-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω ειμαι νταης? δε στα πανε καλα..οπως και να το κανουμε ο επιλογεας ειναι σουπα και αυτα ειναι λογια κατοχου που τον συγκρινει με focus II που εχει επισης στην κατοχη του
δεν ειπα οτι δεν ειναι ακριβης , δεν ειπα οτι δεν ειναι αποτελεσματικος , δεν ειπα καν οτι δεν ειναι γρηγορος..
ειπα μονο οτι εχει αισθηση σουπας..σαν τα κιβωτια των citroen που κανουν μια χαρα τη δουλεια τους (χαλανε βεβαια, αλλα τεσπα), ειναι πολυ γρηγορα αλλα εχουν αισθηση σουπας..αν δε μπορεις να αντιληφθεις τι σημαινει αυτο , δε μπορω να σου λυσω το προβλημα..
δοκιμασε να οδηγησεις εν αυτοκινητο με σαφη κουμπωμα του επιλογεα και μικρες διαδρομες να καταλαβεις** τι δεν ειναι σουπα**κοιτα κ εγω ετυχε να οδηγησω golf gt 170 και το κιβωτιο μου φανηκε μαπα σε σχεση με της μιτο. αναλογα τα στανταρ του καθενος. το μονο αρνητικο που βρισκω στο κιβωτιο της ειναι οι σχετικα μακρυες διαδρομες. σε αισθηση ειναι πολυ καλο.
-
Ε καλα μη συγκρινουμε βουρτσες με $ουτσες τωρα..οχι και γκολφ με μιτο. Του ceed ο εμετος ειναι καλυτερος απ του γκολφ.
-
τα κιβωτια της vw για μενα ειναι πολυ πιο σαφη ,αλλα σε πολυ γρηγορες αλλαγες τρωνε σκαλωματα
γουστα ειναι αυτα.. σε λειτουργια και γω προτιμω τις σουπες των psa που ειναι πιο γρηγορα , αλλα μου αρεσει και το σαφες κουμπωμα των vag
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ε καλα μη συγκρινουμε βουρτσες με $ουτσες τωρα..οχι και γκολφ με μιτο. Του ceed ο εμετος ειναι καλυτερος απ του γκολφ.πασχο καταλαβαινω την ξενερα σου που νομισες οτι αγορασες 200 αλογα και τελικα σε περνανε ακομα τα golf , αλλα μη προσπαθεις να βγαλεις φανταστικες ιστοριες
-
Ο χρήστης vagelis25 έγραψε:
εγω ειμαι νταης? δε στα πανε καλα..
οπως και να το κανουμε ο επιλογεας ειναι σουπα και αυτα ειναι λογια κατοχου που τον συγκρινει με focus II που εχει επισης στην κατοχη του
δεν ειπα οτι δεν ειναι ακριβης , δεν ειπα οτι δεν ειναι αποτελεσματικος , δεν ειπα καν οτι δεν ειναι γρηγορος..
ειπα μονο οτι εχει αισθηση σουπας..σαν τα κιβωτια των citroen που κανουν μια χαρα τη δουλεια τους (χαλανε βεβαια, αλλα τεσπα), ειναι πολυ γρηγορα αλλα εχουν αισθηση σουπας..αν δε μπορεις να αντιληφθεις τι σημαινει αυτο , δε μπορω να σου λυσω το προβλημα..
δοκιμασε να οδηγησεις εν αυτοκινητο με σαφη κουμπωμα του επιλογεα και μικρες διαδρομες να καταλαβεις** τι δεν ειναι σουπα**κοιτα κ εγω ετυχε να οδηγησω golf gt 170 και το κιβωτιο μου φανηκε μαπα σε σχεση με της μιτο. αναλογα τα στανταρ του καθενος. το μονο αρνητικο που βρισκω στο κιβωτιο της ειναι οι σχετικα μακρυες διαδρομες. σε αισθηση ειναι πολυ καλο.
Περίμενε τώρα γιατί νομίζω ότι είσαι υπερβολικός. Νομίζω δεν είναι θέμα στάνταρ, είναι θέμα κατανόησης (ενδεχομένως) του καλού κιβωτίου, γιατί το κιβώτιο του Golf (ακόμα και του 1.4 fsi) είναι μακράν καλύτερο από της ΜΙΤΟ και έχει βγει 4-5 χρόνια πριν
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ε καλα μη συγκρινουμε βουρτσες με $ουτσες τωρα..οχι και γκολφ με μιτο. Του ceed ο εμετος ειναι καλυτερος απ του γκολφ.
