-
Χορτασμένους σας βλέπω
Με τον Διαγωνισμό Προβλέψεων των 4Τ ξαναβρήκα το ενδιαφέρον μου για την Φ1ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΚΟ (*) έχασα 5 εύκολους βαθμούς
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ψιλοβαρετός αγώνας so far
Οχι ψιλοβαρετός, βαρετός, άντε να τελειώνει αυτή η χρονιά γιατί μας έχει πάρει ο ύπνος φέτος.
Έχασα και τον ύπνο μου...
Εγώ θα τον έχανα ακόμα και χωρίς F1, ας είναι καλά η αντιβίωση που πρέπει να πάρω.
-
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
Χορτασμένους σας βλέπω
Με τον Διαγωνισμό Προβλέψεων των 4Τ ξαναβρήκα το ενδιαφέρον μου για την Φ1ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΚΟ (*) έχασα 5 εύκολους βαθμούς
Όχι δεν είμαι χορτάτος, απλά θέλω να δω (όπως και όλοι πιστεύω) μερικά προσπεράσματα.
-
Ο χρήστης lack έγραψε:
Ψιλοβαρετός αγώνας so far
Οχι ψιλοβαρετός, βαρετός, άντε να τελειώνει αυτή η χρονιά γιατί μας έχει πάρει ο ύπνος φέτος.
Έχασα και τον ύπνο μου...
Εγώ θα τον έχανα ακόμα και χωρίς F1, ας είναι καλά η αντιβίωση που πρέπει να πάρω.
Περαστικά!
Η1Ν1?
Μπράβο στον Vettel!!!
Λέτε ο Button στους τελευταίους αγώνες να κάνει κανένα Χάμιλτον???
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ψιλοβαρετός αγώνας so far
Οχι ψιλοβαρετός, βαρετός, άντε να τελειώνει αυτή η χρονιά γιατί μας έχει πάρει ο ύπνος φέτος.
Έχασα και τον ύπνο μου...
Εγώ θα τον έχανα ακόμα και χωρίς F1, ας είναι καλά η αντιβίωση που πρέπει να πάρω.
Περαστικά!
Η1Ν1?
Μπράβο στον Vettel!!!
Λέτε ο Button στους τελευταίους αγώνες να κάνει κανένα Χάμιλτον???
Ευχαριστώ.
Η1Ν1 , μπα πάμε σε κάτι ποιο απλό, φλεγμονή.
Δεν θα είναι και πολύ περίεργο να κάνει τα ίδια με τον LH αλλά μάλλον θα τον στρώσει ο Ross Brawn για το καλό της ομάδας .
Respect στον Vettel για μια άξια νίκη. -
Μπράβο στον Βεττελ .Απέδειξε ότι έχει παρα πολύ ταλέντο και είναι και σταθερός στην ψυχολογική και οδηγική πίεση.ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ!
Αντε και στην φερραρι το '11 ! -
Νίκη για τον SV που πήρε κεφάλι από την αρχή του αγώνα και δεν έχασε την πρωτιά ποτέ. 2η θέση για τον JT και την Toyota που σίγουρα θα ήθελαν κάτι καλύτερο ειδικά μέσα στη πίστα της Suzuka. 3ος ο LH που έδειξε ότι είναι οδηγός με @@ καθώς το μονοθέσιο του δεν αποδείχτηκε τόσο ανταγωνιστικό όσο κανείς θα περίμενε ειδικά αν λάβει υπόψη κανείς την 11η θέση του HK (που την πήρε μετά την @@@ακία του GF να μην κρατήσει την εσωτερική στην έξοδο από τα pits).
4ος o KR. Βάσει της απόδοσης της Παρασκευής και του Σαββάτου πολύ καλή επίδοση. Σύμφωνα με τα δεδομένα σήμερα όχι και τόσο. 5ος ο NR με την Williams που τηρουμένων των αναλογιών ίσως θα έπρεπε να κάνει έναν λίγο καλύτερο αγώνα. 6ος ο NH με την BMW-Sauber (από του χρόνου Sauber-Ferrari ?) και στις θέσεις 7 και 8 τα δύο Brawn με τον εν δυνάμει παγκόσμιο να θυμίζει Damon Hill στα χειρότερα του
Περί KERS. Πίστα που το KERS δεν βοήθησε ιδιαίτερα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι μεγάλοι τουλάχιστον δεν θα το χρησιμοποιήσουν (δες Ferrari, Merc) του χρόνου, τελικά αποδεικνύεται ακόμα ένα project που σπαταλήθηκαν δεκάδες εκατομμύρια με μικρή ανταποδοτικότητα. Τώρα βέβαια μένει να δούμε τι τελικά θα περάσει στις εκδόσεις δρόμου.
