Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 231
    • 232
    • 233
    • 234
    • 235
    • 768
    • 769
    • 233 / 769
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    15377
    129368
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ο χρήστης car_crazy έγραψε:

      Εγώ ξέρω ότι παλιά που η FAH τα είχε καλά με τον αλλοίθωρο τον Καββαθά, έκαναν σύγκριση την GTV TB με την ατμοσφαιρική 320... και κάποια χρόνια αργότερα έβαζαν ένα Golf δίπλα στην Brera 3,2.
      Τα χουμε πει και αναλύσει τα της Brera (ωραίο αμάξι-λάθος ως προϊόν) αλλά το να δίνουμε βάση σε ελληνικό έντυπο ειδικού τύπου είναι το λιγότερο μλκια και αφέλεια.

      Οταν λες FAH? Παντως το 'ενα Golf' που εβαζαν διπλα στην Brera 3.2 , ηταν αντιστοιχου
      κυβισμου και ιπποδυναμης, με ασσυληπτο ηχο, και καλυτερο στριψιμο, οποτε δεν καταλαβαινω γιατι η δυσφορια...

      Τότε να συγκρίνουμε το Golf και με την S320...

      Αυτο δεν εχει να κανει με μαρκες και ταμπελες...Πηραν δυο αυτοκινητα με ιδιες προδιαγραφες, 3.2/250 αλογα με 4κινηση, σχεδον ιδιο κοστος, (λιγο πιο ακριβη η Brera) και τα συγκριναν.
      Το αστειο ειναι, για αυτους βεβαια που δεν καταδεχονται μια AR (ποσο μαλλον το κοσμημα της, η Brera) , να συγκρινεται με 'ενα Golf' -το R32 στην προκειμενη περιπτωση-οτι το 'ενα Golf' αποδειχτηκε πιο ομοιογενες, φιλικο και με καλυτερη συνολικα οδικη συμπεριφορα
      απο την 'καλλονη' Ιταλιδα, με εναν ηχο παραλληλα που ανασταινει και νεκρους...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Χτες ειχα την ευκαιρια να κανω ενα συντομο (νυχτερινο...) test drive με μια καφε( )
        159 tbi με τις στανταρ πολυακτινες 17αρες ζαντες και το σκουροχρωμο εσωτερικο, αμεσως μετα αφου ειχε προηγηθει η mito 155, σχολια για την οποια εχω κανει στο αντιστοιχο
        υποforum.
        Μπαινοντας μεσα, η πρωτη αισθηση ηταν πολυ θετικη. Στιβαρο κλεισιμο πορτας, ομορφο
        εσωτερικο, πολυ καλη απτη ποιοτητα, γενικα μια πολυτελεια και σχεδιαση εσωτερικου
        χωρου που αρμοζει σε μια AR!
        Βαζοντας μπροστα, με το που κουμπωνω την 1η, εμεινα εκπληκτος απο το ποσο
        σωστα και ομορφα εμπαινε στην συγκεκριμενη 'θυρα' ο μοχλος ταχυτητων. ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με αυτον της Mito. Δεν ξερω τι εχουν κανει (αν δεν θυμαμαι λαθος ειναι το ιδιο με της mito 155(?) με καποιες διαφορετικες ρυθμισεις στο συνολικο υψος του αξονα λαβης λογω ψηλοτερης θεσης του τουνελ(?) , και με πιο χοντρη την χειρολαβη του επιλογεα σε σχεση με την Mito ), αλλα το κιβωτιο ηταν σαφως καλυτερο σε αισθηση απο αυτο της μικρης AR,
        σαφως πιο στιβαρο, με κανονικες προς κοντες διαδρομες, και το κυριοτερο, ησουν σιγουρος οτι η επομενη επιλεγμενη σχεση θα κουμπωσει αριστα, ακομα και αν γινοταν πολυ γρηγορα,
