Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    strofometro-kivwtio(mperdema)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. strofometro-kivwtio(mperdema)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    17
    68
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xristaras last edited by

      tha ithela an ginetai na mou exigisei kapoios merika pragmata gia to pws ta xwnei ena amaxi analoga me to strofometro dil....
      as poume exoume:
      1.ena s2000=9000 strofes 240 aloga
      2.mia 330=7000 strofes 230 aloga
      3.rx-8 =9000 strofes 230 aloga

      ayta ta aytokinita kimainontai peripou stin idia ippodinami...
      to pws ta dinei to kathena exartatai apo ti???
      erwtiseis:

      1.to strofometro se kathe amaxi einai analogo tou kivwtiou tou??to s2000 gia na ta dwsei nevrika thelei strofometro 9000 strofwn enw to bmw gia na ta dwsei ta idia aloga se pio malakous rithmous thelei 7000strofwn??

      2.an vazame kai sta 3 aytokinita to idio kivwtio kai den allazame ta strofometra pia tha itan i simperifora tous???pio tha itan pio nevriko kai pio pio xalaro???

      3.oso pio polles strofes exei to strofometro se ena aytokinito ti simainei???oti exei kai pio poli ropi???

      4.oso pio konto einai to kivwtio ti simainei??oti einai kai pio nevriki i odigisi???

      5.pws i bmw ekane ta 230 aloga na dinontai glika kai pws i honda agria???

      thanx prokatavolika...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xristaras last edited by

        tha ithela an ginetai na mou exigisei kapoios merika pragmata gia to pws ta xwnei ena amaxi analoga me to strofometro dil....
        as poume exoume:
        1.ena s2000=9000 strofes 240 aloga
        2.mia 330=7000 strofes 230 aloga
        3.rx-8 =9000 strofes 230 aloga

        ayta ta aytokinita kimainontai peripou stin idia ippodinami...
        to pws ta dinei to kathena exartatai apo ti???
        erwtiseis:

        1.to strofometro se kathe amaxi einai analogo tou kivwtiou tou??to s2000 gia na ta dwsei nevrika thelei strofometro 9000 strofwn enw to bmw gia na ta dwsei ta idia aloga se pio malakous rithmous thelei 7000strofwn??

        2.an vazame kai sta 3 aytokinita to idio kivwtio kai den allazame ta strofometra pia tha itan i simperifora tous???pio tha itan pio nevriko kai pio pio xalaro???

        3.oso pio polles strofes exei to strofometro se ena aytokinito ti simainei???oti exei kai pio poli ropi???

        4.oso pio konto einai to kivwtio ti simainei??oti einai kai pio nevriki i odigisi???

        5.pws i bmw ekane ta 230 aloga na dinontai glika kai pws i honda agria???

        thanx prokatavolika...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xristaras last edited by

          tha ithela an ginetai na mou exigisei kapoios merika pragmata gia to pws ta xwnei ena amaxi analoga me to strofometro dil....
          as poume exoume:
          1.ena s2000=9000 strofes 240 aloga
          2.mia 330=7000 strofes 230 aloga
          3.rx-8 =9000 strofes 230 aloga

          ayta ta aytokinita kimainontai peripou stin idia ippodinami...
          to pws ta dinei to kathena exartatai apo ti???
          erwtiseis:

          1.to strofometro se kathe amaxi einai analogo tou kivwtiou tou??to s2000 gia na ta dwsei nevrika thelei strofometro 9000 strofwn enw to bmw gia na ta dwsei ta idia aloga se pio malakous rithmous thelei 7000strofwn??

          2.an vazame kai sta 3 aytokinita to idio kivwtio kai den allazame ta strofometra pia tha itan i simperifora tous???pio tha itan pio nevriko kai pio pio xalaro???

          3.oso pio polles strofes exei to strofometro se ena aytokinito ti simainei???oti exei kai pio poli ropi???

          4.oso pio konto einai to kivwtio ti simainei??oti einai kai pio nevriki i odigisi???

          5.pws i bmw ekane ta 230 aloga na dinontai glika kai pws i honda agria???

          thanx prokatavolika...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theorallye last edited by

            Συγγνώμη, τις ερωτήσεις τις έκανες σοβαρά ή για αστείο;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • X
              xristaras last edited by

              wraio yfaki exeis...sinexise etsi....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitris_uk last edited by

                Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
                Συγγνώμη, τις ερωτήσεις τις έκανες σοβαρά ή για αστείο;

                Μάλλον σοβαρά τις έκανε Θεοδόση! Εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις κανά βιβλίο για αρχή. Ψάξε τιτλό σε στύλ: 'Αυτοκίνητο & πώς λείτουργει'. Δεν ξέρω να σου προτείνω κανένα. Αν έχεις πραγματικά όρεξη για να μάθεις πάρε κανένα φίλο σου που να κατέχει από κοντά κ πλάκωσέ τον στις ερωτήσεις κ με τον καιρό θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις τι παίζει. Μην περιμένεις πάντως να σου γράψουμε βιβλίο εδώ... Τουλάχιστον όχι εγώ!

                ΥΓ: Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να σε προσβάλλω, απλά για να καταλάβεις τι παίζει πρέπει να γράψω πολλλλλές σελίδες. Καταλαβαίνεις...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  charmak66 last edited by

                  wraio yfaki exeis...sinexise etsi....

                  Και το δικό σου δεν είναι και πολύ καλύτερο...
                  Τέλως πάντων,φαίνεται ότι αγνοείς και τα πλέον βασικά περί των αυτοκινήτων.
                  Καταρχήν το στροφόμετρο απλά μας δείχνει τις στροφές του κινητήρα σε μια δεδομένη στιγμή.Δε σημαίνει ότι αν βάλω ένα στροφόμετρο από honda που φτάνει μέχρι τις 9000σ.α.λ. σε ένα Corsa π.χ. θα φτάσει και αυτό στις 9000στροφές.Ο κόφτης,όπως και το πόσο ψηλά αποδίδει ο κινητήρας τη δύναμη ή τη ροπή του είναι χαρακτηρηστικά που εξαρτώνται από τον σχεδιασμό-κατασκευή του και δεν έχουν σχέση ούτε με το κιβώτιο ούτε με το στροφόμετρο ούτε με τίποτα άλλο.

                  Αν γίνεται γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες για να μη βγαίνουν τα ματάκια μας όταν σε διαβάζουμε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xristaras last edited by

                    kala pantws pou kai pou diavazw oti to sigekrimeno forum exei to klassiko elliniko stoixeio tou xleyasmou...to exw paratirisei se polla themata...as einai de tha xanagrapsw afou tha prepei na xerw kapoia stoixeiwdi texnika gia na ginw kai gw melos kai na simmetexw..krima kai nomiza oti edw tha voithousan oi gnwstes kai tous pio adaeis...lipamai..isws arxisw pali na milw se ksena forums opou oi filoi germanoi,galloi fainetai pws einai etoimoi anapasa stigmi na sizitisoun kai oxi na xleyasoun...oso asteia ki an einai i erwtisi...einai to stoixeio tou ellina i eirwnia,kai fisika elleipsi paideias aytwn pou eirwneyontai...oloi gennithikate gnwstes...kaneis sas de xreiastike na rwtisei estw kai ta vasika....lipamai....

                    Φίλε xristaras ή treloagori, δυστυχώς εμείς λυπόμαστε γιατί όπως ξέρεις ο κανονισμός απαγορεύει 2 usernames και μάλιστα να είναι ενεργά και γράφεις και με τα 2 και ο λόγος είναι ότι παραπλανείς τα υπόλοιπα μέλη του φόρουμ.
                    Αναγκάζομαι να το γράψω εδώ, αφού έχεις αγνοήσει 3 PM που σε προειδοποιούν για το θέμα. [moderator]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dimitris_uk last edited by

                      Αν Θέλεις ρίξε μια ματία εδώ:

                      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=7043
                      http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=3103
                      http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=381

                      Ίσως να σε βοηθήσει....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        pg220 last edited by

                        Φίλε xristaras ή treloagori, δυστυχώς εμείς λυπόμαστε γιατί όπως ξέρεις ο κανονισμός απαγορεύει 2 usernames και μάλιστα να είναι ενεργά και γράφεις και με τα 2 και ο λόγος είναι ότι παραπλανείς τα υπόλοιπα μέλη του φόρουμ.
                        Αναγκάζομαι να το γράψω εδώ, αφού έχεις αγνοήσει 3 PM που σε προειδοποιούν για το θέμα. [moderator]

                        Αχά!!!
                        Και έλεγα ποιόν μου θυμίζει.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • X
                          xristaras last edited by

                          me ti seira mou na pw oti to treloagori einai tou sugatoikou mou o opoios einai ellada kai ftiaxnei ta xartia tou gia stratiwtiko...opote adika me katigoreite...exoume mi grammi lan an xerete kai einai 2 ipologistes me koini xrisi moirazomenoi tin idia grammi mesw server kai einai logiko na simvainei ayto pou leei o moderator...afou o skliros kai to leitourgiko einai ta idia opws kai o server....