πασχο καταλαβαινω την ξενερα σου που νομισες οτι αγορασες 200 αλογα και τελικα σε περνανε ακομα τα golf , αλλα μη προσπαθεις να βγαλεις φανταστικες ιστοριες
Τι λες ρε οργιο; Εχεις οδηγησει καθολου το ceed? Μετα απ το ceed (που το κιβωτιο ειναι σα να ψαχνεις σε εμετο) προσπαθησε να αλλαξεις στο γκολφ. Ξερεις οτι με autodelta μου κλ@νεις 40 μαντρες οποτε μην ξανοιγεσαι και πολυ.Στην τελικη μη με κανεις να βγαλω το μπραβο απ το γκαραζ κι εχουμε κηδειες..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τα κιβωτια της vw για μενα ειναι πολυ πιο σαφη ,αλλα σε πολυ γρηγορες αλλαγες τρωνε σκαλωματαγουστα ειναι αυτα.. σε λειτουργια και γω προτιμω τις σουπες των psa που ειναι πιο γρηγορα , αλλα μου αρεσει και το σαφες κουμπωμα των vag
ειναι γνωστο οτι τα γερμανικα κιβωτια στις γρηγορες αλλαγες σκαλωνουν.
ειδικα την δευτερη -
To σπαστικό στα κιβώτια των Golf-οειδών είναι πως υπάρχει ένα σημείο πριν το κούμπωμα της ταχύτητας που είναι δυσανάλογα σκληρό με τη διαδρομή του λεβιέ και θέλει ζόρισμα στις γρήγορες αλλαγές. Όπως μου είχαν πει και στη VW οι μηχανικοί, είναι το σημείο εμπλοκής του συγχρονιζέ γι αυτό και το κιβώτιο δεν γρατσουνάει ποτέ, ακόμα κι αν σκαλώσει η ταχύτητα απ την απότομη αλλαγή και δεν την δεχτεί: σε 'κόβει' εκεί αλλά δεν γρατσουνάει (εκτός αν έχεις χαλασμένο συγχρονιζέ - άλλο αυτό). Είναι πάντως κάτι που χαλάει την ωραία αίσθηση του κιβωτίου κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα και όχι, δεν συνηθίζεται. Πάντα σου τη σπάει που υπάρχει και που πρέπει να σπρώξεις με περισσότερη δύναμη στο σημείο εκείνο για να μπει η ταχύτητα (κυρίως όταν αλλάζεις λίγο πιο χαλαρά, γιατί όταν αλλάζεις τελείως γρήγορα έχεις έτσι κι αλλιώς τσαμπουκά στην αλλαγή).
Η δευτέρα δε μου έχει σκαλώσει ποτέ, αλλά από 2α σε 3η έχει συμβεί.Απ την άλλη το κιβώτιο της MiTo και του Grande για τα γούστα μου είναι πολύ λαστιχένιο. Η διαδρομή του λεβιέ, πέραν του ότι είναι πιο μακριά από ότι πρέπει, έχει περίεργη αίσθηση κατά τη μετακίνηση αν και σαφές κούμπωμα στο τέλος. Καταλαβαίνεις δλδ σίγουρα πότε μπήκε η ταχύτητα αλλά μέχρι να πας το λεβιέ στο σημείο εμπλοκής της είναι σαν να τον μετακινείς προς άγνωστη κατεύθυνση.
Το κιβώτιο του Bravo που οδήγησα μου άρεσε πολύ σε αίσθηση και κούμπωμα αν και διατηρούσε τις μακριές διαδρομές. -
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ε καλα μη συγκρινουμε βουρτσες με $ουτσες τωρα..οχι και γκολφ με μιτο. Του ceed ο εμετος ειναι καλυτερος απ του γκολφ.
πασχο καταλαβαινω την ξενερα σου που νομισες οτι αγορασες 200 αλογα και τελικα σε περνανε ακομα τα golf , αλλα μη προσπαθεις να βγαλεις φανταστικες ιστοριες
Τι λες ρε οργιο; Εχεις οδηγησει καθολου το ceed? Μετα απ το ceed (που το κιβωτιο ειναι σα να ψαχνεις σε εμετο) προσπαθησε να αλλαξεις στο γκολφ. Ξερεις οτι με autodelta μου κλ@νεις 40 μαντρες οποτε μην ξανοιγεσαι και πολυ.Στην τελικη μη με κανεις να βγαλω το μπραβο απ το γκαραζ κι εχουμε κηδειες..
Σε εργοστασιακή κατάσταση έχει σημασία τι κάνει...
Γιατί αν αντίστοιχα και το άλλο το περιποιηθεί MTM ή ABT πάλι ξύλο θα τρως.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ε καλα μη συγκρινουμε βουρτσες με $ουτσες τωρα..οχι και γκολφ με μιτο. Του ceed ο εμετος ειναι καλυτερος απ του γκολφ.
πασχο καταλαβαινω την ξενερα σου που νομισες οτι αγορασες 200 αλογα και τελικα σε περνανε ακομα τα golf , αλλα μη προσπαθεις να βγαλεις φανταστικες ιστοριες
Τι λες ρε οργιο; Εχεις οδηγησει καθολου το ceed? Μετα απ το ceed (που το κιβωτιο ειναι σα να ψαχνεις σε εμετο) προσπαθησε να αλλαξεις στο γκολφ. Ξερεις οτι με autodelta μου κλ@νεις 40 μαντρες οποτε μην ξανοιγεσαι και πολυ.Στην τελικη μη με κανεις να βγαλω το μπραβο απ το γκαραζ κι εχουμε κηδειες..
ωωω τι μου ειπες τωρα?? με 9Κ το πολυ γινομαι 400+ αλογα και τοτε τι να σου κανει και η autodelta
να σου με βελτιωση της autodelta ο κοφτης παραμενει στις 6000? (ταξι-diesel)
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τα κιβωτια της vw για μενα ειναι πολυ πιο σαφη ,αλλα σε πολυ γρηγορες αλλαγες τρωνε σκαλωματα
γουστα ειναι αυτα.. σε λειτουργια και γω προτιμω τις σουπες των psa που ειναι πιο γρηγορα , αλλα μου αρεσει και το σαφες κουμπωμα των vag
ειναι γνωστο οτι τα γερμανικα κιβωτια στις γρηγορες αλλαγες σκαλωνουν.
ειδικα την δευτερηκαι στην 3η και σε οποια θες..βεβαια αμα το μαθεις κανεις μια χαρα γρηγορες αλλαγες, αλλα κανιβαλιστικες σχεδον καρφωτες δεν παιζει με τιποτα
(για να δειτε ποσο κολλημενοι δεν ειμαστε οι βαγγεληδες και παραδεχομαστε τα αρνητικα των αυτοκινητων μας )
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ε καλα μη συγκρινουμε βουρτσες με $ουτσες τωρα..οχι και γκολφ με μιτο. Του ceed ο εμετος ειναι καλυτερος απ του γκολφ.
πασχο καταλαβαινω την ξενερα σου που νομισες οτι αγορασες 200 αλογα και τελικα σε περνανε ακομα τα golf , αλλα μη προσπαθεις να βγαλεις φανταστικες ιστοριες
Τι λες ρε οργιο; Εχεις οδηγησει καθολου το ceed? Μετα απ το ceed (που το κιβωτιο ειναι σα να ψαχνεις σε εμετο) προσπαθησε να αλλαξεις στο γκολφ. Ξερεις οτι με autodelta μου κλ@νεις 40 μαντρες οποτε μην ξανοιγεσαι και πολυ.Στην τελικη μη με κανεις να βγαλω το μπραβο απ το γκαραζ κι εχουμε κηδειες..
Σε εργοστασιακή κατάσταση έχει σημασία τι κάνει...
Γιατί αν αντίστοιχα και το άλλο το περιποιηθεί MTM ή ABT πάλι ξύλο θα τρως.
Πουσαρισμενο διλιτρο ειναι βρε αδαη.. Φερε μου τα δικα σου τα μαμα διλιτρα να στα κανω αλοιφη για μπακαλιαρο. Και μην ξεχνας,250 κυβικα κατω.. Το ΑΛΑΤΙ σου.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ε καλα μη συγκρινουμε βουρτσες με $ουτσες τωρα..οχι και γκολφ με μιτο. Του ceed ο εμετος ειναι καλυτερος απ του γκολφ.
πασχο καταλαβαινω την ξενερα σου που νομισες οτι αγορασες 200 αλογα και τελικα σε περνανε ακομα τα golf , αλλα μη προσπαθεις να βγαλεις φανταστικες ιστοριες
Τι λες ρε οργιο; Εχεις οδηγησει καθολου το ceed? Μετα απ το ceed (που το κιβωτιο ειναι σα να ψαχνεις σε εμετο) προσπαθησε να αλλαξεις στο γκολφ. Ξερεις οτι με autodelta μου κλ@νεις 40 μαντρες οποτε μην ξανοιγεσαι και πολυ.Στην τελικη μη με κανεις να βγαλω το μπραβο απ το γκαραζ κι εχουμε κηδειες..
ωωω τι μου ειπες τωρα?? με 9Κ το πολυ γινομαι 400+ αλογα και τοτε τι να σου κανει και η autodelta
να σου με βελτιωση της autodelta ο κοφτης παραμενει στις 6000 (ταξι-diesel)
Ρε μλκ σοβαρα τωρα,αφου δε νιωθεις απο μηχανολογικα γιατι επιμενεις για τις στροφες; Απορια το εχω.. Φανταζεσαι ιστοριες που τις εχεις συνδυασει καπου καπως κι επειδη το εγραψε ο καταραμενος στη στηλη του power?
-
Άρχισες πάλι τις αρλούμπες και μόνο που αναφέρεις το παράδειγμα με αυτοκίνητο από κάποιον βελτιωτικό οίκο vs κάποιου σε εργοστασιακή κατάσταση
-
Με 9Κ στο bravo στο κανω 770ps τροχο και στο χιλιομετρο ειμαι 600 μετρα μπροστα.Τι μου τσαμπουνας τωρα;Δεν ντρεπεσαι για το ποσο που ειπες;
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ρε μλκ σοβαρα τωρα,αφου δε νιωθεις απο μηχανολογικα γιατι επιμενεις για τις στροφες; Απορια το εχω.. Φανταζεσαι ιστοριες που τις εχεις συνδυασει καπου καπως κι επειδη το εγραψε ο καταραμενος στη στηλη του power?
δε διαβαζω power (εσυ δειξε μου πώς ειναι εξωτερικα το bravo σου για να δουμε τι διαβαζεις )
δηλαδη θες να μου πεις οτι 6000 κοφτης ειναι κατι γ@ματο?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Άρχισες πάλι τις αρλούμπες και μόνο που αναφέρεις το παράδειγμα με αυτοκίνητο από κάποιον βελτιωτικό οίκο vs κάποιου σε εργοστασιακή κατάστασηΒρε παπαροτρισμεγιστε,μονο για την 159 και το S του κιουση μιλησα.Δεν το γενικευσα.Λες να μην ξερω τι λεω; Με κοβεις για vasgti; Σου ειπα,φερε μου ολα τα εργοστασιακα διλιτρα της vw,του σεατ κλπ.Οσο πιο κοντα στις μαμα ρυθμισεις ομως.. Τα ξερεις κι εσυ,κατι θα χεις ακουσει δε μπορει,καθε μερα μ αυτο ασχολεισαι αλλωστε..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Με 9Κ στο bravo στο κανω 770ps τροχο και στο χιλιομετρο ειμαι 600 μετρα μπροστα.Τι μου τσαμπουνας τωρα;Δεν ντρεπεσαι για το ποσο που ειπες;επειδη μιλησες για autodelta σε μαστορα ελληναρα με τοσα λεφτα παω στο διαστημα
-
Καλά άμα το πάμε έτσι με 9000€ βάζω τρίτο χέρι προωθητήρα πυραύλου παραεισαγωγή από Βαγδάτη στο Sunny και μέχρι να κάνετε 0-100 έχω μπει σε τροχιά γύρω απ τον πλανήτη
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Άρχισες πάλι τις αρλούμπες και μόνο που αναφέρεις το παράδειγμα με αυτοκίνητο από κάποιον βελτιωτικό οίκο vs κάποιου σε εργοστασιακή κατάσταση
Βρε παπαροτρισμεγιστε,μονο για την 159 και το S του κιουση μιλησα.Δεν το γενικευσα.Λες να μην ξερω τι λεω; Με κοβεις για vasgti; Σου ειπα,φερε μου ολα τα εργοστασιακα διλιτρα της vw,του σεατ κλπ.Οσο πιο κοντα στις μαμα ρυθμισεις ομως.. Τα ξερεις κι εσυ,κατι θα χεις ακουσει δε μπορει,καθε μερα μ αυτο ασχολεισαι αλλωστε..
το οτι βγαζεις 10 αλογα λιγοτερα σε σχεση με τον vasgti δε σου λεει κατι? (δε μιλαμε καν για το νεο μοτερ του Α4 με τα 211 και τα 35 κιλα ροπης)
μεχρι τις 4500 του ριχνεις σε δυναμη, μετα πο@λος
δηλαδη γνησια λειτουργια diesel
Alfa Romeo Mi.Τo 2008