-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ '4Χ4' ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΕΩΣ 30000€ - 33000€ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ' ΜΑΛΛΟΝ 'ΣΤΑ GRAND VITARA 2.0 FULL TOYOTA RAV4 2.0 LUX KAI SUBARU FORESTER 2.0.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 6-7 ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΩΜΑ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ EXTREME ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΚΑΠΟΥ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ........!!! ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΤΟ ΚΙΝΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΑΤΡΑ, ΒΟΛΟ, ΛΕΒΙΔΙ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ CLUB OFF ROAD ΠΧ EASYOFFROAD ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΕΣ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΝ ΑΣΤΥ...
AN EXETE NA ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟ
ΒΕΒΑΙΑ ΞΕΡΩ ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ( ΚΑΤΟΧΟΣ RX8 ) ΑΛΛΑ......ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ '4Χ4' ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΕΩΣ 30000€ - 33000€ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ' ΜΑΛΛΟΝ 'ΣΤΑ GRAND VITARA 2.0 FULL TOYOTA RAV4 2.0 LUX KAI SUBARU FORESTER 2.0.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 6-7 ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΩΜΑ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ EXTREME ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΚΑΠΟΥ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ........!!! ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΤΟ ΚΙΝΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΑΤΡΑ, ΒΟΛΟ, ΛΕΒΙΔΙ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ CLUB OFF ROAD ΠΧ EASYOFFROAD ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΕΣ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΝ ΑΣΤΥ...
AN EXETE NA ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟ
ΒΕΒΑΙΑ ΞΕΡΩ ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ( ΚΑΤΟΧΟΣ RX8 ) ΑΛΛΑ......ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ '4Χ4' ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΕΩΣ 30000€ - 33000€ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ' ΜΑΛΛΟΝ 'ΣΤΑ GRAND VITARA 2.0 FULL TOYOTA RAV4 2.0 LUX KAI SUBARU FORESTER 2.0.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 6-7 ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΩΜΑ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ EXTREME ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΚΑΠΟΥ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ........!!! ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΤΟ ΚΙΝΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΑΤΡΑ, ΒΟΛΟ, ΛΕΒΙΔΙ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ CLUB OFF ROAD ΠΧ EASYOFFROAD ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΕΣ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΝ ΑΣΤΥ...
AN EXETE NA ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟ
ΒΕΒΑΙΑ ΞΕΡΩ ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ( ΚΑΤΟΧΟΣ RX8 ) ΑΛΛΑ......ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
-
Για χιόνια και χώμα χωρίς κατσάβραχα και δύσκολα το Forester είναι πολύ ικανό. Αν όμως το χώμα περιλαμβάνει και ανισόπεδα κόλπα και κλίσεις τότε ίσως καλύτερα το GVitara.
Βέβαια το πιο σημαντικό για εκτός δρόμου καταστάσεις θεωρείται το ελαστικό. Όσο πιο άγριο βάλεις τόσο καλύτερα για χιόνια, λάσπες και χώμα και τόσο χειρότερα για τη συμπεριφορά στη διαδρομή επί του δρόμου μέχρι να φτάσεις εκτός!
Οπότε βασικά πρέπει, είτε να απορρίψεις το Forester λόγω προβόλων και χειρότερων γωνιών αν κρίνεις ότι σου χρειάζονται είτε να ζυγίσεις τα πράματα σχετικά με τις επιδόσεις στο δρόμο (καλύτερο το Forester όπως και στην άνεση) και τις επιδόσεις σε δύσκολο εκτός δρόμου (GVitara). Για απλές καταστάσεις και τα δύο είναι κατάλληλα (αν και οι ικανότητες εκτός δρόμους όπως είπαμε εξαρτώνται κυρίως από τα λάστιχα) και τότε διαλέγεις με αισθητικά ή οικονομικά στοιχεία ή ότι άλλο θέλεις (χρόνο παράδοσης, εξοπλισμός, χώρους, χρώματα, αίσθηση ποιότητας, ομορφιά κλπ) -
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ....ΑΡΑ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ!!!
ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΘΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟ RAV4 ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ....ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΛΟ ΠΡΟΣ ΓΡΑΜΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΡΕΜΑ... -
Για τον σκοπό που θελεις,το FORESTER είναι καλύτερο από όλα.
Το GV είναι πολύ καλό κυρίως για κακοτράχηλα εδάφη,το δε RAV ίσως ένα κλικ καλύτερο στην άσφαλτο(από το FORESTER).Το δε RAV έχει τον πιο αδύναμο συμπλέκτη και το GV δύσκολο κιβώτιο.
Το FORESTER είναι το μόνο στην κατηγορία του που έχει,η ατμοσφαιρική έκδοση,και επιλογέα κοντών σχέσεων.Τιμολογιακά πάνω κάτω είναι τα ίδια.
-
Και το GVitara έχει κοντές (εκτός αν το θεωρείς άλλης κατηγορίας). Και στις δύο περιπτώσεις όμως δεν είναι και τόσο κοντές όσο στα πραγματικά εκτός δρόμου αυτοκίνητα. Το καλό όμως είναι ότι στο Forester τις χρησιμοποιείς και κανονικά σε δρόμο σε οποιαδήποτε ταχύτητα. (είναι πιο εύκολο να έχεις πάντα μια σωστή ταχύτητα σε αναβάσεις ή καταβάσεις ή απλά ένα πιο νευρικό αυτοκίνητο στην πόλη με ανάλογο κόστος σε βενζίνη)
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και το GVitara έχει κοντές (εκτός αν το θεωρείς άλλης κατηγορίας). Και στις δύο περιπτώσεις όμως δεν είναι και τόσο κοντές όσο στα πραγματικά εκτός δρόμου αυτοκίνητα. Το καλό όμως είναι ότι στο Forester τις χρησιμοποιείς και κανονικά σε δρόμο σε οποιαδήποτε ταχύτητα. (είναι πιο εύκολο να έχεις πάντα μια σωστή ταχύτητα σε αναβάσεις ή καταβάσεις ή απλά ένα πιο νευρικό αυτοκίνητο στην πόλη με ανάλογο κόστος σε βενζίνη)Έχω την εντύπωση ότι το GV δεν διαθέτει πλέον κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού σχέσεων εν είδη μοχλού,αλλά κάποιον διακόπτη στο ταμπλώ σε αντικατάσταση αυτού.
Για αυτό που λες περί χρήση των 'κοντών' στο FORESTER έχεις απόλυτο δίκιο και είναι αρκούντως διασκεδαστικό.
-
Μοχλός ή κουμπί την ίδια δουλειά κάνουν, εμπλέκουν γρανάζια είτε άμεσα είτε με έναν ηλεκτροκινητήρα (είτε με ηλεκτρουδραυλικά κόλπα είτε....). Άρα διαθέτει κοντές απλά ο τρόπος επιλογής τους είναι διαφορετικός.
-
Εχω γραψει παρα πολλα χλμ και με το φορεστερ και το βιταρα σε δρομους προς χιονοδρομικα και πραγματικα ειναι οτι χρειαζεσαι. Το καινουργιο φορεστερ να θυμασαι οτι δεν εχει πισω μπλοκε οποτε δεν ειναι τοσο ρυθμισιμο - απολαυστικο οπως το παλιο. Το βιταρα μετα απο καποιες παραχωρησεις που κανεις στην ασφαλτο σιγουρα σου εμπνεει περισσοτερη εμπιστοσυνη σε χιονισμενο δρομο. Ιδιως με τα κοντα που ειναι πραγματικα κοντα! Το φορεστερ δεν εχει κοντα οπως τα ενοουμε πχ για ρυμουλκηση. Εγω πλεον εχω ενα subaru legacy sportwagon και σε οχι σε πολυ πυκνο χιονι ανεβαινω καλαβρυτα με τριτη - δευτερα (και επιλογη κοντου) σε απιστευτους ρυθμους! Βεβαια κραταω και το βιταρα μου για τις δυσκολες μερες... Ιδιως η καταβαση απο χιονοδρομικο σε δυσκολες συνθηκες με το βιταρα ειναι παιχνιδακι καθως με επιλογη κοντου (που φρεναρει πραγματικα το αυτοκινητο) και πρωτη η δευτερα κατεβαινεις ατσαλακωτος!
Αν κρατησεις και το ρχ8 για μενα παρε το βιταρα, αλλιως το φορεστερ εναι μονοδρομος. Θα μπορουσες βεβαια να πας και στο λεγκασι αν δεν εχεις προβλημα με ground clearance. Εκει το στησιμο πιστεψε με ειναι 'αλλου' και θα το εκτιμησεις οντας κατοχος ρχ8 (εγω εχω και ενα μχ5)...! -
ευχαριστω πολυ όλους για τισ συμβουλές σας πραγματικα με βοηθησαν ολες!!!!!
-
Forester.
-
Απορώ γιατί το Νο 1 της κατηγορίας, δεν είναι στη λίστα
Για το Tiguan ο λόγος που είναι το μόνο απο όλα που πηγαίνει αέρα και στην άσφαλτο αλλά και εκτός.
Η τιμή είναι στα ίδια, αλλά έχει λιγότερα πάγια έξοδα.ΥΓ το 2λιτρο με τα 200 είναι must
-
Τί συγκρίνεις τώρα ;
ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ GRAND VITARA 2.0 VS RAV4 VS FORESTER 2.0