-
Ο χρήστης Alex7 έγραψε:
diladi ti thelete na mas peite re paidia...oti o 122ps einai kaliteros apo ton 160ps...?afise tin odigisi mesa stin poli..!egw dn menw athina...alla kai na emena dn tha me epireaze i katanalwsi.giati loipon na parw ton 122ps kai oxi me ta 160ps?ti simainei einai pio poiotiki i leitourgia tou?otan lete dn yparxei diafora stis epidoseis ti ennoeitai??40ps parapanw exei...dn yparxei diafora?dn tin niwtheis tin diafora?pws ginete na protimisei kapoios ta 122ps k oxi ta 160ps(an dn einai xrimatiko to thema)?Ελα ρε συ εννοειται οτι σε επιδοσεις ειναι ανωτερος ο 160 τωρα για χαρακτηριστικα λειτουργιας και τετοια δε γνωριζω,εμενα μου φαινεται αηδιαστικα γραμμικος ο 160,φοβερο μοτερ.
-
Ο χρήστης Alex7 έγραψε:
diladi ti thelete na mas peite re paidia...oti o 122ps einai kaliteros apo ton 160ps...?afise tin odigisi mesa stin poli..!egw dn menw athina...alla kai na emena dn tha me epireaze i katanalwsi.giati loipon na parw ton 122ps kai oxi me ta 160ps?ti simainei einai pio poiotiki i leitourgia tou?otan lete dn yparxei diafora stis epidoseis ti ennoeitai??40ps parapanw exei...dn yparxei diafora?dn tin niwtheis tin diafora?pws ginete na protimisei kapoios ta 122ps k oxi ta 160ps(an dn einai xrimatiko to thema)?Για εντός πόλης λέμε!
Πιο ποιοτική λειτουργία σημαίνει μικρότερο lag στις μεσαίες στροφές=αμεσότερη απόκριση του γκαζιού, μικρότερη κατανάλωση, καλύτερη ψύξη σε συνθήκες πόλης (υγρόψυκτο intercooler), λιγότερο τραχιά λειτουργία (στον 140/150/160/170/180 καμιά φορά αισθάνεσαι/ακούς την εμπλοκή του κομπρέσσορα μέσω του μαγνητικού μηχανισμού σύμπλεξης όταν αφήσεις και ξαναπατήσεις γκάζι με λίγες στροφές - ακούγεται ένα 'τακ').
Σαφώς ο 160 είναι πιο δυνατός κινητήρας και με πολύ καλύτερες απόλυτες επιδόσεις, αλλά μέσα σε πόλη και μέχρι 4000 στροφές δεν μπορείς να διαπιστώσεις ουσιαστική διαφορά δύναμης. Εκτός αν ξεκινάς από φανάρι σε φανάρι με ρυθμούς 0-100. -
βασικα να ξεκινησω με το να σε παρακαλεσω να σταματησεις να γραφεις με λατινικους χαρακτηρες..
δευτερον υπαρχουν πολλοι που δεν ενδιαφερονται για αλογα..σε πληροφορω οτι η διαφορα σε ιπποδυναμη ειναι μεγαλη,αλλα κ τα 20 κιλα ροπης που εχει ο 122,ειναι μια χαρα για σβελτες μετακινησεις!γιατι λοιπον καποιος ο οποιος δεν εχει σκοπο να τρεχει σαν τρελος να ξοδεψει παραπανω χρηματα για τον 160,αφου δεν θα τα χρειαζεται ουσιαστικα?αυτος που ζηταει επιδοσεις θα κινηθει υπερ του 160,αυτος που κοιταει ομοιογενεια,ισως να βρισκεται στο μεταιχμιο.αυτος που ζηταει οικονομια θα παει στον 122.παντως ο 122 ειναι πολυ δυνατοτερος απο οσο νομιζουν καποιοι.μη ξεχναμε αυτα τα ρημαδια τα 20 κγ ροπης.ειναι αρκετα!
κ καταληγω λεγοντας πως δεν νομιζω να ειπε κανεις οτι δεν υπαρχει διαφορα στις επιδοσεις..γιατι υπαρχει ξεκαθαρη,απλως δεν ειναι τεραστια. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
μη ξεχναμε αυτα τα ρημαδια τα 20 κγ ροπης.ειναι αρκετα!προφανώς
μην ξεχνάμε ότι ~20kg ροπής βγάζει ένας καλός δίλιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας για όσους ξεχνάνε τς εποχές προ-turbo
(αλλά και γι'αυτούς που πρέπει να τα γυρίζουμε όλα σε κυβικά για να καταλάβουν τι παίζει, αφού ακούνε 'όλοι' 1400 κυβικά και φαντάζονται ότι 'οκ...άντε να είναι λίγο σβέλτο' ). -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
μη ξεχναμε αυτα τα ρημαδια τα 20 κγ ροπης.ειναι αρκετα!
προφανώς
μην ξεχνάμε ότι ~20kg ροπής βγάζει ένας καλός δίλιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας για όσους ξεχνάνε τς εποχές προ-turbo
(αλλά και γι'αυτούς που πρέπει να τα γυρίζουμε όλα σε κυβικά για να καταλάβουν τι παίζει, αφού ακούνε 'όλοι' 1400 κυβικά και φαντάζονται ότι 'οκ...άντε να είναι λίγο σβέλτο' ).Άσε ρε φίλε είδα κι έπαθα πρόσφατα να εξηγήσω σε έναν τύπο ότι το 1.4Τ είναι πιο γρήγορο από 1.6 και 1.8 ατμόσφαιρα. Δεν είμαι και σίγουρος ότι πείστηκε τελικά, επέμενε ότι 1400κυβικά είναι πάρα πολύ λίγα για αμάξι που κάνει ταξίδια και ότι αφού η τελική του 1.4Τ είναι ίδια με του 1.6, το αμάξι δεν μπορεί να είναι πιο γρήγορο από ατμοσφαιρικό 1.600άρι
Δεν έλεγε να νιώσει τι σημαίνει ροπή και ότι την ίδια τελική την πιάνει πιο γρήγορα το 1.4Τ... έλεγε ότι δεν έχουν σημασία αυτά γιατί αυτός πιάνει 200 και το πάει σταθερά στην εθνική άρα το τούρμπο δεν ωφελεί σε τίποτα και ότι το βάζουν για να έχει το 1.400άρι τελική σαν 1.600άρι... ο τύπος κοιτούσε μόνο τελική ταχύτητα για να κρίνει πόσο γρήγορο είναι ένα αμάξι, τπτ άλλο -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
δεν έχουν σημασία αυτά γιατί αυτός πιάνει 200 και το πάει σταθερά στην εθνική άρα το τούρμπο δεν ωφελεί σε τίποτατο ότι με τον 1600άρης θα έχεις φτάσει στην τρίπολη (ξεκινώντας από Αθήνα) για να πιάσεις την τελική και άρα μάλλον θα επιταχύνει συνέχεια, δεν τον νοιάζει έτσι?
Πες του μόνο μη βρει κανένα scirocco tsi στο δρόμο και τον διαψεύσει... (τα οποία πάνε πολύ καλύτερα και ατμοσφαιρικά 1800άρια κι ας είναι 1400cc ο κινητήρας τους )
Ορισμένες φορές με αυτά που διαβάζω (πχ σαν αυτά του γνωστού σου που είναι κολλημένος στα κυβικά), πραγματικά απορώ γιατί υπάρχουν περιοδικά αυτοκινήτου και δεν 'βγάζουν' απλώς πίνακες με τυποποιημένα νούμερα όπως τιμή-κυβικά-τελική και τέλος.Χρειάζεσαι κάτι άλλο εσύ?
-
Kαβουρα εχεις πετυχει εσυ κανενα στο δρομο?(Σιροκκο 160).Δες λιγο τι εχω γραψει στο σιροκκο-τοπικ.
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Kαβουρα εχεις πετυχει εσυ κανενα στο δρομο?(Σιροκκο 160).έχω πετύχει αλλά ως τώρα όλοι φλωριεύουν όταν έρχομαι από πίσω τους ή σταματάμε δίπλα-δίπλα στο φανάρι, ενώ πριν φαίνονταν να ψήνονται ελαφρώς και ότι το 'πάταγαν'...δεν ξέρω γιατί.
Το μόνο συμπέρασμα (που έβγαλε κάποιος φίλος) είναι ότι το αμάξι το μπερδεύουν με το S3 και κάθονται στα αυγά τους.Δες λιγο τι εχω γραψει στο σιροκκο-τοπικ.
Αν αναφέρεσαι στον άτυπο καφέ για σήμερα (αν κατάλαβα καλά είναι για σήμερα?), εγώ είμαι μέσα αλλά να είναι ελαφρώς αργά (21:30 με 22:00 ας πούμε) γιατί έχω να πάρω κάποιον από το αεροδρόμιο πιο πριν.
-
Μου έχουν κολλήσει πολλοί. Αλλά τους έμεινε η όρεξη...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μου έχουν κολλήσει πολλοί. Αλλά τους έμεινε η όρεξη...εσύ είσαι 'φτιαγμένος'...δεν πιάνεσαι.
Θα ήθελα πάντως να πετύχω έναν Σιροκκάκια να κάνουμε κανα άνοιγμα να δούμε τι παίζει έτσι από απορία περισσότερο.
-
Σε στροφές το Scirocco, αν ο οδηγός δεν είναι κουλός, είναι πιο γρήγορο αλλά σε ευθεία μάλλον τον τσαγιάζεις λίγο.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μου έχουν κολλήσει πολλοί. Αλλά τους έμεινε η όρεξη...
εσύ είσαι 'φτιαγμένος'...δεν πιάνεσαι.
Θα ήθελα πάντως να πετύχω έναν Σιροκκάκια να κάνουμε κανα άνοιγμα να δούμε τι παίζει έτσι από απορία περισσότερο.
έχε κατά νου ότι ο 1.8 σου δεν είναι τα ονομαστικά 160. Στο κλαμπ έχουν κάνει δυναμομετρήσεις μαμά 1800αριών και όλες βγάζουν από 172 εώς 175 άλογα.
-
Και τα Sciroccα στα δυναμόμετρα 170-173 παίζουν οπότε τη διαφορά την κάνει η ροπή και το εύρος που κρατάνε την μέγιστη ιπποδύναμη.
Πιστεύω, θεωρητικά, λόγω μεγαλύτερης ροπής ο 1.8ΤSI θα κρατάει για περισσότερες στροφές τη μέγιστη ιπποδύναμη και θα είναι δυνατότερος. -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Σε στροφές το Scirocco, αν ο οδηγός δεν είναι κουλός, είναι πιο γρήγορο αλλά σε ευθεία μάλλον τον τσαγιάζεις λίγο.Αν και τα νούμερα δεν είναι πολύ ρεαλιστικά, αυτό δείχνει και αυτό το site (που έχει παραθέσει κάποιος άλλος σε άλλο topic):
http://fastestlaps.com/index.php?page_i ... 881eb1b253Τον τρώω στις ευθείες και 'τον τρώω' (:lol: ) στις στροφές (βλέπε γύρω χρόνου 1:47:01 για το Scirocco και 1:52:00 για το Α3).
Elteo, όσο για τις διαφορές στο δρόμο, μάλλον πρέπει να παίζει αυτό που λέει ο Neos (ότι δηλαδή ο 1.8ΤFSI κρατάει πιο πολύ τη ροπή σε υψηλές τιμές )
-
εδω λενε οτι το σιροκο(1.4-2.0λτ) ειναι καλυτερο απο σ3 στις στροφες,λετε να μενει πισω απο το απλο α3?
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
εδω λενε οτι το σιροκο(1.4-2.0λτ) ειναι καλυτερο απο σ3 στις στροφες,λετε να μενει πισω απο το απλο α3?Μια μπουρδα ειπε ενας με 5 ποστ στο σιροκκοκλαμπ και το καναμε σημαια...κανενας δεν τον πιστεψε ουτε εκει οποτε μη δινουμε εκταση
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μου έχουν κολλήσει πολλοί. Αλλά τους έμεινε η όρεξη...
εσύ είσαι 'φτιαγμένος'...δεν πιάνεσαι.
Θα ήθελα πάντως να πετύχω έναν Σιροκκάκια να κάνουμε κανα άνοιγμα να δούμε τι παίζει έτσι από απορία περισσότερο.
Κανονιζουμε καφεδακι και τα λεμε
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Κανονιζουμε καφεδακι και τα λεμε
Ο.Κ.
We'll be in touch. -
Σορρυ για τους λατινικούς χαρακτήρες...!ναι ρε παιδιά αλλα εγώ δν αναφερομαι σε χρηση εντος πολης(αποκλειστικα)....!εγω θα παρακαλουσα να διαβαζετε αν ειναι ευκολο πιο προσεκτικα για να μν λεμε οτι να ναι!εγω που δν μενω Αθήνα κ δν εχω προβλημα με κατανάλωση για ποιο λόγω να επιλέξω τα 122ps?δλδ με τα 160ps επειδι εχει αεροψηκτο intercooler τι σιμαινει οτι αν το παρω κ ειμαι σε κινηση στην πολη θα αντιμετωπισω καποιο προβλημα?εχει καποιο πλεονεκτιμα ο 122αρις απο τον 160αρι αν εξαιρεσουμε το θέμα της κατανάλωσης???
-
Ο χρήστης Alex7 έγραψε:
Σορρυ για τους λατινικούς χαρακτήρες...!ναι ρε παιδιά αλλα εγώ δν αναφερομαι σε χρηση εντος πολης(αποκλειστικα)....!εγω θα παρακαλουσα να διαβαζετε αν ειναι ευκολο πιο προσεκτικα για να μν λεμε οτι να ναι!εγω που δν μενω Αθήνα κ δν εχω προβλημα με κατανάλωση για ποιο λόγω να επιλέξω τα 122ps?δλδ με τα 160ps επειδι εχει αεροψηκτο intercooler τι σιμαινει οτι αν το παρω κ ειμαι σε κινηση στην πολη θα αντιμετωπισω καποιο προβλημα?εχει καποιο πλεονεκτιμα ο 122αρις απο τον 160αρι αν εξαιρεσουμε το θέμα της κατανάλωσης???Κανένα πρόβλημα δεν θα έχει. Πάρε το γρήγορο καλύτερα, η χρηματική διαφορά είναι μικρή και η διαφορά στις επιδόσεις μεγάλη.
VW Golf VI TSi 122ps VS Golf VI TSi 160ps