-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
H 6ετής εγγύηση της Opel (που δεν καλύπτει τα πάντα) είναι επέκταση της 2ετούς εργοστασιακή και φυσικά είναι μέσω ασφαλιστικής, όπως όλες οι επεκτάσεις εγγύησηςΕμένα ήταν 2+4 χρόνια από την ίδια την Opel Hellas... και δεν είχε καμιά ασφαλιστική από πίσω. Το αυτοκίνητο το είχα αγοράσει το 2004 ...
Αν έχει αλλάξει πολιτική από τότε δεν το γνωρίζω.Το Peugeot που έχω τώρα έχει 2+2 μέσω ασφαλιστικής ...
-
Ρε παιδια μην τσακωνεστε,
το Astra to 1.6 115ps τι κινητιρα φοραει? ecotec?
Ξερω οτι αυτο που ζηταω δεν μπορω να το βρω γιατι μεσα σε 10 χρονια με corsa 1.0 (180.000km) εχω αλλαξει μια τρομπα βενζινης. Μαλλον ημουν τυχερος γιατι τετοια αμαξια σπανια βγαινουν. Αλλοι θεωρουν ενα αμαξι καλο και ανθεκτικο απο εγωισμο. Οταν ειναι να πενεψεις το αμαξι σου ξεχνας τα λεφτα που σκας στο συνεργειο και τις καταρες που ριχνεις οταν το πηγαινεις.
Εγω θελω ενα αμαξι να μπορω να προσπερασω στην Κορινθου - Πατρων, να μην τρεχω συνεργεια, οταν τρεχω να μην σκαω μια περιουσια και να εχει ολα τα extra.
Αυτα τα 2 τα εχουν και μπορω να δωσω τα χρηματα και για τα 2.
Το θεμα ειναι οτι το cruze μου αρεσει περισσοτερο αλλα ειναι made in Korea.
Το Opel-ακι γιατι περι τετοιου προκειται ειναι γερμανικο αλλα στα ιδια λεφτα παιρνεις πισω παραθυρα με μανιβελες και τασια. Για υποβραχιονιο ουτε λογος γινεται, usb-aux δεν ακουσα κατι, υπολογιστης ταξιδιου (ελα μωρε εμενα δεν καιει).
Αυτα τι μπλιμπλικια ειναι που ομορφαινουν την ζωη. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
H 6ετής εγγύηση της Opel (που δεν καλύπτει τα πάντα) είναι επέκταση της 2ετούς εργοστασιακή και φυσικά είναι μέσω ασφαλιστικής, όπως όλες οι επεκτάσεις εγγύησης
Εμένα ήταν 2+4 χρόνια από την ίδια την Opel Hellas... και δεν είχε καμιά ασφαλιστική από πίσω. Το αυτοκίνητο το είχα αγοράσει το 2004 ...
Αν έχει αλλάξει πολιτική από τότε δεν το γνωρίζω.Το Peugeot που έχω τώρα έχει 2+2 μέσω ασφαλιστικής ...
Τα 4 χρόνια της Opel Hellas τα καλύπτει κάποια ασφαλιστική, δεν έχει σημασία που εσύ δεν την βλέπεις
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
H 6ετής εγγύηση της Opel (που δεν καλύπτει τα πάντα) είναι επέκταση της 2ετούς εργοστασιακή και φυσικά είναι μέσω ασφαλιστικής, όπως όλες οι επεκτάσεις εγγύησης
Εμένα ήταν 2+4 χρόνια από την ίδια την Opel Hellas... και δεν είχε καμιά ασφαλιστική από πίσω. Το αυτοκίνητο το είχα αγοράσει το 2004 ...
Αν έχει αλλάξει πολιτική από τότε δεν το γνωρίζω.Το Peugeot που έχω τώρα έχει 2+2 μέσω ασφαλιστικής ...