Περί των incidents AS-HK & GF-HK. Αγωνιστικά συμβάν και τα δύο έδωσαν λίγο χρώμα σε έναν από τους πιο ανιαρούς αγώνες στην Ιαπωνία (στο μέσον νοστάλγησα τα νερά του Fuji). Στο πρώτο ο AS αν έκανε λίγο δεξιά θα κέρδιζε παλικαρίσια μία θέση. Στο 2ο ο GF έδειξε τη φιλοσοφία looser που τον διακατέχει και με το τρόπο που τρέχει αποδεικνύει γιατί δεν πρέπει Ιταλοί να οδηγούν για την Φερράρι. Μεγάλη πίεση ψυχική να οδηγείς για μία ομάδα που στη χώρα σου είναι ο ΘΡΥΛΟΣ. Τρομερό αγωνιστικό λάθος. Έφτανε να κρατήσει την εσωτερική που έδωσε στον HK τσάμπα και βερεσέ. Επόμενος αγώνας η Βραζιλία όπου και ο JB θα στεφτεί πρωταθλητής όπως και η BRAWN με το ABU DHABI να κλείνει διαδικαστικά το πρόγραμμα.
Καλό 2010....
-
Επιστροφη του Fuji παιζεται;
-
... περίμενα πως και πως τον αγώνα στην Σουζούκα και τελικά θα μου μείνουν οι ορδές των χριστιανών ψηφοφόρων που θα συναντήσω σε λίγο. ( γιατί το μεσημέριανό τσίπουρο δεν το χάνω με τίποτα )
Άνετος ο SV , Trulli traιn χωρίς όμως βαγόνια , ανεπνευστος Lewis , αθόρυβος Κίμις , και ο Μιστερ 5η θέση.
Τελικά αργή η μαλακή γόμα ( στα stint που κλήθηκε να τρέξει )
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Περί KERS. Πίστα που το KERS δεν βοήθησε ιδιαίτερα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι μεγάλοι τουλάχιστον δεν θα το χρησιμοποιήσουν (δες Ferrari, Merc) του χρόνου, τελικά αποδεικνύεται ακόμα ένα project που σπαταλήθηκαν δεκάδες εκατομμύρια με μικρή ανταποδοτικότητα. Τώρα βέβαια μένει να δούμε τι τελικά θα περάσει στις εκδόσεις δρόμου.
Τελικά από το ΚΕΡΣ θα μας μείνουν 6-7 κερδισμένες θέσεις στις εκκινήσεις και ένα προσπέρασμα του Κιμι , δηλάδη καμιά 20αριά βαθμοί συνολικά σε όσους το χρησιμοποίησαν. Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που θα το χρησιμοποιήσει του χρόνου εάν έχει το περιθώριο επιλογής .
Περί των incidents AS-HK & GF-HK. Αγωνιστικά συμβάν και τα δύο έδωσαν λίγο χρώμα σε έναν από τους πιο ανιαρούς αγώνες στην Ιαπωνία (στο μέσον νοστάλγησα τα νερά του Fuji). Στο πρώτο ο AS αν έκανε λίγο δεξιά θα κέρδιζε παλικαρίσια μία θέση. Στο 2ο ο GF έδειξε τη φιλοσοφία looser που τον διακατέχει και με το τρόπο που τρέχει αποδεικνύει γιατί δεν πρέπει Ιταλοί να οδηγούν για την Φερράρι. Μεγάλη πίεση ψυχική να οδηγείς για μία ομάδα που στη χώρα σου είναι ο ΘΡΥΛΟΣ. Τρομερό αγωνιστικό λάθος. Έφτανε να κρατήσει την εσωτερική που έδωσε στον HK τσάμπα και βερεσέ. Επόμενος αγώνας η Βραζιλία όπου και ο JB θα στεφτεί πρωταθλητής όπως και η BRAWN με το ABU DHABI να κλείνει διαδικαστικά το πρόγραμμα.
Καλό 2010....
- 1
Είναι η 2η φορά που ο GF κάνει λάθος στην έξοδο από τον πιτ, ΚΑΙ επειδή είμαι σίγουρος ότι εάν έμενε στους Ινδιάνους δεν θα έκανε σε καμοιά περίπτωση τις γελοιότητες που είδαμε , καταλήγω ότι είναι υπερβολικά στρεσαρισμένος.
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Επιστροφη του Fuji παιζεται;του χρόνου.... νομίζω ότι Suzuka & Fuji εναλλάσσονται...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Επιστροφη του Fuji παιζεται;
του χρόνου.... νομίζω ότι Suzuka & Fuji εναλλάσσονται...
Eγω νομίζω ότι το καθεστώς της εναλλάγης θα ίσχυε από φέτος αλλά 'το Fuji δήλωσε παραίτηση' και έτσι θα έχουμε συνέχεια Σουζουκα.
-
Αφού και στη Suzuka είδαμε βαρετό αγώνα και τόσες στούκες, η κατάσταση για το επίπεδο των οδηγών είναι πολύ ανησυχητική.
Με κάλυψε απόλυτα στο σχολιασμό του αγώνα ο dr Dimou.Σε κάθε περίπτωση, για πολλούς από εμάς η συγκίνηση του πρωϊνού ξυπνήματος βλέποντας την κατηφόρα με τις διαφημίσεις της Fuji TV δεν περιγράφεται...
-
-
Οι επιδόσεις του Fisichella δείχνουν την παντελή έλλειψη 'balls' από πλευράς μάνατζμεντ της Ferrari. Γνωρίζουν ότι η F60 είναι πολύ δύσκολο αυτοκίνητο αλλά έκαναν πίσω όταν τους κατέκρινε ο τύπος για τον Badoer, αντί να γράψουν τους πάντες στ' @@ τους και να πουν 'αυτός είναι και τέλος'.
-
Προς τους νοσταλγους του Fuji: Πρώτα θα ξεκουμπιστούν όλες οι Ουγγαροσιγκαπουρες και μετά θα τολμήσουμε να αγγίξουμε τη Suzuka.
-
-
o Lewis είχε πρόβλημα με το KERS και το είχε κλειστό. Πάλι καλά λοιπόν που δεν τον πέρασε ο Κίμις στο τέλος!
http://www.autosport.com/news/report.php/id/79245 -
Ναι δε λέω, μου 'χε λείψει η Suzuka, αλλά πότε γυρνάμε στο Fuji ??
Να κι ένας αγώνας που δεν αυτοκτόνησε η Red Bull. Ωστόσο, η ιστορία με τα 987637,6 pit stops του Webber, μάλλον για δοκιμές εξέλιξης μου έκαναν. Και μάλιστα πολύ άκομψες.
Ο Button είναι πιο αργός κι απ' το replay. Νταξ, ωραίο και σημαντικό το προσπέρασμα στον Kubica. Τσίμπησε το βαθμουλάκι του. Αλλά η ουσία τελικά, κάνοντας τη σούμα, είναι πως γίνεται πρωταθλητής ελέω διαχύτη και KERS. Σκεφτείτε να είχε ακολουθήσει το δρόμο της Brawn στην αρχή της χρονιάς η McLaren ή η Ferrari.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Ωστόσο, η ιστορία με τα 987637,6 pit stops του Webber, μάλλον για δοκιμές εξέλιξης μου έκαναν. Και μάλιστα πολύ άκομψες.... τον ταχυτερο γύρο όμως τον τσίμπησε συνάμα με μια χούφτα δολλάρια που πήρε για το κατόρθωμά του
.... Μόνο που με εστείλε στον κουβά στον Διαγωνισμό Προβλέψεων των 4Τ και έχασα έναν πολύτιμο βαθμό αφού πρώτα κανόνισαν οι Τρούλι, Σουτιλ και ΑΦΟΙ Μπρον να με ξετινάξουν.... πολύ γκαντεμια σήμερα ΣΤΟΝ ΑΓΏΝΑ και στο στοίχημα του σαβάτου δε μου έκατσε ενας αγώνας
ΕΛΕΟΣ! -
- Super Vettel αλλά ακόμα έχει ψωμιά να φάει και αυτός και η ομάδα του. Θα ήθελα πολύ να το πάρει (απεταξάμην τον κοκκινοτρίχη) αλλά δύσκολο.
- Έλα μωρή Τρουλάρα!!!! Πάμε μωρή αρρώστια!!!
Αν ήταν κάθε Σ/Κ να έθετε η ομάδα το συμβόλαιο του σε αμφισβήτηση μπορεί να γινόταν και παγκόσμιος πρωταθλητής. Η σημερινή μέρα θα έχει ιδιαίτερη θέση στην αυτοβιογραφία του... που θα ξεκινήσει να γράφει από του χρόνου. - Περί Button 2 λόγια. Δεν πιστεύω ότι έχει βαρέσει διάλυση ή ότι η ΜηνΤσιμπάτε έμαθε τίποτα παράξενα κόλπα στο κρεβάτι και το παιδί δεν έχει πόδια να τρέξει. Απλά μιλάμε για πρωτάθλημα φούσκα σε μια χρονιά φούσκα. Ξεκίνησε εξαιρετικά δυνατά (αλλά υπερβολικά δυνατά όμως) λόγω της τεράστιας διαφοράς ταχύτητας της ομάδας του η οποία οφειλόταν στα κόλπα των κανονισμών και όχι στο μαγικό ραβδάκι του Brawn όπως φαντάζονταν πολλοί. Η φούσκα έσκασε και μαζί -αναπόφευκτα- ξεφούσκωσε και ο Button που κάπου εκεί τον πήρε λίγο παραπάνω η κάτω βόλτα σε σχέση με τον Μπαρικέλο. Αυτά για το καλοκαίρι γιατί τώρα τερματίζουν σχεδόν πάντα μαζί. Άρα λοιπόν τίτλος στον Button, χαρτομάντηλα στον Μπαρικέλο και πιπέρι σε όσους νόμισαν ότι ο Brawn ανακάλυψε την σουπερ μαντολίνη.
Αν ξεαυτώσει ο Vettel και σοβαρευτεί η ομάδα του, για το 2010 θα έχουμε ένα πολύ σοβαρό διεκδικητή του τίτλου. Αν είναι όμως του χρόνου, στην πρώτη νίκη να υπολογίζει το μπόνους για τον τίτλο και τι χρώμα θα έχουν τα t-shirt που θα γράφουν Vettel 2010 F1 champion τότε κλάφτα Χαράλαμπε.
-
Εγώ πιστεύω ότι ο Μπρον έκανε την διαφορά και μακάρι να τον είχε ο Αλόνσο .
Πήρε μια ομάδα απο το πουθενά και την εφτασε πρωταθλήτρια,τι να λέμε τώρα! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Εγώ πιστεύω ότι ο Μπρον έκανε την διαφορά και μακάρι να τον είχε ο Αλόνσο .
Πήρε μια ομάδα απο το πουθενά και την εφτασε πρωταθλήτρια,τι να λέμε τώρα!Αν μιλάς για φέτος να σου πω ότι αν η υπόθεση του διαχύτη είχε εκδικαστεί διαφορετικά η BRAWΝ θα είχε κλείσει προ πολλού. Αλλά με τα 'αν' δεν γίνεται τίποτα.
-
Αν τελικά ο Brawn έχει το μαγικό ραβδί τότε γιατί έκλεισε το μαγαζί από το Silverstone και μετά; Μη λέμε πάλι τα ίδια και τα ίδια. Μεγάλος μηχανικός, τεράστιο μυαλό, υπερτιτάνιος manager αλλά μαγικό ραβδί μόνο ο Gandalf και ο Harry Poter.
Η φετινή χρονιά ήταν μια τεράστια φούσκα που έσκασε μέσα στο καλοκαίρι αλλά ως εκεί. Μην αρχίσουν οι πίπες περί πιο 'λίγου' πρωταθλητή γιατί και το χιούμορ έχει τα όρια του.
Δηλαδή αν αργούσαν οι άλλες ομάδες την εξέλιξη του μονοθεσίου τους και το σερί της Brawn συνεχιζόταν ως το τέλος καλοκαιριού και ο Button καθάριζε τον τίτλο από τον Σεπτέμβριο θα ήταν άξιος ενώ τώρα δεν είναι;
Θα ήθελα πολύ πάντως να το πάρει ο Vettel...
2009 Fuji Television Japanese Grand Prix