-
Η ΑΛΑΚορινθίας ετοιμάζει τον 6ο γύρο του κυπέλλου χωμάτινων σπριντ περισσότερα στο http://www.alak.gr/sprint
-
Η ΑΛΑΚορινθίας ετοιμάζει τον 6ο γύρο του κυπέλλου χωμάτινων σπριντ περισσότερα στο http://www.alak.gr/sprint
-
Η ΑΛΑΚορινθίας ετοιμάζει τον 6ο γύρο του κυπέλλου χωμάτινων σπριντ περισσότερα στο http://www.alak.gr/sprint
-
Λέμε να σας έρθουμε...
Καμια παροχη θα μας κάνετε ή λέμε αστεία πάλι? -
Οι συμμετοχές πότε βγαίνουν???
-
Ο χρήστης TOMMI03 έγραψε:
Οι συμμετοχές πότε βγαίνουν???Σημερα λιγουνε απο τεταρτη ανακοινοσει στο σαιτ!
-
Βασικά στο site λέει ότι ήταν μέχρι την Παρασκευή. http://alak.gr/sprint/index.php?option= ... &Itemid=68
Εκτός και υπήρξε παράταση. -
Οι συμμετοχές http://alak.gr/sprint/images/arrxeio/symmetoxes.pdf
66 σύνολο
not bad -
Τα αποτελέσματα
http://alak.gr/sprint/inde x.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=72 -
Η πιο κατω δημοσιευση γινεται με απολυτα καλη προαιρεση ,δεν εχει χαρακτηρα κριτικης η μομφης, εχει ομως σημασια για την τιμια διεξαγωγη των ραλλυ σπριντ,θελει να προλαβει παρεξηγησεις και θεωρω οτι θα τυχει απαντησης απο την σωστη επικοινωνιακα και οργανωτικα ΑΛΑΚ.
Οπως ειναι γνωστο στα Ρ.Σ. τα αυτοκινητα πρεπει να τρεχουν συμφωνα με τις Ομολογκασιον Α και Ν. Με δεδομενο αυτο ρωταω δημοσια, και θα αναμενω μια ειλικρινη απαντηση: Ελεγχθηκαν απο τους Τεχνικους εφορους οι περιοριστες των Turbo των αυτοκινητων ανω των 2000 κυβικων? Οπως ειναι γνωστο - και επανειλημμενα ειχα επισημανει οσο ετρεχα- τα αυτοκινητα EVO 8 MR και EVO9, καθως και τα SUBARU N10,N11,N12 και Ν14 δεν εχουν ομολογκασιον Γκρουπ Α και συνεπως ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να χρησιμοποιουν περιοριστη 34 mm.
Αυτο δεν ειναι μια τεχνικη λεπτομερεια , για 2 λογους.- Σε πολλα απο τα παραπανω αυτοκινητα, που ηδη ειναι πολυ δυνατα, δινει περι τους 20-25 ιππους επιπλεον.
- Καθιστα 'αχρηστα' τα παληοτερα αυτοκινητα, που δικαιουνται βασει ομολογκασιον να τρεχουν ως Γκρουπ Α, και που λογω παλαιοτητας ειναι σημαντικα πιο αδυνατα και 'πισω' σε εξελιξη.
Αυτοκινητα που επιτρεπεται να εχουν περιοριστη 34 mm ειναι τα EVO 6,7,8 και τα Subaru 555,N8,N9.
Για οσους αντιτεινουν το 'κι ο Πλατης ετρεχε με 34αρι', πρεπει να τους επισημανω οτι ετρεχα ΝΟΜΙΜΑ με ομολογκασιον την Α/Ν 5656.
Αυτα για την ταξη και την ισονομια, που ελευθερα μπορω να υποστηριξω αφου πια δεν συμμετεχω και δεν εχω ιδιο συμφερον.Υ.Γ. Και βεβαια δεν μου κατεβηκε ξαφνικα η επιφοιτηση του Αγ. Πνευματος για το γεγονος...
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Οπως ειναι γνωστο στα Ρ.Σ. τα αυτοκινητα πρεπει να τρεχουν συμφωνα με τις Ομολογκασιον Α και Ν. Με δεδομενο αυτο ρωταω δημοσια, και θα αναμενω μια ειλικρινη απαντηση: Ελεγχθηκαν απο τους Τεχνικους εφορους οι περιοριστες των Turbo των αυτοκινητων ανω των 2000 κυβικων? Οπως ειναι γνωστο - και επανειλημμενα ειχα επισημανει οσο ετρεχα- τα αυτοκινητα EVO 8 MR και EVO9, καθως και τα SUBARU N10,N11,N12 και Ν14 δεν εχουν ομολογκασιον Γκρουπ Α και συνεπως ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να χρησιμοποιουν περιοριστη 34 mm.
Υ.Γ. Και βεβαια δεν μου κατεβηκε ξαφνικα η επιφοιτηση του Αγ. Πνευματος για το γεγονος...
..Η ΠΡΩΤΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΣΕΛΙΔΕΣ!
-
Δυστυχως κανεις λαθος!!! Μπες στο site της FIA να δεις για που ισχυει η ομολογκασιον που αναφερεις. Και με ποιες προυποθεσεις. (Εχει κοκκινα γραμματα.)
Ενα τηλεφωνακι στο φιλο σου τον Ζεραρ, η οπως αλλιως τον λενε θα σου λυσει τις αποριες. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Δυστυχως κανεις λαθος!!!Μπες στο site της FIA να δεις για που ισχυει η ομολογκασιον που αναφερεις.
HOMOLOGATIONS GROUPE A
Japon / Japan
Mistubishi
A 5688 LANCER EVO IX (CT9A) – 2'002 x 1.7 = 3'403.4cc Début d'Homologation : 01.09.2005 Fin : 2012+
01.09.2005 01/01 VO CARROSSERIE / BODYWORKhttp://www.fia.com/en-GB/sport/Pages/Homologations.aspx
...ΜΠΗΚΑ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΤΙΠΟΤΑ!
ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ HOMOLOGATIONS ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΟΧΙ?Και με ποιες προυποθεσεις. (Εχει κοκκινα γραμματα.)
ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
Ενα τηλεφωνακι στο φιλο σου τον Ζεραρ, η οπως αλλιως τον λενε θα σου λυσει τις αποριες.ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΕΑΝ ΔΗΛΩΣΩ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ (Π.Χ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΡΑΛΛΥ)ΜΕ ΕΝΑ ΕVO ΙΧ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΝΟΡΜΑΛ, ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΕΜΦΑΝΙΣΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ HOMOLOGATION ,...ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ?
ΤΕΣΠΑ, ΠΑΡΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ e-mail
-
Βρε ανθρωπε. Αυτη ειναι η βαση για την WRC ομολογκασιον.
Ανοιξε λοιπον εδω
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... s_2009.pdf
ξεστραβωσου, κι αποφασισε οτι οταν γραφω κατι κι εκτιθεμαι, δεν το κανω στην τυχη.Συμφωνα μ αυτο λοιπον ΝΑΙ το 9αρι με 34 περιοριστη ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ, δεν παει να δειξεις οτι θες.
Ειναι νομιμο μονο αν ο τεχνικος εφορος ειναι ασχετος5688 LANCER EVO IX (CT9A) – 2'002 x 1.7 = 3'403.4cc 01.09.2005 2014
But Homologation Valid Only in Group N
A 5718 LANCER EVOLUTIONΑντε γεια!!!
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Βρε ανθρωπε. Αυτη ειναι η βαση για την WRC ομολογκασιον.
Ανοιξε λοιπον εδω
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... s_2009.pdf
ξεστραβωσου, κι αποφασισε οτι οταν γραφω κατι κι εκτιθεμαι, δεν το κανω στην τυχη.Συμφωνα μ αυτο λοιπον ΝΑΙ το 9αρι με 34 περιοριστη ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ, δεν παει να δειξεις οτι θες.
Ειναι νομιμο μονο αν ο τεχνικος εφορος ειναι ασχετος5688 LANCER EVO IX (CT9A) – 2'002 x 1.7 = 3'403.4cc 01.09.2005 2014
But Homologation Valid Only in Group N
A 5718 LANCER EVOLUTIONΑντε γεια!!!
**....ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ! **
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΗΛΩΣΩ Α ΜΕ 32αρι ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ?
ΝΑΙ Η ΟΧΙ? -
ΟΧΙ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ, Α ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ Η 5688 ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ ΜΟΝΟ ΣΑΝ Ν. ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ Α., ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΤΡΕΞΕΙΣ ΣΑΝ WRC. ΣΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΕΙ Η Ν ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΜΑΔΑ. ΑΝ Ο Τ.Ε. ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΟΡΘΙΟΣ Η ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ.
Κι επειδη ,οπως συνηθως , πας να μπλεξεις τα πραγματα, εγω μιλησα για την παρανομια του 34 και ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ!Τα υπολοιπα με τους τεχνικους εφορους, αν θελησουν να κρατησουν το παιχνιδι νομιμο. Εγω παω για ψαρεμα Και σαν απλος θεατης, θα λεω το κοντο μου και το μακρυ μου, και θα πεσει πολυ γελιο
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Και σαν απλος θεατης, θα λεω το κοντο μου και το μακρυ μου, και θα πεσει πολυ γελιοΤο ενδιαφερον βεβαια γιατρε θα ηταν να διαβαζαμε το αντιστοιχο μακρυ και το κοντο σε ενα αλλο thread, αυτο με το 'εξαισιο' αρθρο της Καθημερινης. Και οχι μονο το δικο σου, για ενα παραξενο λογο δεν εχω δει κανεναν απο τα βαρια ονοματα που γραφουν εδω να σχολιαζουν αυτο το (προφανως) κατευθυνομενο δημοσιευμα.
-
Η κόπια της Α-5688 που έχω στον υπολογιστή μου με σφραγίδες FIA κτλ. λέει σαφώς στην πρώτη σελίδα: 'THIS FORM IS NOT VALID IN GROUP A' (ακριβώς δίπλα εκεί που λέει 'MITSUBISHI MOTORS CORP.')
ΟΧΙ, δεν μπορείς να το δηλώσεις ομάδα A για κανένα λόγο δεν πα να 'χεις και 25άρι περιοριστή.
O platis έχει δίκιο._
-
Δεν ξερω ποιος και γιατι μπορει ναναι ρομπα.
Ξερω ομως κι εχω νοιωσει το ποσο αδιαφοροι ειναι μερικοι για το ρισκο που παιρνω για να κερδισω ενα δευτερολεπτο και να παρω τον αγωνα.
Ενα ακομα στοιχειο-συχτηρι που με εβγαλε απο τους αγωνες, εκτος των αλλων.
Και μη μου πει ο Go οτι κι εδω φταιει η ΕΛΠΑ.
Τον αραπη κι αν τον πλενεις, το σαπουνι σου χαλας.
Α ρε 'μικρε'. Ναξερες που εμπλεξες.... -
Αν εμπλεξα ειναι γιατι υπαρχουν ακομα ανθρωποι σε αυτο το χωρο που το θεωρουν απολαυση... Και στο ζουμι... Απο τη πρωτη μερα, των πρωτο αγωνα, ακουγα για αυτοκινητα που δεν ηταν για πλακα αυτο που λεγανε...Μετα βλεπεις και τα βιντεο και λες, πως αυτος φευγει με τριτες απο τη φουρκετα οταν μπαινει τοσο λαθος... Η δικια μου ελαχιστη εμπειρια λεει οτι οι κυριοι Τ.Ε ή δεν θελουν να τσιγκλανε κατι που γινετε χρονια ή δεν εχουν τις τυπικες γνωσεις. Γιατι δεν χρειαζετε να ανοιξεις το καπο για να δεις καποιες διαφορες που δυσκολα εξηγουντε νομιμα!! Απο την αλλη αγαπημενε μου γιατρε, οπως ειπε και κοντινος φιλος...Κοιτα να εισαι νομιμος εσυ και αστους να χτυπιουντε!
29o Aluset Rally Sprint 13/9/2009 ΑΛΑΚορινθίας