
απλα μου αρεσει παρα πολυ το Α5 , ειναι και αρκετα γρηγορο οπως ειναι(σαν s5).
σιγουρα με το αλλο θα ειμαι πιο γρηγορος αλλα η ταχυτητα δεν ειναι το παν..για μενα τουλαχιστον..δεν προτεινα τελοσπαμτων και καμια βαρκα τυπου Ε class 350
προτεινα απλα κατι πιο 'αρχοντικο' το οποιο ειναι επισης παρα πολυ γρηγορο για τα δικα μου δεδομενα..αμα κυνηγουσαμε το απολυτο φιλε μορφεα δε θα παιρναμε audi, θελουμε και τη χλιδα μας και γω με αυτη τη λογικη το σκεφτομαι
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
ΥΓ: Δεν ξέρω αν είναι ταχύτερο απο cayman s στην πίστα, αλλά έχει πολύ ενδιαφέρον μια ματιά στα αυτοκίνητα που είναι απο κάτω, στο 1:15.0 που έγραψε στο Hockenheim... ( )
http://www.fastestlaps.com/track7.htmlσιγουρα ειναι τερας με ολη τη σημασια της λεξης και ξερεις ποσο μου αρεσει το ΤΤ
μακαρι να ειχα ΤΤS, απλα η αγαπη μου για αυτο το μοντελο εχει και τα ορια της
απο καποια λεφτα και πανω θα ηθελα να ειμαι σε πιο πανω κατηγορια..
δε θα ηθελα να ειμαι 'σπαρτιατικα' εχοντας δωσει 80φευγα χιλιαρικα (σπαρτιατικα για αυτα τα λεφτα παντα )ελπιζω να καταλαβαινεις τη λογικη μου σε καμια περιπτωση δεν ειμαι κατα του RS , ισα ισα που χαιρομαι που η εταιρεια μας βγαζει τερατα και δεν περιμενει το ακαθοριστο μελλον για να δει μια ασπρη μερα
-
Αυτό που είναι γεγονός φίλε Οσις είναι ότι υπάρχει ελειψη ανταγωνισμού γενικά σε αυτά τα λεφτά και δίκαια μπορείς να λές τα καλά σου λόγια!
Ομως υπάρχουν αγοραστές που περιμένουν και απο άλλες εταιρίες να κάνουν το βήμα πίσω και απο τα 100 φευγα να πεσουν στα 60!
Συμφωνώ ότι το ttrs είναι ακριβό για το όλο πακέτο που έχει! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
:hmmm: Με αυτή την ιπποδύναμη και τετρακίνηση και με δεδομένη την παρέμβαση σε ανάρτηση ,φρένα,μπορεί να είναι πιο αργό απο την Κευμαν στην πίστα?
Φυσικά! Η τετρακίνηση είναι μειονέκτημα στην πίστα. Όσο για την ευθεία άσε να τα δούμε από κοντά... η Cayman S έγραψε 4.9 για το 0-100 και από εκεί και πάνω είναι που φαίνεται το πλεονέκτημα της ατμόσφαιρας και των κυβικών. Στο 1000άρι βάζω στοίχημα ότι θα είναι ταχύτερη...
Συγνώμη αλλά το AUTO BILD No105 Oκτωβρίου αναφέρει ότι το ττ με ενεργοποιημένο το ESP σημείωσε ταχύτερους χρόνους απο την πορσε και μάλιστα τα 200 τα επιανε 2 ' ταχύτερα απο αυτή!
Αναφέρει δε ότι σε ανοιχτό δρόμο απομακρύνεται απο την πορσε αφου με ένα επιπλέον κόστος ανεβαίνει ο κόφτης στα 280 ,5 περισσότερα απο τα 275 της Π.
Χρόνοι΄.Αουντι 0-100 4,5,πορσε 4,8---0,130 αουντι 7,3,πορσε 7,5
αουντι 60-100 2,6 πορσε 2,5-----80-120 αουντι 3,1 πορσε 3,0
Μπροστα το αουντι δηλ. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
για την ευθεία άσε να τα δούμε από κοντά... η Cayman S έγραψε 4.9 για το 0-100 και από εκεί και πάνω είναι που φαίνεται το πλεονέκτημα της ατμόσφαιρας και των κυβικών. Στο 1000άρι βάζω στοίχημα ότι θα είναι ταχύτερη...Πάντως το RS μετρήθηκε απο το evo στα 23.5' για το 1000άρι και η Porsche δηλώνει 24.1' για την S...
Αν η cayman δεν είναι (αρκετά) πιο γρήγορη αποτι λένε τα επίσημα νούμερα δεν το βλέπω να είναι ταχύτερη απο το ΤΤ...δεν ξερω αν τα αξιζει ρε γαμωτο.. δηλαδη πιανεις τιμες cayman...
Κακά τα ψέματα, η cayman είναι η σουπερ επιλογή στην κατηγορία...
Οικονομοτεχνικά όμως βρες μου άλλο sport coupe με τετρακίνηση, με τις επιδόσεις, τα 2+2 καθίσματα, το χώρο αποσκευών, την ποιότητα κατασκευής, την κατανάλωση και τις γενικότερες απαιτήσεις σε συντήρηση του RS σε αυτά τα χρήματα...
Αν μπείς και στην διαδικασία των εξτρά... η διαφορά με την cayman απο 12 πάει εύκολα στα 20 χιλιάρικα... η πόρσε πιάνει για πλάκα τα 100Κ με το κλειδί στο χέρι...
Μετά όμως λές... και δεν πάω για το GTR... -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Αυτό που είναι γεγονός φίλε Οσις είναι ότι υπάρχει ελειψη ανταγωνισμού γενικά σε αυτά τα λεφτά και δίκαια μπορείς να λές τα καλά σου λόγια!
Ομως υπάρχουν αγοραστές που περιμένουν και απο άλλες εταιρίες να κάνουν το βήμα πίσω και απο τα 100 φευγα να πεσουν στα 60!
Συμφωνώ ότι το ttrs είναι ακριβό για το όλο πακέτο που έχει!σε αυτα τα λεφτα υπαρχει cayman, boxter , παλιοτερα Ζ4Μ με καμια 10Κ κατω 370Ζ, η καινουρια Ζ4, slk ..
υπαρχει πραγμα δηλαδη σε αυτη τη κατηγορια. η audi επειδη εβγαλε τελευταια σε σχεση με τους γερμανους τουλαχιστον θελησε να δωσει το πιο 'συμφερον' πακετο οπως κανει παντα
δε την ενδιαφερει να χτυπησει το 370 για παραδειγμα..
αλλα σε σχεση με τους υπολοιπους γερμανους ως συνηθως συμφερει -
Μωρέ και η elise υπάρχει...
Ανάλογα τις προτεραιότητες σου... αν πχ ψάχνεις σε αυτά τα χρήματα το απόλυτο fun machine το ΤΤ θα μείνει απ'εξω... αν ψάχνεις επιδόσεις θα φλερτάρει με την κορυφή των επιλογών σου (ειδικά με το εύκολο tuning potential που έχει, αλλά και χωρίς αυτό) κοκ...
Το συνολικό πακέτο του όμως είναι αρκετά δελεαστικό... (όπως είπα παραπάνω επιδόσεις, εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, τετρακίνηση, πρακτικότητα, χώροι, κατανάλωση)...
Άλλωστε σε πιο απο τα παραπάνω σπορ κουπέ μπορείς να βάλεις μέσα 2 άτομα + αποσκευές + έναν Γερμανικό ( ) ποιμενικό με τα τσουμπλέκια του και να πας ταξίδι...? -
χωνεις σκυλο στα πισω καθισματακια?
ελπιζω να μη το ανακατευεις το ζωντανο
προσπαθει να χωσει τη φατσα του μπροστα? δε νιωθει κλειστοφοβικα πισω ή δεν εχουν τετοια προβληματα οι σκυλοι?
-
Όχι ρε... ρίχνω τα καθίσματα και έχει αλάνα πίσω (πάντα όμως με λουρί γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου έρθει αγκαλιά)...
Συνήθως την πέφτει για ύπνο, οπότε θέλοντας και μη πας νορμάλ στις στροφές...
Τώρα αν ένοιωθε κλειστοφοβικά δεν θα μου το είχε πεί...? -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Όχι ρε... ρίχνω τα καθίσματα και έχει αλάνα πίσω (πάντα όμως με λουρί γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου έρθει αγκαλιά)...
Συνήθως την πέφτει για ύπνο, οπότε θέλοντας και μη πας νορμάλ στις στροφές...μα καλα δεν κοπαναει?
σε λακουβες και σαμαρια δεν πεταγεται?
βεβαια οταν εχεις ανεξαρτητη αναρτηση δεν ανησυχεις για τετοια μικροπραγματα
-
Δεν έχει θέμα κοπανήματος...
Βέβαια πας και προσεκτικά (άλλωστε λακούβες και σαμάρια τα προσέχεις και μόνος σου)... δεν έχει και group Ν ανάρτηση το ΤΤ...
Κάτω λίγο η τσόχα που έχει πίσω, λίγο να στρώσεις μια χοντρή πετσέτα... και εγω κοιμάμαι εκεί... -
δεν ηξερα οτι στο ΤΤ πεφτουν τα καθισματα ειναι η αληθεια
εγω αν ειναι να κοιμηθω σε αυτοκινητο κουλουριαζομαι στο πισω καθισμα..
μου εδωσες ιδεα παντωςτελευταια φορα που το εκανα καθομουν εγω πισω και οι 2 μπροστινοι ειχαν ριξει τα καθισματα τους και ο ενας μου συμπιεσε το κεφαλι..
το πως ξυπνησα την αλλη μερα δεν περιγραφεται
καλυτερα να με σκοτωνανκαι οι 2 καφεδες που ηπια δε μπορεσαν να με φερουν στα ισια μου..
παντως ειναι ευκολο στα λογια και υπερβολικα δυσκολο στην πραξη να κοιμασαι σε αυτοκινητο
-
Φυσικά και πέφτουν... είναι και διαιρούμενα μάλιστα!
Οικογενιακά πράγματα...Σε αυτοκίνητα πάντως που οταν πέφτει το κάθισμα έρχεται στην ίδια ευθεία με το πάτωμα του χώρου αποσκευών βολεύει να την πέσεις... εαν όχι, θα έχεις ένα θέμα...
-
χαζη ερωτηση: ερχονται σε πληρη ευθεια ή υπαρχει μια ελαφρια κλιση?
οχι οτι εχει καμια ιδιαιτερη σημασια, αλλα νομιζω οτι στο δικο μου δεν ειναι 100% ευθεια
εχω να τα ριξω και πολυ καιρο βεβαια
-
Βασικά σε ευθεία εννοώ το σημείο ένωσης γιατί μερικά αυτοκίνητα κάνουν σκαλοπάτι εκεί... ή άλλα έχουν το μεσαίο κούμπωμα της ζώνης ασφαλειάς...
Τώρα αν είναι εντελώς παράλληλα με το έδαφος ή έχουν μια απειροελάχιστη κλίση μάλλον μικρή σημασία έχει... (απόσο θυμάμαι πάντως είναι σχεδόν παράλληλα) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τελευταια φορα που το εκανα καθομουν εγω πισω και οι 2 μπροστινοι ειχαν ριξει τα καθισματα τους και ο ενας μου συμπιεσε το κεφαλι..
το πως ξυπνησα την αλλη μερα δεν περιγραφεται
καλυτερα να με σκοτωνανκαι οι 2 καφεδες που ηπια δε μπορεσαν να με φερουν στα ισια μου..
παντως ειναι ευκολο στα λογια και υπερβολικα δυσκολο στην πραξη να κοιμασαι σε αυτοκινητο
Αν το κάνετε συχνά πάντως σκέψου ένα τέτοιο...
Youtube Video -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
τελευταια φορα που το εκανα καθομουν εγω πισω και οι 2 μπροστινοι ειχαν ριξει τα καθισματα τους και ο ενας μου συμπιεσε το κεφαλι..
το πως ξυπνησα την αλλη μερα δεν περιγραφεται
καλυτερα να με σκοτωνανκαι οι 2 καφεδες που ηπια δε μπορεσαν να με φερουν στα ισια μου..
παντως ειναι ευκολο στα λογια και υπερβολικα δυσκολο στην πραξη να κοιμασαι σε αυτοκινητο
Αν το κάνετε συχνά πάντως σκέψου ένα τέτοιο...
Youtube Videoμια φορα λογω αναγκης σε ενα πατρινο καρναβαλι και πολλη ηταν , πραγματικα ειναι απο τα χειροτερα πραγματα που μου εχουν συμβει, αν κι εχουν κι αυτα τη φαση τους (ψεματα δεν εχουν καμια φαση ).
την επομενη μερα διεκδικησαμε δυναμικα κρεβατι
(ηταν αλφα μαλιστα το αμαξι που κοιμηθηκαμε, γκλαμουριες )
Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)