-
Ακόμα να έρθει η επιταγή όμως
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Ακόμα να έρθει η επιταγή όμωςΕγω την ελαβα το πρωί
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ακόμα να έρθει η επιταγή όμως
Εγω την ελαβα το πρωί
Είναι ακάλυπτη.....
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δηλαδη τι πρεπει να κανει ο Ραικκονεν και ο καθε Ραικκονεν για να εξελιξει το μονοθεσιο???Το οδηγαει και λεει πως εχει υποστροφη,στην περιπτωση αυτη πρεπει οι μηχανικοι να βρουν τροπο να το διορθωσουν,το ιδιο και οταν εχει υπερστροφη η οταν υπερθερμονται τα λαστικα η οτιδηποτε αλλο.(απάντηση και στον REALZEUS)
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9228
'Στο βιβλίο του «The Great Shark Hunt»,
ο Hunter S. Thompson αναφέρει ότι οι τελευταίοι ήρωες των πτήσεων ήταν οι θρυλικοί
πιλότοι-δοκιμαστές των jet, οι «καουμπόηδες των ουρανών», που μπορούσαν να προσγειώσουν
ένα Β-52 σε δύο τροχούς και, ύστερα, να καβαλήσουν τις μοτοσικλέτες τους και να ξεχυθούν
στην έρημο Mojave, τρομοκρατώντας τους φιλήσυχους οδηγούς που είχαν την ατυχία να βρεθούν
μπροστά τους. Στη συνέχεια, το ?70, η USAF άρχισε να απαιτεί ένα «τεχνολογικό» μοντέλο
πιλότου, σύμφωνα με το οποίο οι ίδιοι εκείνοι μυθικοί πιλότοι ήταν άχρηστοι, αν μετά τη
δύσκολη προσγείωση δεν μπορούσαν να περιγράψουν σε μια κόλλα χαρτί το πώς και το γιατί
κατάφεραν να την εκτελέσουν. Κάτι τέτοιο συμβαίνει και στα GP σήμερα. Ο όγκος εργασίας
που απαιτεί το στήσιμο μιας μοτοσικλέτας δεν αφήνει χρόνο για διασκέδαση.
Ο «Vale», όμως, είναι εξαιρετικός και στο να «στήνει» τη μοτοσικλέτα του. Αναλύει,
αιτιολογεί και μεταφέρει στους μηχανικούς του την αίσθησή της με ψηφιακή ακρίβεια - τι
χρειάζεται βελτίωση ή αλλαγή. Νιώθει άνετα με τις τεχνικές λεπτομέρειες της RC211V, τους
αισθητήρες και την τηλεμετρία, με την ανάγνωση διαγραμμάτων και καμπυλών. Λίγοι αναβάτες
στην ιστορία διαθέτουν και αυτό το ταλέντο. Ο μεγάλος Mike «the Bike» Hailwood, που
επίσης κέρδισε το πρώτο του πρωτάθλημα GP500 στα 22 του, ήταν κλασική περίπτωση...
τεχνοφοβικού. Όποια μοτοσικλέτα κι αν οδηγούσε, όταν τον ρωτούσαν πώς του φάνηκε,
απαντούσε: «Eίναι πολύ καλή». Ακόμα και με σκασμένο λάστιχο είχε κερδίσει αγώνα, αλλά
στον τερματισμό δεν παραπονέθηκε για τίποτα!' -
Aυτο δεν λεω και γω????Ο οδηγος πρεπει να λεει πως αισθανεται το μονοθεσιο,απο κει και περα πρεπει να αναλαβουν οι μηχανικοι.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Αν δεν σου αρέσουν τα κριτήρια των mods μπορείς να μας κάνεις την χάρη και να μας αποχαιρετήσεις. Δεν νομίζω να χυθούν πολλά δάκρυα.Όχι δεν θα σας την κάνω αυτή τη χάρη.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Δηλαδη τι πρεπει να κανει ο Ραικκονεν και ο καθε Ραικκονεν για να εξελιξει το μονοθεσιο???Το οδηγαει και λεει πως εχει υποστροφη,στην περιπτωση αυτη πρεπει οι μηχανικοι να βρουν τροπο να το διορθωσουν,το ιδιο και οταν εχει υπερστροφη η οταν υπερθερμονται τα λαστικα η οτιδηποτε αλλο.
(απάντηση και στον REALZEUS)
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9228
'Στο βιβλίο του «The Great Shark Hunt»,
ο Hunter S. Thompson αναφέρει ότι οι τελευταίοι ήρωες των πτήσεων ήταν οι θρυλικοί
πιλότοι-δοκιμαστές των jet, οι «καουμπόηδες των ουρανών», που μπορούσαν να προσγειώσουν
ένα Β-52 σε δύο τροχούς και, ύστερα, να καβαλήσουν τις μοτοσικλέτες τους και να ξεχυθούν
στην έρημο Mojave, τρομοκρατώντας τους φιλήσυχους οδηγούς που είχαν την ατυχία να βρεθούν
μπροστά τους. Στη συνέχεια, το ?70, η USAF άρχισε να απαιτεί ένα «τεχνολογικό» μοντέλο
πιλότου, σύμφωνα με το οποίο οι ίδιοι εκείνοι μυθικοί πιλότοι ήταν άχρηστοι, αν μετά τη
δύσκολη προσγείωση δεν μπορούσαν να περιγράψουν σε μια κόλλα χαρτί το πώς και το γιατί
κατάφεραν να την εκτελέσουν. Κάτι τέτοιο συμβαίνει και στα GP σήμερα. Ο όγκος εργασίας
που απαιτεί το στήσιμο μιας μοτοσικλέτας δεν αφήνει χρόνο για διασκέδαση.
Ο «Vale», όμως, είναι εξαιρετικός και στο να «στήνει» τη μοτοσικλέτα του. Αναλύει,
αιτιολογεί και μεταφέρει στους μηχανικούς του την αίσθησή της με ψηφιακή ακρίβεια - τι
χρειάζεται βελτίωση ή αλλαγή. Νιώθει άνετα με τις τεχνικές λεπτομέρειες της RC211V, τους
αισθητήρες και την τηλεμετρία, με την ανάγνωση διαγραμμάτων και καμπυλών. Λίγοι αναβάτες
στην ιστορία διαθέτουν και αυτό το ταλέντο. Ο μεγάλος Mike «the Bike» Hailwood, που
επίσης κέρδισε το πρώτο του πρωτάθλημα GP500 στα 22 του, ήταν κλασική περίπτωση...
τεχνοφοβικού. Όποια μοτοσικλέτα κι αν οδηγούσε, όταν τον ρωτούσαν πώς του φάνηκε,
απαντούσε: «Eίναι πολύ καλή». Ακόμα και με σκασμένο λάστιχο είχε κερδίσει αγώνα, αλλά
στον τερματισμό δεν παραπονέθηκε για τίποτα!'Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει με μένα αυτό...
-
Ο χρήστης fn1m έγραψε:
Αν δεν σου αρέσουν τα κριτήρια των mods μπορείς να μας κάνεις την χάρη και να μας αποχαιρετήσεις. Δεν νομίζω να χυθούν πολλά δάκρυα.
Όχι δεν θα σας την κάνω αυτή τη χάρη.
lol
Αήττητος -
just like lewis
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει με μένα αυτό...Βασικά γι αυτό που έγραψες 2 σελίδες πίσω για το 'ατυχέστατο πείραμα του Badoer'. Ο οδηγός εξέλιξης πρεπει να έχει άλλα προσόντα από τον οδηγό αγώνων. Ο Badoer σίγουρα είχε χάσει εντελώς το αγωνιστικό feeling, με χαρακτηριστικό παράδειγμα εκείνο το pit stop, γιατί είχε συνηθίσει να οδηγεί είτε εντελώς μόνος του στη πίστα, είτε με άλλα μονοθέσια σαν να είναι στο δρόμο ή σε χαλαρό track day, όχι ανταγωνιστικά. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι και ως δοκιμαστής ήταν άχρηστος (και η Scuderia Ferrari φαντάζομαι ότι δεν είναι σαν το ελληνικό δημόσιο με προσωποπαγείς θέσεις ).
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει με μένα αυτό...
Βασικά γι αυτό που έγραψες 2 σελίδες πίσω για το 'ατυχέστατο πείραμα του Badoer'. Ο οδηγός εξέλιξης πρεπει να έχει άλλα προσόντα από τον οδηγό αγώνων. Ο Badoer σίγουρα είχε χάσει εντελώς το αγωνιστικό feeling, με χαρακτηριστικό παράδειγμα εκείνο το pit stop, γιατί είχε συνηθίσει να οδηγεί είτε εντελώς μόνος του στη πίστα, είτε με άλλα μονοθέσια σαν να είναι στο δρόμο ή σε χαλαρό track day, όχι ανταγωνιστικά. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι και ως δοκιμαστής ήταν άχρηστος (και η Scuderia Ferrari φαντάζομαι ότι δεν είναι σαν το ελληνικό δημόσιο με προσωποπαγείς θέσεις ).
Το ότι ο Badoer έκανε καλή δουλειά ως δοκιμαστής φαίνεται θα έλεγα από τα αποτελέσματα των προηγούμενων χρόνων.
Σαν οδηγός είχε την ευκαιρία πάντως να διευρύνει το ρεκόρ του.
Αν το έσπαγε δε θα τον ξαναπιάναμε στο στόμα μας και θα έχανε την υστεροφημία του ως ο πιο άποντος από τους άποντους -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
To κακό για τον Raikkonen είναι ότι οι αρνητικές διαπιστώσεις έχουν διατυπωθεί δημόσια από τη Ferrari....και όχι από κάποιον Πουρναράκη.
Ο Αlonso εν' αντιθέσει με το Raikkonen έχει κάνει τη χαμάλικη δουλειά του δοκιμαστή...οι Renault του 2005 και 06 είναι έργο δικό του.Στη McLaren βοήθησε στη βελτίωση του μονοθεσίου....αλλά εκεί υπήρχε βέβαια και ο Stepney.Ακόμα και η περσινή βελτίωση της δραματικής εικόνας που παρουσιάζε το μονοθέσιο της Renault,ήταν δικό του έργο.Με το φετινό μονοθέσιο η κατάσταση είναι τόσο απελπιστική ώστε,συντελούσης και της απαγόρευσης των χειμερινών δοκιμών,το μόνο που μπορεί βοηθήσει είναι ένα θαύμα της Παναγίας της Λούρδης.
Και επιτέλους μην τρελαθούμε......o ρόλος του πιλότου δεν αρχίζει και σταματά στην οδήγηση.Τα μονοθέσια της Ferrari τόσα χρόνια τα έστηνε και τα βελτίωνε συν τω χρόνω ο Kaiser.Ο Senna (για να επανελθω σε προηγουμενη απαντηση) μετα το τελος της αγωνιστικης χρονιας αποσυρονταν για 3μηνες διακοπες στο εξοχικο του στην Βραζιλια ενω και οι δοκιμες εξελιξης του χειμωνα ,τοτε,ηταν ελαχιστες.Χαρακτηριστικο παραδειγμα η χρονια του 93 οπου και οδηγησε το μονοθεσιο για πρωτη φορα στο παρα πεντε πριν τον αγωνα του Κιαλαμι.
Συγκρινεις εποχες οπου μετρουσε η μηχανικη προσφυση- ακομα-ή τουλαχιστο αποτελουσε την κυρια παραμετρο σε ενα μονοθεσιο,με το σημερα οπου ολα περνανε απο το ηλεκτρονικο κοσκινο.Επισης αυτο με τον Αλονσο μαλλον ειναι αστικος μυθος ,κρινοντας απο τις crappy renault των τελευταιων δυο ετων.
Ο kaiser δεν βελτιωνε τιποτα.Αυτην την δουλεια την εκανε η dream team των μηχανικων και σχεδιαστων που τον πλαισιωνε.Τους εδινε ομως το σωστο feeling με τις ακριβεστατες(αυτο δεν το γνωριζω-ηταν οντως ετσι ή απλα το μονοθεσιο σχεδιαζονταν γυρω απο το οδηγικο του στυλ)πληροφοριες του.
Για το τελος δεν αναφερθηκες πουθενα στο οτι ο Κιμι (και ο Φελιπε)δεν παραπονιεται αλλα ουτε και εκθετει την ομαδα του με δηλωσεις του τυπου 'το μονοθεσιο ειναι φορτηγο,η ομαδα ειναι τσιρκο κτλ'.......(1991) οταν αυτη τα κανει θαλασσα.......-βλεπε ιπταμενες μανικες , βροχινα σε στεγνο κτλ.Κατι που για εμενα ειναι τεραστιο συν.
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Ο Senna (για να επανελθω σε προηγουμενη απαντηση) μετα το τελος της αγωνιστικης χρονιας αποσυρονταν για 3μηνες διακοπες στο εξοχικο του στην Βραζιλια......
.......(1991) οταν αυτη τα κανει θαλασσα.......-βλεπε ιπταμενες μανικες , βροχινα σε στεγνο κτλ.Κατι που για εμενα ειναι τεραστιο συν.
Δεν έγραψα πουθενά για υποκατάσταση του πιλότου στο ρόλο των δοκιμαστών και τεχνικών...αλλά για συμβολή του στην εξέλιξη και βελτίωση της συμπεριφοράς του μονοθεσίου,μεσούσης της χρονιάς,με παρατηρήσεις-προτάσεις προς το τεχνικό team,βάσει των δεδομένων που μαζεύει σε αγώνες και χειμερινές δοκιμές εξέλιξης.Αν ρίξεις για παράδειγμα μια ματιά στους χρόνους της F310B στην εξέλιξη της χρονιάς.... θα καταλάβεις τι εννοώ.
Ο Schumacher θα είχε πάρει από μόνος του την ευθύνη ώστε να μην του περάσουν ελαστικά ακραίων καιρικών συνθηκών σε μια πίστα που στέγνωνε.Ο Kimi προτίμησε να μην την αναλάβει...εκτός και αν συμμεριζόταν και ο ίδιος την ορθότητα της επιλογής.Το να έχεις άποψη είναι τελειώς διαφορετικό από το να είσαι ανακατωσούρας ή κλάψας.
-
Μέχρι και το 2000 ο Schumacher έλιωνε χειμώνα-καλοκαίρι σε δοκιμές εξέλιξης.
Όταν πλέον τα πράγματα είχαν πάρει το δρόμο τους, με την ομάδα αρκούντως οργανωμένη, άρχισε(χειμώνας πριν τη σεζόν 2000) να παίρνει κι αυτός τρίμηνα break,που φυσικά του έκαναν πάρα πολύ καλό.
Gran Premio Santander D'Italia 2009 (Monza)