        χωρις την παραμικρη αμφιβολια για το αν ειναι η σωστα επιλεγμενη 'θυρα' στην οποια ηθελες εξαρχεις να μετακινησεις τον μοχλο ταχυτητων.
        Περνωντας στα υπολοιπα χειριστηρια, αλλη μια πολυ καλη εκπληξη το βαρυ σχετικα (οπως και στης Mito), αλλα αψογο σε πληροφορηση και αισθηση τιμονι. ΜΑΚΡΑΝ καλυτερο απο μια C200K που ειχα οδηγησει περισυ και υποψιαζομαι ισως το καλυτερο στην κατηγορια, μαζι με αυτο της Bmw.
        Για τα φρενα επισης, ημουν σχεδον σιγουρος -κατι που επιβεβαιωθηκε φυσικα-
        οτι θα ειναι το ισχυρο ατου αυτης της σπορ λιμουζινας. Πολυ καλη αισθηση και αριστη αποδοση.
        Κλεινωντας με το μοναδικο ισως μειονεκτημα που ειχε στο παρελθον η 159 (ειδικα για το φορολογικο συστημα της χωρας μας), τον κινητηρα, σε αυτη την περιπτωση φαινεται οτι οι Ιταλοι εκαναν κινηση ματ. Αν εξαιρεσουμε μια πολυ μικρη και ανευ σημασιας απροθυμια
        ακριβως λιγο μετα το ρελαντι, δηλαδη καπου στις 800σ.α.λ μεχρι τις 1,000σ.α.λ, οπου
        εδειχνε να 'μπερδευεται' λιγο, απο τις 1,000σ.α.λ+ μεχρι και τις 6,000σ.α.λ -ελαχιστα πριν τον κοφτη- διαπιστωσα ενα βελουδινο ηχο με ωραια, απλωμενη δυναμη και ροπη και χωρις κανενα 'σκαλοπατι', σε ολο το φασμα στροφων.
        Δυνατος, ακριβως οσο πρεπει για μια σπορ λιμουζινα, για αυτους που εχουν σπορτιφ ανησυχιες, αλλα και αυτους που θελουν ασφαλη, με γρηγορες προσπερασεις ταξιδια.
        Τελος η γενικοτερη αισθηση απο το πλαισιο ηταν αριστη, τουλαχιστον με τις 17αρες του αυτοκινητου τις δοκιμης (το οποιο θα επελεγα προσωπικα ετσι ακριβως οπως ηταν! ), ειχε πολυ ανετη αλλα οχι πλαδαρη αναρτηση, αποπνεοντας γενικοτερα
        εναν αερα, τον οποιο συνηθιζουν να προσφερουν πολυ ακριβες και συνηθως Γερμανικες κατασκευες.
        Προκειται για μια εξαιρετικη επιλογη στην κατηγορια (προσωπικα την θεωρω ως την καλυτερη και με διαφορα αυτη την στιγμη...) και βεβαια για την καλυτερη, πιο ολοκληρωμενη και προσιτη προταση κατα την γνωμη μου, της ΑR.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dromeas last edited by

          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

          Οταν λες FAH? Παντως το 'ενα Golf' που εβαζαν διπλα στην Brera 3.2 , ηταν αντιστοιχου
          κυβισμου και ιπποδυναμης, με ασσυληπτο ηχο, και καλυτερο στριψιμο, οποτε δεν καταλαβαινω γιατι η δυσφορια...

          Γιατί το golf από άποψη μεγέθους και άρα και βάρους είναι μια κατηγορία κάτω από την brera.
          Το golf ανήκει στην κατηγορία C ενώ η brera είναι χτισμένη σε πάτωμα αυτοκινήτου κατηγορίας D.
          Μια ερώτηση γιατί δεν έχω υπόψιν μου...οι 4Τ έχουν κάνει συγκριτικό του R32 με την 330i coupe;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            ειναι ακυρη αυτη η συγκριση συμφωνω, αλλα ειλικρινα βρισκει κανεις διαφορες στη brera και τη gt που ειναι χτισμενες σε διαφορετικα πατωματα?
            βρισκει κανεις ουσιαστικη διαφορα με το ΤΤ?

            μην τα εχουμε 2 μετρα και 2 σταθμα οποτε δε μας αρεσει η συγκριση..

            καθεστε και μου συγκρινετε τον 1.8 με τα 160 αλογα του Α4 με τον 1.75 με τα 200 της 159

            οταν λεμε οτι αυτη η συγκριση ειναι αδικη, δε μας ακουει κανεις..

            οσο δικαιο ειναι να συγκρινεις Α4 160 με 159 200 , αλλο τοσο ειναι να συγκρινεις R32 με brera

            και τελοσπαντων με τι να συγκριθει αυτη η δυσμοιρη η brera? με Α5? παλι θα λετε οτι ειναι ακριβο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              george-corsa last edited by

              παιδια γεια σας...θέλω να κανω μια ερώτηση σχετικα με αμάξι της ΑΡ..λοιπον βρήκα μεταχειρισμένα alfa gtv 1800 και 2000 κυβικων..μοντελα 97...αυτα σαν αμαξια βγήκαν αξιόπιστα η θα τρέχω καθε 3 και λιγο στον μαστορα...παρακαλώ απαντηστε αντικειμενικά και θα με ενδιεφερε η γνωμη καποιου που να εχει προσωπική εμπειρια...ευχαριστω εκ των προτερων

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                ειναι ακυρη αυτη η συγκριση συμφωνω, αλλα ειλικρινα βρισκει κανεις διαφορες στη brera και τη gt που ειναι χτισμενες σε διαφορετικα πατωματα?
                βρισκει κανεις ουσιαστικη διαφορα με το ΤΤ?

                μην τα εχουμε 2 μετρα και 2 σταθμα οποτε δε μας αρεσει η συγκριση..

                καθεστε και μου συγκρινετε τον 1.8 με τα 160 αλογα του Α4 με τον 1.75 με τα 200 της 159

                οταν λεμε οτι αυτη η συγκριση ειναι αδικη, δε μας ακουει κανεις..

                οσο δικαιο ειναι να συγκρινεις Α4 160 με 159 200 , αλλο τοσο ειναι να συγκρινεις R32 με brera

                και τελοσπαντων με τι να συγκριθει αυτη η δυσμοιρη η brera? με Α5? παλι θα λετε οτι ειναι ακριβο...

                Γιατί άδικο; 1800άρια τούρμπο σπορ σεντάν με παρόμοια τιμή δεν είναι και τα δύο; Απλή η Άλφα δίνει περισσότερα άλογα από τον ανταγωνισμό, ακριβώς όπως έκανε και παλιά!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  και τοτε γιατι αδικο το golf R32?

                  4κινητο , V6 στα ιδια περιπου κυβικα και αλογα και στα ιδια περιπου λεφτα?

                  επισης το θεμα ειναι να βρουμε και ποιος ειναι ο ανταγωνισμος τη αλφα σε πωλησεις.. οχι ποιος θελει να ειναι ή ποιος θελουν οι οπαδοι της να ειναι

                  οι τιμες που εχουν αυτη τη στιγμη τα μεγαλα μοντελα της νομιζω οτι τα λεει ολα..

                  πιο χαμηλα αλωνιζει μονη της (προς το παρον) με τη mito

                  εν τω μεταξυ με αυτη τη γκαμα που εχουν δε ξερεις και τι να συγκρινεις με τι..
                  (2 κουπε που το ενα θεωρειται C και το αλλο D και ενα μικρομεσαιο σχεδον 10ετιας , ενα punto και και ενα D οικογενειακο που αντικατεστησε ενα C οικογενειακο )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • rocsta
                    rocsta last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                    και τοτε γιατι αδικο το golf R32?

                    Επειδή δεν μας συνέφερε το αποτέλεσμα ρε μάστορα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                      και τοτε γιατι αδικο το golf R32?

                      4κινητο , V6 στα ιδια περιπου κυβικα και αλογα και στα ιδια περιπου λεφτα?

                      επισης το θεμα ειναι να βρουμε και ποιος ειναι ο ανταγωνισμος τη αλφα σε πωλησεις.. οχι ποιος θελει να ειναι ή ποιος θελουν οι οπαδοι της να ειναι

                      οι τιμες που εχουν αυτη τη στιγμη τα μεγαλα μοντελα της νομιζω οτι τα λεει ολα..

                      πιο χαμηλα αλωνιζει μονη της (προς το παρον) με τη mito

                      εν τω μεταξυ με αυτη τη γκαμα που εχουν δε ξερεις και τι να συγκρινεις με τι..
                      (2 κουπε που το ενα θεωρειται C και το αλλο D και ενα μικρομεσαιο σχεδον 10ετιας , ενα punto και και ενα D οικογενειακο που αντικατεστησε ενα C οικογενειακο )

                      Εγώ δεν είπα ποτέ άδικο. Εγώ λέω απλά άστοχο. Δεν νομίζω ότι ο ενδιαφερόμενος για κουπέ θα κοιτούσε το Golf ή ο ενδιαφερόμενος για καυτό GTi την Brera. Η 159 και το Α4 όμως είναι άμεσοι ανταγωνιστές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:

                        Οταν λες FAH? Παντως το 'ενα Golf' που εβαζαν διπλα στην Brera 3.2 , ηταν αντιστοιχου
                        κυβισμου και ιπποδυναμης, με ασσυληπτο ηχο, και καλυτερο στριψιμο, οποτε δεν καταλαβαινω γιατι η δυσφορια...

                        Γιατί το golf από άποψη μεγέθους και άρα και βάρους είναι μια κατηγορία κάτω από την brera.
                        Το golf ανήκει στην κατηγορία C ενώ η brera είναι χτισμένη σε πάτωμα αυτοκινήτου κατηγορίας D.
                        Μια ερώτηση γιατί δεν έχω υπόψιν μου...οι 4Τ έχουν κάνει συγκριτικό του R32 με την 330i coupe;

                        Aσε το 'μεγεθος ΚΑΙ ΑΡΑ βαρος'. Η brera ειναι 4,41μετρα και το Golf V, 4,26.
                        Σιγα την τρομερη διαφορα, και την διαφορετικη κατηγορια. Το οτι η 4κινητη Brera 3.2 καταφερε να ζυγιζει 1744κιλα* αντι 1605* κιλα του Golf δεν σημαινει οτι εχει δικαιολογια λογω μεγεθους και κατηγοριας, αυτα ειναι αστεια...Οσο για τα πατωματα, δεν με ενδιαφερει, ας ειχε και πατωμα της 166κομμενο, εγω ξερω οτι ειναι ενα σπορ-coupe κατω απο 4,5 μετρα και ζυγιζει σχεδον...οσο ενα Nissan GT-R.
                        Για το συγκριτικο που λες απ' οσο θυμαμαι οχι...Τουλαχιστον στα συγκριτικα που αναφερει ποια εχουν γινει, στις πισω σελιδες δεν αναφερει κατι.

                        (4τροχοι Φεβρουαριος 2006)*

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dromeas last edited by

                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                          ειναι ακυρη αυτη η συγκριση συμφωνω, αλλα ειλικρινα βρισκει κανεις διαφορες στη brera και τη gt που ειναι χτισμενες σε διαφορετικα πατωματα?
                          βρισκει κανεις ουσιαστικη διαφορα με το ΤΤ?

                          μην τα εχουμε 2 μετρα και 2 σταθμα οποτε δε μας αρεσει η συγκριση..

                          καθεστε και μου συγκρινετε τον 1.8 με τα 160 αλογα του Α4 με τον 1.75 με τα 200 της 159

                          οταν λεμε οτι αυτη η συγκριση ειναι αδικη, δε μας ακουει κανεις..

                          οσο δικαιο ειναι να συγκρινεις Α4 160 με 159 200 , αλλο τοσο ειναι να συγκρινεις R32 με brera

                          και τελοσπαντων με τι να συγκριθει αυτη η δυσμοιρη η brera? με Α5? παλι θα λετε οτι ειναι ακριβο...

                          Δυστυχώς δεν είχα την τύχη να οδηγήσω τα παραπάνω αυτοκίνητα οπότε προσωπικά δεν ξέρω να σου πω αν όντως υπάρχουν αισθητές διαφορές ή πόσο σημασία έχουν αν υπάρχουν, αλλά και εγώ το έχω περιέργεια αυτό γι' αυτό καλό θα ήταν να απαντήσει κάποιος που έχει οδηγήσει και τα τρία.
                          Ναι η brera με Α5 πρέπει να συγκριθεί. Είναι και τα δύο premium coupe της κατηγορίας D.
                          Τώρα η τιμή πάντα είναι θέμα κυρίως εμπορικής πολιτικής και όχι πραγματικής αξίας σε όλα σχεδόν τα καταναλωτικά αγαθά...όταν κάτι αξίζει 10 και μπορείς να το πουλήσεις 100 το πουλάς 100 αλλιώς αν δεν μπορείς το πουλάς 20, τι να κάνουμε νόμος του εμπορίου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                            Εγώ δεν είπα ποτέ άδικο. Εγώ λέω απλά άστοχο. Δεν νομίζω ότι ο ενδιαφερόμενος για κουπέ θα κοιτούσε το Golf ή ο ενδιαφερόμενος για καυτό GTi την Brera. Η 159 και το Α4 όμως είναι άμεσοι ανταγωνιστές.

                            ο ενδιαφερομενος brera ομως θα κοιτουσε ΤΤ , συγκριση που εχει χαρακτηριστει απειρες φορες ακυρη

                            επισης η αλφα ξαναλεω δε μας εχει ξεκαθαρισει ποσο premium ειναι με τις τιμες που πουλαει τα αποτυχημενα μοντελα της
                            ασχετα με το αν συμφερει ή οχι θεωρεις οτι ειναι καλο για την εικονα της εταιρειας να λεει: ελατε κοσμε παρε τσαμπα αλογα σε τιμες passat ή octavia πουλαμε πιο φθηνα απο τους 3 γερμανους
                            ψιλοξεφτιλα ειναι και ο υποψηφιος αγοραστης Α4 μπορει καν να μην ασχοληθει και να ειναι μεταξυ του audi και της c class

                            Τώρα η τιμή πάντα είναι θέμα κυρίως εμπορικής πολιτικής και όχι πραγματικής αξίας σε όλα σχεδόν τα καταναλωτικά αγαθά...όταν κάτι αξίζει 10 και μπορείς να το πουλήσεις 100 το πουλάς 100 αλλιώς αν δεν μπορείς το πουλάς 20, τι να κάνουμε νόμος του εμπορίου.

                            ακριβως

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Αν ειναι να συγκριθει η Brera με Α5... τοτε εχει χασει απο χερι.
                              Μια καλα εξοπλισμενη Tbi με το A5 1.8 Tfsi βρισκονται περιπου στα ιδια λεφτα.
                              Αν το κανουν οι 4τροχοι, εγω βαζω στοιχημα απο τωρα, το Α5 θα το βγαλουν πιο ολοκληρωμενο και καλυτερο συνολικα αυτοκινητο, και ειναι λογικο αφου χρονικα (και τεχνολογικα βεβαιως) ειναι πιο φρεσκο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                ναι αλλα θα εχει πιο πολλα γκαζια, αρα θα ειναι καλυτερη η αλφα.. καταλαβες τι κανουν γρηγορη?

                                οπου τους βολευει κανουν συγκριση με βαση τα λεφτα ή τα κυβικα και οπου τους βολευει χαρακτηριζουν ακυρη την ολη συγκριση..

                                νταξει ειναι γνωστο οτι οι Α ειναι πιο φθηνες και τα opel/skoda ακομα πιο φθηνα..
                                (δε θα ηταν ομως αν πουλουσαν , θυμιζω 147 )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dromeas last edited by

                                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                  Οταν λες FAH? Παντως το 'ενα Golf' που εβαζαν διπλα στην Brera 3.2 , ηταν αντιστοιχου
                                  κυβισμου και ιπποδυναμης, με ασσυληπτο ηχο, και καλυτερο στριψιμο, οποτε δεν καταλαβαινω γιατι η δυσφορια...

