Ο χρήστης rokko74 έγραψε:
Τι να πω ρε παιδιά. Γράφετε συμβουλές και άρες μάρες κουκουνάρες επειδή μόνο και μόνο μπήκατε σε μία έκθεση? ή επειδή το έχει ένας φίλος φίλου κτλ?
Γράφουμε γιατί τυγχάνει να το έχουμε οδηγήσει και να έχουμε ιδία άποψη.
το 1. που λες είναι αστείο. Κανένα αυτοκίνητο πλέον δεν έχει μεταπώληση. Ειδικά όταν πας να πάρεις καινούριο. Σε ποιες εποχές βρίσκεσαι? Τελειώσαν αυτά... Τώρα το κάθε καινούριο χάνει το 30% της αξίας του με το που βγει από την αντιπροσωπεία και από κει και πέρα χάνει άλλο τόσο κάθε χρόνο. Βλέπουμε και τα VW, MERCEDES,BMW τι αξία μεταπώλησης έχουν πλέον... Έχουν γεμίσει μάντρες με BMW, MERCEDES και VW.
Σοβαρά ε?
Για πήγαινε σε έναν έμπορο και πες του ότι έχεις ένα Caliber για ανταλλαγή και αν στο πάρει έλα να μας πεις. Έχοντας ένα Stilo 1.600 του '02 που κανένας έμπορος δεν το παίρνει ανταλλαγή (ούτε καν στην τιμή απόσυρσης) έχω άμεση άποψη περί μεταπώλησης δύσκολων αυτοκινήτων, ενώ εσύ αναπτύσσεις θεωρίες που έχεις στο κεφάλι σου και προσπαθείς να πείσεις γι'αυτές. Γιατί αν σοβαρά υποστηρίζεις ότι ένα Caliber έχει -αναλογικά πάντα- την ίδια μεταπωλητική αξία με BMW, Mercedes kλπ μάλλον αυτο-παραμυθιάζεσαι...
Στο 2. διακρίνετε η υπερβολή όπως και όλα τα πράγματα στην Ελλάδα. Το caliber 1.8 έχει 10,9 0/100 και 190 τελική με ατμοσφαιρικό κινητήρα και όχι με tsi, fsi, skasi κτλ. Τώρα πως εσένα σου φαίνεται 'απελπιστικά αργό' είναι κάτι που χρειάζεται εξήγηση. Μάλλον έχετε 'καβαλήσει' πολλά 1.800άρια και έχετε γίνει εξπέρ του είδους ή έχεις στην κατοχή σου το caliber για κανά δίμηνο και έχεις βγάλει τα ασφαλής συμπεράσματα σου.
Επειδή το έχω οδηγήσει, όχι μόνο είναι απελπιστικά αργό αλλά κυριολεκτικά σέρνεται.
Άλλωστε δεν χρειάζεται κανείς 1.800άρι για περάσεις ένα Caliber. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο του VAG με τον 1400άρι κινητήρα TSI πηγαίνει γρηγορότερα, τόσο σε επιτάχυνση όσο και σε τελική, με μικρότερη κατανάλωση.
Για τον 1.800άρι TSI νομίζω ότι η σύγκριση θα ήταν εντελώς περιττή...
Αισχρή ποιότητα πλαστικών σε αμάξι 24.000 € δε συνάδει.
Τώρα μάλλον κάνεις πλάκα έτσι?
Δηλαδή το επιχείρημα σου είναι ότι 'αφού δίνω 24.000€ τα πλαστικά είναι αναγκαστικά καλής ποιότητας'.
Η ποιότητα είναι ένα εντελώς αντικειμενικό θέμα και είναι γενικώς αποδεκτό ότι η ποιότητα των πλαστικών στα Αμερικάνικα είναι επιεικώς μετριότατη.Ειδικά στο Caliber τα πλαστικά είναι σκληρά και φτηνιάρικά ενώ η συναρμογή τους είναι η χείριστη.
Μην είστε 'λαϊκοί' και υπερβολικοί εκτός και αν σου κόβει την δουλειά .
Ναι, βέβαια τώρα έπεσες μέσα...
Οι 'τρελές' πωλήσεις του Caliber έχουν κάνει την αγορά να 'παραμιλάει'. Ειδικά το Qashqai δεν πουλάει τίποτα σε σχέση με το Caliber...
Τώρα για το 'παρωχημένος τεχνολογικά κινητήρα' να σε πληροφορήσω ότι ο κινητήρας είναι από την οικογένεια World Engine, κάτι που υποδηλώνει, ότι είναι προϊόντα συνεργασίας διαφόρων εταιρειών (DaimlerChrysler, Hyundai και Mitsubishi, στην προκειμένη περίπτωση).
Το ότι ο κινητήρας είναι προϊόν συνεργασίας διαφόρων εταιριών, τι αποδεικνύει ακριβώς?
Από την στιγμή που στην αγορά υπάρχουν κινητήρες μικρότερου κυβισμού, με μεγαλύτερη απόδοση, χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερους ρύπους, ο κινητήρας του Caliber συγκριτικά είναι παρωχημένος. Τόσο απλά.
Τώρα όσο για την πρόταση σου δεν θα την κρίνω γιατί ούτε το έχω χρησιμοποιήσει τουλάχιστον για μία εβδομάδα και όχι τον γύρο του τετραγώνου, ούτε μας έχει δείξει τι αμάξι είναι, ούτε έχει κυκλοφορήσει ευρέως. Απορώ όμως με την σιγουριά και την ευκολία που προτείνεις σε κάποιον να πάει να δώσει 20.000€-24.000€ σε ένα αυτοκίνητο και επίσης απαξιώνεις ένα αμάξι 20.000€ - 24.000€.
Επειδή μάλλον αναφέρεσαι στο Yeti, σε πληροφορώ ότι φοράει τον 1.8 TSI κινητήρα του VAG, ο οποίος είναι πραγματικό διαμάντι. Αν τώρα τον συγκρίνουμε με τον κινητήρα του Caliber θα ήταν σαν να ληστεύουμε εκκλησία.
Για ότι αφορά την ποιότητα των πλαστικών του, το έχω δει απο κοντά στα κεντρικά της Βιαμαρ και είναι στα πλαίσια της Octavia 5, δηλαδή εξαιρετικής ποιότητας καμία σχέση απο αυτά του Caliber.
**Επειδή όμως απορείς με την σιγουριά μου, γιατί δεν ανοίγεις ένα Poll με τα 4 αυτοκίνητα που έχουν προαναφερθεί, ήτοι Caliber, Qashqai, Yeti και Scout προκειμένου να δούμε τι θα ψηφίσουν και οι άλλοι συν-φορουμίτες?
**
Ενώ το skoda θα το πουλήσεις τρέχοντας...
Αν και τα Skoda απαξιώνονται πολύ γρήγορα, είναι περισσότερο απο βέβαιο ότι ένας έμπορος θα το έπαιρνε ανταλλαγή πολύ πιο εύκολα απο ένα Caliber.Αν έχεις αμφιβολία γι'αυτό απλά ρώτα.
Ειδικά το Yeti έχω την αίσθηση ότι θα πάει πολύ καλά εμπορικά, έχοντας αρκετά εύκολη μελλοντική μεταπώληση.
Πως ξέρεις ότι δεν θα το πουλήσεις ποτέ όταν ούτε καν το έχεις οδηγήσει?
Δηλαδή η μεταπωλητική αξία ενός αυτοκινήτου εξαρτάται απο το αν το έχεις οδηγήσει ή όχι?
Πως βγάζεις το συμπέρασμα ότι δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο? Και γιατί να το πουλήσεις? Αγοράζεις ένα αμάξι σκεπτόμενος να το πουλήσεις? Η λες για όταν θελήσεις να το πουλήσεις σε 4-5 χρόνια? Ποιο αμάξι μετά από 4-5 χρόνια πουλιέται εύκολα χωρίς να χάσεις? Λέτε για το Qashqai... Ξέρετε πόσο πουλιούνται τα xtrail 4-5 χρονών?
Άνοιξε να δεις πόσο πουλιούνται τα Tuareg, X3, Freelander κτλ. Από 50.000-60.000 πουλιούνται 20.000-30.000
Τελείωσε το πανηγύρι. Πλέον τα αυτοκίνητα θα πουλιούνται δύσκολα και μόνο σε εμπόρους. Πλέον θα βγουν τα πετρέλαια ελεύθερα ΚΑΙ στην Αττική και τότε θα δούμε πόσο θα πουλάτε το qasqai ή το caliber...
Εγώ ανήκω στην κατηγορία των αγοραστών που λαμβάνουν υπόψιν τους την ευκολία μεταπώλησης. Αν εσύ δεν την λαμβάνεις με γειά σου και χαρά σου, απλά εγώ -όπως και πολύ άλλοι- δεν το αντιμετωπίζουμε έτσι.
Εγώ λοιπόν έχω το dodge caliber 1.8 sxt second generation.
Α, τώρα εξηγείται η εμπάθεια...
Η κλασική λογική του 'Ποιός είσαι συ που θα μου προσβάλλεις το 'εργαλείο' που ακούμπησα 24,0000€ για να αποκτήσω'.
Τα υλικά είναι πολύς καλής ποιότητας, μη λέτε χαζομάρες, 22.000 δίνεις δεν γίνετε να σε αδειάζουν.
Ακλόνητο το επιχείρημα σου και τετράγωνη λογική...