                          Kαι πάλι υπάρχει πρόβλημα ακόμη και αν είναι έτσι, (παρόλο που το ύφος μάλλον προδίδει).

                          1. δεν απαντάς στα PM και
                          2. έχεις (έχετε) σβήσει το (τα) e-mail(s) σου(σας) από το προφίλ σας και έτσι δεν αναγνωρίζεται η διαφορετικότητα.
                          3. έστω και έτσι, δεν είναι κακό να μάθουν οι συνφορουμίστες ότι είσαι συγκάτοικος του treloagori
                            [moderator]
                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • X
                            xristaras last edited by

                            ipon to diko mou e mail einai chriss@mland.gr.......tou panou einai trelo_agori@hotmail.com/teleiwnontas an eimai pia toso enoxlitikos(fainetai to exei to spiti)tha stamatisw na sizitw...an kai den exw prokalesei....tespa...an mou epitrepetai apla tha parakolouthw xwris na grafw afou eimai proklitikos...kai isws vrw kati pou na simpiptei kai me dika mou endiaferonta...estw mporei kapoios na mou proteinei alla ellinika forums na mi sas enoxlw????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              theorallye last edited by

                              Φίλε Χριστάρα, ρώτα τον Πάνο, θα σου τα εξηγήσει όλα.
                              Φιλικά

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • X
                                xristaras last edited by

                                diladi???xerw oti exei tsakwthei sto forum alla egw ti ftaiw???kai tou xa pei oti kanei vlakeia giati tha thelw mesw tou logariasmou tou na rwtisw kati gia mena kai tha me paroun sto psilo...gi ayto kai ekana diki mou eggrafi...

                                Οk το θέμα έληξε. 'Αλλο ο Πάνος άλλο ο Χριστάρας, με τα ίδια γούστα πάντως στα αυτοκίνητα. Περιμένω να σας δω και τους 2 on-line.
                                Τα PM γιατί δεν τα διαβάζεις? [moderator]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Ο χρήστης xristaras έγραψε:
                                  exoume mi grammi lan an xerete kai einai 2 ipologistes me koini xrisi moirazomenoi tin idia grammi mesw server kai einai logiko na simvainei ayto pou leei o moderator...afou o skliros kai to leitourgiko einai ta idia opws kai o server....

                                  Αρα τότε έχετε δικούς σας υπολογιστές συνδεδεμένους σε δίκτυο ? Κάνε μας λοιπόν μια χάρη και γράφε στα Ελληνικά (είναι απλούστατο, αν θέλεις στείλε ΡΜ να σου εξηγήσω πως γίνεται), όπως ζητούν οι οδηγίες χρήσης, οι οικοδεσπότες 4Τ, τα ματάκια μας και ο σεβασμός στην Ελληνική γλώσσα.

                                  Για τις ερωτήσεις σου, πραγματικά σου λέω πως δεν μπορούν να απαντηθούν στα πλαίσια ενός Forum, καλύτερα πάρε ένα βιβλίο ή δοκίμασε στο http://www.howstuffworks.com. Πάντως το τι λέει το στροφόμετρο σαν μέγιστη ένδειξη είναι άσχετο με το πως δουλεύει το αυτοκίνητο, το στροφόμετρο είναι ένα απλό ενδεικτικό όργανο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    predator last edited by

                                    Ρε παιδιά
                                    όποιος κιαν είναι, για μένα είναι ξεκάθαρο από τις ερωτήσεις και την όλη του συμπεριφορά (συζήτησε με το τρελοαγορι για την συμπεριφορά του στο φορουμ αλλά οχι για την βελτίωση του στροφομέτρου... ) οτι δεν άνοιξε το θέμα για να ενημερωθεί αλλά για να σπάσει πλάκα...
                                    οπότε γιατί δεν τον αφήνουμε να την σπάσει μόνος του ???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης xristaras έγραψε:
                                      tha ithela an ginetai na mou exigisei kapoios merika pragmata...

                                      Αφού συνήλθα από το σόκ των ερωτήσεων.....αλήθεια ξέρεις να οδηγάς?....με χειροκίνητο κιβώτιο?......θα ξεπεράσω την πιθανότητα μυστηριωδών κακών σκοπών κλπ για τους οποίους δεν έχω ενδείξεις και θα προσπαθήσω να απαντήσω όσο μπορώ σύντομα.... Η αυτοκίνηση σε λίγες παραγράφους λοιπόν! Βασικά όλες οι ερωτήσεις έχουν έναν βασικό άξονα άγνοιας αλλά προσπαθώ να απαντώ ανά ερώτηση.