Τα 4 χρόνια της Opel Hellas τα καλύπτει κάποια ασφαλιστική, δεν έχει σημασία που εσύ δεν την βλέπεις
Τεράστια σημασία διότι τότε ότι πρόβλημα είχα με κάλυπτε παντού σε Ελλάδα και Ευρώπη η 6ετής εγγύηση της OPEL HELLAS... Και ας είχε από πίσω κρυμμένη κάποια ασφαλιστική...
Το ίδιο ίσχυε και με το Mitsubishi Pajero Pinin που είχα. Την εγγύηση την έδινε η αντιπροσωπεία ΙΑΣΩΝ.Τώρα όμως με το σύστημα Peugeot αυτό δεν ισχύει. Η εγγύηση που έχω 2+2 ισχύει μόνο για το εξουσιοδοτημένο συνεργείο/εμπορία από όπου πήρα το αυτοκίνητο. Και επειδή μαζί με την εγγύηση προσφέρουν και οδική ασφάλεια, μεταφέρουν το αυτοκίνητο στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο εκεί που πήρα το αυτοκίνητο.
Κάθε εξουσιοδοτημένος έμπορας της Peugeot προσφέρει και διαφορετική επέκταση εγγύησης...
Προτιμώ την πραγματική εγγύηση της κεντρικής OPEL που με καλύπτει παντού ως πελάτη της ...
-
Στορμ δεν καλύπτει τα πάντα η επιπλέον εγγύηση.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στορμ δεν καλύπτει τα πάντα η επιπλέον εγγύηση.Δεν αντιλέγω. Αναφέρομαι στην εγγύηση που πήρα το 2004...
Σίγουρα όμως είναι καλύτερη από την εγγύηση της VW των 2 ετών ... ή όχι; -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Στορμ δεν καλύπτει τα πάντα η επιπλέον εγγύηση.
Δεν αντιλέγω. Αναφέρομαι στην εγγύηση που πήρα το 2004...
Σίγουρα όμως είναι καλύτερη από την εγγύηση της VW των 2 ετών ... ή όχι;όχι γιατί η VW δίνει 2+2 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ
-
τωρα τωρα, κατσε να ερθει ο HF...
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Το cruze το οδηγησα.
Μια χαρα ειναι απλα με προβληματισε το ηλεκτρονικο γκαζι. Το εκανε να δειχνει λιγο αδυναμο.
Τα opel δεν ειναι και ευκολο να τα οδηγησεις αλλα θα προσπαθησω αν εχουν διαθεσιμο το 1.6 115ps. Παντως μιλαμε για foul extra 16800 + δωρο φωτα xenon.Τα εργοστασιακά xenon ; Εάν όχι , γνωρίζεις ότι θα είσαι παράνομος ;
Απο την εμπειρια μου με Jetta 1.4 tsi 140ps μαλλον αρνητικος προς τα turbo.
38.000km αλλαγη κλαπε 350euro, για dsg μην συζητησουμε καλυτερα.
Παντως το cruze φοραει ecotec της Opel.
Η συμαντικη διαφορα-> 16500 foul xtra 1.6 το cruze.
Το Astra φανταζομαι οτι στην βασικη που κανει 15.500 θα ειναι ξεβρακωτο, για να εχει τα ιδια xtra πρεπει να παρεισ την cosmo που κανει 19800. Ε, δεν θα βαλεις και μεταλλικο χρωμα?
τα πατησες τα 20.500.
Ε οχι για την opel, μιλαμε για πανω απο 7.000.000 δραχμες.
COOL ΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑ!
Ποσα χρονια εγγυηση δινει η opel?
Στο corsa που εχω του 1999 μου εδωσαν ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ!
Η Chevrolet δινει 3 χρονια + 10% εκπτωση στα ανταλακτικα + 15% εκπτωση στα service.
Την Τριτη παω να δω και το Astra μηπως και αλλαξω γνωμη.Η έκδοση Essentia περιλαμβάνει ESP, σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρα, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, ηχοσύστημα, air-condition, κεντρικό κλείδωμα και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός.
Σύμφωνα με αυτό : http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /92902.asp.
Ψιλοκαλά , ε ;
Ε οχι και καλα,
που ειναι οι ζαντες, που ειναι το trip computer και για ονομα του θεου τοσο πολυ κοστιζει να βαλεις ηλ. παραθυρα μπρος πισω? Γι' αυτο δεν τους αντεχω τους γερμανους.
Θα παω αυριο να το δω και να μου δωσουν τιμες αλλα θα τα παρω στο κρανιο.
Πηγαμε μολις βγηκε το Insignia και με ξενερωσε οτι δεν ειχε αυτοματο. Τωρα το astra το βγαζει αυτοματο σε ολες τισ εκδοσεις. Τι λογικη ειναι αυτη?Δεν νομίζω ότι κανένα ευρωπαϊκό μοντέλο ( Γαλλικό , Γερμανικό , Γαλλικό ή Ιταλικό ) δίνει στις βασικές εκδόσεις ηλ. παράθυρα μπρος πίσω ( τάξη μεγέθους για το Astra : Διαφορά κόστους ο διακόπτης με τέσσερα παράθυρα και χειρισμό καθρεπτών από αυτόν με δύο παράθυρα : Περίπου 85 ευρώ ) ή ζάντες αλουμινίου. Ο επεξεργαστής ταξιδίου στο νέο Astra όπως και στο παλαιό είναι αφενώς μεν ελεγχόμενος αλλά και εξαρτώμενος από την ποιότητα του κεντρικού συστήματος διαχείρισης ( που συμπεριλαμβάνει ηχοσύστημα , navi κτλ ) αλλά ήταν και θέμα ενεργοποίησης.Δηλαδή το αυτοκίνητο υποστήριζε trip computer αλλά δεν ήταν ενεργοποιημένο γιατί σε κάποια μοντέλα ήταν με χρέωση. Το αστείο ήταν πως η ενεργοποίηση ήταν υπόθεση 5 λεπτών.
Αυτο με το παρανομος δεν το καταλαβα.
Πρεπει να αναφερονται στην αδεια οπως και με την ηλιοροφη.
Αυτο δεν το γνωριζα, αν ξερεις κατι δωσε πληροφοριες. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στορμ δεν καλύπτει τα πάντα η επιπλέον εγγύηση.
Δεν αντιλέγω. Αναφέρομαι στην εγγύηση που πήρα το 2004...
Σίγουρα όμως είναι καλύτερη από την εγγύηση της VW των 2 ετών ... ή όχι;όχι γιατί η VW δίνει 2+2 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ
Άρα καλά τα λέω ... η Opel έχει καλύτερη εγγύηση αφού, δίνει 2+ 4 χρόνια ...
http://www.opel.gr/action/brandsite?ass ... Rundefinedhttp://www.volkswagen.gr/gr/el/service/ ... nties.html
Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι το νέο ASTRA είναι τρελό αυτοκίνητο ...
Αυτά ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Άρα καλά τα λέω ... η Opel έχει καλύτερη εγγύηση αφού, δίνει 2+ 4 χρόνια ...
http://www.opel.gr/action/brandsite?ass ... Rundefinedhttp://www.volkswagen.gr/gr/el/service/ ... nties.html
Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι το νέο ASTRA είναι τρελό αυτοκίνητο ...
Αυτά ...
Μαλλον Storm δεν θες να καταλαβεις τι σου λενε...
Επισης για πες μας εντυπωσεις απο το τρελο Αστρα! Πως σου φανηκε?
-
ειδικά μπροστα είναι αρκετα άσχημο, αλλά και στο πλαι δεν παει πίσω....
από πισω μου αρέσει... ας ελπίσουμε το τρίθυρο να κάνει την αίσθηση που εκανε και το gtc στην εποχή του -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Επισης για πες μας εντυπωσεις απο το τρελο Αστρα! Πως σου φανηκε?
Έχει ακόμα κάποια θεματάκια στην ισχύ χαμηλά, αλλά με λίγη σπουδή στο ηλεκτρόγκαζο το ξεπερνάς εύκολα.
Η οδική συμπεριφορά είναι ακόμα καλύτερη (το άριστο τελειοποιήθηκε κι άλλο), η απτή ποιότητα βρίσκεται στο άνω άκρο της επόμενης κατηγορίας.
Οι πόρτες κλείνουν ερημητικά, ακούς μόνο την ανάσα σου.
Όταν στρίβεις, νομίζεις ότι το αυτοκίνητο πηγαίνει ευθεία, τόσο σταθερό.
Το τιμόνι βαραίνει σταδιακά όπως τα βλέφαρα του οδηγού.
Ο ήχος του κινητήρα (τον ακούς με ανοιχτά παράθυρα) είναι γλυκός σαν μαρμελάδα φράουλα. -
Ο χρήστης glko έγραψε:
Το cruze το οδηγησα.
Μια χαρα ειναι απλα με προβληματισε το ηλεκτρονικο γκαζι. Το εκανε να δειχνει λιγο αδυναμο.
Τα opel δεν ειναι και ευκολο να τα οδηγησεις αλλα θα προσπαθησω αν εχουν διαθεσιμο το 1.6 115ps. Παντως μιλαμε για foul extra 16800 + δωρο φωτα xenon.Τα εργοστασιακά xenon ; Εάν όχι , γνωρίζεις ότι θα είσαι παράνομος ;
Απο την εμπειρια μου με Jetta 1.4 tsi 140ps μαλλον αρνητικος προς τα turbo.
38.000km αλλαγη κλαπε 350euro, για dsg μην συζητησουμε καλυτερα.
Παντως το cruze φοραει ecotec της Opel.
Η συμαντικη διαφορα-> 16500 foul xtra 1.6 το cruze.
Το Astra φανταζομαι οτι στην βασικη που κανει 15.500 θα ειναι ξεβρακωτο, για να εχει τα ιδια xtra πρεπει να παρεισ την cosmo που κανει 19800. Ε, δεν θα βαλεις και μεταλλικο χρωμα?
τα πατησες τα 20.500.
Ε οχι για την opel, μιλαμε για πανω απο 7.000.000 δραχμες.
COOL ΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑ!
Ποσα χρονια εγγυηση δινει η opel?
Στο corsa που εχω του 1999 μου εδωσαν ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ!
Η Chevrolet δινει 3 χρονια + 10% εκπτωση στα ανταλακτικα + 15% εκπτωση στα service.
Την Τριτη παω να δω και το Astra μηπως και αλλαξω γνωμη.Η έκδοση Essentia περιλαμβάνει ESP, σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρα, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, ηχοσύστημα, air-condition, κεντρικό κλείδωμα και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός.
Σύμφωνα με αυτό : http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /92902.asp.
Ψιλοκαλά , ε ;
Ε οχι και καλα,
που ειναι οι ζαντες, που ειναι το trip computer και για ονομα του θεου τοσο πολυ κοστιζει να βαλεις ηλ. παραθυρα μπρος πισω? Γι' αυτο δεν τους αντεχω τους γερμανους.
Θα παω αυριο να το δω και να μου δωσουν τιμες αλλα θα τα παρω στο κρανιο.
Πηγαμε μολις βγηκε το Insignia και με ξενερωσε οτι δεν ειχε αυτοματο. Τωρα το astra το βγαζει αυτοματο σε ολες τισ εκδοσεις. Τι λογικη ειναι αυτη?Δεν νομίζω ότι κανένα ευρωπαϊκό μοντέλο ( Γαλλικό , Γερμανικό , Γαλλικό ή Ιταλικό ) δίνει στις βασικές εκδόσεις ηλ. παράθυρα μπρος πίσω ( τάξη μεγέθους για το Astra : Διαφορά κόστους ο διακόπτης με τέσσερα παράθυρα και χειρισμό καθρεπτών από αυτόν με δύο παράθυρα : Περίπου 85 ευρώ ) ή ζάντες αλουμινίου. Ο επεξεργαστής ταξιδίου στο νέο Astra όπως και στο παλαιό είναι αφενώς μεν ελεγχόμενος αλλά και εξαρτώμενος από την ποιότητα του κεντρικού συστήματος διαχείρισης ( που συμπεριλαμβάνει ηχοσύστημα , navi κτλ ) αλλά ήταν και θέμα ενεργοποίησης.Δηλαδή το αυτοκίνητο υποστήριζε trip computer αλλά δεν ήταν ενεργοποιημένο γιατί σε κάποια μοντέλα ήταν με χρέωση. Το αστείο ήταν πως η ενεργοποίηση ήταν υπόθεση 5 λεπτών.
Αυτο με το παρανομος δεν το καταλαβα.
Πρεπει να αναφερονται στην αδεια οπως και με την ηλιοροφη.
Αυτο δεν το γνωριζα, αν ξερεις κατι δωσε πληροφοριες.Τα φώτα xenon έχουν ειδικούς μηχανισμούς ρύθμισης ύψους της δέσμης , πιθανό μηχανισμό στρέψης των προβολέων ( AFL ) καθώς και πλυστικό σύστημα απαραίτητα. Αλλιώς , βάσει οδηγιών της ΕΕ τις οποίες έχει αποδεχθεί και η Ελλάδα , δεν παίρνουν έγκριση τύπου και είναι παράνομος τέτοιου τύπου φωτισμός. Για παράδειγμα : Φώτα αλογόνου με λάμπες xenon ( after ) είναι παράνομες.Φώτα xenon που συμπεριλαμβάνουν αισθητήρες και μηχανισμούς αυτόματης ρύθμισης ύψους δέσμης φωτισμού , πλυστικό σύστημα κτλ είναι νόμιμα.
Αλλιώς :
http://www.youtube.com/watch?v=RDjTglCu84U , http://www.youtube.com/watch?v=l_l4n9aFItU :Παράνομα
http://www.youtube.com/watch?v=-I8LXCLr ... re=related , http://www.youtube.com/watch?v=OwZ2Q2jJNEo : Νόμιμα φώτα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Επισης για πες μας εντυπωσεις απο το τρελο Αστρα! Πως σου φανηκε?
Έχει ακόμα κάποια θεματάκια στην ισχύ χαμηλά, αλλά με λίγη σπουδή στο ηλεκτρόγκαζο το ξεπερνάς εύκολα.
Η οδική συμπεριφορά είναι ακόμα καλύτερη (το άριστο τελειοποιήθηκε κι άλλο), η απτή ποιότητα βρίσκεται στο άνω άκρο της επόμενης κατηγορίας.
Οι πόρτες κλείνουν ερημητικά, ακούς μόνο την ανάσα σου.
Όταν στρίβεις, νομίζεις ότι το αυτοκίνητο πηγαίνει ευθεία, τόσο σταθερό.
Το τιμόνι βαραίνει σταδιακά όπως τα βλέφαρα του οδηγού.
Ο ήχος του κινητήρα (τον ακούς με ανοιχτά παράθυρα) είναι γλυκός σαν μαρμελάδα φράουλα.Αγαπητε το οδηγησες ?
-
Πλάκα κάνει.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Επισης για πες μας εντυπωσεις απο το τρελο Αστρα! Πως σου φανηκε?
Έχει ακόμα κάποια θεματάκια στην ισχύ χαμηλά, αλλά με λίγη σπουδή στο ηλεκτρόγκαζο το ξεπερνάς εύκολα.
Η οδική συμπεριφορά είναι ακόμα καλύτερη (το άριστο τελειοποιήθηκε κι άλλο), η απτή ποιότητα βρίσκεται στο άνω άκρο της επόμενης κατηγορίας.
Οι πόρτες κλείνουν ερημητικά, ακούς μόνο την ανάσα σου.
Όταν στρίβεις, νομίζεις ότι το αυτοκίνητο πηγαίνει ευθεία, τόσο σταθερό.
Το τιμόνι βαραίνει σταδιακά όπως τα βλέφαρα του οδηγού.
Ο ήχος του κινητήρα (τον ακούς με ανοιχτά παράθυρα) είναι γλυκός σαν μαρμελάδα φράουλα.Αγαπητε το οδηγησες ?
γιατι να το οδηγησει?
εδω οι αλλοι κανουν λεπτομερεστατες τεχνικες αναλυσεις, χωρις να εχουν δει αυτοκινητο απο κοντα...
να μη για αλλους που κρινουν τη ποιοτητα κατασκευης χωρις να μπουν στο αυτοκινητο...
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Το cruze το οδηγησα.
Μια χαρα ειναι απλα με προβληματισε το ηλεκτρονικο γκαζι. Το εκανε να δειχνει λιγο αδυναμο.
Τα opel δεν ειναι και ευκολο να τα οδηγησεις αλλα θα προσπαθησω αν εχουν διαθεσιμο το 1.6 115ps. Παντως μιλαμε για foul extra 16800 + δωρο φωτα xenon.Τα εργοστασιακά xenon ; Εάν όχι , γνωρίζεις ότι θα είσαι παράνομος ;
Απο την εμπειρια μου με Jetta 1.4 tsi 140ps μαλλον αρνητικος προς τα turbo.
38.000km αλλαγη κλαπε 350euro, για dsg μην συζητησουμε καλυτερα.
Παντως το cruze φοραει ecotec της Opel.
Η συμαντικη διαφορα-> 16500 foul xtra 1.6 το cruze.
Το Astra φανταζομαι οτι στην βασικη που κανει 15.500 θα ειναι ξεβρακωτο, για να εχει τα ιδια xtra πρεπει να παρεισ την cosmo που κανει 19800. Ε, δεν θα βαλεις και μεταλλικο χρωμα?
τα πατησες τα 20.500.
Ε οχι για την opel, μιλαμε για πανω απο 7.000.000 δραχμες.
COOL ΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑ!
Ποσα χρονια εγγυηση δινει η opel?
Στο corsa που εχω του 1999 μου εδωσαν ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ!
Η Chevrolet δινει 3 χρονια + 10% εκπτωση στα ανταλακτικα + 15% εκπτωση στα service.
Την Τριτη παω να δω και το Astra μηπως και αλλαξω γνωμη.Η έκδοση Essentia περιλαμβάνει ESP, σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρα, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, ηχοσύστημα, air-condition, κεντρικό κλείδωμα και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός.
Σύμφωνα με αυτό : http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /92902.asp.
Ψιλοκαλά , ε ;
Ε οχι και καλα,
που ειναι οι ζαντες, που ειναι το trip computer και για ονομα του θεου τοσο πολυ κοστιζει να βαλεις ηλ. παραθυρα μπρος πισω? Γι' αυτο δεν τους αντεχω τους γερμανους.
Θα παω αυριο να το δω και να μου δωσουν τιμες αλλα θα τα παρω στο κρανιο.
Πηγαμε μολις βγηκε το Insignia και με ξενερωσε οτι δεν ειχε αυτοματο. Τωρα το astra το βγαζει αυτοματο σε ολες τισ εκδοσεις. Τι λογικη ειναι αυτη?Δεν νομίζω ότι κανένα ευρωπαϊκό μοντέλο ( Γαλλικό , Γερμανικό , Γαλλικό ή Ιταλικό ) δίνει στις βασικές εκδόσεις ηλ. παράθυρα μπρος πίσω ( τάξη μεγέθους για το Astra : Διαφορά κόστους ο διακόπτης με τέσσερα παράθυρα και χειρισμό καθρεπτών από αυτόν με δύο παράθυρα : Περίπου 85 ευρώ ) ή ζάντες αλουμινίου. Ο επεξεργαστής ταξιδίου στο νέο Astra όπως και στο παλαιό είναι αφενώς μεν ελεγχόμενος αλλά και εξαρτώμενος από την ποιότητα του κεντρικού συστήματος διαχείρισης ( που συμπεριλαμβάνει ηχοσύστημα , navi κτλ ) αλλά ήταν και θέμα ενεργοποίησης.Δηλαδή το αυτοκίνητο υποστήριζε trip computer αλλά δεν ήταν ενεργοποιημένο γιατί σε κάποια μοντέλα ήταν με χρέωση. Το αστείο ήταν πως η ενεργοποίηση ήταν υπόθεση 5 λεπτών.
Αυτο με το παρανομος δεν το καταλαβα.
Πρεπει να αναφερονται στην αδεια οπως και με την ηλιοροφη.
Αυτο δεν το γνωριζα, αν ξερεις κατι δωσε πληροφοριες.Τα φώτα xenon έχουν ειδικούς μηχανισμούς ρύθμισης ύψους της δέσμης , πιθανό μηχανισμό στρέψης των προβολέων ( AFL ) καθώς και πλυστικό σύστημα απαραίτητα. Αλλιώς , βάσει οδηγιών της ΕΕ τις οποίες έχει αποδεχθεί και η Ελλάδα , δεν παίρνουν έγκριση τύπου και είναι παράνομος τέτοιου τύπου φωτισμός. Για παράδειγμα : Φώτα αλογόνου με λάμπες xenon ( after ) είναι παράνομες.Φώτα xenon που συμπεριλαμβάνουν αισθητήρες και μηχανισμούς αυτόματης ρύθμισης ύψους δέσμης φωτισμού , πλυστικό σύστημα κτλ είναι νόμιμα.
Αλλιώς :
http://www.youtube.com/watch?v=RDjTglCu84U , http://www.youtube.com/watch?v=l_l4n9aFItU :Παράνομα
http://www.youtube.com/watch?v=-I8LXCLr ... re=related , http://www.youtube.com/watch?v=OwZ2Q2jJNEo : Νόμιμα φώτα.
Καλησπερα Γιωργο,
οταν λες παρανομα εννοεις οτι το αμαξι δεν θα περναει Κ.Τ.Ε.Ο. η οτι σε γραφει η τροχαια στον δρομο?
Το πρωτο μπορεις να το αντιμετωπισεις με 20-40 € το δευτερο ομως με ανησυχει! -
Καλησπέρα.
Σε ευνομούμενο κράτος και τα δύο σύν δωρο ένα κώψιμο πισινού σε πρόστιμα και πιθανές τιμωρίες.
Στην Ελλάδα νομίζω δεν συμβαίνει τίποτε από τα δύο. αυτό που παραμένει και σε ευνομούμενο κράτος ( για εξαιρετικά μικρότερο χρονικό διάστημα βέβαια αφού σύντομα θα σε τσιμπήσουν ) και στην Ελλάδα ( μέχρι να πετάξεις το αμάξι αφού κανείς δεν ασχολείται ) είναι ότι θα ενοχλείς τρομερά τους απέναντι και μπροστινούς οδηγούς.
Εγώ , σε κάθε περίπτωση , έχω ως κανόνα σε ό,τι αλλαγή θέλω να κάνω στο αμάξι : Θα το έβγαζε ποτέ η εταιρεία έτσι ; Πχ : άλλαξα το καντράν μου και έβαλα του OPC. Η Opel δεν θα άφηνε ποτέ σε αυτοκίνητο που δεν είναι OPC την κάρτα του καντράν που γράφει OPC. Έτσι και εγώ , έβγαλα την κάρτα , έβαλα του δικού μου και εν τέλει έχω το εφέ και τον φωτισμό του OPC αλλά την κανονική κάρτα. Γενικά σε ότι έχω κάνει στο αμάξι , ειδικά θέματα που αφορούν την ασφάλεια επιβαινόντων αλλά και άλλων οδηγών είτε κινούμαι βάσει εργοστασιακών προδιαγραφών ( και άρα περνάει ΚΤΕΟ πχ και είναι και νόμιμο ) είτε δεν το κάνω.
-
από AutoBild
Συνήθως οι κατασκευαστές αποφεύγουν τις υπερβάσεις όταν πρόκειται για την αντικατάσταση ενός μοντέλου διαχρονικά επιτυχημένου, όπως είναι το Opel Astra. Πριν από περίπου ένα χρόνο, όταν εμφανίστηκαν οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Astra -συμπτωματικά την εποχή που παρουσιάστηκε το νέο Golf;- όλοι όσοι περισσότερο ή λιγότερο ειδικοί γύρω από τη σχεδίαση συμφώνησαν πως δεν επαναστατεί. Ωστόσο, ήταν στο σωστό δρόμο, με στοιχεία από το Insignia. Ένα όμορφο, καλά ισορροπημένο αισθητικά σύνολο, με άνετους εσωτερικούς χώρους και ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, που σε παραπέμπει στο μεγαλύτερο Opel.
Η πρώτη εντύπωση; Δε σε ανατριχιάζει σχεδιαστικά, δεν έχει το μέγεθος του Insignia, ώστε να δουλευτεί καλά από τους επιτυχημένους σχεδιαστές, αλλά και δε σε προβληματίζει. Καταρχήν, δε βρίσκεις πουθενά στοιχεία από την προηγούμενη γενιά, ενώ οι όποιες αναφορές από το Insignia που έχουν χρησιμοποιηθεί, πέραν του ότι δίνουν κύρος, σου φτιάχνουν τη διάθεση. Η συνέχεια έχει να κάνει με το εσωτερικό. Μην πάθετε σοκ, αλλά, αφήνοντας κατά μέρος το Golf, μόνο το νέο Mazda 3 (δυστυχώς, με τον ξεπερασμένο κινητήρα των 105 ίππων, οπότε χάνεται και το εξαιρετικό πλαίσιο) μπορεί να συγκριθεί με το Astra σε αυτόν τον τομέα, τόσο σε εργονομία όσο και -κυρίως- σε υλικά.
Οδηγήσαμε το νέο Astra, στην έκδοση 1.4 με τους 140 ίππους. Και όμως, αυτό το νέο, υπερτροφοδοτούμενο σύνολο, που σε κερδίζει με το «καλημέρα», διατηρεί τον ήχο των ατμοσφαιρικών κινητήρων της Opel! Δε σκοτώνει ψηλά, αλλά είναι τόσο γεμάτο χαμηλά και τόσο γραμμικό από εκεί και πέρα, που σε βάζει σε σκέψεις. Λειτουργεί τόσο καλά και ταιριάζει ιδανικά με το σύνολο, ώστε πιάνεις τον εαυτό σου να του αρέσει και ο επιλογέας, τυπικός Opel μεν, αλλά του νέου Astra! Ακόμα και αν είναι αντίστοιχα δουλεμένος με του Insignia, επί του προκειμένου δείχνει ακόμα καλύτερα στοιχεία!
Το ίδιο και σε ό,τι αφορά το τιμόνι. Δε φτιάχτηκε -εξελίχτηκε- για ιδανικές «τοποθετήσεις» πριν από τη στροφή, αλλά κάνει περίφημα τη δουλειά του, δίνοντας τις απαραίτητες πληροφορίες και στον ειδικό, που αξιολογεί θετικά και τα φρένα.
Turbo 1.4
Αυτός είναι ο ιδανικός κινητήρας για την Ελλάδα. Με 140 ίππους, μπορεί να κάνει τα πάντα και παράλληλα να διατηρεί την κατανάλωση σε ανεκτά επίπεδα. Εκείνοι που θέλουν το κάτι παραπάνω θα προσανατολιστούν στον 1.600άρη τούρμπο με τους 180. Στην γκάμα διατηρούνται ο 1.400άρης των 100 ίππων και ο 1.600άρης των 115. Πληροφορίες μας αναφέρουν ότι η έκδοση OPC με τους 270 ίππους θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2010.
Opel Astra 2009