-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Την οδήγησα για ένα Σαββατοκύριακο και ήταν μιά χαρά.Και που είναι το παλιό σασί τι έγινε? Μήπως το κατάλαβα ή κατάλαβα ότι γίνεται στην Βραζιλία (που δεν με απασχολεί κιόλας).
Εξαιρετικό αυτοκίνητο και την προτιμώ σαφώς από ΤΤ (που είχα και στο παρελθόν).ΤΤ mk1 ή mk2;
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Την οδήγησα για ένα Σαββατοκύριακο και ήταν μιά χαρά.Και που είναι το παλιό σασί τι έγινε? Μήπως το κατάλαβα ή κατάλαβα ότι γίνεται στην Βραζιλία (που δεν με απασχολεί κιόλας).
Εξαιρετικό αυτοκίνητο και την προτιμώ σαφώς από ΤΤ (που είχα και στο παρελθόν).ΤΤ mk1 ή mk2;
ΜΚ Ι
ευτυχως το ΤΤ αλλαξε σασι, αλλιως θα τη προτιμουσα κι εγω...
-
Είμαι κάτοχος ΨΛΨ. Πριν την αγορά της , ανάμεσα στα αυτοκίνητα είχα κοιτάξει ήταν κ το ΤΤ. Το απέριψα λόγω χώρων (αυστηρά για 2 άτομα μιας κ οι πίσω θέσεις είναι πραγματικά ανίκανες για μεταφορά συνεπιβατών- εάν ήθελα 2θέσιο υπήρχαν καλύτερες επιλογές), μπροστά κίνησης, κινητήρα κ υψηλό κόστος στο να του βάλεις εξωτερικό εξοπλισμό εμφάνισης. Βασικός λόγος ήταν κ γνώμη φίλου που δουλεύει στη αντιπροσωπία της Αudi- VW και δεν μίλησε με κολακευτικά λόγια για την αξιοπιστία των τελευταίων ετών. Η απόφαση είναι δική σου. Γνώμη- εαν επιλέξεις τη clc, να προτιμήσεις την clc200 με τα 184 άλογα με sport πακέτο
-
Ο χρήστης konstantinosmo έγραψε:
Είμαι κάτοχος ΨΛΨ. Πριν την αγορά της , ανάμεσα στα αυτοκίνητα είχα κοιτάξει ήταν κ το ΤΤ. Το απέριψα λόγω χώρων (αυστηρά για 2 άτομα μιας κ οι πίσω θέσεις είναι πραγματικά ανίκανες για μεταφορά συνεπιβατών- εάν ήθελα 2θέσιο υπήρχαν καλύτερες επιλογές), μπροστά κίνησης, κινητήρα κ υψηλό κόστος στο να του βάλεις εξωτερικό εξοπλισμό εμφάνισης. Βασικός λόγος ήταν κ γνώμη φίλου που δουλεύει στη αντιπροσωπία της Αudi- VW και δεν μίλησε με κολακευτικά λόγια για την αξιοπιστία των τελευταίων ετών. Η απόφαση είναι δική σου. Γνώμη- εαν επιλέξεις τη clc, να προτιμήσεις την clc200 με τα 184 άλογα με sport πακέτοΕνω η αξιοπιστια της Mercedes ειναι καλυτερη....
-
Ο χρήστης konstantinosmo έγραψε:
Βασικός λόγος ήταν κ γνώμη φίλου που δουλεύει στη αντιπροσωπία της Αudi- VW και δεν μίλησε με κολακευτικά λόγια για την αξιοπιστία των τελευταίων ετών. Η απόφαση είναι δική σου.Ενώ της mercedes σκίζει από αξιοπιστία...
Στα ίδια επίπεδα είναι (πληροφοριακά)...ελάχιστα πάνω ή κάτω η μία από την άλλη εταιρία.Γνώμη- εαν επιλέξεις τη clc, να προτιμήσεις την clc200 με τα 184 άλογα με sport πακέτο
Κι εγώ θα πρότεινα CLC 1.8lt με τα184ps, μόνο και μόνο γιατί όπως λες κι εσύ, αν είναι να πάρει 2θέσιο (γιατί 2 άτομα πίσω δεν κάθονται με τίποτα*, εκτός κι αν ο οδηγός ή ο συνοδηγός είναι 1,60m με τα χέρια στην ανάταση ), υπάρχει αρκετά καλύτερες επιλογές (Ζ4, SLK κτλ ).
Εννοείται πως όποιο από τα 2 αμάξια και να πάρεις, θα σου πρότεινα να είναι αυτόματο με 'αφτάκια' πίσω από το τιμόνι. (ειδικά αν μιλάμε για το ΤΤ => DSG ),
*εκτός κι αν δεχτείς ο πίσω να σπρώχνει με τα γόνατά του την πλάτη του εμπρός καθίσματος.Προσωπικά έκατσα μπροστά, ρύθμισα το κάθισμα σε μένα (1,80m και 95kg) και μετά πήγα να κάτσω πίσω...ο κάθισμα στο ΤΤ δεν κούμπωνε με κανένα τρόπο, γιατί η πλάτη έβρισκε στα γόνατά μου. Και ξαναλέω ότι δεν είμαι κανένα τρελό ύψος..
Αντίθετα στην CLC οι χώροι πίσω είναι επαρκέστατοι ακόμα και για (στριμωγμένα λίγο) 3 άτομα.ΥΓ:Η CLC 'πάει' για τα άλογά της? Θα ήθελα απόψεις από άτομα που την έχουν οδηγήσει.προσωπικά έχω μπει μόνο ως συνοδηγός μέσα και δεν μπορώ να πω ότι μου άφησε και τις τρελές εντυπώσεις.Περίμενα να είναι αισθητά πιο γρήγορη από το δικό μου αμάξι (Α3 1.8TFSI 160ps), αλλά διαψεύστηκα προς το ανάποδο. Μήπως το παλικάρι ήταν ελαφρώς κουλό ή 'έχανε' κάποια αλλαγή τις 3 φορές που ανοίξαμε φιλικά?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Βασικός λόγος ήταν κ γνώμη φίλου που δουλεύει στη αντιπροσωπία της Αudi- VW και δεν μίλησε με κολακευτικά λόγια για την αξιοπιστία των τελευταίων ετών. Η απόφαση είναι δική σου.
Ενώ της mercedes σκίζει από αξιοπιστία...
Στα ίδια επίπεδα είναι (πληροφοριακά)...ελάχιστα πάνω ή κάτω η μία από την άλλη εταιρία.αργεις.....
Βασικός λόγος ήταν κ γνώμη φίλου που δουλεύει στη αντιπροσωπία της Αudi- VW και δεν μίλησε με κολακευτικά λόγια για την αξιοπιστία των τελευταίων ετών.
Ενω η αξιοπιστια της Mercedes ειναι καλυτερη....
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΥΓ:Η CLC 'πάει' για τα άλογά της? Θα ήθελα απόψεις από άτομα που την έχουν οδηγήσει.προσωπικά έχω μπει μόνο ως συνοδηγός μέσα και δεν μπορώ να πω ότι μου άφησε και τις τρελές εντυπώσεις.Περίμενα να είναι αισθητά πιο γρήγορη από το δικό μου αμάξι (Α3 1.8TFSI 160ps), αλλά διαψεύστηκα προς το ανάποδο. Μήπως το παλικάρι ήταν ελαφρώς κουλό ή 'έχανε' κάποια αλλαγή τις 3 φορές που ανοίξαμε φιλικά?
ειχα γνωρισει ενα παιδι τις προαλλες που μου ελεγε οτι με αυτο το μοτερ της μερκας (184) εβαλαν συννενοημενη κοντρα με gti και το gti εχασε
κυκλοφορουν πολλοι κουλοι εκει εξω
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
αργεις.....
Ε...μέχρι να γράψω το ποστ...με διέκοψαν και 2 φορές για τηλεφώνημα...μου έβαλε και ειδοποίηση 2 φορές ότι είχα πάνω από 5 emoticons...Δεν ήθελε και πολύ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ειχα γνωρισει ενα παιδι τις προαλλες που μου ελεγε οτι με αυτο το μοτερ της μερκας (184) εβαλαν συννενοημενη κοντρα με gti και το gti εχασε
Γιώργο, αυτό δεν παίζει με τίποτα όμως.
κυκλοφορουν πολλοι κουλοι εκει εξω
αυτός με το Gti πρέπει να είναι ο βασιλιάς.
Τι ακούμε κάθε μέρα όμως...
-
το θεμα ειναι οτι ηταν και σιγουρος πλεον για το οτι το gti ειναι πιο αργο
δεν μπορουσα με τιποτα να τον μεταπεισω και απλα το αφησα εκει..(καινουριο gti κιολας που ειναι πιο γρηγορο απο το 5 )
-
To μοτερ με τα 184 παει πολυ πολυ καλα...
Οχι οσο το 2λιτρο με τα 200 του Γκρουπ αλλα παει παρα πολυ καλα -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
To μοτερ με τα 184 παει πολυ πολυ καλα...
Οχι οσο το 2λιτρο με τα 200 του Γκρουπ αλλα παει παρα πολυ καλακαλυτερα απο το κομπρεσσορα?
(το δικο σου συγκεκριμενα που παιζεις σε αυτα τα αλογα ) -
Μια χαρά πάει το αμάξι, δεν τίθεται θέμα επιδόσεων!
Οκ, το πάτωμα είναι το γνωστό από την προγούμενη και δεν θα μπορείς να την λες στα φιλαράκια σου αλλά μέχρι εκεί! Σαν πάτημα λίγα αυτοκίνητα υπάρχουν εκεί έξω για να συγκριθούν (φαντάσου δλδ να βγάζανε και καινούργιο )Κάβουρα μάλλον περι κουλαμάρας πρόκειται μιας και με ένα A5 (1.8 από τα πρώτα απόσο κατάλαβα από τις πινακιδες) πριν μερικές μέρες είχαμε άλλη version της ιστορίας! Βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να είχε DSG , τι και αν είχε 14 άλογα παραπάνω (163 η φοράδα μου)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
To μοτερ με τα 184 παει πολυ πολυ καλα...
Οχι οσο το 2λιτρο με τα 200 του Γκρουπ αλλα παει παρα πολυ καλακαλυτερα απο το κομπρεσσορα?
(το δικο σου συγκεκριμενα που παιζεις σε αυτα τα αλογα )Το διλιτρο του GTi φυσικα ειναι πολυ πιο δυνατο...παιζει και το βαρος ρολο...σε εκκινησεις δεν μπορω αλλωστε δν πολυασχολουμε...Αλλα σε ανοιχτο δρομο...περιμενω τον καθενα
-
εννοουσα τι κανει το δικο σου μοτερ σε σχεση με το καινουριο-τουρμπατο της μερκας?
-
Δν εχω συγκρινει αλλα το καινουριο ειναι σαφεστατα πιο γρηγορο
-
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Κάβουρα μάλλον περι κουλαμάρας πρόκειται μιας και με ένα A5 (1.8 από τα πρώτα απόσο κατάλαβα από τις πινακιδες) πριν μερικές μέρες είχαμε άλλη version της ιστορίας! Βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να είχε DSG , τι και αν είχε 14 άλογα παραπάνω (163 η φοράδα μου)Το Α5 είναι αισθητά πιο βαρύ ρε συ από το δικό μου.
Εντομεταξύ, συνέχεια όλοι μου λένε ότι 'κλέβω' λόγω DSG.Δεν πιστεύω ότι δίνει τόσο πολύ...εντάξει...έχει λίγο πιο κοντές 1-2-3η ταχύτητα και πιο μακρυά 5η και 6η (σε σχέση με το χειροκίνητο), αλλά όταν μιλάμε για ανοίγματα με πολλά km/h (100->200km/h), τι ρόλο μπορεί να παίξει ένα κιβώτιο?
Δεν είναι δηλαδή καταστάσεις 0-κάτι, οπότε εκμεταλλεύομαι το launch control.DimitriS60
από τα αγαπημένα μου αμάξια κι ας μην πάτησε σχεδόν καθόλου σε δημόσιο δρόμο (βγήκαν ελάχιστα συλλεκτικά κομμάτια και μάλλον κλείστηκαν μέσα σε 4 τοίχους ). -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
DimitriS60
από τα αγαπημένα μου αμάξια κι ας μην πάτησε σχεδόν καθόλου σε δημόσιο δρόμο (βγήκαν ελάχιστα συλλεκτικά κομμάτια και μάλλον κλείστηκαν μέσα σε 4 τοίχους ).http://www.wreckedexotics.com/clkgtr/cl ... _003.shtml
http://www.wreckedexotics.com/clkgtr/cl ... _002.shtml
http://www.wreckedexotics.com/clkgtr/cl ... _001.shtmlΠαλι καλα, μπας και μεινει κανενα ζωντανο....
http://www.team-bhp.com/forum/iipcache/30661.jpg
http://www.team-bhp.com/forum/iipcache/30667.jpg -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Εντομεταξύ, συνέχεια όλοι μου λένε ότι 'κλέβω' λόγω DSG.Δεν πιστεύω ότι δίνει τόσο πολύ...εντάξει...έχει λίγο πιο κοντές 1-2-3η ταχύτητα και πιο μακρυά 5η και 6η (σε σχέση με το χειροκίνητο), αλλά όταν μιλάμε για ανοίγματα με πολλά km/h (100->200km/h), τι ρόλο μπορεί να παίξει ένα κιβώτιο?
Τεράστιο...
MERCEDES-BENZ FORUM