                                      1. αν καταλαβαίνω την έκφραση 'πως τα χώνει' μάλλον μιλάμε για επιτάχυνση η οποία έχει άμεση σχέση με την διαθέσιμη ροπή στις στροφές του χωσίματος και βέβαια με την συνολική σχέση μετάδσης.
                                      2. το στροφόμετρο όπως λέει και το όνομά του μετράει στροφές του κινητήρα ανά λεπτό. Είναι αυτές οι στροφές που μεταδίδονται από τον κινητήρα μέσω δίσκου συμπλέκτη στο κιβώτιο ταχυτήτων, το διαφορικό και πάνε στις ρόδες..... Οι στροφές του στροφόμετρου μετράνε πάντα τις στροφές του κινητήρα οι οποίες εξαρτώνται από το γκάζι που πατάς σε σχέση με το φορτίο (ζόρι) που τραβάει ο κινητήρας (δηλαδή σχέση ταχύτητας, βάρος, ανηφόρα κατηφόρα κλπ). Ο κατασκευαστής σχεδιάζει το κιβώτιο σε σχέση με την καμπύλη απόδοσης του κινητήρα και το βάρος κλπ αντιστάσεις. Αν τα μπερδέψεις από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο τότε σε καμία από τις περιπτώσεις που αναφέρεις δεν θα έχεις καλά αποτελέσματα. Πχ μπορεί να έχεις καλή επιτάχυνση αλλά μικρή τελική ή καθόλου τράβηγμα σε ανηφόρες ή μεγάλο κενό σε τράβηγμα από πχ 3η σε 4η....
                                      3. Οι διάφοροι κινητήρες από κατασκευής αποδίδουν τη μέγιστη ισχύ τους σε κάποιον αριθμό στροφών (καράβια κάτω από 500, λεωφορεία 2500, αυτοκίνητα 5-9000, μοτοσυκλέτες 7-14000+, φόρμουλα 1 17-19000, κινητήρες για τηλεκατευθυνόμενα μέχρι πάνω από 33000 στροφές....). Επιλέγεις όργανο κατάλληλο για τις στροφές που προβλέπεται να πιάσει ο κινητήρας όπως πχ άλλο βολτόμετρο θες για τα 12-14βόλτ του αυτοκινήτου άλλο για τα 230 του σπιτιού και άλλο για τα 380 τριφασικά κλπ. Απλά βολεύει να εκμεταλλεύεσαι όλη τη διαθέσιμη περιφέρεια του κύκλου ώστε να μπορείς να έχεις καλύτερη λεπτομέρεια. Αν βάλεις στροφόμετρο από RX8 σε Golf Diesel πάλι μέχρι 4500-5000 στροφές θα πηγαίνει και θα έχεις το υπόλοιπο στροφόμετρο άχρηστο ενώ θα είναι και δύσκολο να ξεχωρίσεις αν είσαι στις 2000 ή 2300 που στο diesel αποτελεί σημαντική ποσότητα! Όπως και αν βάλεις κοντέρ από σκαθάρι με μέγιστη 120 στο RX8 δε σημαίνει ότι δε θα πας πάνω από 120 αλλά δε θα μπορείς να το δείς...
                                        Οι στροφές δε σημαίνουν τίποτα άλλο παρά μόνο πόσο γρήγορα γυρίζει. Αν ξέρεις πού έχεις την μέγιστη ισχύ και πού την καλή ροπή τότε καλό είναι να χρησιμοποιείς το στροφόμετρο για να την εκμεταλλεύεσαι αλλάζοντας ταχύτητες έτσι ώστε να διατηρείς τον κινητήρα στις σωστές στροφές λειτουργίας.
                                      4. Καταρχήν ξεκαθαρίζουμε ότι το κοντό κιβώτιο είναι διαφορετικό από τις κοντινές σχέσεις του κιβωτίου. Συνήθως το κοντό έχει περισσότερο σχέση με το διαφορικό. Τα αγωνιστικά συνήθως έχουν κοντό διαφορικό και κοντινές σχέσεις που συνήθως είναι και κοντές. Συνήθως η 1η και 2α τους είναι κάπως μακριές και οι άλλες κοντές. Το κιβώτιο και το διαφορικό ελαττώνουν τις στροφές του κινητήρα που πάνε στη ρόδα. Πχ με σχέση ταχύτητας 3 και διαφορικού 3,3 για κάθε 2000 στροφές ανά λεπτό του κινητήρα γυρίζουν 2000/(33,3)=200 στροφές ανά λεπτό οι ρόδες. Αν οι ρόδα έχει περφέρεια 2μ σημαίνει 400μ/λεπτό που είναι η ταχύτητα των 40060μ/ώρα=24000μ/ώρα=24χλμ/ώρα. Αυτό που βασικά κάνουν το κιβώτιο και το διαφορικό είναι να ελαττώνουν τις στροφές πολλαπλασιάζοντας όμως τη ροπή (στο παράδειγμά μας κατά 10 φορές περίπου) που φτάνει στις ρόδες. Θυμίζω τη βασική θεωρία της τροχαλίας από το σχολείο, όσο πιο πολλές τροχαλίες έχεις τόσο πιο εύκολο το ζόρι αλλά και τόσο πιο πολύ σκοινί πρέπει να τραβήξεις.... Βασικά αναγκαζόμαστε να βάλουμε κιβώτια γιατί οι κλασικοί κινητήρες των αυτοκινήτων δεν έχουν αρκετή ροπή για να γυρίζουν τις ρόδες απευθείας.
                                        Λέμε ότι έχει κοντές σχέσεις όταν τελειώνουν οι σχέσεις γρήγορα. Πχ μια κοντή δευτέρα πιάνει 75χλμ με τον κινητήρα στα κόκκινα ενώ μια μακριά δευτέρα πιάνει 100χλμ. Βέβαια η ίδια δευτέρα των πχ 80χλμ σε ένα αυτοκίνητο που πιάνει 6000 στροφές θα πιάνει 120χλμ με κινητήρα που μπορεί να φτάσει 9000 στροφές. Αν προσπαθήσεις τον κινητήρα που φτάνει 6000 να τον πιέσεις για να φτάσει τις 9000 η θα τον σπάσεις ή θα ενεργοποιήσεις τον λεγόμενο κόφτη που απαγορεύει στον κινητήρα να γυρίσει πιο γρήγορα. Επίσης καλό είναι να ξέρεις ότι την καλύτερη επιτάχυνση δεν την πετυχαίνεις πάντα πηγαίνοντας τον κινητήρα στον κόφτη. Ανάλογα με τις σχέσεις του κιβωτίου και διαφορικού την καλύτερη επιτάχυνση την πιάνεις όταν στις ρόδες σου φτάνει η περισσότερη πολλαπλασιαμένη ροπή. Οπότε για μέγιστη επιτάχυνση ίσως να πρέπει να φτάσεις την πρώτη στον κόφτη τη 2α στις 5800, την τρίτη στις 5600 και την 4η στον κόφτη... Βασικά πρέπει να φτιάξεις διάγραμμα πολλαπλασιασμένων ροπών σε σχέση με χιλιόμετρα και στροφές κινητήρα. Όπου η ροπή μιας ταχύτητας τέμνει την καμπύλη διαθέσιμης ροπής της επόμενης τότε σε συμφέρει να ανεβάσεις ταχύτητα γιατί η επόμενη διαθέτει περισσότερη ροπή!
                                        Έχοντας κοντές σχετικά ταχύτητες για να πας με την ίδια ταχύτητα ο κινητήρας γυρίζει πιο γρήγορα οπότε περνάς πιο πολλή ροπή και άλογα στο δρόμο οπότε είναι και πιο νευρικό (με την έννοια ότι είναι πιο έτοιμο να ανταποκριθεί στο πάτημα αλλά και στο άφημα του γκαζιού).
                                      5. Η απόδοση ισχύος έχει άμεση σχέση με την καμπύλη ροπής. Μην ξεχνάμε ότι βασικά η αποδιδόμενη ισχύς σε κάποιες στροφές είναι πολλαπλάσιο της ροπής επί τις στροφές επί συντελεστή για φτιάξιμο μονάδων. Θέλεις την πιο επίπεδη καμπύλη χωρίς καρούμπαλα και βουλιάγματα.... Περισσότερα για ροπή σε άλλα posts.
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xristaras last edited by

                                        se eyxaristw para para poli kai sorry an se kourasa alla mou ta xekatharises kai me to parapanw...sigoura kapoia vasika ta ixera sti thewria alla oxi stin praxi...alla esi mou ta exigises poli analitika kai me mathimatikes sxeseis pou me ekane na katanoisw akrivws...twra epeidi katigorithika oti eimai asxetos,an kai oloi oi alloi ta xeroun opws esy nai tote kai egw eimai asxetos kai polloi alloi pou exw gnwrisei kai asxolountai me tin aytokinisi...epanalamvanw pws sti thewria ixera tis apantiseis alla thewritika kai oxi praktika gi ayto mporei na fanikan asteies oi erwtiseis...alla opoio topic kai na koitaxw kathe treis kouventes kapoios arxizei na ta xwnei se kapoion allon.klasiko elliniko stoixeio...tespa se eyxaristw.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr