Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 939
    • 940
    • 50 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    138953
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kon5 last edited by

      Αυτά είχε από την μάνα του το sx4. Μου φαίνεται σκληρό λάστιχο
      Ίσως βέβαια φταίει και η ανάρτησή του, που είναι ούτως ή άλλως ψιλοκούτσουρο. Ο drdino το είχε πάει μία μικρή βολτίτσα θυμάται

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thymios last edited by

        Ούτως ή άλλως ήθελα σκληρό. Με τα bilstein πάνω, δεν είναι για μαλακό ελαστικό...
        Και το Πιρέλι που είχα σκληρό ήταν. Το οποίο ελαστικό ήταν πάρα πολύ καλό! Και θεωρητικά η νέα γενιά του είναι σημαντικά βελτιωμένη! ωστόσο δε με εμπνέει το όνομα Πιρέλλι ρε γμτ...

        Θα δούμε! Με 230€ κόστος αλλαγής, ακόμη κι αν βγουν σκάρτα, δε θα κλαίω μια περουσία...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Ο χρήστης thymios έγραψε:
          Ούτως ή άλλως ήθελα σκληρό. Με τα bilstein πάνω, δεν είναι για μαλακό ελαστικό...

          Aν εχεις σκληρο ελατηριο χρειαζεσαι σκληρώτερο σκελετο στο λαστιχο.Τα αμορτισερ κανουν μονο απόσβεση

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

            Ούτως ή άλλως ήθελα σκληρό. Με τα bilstein πάνω, δεν είναι για μαλακό ελαστικό...

            Aν εχεις σκληρο ελατηριο χρειαζεσαι σκληρώτερο σκελετο στο λαστιχο.Τα αμορτισερ κανουν μονο απόσβεση

            και μαλακή γόμα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

              Ούτως ή άλλως ήθελα σκληρό. Με τα bilstein πάνω, δεν είναι για μαλακό ελαστικό...

              Aν εχεις σκληρο ελατηριο χρειαζεσαι σκληρώτερο σκελετο στο λαστιχο.Τα αμορτισερ κανουν μονο απόσβεση

              και μαλακή γόμα

              Μην το θεωρεις και απαραιτητο αυτο.Μια χαρα δουλευουν και οι σκληρες γομες,εστω και με μικρότερες τιμες (απόλυτης) πρόσφυσης

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • xenos
                xenos last edited by

                Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                ...

                ευχαριστώ!

                ...

                ομοίως

                Δεν ξέρω αν χωράει στα φρένα αλλά αν είναι για πίστα μήπως να έβαζες και 15άρα. Θα σε χαμήλωνε, θα ήταν ελαφρύτερη με μικρότερη αδράνεια, θα κόνταιναν και οι σχέσεις και θα έβρισκες πολλά φτηνά 195/50-15 λάστιχα.

                Δεν χωράνε τα φρένα σε 15άρα.

                Η 6.5' μέχρι τι φάρδος λάστιχο μπορεί να πάρει?
                (προβλημα με θόλους δεν έχω, είναι τεράστιοι )

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  govus last edited by

                  Ο χρήστης xenos έγραψε:
                  Η 6.5' μέχρι τι φάρδος λάστιχο μπορεί να πάρει?
                  (προβλημα με θόλους δεν έχω, είναι τεράστιοι )

                  Η 6,5άρα είναι ιδανική για τα 205/50/16. Αν θέλεις να βάλεις π.χ. 215/45/16, για να είσαι ελάχιστα κάτω (σε διάμετρο τροχού) από την αρχική σου διάσταση, τότε δυστυχώς χρειάζεσαι 7άρα και πάνω ...
                  Μπορείς βέβαια να βάλεις και 205/45 και να 'χαμηλώσεις' και 1 πόντο, αλλά μάλλον είναι λίγες οι επιλογές σε ελαστικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    arrowsfa1 last edited by

                    Αν έχει κανείς όρεξη, ας γράψει δυο λογάκια για την γκάμα ελαστικών της Bridgestone, η οποία μάλλον είναι λίγο παρεξηγημένη στην Ελλάδα.

                    Ξέρω μόνο βασικά πράγματα, διάκριση Potenza-Turanza, αλλά από 'κει και πέρα βλέπω ότι π.χ. Potenza υπάρχουν καμιά 15αριά διαφορετικά μοντέλα...ξέρει κανείς πώς κλιμακώνονται (από τα χειρότερα στα καλύτερα) και αν κάποια είναι υπερβολικά εξεζητημένα για ένα σπορ μεν αλλά καθημερινό αυτοκίνητο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gth last edited by

                      Είδα το τεστ της ADAC, για λάστιχα 185/60/14, και κουφάθηκα. Πρώτα βγάζει τα Fulda carat progresso. Προχθές μου τα πρότεινε ο λαστιχάς και του είπα: Fulda; όχι ευχαριστώ, πάμε παρακάτω. Τώρα το ξανασκέφτομαι. Μου είπε σε 195/55/15, 300 ευρώ. Μήπως τα έχει δοκιμάσει κανείς; Να υπάρχουν έστω και ψήγματα αλήθειας στο τεστ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thymios last edited by

                        Ο χρήστης thymios έγραψε:
                        Όου, γιες!

                        Εντωμεταξύ η αριστερή εμπρός ζάντα είχε ένα τσάκισμα ....

                        Η πρώτη εντύπωση λοιπόν έχει να κάνει καθαρά με την...εξάλειψη του τρέμουλου! Επίσης είναι φανερό οτι είναι πιο μαλακά από τα-γίναμε-κόκκαλο-70Κ χλμ-Πιρέλλι . Το τιμόνι είναι λίγο πιο γλυκό. Βέβαια απ το μεσημέρι που τα έβαλα πρόλαβα κι έκανα μόλις 55 χλμ, οπότε αρχή ακόμη!

                        Λοιπόν πρώτες εντυπώσεις;;

                        έκανα μια γρήγορη και πολύ πιεστική διαδρομή Κιάτο-Στυμφαλία-Λεβίδι και πίσω! Για όσους δεν ξέρουν το δρόμο, πολλές στροφές επαρχιακού δικτύου, διαφόρων τύπων και χαρακτηριστικών. Όσοι γνωρίζουν το δρόμο μπορούν να κινηθούν πραγματικά πολύ γρήγορα, αρκεί να μην πέσουν σε κίνηση σε συγκεκριμένα σημεία...

                        Περνάω χρόνια από κει. Στην αρχή πήγαινα λίγο μουδιασμένα, μέχρι να τα μάθω. Στη συνέχεια αποδείχτηκαν πάρα πολύ καλά, έχουν άφθονη πρόσφυση και γλυκιά αίσθηση! Οι αντιδράσεις έρχονται προοδευτικά και ακόμη κι όταν το πίεσα να γλυστρήσουν, έγινε με πολύ ομαλό τρόπο! Κινήθηκα αρκετά γρήγορα (50 κάτι λεπτά) και νιώθω σα να έμαθα τα ελαστικά ήδη!

                        Δεν είναι σπορ ελαστικά βέβαια, όμως το πρώτο τεστ ήταν πολύ θετικό!

                        Πολύ καλή και η εικόνα στο φρενάρισμα! Σταθερά και ανθεκτικά, αν και δεν το πίεσα πολύ, μια και είναι ακόμη σε κατάσταση στρωσίματος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης thymios έγραψε:

                          έκανα μια γρήγορη και πολύ πιεστική διαδρομή Κιάτο-Στυμφαλία-Λεβίδι και πίσω!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
                            Αν έχει κανείς όρεξη, ας γράψει δυο λογάκια για την γκάμα ελαστικών της Bridgestone, η οποία μάλλον είναι λίγο παρεξηγημένη στην Ελλάδα.

                            Ξέρω μόνο βασικά πράγματα, διάκριση Potenza-Turanza, αλλά από 'κει και πέρα βλέπω ότι π.χ. Potenza υπάρχουν καμιά 15αριά διαφορετικά μοντέλα...ξέρει κανείς πώς κλιμακώνονται (από τα χειρότερα στα καλύτερα) και αν κάποια είναι υπερβολικά εξεζητημένα για ένα σπορ μεν αλλά καθημερινό αυτοκίνητο;

                            Πολύ χοντρικά, η Bridgestone βγάζει όλα κι όλα 3 ελαστικά: B250 (ή το παλιότερο Β330) για μικρά αυτοκίνητα, Turanza ER300 για μεσαίου-μεγάλου μεγέθους αυτοκίνητα και Potenza 050A για σπόρ αυτοκίνητα.

                            Όλα τα άλλα νούμερα είναι ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα οποία βγαίνουν σε συγκεκριμένες μόνο διαστάσεις και μπαίνουν σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα απο το εργοστάσιο, συνήθως γιαπωνέζικα. Επίσης κατα κανόνα αυτά τα λάστιχα έχουν χειρότερη απόδοση σε σχέση με τα τρία βασικά μοντέλα.

                            Ενδεικτικά, Β391 έμπαινε στο Yaris 1ης γενιάς, Potenza re010 σε κάποιο γρήγορο Honda (Integra?), ER33 σε κάποιο αργό Honda, S02-PP κυρίως σε Porsche, Potenza RE70 σε κάποια παλιότερα Subaru Impreza.

                            Γνώμη μου είναι οτι δέν αξίζει να βάλεις κάτι άλλο πέρα απο τα 3 βασικά, καθώς τα άλλα είναι και παλιάς τεχνολογίας συνήθως, άσε που τα πιό πολλά δέν τα φέρνουν κάν στην Ελλάδα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              swift-b-p-m last edited by

                              Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                              ...
                              Ενδεικτικά, Β391 έμπαινε στο Yaris 1ης γενιάς, Potenza re010 σε κάποιο γρήγορο Honda (Integra?), ER33 σε κάποιο αργό Honda, S02-PP κυρίως σε Porsche, Potenza RE70 σε κάποια παλιότερα Subaru Impreza.
                              ...

                              ...Potenza RE080 στα ιαπωνικά Swift (185/60/R15).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                arrowsfa1 last edited by

                                Σ' ευχαριστώ dog80

                                Τα Potenza είναι συγκρίσιμα με Michelin Pilot Sport/Continental SportContact3 ας πούμε; Ή Exalto/Premium Contact;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dog80 last edited by

                                  Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
                                  Σ' ευχαριστώ dog80

                                  Τα Potenza είναι συγκρίσιμα με Michelin Pilot Sport/Continental SportContact3 ας πούμε; Ή Exalto/Premium Contact;

                                  Γενικά για Bridgestone δέν έχω ακούσει καλά λόγια και αν κρίνω απο εδώ: http://www.tirerack.com/tires/surveyres ... sp?type=MP που το Potenza 050Α είναι στην 15η θέση μάλλον επιβεβαιώνονται. Το 050Α-Pole Position που είναι στην 5η θέση δέν έχω ιδέα τί είναι, πάντως σίγουρα δέν έρχεται στην Ελλάδα.

                                  Χρονικά πάντως πιό πρόσφατα λάστιχα είναι τα PZero και F1 Assymetric, αν θυμάμαι βγήκαν στην αγορά προς το τέλος του 2007 - αρχές 2008. Πιστεύω δέν είναι τυχαίο οτι είναι στην 1η και 3η θέση καθώς λογίκά πρέπει να έχουν την πιό τελευταία τεχνολογία. Το 050Α δέν θυμάμαι πότε πρωτοβγήκε αλλά πρέπει να είναι πάνω απο 5 χρόνια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    arrowsfa1 last edited by

                                    Κατάλαβα

                                    Είχα βρει Pirelli Zero Rosso σε ίδια τιμή με τα Exalto, ώρες ώρες απορώ γιατί δεν τα προτίμησα, εν όψει των κορυφαίων επιδόσεών τους στο τεστ των 4Τ...μάλλον έπαιξαν ρόλο οι παρατηρήσεις μελών ότι ήθελαν ζέσταμα για να αποδώσουν..

                                    Διαφορά Pirelli Zero Rosso/Pirelli Zero Nero/PZero γνωρίζουμε; Διαφορετικές γενιές του ίδιου ελαστικού;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης Gth έγραψε:
                                      Είδα το τεστ της ADAC, για λάστιχα 185/60/14, και κουφάθηκα. Πρώτα βγάζει τα Fulda carat progresso. Προχθές μου τα πρότεινε ο λαστιχάς και του είπα: Fulda; όχι ευχαριστώ, πάμε παρακάτω. Τώρα το ξανασκέφτομαι. Μου είπε σε 195/55/15, 300 ευρώ. Μήπως τα έχει δοκιμάσει κανείς; Να υπάρχουν έστω και ψήγματα αλήθειας στο τεστ;

                                      Κάθε τεστ βαθμολογεί διάφορα πράματα με διάφορους συντελεστές που μπορεί να είναι διαφορετικοί από τα ζητούμενά μου (πχ με νοιάζει κυρίως το στεγνό, στο βρεγμένο προσέχω γιατί δεν εμπιστεύομαι κανένα λάστιχο στους ελληνικούς δρόμους). Επίσης άλλο οι γερμανικοί δρόμοι κι άλλο οι ελληνικοί. Δεν ξέρω τι λέει το τεστ ούτε τι περιμένεις εσύ από τα λάστιχά σου. Εγώ τα έβαλα επειδή ήταν φτηνά και μου φάνηκαν με μαλακό πέλμα (και δεν μπορούσα να περιμένω για τα ίδια που είχα). Είναι 225/60-15 made in Germany και αντικατέστησαν Avon ZZ3 σε BMW 520 E39. Η σύγκριση λοιπόν είναι σε σχέση με τα προηγούμενα.
                                      Δεν είναι σπορ, όχι σκληρά τοιχώματα. Πολύ απαλά και ομαλά. Πολύ άνετα και αθόρυβα. Καλή πρόσφυση αλλά όχι όση του Avon. Το τιμόνι έχασε λίγο σε ακρίβεια. Φιλικό στο όριο.
                                      Μάλλον ζεσταίνεται πιο γρήγορα (αλλά τα άλλα ήταν W ενώ αυτά V).
                                      Δεν τα έχω δοκιμάσει σε κακό χωματόδρομο (όπου τα προηγούμενα προς έκπληξή μου αντέξανε!) αλλά τα πάνε καλά με τα πεζοδρόμια!
                                      Πολύ καλό σε βροχή. Ακόμα και σε γλύτσα μου έκανε πολύ καλή εντύπωση.
                                      Διάρκεια σε χλμ λογική για τα μέτρα μου (δεν φημίζομαι για την ευγένειά μου σε λάστιχα), τα φοράω εδώ και 26000χλμ (τα έκανα μπρος πίσω στα 15000χλμ) και από φθορά πάνε πολύ καλά (καλύτερα από τα προηγούμενα). Καθώς τα έχω μόνο 10 μήνες θεωρώ ότι ο χρόνος δεν επαρκεί για να κρίνω διάρκεια σε χρόνο και σίγουρα θα έχουν αλλαχτεί προτού τεθεί θέμα χρόνου (για μένα 2-2,5 χρόνια είναι το χρονικό όριο). Πριν λίγες μέρες μου φάνηκε ότι σε γλυστερό στεγνό δρόμο άρχισαν να γλυστράνε. Θα βεβαιωθώ μετά από την ανανέωση του πέλματος που θα προκύψει από αυξημένη τριβή σε 800χλμ αυτοκινητόδρομο αύριο.
                                      Πρακτικά δεν μπορώ να έχω παράπονο, μου φαίνονται τίμια λάστιχα, αξιοπρεπέστατα και μάλλον είναι πολύ κατάλληλα για το αυτοκίνητό μου και το ταξιδιάρικο στυλ του. Αν κάνουν για σένα εσύ το ξέρεις!
                                      Όμως εγώ (έχοντας ένα καλά ηχομονωμένο και με καλή ποιότητα κύλισης αυτοκίνητο) δέχομαι να θυσιάσω λίγη απαλότητα και ησυχία για πιο σκληρά τοιχώματα και ακρίβεια και μου αρέσουν οι εναλλαγές οπότε θα δοκιμάσω κάτι άλλο όταν έρθει η ώρα τους.... δεν ξέρω ακόμα τι... (μέχρι να βρω ίσως κάτι τέλειο για μένα)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dog80 last edited by

                                        Το Rosso και το Nero είναι ίδιας γενιάς αλλά το Rosso είναι το 'απλό' σπόρ λάστιχο ενώ το Nero σύμφωνα με τα press release της ίδιας της Pirelli απευθύνεται σε βελτιωμένα αυτοκίνητα και για ελαφριά χρήση σε πίστα.

                                        Το PZero φαίνεται πολύ καλό αλλά βγαίνει μόνο σε πολύ μεγάλες διαστάσεις. Σε 17άρα βγαίνει μόνο σε 225/45, 235/45, 245/45 και 245/40. Σε 18άρα βγαίνει απο 235/40 και πάνω, πχ για το Audi S3 η το RX-8 που παίρνει 225/45/18 δέν έχει!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          το σ3 το καινουριο εχει 225/ 40 / 18
                                          και το προηγουμενο αν θυμαμαι καλα 215 / 45 / 17

                                          στο site τους μου προτεινουν αυτα
                                          (pzero nero 225 40 18)
                                          http://www.gr.pirelli.com/web/fitment/s ... mentanchor

                                          επειδη το site μαλακιζεται , ξαναβαλε τις επιλογες αν θες να επιβεβαιωσεις

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • xenos
                                            xenos last edited by

                                            Ο χρήστης Govus έγραψε:

                                            Η 6.5' μέχρι τι φάρδος λάστιχο μπορεί να πάρει?
                                            (προβλημα με θόλους δεν έχω, είναι τεράστιοι )

                                            Η 6,5άρα είναι ιδανική για τα 205/50/16. Αν θέλεις να βάλεις π.χ. 215/45/16, για να είσαι ελάχιστα κάτω (σε διάμετρο τροχού) από την αρχική σου διάσταση, τότε δυστυχώς χρειάζεσαι 7άρα και πάνω ...
                                            Μπορείς βέβαια να βάλεις και 205/45 και να 'χαμηλώσεις' και 1 πόντο, αλλά μάλλον είναι λίγες οι επιλογές σε ελαστικά.

                                            Έχω βρει από φίλο κάτι 215/55, φαντάζομαι δεν θα μπαίνουν με τπτ.

                                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 50 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr