-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Το air condition κάνει εξ'όρισμού αφύγρανση και βοηθάει πολύ στο ξεθόλωμα.
Μμμ ομολογώ δεν το κατάλαβα αυτό το 'εξ'ορισμού'.
Κάνει κάτι παραπάνω από το να στέλνει ζεστό αέρα στο παρμπριζ και να μειώνει έτσι (λόγω αύξησης θερμοκρασίας) τη σχετική υγρασία; Θέλω να πω, δεν έχει διάταξη αφύγρανσης... ή έχει; Αμφιβάλλω κι αν οι αυτόματοι κλιματισμού έχουν κάτι τέτοιο.Το νερο που τρεχει κατω απο το αμαξι οταν βαλεις ac ειναι η υγρασια που εχει η καμπινα.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Το air condition κάνει εξ'όρισμού αφύγρανση και βοηθάει πολύ στο ξεθόλωμα.
Μμμ ομολογώ δεν το κατάλαβα αυτό το 'εξ'ορισμού'.
Κάνει κάτι παραπάνω από το να στέλνει ζεστό αέρα στο παρμπριζ και να μειώνει έτσι (λόγω αύξησης θερμοκρασίας) τη σχετική υγρασία; Θέλω να πω, δεν έχει διάταξη αφύγρανσης... ή έχει; Αμφιβάλλω κι αν οι αυτόματοι κλιματισμού έχουν κάτι τέτοιο.Με πρόλαβε ο Μπίλλης ο Μοδεράτορας (πως λέμε ο Μπάμπης ο Σουγιάς ).
-
Ο χρήστης eker123 έγραψε:
Τέλος ξέρει κανείς αν υπάρχει περίπτωση να θα έρθουν νέα μοτέρ για το Πάντα μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2010 ,δεν θα με χάλαγε ο δικύλινδρος μουλτιαιρ με τα 90 άλογα
...αμφιβάλλω αν ο 0,9SGE φορεθεί ποτέ στο υπάρχον Panda ή θα λανσαριστεί απευθείας στο Panda III.Mέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2010 πάντως όχι.Η παραγωγή του κινητήρα έχει καθυστέρηση και θα ξεκινήσει μέσα στους πρώτους μήνες του 2010 (από Σεπτέμβρη του 09 που αρχικά προβλεπόταν).
Τα πρώτο μοντέλο που θα εξοπλιστεί με αυτόν είναι το 500 και στη συνέχεια θα περάσει σε όλα τα μοντέλα του Α και B segment του ομίλου,πλην της MiTo,αντικαθιστώντας τον 1,2 και 1,4 FIRE.Για το A segment θα υπάρχουν οι ακόλουθες εκδόσεις:
0,9 mair 65 CV
0,9 turbo mair 80CV
0,9 turbo mair 100CV
0,9 turbo mair metano 70-80CV
0,9 mair metano 55CVΓια το B segment δεν θα υπάρχουν ατμοσφαιρικές εκδόσεις αλλά μόνο turbo,για να εξασφαλίζεται μεγαλύτερη ροπή.
0,9 turbo mair 70CV
0,9 turbo mair 105CV -
metano τι παει να πει;
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
metano τι παει να πει;μεθάνιο
-
Ευχαριστώ Άλμπα για την** Risposta tempestiva**..Κάποια φεγγάρια πριν ζούσα στη πόλη που έχεις στο Αβαταρ, λίγα χιλιόμετρα μακριά από το κεντρικό εργοστάσιο της Φίατ στο C.so Unione Sovietica, ακριβώς απέναντι από το Ospedalle Mauriziano .Αλήθεια δουλεύεις στο Τορίνο??
-
Ο χρήστης eker123 έγραψε:
Ευχαριστώ Άλμπα για την** Risposta tempestiva**..Κάποια φεγγάρια πριν ζούσα στη πόλη που έχεις στο Αβαταρ, λίγα χιλιόμετρα μακριά από το κεντρικό εργοστάσιο της Φίατ στο C.so Unione Sovietica, ακριβώς απέναντι από το Ospedalle Mauriziano .Αλήθεια δουλεύεις στο Τορίνο??Δεν εργάζομαι στο Torino..αλλά γνωρίζω καλά την πόλη και την περιοχή που λες.Είδα ότι είσαι γιατρός.Nα υποθέσω ότι έπαιρνες ειδικότητα στο Umberto I;Τώρα Milano (citta di merda);Mετά τη διαμονή στην Crocetta....ελπίζω να μην κακοπερνάς εκεί που είσαι
-
Καλησπέρα παιδια!Είμαι καινούριος στο Forum και εχω να θεσω την εξης ερωτηση.Μέτα απο μακροχρονια αναζητηση στην αγορα και μεγαλο αριθμο test drive αναζητηση forum και ερωτησεων κατεληξα στο οτι το GP 1.4 t-jet ειναι η καλυτερη επιλογη για τα χρηματα που εχω στην διαθεση μου(αφου το test drive με αφησε με το στομα ανοιχτο).Η ερώτηση μου ειναι, να το κλεισω τωρα και να εχω στανταρ την εκπτωση των 2000 ευρω ή να περιμενω το facelift με ρισκο να πληρωσω περισσοτερα.Απ'οτι ειδα οι αλλαγες στο εξωτερικο δεν ηταν και οτι καλυτερο(για να το θεσω ομαλα..) αλλα μου αρεσε αρκετα το εσωτερικο του,ξερει κανεις ποτε θα κυκλοφορησει στην αγορα?.Εχω προθεσμια εως τις 30/09 να αποφασισω.Δωστε μου τα φωτα σας.Ευχαριστω και sorry αν σας κουρασα.
-
Ο χρήστης Constantine952 έγραψε:
Καλησπέρα παιδια!Είμαι καινούριος στο Forum και εχω να θεσω την εξης ερωτηση.Μέτα απο μακροχρονια αναζητηση στην αγορα και μεγαλο αριθμο test drive αναζητηση forum και ερωτησεων κατεληξα στο οτι το GP 1.4 t-jet ειναι η καλυτερη επιλογη για τα χρηματα που εχω στην διαθεση μου(αφου το test drive με αφησε με το στομα ανοιχτο).Η ερώτηση μου ειναι, να το κλεισω τωρα και να εχω στανταρ την εκπτωση των 2000 ευρω ή να περιμενω το facelift με ρισκο να πληρωσω περισσοτερα.Απ'οτι ειδα οι αλλαγες στο εξωτερικο δεν ηταν και οτι καλυτερο(για να το θεσω ομαλα..) αλλα μου αρεσε αρκετα το εσωτερικο του,ξερει κανεις ποτε θα κυκλοφορησει στην αγορα?.Εχω προθεσμια εως τις 30/09 να αποφασισω.Δωστε μου τα φωτα σας.Ευχαριστω και sorry αν σας κουρασα.Να σου πω την αληθεια... και ρεαλιστικα βλεποντας το θεμα... χλωμο να κοψει τις επιδοτησεις! Οσο υπαρχει ο ανταγωνισμος που επισης πουλα με γεναιες εκπτωσεις θα ηταν κομματακι αυτοκτονια να τις κοψουν και αυτοι. Το πιθανοτερο που υποψιαζομαι πως θα συμβει ειναι η τιμη επιδοτησης να παραμεινει ιδια, και να δουμε καποια αυξηση στην εργοστασιακη τιμη της ταξης των 200-300€ ελεω MultiAir.
Γενικως ειναι δύσκολο να αγνοηθουν οι Mair... αλλωστε είναι super duper technology , και επίσης είναι θεμιτή η βελτίωση της εικόνας απο μέσα. Εξωτερικά αν προσέξεις τα χρώματα που θα πάρεις, ζαντούλες κλπ... μπορείς να πετύχεις ενα καλό αποτέλεσμα που να αναδυκνύει θετικά το Facelift.
Αν κρατιέσε... καθυστέρησε το!
-
Ο χρήστης Constantine952 έγραψε:
Καλησπέρα παιδια!Είμαι καινούριος στο Forum και εχω να θεσω την εξης ερωτηση.Μέτα απο μακροχρονια αναζητηση στην αγορα και μεγαλο αριθμο test drive αναζητηση forum και ερωτησεων κατεληξα στο οτι το GP 1.4 t-jet ειναι η καλυτερη επιλογη για τα χρηματα που εχω στην διαθεση μου(αφου το test drive με αφησε με το στομα ανοιχτο).Η ερώτηση μου ειναι, να το κλεισω τωρα και να εχω στανταρ την εκπτωση των 2000 ευρω ή να περιμενω το facelift με ρισκο να πληρωσω περισσοτερα.Απ'οτι ειδα οι αλλαγες στο εξωτερικο δεν ηταν και οτι καλυτερο(για να το θεσω ομαλα..) αλλα μου αρεσε αρκετα το εσωτερικο του,ξερει κανεις ποτε θα κυκλοφορησει στην αγορα?.Εχω προθεσμια εως τις 30/09 να αποφασισω.Δωστε μου τα φωτα σας.Ευχαριστω και sorry αν σας κουρασα.Νομίζω η έκπτωση έχει αυξηθεί και έχει πάει πάνω από 3Κ ευρώ.
-
Αυτό πρέπει να είναι μαζί με την απόσυρση
-
Ο χρήστης grig82 έγραψε:
Αυτό πρέπει να είναι μαζί με την απόσυρσηΔεν εχει καμια σχεση με αυτην! Απλα τα 3κ αναφερονται σε ετοιομοπαραδοτα ταξινομημενα με τα μειωμενα τελη! Διαφορετικα 1940€...
-
Τελικα δεν ειναι ασχημο το facelift οπως πιστευα αρχικα...μαλλον θα περιμενω!
-
Ξεκινά τον επόμενο μήνα το στήσιμο των γραμμών συναρμολόγησης,στο εργοστάσιο του Kragujevac της Σερβίας,για την παραγωγή του νέου low cost (Uno)αυτοκινήτου της Fiat.Η έναρξη της παραγωγής αναμένεται στις αρχές του 2010,ενώ τo αυτοκίνητο θα παράγεται και στις εγκαταστάσεις της Fiat Automoveis στη Βραζιλία,για τη λατινοαμερικάνικη αγορά.
http://www.noticiasautomotivas.com.br/i ... -betim.jpg
To Topolino προς το παρόν παραμένει stand buy.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ξεκινά τον επόμενο μήνα το στήσιμο των γραμμών συναρμολόγησης,στο εργοστάσιο του Kragujevac της Σερβίας,για την παραγωγή του νέου low cost (Uno)αυτοκινήτου της Fiat.Η έναρξη της παραγωγής αναμένεται στις αρχές του 2010,ενώ τo αυτοκίνητο θα παράγεται και στις εγκαταστάσεις της Fiat Automoveis στη Βραζιλία,για τη λατινοαμερικάνικη αγορά.http://www.noticiasautomotivas.com.br/i ... -betim.jpg
To Topolino προς το παρόν παραμένει stand buy.
το Topolino θα ναι fashion item η πιο πολυ low cost αυτοκινητο???
το uno θα ναι στην ουσια το ''παλιο-σημερινο'' panda???
με τι κινητερες προβλέπονται?
http://indianautosblog.com/2009/05/fiats-brand-new-uno-coming-this-december-spy-shots-rendering -
To Topolino είναι ένα αυτοκίνητο που δεν θα κοστίζει περισσότερο από 8.000 ευρώ.Fashion item δεν θα είναι...αλλά ούτε low cost (δηλ.δεν εντάσσεται ως προϊόν στην αντι - Dacia φιλοσοφία του Uno).Η ενάρξη της παραγωγής του δεν έχει πάρει ακόμα πράσινο φως.
Το Compact -B (Uno) δεν είναι το σημερινό Panda II.Bασίζεται στο επιμηκυμένο πάτωμα του 500 (Micro),σαν διαστάσεις (περίπου3,85cm) θα καλύπτει το κενό της γκάμας μεταξύ Panda και GPunto,που σήμερα συμπληρώνεται απο το αειθαλές Punto classic, θα φοράει τον 0,9SGE mair (από 65-80CV) και τον 1,3Mjet.Εμφανισιακά βραζιλιάνικη και σέρβικη έκδοση θα διαφέρουν.
-
το uno στην ελλαδα ποτε να το περιμενουμε?????
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
το uno στην ελλαδα ποτε να το περιμενουμε?????Μα σε παρακαλώ τώρα....η Ελλάδα είναι προηγμένη οικονομικά και αυτοκινητιστικά αγορά.Με low cost αυτοκίνητα θα ασχοληθεί τώρα;Έχεις δει πολλά sandero να κάνουν καριέρα στην Ελλάδα;
Στην πραγματικότητα δεν θα μου προξενούσε καμία εντύπωση αν δεν εισαχθεί καν από τον εγχώριο αντιπρόσωπο. -
ε μα .... πληρωνουμε δεν πληρωνουμε το νοίκι μας εμεις οι ελληνες τα σπορ , αγωνιαρικα και πολυτελη αυτοκινητα μας μαραναν ...υπαρχουν πολοι κρετινοι.αστο
παντως αν το καλοσκεφτουμε σαν αυτοκινητο πρεπει να ναι πολυ καλο...
δηλ θα εχει ενα συγχρονο πατωμα (πατωμα απο 500)που ολοι ξερουμε και απο το ka και απο το 500 πως ειναι πολυ δεμενο και πολυ ''δουλεμενο''
και οτι πιο σύγχρονο υπαρχει απο την fiat στους μικρους κινητηρες...
δεν ειναι καθολου κακη αγορα..... και εγω σ λεω με 10,000 € η πιο πλουσια εκδοση με 0,9 λιτρα και 80 αλογα....
θα ηταν πολυ σοβαρη προταση
θα ταν υποψήφιο για την δουλεια μου .... -
Εγώ θέλω να ξαναβγάλουν αυτό:
με τον T-jet....
Γίνεται;;;
FIAT FORUM