-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ωραίο το Golf R ε?Και ωραίο βιντεάκι...
Ωραιο πολυ κιολλας το Golf...Θα ειναι τετρακινητο ενω το σιροκο μπροστοκουνα?
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Ωραίο το Golf R ε?
Και ωραίο βιντεάκι...
Ωραιο πολυ κιολλας το Golf...Θα ειναι τετρακινητο ενω το σιροκο μπροστοκουνα?
Σωστό, με 4κίνηση νέας γενιάς (haldex), ενώ το Scirocco μπροστοκίνητο. Γιατί την έκαναν όμως αυτή τη χαζομάρα?
Τεχνικές λεπτομέρειες για τη νέα 4κίνηση:
'New all-wheel drive on the Golf R
As standard equipment, the Golf R transfers the TSI’s power to the road via the latest generation of Volkswagen’s 4Motion all-wheel drive system. Compared to the version implemented in the Golf R32, the system underwent significant advanced development. Above all, power transmission between the front and rear axles – especially the all-wheel differential that operates in an oil bath – exhibits clear advances compared to the previous generation. The most important one: Activation of the all-wheel differential no longer requires a difference in speeds between the front and rear axles.
That is because, different than on the previous generation, for the first time an electric pump is used to build pressure. The electric pump supplies oil to a hydraulic reservoir whose working pressure is 30 bar. A control module computes the ideal drive torque for the rear axle and controls, via a valve, how much oil pressure is applied to the working pistons of the multi-plate clutch. The contact pressure at the clutch plates rises in proportion to the desired torque at the rear axle. The amount of torque that is transferred can be varied continuously with the magnitude of the pressure applied to the clutch plates. Compared to the previous 4Motion generation, the system operates independent of slip, since the system’s working pressure is always available. When starting up and accelerating, this prevents spinning of the wheels at the front axle more effectively, since the control module regulates the torque distribution based on dynamic axle loads. In extreme cases, nearly 100 percent of the drive torque can be directed to the rear axle. This results in further gains in active safety and dynamic performance.'
Μπορεί κάποιος να μας πει τι διαφορές έχει με τον Haldex του S3?
-
Δν ξερω αν το σασι του σιροκο σηκωνει 4κινηση...Χαζομαρα παντως το σιροκο με 4κινηση θα μου αρεζε σαν ιδεα
-
Νικο τις διαφορες απο το 4MOTION της καταλαβα...απλα δν ξερω αν το S3 φοραει αναλογο συστημα με το 4MOTION
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Νικο τις διαφορες απο το 4MOTION της καταλαβα...απλα δν ξερω αν το S3 φοραει αναλογο συστημα με το 4MOTIONΤι διαφορές έχει δηλαδή με το 4 Motion?
To 4 Motion haldex δεν είχε?
(μη βαράτε...δεν έχω ιδέα)
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
To 4 Motion haldex δεν είχε?
(μη βαράτε...δεν έχω ιδέα)
ω ναι...το 4motion ήταν απλώς το quattro της VW.
(ακόμα και ίδιου ομίλου εταιρίες και χρησιμοποιούν άλλο όνομα για το ίδιο πράμα )
-
Tα VW με εγκαρσια τοποθετηση ειχαν haldex ενω αυτα με δια μηκη ειχαν torsen...
Οποτε για το γκολφ μιλαμε για haldex...Διαφοροποιειται πανω κατω η κατανομη σε κινηση μπρος πισω σε σχεση με το παλιο...
The most important one: Activation of the all-wheel differential no longer requires a difference in speeds between the front and rear axles.
Αυτο μου βαζει διαολια εμενα αν ειναι αυτο που νομιζω... -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
To 4 Motion haldex δεν είχε?
(μη βαράτε...δεν έχω ιδέα)
ω ναι...το 4motion ήταν απλώς το quattro της VW.
(ακόμα και ίδιου ομίλου εταιρίες και χρησιμοποιούν άλλο όνομα για το ίδιο πράμα )
Μπερδεύτηκα!
Πρακτικά μιλάμε για το ίδιο πράγμα, ίδιο σύστημα...αλλά άλλο όνομα, ή είναι άλλο σύστημα?
Δε κάνει παντηλίκια αυτό ε?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
To 4 Motion haldex δεν είχε?
(μη βαράτε...δεν έχω ιδέα)
ω ναι...το 4motion ήταν απλώς το quattro της VW.
(ακόμα και ίδιου ομίλου εταιρίες και χρησιμοποιούν άλλο όνομα για το ίδιο πράμα )
Μπερδεύτηκα!
Πρακτικά μιλάμε για το ίδιο πράγμα, ίδιο σύστημα...αλλά άλλο όνομα, ή είναι άλλο σύστημα?
Δε κάνει παντηλίκια αυτό ε?
Κανει αλλα οχι τοσο ομαλα και ωραια οσο με τορσεν
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Κανει αλλα οχι τοσο ομαλα και ωραια οσο με τορσεν
κάνει αλλά δεν είναι τόσο εντυπωσιακά και τόσο εύκολο να γίνουν (θα προσθέσω εγώ).
Νίκο (Nikos120i) είναι το ίδιο σύστημα (κάθε φορά) απλά η audi το ονομάζει quattro και η VW 4motion.
πχ στο Α4 το quattro (ως γνωστόν) έχει 3 διαφορικά και torsen.
Ε...στο passat το 4motion έχει το ίδιο σύστημα με το Α4, απλά αντί να το λένε quattro το λένε 4motion.To ίδιο και με το A3-Golf.και τα 2 φοράνε haldex.
Στο ένα ονομάζεται quattro (Α3-S3) και στο άλλο 4motion (Golf).Γενικά ρε παιδί μου...σε δουλειά να βρισκόμαστε να βρίσκουμε ονόματα για το ίδιο σύστημα τετρακίνηση που χρησιμοποιούν αμάξι του ίδιου group.
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
To 4 Motion haldex δεν είχε?
(μη βαράτε...δεν έχω ιδέα)
ω ναι...το 4motion ήταν απλώς το quattro της VW.
(ακόμα και ίδιου ομίλου εταιρίες και χρησιμοποιούν άλλο όνομα για το ίδιο πράμα )
Μπερδεύτηκα!
Πρακτικά μιλάμε για το ίδιο πράγμα, ίδιο σύστημα...αλλά άλλο όνομα, ή είναι άλλο σύστημα?
Δε κάνει παντηλίκια αυτό ε?
Κανει αλλα οχι τοσο ομαλα και ωραια οσο με τορσεν
κανει παντιλικια και θεαματικα παντιλικια, ομως δεν ειναι εξισου ομαλά με πισωκουνα. πρεπει να ξερεις τι κανεις αλλιως θα φας το πεζοδρομιο σου..
ανοιγει πολυ αποτομα η ουρα (μονο οταν εσυ το προκαλεις να εξηγουμαστε) κι οχι γλυκα οπως σε ενα Mx5
εγω προσωπικα εχω βρεθει πισω απο Ζ4 την ωρα που ανοιγε την ουρα της και επειδη με ειχε συνεπαρει αυτο το γεγονος προσπαθησα να ακολουθησω τις κινησεις του και την ανοιξα ακομα περισσοτερο αλλα γενικα το αποφευγω το σπορ γιατι δεν κρυβω οτι με φοβιζει..
παντως κωλους χωρις λογο εαν δε το θελησεις εσυ δεν πεταει μιας και η εμπλοκη του ειναι πιο ομαλη απο το 1ης γενιας haldex το οποιο τη πρωτη φορα που οδηγησα μου ανοιγε κωλους εκει που δεν ηθελα και γενικα με ειχε τρομοκρατησει..αν εχει haldex 4 τοτε θα ειναι πολυ καλυτερο..μιλαμε για πιο μονιμη εμπλοκη , περισσοτερη ροπη στον πισω αξονα..
το haldex 2 ειναι ηδη παρα πολυ καλο (σε αντιθεση με το 1) το 4 θα ειναι ακομα καλυτεροαυτο που αναρωτιεμαι ειναι αν θα χει το συστημα με το μπλοκε στον πισω αξονα που εχει το haldex 4 στα saab xwd
αν εχει και αυτο τοτε το αυτοκινητο θα τα σπαειτο τορσεν στα καινουρια audi ειναι κυριως πισωκινητο, κατι που δεν θα καταφερει το haldex οσο περναει πρωτα η ροπη απο τον εμπρος αξονα.μαλιστα καποιος ειχε γραψει οτι ειχε δει προσφατα s5 να εκκινει σε ευθεια και να πεταει κωλο (αυτο παιρνει ως εξτρα το μπλοκε στον πισω αξονα)
παντως και το καινουριο ακομα και αν δινει συνεχως ροπη πισω ακομα και με 5 χλμ/ω και παλι θα πρεπει να αισθανθει ολισθηση για να στειλει περισσοτερη πισω, οπως ολες οι 4κινησεις αλλωστε..
(πχ το gtr το οποιο επισης δεν εχει κεντρικο διαφορικο σε νορμαλ συνθηκες δινει 98% πισω, 2% μπροστα)ομως οι αισθητηρες πληροφορουν τοσο γρηγορα που και στο 2 ακομα δε χρειαζεται να κλεισει ολοκληρη περιστροφη η ροδα που χανει προσφυση για να στειλει ροπη πισω..
στην πραξη πολυ ελαχιστες φορες νιωθω σπιναρισματα μεχρι να νιωσω οτι με σπρωχνει πολυ και το πισω μερος.
αλλες εταιρειες οπως πορσε , λαμπο εχουν συνεκτικους συμπλεκτες οι οποιοι εχουν ενα υγρο το οποιο απο το σπιναρισμα των πισω τροχων θερμαινεται και στερεοποιειται , ετσι γινεται το αυτοκινητο απο πισωκουνα, 4κουνα
αλλα ακομα κι αυτο θα εγκαταλειφθει πιστευω για να ελεγχονται ολα ηλεκτρονικα , μιας και το να ελεγχονται μεσω εγκεφαλου μπορει ειναι και το πιο γρηγορο (πιο γρηγορο και απο torsen)
νομιζω οτι η επομενη carrera θα εχει πολυδισκο συμπλεκτη ηλεκτρονικα ελεγχομενο -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
κανει παντιλικια και θεαματικα παντιλικια, ομως δεν ειναι εξισου ομαλά με πισωκουνα. πρεπει να ξερεις τι κανεις αλλιως θα φας το πεζοδρομιο σου..
ανοιγει πολυ αποτομα η ουρα (μονο οταν εσυ το προκαλεις να εξηγουμαστε) κι οχι γλυκα οπως σε ενα Mx5
εγω προσωπικα εχω βρεθει πισω απο Ζ4 την ωρα που ανοιγε την ουρα της και επειδη με ειχε συνεπαρει αυτο το γεγονος προσπαθησα να ακολουθησω τις κινησεις του και την ανοιξα ακομα περισσοτερο αλλα γενικα το αποφευγω το σπορ γιατι δεν κρυβω οτι με φοβιζει..
παντως κωλους χωρις λογο εαν δε το θελησεις εσυ δεν πεταει μιας και η εμπλοκη του ειναι πιο ομαλη απο το 1ης γενιας haldex το οποιο τη πρωτη φορα που οδηγησα μου ανοιγε κωλους εκει που δεν ηθελα και γενικα με ειχε τρομοκρατησει..εσένα μη σου θίξουμε την (ψευτο )-4κίνησή σου...τστστς...
Απλά λέμε ότι δεν είναι τόσο εύκολο (όπως λες κι εσύ άλλωστε) και δεν γίνονται τόσο εντυπωσιακά όπως με το torsen ΚΑΙ δεν έρχονται τόσο ομαλά όπως στο torsen.
Σίγουρα (όπως είπες) δεν πετάει κώλο αν δεν το θες πολύ αλλά δεν είναι και άτσαλο όπως μπορεί κάποιος αφελής να συμπεράνει
Απλώς δεν είναι και... 'βούτυρο'ομως οι αισθητηρες πληροφορουν τοσο γρηγορα που και στο 2 ακομα δε χρειαζεται να κλεισει ολοκληρη περιστροφη η ροδα που χανει προσφυση για να στειλει ροπη πισω..
κάπου είχα διαβάσει ότι ο haldex 2 χρειάζεται μόλις 10 μοίρες επιπλέον περιστροφή των μπροστά τροχών (εντάξει...μου φαίνεται υπερβολικό σα νούμερο και γι'αυτό κρατάτε μία επιφύλαξη ) για να στείλει (επιπλέον) ροπή πίσω...
Ο haldex 1 ήθελε μία ολόκληρη περιστροφή των εμπρός τροχών για να 'ενεργοποιηθούν' και οι πίσω και γι'αυτό ήταν πιο άτσαλο το προηγούμενο S3 από το τωρινό (εκτός των άλλων αλλαγών που έγιναν φυσικά ανάμεσα στις 2 γενιές S3 ) -
ρε δεν ειναι θεμα θιξιματος εγω ξερω πολυ καλα τι κανει δε με νοιαζει τι σκεφτονται οι αλλοι και τι νομιζουν επειδη ετσι ακουσαν, απλα παραθετω την εμπειρια μου..
καμια φορα σου ειπα γινονονται σπιναρισματα , αλλα πολυ σπανια και μονο αν κατω εχει περιεργες συνθηκες οπως σκονη και παλι οχι παντα..σε βροχη και ολισθηρο οδοστρωμα ακομα και παγο αντιδρα αμεσα
το μονο αρνητικο που μπορει καποιος σκληροπυρηνε οδηγος να του προσαψει ειναι οτι η συμπεριφορα του αυτοκινητου παραμενει μπροστοκουνητη και αλλαζει σημαντικα σε σχεση με την εμπρος κινηση μονο οταν στριβεις με τα οσα (οχι σε χαλαρο ή ακομα και σβελτο στριψιμο)
εκει πρεπει να βρεις οπως εχουμε ξαναπει το κουραγιο και να πατησεις το γκαζι στο πατωμα και τοτε θα νιωσεις και τους πισω τροχους να μπαινουν δυναμικα στο παιχνιδι
αυτη ειναι η νεα κατασταση που πρεπει να μαθεις να αντιμετωπιζεις και οταν τη συνηθισεις και γινεις μαστερ τοτε καταλαβαινεις γιατι επιασαν τοπο τα λεφτα σου
διαφορερικα μπορεις να κλαιγεσαι και να μιλας για ψευτοτετρακινησηγια αυτο και δεν μου λενε τιποτα οι γνωμες ατομων που τα πηγαν απλα μια βολτα ή αυτων που εχουν ορεξη απλα να πουν τη κοτσανα τους..το αυτοκινητο θελει συνηθεια και καμποσα χλμ για να παει στα ορια του και οχι απλα γρηγορα που το παει και η κουτση μαρια οπως λενε τα περιοδικα..
σιγουρα ειναι απιστευτα φιλικο ακομα και για τον ασχετο ή ακομα και για κοπελα , ομως στο οριο θελει οδηγο με @@ τα οποια εγω ακομα δε θεωρω πως εχω και οχι επειδη εχει αλογα, αλλα γιατι θελει συγκεκριμενη αντιμετωπιση
(σιγουρα ενα δυνατο πισωκινητο ειναι πολυ πιο απαιτητικο, απλα κι αυτο δε στριβει μονο του, ελπιζω να εγινα κατανοητος ) -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Κανει αλλα οχι τοσο ομαλα και ωραια οσο με τορσεν
κάνει αλλά δεν είναι τόσο εντυπωσιακά και τόσο εύκολο να γίνουν (θα προσθέσω εγώ).
Νίκο (Nikos120i) είναι το ίδιο σύστημα (κάθε φορά) απλά η audi το ονομάζει quattro και η VW 4motion.
πχ στο Α4 το quattro (ως γνωστόν) έχει 3 διαφορικά και torsen.
Ε...στο passat το 4motion έχει το ίδιο σύστημα με το Α4, απλά αντί να το λένε quattro το λένε 4motion.To ίδιο και με το A3-Golf.και τα 2 φοράνε haldex.
Στο ένα ονομάζεται quattro (Α3-S3) και στο άλλο 4motion (Golf).Γενικά ρε παιδί μου...σε δουλειά να βρισκόμαστε να βρίσκουμε ονόματα για το ίδιο σύστημα τετρακίνηση που χρησιμοποιούν αμάξι του ίδιου group.
Το Passat έχει haldex. Στο Golf βασίζεται.
-
Είναι σαν το DSG vs S-Tronic
-
QsisVTS, μου αρέσει που ξεκινάει η όλη εξήγηση από μία πλάκα/πείραγμα και καταλήγουμε να μαθαίνουμε νέα πράγματα...
Πραγματικά μου φαίνεται κουλό που πρέπει να βυθίσεις το πόδι στο γκάζι στη στροφή εκεί που νιώθεις ότι ψιλο-γλιστράει για να μπουν στο παιχνίδι οι πίσω τροχοί και να στρίψει 'με όσα'.Και δε μου φαίνεται κουλό γιατί δεν παίζει να γίνεται αλλά κυρίως γιατί η δική μου αντίδραση θα ήταν να σηκώσω το πόδι μου από το γκάζι (και άρα να κάνω κοτσάνα προφανώς )...
Νομίζω βέβαια ότι το έχουμε ξαναπει το παραπάνω (κάπου αλλού ).Απλά κάθε φορά που μου το αναφέρεις, πραγματικά...κάθε φορά μου ακούγεται σαν μία αφύσικη αντίδραση του οδηγού ('γλιστράει το αμάξι και πατάς γκάζι για να βρει πρόσφυση και να στρίψει?δεν παίζει ρε μλκ...' )
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Είναι σαν το DSG vs S-TronicΜόνο που το Stronic είναι πιο ψαρωτικό από το DSG...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Νομίζω βέβαια ότι το έχουμε ξαναπει το παραπάνω (κάπου αλλού ).Απλά κάθε φορά που μου το αναφέρεις, πραγματικά...κάθε φορά μου ακούγεται σαν μία αφύσικη αντίδραση του οδηγού ('γλιστράει το αμάξι και πατάς γκάζι για να βρει πρόσφυση και να στρίψει?δεν παίζει ρε μλκ...' )
ναι ειναι κουλο αλλα αν αφησεις το γκαζι το αυτοκινητο ειναι ενα απλο δικινητο , χαμηλωμενο με καλες αναρτησεις ,μεγαλα λαστιχα και φυσικα βαρυ..
γκαζι αφηνεις οταν θες να 'τοποθετησεις' το αυτοκινητο σου (γιατι οσο το πατας το αυτοκινητο ειναι τραινο σε ραγες και η ουρα δεν υπακουει καθολου, με λιγα λογια καλο ειναι να τοποθετηθεις απο την αρχη της στροφης σωστα γιατι μετα η διορθωση θα πρεπει να γινει με αφημα γκαζιου το οποιο δεν εχει και τοσο καλη αποκριση για να παιζεις μαζι του λογω τουρμπο) , αλλα για να στριψεις δινεις γκαζι τερμα
αυτο παντως που συνηθιζεις ευκολα ειναι να δινεις τερμα γκαζι απο την κορυφη της στροφης και σε ολη την εξοδο..αυτο ειναι ευκολο ανωδυνο και διασκεδαστικο
εγω παντως ειδικα κατα την εισοδο της στροφης αφηνω πολυ συχνα απο συνηθεια το γκαζι και δεν παω οσο γρηγορα θα μπορουσα, ομως μερικες φορες που εχω δοκιμασει να μπω με τα οσα ειναι πολυ ωραιο (και τρομαχτικο φυσικα και θελει χερια )
ο volvozeus που εχει επισης χαλντεξ 2 μπορει να επιβεβαιωσει (ή και να διαψευσει ) τα λεγομενα μου
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Και δε μου φαίνεται κουλό γιατί δεν παίζει να γίνεται αλλά κυρίως γιατί η δική μου αντίδραση θα ήταν να σηκώσω το πόδι μου από το γκάζι (και άρα να κάνω κοτσάνα προφανώς )...Off topic...αλλά εδώ είναι η βασική διαφορά σε εμπρός vs πίσω κίνησης αυτοκινήτου. Ενώ πριν σε τέτοιες περιπτώσεις και έχοντας συνηθίσει σε εμπρός κίνηση ΣΗΚΩΝΑ το πόδι και μάζευε τη μούρη...σε πισωκίνητο πλέον έχω μάθει να ΜΕΝΩ στο γκάζι ζυγίζοντας το πίσω μέρος.
Θέλει συνήθεια και εντελώς διαφορετική οδήγηση το πισωκίνητο αν έχεις μάθει σε εμπρός.
Σε 4κίνητο δε ξέρω πάντως...φαντάζομαι από τα λεγόμενα του Qsis ότι είναι κάτι μεταξύ εμπρός και πίσω κίνησης.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Και δε μου φαίνεται κουλό γιατί δεν παίζει να γίνεται αλλά κυρίως γιατί η δική μου αντίδραση θα ήταν να σηκώσω το πόδι μου από το γκάζι (και άρα να κάνω κοτσάνα προφανώς )...
Off topic...αλλά εδώ είναι η βασική διαφορά σε εμπρός vs πίσω κίνησης αυτοκινήτου. Ενώ πριν σε τέτοιες περιπτώσεις και έχοντας συνηθίσει σε εμπρός κίνηση ΣΗΚΩΝΑ το πόδι και μάζευε τη μούρη...σε πισωκίνητο πλέον έχω μάθει να ΜΕΝΩ στο γκάζι ζυγίζοντας το πίσω μέρος.
Θέλει συνήθεια και εντελώς διαφορετική οδήγηση το πισωκίνητο αν έχεις μάθει σε εμπρός.
Σε 4κίνητο δε ξέρω πάντως...φαντάζομαι από τα λεγόμενα του Qsis ότι είναι κάτι μεταξύ εμπρός και πίσω κίνησης.
και αναλογα τη 4κινηση παντα.. αλλα γενικα και αυτη θελει γκαζι για να δουλεψει γιατι στο ρελαντι σε κανενα ατοκινητο δε νομιζω να κανει τιποτα
δεν ειναι οτι δε στριβεις γρηγορα αλλιως, απλα πετας το πλεονεκτημα που μπορεις να εχεις ,το οποιο ολες τις αλλες φορες (καταναλωση, βαρος, τριβες) ειναι μειονεκτημα.
εχεις πολλα αλογα και 4 ροδες να τα βγαλεις στο δρομο αντι για 2 , χρησιμοποιησε τις
VW Golf VΙ