-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
Aν ηταν γερμανικο,μια χαρα χαρακτηρισμοι θα ηταν.
έχεις ένα κόμπλεξ με τα γερμανικά αυτοκίνητα e?
ιταλόφιλος?
δεν εχω κομπλεξ με κανενα αυτοκινητο καμιας εταιριας και καμιας χωρας αρκει να καλυπτει αυτα που θελω.Ποιο πολυ japanοφιλος ειμαι αλλα μ αρεσουν και τα γερμανικα,μια χαρα αυτοκινητα ειναι.Μου τη δινει ομως πως σε καθε αναφορα ενος γιαπωνεζικου θα ρθει η συγκριση με γερμανικο και με τον εναν η τον αλλο τροπο το 2ο θα βγει καλυτερο γιατι εχει καλυτερο εσωτερικο,ειναι ποιο ποιοτικο κλπ κλπ.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
δεν εχω κομπλεξ με κανενα αυτοκινητο καμιας εταιριας και καμιας χωρας αρκει να καλυπτει αυτα που θελω.Ποιο πολυ japanοφιλος ειμαι αλλα μ αρεσουν και τα γερμανικα,μια χαρα αυτοκινητα ειναι.Μου τη δινει ομως πως σε καθε αναφορα ενος γιαπωνεζικου θα ρθει η συγκριση με γερμανικο και με τον εναν η τον αλλο τροπο το 2ο θα βγει καλυτερο γιατι εχει καλυτερο εσωτερικο,ειναι ποιο ποιοτικο κλπ κλπ.εγώ έχω την εντύπωση ότι το αντίθετο συμβαίνει αλλα τελοσπάντων
το είπα επειδή είδα όλες τις ferrari από κάτω και το avatar σου και είχα την εντύπωση ότι ήσουν ένας από τους πολλούς 'αντικειμενικούς' ιταλοφiλους στο forum
πάντως το s2000 το είχε πάρει μεταχειρισμένο ένας γνωστός μου στα 60.000 χλμ περίπου. Tο πήγε σε έναν φίλο του μηχανικό να το κοιτάξει και του είπε ότι το μοτέρ είναι σαν καινούργιο και ότι και παραπάνω χλμ να είχε δεν θα αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα (το μοτέρ)
-
Μάλλον το έχει πάρει το χόντα ο φίλος .οπότε ας μείνουμε στο θέμα θρύλος γιατι υπερτερεί σε ότι αρνητικό έχει ειπωθεί!
Ειναι αυτοκίνητο με α@@@@α και του φαίνεται!
Τι έργα και κουραφέξαλα .Επειδη δεν έκατσε να σκεφτεί ο γερμανος ,ιταλός και οι απανταχου 'ειδικοί' να φτιάξουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο πρέπει να το βγάλουμε ανάξιο αγοράς .Φυσικά και θα το 'κάψει' αυτός που θα το πάρει και γιατι όχι.Αν το συντηρεί σωστά και δεν το έχει παρατήσει. Γιατι να μην το πάρει κάποιος άλλος!
Δεν μπορεις να το οδηγήσεις ? Άστο και πάρε κάτι στα μέτρα σου.
Θέλεις απλά να ακούς τον θόρυβο στις υψηλές και γκ@@@ης ?Πάρτο και μαρσαρισέ το στο γκαράζ!
Δεν σε εκφράζει τίποτα απο αυτά ? Εχασες απλα τον χρόνο σου!
Το μονο που δεν έχει ειναι άλλες τρεις πορτες! Αλλιως δεν θα ηταν ειδικό! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Επειδη δεν έκατσε να σκεφτεί ο γερμανος ,ιταλός και οι απανταχου 'ειδικοί' να φτιάξουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο πρέπει να το βγάλουμε ανάξιο αγοράςτι εννοεις τετοιο αυτοκινητο δηλαδη? σε αυτα τα λεφτα μπορει να μην εχουν ακριβως τετοιο και να εχουν πιο πολιτισμενες προτασεις, αλλα πιο ψηλα εχουν φτιαξει πολυ πιο καθαροαιμες κατασκευες..
θα μου πεις ειναι υπερβολικη η συκριση με μια φερραρι και 911 ή ακομα και Ζ4Μ, αλλα τεσπα..δε νομιζω παντως οτι ηταν θεμα του οτι δε μπορουσαν ή οτι δε το σκεφτηκαν, αλλα του οτι δεν ηθελαν γιατι δε θεωρησαν οτι θα ηθελε και το κοινο τους..
βεβαια εχει περασει καιρος απο το s2000 και μπορουμε πλεον να πουμε οτι ηταν αλλη εποχη για να το συγκρινουμε με τα τωρινα αυτοκινητα..
ειμαι σιγουρος οτι αν καποια στιγμη βγει διαδοχος του θα ειναι στα ευρωπαικα 'πολιτισμενα' προτυπα οπως και το evo Χ -
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
πάντως το s2000 το είχε πάρει μεταχειρισμένο ένας γνωστός μου στα 60.000 χλμ περίπου. Tο πήγε σε έναν φίλο του μηχανικό να το κοιτάξει και του είπε ότι το μοτέρ είναι σαν καινούργιο και ότι και παραπάνω χλμ να είχε δεν θα αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα (το μοτέρ)Αυτό μας έλειπε να έχει πρόβλημα το motor.
Έχω τέσσερες Hondares. Και σε κανένα δεν έχει σπάσει ποτε το παραμικρό. Και λάδια κάθε 10000 km.
CR-V 360,000 km και είναι σαν καινούργιο.
Civic 270,000 km και αυτό λες και φτιάχτηκε χτες. -
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
πάντως το s2000 το είχε πάρει μεταχειρισμένο ένας γνωστός μου στα 60.000 χλμ περίπου. Tο πήγε σε έναν φίλο του μηχανικό να το κοιτάξει και του είπε ότι το μοτέρ είναι σαν καινούργιο και ότι και παραπάνω χλμ να είχε δεν θα αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα (το μοτέρ)
Αυτό μας έλειπε να έχει πρόβλημα το motor.
Έχω τέσσερες Hondares. Και σε κανένα δεν έχει σπάσει ποτε το παραμικρό. Και λάδια κάθε 10000 km.
CR-V 360,000 km και είναι σαν καινούργιο.
Civic 270,000 km και αυτό λες και φτιάχτηκε χτες.ξαναλεω οτι δεν εχει σχεση το civic και το crv με το s2000
ειναι σα να μου λεει καποιος οτι τα μοτερ της Μ3 δε σπανε γιατι η 116 ειναι σκυλι
και καποιος παρακαλω να μου πει γιατι το μοτερ εγινε απο υπερτετραγωνο υποτετραγωνο? και ανεβηκαν κατα 160 τα κεκ (και εγινε 2.2, αρα 109 αλογα/ λιτρο )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πάντως το s2000 το είχε πάρει μεταχειρισμένο ένας γνωστός μου στα 60.000 χλμ περίπου. Tο πήγε σε έναν φίλο του μηχανικό να το κοιτάξει και του είπε ότι το μοτέρ είναι σαν καινούργιο και ότι και παραπάνω χλμ να είχε δεν θα αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα (το μοτέρ)
Αυτό μας έλειπε να έχει πρόβλημα το motor.
Έχω τέσσερες Hondares. Και σε κανένα δεν έχει σπάσει ποτε το παραμικρό. Και λάδια κάθε 10000 km.
CR-V 360,000 km και είναι σαν καινούργιο.
Civic 270,000 km και αυτό λες και φτιάχτηκε χτες.ξαναλεω οτι δεν εχει σχεση το civic και το crv με το s2000
ειναι σα να μου λεει καποιος οτι τα μοτερ της Μ3 δε σπανε γιατι η 116 ειναι σκυλι
και καποιος παρακαλω να μου πει γιατι το μοτερ εγινε απο υπερτετραγωνο υποτετραγωνο? και ανεβηκαν κατα 160 τα κεκ (και εγινε 2.2, αρα 109 αλογα/ λιτρο )
Όπα. Για πες μας. Πια είναι η διαφορα ενός B16 στα Civic, Η22 στα Prelude και F20C & F22C στα S2000. Η τεχνολογία στην πράξη και εφαρμογή είναι ίδια αδερφέ στα συγκεκριμένα motor. Τώρα εσέι κολλας αν το ένα έβγαλε 20hp/L παραπάνω από το άλλο.
Ειλικρινά δεν ξέρω της ομοιότητες ανάμεσα στα 1.6 και Μ3 motor της BMW. Έχουν ομοιότητες?
Γιατί της Honda B16, B18, B20, Η22, F20 & F22 έχουν την ίδια αρχιτεκτονική.
Η Honda έβγαζε από το 1992 100hp/L με τα Η22. Λες να δυσκολεύτηκε να βγάλει αλλα 20hp/L παραπάνω μετά από 8 χρονια? Όταν οι Tuner στην Γιαπωνία έπαιρναν B16/18 και Η22 πολλή πριν παρουσιαστή το F20C και ξεπερνούσαν τα 120hp/L.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και καποιος παρακαλω να μου πει γιατι το μοτερ εγινε απο υπερτετραγωνο υποτετραγωνο? και ανεβηκαν κατα 160 τα κεκ (και εγινε 2.2, αρα 109 αλογα/ λιτρο )
Η έκδοση αυτή που αναφέρεσαι είναι μονο για Βόρεια Αμερική.
Και μάλιστα είναι υποτιμημένο στα χαρτιά. Γιατί Δυναμομέτρησης F20C με F22C πάντα έβγαζε νικητή το F22 και με 15whp στο τροχό μάλιστα. Όχι βoλaν που δυστυχώς προτιμάμε στην ελλάδα.
Και αν επιμένεις για στρόφαλο τότε μιλάμε για +260hp στην Βόρεια Αμερική.
-
κιουσις ο υπερκυβισμος εγινε γιατι δεν μπορουσαν με τον ιδιο κυβισμο να βγαλουν τα ιδια αλογα χωρις μεγαλυτερες εκπομπες καυσαεριων..κ γιατι οι αμερικανοι ελεγαν οτι του λειπει low end ροπη..στην ευρωπη συνεχισε να πωλειται με τον διλιτρο..
το οτι θα ειχε προβλημα αξιοπιστιας γιαυτο κ τον αλλαξαν δεν υφισταται.. -
Διαβασα μεχρι τη μεση της δευτερης σελιδας.
Ελεος ρε παιδια. Το s2k γαμάει .- Ζ4 3λιτρο ειναι πιο γρηγορο σε ευθεια απο το χοντα.-Το οτι βγάλανε ενα αμαξι το οποιο βγαζει ατμοσφαιρικα 120 αλογα στο λιτρο, ναι ειναι τρελο επιτευγμα, αλλα δεν μου λεει τπτ.
-
οκ κανω λαθος για το μοτερ.. ραντανπλαν χαιρομαι που η εμπειρια σου στα φαναρια επιβεβαιωνει πιο ειναι πιο γρηγορο
-
Φίλε Qsis και με της εποχής του να το συγκρίνουμε δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο. Και πίστεψε με δεν έχω πει καλό λόγο για γιαπωνέζικο .Απλα δεν μπορώ παρά να βγάλω το καπέλο στους σχιστομάτηδες γιατί έφτιαξαν ένα ζόρικο και fun to drive αυτοκίνητο σε μια εποχή που όπως είπες και σε άλλο θέμα τα ηλεκτρονικά κάνουν κουμάντο και ο οδηγός σύντομα δεν θα ξεχωρίζει από τους επιβάτες.Είτε το θέλουμε είτε όχι είναι ένας από τους τελευταίους των Μοικανών και γι αυτό είναι ένα από τα ελάχιστα γιαπωνέζικα που θα ήθελα στο γκαράζ μου.
-
Eπισης να μην ξεχασουμε να πουμε πως απο τα 1600 κ πανω η honda οτι εχει βγαλει στροφαρει minimum στις 7000 rpm , που ειναι ενα κοινο χαρακτηριστικο των κινητηρων της ...
-
Δυσκολα να βρεςι προσεγμενο s2k φιλε πρεπει να ψαξεις πολυ ,να προσεξεις διαφορικο για θορυβους ,μοτερ για σωστη συντηρηση γιατι πολλα γατονια εχουν κανει λαθος κατεβασιες και δε ξερεις τι σε περιμενει...το μηχανισμο της οροφης.
-
Ωρε τι διαβαζουμε εδω μεσα ...tts αντι για s2k ....fake 4wd κ πολυ πιο ασχημο (σαν τρανσφορμερ ειναι) με κινητηρα το παλιο καλο διλιτρο που εχει φορεσει κ η κουτση μαρια (skoda seat κλπ) κ που μετα απο ιδιαιτερες τροποποιησεις καταφερνει να περασει το κινητηρα του 1999....Εχω πολυ συχνη επαφη με s2k , ep3 k civic vti 92 με 220χιλ χλμ , και κανενα δεν εχει παθει τπτ ( κ ας στροφαρουν ΨΗΛΑ), εκτος της κρεμαγιερας του ep3 που αλλαχτηκε τον πρωτο χρονο στην εγγυηση . S2K με κλειστα ματια...γτ αν τα ανοιξεις παιζει να σου προτεινουν το σιροκο η κ το golf gti
-
Νομίζω ότι το πρόβλημα με ένα μεταχειρισμένο S2000 δεν είναι η κατάσταση του μοτέρ (αν και αυτή εξαρτάται από το πόσο ευλαβική ήταν η συντήρηση που λόγω του κόφτη στις 9.000 στροφές επιβάλλεται να είναι ευλαβική και μη λέτε για Civic 1,3) αλλά του σασί.
Και αυτό γιατί συνήθως το οδηγούσαν τα λάθος άτομα με αποτέλεσμα επι ημερών του μοντέλου (αρχές δεκαετίας 00), η κτηματομεσιτική αγορά να γνωρίζει απρόβλεπτη άνθηση.
Αυτό όμως φαντάζομαι με τους κατάλληλους ελέγχους ή με κάποιον έμπειρο μηχανικό προλαμβάνεται. -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Ωρε τι διαβαζουμε εδω μεσα ...tts αντι για s2k ....fake 4wd κ πολυ πιο ασχημο (σαν τρανσφορμερ ειναι) με κινητηρα το παλιο καλο διλιτρο που εχει φορεσει κ η κουτση μαρια (skoda seat κλπ) κ που μετα απο ιδιαιτερες τροποποιησεις καταφερνει να περασει το κινητηρα του 1999....Εχω πολυ συχνη επαφη με s2k , ep3 k civic vti 92 με 220χιλ χλμ , και κανενα δεν εχει παθει τπτ ( κ ας στροφαρουν ΨΗΛΑ), εκτος της κρεμαγιερας του ep3 που αλλαχτηκε τον πρωτο χρονο στην εγγυηση . S2K με κλειστα ματια...γτ αν τα ανοιξεις παιζει να σου προτεινουν το σιροκο η κ το golf gtivarga κυνηγας κι εσυ δρακους...?
ποτε ειπαμε αγορι μου να παρει tts, ή οπου βλεπεις εμενα σου ρχεται η audi στο μυαλο?
οσο για την ψευτικη 4κινηση θα χρησιμοποιησω επιχειρημα των ιταλων...
το χεις οδηγησει? αν οχι αστο καλυτερα , αν ναι θα ειχες καταλαβεις οτι δεν ειναι καθολου ψευτικη
(να θυμισουμε αλλη μια φορα οτι ολα τα υπεραυτοκινητα εχουν 'ψευτικες' 4κινησεις και οτι ακομα και το evo με την 'πραγματικη' δεν κανει τοσο θεικους χρονους )οσο για το μοτερ αστο επισης.. το tfsi ειναι πολυ πιο δυνατο και το οτι το εχει φορεσει και η κουτση μαρια δε λεει κατι..αν η χοντα ειχε θυγατρικες ισως το φορουσαν κι αλλες κουτσες μαριες..
αυτα με τις τροποποιησεις ειναι τελειως ασχετα..μιλαμε απλα για μικρες και μεγαλες εκδοσεις
εννοειται οτι απλα δεν ανεβασαν τη πιεσηαλλα υπενθυμιζω οτι εγω δεν εβαλα το vag στη κουβεντα (ασχετα αν θα το προτιμουσα) , αλλα κατι επισης πισωκινητο και ατμοσφαιρικο, τη Ζ4
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Ωρε τι διαβαζουμε εδω μεσα ...tts αντι για s2k ....fake 4wd κ πολυ πιο ασχημο (σαν τρανσφορμερ ειναι) με κινητηρα το παλιο καλο διλιτρο που εχει φορεσει κ η κουτση μαρια (skoda seat κλπ) κ που μετα απο ιδιαιτερες τροποποιησεις καταφερνει να περασει το κινητηρα του 1999....Εχω πολυ συχνη επαφη με s2k , ep3 k civic vti 92 με 220χιλ χλμ , και κανενα δεν εχει παθει τπτ ( κ ας στροφαρουν ΨΗΛΑ), εκτος της κρεμαγιερας του ep3 που αλλαχτηκε τον πρωτο χρονο στην εγγυηση . S2K με κλειστα ματια...γτ αν τα ανοιξεις παιζει να σου προτεινουν το σιροκο η κ το golf gtithree birds where sitting
όπου υποστηρίζεται το vag (η όχι δεν έχει καμια σημασία )ο vargas θα είναι κει να αποκαταστήσει την τάξη
-
εγω ακομα προσπαθω να δω που ειπωθηκε vag μεχρι στιγμης...
-
Υποτιθεται , πως ο ανθρωπος ζητησε μια γνωμη για ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο , κ ξαφνικα βλεπουμε τον κικιζα που προτεινει το ΤΤS ....Δεν εχω προβλημα με το γκρουπ vag , αλλα δεν μπορει σε καθε μα καθε θεμα να ειναι η εναλλακτικη στο αυτοκινητο του θεματος. Κ συγκεκριμενα σε αυτο το θεμα κανενα αυτοκινητο του γκρουπ vag δεν μπορει να προταθει λογω τελειως διαφορετικου χαρακτηρα. S2K η τουλαχιστον κατι παρομοιο δεν εχει βγαλει το vag ειτε το θελετε ειτε οχι
Αγορα Honda S2000