Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιπποδύναμη ή ροπή;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ιπποδύναμη ή ροπή;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    26
    63
    364
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      g60 last edited by

      Το θέμα αυτό προέκυψε από το Ποιά βενζίνη για το μοτέρ μου..? με επιλογή των posts που αφορούν τη ροπή

      Ο χρήστης nass έγραψε:

      Συμβαίνει για παράδειγμα : Ανεβαίνεις με 3η μια σχετικά καλή ανηφόρα και έχεις μέσα 1500 στρ/λ. Αν πατήσεις το γκάζι για να επιταχύνεις τότε χτυπάει. Και δεν χτυπάει για μια στιγμή αλλά συνεχόμενα μέχρι να ανέβουν οι στροφές πάνω από 2200.

      Αυτό καταρχήν μου λέει πως θα έπρεπε να είχες βάλει δευτέρα... [list:gdnmytde]Ειδες ποσο χρησιμη ειναι η ροπη? [/list:u:gdnmytde]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g60 last edited by

        Το θέμα αυτό προέκυψε από το Ποιά βενζίνη για το μοτέρ μου..? με επιλογή των posts που αφορούν τη ροπή

        Ο χρήστης nass έγραψε:

        Συμβαίνει για παράδειγμα : Ανεβαίνεις με 3η μια σχετικά καλή ανηφόρα και έχεις μέσα 1500 στρ/λ. Αν πατήσεις το γκάζι για να επιταχύνεις τότε χτυπάει. Και δεν χτυπάει για μια στιγμή αλλά συνεχόμενα μέχρι να ανέβουν οι στροφές πάνω από 2200.

        Αυτό καταρχήν μου λέει πως θα έπρεπε να είχες βάλει δευτέρα... [list:gdnmytde]Ειδες ποσο χρησιμη ειναι η ροπη? [/list:u:gdnmytde]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          g60 last edited by

          Το θέμα αυτό προέκυψε από το Ποιά βενζίνη για το μοτέρ μου..? με επιλογή των posts που αφορούν τη ροπή

          Ο χρήστης nass έγραψε:

          Συμβαίνει για παράδειγμα : Ανεβαίνεις με 3η μια σχετικά καλή ανηφόρα και έχεις μέσα 1500 στρ/λ. Αν πατήσεις το γκάζι για να επιταχύνεις τότε χτυπάει. Και δεν χτυπάει για μια στιγμή αλλά συνεχόμενα μέχρι να ανέβουν οι στροφές πάνω από 2200.

          Αυτό καταρχήν μου λέει πως θα έπρεπε να είχες βάλει δευτέρα...

          [list:gdnmytde]Ειδες ποσο χρησιμη ειναι η ροπη? [/list:u:gdnmytde]

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • N
            n_olympios last edited by

            Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

            Συμβαίνει για παράδειγμα : Ανεβαίνεις με 3η μια σχετικά καλή ανηφόρα και έχεις μέσα 1500 στρ/λ. Αν πατήσεις το γκάζι για να επιταχύνεις τότε χτυπάει. Και δεν χτυπάει για μια στιγμή αλλά συνεχόμενα μέχρι να ανέβουν οι στροφές πάνω από 2200.

            Αυτό καταρχήν μου λέει πως θα έπρεπε να είχες βάλει δευτέρα...

            [list:2pazn22g]Ειδες ποσο χρησιμη ειναι η ροπη? [/list:u:2pazn22g]

            Και πως, κάποιες φορές, λάμπει? (δια της απουσίας της?)

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • G
              g60 last edited by

              Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

              Συμβαίνει για παράδειγμα : Ανεβαίνεις με 3η μια σχετικά καλή ανηφόρα και έχεις μέσα 1500 στρ/λ. Αν πατήσεις το γκάζι για να επιταχύνεις τότε χτυπάει. Και δεν χτυπάει για μια στιγμή αλλά συνεχόμενα μέχρι να ανέβουν οι στροφές πάνω από 2200.

              Αυτό καταρχήν μου λέει πως θα έπρεπε να είχες βάλει δευτέρα...

              [list:k9qmdsvy]Ειδες ποσο χρησιμη ειναι η ροπη? [/list:u:k9qmdsvy]

              Και πως, κάποιες φορές, λάμπει? (δια της απουσίας της?)

              [list:k9qmdsvy]Για εχεις ροπη πρεπει να εχεις και μοτερ, και μοτερ βγαζουν μονο οι γερμαναραδες .....κι ασε τους αλλους να βαρανε κοφτες [/list:u:k9qmdsvy][list:k9qmdsvy]Αααα και που εισαι......σβησε και την παλιοπινακιδα με το citroen που 'εξ απου κατ' γιατι το γλεπου και ταραχιζουμι [/list:u:k9qmdsvy]

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                Για εχεις ροπη πρεπει να εχεις και μοτερ, και μοτερ βγαζουν μονο οι γερμαναραδες

                Η ροπή του κινητήρα είναι ένα ενδεικτικό μέγεθος. Η ροπή που τελικά φτάνει στους τροχούς εξαρτάται από τη μετάδοση που πολλαπλασιάζει τη ροπή σύμφωνα με τις ανάγκες του αυτοκινήτου....
                Ροπή έχεις εύκολη και πολλή και από χαμηλά όταν φορτώσεις τον κινητήρα με ένα επιπλέον πολύπλοκο και βαρύ εξάρτημα που λέγεται υπερσυμπιεστής. Αν ο κινητήρας σου μάλιστα έχει και συμπίεση πάνω από 20 όπως πχ οι πετρελαιοκίνητοι τα αποτελέσματα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά.
                Τα παραπάνω ισχύουν απόλυτα αλλά είναι εντελώς άσχετα από την εθνικότητα και καταγωγή του κινητήρα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  n_olympios last edited by

                  Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                  Για εχεις ροπη πρεπει να εχεις και μοτερ, και μοτερ βγαζουν μονο οι γερμαναραδες .....κι ασε τους αλλους να βαρανε κοφτες [/list][list:26xmtpxa]Αααα και που εισαι......σβησε και την παλιοπινακιδα με το citroen που 'εξ απου κατ' γιατι το γλεπου και ταραχιζουμι [/list:u:26xmtpxa]

                  Ούλα κι ούλα, Λαρσαίε! Για να το βγάλω εγώ, πρέπει κι εσύ να απαλλαγείς από τα von fritz warsteiner reich shlecht κλπ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    g60 last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                    Για εχεις ροπη πρεπει να εχεις και μοτερ, και μοτερ βγαζουν μονο οι γερμαναραδες

                    Η ροπή του κινητήρα είναι ένα ενδεικτικό μέγεθος. Η ροπή που τελικά φτάνει στους τροχούς εξαρτάται από τη μετάδοση που πολλαπλασιάζει τη ροπή σύμφωνα με τις ανάγκες του αυτοκινήτου....
                    Ροπή έχεις εύκολη και πολλή και από χαμηλά όταν φορτώσεις τον κινητήρα με ένα επιπλέον πολύπλοκο και βαρύ εξάρτημα που λέγεται υπερσυμπιεστής. Αν ο κινητήρας σου μάλιστα έχει και συμπίεση πάνω από 20 όπως πχ οι πετρελαιοκίνητοι τα αποτελέσματα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά.
                    Τα παραπάνω ισχύουν απόλυτα αλλά είναι εντελώς άσχετα από την εθνικότητα και καταγωγή του κινητήρα!

                    [list:e10qoat5]H ροπη στρεψεως δεν ειναι καθολου ενδεικτικη για εναν κινητηρα.Αντικατοπτριζει την 'ποιοτητα'΄λειτουργειας του και την συνολικη του συμπεριφορα.Ασχετα που ο κοσμος το πρωτο που ρωταει ειναι 'ποσα αλογα βγαζει'?.Η ροπη στο μεγαλυτερο της βαθμο εξαρταται απ την ογκομετρικη αποδοση του κινητηρα, και ασχετα αν αυτη πετυχενεται σε μεγαλυτερο ποσοστο στα τουρμπο, μπορει να εχει αριστη επιδοση και σε εναν καλοσχεδιασμενο ατμοσφαιρικο.Με οτι απωλειες φτανει στους τροχους με την ιδια αναλογια εχει απωλεια και η υποδυναμη.Το κιβωτιο ειναι ενα τελειως διαφορετικο εξαρτημα (εδω μιλαμε για ροπη κινητηρα).Παρ ολα αυτα ομως, μιας και αναφερες για κιβωτιο, δοκιμασε σε ενα χαμηλοροπο μοτερ (χαμηλη ροπη, οχι υποδυναμη) να ξεκινησεις ρελαντι με δευτερα.[/list:u:e10qoat5][list:e10qoat5]Και οσο αναφορα περι εθνικοτητας, ας μη γελιομαστε, ο κααθε λαος εχει τη δικη του φιλοσοφια κατασκευης σε μοτερ (και στα αυτοκινητα γενικοτερα) και οι γερμανοιπ πετυχαινουν την καλυτερη αοδοση ροπης-υποδυναμης.To ειπα και παλιοτερα, το να βγαλεις τεραστια υποδυναμη ειναι το μονο ετκολο, το δυσκολο ειναι να κατασκευασεις μοτερ με οσο το δυνατον επιπεδη καμπυλη ροπης [/list:u:e10qoat5]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      g60 last edited by

                      Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                      Για εχεις ροπη πρεπει να εχεις και μοτερ, και μοτερ βγαζουν μονο οι γερμαναραδες .....κι ασε τους αλλους να βαρανε κοφτες [/list][list:2l5bzblt]Αααα και που εισαι......σβησε και την παλιοπινακιδα με το citroen που 'εξ απου κατ' γιατι το γλεπου και ταραχιζουμι [/list:u:2l5bzblt]

                      Ούλα κι ούλα, Λαρσαίε! Για να το βγάλω εγώ, πρέπει κι εσύ να απαλλαγείς από τα von fritz warsteiner reich shlecht κλπ.

                      [list:2l5bzblt]Ποια Λαρσα αρε χαμενι, Ολυμπους ιδω [/list:u:2l5bzblt][list:2l5bzblt]Τι να καμου?Να του σβησου?Δε χωρνω τ γνεκα καλυτερα? [/list:u:2l5bzblt][list:2l5bzblt]Αι σβηστου απου κει, γκαβαθκα με του λοχιοσημου.......φανταρους ισι αρε? [/list:u:2l5bzblt]

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                        H ροπη στρεψεως δεν ειναι καθολου ενδεικτικη για εναν κινητηρα..... δοκιμασε σε ενα χαμηλοροπο μοτερ (χαμηλη ροπη, οχι υποδυναμη) να ξεκινησεις ρελαντι με δευτερα....
                        ......, ο καθε λαος εχει τη δικη του φιλοσοφια κατασκευης σε μοτερ (και στα αυτοκινητα γενικοτερα) και οι γερμανοι πετυχαινουν την καλυτερη αοδοση ροπης-υποδυναμης.To ειπα και παλιοτερα, το να βγαλεις τεραστια υποδυναμη ειναι το μονο ετκολο, το δυσκολο ειναι να κατασκευασεις μοτερ με οσο το δυνατον επιπεδη καμπυλη ροπης

                        Τη λέξη *ενδεικτική *τη χρησιμοποίησα όχι για να μειώσω την όντως τεράστια αξία της ροπής αλλά για να τονίσω ότι το νούμερο δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να συγκρίνει ροπή που πάει στις ρόδες (που αυτή τελικά μας ενδιαφέρει) σε σχέση με άλλο χαμηλόροπο αλλά υψηλόστροφο αυτοκίνητο. Το οποίο μπορεί να διαθέτει διαφορετικό σύστημα μετάδοσης με κοντύτερες και περισσότερες σχέσεις έτσι ώστε η ροπή στις ρόδες (σε σχέση με το βάρος πάντα) να είναι αντίστοιχη και να μπορεί να ξεκινήσει με 2α! Αν είναι να χρησιμοποιηθεί έντιμα σε συγκρίσεις τότε μπορεί να συγκρίνει μόνο αυτοκίνητα ίδιου βάρους και ίδια προβλεπόμενη τελική ταχύτητα με ίδιο αριθμό σχέσεων κιβωτίου και ίδιο μέγιστο αριθμό στροφών κινητήρα. Για άλλες περιπτώσεις πρέπει να γίνονται υπολογισμοί για τη διαθέσιμη ροπή στις ρόδες σε ενδεικτικές καταστάσεις πχ με 1η και 30χλμ, 5η ή 6η και 100χλμ, ρεπρίζ κλπ.
                        Τα περί φιλοσοφίας κατασκευής κλπ είναι από τα πιο σωστά και πρέπει να τα σκέφτεστε και να τα δέχεστε οι διάφοροι φανατικοί.....
                        Η επίπεδη καμπύλη ροπής είναι ευλογία και κατόρθωμα για τα κοινά αυτοκίνητα και όλοι οι κατασκευαστές την επιδιώκουν για τα οικογενειακά αυτοκίνητά τους. Δεν ξέρω αν οι Γερμανοί είναι καλύτεροι σε αυτό αλλά δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να πιστέψω ότι μόνο αυτοί το έχουν καταλάβει και μόνο αυτοί μπορούν να το πετύχουν!....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Επίσης, μην ξεχνούμε πως στον πολιτισμένο κόσμο όποιος θέλει ροπή παίρνει diesel και έχει άφθονη. Σε βενζινοκινητήρες και μάλιστα επιδόσεων κατά τη γνώμη μου η ροπή και η γραμμικότητά απόδοσής της περνάει σε δεύτερη μοίρα μπροστά στην ιπποδύναμη και (κυρίως) την ευστροφία και τη σπορτίφ αίσθηση.

                          Ωχ! Σα redliner μιλάω!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Βγήκα στο δρόμο και είδα τις (λίγες) διαφημιστικές πινακίδες να έχουν ένα κίτρινο Σκόντα Φάμπια Αρ Ες και η μόνη λεζάντα να είναι 310 (ή 305 θα σας γελάσω) Νm. Ναι, διαφήμιζε τη ροπή! Μου έκανε όντως εντύπωση, και η φιλοσοφία της διαφήμισης (μην ξεχνάμε πως διαφήμιζε το Αρ Ες, όχι το στέησιον), αλλά και η τιμή της ροπής. (Τουρμποντήζελ είναι, αλλά σαφώς μιλάμε για τον 1900, αφού χλωμό το κόβω να μπαίνει ο 2500 στο Φάμπια!)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης kyan έγραψε:
                              Επίσης, μην ξεχνούμε πως στον πολιτισμένο κόσμο όποιος θέλει ροπή παίρνει diesel και έχει άφθονη. Σε βενζινοκινητήρες και μάλιστα επιδόσεων κατά τη γνώμη μου η ροπή και η γραμμικότητά απόδοσής της περνάει σε δεύτερη μοίρα μπροστά στην ιπποδύναμη και (κυρίως) την ευστροφία και τη σπορτίφ αίσθηση.

                              Ωχ! Σα redliner μιλάω!

                              Ακριβώς! κι επειδή στην ελλαδίτσα το diesel σχεδόν το ξεχνάμε, άρα turbo με ότι αυτό συνεπάγεται.

                              Τώρα βέβαια ορισμένα ατμοσφαιρικά μοτέρ τα χουν όλα και δεν είναι γερμανικά

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                titsataki last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                Επίσης, μην ξεχνούμε πως στον πολιτισμένο κόσμο όποιος θέλει ροπή παίρνει diesel και έχει άφθονη. Σε βενζινοκινητήρες και μάλιστα επιδόσεων κατά τη γνώμη μου η ροπή και η γραμμικότητά απόδοσής της περνάει σε δεύτερη μοίρα μπροστά στην ιπποδύναμη και (κυρίως) την ευστροφία και τη σπορτίφ αίσθηση.

                                Ωχ! Σα redliner μιλάω!

                                Ακριβώς! κι επειδή στην ελλαδίτσα το diesel σχεδόν το ξεχνάμε, άρα turbo με ότι αυτό συνεπάγεται.

                                Τώρα βέβαια ορισμένα ατμοσφαιρικά μοτέρ τα χουν όλα και δεν είναι γερμανικά

                                Και φυσικα μην ξεχναμε οτι στον υπολοιπο κοσμο που δεν ειναι σκλαβοι των τεκμηριων και την φορολογιας με το μεγεθος τουυ κινητηρα υπαρχουν και μηχανες με πανω απο 4 κυλινδρους και πολλα κυβικα. Για εμενα τουλαχιστον δεν υπαρχει τιποτα καλυτερο απο 8/10 κυλινδρους και 5 η 6 λιτρα. μηχανη. Tο Κορβετ Ζ06 ερχεται αμεσως στο μυαλο. Kαι φυσικα το καινουργιο κορβετ το C6. Kαι η καταναλωση ξαφνιαζει. Δεν ειναι οσο κακη οσο ακουγεται. Επισης και οι πιο πολλοι ευρωπαικοι κατασκευαστες το βλεπουν αυτο απο BMW, Audi, VW, Mercedes κτλ

                                Νικος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sharpshooter last edited by

                                  Πράγματι. Όσα περισσότερα κυβικά τόσο περισσότερη ροπή. Ας μην ξεχνάμε όμως και το περιβάλλον που στενάζει στην άλλη άκρη του ατλαντικού.

                                  Η ροπή για μένα είναι χρήσιμη μέσα στην πόλη. Ευκολοδήγητο -υπερβολικά!- αυτοκίνητο. Όσοι οδήγησαν πετρελαιοκίνητο καταλαβαίνουν. Επιταχύνεις με όποια σχέση και αν έχεις στο κιβώτιο.

                                  Μερικές διευκρινήσεις θα ήθελα. Η σύγχρονοι τάση στους μικρούς βενζινοκινητήρες ( 1.4 1.6 ) είναι ροπή σχετικά ψηλά ( 3500 - 4500 στρ/λ). Αυτό γιατί γίνεται; Αληθεύει ότι οι 16 βάλβιδοι λόγω κατασκευης βγάζουν τη ροπή ψηλότερα;

                                  Η ροπή είναι χρήσιμη για τις ρεπρίζ ενώ τα άλογα για τελική.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    titsataki last edited by

                                    Συμφωνω. Για εμενα ενα πετρελαιοκινητο αυτοκινητο με αρκετα κυβικα ειναι η χρυση τομη. Τι λεμε για ενα Pheaton ντιζελ δεν θα μου κακοεπεφτε

                                    http://www.autointell-news.com/News-2003/March-2003/March-2003-1/March-04-03-p5.htm

                                    Αλλα δεν εξαγεται στις ΗΠΑ. Οποτε ειναι θεωρια και για 85 χιλ ευρω ειναι ονειρα θερινης νυκτος.

                                    Νικος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • L
                                      luke-dreamwalker last edited by

                                      Πιστεύω πως οι 16ν κινητήρες βγάζουν παραπάνω ροπή αλλά η μέγιστη τιμή της εμφανίζεται πιο ψηλά.

                                      Διαφωνώ κάθετα με την άποψη ότι μόνο οι 'γερμαναράδες' ξέρουν να φτίαχτουν κινητήρες!! Είμαι της άποψης ότι πρέπει να υπάρχει ισορροπία μεταξύ ροπής και ιπποδύναμης (άλλωστε ιπποδύναμη είναι συνάρτηση της ροπής Χ στροφές ανα λεπτό)

                                      Επίσης θεωρώ πως ένα αυτοκίνητο που βγάζει τη μέγιστη ροπή του χαμηλά καταπονέι πολύ περισσοτερο το σύστημα μετάδοσης σε σχέση με ενά άλλο αυτοκίνητο που τη βγάζει σε ποίο λογικες τιμλες.

                                      Σε αυτό το θέμα τίθεται και η ερώτηση για το πώς θέλει να οπδηγεί ο καθένας, άλλοι θέλουν να ακούν τη μηχανή και άλλοι να ξεχνουν να αλλάζουν ταχύτητα!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • V
                                        vlasis_highlander last edited by

                                        Η ροπη ειναι το θεμελιωδες χαρακτηριστικο του κινητηρα και η ιπποδυναμμη απλα υπολογιζεται με βαση τη ροπη.

                                        Η 'πραγματικη' ροπη υπολογιζεται στο λαστιχο με ολα τα γραναζια σασμαν, διαφορικα, διαμετρους ελαστικων υπολογισμενα.

                                        Τωρα στη πιστα η ροπη βοηθαει περισσοτερο γιατι πιστα σημαινει δυσκολες στροφες και η ροπη μας 'ξεκολλαει' απο την εξοδο καθε δυσκολης στροφης.

                                        Αντιθετα σε κοντρα dragster η ιπποδυναμη αποκτα σημαντικοτερο ρολο, γιατι μετραει περισσοτερο η αποδοση του εργου του κινητηρα σε μικρο χρονικο διαστημα.

                                        Τωρα ο μετριος οδηγος βοηθιεται πολυ απο τη ροπη, γιατι δεν αφηνει το αμαξι να 'κρεμασει' λογω λαθος αλλαγης ταχυτητας και βοηθαει το οδηγο να 'ξεκολλησει' απο ενα λαθος στη στροφη.

                                        Τωρα επιπεδη και ψηλη καμπυλη ροπης δεν υπαρχει ειναι ουτοπια για ΟΤΤΟ κινητηρα και φυσιολογικο για ηλεκτρικο κινητηρα.

                                        Σε OTTO θα εχουμε χαμηλη και επιπεδη ροπη, ή πολυ ροπη σε συγκεκριμενο powerband (race εφαρμογες)

                                        Οι Γερμανοι εχουν πετυχει παντως το καλυτερο συνδιασμο, αλλα δεν μπορουμε να υποτιμησουμε Ιαπωνες, Γαλλους και Ιταλους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          droemmen last edited by

                                          Θυμάμαι κάπου είχα διαβάσει μια δήλωση οδηγού αγώνων (etcc, Tarquini) που έλεγε ότι 'η ροπή σε κάνει να νιώθεις καλά, η ιπποδύναμη είναι αυτή που κερδίζει τους αγώνες!'

                                          Νομίζω πάντως πως για αυτοκίνητα 'βολτάδικα' κατά κύριο λόγο, ένας συνδιασμός είναι ότι καλύτερο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            asimov last edited by

                                            Καλα, εγω γερμανικο εχω και γερμανικο θα ξαναπαιρνα, αλλα μην τρελαθουμε κιολας οτι ξερουν μονο οι γερμανοι να φτιαχνουν κινητηρες. Μηπως οι Alfa φτιαχνονται στο... Βολφσμπουργκ και δεν το ‘ξερα? Η μηπως οι λογης-λογης FSI, PSI, PDI κλπ κλπ εχουν καμια σχεση με τους παλιους –εστω- twin spark.......?????

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr