-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Δν καταλαβες...
νομιζαν οτι το προβλημα ηταν αυτοι..ετσι εδειχνε το διαγνωστικο...αλλα το προβλημα ηταν το μοτερ...και μου αλλαξανε καπακισοβαρα μιλας??? μη μου λες τετοια ρε θανο και παθω τιποτα..
οταν σου αλλαζαν τους πολλαπλασιαστες το προβλημα σταματουσε καθολου ή παρεμενε παρα την αλλαγη?
γιατι σε εμενα μολις τον αλλαξαν ολα ηταν οκ -
Ολα ηταν οκ για καμια400-500 χιλιομετρα
-
Δεν πρεπει να ανησυχεις τοσο, ειναι τοσο συνηθισμενο προβλημα που μαλλον η περιπτωση του συνονοματου ειναι εξαιρεση στον κανονα, βεβαια δεν χανεις και τιποτα να κοιταξεις συμπιεση . Νομιζω οτι ενας λογος που καιγονται ειναι επειδη βρισκονται διπλα στο καπακι και ταλαιπωρουνται απο θερμοκρασιες. (ετσι ακουσα, μην )
-
Θανος και εσυ?
Φυσικα ειναι εξαιρεση η περιπτωση μου
-
http://www.youtube.com/watch?v=59cu-effGjU Η γρουσουζια με τα VW να σπασει
-
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=59cu-effGjU Η γρουσουζια με τα VW να σπασειAπο τα αγαπημενα μου
Εισαι και πατριωτης
-
παντως να σημειωσω εδω οτι και πριν το πρωτο συμβαν αλλα και πριν το σημερινο μου ειχε τυχει την ωρα που το εβαζα μπροστα να ακουω μπιιιιπ αλλα να μην αναβει τιποτα στο ταμπλω και μετα ολα μια χαρα..
μαλιστα αυτο μου το εκανε 2-3 φορες απο την τελευταια επισκεψη στο συνεργειοαρα κατι ηταν ετοιμο να τα παιξει...αλλα φου δεν εμενε ενδειξη στο ταμπλω σκεφτηκα οτι απλα μαλακιζεται..
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=59cu-effGjU Η γρουσουζια με τα VW να σπασει
Aπο τα αγαπημενα μου
Εισαι και πατριωτης
σε λεω Τελος γιατι θα μας οι μοντς
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=59cu-effGjU Η γρουσουζια με τα VW να σπασει
Aπο τα αγαπημενα μου
Εισαι και πατριωτης
και γω μαζι σας παιδια
-
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=59cu-effGjU Η γρουσουζια με τα VW να σπασει
Aπο τα αγαπημενα μου
Εισαι και πατριωτης
σε λεω Τελος γιατι θα μας οι μοντς
Ας μας κανουν μπαν ...μαθημενα τα βουνια στα χιονια
Να κανονισουμε καφε μεγαλε...
-
Μεσααα! http://www.youtube.com/watch?v=7neSEqz-A3Q Εχεις pm σε λιγο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο ειναι το κακο της εγγυησης γενικα , οτι πολλες φορες μισοεπισκευαζεις το αυτοκινητο σου
μπορείς να επιμείνεις να στους αλλάξουν και τους 4 (τσάμπα εννοείται), γιατί αφού κάηκε ο ένας σημαίνει ότι 'εφαγαν' σιγά-σιγά τα ψωμιά τους όλοι και δεν θα είναι δουλειά να έρθω μετά από 1-2-5 βδομάδες (random) που θα καεί κάποιος άλλος.
αλλα ρε γαμωτο δε θελω να μπαινω σε λογικες και φοβιες τυπου 'ποτε θα με ξαναφησει?'
έλα ρε...χαλάρωσε...Απλώς έπρεπε να αλλάξεις και τους 4 τότε!
Κατά τα άλλα...σε τσάγιασε το stationwagon και τώρα μπήκες εδώ να δικαιολογηθείς...'έχασα αλλαγή','μου έσβησε', 'κάηκε ο πολλαπλασιαστής' κτλ-κτλ
ρε...μήπως ήταν ο vellerefontis? (νομίζω 'πουλμανάκι' έχει κι αυτός )εν τω μεταξυ μου ειπαν ποιος καηκε την αλλη φορα, αλλα δε θυμαμαι για να τσεκαρω αν ηταν ο ιδιος
φαίνεται ποιός αλλάχτηκε πρόσφατα...Αν ρωτήσεις στο συνεργείο θα σου πουν.
-
ο βελλερεφοντης εχει 3θυρο..εμενα με εχει βαλει σε σκεψεις ο θανος (thanix) για τη συμπιεση που ειχε πεσει στο πολο του και του εβγαζε πολλαπλασιασιαστες , ομως αυτο που ηθελε ηταν αλλαγη στο καπακι
παντως και τη μια και την αλλη φορα κατα τη διαρκεια ανοιγματος μου το εκανε, πολυ ξενερα αισθηση
και δε με τσαγιζει ευκολα αυτοκινητο ιδιων αλογων με μενα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ο βελλερεφοντης εχει 3θυρο...δεν το ήξερα.χρώμα?
τουλάχιστον να ξέρουμε πότε να ακολουθήσουμε το σύστημα 'κλόθω/μεταφέρω αυγά και δεν το πατάω', αν τον πετύχουμε στο δρόμο...εμενα με εχει βαλει σε σκεψεις ο θανος (thanix) για τη συμπιεση που ειχε πεσει στο πολο του και του εβγαζε πολλαπλασιασιαστες , ομως αυτο που ηθελε ηταν αλλαγη στο καπακι
όταν πας στο συνεργείο πες τους να σου μετρήσουν την συμπίεση να σου φύγει η ιδέα.
και δε με τσαγιζει ευκολα αυτοκινητο ιδιων αλογων με μενα
κάγκουρα... Κοντράκια...
Είναι που όταν δεις ότι χάνεις, ενεργοποιείς το έξτρα mode 'καρφωτές ala C2'? -
ε οχι και καρφωτες απλα οταν ειμαι προσεκτικος αντιδρω πολυ γρηγορα ή και κλεβω καμια φορα
δε θυμαμαι πώς ειναι του βελλερεφοντη, απλα θυμαμαι οτι ειναι 3θυρο προ-facelift οπως και το δικο μου
αυτοι που ειναι στα 300 + αλογα τους καταλαβαινεις απο τον ηχο
και μονο προγραμμα να βαλεις στο 2λιτρο (με μαμα εισαγωγη-εξαγωγη) ακομα και στον 200αρι αρχιζει και κανει πολυ θορυβο απο κει που ισα ισα ακουγοταν
καμια φορα ακους και σκασιματα της εξατμισης , κανουν μπαμ αποκλειεται να μην τους καταλαβεις
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ε οχι και καρφωτες απλα οταν ειμαι προσεκτικος αντιδρω πολυ γρηγορα ή και κλεβω καμια φορατο ότι ξεκινάς την ώρα που εσύ ξέρεις από πριν ότι ΘΑ γίνει πράσινο σε 0,5sec δεν είναι κλέψιμο...
δε θυμαμαι πώς ειναι του βελλερεφοντη, απλα θυμαμαι οτι ειναι 3θυρο προ-facelift οπως και το δικο μου
ρε μήπως να του πούμε να βάλει καμιά φωτο εδώ μέσα να ξέρουμε από που θα μας έρθει τουλάχιστον?
αυτοι που ειναι στα 300 + αλογα τους καταλαβαινεις απο τον ηχο
Το πρόβλημα είναι ότι 'τον βλέπεις' που ψήνεται από το φανάρι,αλλά στο ρελαντί ένα καλό κιτ εξάτμισης δεν ακούγεται, οπότε έρχεται το 'τσάι' αβίαστα σερβιρισμένο, ταχύτατα και ζεστό-ζεστό.
-
και παλι αναλογα ποσο ζωο ειναι..με σκετο revo τρωω 3 αυτοκινητα το πολυ.αμα ο αλλος δεν κανει καλη εκκινηση απο φαναρι σε φαναρι μπορει να τσαγιαστει
αμα εχει φπε που μου ριχνει 5+ αυτοκινητα με μαζευει σχετικα ανετα
μου ειχε τυχει τυπος μονο με revo που μου ελεγε οτι το εχω φτιαγμενο και του ελεγα ψεματα οτι ειμαι μαμα
μαλιστα επειδη ειχα αυτο το περιεργο esp off στο ταμπλω (αυτος το ειχε on) σε καποια φαση τον ειδα να κρεμεται απο το παραθυρο του για να μπροσπαθησει να δει τι λεει το ταμπλω μου
και του λεω ρε φιλε μαμα ειμαιεκει που την επαθα υπουλα χωρις να το καταλαβω ειναι με launch control κοντρα σε R32 dsg ο αλλος φαινοταν να αραζει αδιαφορος αλλα μου εκανε θεικη εκκινηση και με επιασε στον υπνο
μετα ροκανιζα σιγα σιγα αλλα η διαφορα αυτη δεν εκλεινε με τιποτα και μετα πεσαμε σε κινησηωραια περνουσα τοτε..τωρα clio
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και καπου εκει η χαρα τελειωνει με
CHECK ENGINEπαλι εκαψα πολλαπλασιαστη ρε πουστη μου τα συμπτωματα ακριβως τα ιδια και παλι κατα τη διαρκεια ανοιγματος..
τελειως γκαντεμης αυτο το μηνα..ευτυχως ημουν κοντα στο σπιτι ..
γυρισα σχεδον ρολαροντας, παρκαρα και ξενερωσατουλαχιστον δεν αγχωνομαι πλεον
αλλο citroen με βρηκε..
δευτερα ελπα και συνεργειο...
καποιος μου ειχε πει να επεμενα να μου τους αλλαζαν ολους, αυτος ο καποιος ειχε δικιο.
παλι καλα που δεν εμεινα κανοντας κατι σοβαρο οπως την αλλη φορα...Ναι στο vag ειναι γκαντεμια,στα ιταλικα συνηθεια.. Να το χαιρεσαι το μπρικι σου που εσκασες κι ενα καρο λεφτα για να το παγαινεις καθε δευτερα συνεργειο..
Ο φιλος που δουλευει σε αντιπροσωπεια αλφα σε διαβασε και μου ειπε οτι περιμενει τηλεφωνο σου,εχει Tbi σε ασπρο να γουσταρεις.. Καυτο το μπουρδελο και πετα τα αποκαϊδια στο βοθρο. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μου ειχε τυχει τυπος μονο με revo που μου ελεγε οτι το εχω φτιαγμενο και του ελεγα ψεματα οτι ειμαι μαμα
όμως είναι όντως μαμά?εκει που την επαθα υπουλα χωρις να το καταλαβω ειναι με launch control κοντρα σε R32 dsg ο αλλος φαινοταν να αραζει αδιαφορος αλλα μου εκανε θεικη εκκινηση και με επιασε στον υπνο
μετα ροκανιζα σιγα σιγα αλλα η διαφορα αυτη δεν εκλεινε με τιποτα και μετα πεσαμε σε κινησηΤο DSG είναι ύπουλο.
ΥΓ:εγώ με REVO και DSG σε έχω?
ΥΓ2:άρχισαν τα κοντράδικα πάλι... -
δυσκολα ρε συ γιατι gti με προγραμμα και εξατμιση δε με περναει (εστω και αν η διαφορα ειναι οριακη υπερ μου) παρα το μικροτερο βαρος και ΤΤ 2λιτρο μονο με προγραμμα παει το ιδιο γρηγορα με μενα (μαλλον λιγο πιο γρηγορο θα ελεγα )
με τα 210-220 αλογα που παιρνει ο 1.8 θες μικροτερο βαρος για να με περασεις.πχ ενα ibiza fr με φπε απο οτι θυμαμαι μου ριχνει (οχι εκκινηση) και αν εισαι στο βαρος ενος punto gt με αυτα τα αλογα δε σε πιανω για κανενα λογο
AUDI S3