-
Δεν ξέρω αν είχε κάποιο πρόβλημα, αλλά άνοιγε κανονικά για αυτό είμαι σίγουρος.... Τώρα, στο ίδιο ακριβώς σημείο συμπτωματικά μετά από καιρό μου κολάει και ένα 207 rallye, άσπρο με τα αυτοκόλλητα. Ξεκινάμε από στάση και η διαφορά υπέρ μου ήταν πραγματικά τεράστια. 2 άτομα μέσα, οδηγός και μια κοπέλα που μάλλον ήθελε να εντυπωσιάσει. Αφού λοιπόν είμαι πάνω από 4-5 αμάξια μπροστά του, λέω δεν έχει νόημα, κόβω και πάω χαλαρά καθώς έστριβα σε λίγο. Είχα πέσει στον πιο κομπλεξικό οδηγό φαίνεται όμως. Αφού δεν πάταγα άλλο κάποια στιγμή με έφτασε. Εγώ αριστερά και εκείνος στη μέση. Και τι κάνει... μπαίνει από πίσω μου και μου κολλάει στον 1 πόντο. Ε, εκεί παραδέχομαι ότι πάτησα λίγο αλλά δεν έφευγα έυκολα, καθώς μέχρι να πιάσει το kick down, και να κατεβάσει την 7η που είχε, και δε μου έβαλε και πολύ πιο χαμηλή (5η νομίζω), και μάλλον ο άλλος είχε χαμηλότερη...
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
μηπως περα απο τα μοτερ ν'αναζητουσαμε ψεγαδια και στις μετρησεις?οπως αστρωτα μοτερ? τι να σου πω..δε νομιζω οτι παιζει τοσο ρολο , ουτε να στηνουν τις μετρησεις στο συγκεκριμενο περιοδικο
(δεν ξερω αν τους πασαρει η αντιπροσωπεια καμια φορα κανα πουσαρισμενο )
παντως αυτο με τα -20 αλογα συνηθως βγαινει και οι 4Τ κανουν πολυ καλες δυναμομετρησεις με μικρες αποκλισεις (πχ 200αρηδες tfsi που εχω δει σε διαφορετικα μοντελα ειχαν 2-3 αλογα διαφορα) , δε βγαζουν εξωπραγματικα νουμερα και ο,τι να ναι σε σχεση με αλλα περιοδικα..
εγω προσωπικα δεν ενστερνιζομαι τις αποψεις του περιοδικου σε πολλα θεματα, αλλα τις δυναμομετρησεις τους τις εχω εικονισμα γιατι (σε συναρτηση με το βαρος) τα αποτελεσματα τους τα βλεπω να συμβαινουν στο δρομο..
το ιδιο θα ελεγα και για το drive, αλλα εκει εχω δει μπολικες κοτσανες..
στους 4Τ πρωτη φορα βλεπω κατι τοσο ανεξηγητο -
μωρε ξαναλεω καλο νουμερο εδωσε το cupra και βρισκεται σε πληρη λογικη με το fr ακομα και με το 2λιτρο tfsi του ΤΤ
το scirocco 160 εχει βγαλει υπερβολικα καλο νουμερο εκει γινεται η σαλατα
θε πρεπε να δινει 140-145 -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μωρε ξαναλεω καλο νουμερο εδωσε το cupra και βρισκεται σε πληρη λογικη με το fr ακομα και με το 2λιτρο tfsi του ΤΤτο scirocco 160 εχει βγαλει υπερβολικα καλο νουμερο εκει γινεται η σαλατα
θε πρεπε να δινει 140-145Μια χαρα το δινει Ασε να χαρουμε και εμεις οι μελλοντικοι(?) κατοχοι...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
μωρε ξαναλεω καλο νουμερο εδωσε το cupra και βρισκεται σε πληρη λογικη με το fr ακομα και με το 2λιτρο tfsi του ΤΤ
το scirocco 160 εχει βγαλει υπερβολικα καλο νουμερο εκει γινεται η σαλατα
θε πρεπε να δινει 140-145Μια χαρα το δινει Ασε να χαρουμε και εμεις οι μελλοντικοι(?) κατοχοι...
οκ 160 δινει
-
Mα ρε παιδια το σιροκκο υποτιθεται οτι ειναι γερμανικο (αρα ανακοινωση ιπποδυναμης στο τροχο) και το ιμπιζα ισπανικο,αρα στο στροφαλο...το σιροκκο τροχο βγαζει 157 αλογα,στροφαλο δε γνωριζω.Πατησα με ΤΤ προηγουμενης γενιας καμπριο και θα περνουσα απο πανω του επισης μου κολλησε ενα κοκκινο γκολφ 5 με κατι διακριτικα darasdevelopment με εξατμισεις στη μεση και δε συμμαζευεται και δε σταματησε να μετραει καροτσες ,tsi 140αρι πρεπει να ταν πειραγμενο γιατι ακουγοταν.Παντως το παιδι οταν τελειωσαμε με χαιρετησε ετσι Τι ωραια που παει η πρασιναδα μου
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Mα ρε παιδια το σιροκκο υποτιθεται οτι ειναι γερμανικο (αρα ανακοινωση ιπποδυναμης στο τροχο) και το ιμπιζα ισπανικο,αρα στο στροφαλο...το σιροκκο τροχο βγαζει 157 αλογα,στροφαλο δε γνωριζω.Πατησα με ΤΤ προηγουμενης γενιας καμπριο και θα περνουσα απο πανω του επισης μου κολλησε ενα κοκκινο γκολφ 5 με κατι διακριτικα darasdevelopment με εξατμισεις στη μεση και δε συμμαζευεται και δε σταματησε να μετραει καροτσες ,tsi 140αρι πρεπει να ταν πειραγμενο γιατι ακουγοταν.Παντως το παιδι οταν τελειωσαμε με χαιρετησε ετσι Τι ωραια που παει η πρασιναδα μουΠοίος σου είπε τέτοια χαζα; Οι ανακοινώσιμες ιπποδυνάμεις είναι ΠΑΝΤΑ στον στρόφαλο!
-
ME καμια lambo δοκιμασες ? Λογικα την εχεις κ αυτην ...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
ME καμια lambo δοκιμασες ? Λογικα την εχεις κ αυτην ...Kοροιδευεις?Σου εχω δωσει το δικαιωμα μηπως και δε θυμαμαι ή σου φαινομαι για ψευτης?Ειπα κατι τραβηγμενο?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Mα ρε παιδια το σιροκκο υποτιθεται οτι ειναι γερμανικο (αρα ανακοινωση ιπποδυναμης στο τροχο) και το ιμπιζα ισπανικο,αρα στο στροφαλο...το σιροκκο τροχο βγαζει 157 αλογα,στροφαλο δε γνωριζω.Πατησα με ΤΤ προηγουμενης γενιας καμπριο και θα περνουσα απο πανω του επισης μου κολλησε ενα κοκκινο γκολφ 5 με κατι διακριτικα darasdevelopment με εξατμισεις στη μεση και δε συμμαζευεται και δε σταματησε να μετραει καροτσες ,tsi 140αρι πρεπει να ταν πειραγμενο γιατι ακουγοταν.Παντως το παιδι οταν τελειωσαμε με χαιρετησε ετσι Τι ωραια που παει η πρασιναδα μου
Ποίος σου είπε τέτοια χαζα; Οι ανακοινώσιμες ιπποδυνάμεις είναι ΠΑΝΤΑ στον στρόφαλο!
Aπλα εχω αυτη την εντυπωση επειδη τα γερμανικα δειχνουν στα δυναμομετρα συνηθως οσα ανακοινωνουν...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
ME καμια lambo δοκιμασες ? Λογικα την εχεις κ αυτην ...Δεν ειπε οτι πατησε με μια porshe boxster εστω και προηγουμενης γενιας και την περασε...απλα ανεφερε οτι περασε πολυ ευκολα ενα tt προηγουμενης γενιας, ισως αυτο με τον 1.8t και τα 150ps...
Λογικο το βρισκω μιας και γω τις προαλλες περασα ενα τετοιο ευκολα...χθες ειδικα που ανοιξαμε με ενα 18αρι audi a5, στα 140 ημουν μισο και αμαξι μπροστα...
Δεν βρισκω κατι παραλογο στα λεγομενα του jntaras...
Οπως και να χει ομως βγαινουμε καπως offtopic... -
jntaras αν το ττ ηταν η εκδοση με τα 150 αλογα,πιθανως να το περνουσες..για δυνατοτερες εκδοσεις δεν νομιζω,αν κ δεν ειμαι αρμοδιος να κρινω(δεν συνηθιζω να ''κοντραρομαι'')..το γκολφ με τα αυτοκολλητα,μπορει απλως να ειχε αυτοκολλητα κ τιποτα περαιτερω..οποτε κ παλι λογικως το περασες..
ισως ο βαργκας παρασυρθηκε επειδη οι κατοχοι συνηθιζουν να τα παραλενε..το βλεπεις κ ο ιδιος στο δικο σας φορουμ..
για το θεμα των ιπποδυναμεων,απο οσο ξερω το αυτοτριτη(δεν εχω ιδεα αν ειναι εγκυρο η οχι,ουτε με απασχολει) εχει δυναμομετρησει το σιροκο 160 στα 180 περιπου αλογα στροφαλου..κ περιπου 160 αλογα τροχου..κ απο την αλλη δεν νομιζω οι ανακοινωθεισες τιμες να ειναι παντα στροφαλου..γιατι αν θυμαμαι καλα εχει καποια χρονια που οι γερμανικες εταιριες ανακοινωνουν παντα χαμηλοτερη τιμη απο την δυναμομετρημενη σε στροφαλο(λογω φορολογιας,ενω αλλες ευρωπαικες χωρες ισως να μη φορολογουν με τετοια βαση)..βλεπε φοκους,μινι-b.m.w.,vw-audi κτλ..
realzeus(συγγενης του volvozeus? )αν βεβαιως μπορεις να μας παραθεσεις ενα επισημο εγγραφο που να λεει-υποχρεωνει τις εταιριες να ανακοινωνουν ιπποδυναμεις στροφαλου,ευχαριστως να το δεχθω..ζητω συγνωμη για το
κ για να επανελθω εντος θεματος..με αυτα τα λεφτα που κοστιζει,δυσκολα βρισκεις τοσο γρηγορο-σπορτιφ αυτοκινητο σαν το κουπρα..
στεργιο τωρα ειδα την απαντηση σου κ εχεις δικαιο,αλλα εχουν ακουστει κ τετοια σαν τα παραδειγματα που ανεφερες..
-
Mια απορεια εχω χωρις ιχνος ειρωνειας. Υπαρχει κανενα αυτοκινητο απο το οποιο χανει το σιροκο (το οποιο συνολικα ειναι πολυ καλο αυτοκινητο ) ρολ η σταση ? Κ το λεω επειδη εχω διαβασει κ για σιροκο που αφησε πισω πολυ πισω την boxster ....
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
....
για το θεμα των ιπποδυναμεων,απο οσο ξερω το αυτοτριτη(δεν εχω ιδεα αν ειναι εγκυρο η οχι,ουτε με απασχολει) εχει δυναμομετρησει το σιροκο 160 στα 180 περιπου αλογα στροφαλου..κ περιπου 160 αλογα τροχου..κ απο την αλλη δεν νομιζω οι ανακοινωθεισες τιμες να ειναι παντα στροφαλου..γιατι αν θυμαμαι καλα εχει καποια χρονια που οι γερμανικες εταιριες ανακοινωνουν παντα χαμηλοτερη τιμη απο την δυναμομετρημενη σε στροφαλο(λογω φορολογιας,ενω αλλες ευρωπαικες χωρες ισως να μη φορολογουν με τετοια βαση)..βλεπε φοκους,μινι-b.m.w.,vw-audi κτλ.....
...ll:Χαμηλοτερη τιμη απο δυναμομετρηση σε στροφαλο=τιμη στο τροχο.Αυτο εννοω και δεν ξερω αν ειναι 100% σιγουρο...
-
ρε παιδια που τα διαβαζετε ολα αυτα ? δειξτε μου κι εμενα
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Mια απορεια εχω χωρις ιχνος ειρωνειας. Υπαρχει κανενα αυτοκινητο απο το οποιο χανει το σιροκο (το οποιο συνολικα ειναι πολυ καλο αυτοκινητο ) ρολ η σταση ? Κ το λεω επειδη εχω διαβασει κ για σιροκο που αφησε πισω πολυ πισω την boxster ....Aν το scirocco που λες ηταν 2λιτρο και η boxster ηταν η 'απλη' αλλα αυτοματη, τοτε ισως το scirocco να την αφηνε πισω, αλλα κραταω επιφυλαξεις...
Απο σταση λογικα θα χανουμε απο 4κινητα αμαξια οπως το a3 18αρι quattro και απο αλλα πιο ελαφρια με λιγο περισσοτερα απο 160ps οπως το cooper s...αυτο μας εχει σιγουρα πιστευω! Και το ibiza cupra θα μπορουσε... -
Ο χρήστης Stergios 7K έγραψε:
Mια απορεια εχω χωρις ιχνος ειρωνειας. Υπαρχει κανενα αυτοκινητο απο το οποιο χανει το σιροκο (το οποιο συνολικα ειναι πολυ καλο αυτοκινητο ) ρολ η σταση ? Κ το λεω επειδη εχω διαβασει κ για σιροκο που αφησε πισω πολυ πισω την boxster ....
Aν το scirocco που λες ηταν 2λιτρο και η boxster ηταν η 'απλη' αλλα αυτοματη, τοτε ισως το scirocco να την αφηνε πισω, αλλα κραταω επιφυλαξεις...
Απο σταση λογικα θα χανουμε απο 4κινητα αμαξια οπως το a3 18αρι quattro και απο αλλα πιο ελαφρια με λιγο περισσοτερα απο 160ps οπως το cooper s...αυτο μας εχει σιγουρα πιστευω! Και το ibiza cupra θα μπορουσε...Με εχουν ταπεινωσει και κατι ωραια σαξοραλλα...ασε τι να σου λεω
-
Ρε παιδια χαλαρωστε...Θα σας περασουν για ευθειακηδες!!! Δεν πιστευω να ειστε...?
-
Γιατί, κακό είναι να είναι;
-
Ο χρήστης Stergios 7K έγραψε:
Mια απορεια εχω χωρις ιχνος ειρωνειας. Υπαρχει κανενα αυτοκινητο απο το οποιο χανει το σιροκο (το οποιο συνολικα ειναι πολυ καλο αυτοκινητο ) ρολ η σταση ? Κ το λεω επειδη εχω διαβασει κ για σιροκο που αφησε πισω πολυ πισω την boxster ....
Aν το scirocco που λες ηταν 2λιτρο και η boxster ηταν η 'απλη' αλλα αυτοματη, τοτε ισως το scirocco να την αφηνε πισω, αλλα κραταω επιφυλαξεις...
Απο σταση λογικα θα χανουμε απο 4κινητα αμαξια οπως το a3 18αρι quattro και απο αλλα πιο ελαφρια με λιγο περισσοτερα απο 160ps οπως το cooper s...αυτο μας εχει σιγουρα πιστευω! Και το ibiza cupra θα μπορουσε...ειναι παρα πολυ δυσκολο να περαστει (και με 2λιτρο) ακομα και απλη boxter , αυτοματη παιζει, s ποτε των ποτων
το cooper s (καινουριο) δε το πιανουν τα 160αρια με καμια παναγια , αντε να πηγαινουν μαζι του τα 2λιτρατο ibiza cupra και 160 αλογα να εχει θα σας ριχνει λογω βαρους
Νέο Seat Ibiza Cupra