-
Χαιρετώ τα πλήθη.
Θα προσπαθήσω να περιγράψω τα πράγματα όσο πιο περιληπτικά γίνεται, αν και θα βγει ένα σεντόνι, για το οποίο ζητάω προκαταβολικά συγνώμη
Όπως γνωρίζετε, τέλη Μαΐου παρέλαβα μία Citroen C4 Picasso 1,8 5seat. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε 18.000 ευρώ (αντί 18.350 που ήταν η τελική τιμή) από τον αντιπρόσωπο στην Καστοριά, λόγω γνωριμίας. Το παρέλαβα στις 28-5, μετά από μία καθυστέρηση περίπου 10 ημερών από την ημερομηνία που είχαμε πει.
Το παραλαμβάνω κανονικά και επιστρέφω στη Θεσσαλονίκη. Σημειώνω ότι δεν είχε βιβλιαράκι (το διαπίστωσα την επόμενη που ήταν Σάββατο, όταν κάθισα να «παίξω» λίγο για να μάθω τις βασικές λειτουργίες). Το βιβλιαράκι το παρέλαβα 1,5 μήνα μετά... Σταδιακά άρχισαν να μου μπαίνουν άσχημοι ψύλλοι... Διαπιστώνω ένα τρέμουλο στο τιμόνι. Μετά ότι το αμάξι τραβάει προς τα δεξιά. Το πάω σ’ έναν γνωστό, μου λέει ότι πίσω αριστερό φτερό και προφυλακτήρας βαμμένα. Το πάω σε εξουσιοδοτημένο Citroen μου λέει μόνο για τον πίσω προφυλακτήρα. Παίρνω τηλέφωνο τον πωλητή, του το λέω και με παίρνει την επόμενη λέγοντας πως δεν το ήξερε (δεν το πιστεύω, αλλά τέλως πάντων). Μετά από μία έντονη όπως φαντάζεστε συζήτηση, μου δίνει ένα τηλέφωνο στα κεντρικά στη Θεσσαλονίκη, χωρίς να μου πει να ζητήσω τον τάδε, απλά μου λέει να ζητήσω τον υπεύθυνο πωλήσεων Δυτικής Μακεδονίας... Τεσπα, βρίσκω μία άκρη, μιλάω με κάποιον και κλείνω ραντεβού στο συνεργείο. Το πάω και ο ίδιος (που τηλεφωνικώς προσπάθησε να με βγάλει τρελό) παραδέχτηκε το βαμμένο φτερό. Επίσης, το αμάξι έμεινε για ευθυγράμμιση. Σημειώνω ότι το πρωί που το πήγα, το οδηγήσαμε με έναν τεχνικό όπου παρατηρήθηκε το πρόβλημα με το τράβηγμα, αλλά το γ@#$%μένο το τιμόνι δεν έτρεμμε... κλασσικά... Μιλώντας με τον υπεύθυνο με ρωτάει τι θα ήθελα ως αποζημίωση (μιας κι εγώ του έλεγα ότι το αμάξι ΔΕΝ έχει την ίδια αξία με βαμμένο φτερό), θεωρώντας πάντα ως δεδομένο ότι το πρόβλημα με το τράβηγμα θα διορθωθεί. Του λέω κι εγώ ότι θέλω επέκταση εγγύησης για 2 χρόνια και ότι παρόλο που δεν θεωρώ ότι αυτό καλύπτει τη μειωμένη αξία του αυτοκινήτου μου, θα ικανοποιηθώ εν μέρει, θεωρώντας τουλάχιστον ότι η Citroen αναγνώρισε το σφάλμα της. Παίρνω το αμάξι μετά από λίγες ώρες και ο υπάλληλος μου λέει: «Το βάλαμε στο μηχάνημα και οι γωνίες του είναι εντάξει», από το οποίο υπέθεσα ότι έγινε ευθυγράμμιση, όπως είχαμε πει και πλέον είναι εντάξει. Τελικά, ΔΕΝ έγινε τίποτα, απλά το βάλανε στο μηχάνημα και αφού είδαν ότι από γωνίες είναι καλά, τότε το παρατήσανε... Να ρωτήσω τώρα: Είσαι τεχνικός, διαπιστώνεις ο ίδιος ένα πρόβλημα, ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΕΓΩ, ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ! Ψάχνεις το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι και δεν είναι αυτό! Τι κάνεις;;; Απλά ΔΙΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ!!!!!!!!! Εξαιρετικά υπεύθυνη συμπεριφορά, τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια στη Citroen Hellas για την ευσυνηδεισία των υπαλλήλων της. Πάλι καλά που δεν είχε κανένα πιο σοβαρό θέμα, να βρισκόμασταν οικογενειακώς σε κανένα χαντάκι.
Μου ζήτησε τέλως πάντως 2 εβδομάδες για να μου απαντήσει για την εγγύηση κι εγώ συμφώνησα. Αφού πέρασαν οι 2 εβδομάδες, χωρίς απάντηση, έκανα καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στο Συνήγορο Καταναλωτή. Επίσης, έστειλα και φαξ. Συμπτωματικώς ( ) την επόμενη μέρα μου τηλεφώνησε για να μου πει ότι προσπαθούσε να με βρει, αλλά δεν απαντούσα, ενώ παραδόξως δεν είδα αναπάντηση ούτε στο κινητό, ούτε στο σταθερό... τεσπα, κλείσαμε ραντεβού και τους το αφήνω Τρίτη, 10 Αυγούστου. Θεωρητικά, θα έπρεπε να το πάρω την ίδια μέρα. Μου δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης ένα C1 (ή αλλιώς κονσερβοκούτι με 4 ρόδες κι έναν αποχυμωτή για μοτέρ). Στις 4 και κάτι με παίρνει τηλ. για να μου ζητήσει να κρατήσει το αμάξι άλλη μία ημέρα. Εντάξει λέω εγώ. Δικαιολογία: Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο τους εμποδίζει στην ευθυγράμμιση. Εγώ ο αδαής τώρα κατευθείαν σκέφτηκα να γίνει η ευθυγράμμιση με αναμμένο το μοτέρ (γιατί μόλις σβύνει το μοτέρ μπαίνει το χειρόφρενο)! Ή αν δεν γίνεται αυτό να βγάλουν την ασφάλεια του χειρόφρενου ή να το αποσυνδέσουν τελείως! Εσείς που είστε και «ειδικοί» έπρεπε να φάτε 1 μέρα για να τα σκεφτείτε;;;;;; Επίσης (όταν επιτέλους το πήρα πίσω) μου είπε ότι από τη Citroen δεν υπάρχουν οδηγίες για την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου, άρα δεν ήξεραν εάν έπρεπε να την κάνουν με τον οδηγό ή χωρίς! Και ότι το πήγε σε 3 μηχανήματα... Την επόμενη μέρα, με ξαναπήρε κατά τις 12 το μεσημέρι και μου ζήτησε το αμάξι για μία τρίτη μέρα, οπότε του είπα ότι την Πέμπτη θέλω να πάω ταξιδάκι (ήταν 13 Αυγούστου) και θα έρθω να το πάρω, το αργότερο στις 10 το πρωί. Με πήρε τηλέφωνο την Πέμπτη στις 10 και το πρωί, όταν μόλις είχα μπει στο κονσερβοκούτι για να πάω να το πάρω. Κάναμε μαζί βόλτα και το τράβηγμα παρέμενε, αν και ήταν καλύτερα... Του το είπα και μου είπε ότι φταίνε τα λάστιχα, σε μερικά χλμ (150-200) θα έχει στρώσει. Φυσικά, ακόμα ΔΕΝ έχει στρώσει. Η Citroen Hellas στην καταγγελία απάντησε ότι το πήρα εντάξει... Επίσης, διευθετήθηκαν και κάτι άλλα ψιλά (ένας λεκές εσωτερικά, επανατοποθέτηση των στραβών πάνελ, που στράβωσε άλλα..., αλλαγή υαλοκαθαριστήρα και μία διευκρίνηση για τον βομβητή των πίσω ζωνών), αλλά το βασικό πρόβλημα παρέμενε...
Του έστειλα 2 φορές e-mail με σχετικές φωτογραφίες (θα τις ανεβάσω από το σπίτι), για να του αποδείξω ότι το τιμόνι είναι στραβό, αλλά δεν απάντησε καν.
Θα πρέπει να σημειώσω σχόλιο του πωλητή στην Καστοριά, όταν του είπα ότι «όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται ν’ αγοράσω ποτέ ξανά Citroen»... μου απάντησε ότι η Citroen ξέρει ότι έχει χάσει έναν πελάτη και ότι θα τους δυσφημίσω και ότι τώρα θα πρέπει να κάνει κάτι για να αποκαταστήσει μέρος τουλάχιστον της εμπιστοσύνης μου. Όταν τον ρώτησα δηλαδή τι θα κάνει, δεν πήρα απάντηση... Να σημειώσω ότι αυτό το σημείο το ανέφερα χαρακτηριστικά στην καταγγελία και φυσικά αυτοί το αρνήθηκαν.
Επίσης, να σημειώσω ότι η απάντησή τους στην καταγγελία ήταν αρνητική (αρνούμενοι ότι υπάρχει πρόβλημα, αρνούμενοι ότι ΔΕΝ μπόρεσαν να διορθώσουν το μηχανολογικό πρόβλημα) και φυσικά ψευδής, μιας και ποτέ δεν παρέλαβα το αμάξι μετά τις 2,5 μέρες στο συνεργείο λέγοντας ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά η ΓΓΚ σχολίασε ότι δεν είναι αρμοδιότητά τους να αποδείξουν ποιος λέει αλήθεια και άρα δεν μπορούν να κάνουν τίποτε άλλο. Η ερώτησή μου βέβαια το τι σκ@τ@ κάνουν εκεί πέρα είναι αυτονόητη, όπως αυτονόητη είναι και η απάντηση (τίποτα). Δηλαδή περιμένουν απλά οι εταιρείες να παραδεχτούν τις μ@λ@κίες τους;;;;;
Το θέμα βέβαια είναι τι σκ@τ@ κάνω τώρα;;;; Το πάω δικαστικώς; Με πιθανότητα να κερδίσω 1-2 χιλιάρικα μετά από χρόνια ταλαιπωρίας; Ή το καταπίνω και τους κάνω όσο πιο ρεζίλι μπορώ;
Φυσικά εννοείται ότι ΔΕΝ πρόκειται να πατήσω το πόδι μου ξανά εκεί μέσα...
Οι άνθρωποι αποδείχθηκαν εντελώς αδιάφοροι για τους πελάτες τους, ανίκανοι να διορθώσουν ακόμα κι ένα απλό πρόβλημα και ψεύτες. Από τη Citroen Hellas ούτε απ’ έξω!
-
Χαιρετώ τα πλήθη.
Θα προσπαθήσω να περιγράψω τα πράγματα όσο πιο περιληπτικά γίνεται, αν και θα βγει ένα σεντόνι, για το οποίο ζητάω προκαταβολικά συγνώμη
Όπως γνωρίζετε, τέλη Μαΐου παρέλαβα μία Citroen C4 Picasso 1,8 5seat. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε 18.000 ευρώ (αντί 18.350 που ήταν η τελική τιμή) από τον αντιπρόσωπο στην Καστοριά, λόγω γνωριμίας. Το παρέλαβα στις 28-5, μετά από μία καθυστέρηση περίπου 10 ημερών από την ημερομηνία που είχαμε πει.
Το παραλαμβάνω κανονικά και επιστρέφω στη Θεσσαλονίκη. Σημειώνω ότι δεν είχε βιβλιαράκι (το διαπίστωσα την επόμενη που ήταν Σάββατο, όταν κάθισα να «παίξω» λίγο για να μάθω τις βασικές λειτουργίες). Το βιβλιαράκι το παρέλαβα 1,5 μήνα μετά... Σταδιακά άρχισαν να μου μπαίνουν άσχημοι ψύλλοι... Διαπιστώνω ένα τρέμουλο στο τιμόνι. Μετά ότι το αμάξι τραβάει προς τα δεξιά. Το πάω σ’ έναν γνωστό, μου λέει ότι πίσω αριστερό φτερό και προφυλακτήρας βαμμένα. Το πάω σε εξουσιοδοτημένο Citroen μου λέει μόνο για τον πίσω προφυλακτήρα. Παίρνω τηλέφωνο τον πωλητή, του το λέω και με παίρνει την επόμενη λέγοντας πως δεν το ήξερε (δεν το πιστεύω, αλλά τέλως πάντων). Μετά από μία έντονη όπως φαντάζεστε συζήτηση, μου δίνει ένα τηλέφωνο στα κεντρικά στη Θεσσαλονίκη, χωρίς να μου πει να ζητήσω τον τάδε, απλά μου λέει να ζητήσω τον υπεύθυνο πωλήσεων Δυτικής Μακεδονίας... Τεσπα, βρίσκω μία άκρη, μιλάω με κάποιον και κλείνω ραντεβού στο συνεργείο. Το πάω και ο ίδιος (που τηλεφωνικώς προσπάθησε να με βγάλει τρελό) παραδέχτηκε το βαμμένο φτερό. Επίσης, το αμάξι έμεινε για ευθυγράμμιση. Σημειώνω ότι το πρωί που το πήγα, το οδηγήσαμε με έναν τεχνικό όπου παρατηρήθηκε το πρόβλημα με το τράβηγμα, αλλά το γ@#$%μένο το τιμόνι δεν έτρεμμε... κλασσικά... Μιλώντας με τον υπεύθυνο με ρωτάει τι θα ήθελα ως αποζημίωση (μιας κι εγώ του έλεγα ότι το αμάξι ΔΕΝ έχει την ίδια αξία με βαμμένο φτερό), θεωρώντας πάντα ως δεδομένο ότι το πρόβλημα με το τράβηγμα θα διορθωθεί. Του λέω κι εγώ ότι θέλω επέκταση εγγύησης για 2 χρόνια και ότι παρόλο που δεν θεωρώ ότι αυτό καλύπτει τη μειωμένη αξία του αυτοκινήτου μου, θα ικανοποιηθώ εν μέρει, θεωρώντας τουλάχιστον ότι η Citroen αναγνώρισε το σφάλμα της. Παίρνω το αμάξι μετά από λίγες ώρες και ο υπάλληλος μου λέει: «Το βάλαμε στο μηχάνημα και οι γωνίες του είναι εντάξει», από το οποίο υπέθεσα ότι έγινε ευθυγράμμιση, όπως είχαμε πει και πλέον είναι εντάξει. Τελικά, ΔΕΝ έγινε τίποτα, απλά το βάλανε στο μηχάνημα και αφού είδαν ότι από γωνίες είναι καλά, τότε το παρατήσανε... Να ρωτήσω τώρα: Είσαι τεχνικός, διαπιστώνεις ο ίδιος ένα πρόβλημα, ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΕΓΩ, ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ! Ψάχνεις το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι και δεν είναι αυτό! Τι κάνεις;;; Απλά ΔΙΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ!!!!!!!!! Εξαιρετικά υπεύθυνη συμπεριφορά, τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια στη Citroen Hellas για την ευσυνηδεισία των υπαλλήλων της. Πάλι καλά που δεν είχε κανένα πιο σοβαρό θέμα, να βρισκόμασταν οικογενειακώς σε κανένα χαντάκι.
Μου ζήτησε τέλως πάντως 2 εβδομάδες για να μου απαντήσει για την εγγύηση κι εγώ συμφώνησα. Αφού πέρασαν οι 2 εβδομάδες, χωρίς απάντηση, έκανα καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στο Συνήγορο Καταναλωτή. Επίσης, έστειλα και φαξ. Συμπτωματικώς ( ) την επόμενη μέρα μου τηλεφώνησε για να μου πει ότι προσπαθούσε να με βρει, αλλά δεν απαντούσα, ενώ παραδόξως δεν είδα αναπάντηση ούτε στο κινητό, ούτε στο σταθερό... τεσπα, κλείσαμε ραντεβού και τους το αφήνω Τρίτη, 10 Αυγούστου. Θεωρητικά, θα έπρεπε να το πάρω την ίδια μέρα. Μου δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης ένα C1 (ή αλλιώς κονσερβοκούτι με 4 ρόδες κι έναν αποχυμωτή για μοτέρ). Στις 4 και κάτι με παίρνει τηλ. για να μου ζητήσει να κρατήσει το αμάξι άλλη μία ημέρα. Εντάξει λέω εγώ. Δικαιολογία: Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο τους εμποδίζει στην ευθυγράμμιση. Εγώ ο αδαής τώρα κατευθείαν σκέφτηκα να γίνει η ευθυγράμμιση με αναμμένο το μοτέρ (γιατί μόλις σβύνει το μοτέρ μπαίνει το χειρόφρενο)! Ή αν δεν γίνεται αυτό να βγάλουν την ασφάλεια του χειρόφρενου ή να το αποσυνδέσουν τελείως! Εσείς που είστε και «ειδικοί» έπρεπε να φάτε 1 μέρα για να τα σκεφτείτε;;;;;; Επίσης (όταν επιτέλους το πήρα πίσω) μου είπε ότι από τη Citroen δεν υπάρχουν οδηγίες για την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου, άρα δεν ήξεραν εάν έπρεπε να την κάνουν με τον οδηγό ή χωρίς! Και ότι το πήγε σε 3 μηχανήματα... Την επόμενη μέρα, με ξαναπήρε κατά τις 12 το μεσημέρι και μου ζήτησε το αμάξι για μία τρίτη μέρα, οπότε του είπα ότι την Πέμπτη θέλω να πάω ταξιδάκι (ήταν 13 Αυγούστου) και θα έρθω να το πάρω, το αργότερο στις 10 το πρωί. Με πήρε τηλέφωνο την Πέμπτη στις 10 και το πρωί, όταν μόλις είχα μπει στο κονσερβοκούτι για να πάω να το πάρω. Κάναμε μαζί βόλτα και το τράβηγμα παρέμενε, αν και ήταν καλύτερα... Του το είπα και μου είπε ότι φταίνε τα λάστιχα, σε μερικά χλμ (150-200) θα έχει στρώσει. Φυσικά, ακόμα ΔΕΝ έχει στρώσει. Η Citroen Hellas στην καταγγελία απάντησε ότι το πήρα εντάξει... Επίσης, διευθετήθηκαν και κάτι άλλα ψιλά (ένας λεκές εσωτερικά, επανατοποθέτηση των στραβών πάνελ, που στράβωσε άλλα..., αλλαγή υαλοκαθαριστήρα και μία διευκρίνηση για τον βομβητή των πίσω ζωνών), αλλά το βασικό πρόβλημα παρέμενε...
Του έστειλα 2 φορές e-mail με σχετικές φωτογραφίες (θα τις ανεβάσω από το σπίτι), για να του αποδείξω ότι το τιμόνι είναι στραβό, αλλά δεν απάντησε καν.
Θα πρέπει να σημειώσω σχόλιο του πωλητή στην Καστοριά, όταν του είπα ότι «όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται ν’ αγοράσω ποτέ ξανά Citroen»... μου απάντησε ότι η Citroen ξέρει ότι έχει χάσει έναν πελάτη και ότι θα τους δυσφημίσω και ότι τώρα θα πρέπει να κάνει κάτι για να αποκαταστήσει μέρος τουλάχιστον της εμπιστοσύνης μου. Όταν τον ρώτησα δηλαδή τι θα κάνει, δεν πήρα απάντηση... Να σημειώσω ότι αυτό το σημείο το ανέφερα χαρακτηριστικά στην καταγγελία και φυσικά αυτοί το αρνήθηκαν.
Επίσης, να σημειώσω ότι η απάντησή τους στην καταγγελία ήταν αρνητική (αρνούμενοι ότι υπάρχει πρόβλημα, αρνούμενοι ότι ΔΕΝ μπόρεσαν να διορθώσουν το μηχανολογικό πρόβλημα) και φυσικά ψευδής, μιας και ποτέ δεν παρέλαβα το αμάξι μετά τις 2,5 μέρες στο συνεργείο λέγοντας ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά η ΓΓΚ σχολίασε ότι δεν είναι αρμοδιότητά τους να αποδείξουν ποιος λέει αλήθεια και άρα δεν μπορούν να κάνουν τίποτε άλλο. Η ερώτησή μου βέβαια το τι σκ@τ@ κάνουν εκεί πέρα είναι αυτονόητη, όπως αυτονόητη είναι και η απάντηση (τίποτα). Δηλαδή περιμένουν απλά οι εταιρείες να παραδεχτούν τις μ@λ@κίες τους;;;;;
Το θέμα βέβαια είναι τι σκ@τ@ κάνω τώρα;;;; Το πάω δικαστικώς; Με πιθανότητα να κερδίσω 1-2 χιλιάρικα μετά από χρόνια ταλαιπωρίας; Ή το καταπίνω και τους κάνω όσο πιο ρεζίλι μπορώ;
Φυσικά εννοείται ότι ΔΕΝ πρόκειται να πατήσω το πόδι μου ξανά εκεί μέσα...
Οι άνθρωποι αποδείχθηκαν εντελώς αδιάφοροι για τους πελάτες τους, ανίκανοι να διορθώσουν ακόμα κι ένα απλό πρόβλημα και ψεύτες. Από τη Citroen Hellas ούτε απ’ έξω!
-
Χαιρετώ τα πλήθη.
Θα προσπαθήσω να περιγράψω τα πράγματα όσο πιο περιληπτικά γίνεται, αν και θα βγει ένα σεντόνι, για το οποίο ζητάω προκαταβολικά συγνώμη
Όπως γνωρίζετε, τέλη Μαΐου παρέλαβα μία Citroen C4 Picasso 1,8 5seat. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε 18.000 ευρώ (αντί 18.350 που ήταν η τελική τιμή) από τον αντιπρόσωπο στην Καστοριά, λόγω γνωριμίας. Το παρέλαβα στις 28-5, μετά από μία καθυστέρηση περίπου 10 ημερών από την ημερομηνία που είχαμε πει.
Το παραλαμβάνω κανονικά και επιστρέφω στη Θεσσαλονίκη. Σημειώνω ότι δεν είχε βιβλιαράκι (το διαπίστωσα την επόμενη που ήταν Σάββατο, όταν κάθισα να «παίξω» λίγο για να μάθω τις βασικές λειτουργίες). Το βιβλιαράκι το παρέλαβα 1,5 μήνα μετά... Σταδιακά άρχισαν να μου μπαίνουν άσχημοι ψύλλοι... Διαπιστώνω ένα τρέμουλο στο τιμόνι. Μετά ότι το αμάξι τραβάει προς τα δεξιά. Το πάω σ’ έναν γνωστό, μου λέει ότι πίσω αριστερό φτερό και προφυλακτήρας βαμμένα. Το πάω σε εξουσιοδοτημένο Citroen μου λέει μόνο για τον πίσω προφυλακτήρα. Παίρνω τηλέφωνο τον πωλητή, του το λέω και με παίρνει την επόμενη λέγοντας πως δεν το ήξερε (δεν το πιστεύω, αλλά τέλως πάντων). Μετά από μία έντονη όπως φαντάζεστε συζήτηση, μου δίνει ένα τηλέφωνο στα κεντρικά στη Θεσσαλονίκη, χωρίς να μου πει να ζητήσω τον τάδε, απλά μου λέει να ζητήσω τον υπεύθυνο πωλήσεων Δυτικής Μακεδονίας... Τεσπα, βρίσκω μία άκρη, μιλάω με κάποιον και κλείνω ραντεβού στο συνεργείο. Το πάω και ο ίδιος (που τηλεφωνικώς προσπάθησε να με βγάλει τρελό) παραδέχτηκε το βαμμένο φτερό. Επίσης, το αμάξι έμεινε για ευθυγράμμιση. Σημειώνω ότι το πρωί που το πήγα, το οδηγήσαμε με έναν τεχνικό όπου παρατηρήθηκε το πρόβλημα με το τράβηγμα, αλλά το γ@#$%μένο το τιμόνι δεν έτρεμμε... κλασσικά... Μιλώντας με τον υπεύθυνο με ρωτάει τι θα ήθελα ως αποζημίωση (μιας κι εγώ του έλεγα ότι το αμάξι ΔΕΝ έχει την ίδια αξία με βαμμένο φτερό), θεωρώντας πάντα ως δεδομένο ότι το πρόβλημα με το τράβηγμα θα διορθωθεί. Του λέω κι εγώ ότι θέλω επέκταση εγγύησης για 2 χρόνια και ότι παρόλο που δεν θεωρώ ότι αυτό καλύπτει τη μειωμένη αξία του αυτοκινήτου μου, θα ικανοποιηθώ εν μέρει, θεωρώντας τουλάχιστον ότι η Citroen αναγνώρισε το σφάλμα της. Παίρνω το αμάξι μετά από λίγες ώρες και ο υπάλληλος μου λέει: «Το βάλαμε στο μηχάνημα και οι γωνίες του είναι εντάξει», από το οποίο υπέθεσα ότι έγινε ευθυγράμμιση, όπως είχαμε πει και πλέον είναι εντάξει. Τελικά, ΔΕΝ έγινε τίποτα, απλά το βάλανε στο μηχάνημα και αφού είδαν ότι από γωνίες είναι καλά, τότε το παρατήσανε... Να ρωτήσω τώρα: Είσαι τεχνικός, διαπιστώνεις ο ίδιος ένα πρόβλημα, ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΕΓΩ, ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ! Ψάχνεις το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι και δεν είναι αυτό! Τι κάνεις;;; Απλά ΔΙΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ!!!!!!!!! Εξαιρετικά υπεύθυνη συμπεριφορά, τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια στη Citroen Hellas για την ευσυνηδεισία των υπαλλήλων της. Πάλι καλά που δεν είχε κανένα πιο σοβαρό θέμα, να βρισκόμασταν οικογενειακώς σε κανένα χαντάκι.
Μου ζήτησε τέλως πάντως 2 εβδομάδες για να μου απαντήσει για την εγγύηση κι εγώ συμφώνησα. Αφού πέρασαν οι 2 εβδομάδες, χωρίς απάντηση, έκανα καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στο Συνήγορο Καταναλωτή. Επίσης, έστειλα και φαξ. Συμπτωματικώς ( ) την επόμενη μέρα μου τηλεφώνησε για να μου πει ότι προσπαθούσε να με βρει, αλλά δεν απαντούσα, ενώ παραδόξως δεν είδα αναπάντηση ούτε στο κινητό, ούτε στο σταθερό... τεσπα, κλείσαμε ραντεβού και τους το αφήνω Τρίτη, 10 Αυγούστου. Θεωρητικά, θα έπρεπε να το πάρω την ίδια μέρα. Μου δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης ένα C1 (ή αλλιώς κονσερβοκούτι με 4 ρόδες κι έναν αποχυμωτή για μοτέρ). Στις 4 και κάτι με παίρνει τηλ. για να μου ζητήσει να κρατήσει το αμάξι άλλη μία ημέρα. Εντάξει λέω εγώ. Δικαιολογία: Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο τους εμποδίζει στην ευθυγράμμιση. Εγώ ο αδαής τώρα κατευθείαν σκέφτηκα να γίνει η ευθυγράμμιση με αναμμένο το μοτέρ (γιατί μόλις σβύνει το μοτέρ μπαίνει το χειρόφρενο)! Ή αν δεν γίνεται αυτό να βγάλουν την ασφάλεια του χειρόφρενου ή να το αποσυνδέσουν τελείως! Εσείς που είστε και «ειδικοί» έπρεπε να φάτε 1 μέρα για να τα σκεφτείτε;;;;;; Επίσης (όταν επιτέλους το πήρα πίσω) μου είπε ότι από τη Citroen δεν υπάρχουν οδηγίες για την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου, άρα δεν ήξεραν εάν έπρεπε να την κάνουν με τον οδηγό ή χωρίς! Και ότι το πήγε σε 3 μηχανήματα... Την επόμενη μέρα, με ξαναπήρε κατά τις 12 το μεσημέρι και μου ζήτησε το αμάξι για μία τρίτη μέρα, οπότε του είπα ότι την Πέμπτη θέλω να πάω ταξιδάκι (ήταν 13 Αυγούστου) και θα έρθω να το πάρω, το αργότερο στις 10 το πρωί. Με πήρε τηλέφωνο την Πέμπτη στις 10 και το πρωί, όταν μόλις είχα μπει στο κονσερβοκούτι για να πάω να το πάρω. Κάναμε μαζί βόλτα και το τράβηγμα παρέμενε, αν και ήταν καλύτερα... Του το είπα και μου είπε ότι φταίνε τα λάστιχα, σε μερικά χλμ (150-200) θα έχει στρώσει. Φυσικά, ακόμα ΔΕΝ έχει στρώσει. Η Citroen Hellas στην καταγγελία απάντησε ότι το πήρα εντάξει... Επίσης, διευθετήθηκαν και κάτι άλλα ψιλά (ένας λεκές εσωτερικά, επανατοποθέτηση των στραβών πάνελ, που στράβωσε άλλα..., αλλαγή υαλοκαθαριστήρα και μία διευκρίνηση για τον βομβητή των πίσω ζωνών), αλλά το βασικό πρόβλημα παρέμενε...
Του έστειλα 2 φορές e-mail με σχετικές φωτογραφίες (θα τις ανεβάσω από το σπίτι), για να του αποδείξω ότι το τιμόνι είναι στραβό, αλλά δεν απάντησε καν.
Θα πρέπει να σημειώσω σχόλιο του πωλητή στην Καστοριά, όταν του είπα ότι «όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται ν’ αγοράσω ποτέ ξανά Citroen»... μου απάντησε ότι η Citroen ξέρει ότι έχει χάσει έναν πελάτη και ότι θα τους δυσφημίσω και ότι τώρα θα πρέπει να κάνει κάτι για να αποκαταστήσει μέρος τουλάχιστον της εμπιστοσύνης μου. Όταν τον ρώτησα δηλαδή τι θα κάνει, δεν πήρα απάντηση... Να σημειώσω ότι αυτό το σημείο το ανέφερα χαρακτηριστικά στην καταγγελία και φυσικά αυτοί το αρνήθηκαν.
Επίσης, να σημειώσω ότι η απάντησή τους στην καταγγελία ήταν αρνητική (αρνούμενοι ότι υπάρχει πρόβλημα, αρνούμενοι ότι ΔΕΝ μπόρεσαν να διορθώσουν το μηχανολογικό πρόβλημα) και φυσικά ψευδής, μιας και ποτέ δεν παρέλαβα το αμάξι μετά τις 2,5 μέρες στο συνεργείο λέγοντας ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά η ΓΓΚ σχολίασε ότι δεν είναι αρμοδιότητά τους να αποδείξουν ποιος λέει αλήθεια και άρα δεν μπορούν να κάνουν τίποτε άλλο. Η ερώτησή μου βέβαια το τι σκ@τ@ κάνουν εκεί πέρα είναι αυτονόητη, όπως αυτονόητη είναι και η απάντηση (τίποτα). Δηλαδή περιμένουν απλά οι εταιρείες να παραδεχτούν τις μ@λ@κίες τους;;;;;
Το θέμα βέβαια είναι τι σκ@τ@ κάνω τώρα;;;; Το πάω δικαστικώς; Με πιθανότητα να κερδίσω 1-2 χιλιάρικα μετά από χρόνια ταλαιπωρίας; Ή το καταπίνω και τους κάνω όσο πιο ρεζίλι μπορώ;
Φυσικά εννοείται ότι ΔΕΝ πρόκειται να πατήσω το πόδι μου ξανά εκεί μέσα...
Οι άνθρωποι αποδείχθηκαν εντελώς αδιάφοροι για τους πελάτες τους, ανίκανοι να διορθώσουν ακόμα κι ένα απλό πρόβλημα και ψεύτες. Από τη Citroen Hellas ούτε απ’ έξω!
-
Εγώ στη θέση σου, επειδή δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ αλλά ούτε και τα χρήματα για νομικές διαδικασίες θα έκανα ένα από τα παρακάτω:
- Κάποιο καλό συνεργείο Citroen όχι εξουσιοδοτημένο, για να μου λύσει το πρόβλημα.
- Ανάλογα το κόστος ή την 'τσαντίλα' θα σκεφτόμουν και να το πουλήσω.
Από τα παραπάνω μάλλον να προτιμήσεις το (1).
-
To οτι εχει τρακαρει το αμαξι και το συνεργειο ειναι για τον π....ο δεν νομιζω οτι ευθυνεται η Σιτροεν γενικοτερα.Πρεπει να τους ζορισεις οσο σε παιρνει
-
Φίλε μου δεν μπορείς να διεκδικήσεις τίποτα. Είναι τέτοια τα νομικά κενά και τόσο στον αέρα αυτές οι σχέσεις (στο άφησα, τραβάει, το παρέλαβες) με τα συνεργεία που όταν μπουν οι δικηγόροι δεν θα αποδείξεις τίποτα.
Τι το θελες και το πήρες από την Καστορία τόσα χλμ μακρυά από την μόνιμη έδρα σου?
Αλλά και αυτός ο γνωστός σου ξηγήθηκε πολύ μπεσαλίδικα.
Ποτέ με γνωστούς λοιπόν!Αλλά και αυτά τα καινούργια πως τα καταφέρνουν να τα χτυπάνε σε τέτοιους ρυθμούς κατα τήν μεταφορά έλεος!
Κάνε μια προσπάθεια να το φτιάξεις σε άλλο συνεργείο ή να αλλάξεις το προβληματικό ανταλλακτικό και αν δε μείνεις ικανοποιημένος μόνο να το πουλήσεις μπορείς
-
καλα κι εμεις τοσο καιρο την ειχαμε παθει με αθλιο συνεργειο σιτροεν..το αυτοκινητο ετρεμε μετα τα 80 και αυτοι δεν εβλεπαν τιποτα..
το παμε αλλου και βλεπουν σπασμενο ημιαξονιο (απο παλιοτερο ατυχημα, επισκευη του κωλου) μας το αλλαζουν και ευτυχως 6 μηνες που υπηρχε αυτο το προβλημα δε σκοτωθηκαμε..μας πεταει ενδειξεις στην οθονη καμια φορα (λογω βενζινης ) ή ειχαμε τρεμουλο στο ρελαντι γιατι ηθελε καθαρισμα η πεταλουδα και αυτοι δεν βλεπανε τιποτα..μας ελεγαν μες στη μουρη οτι οταν το πηγαιναμε για service δεν το εβαζαν στο διαγνωστικο
υπαρχουν πολλοι που ειναι γτπκ..
εγω προσωπικα δεν ξαναγοραζω citroen για αλλους λογους
-
Γράψε ένα ωραίο ιμεϊλάκι στη Γαλλία με περιγραφή όλων των συμβάντων και ζήτα αντικατάσταση του αυτοκινήτου. Δεν θα γίνει, αλλά κάντο. Περαστικά
Το θέμα πάει στην αυτοκίνηση [mod]
-
oι άνθρωποι στα συνεργεία εξουσιοδοτημένα και μη είναι κατά το 90% πανάσχετοι... τι περιμένεις σε μια χώρα που όλα γίνονται στο άρπα-κόλλα και η πλειοψηφία των συνεργειάδων είναι αυτοδίδακτοι (DIDACTA) στα αυτοκίνητά μας
-
εχεις κατεβει σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο αντιπροσωπειας να δεις πώς ειναι?
το δωματιο μου ειναι πιο βρωμικο
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Γράψε ένα ωραίο** ιμεϊλάκι στη Γαλλία** με περιγραφή όλων των συμβάντων και ζήτα αντικατάσταση του αυτοκινήτου. Δεν θα γίνει, αλλά κάντο. ΠεραστικάΤο θέμα πάει στην αυτοκίνηση [mod]
αυτό
-
το εχουμε κανει..δεν πηραμε ποτε καν μια απαντηση
-
Φιλε markvag εσυ τοσο καιρο τραβιεσαι με την ψιτροεν hellas.Γιατι χρυσε μου ανθρωπε για μια ευθυγραμμιση δεν το πηγες σε ενα βουλκανιζατερ??Αυτοι θα στο εκαναν θα πληρωνες καποια λεφτα αλλα τοσο καιρο δεν θα ειχες αυτα τα προβληματα που εχεις.Επισης δεν καταλαβα κατι.Λες ειναι βαμμενο το φτερο.Τι δηλαδη το παρελαβες τρακαρισμενο?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εχεις κατεβει σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο αντιπροσωπειας να δεις πώς ειναι?το δωματιο μου ειναι πιο βρωμικο
να αλλάζουν λάδια, ξύδια, άντε να φτιάχνουν και καμιά χωριάτικη καλοί είναι...
τα προβλήματα αρχίζουν όταν παρουσιαστεί μια βλάβη που ξεφεύγει από το στενό γνωστικό τους αντικείμενο (sic)...
στο μοναδικό σοβαρό πρόβλημα που εμφανίστηκε στο saxo μου (όταν άλλαζες ταχύτητα εν κινήσει, έπεφταν οι στροφές πολύ χαμηλά με αποτέλεσμα να ρετάρει και να σβήνει αν δεν πάταγες συμπλέκτη), μου έδωσαν 3-4 διαφορετικές λύσεις (ρύθμιση ρελαντί, αλλαγή δυναμό, έλεγχος μπουζί και μπουζοκαλώδια) που ΚΑΜΙΑ δε λειτούργησε...
αν δεν μπορούν να φτιάξουν ένα προβληματάκι σε ένα σαξάκι, γιατί διά@λο λέγονται εξουσιοδοτημένο σιτροέν?? -
Να σου πω φιλε μαρκο και εγω το τι εχει γινει σε παρομοια περιπτωση...
Ο πατερας της κοπελας μου την 3η μερα που περαλαβαν μια 147 για δευτερο αμαξι παρατηρησε διαφορα στο χρωμα...εφερε πραγματογνωμονα το διαπιστωσε και αυτος,εκανε εγγραφη αναφορα πηγαν στην Alfa Romeo ζητησαν με δικηγορο αλλαγη αυτοκινητου και ΜΟΝΟ αλλαγη...
Και σε 1 μην ειχαν ιδια καινουρια με εξτρα δερματα...Πρεπει να πας ετσι και μονο ετσι...
-
Το 'marketing' των ελλήνων αντιπροσώπων εξαντλείται σε δεξιώσεις τύπου, μεγάλες βιτρίνες και (ως επί το πλείστον) χαμηλής ποιότητας διαφημίσεις...
Πού να περισσέψει χώρος για (έστω) ικανοποιητικό after-sales, εδώ πολλοί σου βγάζουν το λάδι ΠΡΙΝ σου πουλήσουν το 'αμάξι' !!
Ζούμε σε χώρα, στην οποία αυτοί που παρέχουν υπηρεσίες θέλουν να κερδίζουν χωρίς να κοπιάζουν. Και γιατί να μην το κάνουν, θα πείτε, είναι τόσο φαύλο το 'σύστημα', που και να προσπαθήσεις να αποδείξεις το αυταπόδεικτο μάλλον θα γεράσεις πριν την ώρα σου... -
Αρχικά να ευχαριστήσω όσους απάντησαν (και μάλιστα τόσο γρήγορα)!
Ας αρχίσω με τις απαντήσεις:
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
To οτι εχει τρακαρει το αμαξι και το συνεργειο ειναι για τον π....ο δεν νομιζω οτι ευθυνεται η Σιτροεν γενικοτερα.Πρεπει να τους ζορισεις οσο σε παιρνειΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι ευθύνεται η Citroen. Δική της ευθύνη είναι το τι θα γίνει μέχρι να πάρω το αμάξι στα χέρια μου. Επίσης ευθύνεται για το ότι το ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ συνεργείο είναι γτπκ! Να προσέχουν τι ανθρώπους προσλαμβάνουν!
Γράψε ένα ωραίο ιμεϊλάκι στη Γαλλία με περιγραφή όλων των συμβάντων και ζήτα αντικατάσταση του αυτοκινήτου. Δεν θα γίνει, αλλά κάντο. Περαστικά
Στην καταγγελία ζητούσα αντικατάσταση του αυτοκινήτου. Όσο για το e-mail, προσπάθησε να το βρεις από το νετ... γιατί στο site της Citroen ΔΕΝ υπάρχει τρόπος επικοινωνίας... Και ψάχνοντας στο νετ είδα ότι γενικά η εταιρεία από εξυπηρέτηση after sales είναι... Όταν θα τους το κλείσουνε το μαγαζί οι γιαπωνέζοι και οι κορεάτες θα θέλουνε κρατικές επιχορηγήσεις...
Φιλε markvag εσυ τοσο καιρο τραβιεσαι με την ψιτροεν hellas.Γιατι χρυσε μου ανθρωπε για μια ευθυγραμμιση δεν το πηγες σε ενα βουλκανιζατερ??Αυτοι θα στο εκαναν θα πληρωνες καποια λεφτα αλλα τοσο καιρο δεν θα ειχες αυτα τα προβληματα που εχεις.Επισης δεν καταλαβα κατι.Λες ειναι βαμμενο το φτερο.Τι δηλαδη το παρελαβες τρακαρισμενο?
Το παρέλαβα με το φτερό βαμμένο, κάτι που φυσικά δεν μπορούσα να ελέγξω κατά την παραλαβή! Εννοείται ότι θα πάω σε άλλον μηχανικό για να μου λύσει το θέμα (που δεν είναι ευθυγράμμιση, αλλά στραβό τιμόνι - δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα), αλλά θέλω να κινηθώ εντός των 'κανονικών' καναλιών, τουλάχιστον γι' αρχή. Ευτυχώς δεν είναι επικίνδυνο το αμάξι.
Να σου πω φιλε μαρκο και εγω το τι εχει γινει σε παρομοια περιπτωση...
Ο πατερας της κοπελας μου την 3η μερα που περαλαβαν μια 147 για δευτερο αμαξι παρατηρησε διαφορα στο χρωμα...εφερε πραγματογνωμονα το διαπιστωσε και αυτος,εκανε εγγραφη αναφορα πηγαν στην Alfa Romeo ζητησαν με δικηγορο αλλαγη αυτοκινητου και ΜΟΝΟ αλλαγη...
Και σε 1 μην ειχαν ιδια καινουρια με εξτρα δερματα...Πρεπει να πας ετσι και μονο ετσι...
Ενδιαφέρον...
Ειλικρινά πάντως, μόνο με την ιδέα του τρεξίματος σε δικαστήρια, με αναβολές, εφέσεις και λοιπές μ@λ@κίες, με λούζει κρύος ιδρώτας... Δεν πιστεύω να έχει βγει άκρη πριν περάσουν αρκετά χρόνια και μέχρι τότε πιθανότατα θα το έχω πουλήσει...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Φιλε markvag εσυ τοσο καιρο τραβιεσαι με την ψιτροεν hellas.Γιατι χρυσε μου ανθρωπε για μια ευθυγραμμιση δεν το πηγες σε ενα βουλκανιζατερ??Αυτοι θα στο εκαναν θα πληρωνες καποια λεφτα αλλα τοσο καιρο δεν θα ειχες αυτα τα προβληματα που εχεις.Επισης δεν καταλαβα κατι.Λες ειναι βαμμενο το φτερο.Τι δηλαδη το παρελαβες τρακαρισμενο?
Το παρέλαβα με το φτερό βαμμένο, κάτι που φυσικά δεν μπορούσα να ελέγξω κατά την παραλαβή! Εννοείται ότι θα πάω σε άλλον μηχανικό για να μου λύσει το θέμα (που δεν είναι ευθυγράμμιση, αλλά στραβό τιμόνι - δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα), αλλά θέλω να κινηθώ εντός των 'κανονικών' καναλιών, τουλάχιστον γι' αρχή. Ευτυχώς δεν είναι επικίνδυνο το αμάξι.
Παλι καλα δε λες??Φαντασου να ηταν επικινδυνο θα εμπαινες μεσα???Εγω στη τζαμαρια της citroen θα το πεταγα και τα κλειδια στη μουρη!!!
-
Αργησες μαρκο καπως
Επρεπε πραγματογνωμονα να σου πει οτι ειναι στουκαρισμενο και μετα δν μπορουν να κανουν τπτ
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Γράψε ένα ωραίο ιμεϊλάκι στη Γαλλία με περιγραφή όλων των συμβάντων και ζήτα αντικατάσταση του αυτοκινήτου. Δεν θα γίνει, αλλά κάντο. Περαστικά
Στην καταγγελία ζητούσα αντικατάσταση του αυτοκινήτου. Όσο για το e-mail, προσπάθησε να το βρεις από το νετ... γιατί στο site της Citroen ΔΕΝ υπάρχει τρόπος επικοινωνίας... Και ψάχνοντας στο νετ είδα ότι γενικά η εταιρεία από εξυπηρέτηση after sales είναι... Όταν θα τους το κλείσουνε το μαγαζί οι γιαπωνέζοι και οι κορεάτες θα θέλουνε κρατικές επιχορηγήσεις...
για after sales δεν βρήκα κάτι αλλά μπορείς να ζητήσεις κάποιο email υπεύθυνου στο παρακάτω.
http://www.citroen.fr/Cwf/Citroen/Gener ... 16b32a7969
Γιατί ΔΕΝ πρόκειται ποτέ να ξαναγοράσω Citroen