                                  Γιατί το golf από άποψη μεγέθους και άρα και βάρους είναι μια κατηγορία κάτω από την brera.
                                  Το golf ανήκει στην κατηγορία C ενώ η brera είναι χτισμένη σε πάτωμα αυτοκινήτου κατηγορίας D.
                                  Μια ερώτηση γιατί δεν έχω υπόψιν μου...οι 4Τ έχουν κάνει συγκριτικό του R32 με την 330i coupe;

                                  Aσε το 'μεγεθος ΚΑΙ ΑΡΑ βαρος'. Η brera ειναι 4,41μετρα και το Golf V, 4,26.
                                  Σιγα την τρομερη διαφορα, και την διαφορετικη κατηγορια. Το οτι η 4κινητη Brera 3.2 καταφερε να ζυγιζει 1744κιλα* αντι 1605* κιλα του Golf δεν σημαινει οτι εχει δικαιολογια λογω μεγεθους και κατηγοριας, αυτα ειναι αστεια...Οσο για τα πατωματα, δεν με ενδιαφερει, ας ειχε και πατωμα της 166κομμενο, εγω ξερω οτι ειναι ενα σπορ-coupe κατω απο 4,5 μετρα και ζυγιζει σχεδον...οσο ενα Nissan GT-R.
                                  Για το συγκριτικο που λες απ' οσο θυμαμαι οχι...Τουλαχιστον στα συγκριτικα που αναφερει ποια εχουν γινει, στις πισω σελιδες δεν αναφερει κατι.

                                  (4τροχοι Φεβρουαριος 2006)*

                                  Το βάρος εκτός όλων των άλλων είναι και ανάλογο των διαστάσεων είτε σ' αρέσει είτε όχι. Επιπλέον η brera έχει διαφορικό torsen c πιο βαρύ από haldex και πως να το κάνουμε είναι ένα coupe που δίνει βάση και στην πολυτέλεια (γι' αυτό και βαριά χοντρά κρύσταλλα, υπερεξοπλισμός που προσθέτει βάρος κλπ.) και όχι μόνο στις επιδόσεις όπως ένα καυτό gti όπως το R32.
                                  Η σύγκριση είναι για γέλια και οι 4Τ εκτέθηκαν που την δημοσιεύσανε.Τώρα αν δεν τα καταλαβαίνεις τα παραπάνω είναι δικό σου πρόβλημα και δεν υπάρχει νόημα περαιτέρω συζήτησης πάνω σε μια γελοία σύγκριση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    ΤΤS πολυ πιο ελαφρυ και πιο πολυτελες απο το R32 , ΤΤ 3.2 αν θες και κυβικα...
                                    αλλα ειναι C

                                    το οτι ειναι βαρια ειναι καποιο πλεονεκτημα? και παλι αλλο απλα βαρια , αλλο φτανω το βαρος της Μ6..

                                    και παλι Α5 3.2 επισης με torsen ειναι πιο ελαφρυ και δε νομιζω να υστερει σε πολυτελεια
                                    και ειναι και 21 ποντους μακρυτερο

                                    αλλα ξεκιναει 12Κ παραπανω..αρα ουτε αυτο συγκρινεται

                                    αρα ας καταληξουμε οι αλφα ειναι ασυγκριτες και δε μπορουν να μπουν διπλα σε τιποτα αλλο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dromeas last edited by

                                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                      ο ενδιαφερομενος brera ομως θα κοιτουσε ΤΤ , συγκριση που εχει χαρακτηριστει απειρες φορες ακυρη

                                      Φυσικά γιατί έχουν παρόμοια τιμή και όταν ψάχνεις για αμάξι το πρώτο που κοιτάς, αφού αποφασίσεις σε ποια κατηγορία θα είναι, είναι πόσο σε παίρνει να ανοιχτείς. Έπειτα μη νομίζεις ότι οι υποψήφιοι αγοραστές γνωρίζουν σε τι πάτωμα πάνω έχει χτιστεί το κάθε μοντέλο και σε ποια κατηγορία ανήκει...ειδικότερα αυτοί της AUDI

                                      επισης η αλφα ξαναλεω δε μας εχει ξεκαθαρισει ποσο premium ειναι με τις τιμες που πουλαει τα αποτυχημενα μοντελα της
                                      ασχετα με το αν συμφερει ή οχι θεωρεις οτι ειναι καλο για την εικονα της εταιρειας να λεει: ελατε κοσμε παρε τσαμπα αλογα σε τιμες passat ή octavia πουλαμε πιο φθηνα απο τους 3 γερμανους
                                      ψιλοξεφτιλα ειναι και ο υποψηφιος αγοραστης Α4 μπορει καν να μην ασχοληθει και να ειναι μεταξυ του audi και της c class

                                      Η εμπορική πολιτική της άλφα είναι ΓΤΠΚ και με αυτό που κάνει γ@μ@ει τους πελάτες της ειδικότερα αυτούς που παίρνουν πρώτοι τα καινούρια μοντέλα...άντε να πουλήσει την gt του κάποιος τώρα και άντε μετά ο ίδιος να ξαναπάρει άλφα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dromeas last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                        ΤΤS πολυ πιο ελαφρυ και πιο πολυτελες απο το R32 , ΤΤ 3.2 αν θες και κυβικα...
                                        αλλα ειναι C

                                        το οτι ειναι βαρια ειναι καποιο πλεονεκτημα? και παλι αλλο απλα βαρια , αλλο φτανω το βαρος της Μ6..

                                        και παλι Α5 3.2 επισης με torsen ειναι πιο ελαφρυ και δε νομιζω να υστερει σε πολυτελεια
                                        και ειναι και 21 ποντους μακρυτερο

                                        αλλα ξεκιναει 12Κ παραπανω..αρα ουτε αυτο συγκρινεται

                                        αρα ας καταληξουμε οι αλφα ειναι ασυγκριτες και δε μπορουν να μπουν διπλα σε τιποτα αλλο

                                        Συγγνώμη επειδή δεν το ξέρω πόσο ζυγίζει το Α5 και είναι ελαφρύτερο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aggelooos2000 last edited by

                                          Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:

                                          ΤΤS πολυ πιο ελαφρυ και πιο πολυτελες απο το R32 , ΤΤ 3.2 αν θες και κυβικα...
                                          αλλα ειναι C

                                          το οτι ειναι βαρια ειναι καποιο πλεονεκτημα? και παλι αλλο απλα βαρια , αλλο φτανω το βαρος της Μ6..

                                          και παλι Α5 3.2 επισης με torsen ειναι πιο ελαφρυ και δε νομιζω να υστερει σε πολυτελεια
                                          και ειναι και 21 ποντους μακρυτερο

                                          αλλα ξεκιναει 12Κ παραπανω..αρα ουτε αυτο συγκρινεται

                                          αρα ας καταληξουμε οι αλφα ειναι ασυγκριτες και δε μπορουν να μπουν διπλα σε τιποτα αλλο

                                          Συγγνώμη επειδή δεν το ξέρω πόσο ζυγίζει το Α5 και είναι ελαφρύτερο;

                                          http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=4830

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            για μενα τα 2 μοντελα ΤΤ brera ειναι αμεσα συγκρισιμα.. οσο για την πολιτικη της οντως καταστρεφει μερικους, θελει ομως να διωξει και τα αμαξια που της εχουν μεινει..

                                            τον Αυγουστο πουλησε 77 159 (προφανως 1.75).. και μεχρι και τον αυγουστο ειχε πουλησει γυρω στις 400..αν πουλαγε περισσοτερες θα ηταν αλλιως τα πραγματα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 231
                                            • 232
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 768
                                            • 769
                                            • 233 / 769
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr