-
Ο χρήστης IOANNIS ZOIS έγραψε:
Άσχετο ίσως αλλά εκνευριστικό: Επειδή το αυτοκίνητο έχει σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών είναι δύσκολο στην νεο-ελλάδα να βρεις βενζινάδικα με συσκευές πίεσης ελαστικών με **σωστές ενδείξεις. **Κατέληξα ακόμη και για έναν απλό έλεγχο πίεσης ελαστικών να πηγαίνω στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της ΠΛΑΜΑΡ...Εγώ έχω μια τρόμπα ποδιού σαν την παρακάτω και κάνω στο σπίτι μου (με κρύα λάστιχα) τη δουλειά μου μια χαρά... Αν δείχνει σωστές πιέσεις όμως, δεν το γνωρίζω (απλά το ελπίζω ...) !!
-
Είχα πει πριν μέρες για το προβληματάκι που έχω με τη βαλβίδα όπισθεν. Στη Ρενω μου είχαν πει τιμή 50 ευρώ. Ρώτησα και σε 2 έμπορους ανταλλακτικών. Ο ένας μου είπε τιμή 62 ευρώ + ΦΠΑ και ο άλλος μου ανακολίνωσε ότι κοστίζει 27 ευρώ τιμή net. Είχα δίκιο που τρελάθηκα με τα 50 ευρώ? Με 27 έκανα τη δουλειά μου.
(Υπάρχει βέβαια ένα θεματάκι αξιοπιστίας, αντοχής δλδ της βαλβίδας που πήρα. Θα δείξει!!! )
-
Σε λίγο καιρό θα ειναι έτοιμο και το νεο διπλο-συμπλεκτο κιβώτιο της RENAULT!
Κάλιο αργά ...παρά αργότερα!
-
Πρεπει να αλλαξουν ομως αυτον τον ασχημο λεβιε με αυτο το ασχημο και κακης ποιοτητας 'αλουμινιο'...Ειχα μπει σε μια laguna coupe και αυτος ο λεβιες και το αλουμινιο χαλαγανε ολη την εικονα του αυτοκινητου.
-
Ξέρουμε αν θα είναι 6τάχυτο ή 7τάχυτο; Προβλέπω μεγάλη κοντρα: Megane Coupe 1.4 TCe DCT vs Scirocco 1.4 TSi DSG...
-
Νομίζω 6τάχυτο αλλά αυτό με επιφύλαξη!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Νομίζω 6τάχυτο αλλά αυτό με επιφύλαξη!'Renault has developed a new, six-speed, automatic dual-clutch transmission (DCT) ... '
http://www.renault.com/en/Innovation/stars-mecaniques/pages/transmission-dct.aspx -
Κι άλλο πρόβλημα.
Τον τελευταίο καιρό το αμάξι μου κάνει 'αταξίες' όταν πάω να το βάλω μπροστά. Πατάω το κουμπί και πέρνει αλλά μίζα γυρίζει χαρακτηριστικά περισότερο απο ότι συνηθως. Χθες δεν έπερνε καθόλου παρόλο που το άφησα για τουλάχιστον 5-10 δευτερόλεπτα. Αναγκάστηκα να πατήσω το 'στόπ' και να ξαναπατήσω οπότε και πήρε με την πρώτη κανονικά χωρίς καθυστέρηση. Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να βρω αν το κάνει σε συγκεκριμένες ώρες - αν είναι κρύα η μηχανη κλπ.
Έχω επίσης παρατηρήσει ότι ότι έχει αρχίσει η φθορά του συμπλέκτη. Νομίζω ότι οι ταχύτητες πλέον αλλάζουν απειροελάχιστα πιο ψηλά. Μπορει να φταίει ο συμπλέκτης? Μίζα? Κάτι άλλο? Έχω 80000χλμ -
καλησπερα παιδια.ο αδερφος μου προσφατα αγορασε
το megane 1.4 16V μοντελο '99 (μεταχειρισμενο 5θυρο) Μκ Ι μαλλον.
θα ηθελα να ρωτησω τα εξης:- το αυτοκινητο εχει το μαμισιο ραδιοκασσετοφωνο (με τη χωνευτη προσοψη)
και θελει να βαλει ραδιο cd του εμποριου.Αν αφαιρεσει το παλιο, λογω προσοψης
θα μεινει μεγαλο κενο.Μπαινει καποια ειδικη προσοψη που θα καλυπτει το κενο με το καινουργιο,
'η καποιου αλλου ειδους πατεντα για να μην φαινεται ασχημο? Τι θα γινει με τον υπαρχοντα τηλεχειρισμο στο τιμονι και την οθονη αναγνωσης? Θα απενεργοποιηθουν?
Εχετε να μου προτεινετε καπου να το παει? Στη renault του ειπαν για ενα ειδικο πλαισιο που μπαινει
αν αγορασει μη εργοστασιακο cdplayer γιαυτο το κενο, αλλα μπορει και να μην το βρει λογω παλαιοτητας του αυτοκινητου.
-Το αυτοκινητο ειναι σε τελεια κατασταση αλλα θα ηθελα να μαθω τι βλαβες παρουσιαζει κτλπ.
-Υπαρχει κανα site που μπορει να βρει πληροφοριες για το συγκεκριμενο Megane?Τι ιππους βγαζει (μαλλον 98) κτλπ???
Σας ευχαριστω
- το αυτοκινητο εχει το μαμισιο ραδιοκασσετοφωνο (με τη χωνευτη προσοψη)
-
Υπάρχει μια εργοστασιακή βάση που δημιουργεί ορθογώνιο στις διαστάσεις των ηχοσυστημάτων εμπορίου. Επειδή το είχα κοιτάξει για Megane I που υπάρχει στην οικογένεια παλιότερα, νομίζω ότι είναι πολύ φθηνή. Βέβαια δεν γνωρίζω αν υπάρχει διαθεσιμότητα ή αν πρέπει να ψάξει σε ανταλλακτικάδικα. Επίσης για το συγχρονισμό με το τηλεχειρισμό δεν συγχρονίζουν όλα τα ηχοσυστήματα και από εκεί και πέρα βασίζεται στις γνώσεις και τη διάθεση του μαγαζιού που θα περάσει το ηχοσύστημα.
Εμεις σε Megane I στην οικογένεια που έχουμε 13 χρόνια δεν έχει ζητήσει τπτ παραπάνω από τα service του. Και γενικά δεν είχε ιδιαίτερα προβλήματα. Περισσότερα μπορεί να βρει στο GreekRenaultClub: http://www.greekrenaultclub.gr
-
επειδή το χω ψαξει λιγο το θέμα για laguna είχα βρει ακριβως τι χρειαζεται αλλα ειχα καταληξει οτι δεν πολυσυμφερει. Απ οτι θυμαμαι τα sony ηχοσυστηματα μ εναν ανταπτορα αξιοποιουν και την οθονη και το χειριστηριο. Το κοστος είναι περιπου στα 300 euros...100euros το rcd και 200 ο ανταπτορας έχω την εντυπωση. Να κρατησεις το χειριστηριο μονο είναι πιο εύκολο νομίζω.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Δεν την είχαν κάνει 3ετή για όλα τα μοντέλα. Μόνο Laguna III σε όλες τις εκδόσεις και Koleos είχαν και έχουν 3ετή.Πάντως κάποιο χρήστες είχαν αναφέρει ότι με μικρή επιβάρυνση δίνει επέκταση σε 5ετή. Αν κάποιος ξέρει ακριβή ποσά ας αναφέρει.
Έτυχε να ρωτήσω τις προάλλες σε αντιπρόσωπο, σχετικά με το νέο Megane hatch και μου είπε + 440 ευρώ εφάπαξ για την επέκταση από 2 σε 5 χρόνια. Η οποία παρεμπιπτόντως καλύπτει τα πάντα!
-
Τράκαρε η γυναίκα το αμάξι!!! Πήρε μια στροφή κλειστά και ερχόταν άλλο αμάξι απο το αντίθετο ρεύμα. Θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερο αλλά ευτυχω΄ς μονο υλικές ζημιές και ένα ψιλοσόκ. Δεν χτύπησε κανείς αλλά χρειάζομαι μία πόρτα οδηγού. Ξέρει κανείς πόσο πουλιούνται γνήσιες ή μετάχειρες? Υπάρχει ενδεχόμενο να χρειαστεί και η πίσω πόρτα αλλαγη. Το αμάξι κλειδώνει και ξεκλειδώνει με τη κάρτα, άρα δεν έχει πειραχτει κάτι απο το σύστημα. Το παράθυρο του οδηγού ήταν κατεβασμένο κατα τη διάρκεια και δεν φαίνεται, αν και δεν πρέπει να έχει σπάσει. Το γεγονός ότι δεν λειτουργει μάλλον ωφείλεται στο μεγάλο βαθούλωμα της πόρτας που το έχει φρακάρει. Σίγουρα θέλω μια πόρτα οδηγού πάντως χωρίς μηχανισμούς και κλειδαριές. Η πίσω πόρτα έχει χτυπηθεί χαμηλα αριστερα, ίσως τη γλυτώσει. Όποιος μπορει να δώσει πληροφορίες ευπρόσδεκτες.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Υπάρχει μια εργοστασιακή βάση που δημιουργεί ορθογώνιο στις διαστάσεις των ηχοσυστημάτων εμπορίου. Επειδή το είχα κοιτάξει για Megane I που υπάρχει στην οικογένεια παλιότερα, νομίζω ότι είναι πολύ φθηνή. Βέβαια δεν γνωρίζω αν υπάρχει διαθεσιμότητα ή αν πρέπει να ψάξει σε ανταλλακτικάδικα. Επίσης για το συγχρονισμό με το τηλεχειρισμό δεν συγχρονίζουν όλα τα ηχοσυστήματα και από εκεί και πέρα βασίζεται στις γνώσεις και τη διάθεση του μαγαζιού που θα περάσει το ηχοσύστημα.Εμεις σε Megane I στην οικογένεια που έχουμε 13 χρόνια δεν έχει ζητήσει τπτ παραπάνω από τα service του. Και γενικά δεν είχε ιδιαίτερα προβλήματα. Περισσότερα μπορεί να βρει στο GreekRenaultClub: http://www.greekrenaultclub.gr
Υπάρχει και εκτός ανταλλακτικών RENAULT η βάση που λες. Το 2007 που ξέρω για το τότε MEGANE η RENAULT το πουλούσε 30 ευρώ ενώ το έβρισκες στα μαγαζιά που βάζουν ραδιοκασετόφωνα περίπου στα 10 ευρώ και ήταν το ίδιο πράγμα.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Τράκαρε η γυναίκα το αμάξι!!! Πήρε μια στροφή κλειστά και ερχόταν άλλο αμάξι απο το αντίθετο ρεύμα. Θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερο αλλά ευτυχω΄ς μονο υλικές ζημιές και ένα ψιλοσόκ. Δεν χτύπησε κανείς αλλά χρειάζομαι μία πόρτα οδηγού. Ξέρει κανείς πόσο πουλιούνται γνήσιες ή μετάχειρες? Υπάρχει ενδεχόμενο να χρειαστεί και η πίσω πόρτα αλλαγη. Το αμάξι κλειδώνει και ξεκλειδώνει με τη κάρτα, άρα δεν έχει πειραχτει κάτι απο το σύστημα. Το παράθυρο του οδηγού ήταν κατεβασμένο κατα τη διάρκεια και δεν φαίνεται, αν και δεν πρέπει να έχει σπάσει. Το γεγονός ότι δεν λειτουργει μάλλον ωφείλεται στο μεγάλο βαθούλωμα της πόρτας που το έχει φρακάρει. Σίγουρα θέλω μια πόρτα οδηγού πάντως χωρίς μηχανισμούς και κλειδαριές. Η πίσω πόρτα έχει χτυπηθεί χαμηλα αριστερα, ίσως τη γλυτώσει. Όποιος μπορει να δώσει πληροφορίες ευπρόσδεκτες.Τουλαχιστον δεν τραυματίστηκε κανεις.
-
ευτυχως δεν εγινε τιποτα .... τα αλλα λαμαρινες ειναι και φτιαχνονται
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Τράκαρε η γυναίκα το αμάξι!!! Πήρε μια στροφή κλειστά και ερχόταν άλλο αμάξι απο το αντίθετο ρεύμα. Θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερο αλλά ευτυχω΄ς μονο υλικές ζημιές και ένα ψιλοσόκ. Δεν χτύπησε κανείς αλλά χρειάζομαι μία πόρτα οδηγού. Ξέρει κανείς πόσο πουλιούνται γνήσιες ή μετάχειρες? Υπάρχει ενδεχόμενο να χρειαστεί και η πίσω πόρτα αλλαγη. Το αμάξι κλειδώνει και ξεκλειδώνει με τη κάρτα, άρα δεν έχει πειραχτει κάτι απο το σύστημα. Το παράθυρο του οδηγού ήταν κατεβασμένο κατα τη διάρκεια και δεν φαίνεται, αν και δεν πρέπει να έχει σπάσει. Το γεγονός ότι δεν λειτουργει μάλλον ωφείλεται στο μεγάλο βαθούλωμα της πόρτας που το έχει φρακάρει. Σίγουρα θέλω μια πόρτα οδηγού πάντως χωρίς μηχανισμούς και κλειδαριές. Η πίσω πόρτα έχει χτυπηθεί χαμηλα αριστερα, ίσως τη γλυτώσει. Όποιος μπορει να δώσει πληροφορίες ευπρόσδεκτες.Κακό πράγμα το τρακάρισμα ρε γαμώτο . Εγώ ακόμα και σήμερα όταν ακούω θόρυβο από τρακάρισμα το μυαλό μου πάει στα χρήματα που θα χρειαστούν. Όλοι λένε πρώτα η υγεία και η αρτιμέλεια αλλά όταν βγάζουν τα ωραία λεφτάκια τους από την τσέπη βλαστιμάνε την ώρα και την στιγμή.
Στην ουσία τώρα.
Αν και είμαι εκτός δουλειάς δύο χρόνια, θα σου πω ότι μια πόρτα κανούργια πρέπει να κάνει τώρα περίπου 300 ευρώ και φυσικά μιλάμε μόνο για την λαμαρίνα. Μεταχειρισμένη μπορεί να την βρεις και 100 ευρω και γνώμη μου είναι να πάρεις τέτοια. Μπορεί και να έχει φρακάρει το τζάμι όπως λές αλλά μπορεί να έχει σπάσει και ο γρύλος παραθύρου οπότε άλλα 300. Φυσικά μιλάμε για τιμές χωρίς εργασία (τοποθέτηση, Βάψιμο).Αν χρειαστείς και τζαμι περίπου κανα 120αρι θα έχει.
Θα προσπαθήσω να ψάξω κάποιες διευθύνσεις για μεταχειρισμένα RENAULT και θα σου στείλω πμ.
Μην πανικοβάλεσαι, όλα θα γίνουν. Σου το λέω εγώ που έχω τρακάρει ουκ ολίγες φορές. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Τράκαρε η γυναίκα το αμάξι!!!Σου έχω στείλει ήδη πμ. Αν υπάρχει πρόβλημα σφύρα να σου τα στείλω με mail.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Τράκαρε η γυναίκα το αμάξι!!!
Σου έχω στείλει ήδη πμ. Αν υπάρχει πρόβλημα σφύρα να σου τα στείλω με mail.
Θόδωρε το πήρα το μήνυμα και σε ευχαριστώ. Βρήκα πόρτα οδηγού απο τα μαγαζιά αυτα, αλλά ελάχιστα φθηνότερες απο εδω κάτω οπότε πήρα μια άμεσα και γλύτωσα το περίμενε να έρθει απο πάνω. 220 ευρώ μετάχειρη χωρίς το γρύλλο. Συνολικά η ζημιά θα μου πάει στα 670 ευρώ!!!
Εντελώς πληροφοριακά, η γνήσια πόρτα, χωρίς βαψίματα κλπ, κάνει 600 ευρώ ενω η μετάχειρη πάλι απο τη Renault μου την έδιναν 300 ευρώ.
Ελπίζω σε 2-3 μέρες να είναι έτοιμο το αμάξι. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Τράκαρε η γυναίκα το αμάξι!!!
Σου έχω στείλει ήδη πμ. Αν υπάρχει πρόβλημα σφύρα να σου τα στείλω με mail.
Θόδωρε το πήρα το μήνυμα και σε ευχαριστώ. Βρήκα πόρτα οδηγού απο τα μαγαζιά αυτα, αλλά ελάχιστα φθηνότερες απο εδω κάτω οπότε πήρα μια άμεσα και γλύτωσα το περίμενε να έρθει απο πάνω. 220 ευρώ μετάχειρη χωρίς το γρύλλο. Συνολικά η ζημιά θα μου πάει στα 670 ευρώ!!!
Εντελώς πληροφοριακά, η γνήσια πόρτα, χωρίς βαψίματα κλπ, κάνει 600 ευρώ ενω η μετάχειρη πάλι απο τη Renault μου την έδιναν 300 ευρώ.
Ελπίζω σε 2-3 μέρες να είναι έτοιμο το αμάξι.Οπότε στη αντιπροσωπεία θα έβγαζαν και ένα κατοσταρικάκι και βάλε από την μεταχειρισμένη γιατί αυτοί αγοράζουν σε καλύτερες τιμές.
Όσο για τα 600, έχω να πω ότι αυτά να τα δουν αυτοί που έλεγαν ότι οι τιμές στα ανταλλακτικά RENAULT θα άλλαζαν στο πολύ φθηνότερο όταν θα έφευγε η MABA από την αντιπροσώπευση.
Αυτοί οι καινούργιοι είναι και χειρότεροι μου φαίνεται και στις τιμές, αλλά απ' ότι μαθαίνω (και από φίλους που δουλεύουν ακόμα στο δίκτυο )και από διαθεσιμότητα ανταλλακτικών.
RENAULT FORUM