Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Seat Ibiza Cupra
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Seat Ibiza Cupra
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 9 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    60
    270
    580
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jntaras last edited by

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      Mια απορεια εχω χωρις ιχνος ειρωνειας. Υπαρχει κανενα αυτοκινητο απο το οποιο χανει το σιροκο (το οποιο συνολικα ειναι πολυ καλο αυτοκινητο ) ρολ η σταση ? Κ το λεω επειδη εχω διαβασει κ για σιροκο που αφησε πισω πολυ πισω την boxster ....

      Aν το scirocco που λες ηταν 2λιτρο και η boxster ηταν η 'απλη' αλλα αυτοματη, τοτε ισως το scirocco να την αφηνε πισω, αλλα κραταω επιφυλαξεις...
      Απο σταση λογικα θα χανουμε απο 4κινητα αμαξια οπως το a3 18αρι quattro και απο αλλα πιο ελαφρια με λιγο περισσοτερα απο 160ps οπως το cooper s...αυτο μας εχει σιγουρα πιστευω! Και το ibiza cupra θα μπορουσε...

      ειναι παρα πολυ δυσκολο να περαστει (και με 2λιτρο) ακομα και απλη boxter , αυτοματη παιζει, s ποτε των ποτων
      το cooper s (καινουριο) δε το πιανουν τα 160αρια με καμια παναγια , αντε να πηγαινουν μαζι του τα 2λιτρα

      το ibiza cupra και 160 αλογα να εχει θα σας ριχνει λογω βαρους

      Συμφωνω!Qsis αυτο λεει ο Στεργιος για το Κουπερ...παει πολυ καλα το διαολεμενο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        ναι το μπασταρδο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          c-l-a-b last edited by

          αν δεν κανω λαθος ηταν 1.4 160 αυτο που ''περασε'' την μποξτερ..
          ο jntaras η ο κ.κικιζας που ειναι μελη του αντιστοιχου φορουμ,πιθανον να μπορουν να το επιβεβαιωσουν..
          καλα,το θεμα εχει ξεφυγει ελαφρως μεταξυ καποιων κατοχων εκει αλλα δεν ειναι σωστο να σχολιαστει εδω..τελος του

          πιστευω οτι η συγκριση κουπρα-σιροκο ειναι το ιδιο ανουσια οσο η συγκριση μιτο-σιροκο..αλλα αυτοκινητα,αλλες κατηγοριες,αλλος προσανατολισμος..το κουπρα δεν το αγοραζεις για χιλιομετροφαγο οπως ειναι το σιροκο..το αγοραζεις επειδη στα λεφτα του ειναι το πιο σπορτιφ-γρηγορο.δεν συγκρινεις ουτε χωρους,ουτε επιδοσεις,ουτε σχεδιασμο,ουτε ποιοτητα..
          εγω παλι θα συγκρινα το κουπρα με το κορσα οπσ κ το πουντο αμπαρθ,500 αμπαρθ,πεζο 207 λεμαν,ισως ρενο κλιο ρσ(αν κ ακριβο),ρενο κλιο γτ(αδυναμο)κ για μενα κ μινι κουπερ ς βασει κατηγοριας αμαξωματος κ οχι τιμης..εκει ναι,ιδια κατηγορια,παρομοιες(?) επιδοσεις,ιδιος προσανατολισμος..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jntaras last edited by

            Ωραια!Φτιαχνω τοπικ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stergios-7k last edited by

              Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
              αν δεν κανω λαθος ηταν 1.4 160 αυτο που ''περασε'' την μποξτερ..
              ο jntaras η ο κ.κικιζας που ειναι μελη του αντιστοιχου φορουμ,πιθανον να μπορουν να το επιβεβαιωσουν..
              καλα,το θεμα εχει ξεφυγει ελαφρως μεταξυ καποιων κατοχων εκει αλλα δεν ειναι σωστο να σχολιαστει εδω..τελος του

              πιστευω οτι η συγκριση κουπρα-σιροκο ειναι το ιδιο ανουσια οσο η συγκριση μιτο-σιροκο..αλλα αυτοκινητα,αλλες κατηγοριες,αλλος προσανατολισμος..το κουπρα δεν το αγοραζεις για χιλιομετροφαγο οπως ειναι το σιροκο..το αγοραζεις επειδη στα λεφτα του ειναι το πιο σπορτιφ-γρηγορο.δεν συγκρινεις ουτε χωρους,ουτε επιδοσεις,ουτε σχεδιασμο,ουτε ποιοτητα..
              εγω παλι θα συγκρινα το κουπρα με το κορσα οπσ κ το πουντο αμπαρθ,500 αμπαρθ.(κ για μενα κ μινι κουπερ ς βασει κατηγοριας αμαξωματος κ οχι τιμης)..εκει ναι,ιδια κατηγορια,παρομοιες επιδοσεις..

              Eπιβεβαιωνω και γω πως ειπωθηκε τελικα κοντρα μεταξυ scirocco 1.4tsi 160ps και porsche boxster 2.5(προηγουμενης γενιας) tiptronic...το βρηκα σ' ενα παλιο θεμα...και παλι ομως κραταω καποιες επιφυλαξεις...
              Τελος offtopic απο μενα και συγγνωμη...

              +1 στα λεγομενα σου περι συγκρισεων, θα συμφωνησω μαζι σου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                jntaras αν το ττ ηταν η εκδοση με τα 150 αλογα,πιθανως να το περνουσες..για δυνατοτερες εκδοσεις δεν νομιζω,αν κ δεν ειμαι αρμοδιος να κρινω(δεν συνηθιζω να ''κοντραρομαι'')..το γκολφ με τα αυτοκολλητα,μπορει απλως να ειχε αυτοκολλητα κ τιποτα περαιτερω..οποτε κ παλι λογικως το περασες..

                ισως ο βαργκας παρασυρθηκε επειδη οι κατοχοι συνηθιζουν να τα παραλενε..το βλεπεις κ ο ιδιος στο δικο σας φορουμ..

                για το θεμα των ιπποδυναμεων,απο οσο ξερω το αυτοτριτη(δεν εχω ιδεα αν ειναι εγκυρο η οχι,ουτε με απασχολει) εχει δυναμομετρησει το σιροκο 160 στα 180 περιπου αλογα στροφαλου..κ περιπου 160 αλογα τροχου..κ απο την αλλη δεν νομιζω οι ανακοινωθεισες τιμες να ειναι παντα στροφαλου..γιατι αν θυμαμαι καλα εχει καποια χρονια που οι γερμανικες εταιριες ανακοινωνουν παντα χαμηλοτερη τιμη απο την δυναμομετρημενη σε στροφαλο(λογω φορολογιας,ενω αλλες ευρωπαικες χωρες ισως να μη φορολογουν με τετοια βαση)..βλεπε φοκους,μινι-b.m.w.,vw-audi κτλ..
                realzeus(συγγενης του volvozeus? )αν βεβαιως μπορεις να μας παραθεσεις ενα επισημο εγγραφο που να λεει-υποχρεωνει τις εταιριες να ανακοινωνουν ιπποδυναμεις στροφαλου,ευχαριστως να το δεχθω..

                ζητω συγνωμη για το

                κ για να επανελθω εντος θεματος..με αυτα τα λεφτα που κοστιζει,δυσκολα βρισκεις τοσο γρηγορο-σπορτιφ αυτοκινητο σαν το κουπρα..

                στεργιο τωρα ειδα την απαντηση σου κ εχεις δικαιο,αλλα εχουν ακουστει κ τετοια σαν τα παραδειγματα που ανεφερες..

                DIN horsepower is the power measurement protocol in the German DIN standard 70020. It is sometimes abbreviated as PS, which stands for Pferdestärke, which is the German word for horsepower. DIN hp is measured at the engine's output shaft, and is usually expressed in metric (Pferdestärke) rather than mechanical horsepower.

                Πηγή: http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower ... horsepower

                Πάντα στρόφαλο μετριέται η ανακοινώσιμη ισχύς!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                  Πάντα στρόφαλο μετριέται η ανακοινώσιμη ισχύς!

                  ωραια, τοτε η vw εχει θεικες μεταδοσεις με μικρες απωλειες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mark last edited by

                    Είχα κάνει ένα ωραίο μια φορά με μια boxster! S ήταν καινούρια. Ήξερα ότι είναι πολύ πιο γρήγορη από μένα, αλλά δε με νοιάζει! Είναι στην παραλιακή αριστερά σε φανάρι ξεσκέπαστη, κι εγώ στη μέση. Οπότε λέω τώρα θα κάνω πλάκα. Ανοιχτά τα παράθυρα εγώ, το κιβωτιο στο S, μουσικούλα σχετικά δυνατά, το δεξί χέρι στο τιμόνι και το αριστερό όλο έξω, να βαράνε τα δάχτυλα στο ρυθμό της μουσικής (full παραπλανητικό mode). Ανάβει πράσινο και φεύγω ακαριαία, ενώ ο άλλος καθυστέρησε λίγο, και είμαι μπροστά. Και να μην ήθελε να γκαζώσει το πήρε προσωπικά τότε και ξεκίνησε. Αλλαγή σε 2α και με φτάνει προς το τέλος της, και εκεί που θα με περναγε χαλαρά μάλλον έχει κίνηση μπροστά και σταματάμε. Βρήκα όμως ένα κενό δεξία και χώθηκα και έφυγα πάρα πολύ μπροστά και με ταχύτητα. Μετά από αυτό μάλλον πρέπει να τον ξεγέλασα και να πέρασε το δικό μου για κανένα πολύ γρήγορο, γιατί όσες φορές βρέθηκε κοντά μου δεν έκανε το παραμικρό

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      c-l-a-b last edited by

                      η να σε περασε για επικινδυνο κ δεν ηθελε να ρισκαρει ακριβα ανταλλακτικα πορσε..

                      δεκτη η παραθεση σου realzeus..τωρα θα καθησω να δω αν η ιπποδυναμη που αναφερεται ειναι ντιν η οχι..
                      ερωτηση,το engine's output shaft ειναι ο στροφαλοφορς αξονας?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        Ο χρήστης Mark έγραψε:
                        Είχα κάνει ένα ωραίο μια φορά με μια boxster! S ήταν καινούρια. Ήξερα ότι είναι πολύ πιο γρήγορη από μένα, αλλά δε με νοιάζει! Είναι στην παραλιακή αριστερά σε φανάρι ξεσκέπαστη, κι εγώ στη μέση. Οπότε λέω τώρα θα κάνω πλάκα. Ανοιχτά τα παράθυρα εγώ, το κιβωτιο στο S, μουσικούλα σχετικά δυνατά, το δεξί χέρι στο τιμόνι και το αριστερό όλο έξω, να βαράνε τα δάχτυλα στο ρυθμό της μουσικής (full παραπλανητικό mode). Ανάβει πράσινο και φεύγω ακαριαία, ενώ ο άλλος καθυστέρησε λίγο, και είμαι μπροστά. Και να μην ήθελε να γκαζώσει το πήρε προσωπικά τότε και ξεκίνησε. Αλλαγή σε 2α και με φτάνει προς το τέλος της, και εκεί που θα με περναγε χαλαρά μάλλον έχει κίνηση μπροστά και σταματάμε. Βρήκα όμως ένα κενό δεξία και χώθηκα και έφυγα πάρα πολύ μπροστά και με ταχύτητα. Μετά από αυτό μάλλον πρέπει να τον ξεγέλασα και να πέρασε το δικό μου για κανένα πολύ γρήγορο, γιατί όσες φορές βρέθηκε κοντά μου δεν έκανε το παραμικρό

                        εχω φιλο μου με 33 που εχει κανει κατι ακομα καλυτερο (τρελος θορυβος απο αλλαγμενη εξατμιση φυσικα)

                        αρχιζει μαρσαρει κανει θορυβο της πουτανας , ο διπλανος ψαρωνει νομιζει οτι εχει να κανει με καποιο σοβαρο αυτοκινητο και αρχιζει να μαρσαρει κι εκεινος και μολις αναβει πρασινο ο φιλος μου φευγει με οπισθεν και ο αλλος εμεινε μ@λακας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                          η να σε περασε για επικινδυνο κ δεν ηθελε να ρισκαρει ακριβα ανταλλακτικα πορσε..

                          δεκτη η παραθεση σου realzeus..τωρα θα καθησω να δω αν η ιπποδυναμη που αναφερεται ειναι ντιν η οχι..
                          ερωτηση,το engine's output shaft ειναι ο στροφαλοφορς αξονας?

                          DIN είναι το γερμανικό πρώτυπο και οι οι γερμανοί κατασκευαστές μετράνε βάσει αυτού. Όμως και όλα τα άλλα πρότυπα (CV, BHP, JIS) μετράνε παρόμοια στον στρόφαλο. To output shaft είναι ο άξονας εξόδου που συνδέεται άμεσα με τον στροφαλοφόρο (crank shaft) καθώς όπως καταλαβαίνεις ο τελευταίος είναι εντός του κινητήρα. Είναι αν θέλεις η προέκταση του στροφαλοφόρου προς τον έξω κόσμο και ο άξονας που δίνει κίνηση στο πλατό του συμπλέκτη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            c-l-a-b last edited by

                            οποτε λογικο ειναι αυτος ο αηονας να φερει κ απωλειες..οποτε αποκλειεται εντελει να μην ειναι ιπποδυναμη στροφαλου αλλα ιπποδυναμη τροχου?μιας κ αυτος ο αξονας οπως λες,δεν εινα ο στροφαλοφορος αξονας,αλλα ο αξονας που συνδεει τον στροφαλοφορο.δεν ξερω,απλως προσπαθω να δικαιολογησω το πως τοτε οι δυναμομετρησεις που εχουν γινει σε γκολφ-σιροκο,αουντι κτλ,βγαζουν στον τροχο τα ιδια αλογα που δηλωνει η εταιρια..μη μου πεις για καλυτερες βενζινες η συνθηκες μετρησιες γιατι δεν νομιζω οταν τα δυναμομετρουν να βαζουν 80 οκτανιων βενζινη κ να εχει 55 βαθμους κελσιου θερμοκρασια..ισα ισα,μετρουν σε ιδανικες συνθηκες..
                            ελπιζω να αντιλαμβανεσαι οτι δεν εχω κατι εναντιον σου,προσπαθω απλως να δικαιολογησω αυτο το φαινομενο..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stefan147 last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                              Είχα κάνει ένα ωραίο μια φορά με μια boxster! S ήταν καινούρια. Ήξερα ότι είναι πολύ πιο γρήγορη από μένα, αλλά δε με νοιάζει! Είναι στην παραλιακή αριστερά σε φανάρι ξεσκέπαστη, κι εγώ στη μέση. Οπότε λέω τώρα θα κάνω πλάκα. Ανοιχτά τα παράθυρα εγώ, το κιβωτιο στο S, μουσικούλα σχετικά δυνατά, το δεξί χέρι στο τιμόνι και το αριστερό όλο έξω, να βαράνε τα δάχτυλα στο ρυθμό της μουσικής (full παραπλανητικό mode). Ανάβει πράσινο και φεύγω ακαριαία, ενώ ο άλλος καθυστέρησε λίγο, και είμαι μπροστά. Και να μην ήθελε να γκαζώσει το πήρε προσωπικά τότε και ξεκίνησε. Αλλαγή σε 2α και με φτάνει προς το τέλος της, και εκεί που θα με περναγε χαλαρά μάλλον έχει κίνηση μπροστά και σταματάμε. Βρήκα όμως ένα κενό δεξία και χώθηκα και έφυγα πάρα πολύ μπροστά και με ταχύτητα. Μετά από αυτό μάλλον πρέπει να τον ξεγέλασα και να πέρασε το δικό μου για κανένα πολύ γρήγορο, γιατί όσες φορές βρέθηκε κοντά μου δεν έκανε το παραμικρό

                              εχω φιλο μου με 33 που εχει κανει κατι ακομα καλυτερο (τρελος θορυβος απο αλλαγμενη εξατμιση φυσικα)

                              αρχιζει μαρσαρει κανει θορυβο της πουτανας , ο διπλανος ψαρωνει νομιζει οτι εχει να κανει με καποιο σοβαρο αυτοκινητο και αρχιζει να μαρσαρει κι εκεινος και μολις αναβει πρασινο ο φιλος μου φευγει με οπισθεν και ο αλλος εμεινε μ@λακας

                              Σιγά το νέο! Όταν δούλεψα για ένα καλοκαίρι ως οδηγός στην Avis μαζί με τον κολλητό μου το κάναμε σε κάθε φανάρι!! Και αυτό και τρακάραμε συνέχεια και βάζαμε τους προφυλακτήρες από τα Scudo μέσα 5 πόντους! Ήμουν και 20 βέβαια!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                οποτε λογικο ειναι αυτος ο αηονας να φερει κ απωλειες..οποτε αποκλειεται εντελει να μην ειναι ιπποδυναμη στροφαλου αλλα ιπποδυναμη τροχου?μιας κ αυτος ο αξονας οπως λες,δεν εινα ο στροφαλοφορος αξονας,αλλα ο αξονας που συνδεει τον στροφαλοφορο.δεν ξερω,απλως προσπαθω να δικαιολογησω το πως τοτε οι δυναμομετρησεις που εχουν γινει σε γκολφ-σιροκο,αουντι κτλ,βγαζουν στον τροχο τα ιδια αλογα που δηλωνει η εταιρια..μη μου πεις για καλυτερες βενζινες η συνθηκες μετρησιες γιατι δεν νομιζω οταν τα δυναμομετρουν να βαζουν 80 οκτανιων βενζινη κ να εχει 55 βαθμους κελσιου θερμοκρασια..ισα ισα,μετρουν σε ιδανικες συνθηκες..
                                ελπιζω να αντιλαμβανεσαι οτι δεν εχω κατι εναντιον σου,προσπαθω απλως να δικαιολογησω αυτο το φαινομενο..

                                ρε παιδια δε λεγαμε τοση ωρα οτι δε βγαινουν στον τροχο οσα λεει η εταιρεια θα τρελαθουμε???

                                σε ολα 20 αλογα κατω βγαινει συνηθως..

                                και δε βγαζουν ολοι οι γερμανοι τις ιδιες απωλειες, πχ τα ατμοσφαιρικα της bmw βγαζουν τροχο πολυ λιγοτερο απο αυτο που λενε..τα τουρμπατα απο την αλλη (πχ cooper s,335 ) βγαζουν τρελα νουμερα τα οποια τα βλεπεις και στο δρομο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                                  Σιγά το νέο! Όταν δούλεψα για ένα καλοκαίρι ως οδηγός στην Avis μαζί με τον κολλητό μου το κάναμε σε κάθε φανάρι!! Και αυτό και τρακάραμε συνέχεια και βάζαμε τους προφυλακτήρες από τα Scudo μέσα 5 πόντους! Ήμουν και 20 βέβαια!!

                                  ειναι αστειακια που κανετε εσεις οι αλφιστι μαλλον (και ο φιλος μου αλφιστα ειναι και εκανε το ιδιο γυρω στα 20 επισης )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    c-l-a-b last edited by

                                    α,αυτο λεγαμε?συγνωμη,εχω ειχα μεινει στο οτι τα σιροκο-γκολφ τα εχουν μετρησει(πιθανως λανθασμενα,οπως αναλυει ο realzeus) στα 160 αλογα τροχο ενω τα 160 ειναι τα αλογα που δηλωνονται σε στροφαλο..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                      Σιγά το νέο! Όταν δούλεψα για ένα καλοκαίρι ως οδηγός στην Avis μαζί με τον κολλητό μου το κάναμε σε κάθε φανάρι!! Και αυτό και τρακάραμε συνέχεια και βάζαμε τους προφυλακτήρες από τα Scudo μέσα 5 πόντους! Ήμουν και 20 βέβαια!!

                                      ειναι αστειακια που κανετε εσεις οι αλφιστι μαλλον (και ο φιλος μου αλφιστα ειναι και εκανε το ιδιο γυρω στα 20 επισης )

                                      Ναι ναι...ενώ οι audisti (αν υπάρχει αυτό) στα 20 έχουν βιτριολικό χιούμορ τύπου Monty Python!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                        α,αυτο λεγαμε?συγνωμη,εχω ειχα μεινει στο οτι τα σιροκο-γκολφ τα εχουν μετρησει(πιθανως λανθασμενα,οπως αναλυει ο realzeus) στα 160 αλογα τροχο ενω τα 160 ειναι τα αλογα που δηλωνονται σε στροφαλο..

                                        μονο αυτο βγηκε τοσο..

                                        gti, TT 2.0 , cupra ibiza /leon, s3 , ibiza fr ειναι περιπου 20 αλογα κατω στο δυναμομετρο των 4Τ

                                        δεν ξερω τι παιχτηκε με το ροκο και εβγαλε οσα λεει..αλλα ειναι το μονο που δεν 'ταιριαζει' με τα υπολοιπα

                                        ας μην πιανομαστε απο τη μια περιπτωση

                                        αλλα αυτοκινητα βεβαια εχουν πολυ μεγαλυτερες απωλειες και αλλα μικροτερες..
                                        η μιτο πχ δινει μολις 10 αλογα κατω απο αυτα που λεει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                                          Σιγά το νέο! Όταν δούλεψα για ένα καλοκαίρι ως οδηγός στην Avis μαζί με τον κολλητό μου το κάναμε σε κάθε φανάρι!! Και αυτό και τρακάραμε συνέχεια και βάζαμε τους προφυλακτήρες από τα Scudo μέσα 5 πόντους! Ήμουν και 20 βέβαια!!

                                          ειναι αστειακια που κανετε εσεις οι αλφιστι μαλλον (και ο φιλος μου αλφιστα ειναι και εκανε το ιδιο γυρω στα 20 επισης )

                                          Ναι ναι...ενώ οι audisti (αν υπάρχει αυτό) στα 20 έχουν βιτριολικό χιούμορ τύπου Monty Python!

                                          στα 20 ημουν ακομα γαλλος

                                          στα 23 ειδα το φως το αληθινο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            c-l-a-b last edited by

                                            α,μονο το σιροκο ηταν?οκ.ζητω συγνωμη τοτε..νομιζα ηταν κ τα γκολφ 5,6..τεσπα,ειμαστε κ εκτος θεματος!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 9 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr