-
(n)ta vari(ts) πότε θα ανακοινωθούν ?
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Όπως έχουμε ξαναπεί, ευτυχώς αλλάζει ο κανονισμός γιατί είχε παραγίνει το κακό με τις κάλπικες pole. Να περιμένουμε κάθε Σάββατο μέχρι τις 7 για να δούμε φορτία καυσίμου κλπ για να δούμε αν ήταν όντως pole ή όχι.... πραγματικά το έχω σιχαθεί αυτό. Να τελειωνουν τα Quals και να περιμενω σαν χάνος να δω τα βάρη.
Εκπληξη για μενα και η επίδοση του Κιμις ( θεωρώντας ότι για άλλη μια φορά είναι λιιιιιγο πιο βαρύς ... ή λες να θυσίασε τον αγωνα για 15 hotlaps μπροστα στους tifosi )
υγ ... πως χανεις 1,1 σεκ σε μια στροφή ? Νομιζα ότι τα κορυφαία συμβόλαια ήταν αυτα του JV ( με τον δάσκαλο του σκι ) .... γειά σου ρε Heikki ... ( σε έβαλα και στην p2 στην πρόβλεψη μου )
-
Το κλεισιμο του hamilton στον buemi βλεπω εγινε γρηγορα γαργαρα(το τι θα γινονταν αν ηταν στην θεση του ο kimi ειναι αλλο θεμα )
http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/09/ ... -incident/ -
Ο χρήστης madox έγραψε:
Το κλεισιμο του hamilton στον buemi βλεπω εγινε γρηγορα γαργαρα(το τι θα γινονταν αν ηταν στην θεση του ο kimi ειναι αλλο θεμα )
http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/09/ ... -incident/Και που να πήγαινε ο LH??? Έτσι όπως το έχουν κάνει το sport θα συμβαίνουν αυτά....
Μία ώρα κατατακτήριες όπως παλαιά... Χωρίς καύσιμα, περιορισμούς σε σετ ελαστικών, προ-ημιτελικούς, ημι-τελικούς και τελικούς. Να βλέπω τους οδηγούς να βγάζουν τα άντερα τους στην πίστα.....
-
Oι δύο Force India στη δεκάδα και ο Fisichella εκτός.Ο ινδός πέτυχε το deal της χρονιάς.
Ο Fisico διέλυσε την F60 στην parabolica στα ελεύθερα δοκιμαστικά και ενώ δεν ήταν σε διαδικασία γρήγορου γύρου (επέστρεφε στο box).Όπως δήλωσε και ο ίδιος,η F60 είναι ένα εξαιρετικά δύσκολο στην οδήγηση μονοθέσιο .Δεν έχω κανέναν λόγο να μην το πιστέψω....καθώς όποιες ενστάσεις και να έχει κανείς για τις οδηγικές του ικανότητες ή τις πιθανότητες επιτυχούς ντεμπούτου ενός 36αρη σε ένα νεό μονοθέσιο,δεν είναι δυνατόν ο Liuzzi,προερχόμενος από 6μηνη τουλάχιστον οδηγική απραξία να λάμπει και ο οδηγός που έβγαλε μάτια προ 15μέρου να ιδρώνει να γράψει ανταγωνιστικούς χρόνους.
Το πρόβλημα που προκαλεί ένα light hybrid system,που είναι στην ουσία το KERS, το εξήγησε και ο Marmorini.To φρενάρισμα που προκαλεί στον θερμικό κινητήρα του μονοθεσίου ο ηλεκτροκινητήρας του KERS δεν είναι ποτέ σταθερό και εξαρτάται πάντα από το αν οι μπαταρίες είναι γεμάτες ή σε διαδικασία φόρτισης.Έτσι μπορεί ο ηλεκτροκινητήρας να ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί το φρενάρισμα του θερμικού εντελώς ξαφνικά,αναλόγως της κατάστασης των μπαταριών......ακόμα και μέσα στη στροφή.Η δυσκολία αυτή στο χειρισμό της F60 δικαιολογεί εν μέρει και τα χάλια του Badoer και ακόμα ακόμα και τις φτωχές επιδόσεις των δύο πιλότων (Kimi/Massa).
Ο Raikkonen είναι μεταμορφωμένος....αλλά εξακολουθώ να αναρωτιέμαι.Αν μπορεί να τα καταφέρει τόσο καλά ο Κimi....πόσο καλύτερες θα ήταν οι επιδόσεις του μονοθεσίου με τον Massa;
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Το κλεισιμο του hamilton στον buemi βλεπω εγινε γρηγορα γαργαρα(το τι θα γινονταν αν ηταν στην θεση του ο kimi ειναι αλλο θεμα )
http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/09/ ... -incident/... ισως μα κουρασε παρα πολυ η ΥΠΕΡανάλυση της φάσης της 1ης στροφής του Σπα ...
ΙΜΗΟ ορθώς ΚΑΙ ΕΔΩ δεν υπαρχει θεμα .
-
Η αλήθεια είναι όμως ότι ο Hamilton, έχει την τάση να συμπεριφέρεται σα να είναι μόνος του στην πίστα. Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά πέρσι δεν ήταν στην ίδια πίστα που, χωρίς ιδιαίτερο λόγο, έβγαλε μια Toyota (νομίζω του Glock) στο γρασίδι; Θυμάμαι και κάτι άλλους περίεργους ελιγμούς πίσω από safety car, γενικά έχει ένα ιστορικό βεβαρυμένο με το θέμα αυτό.
Στη φάση με τον Buemi δεν είδα κάποιο replay που να δείχνει τον Hamilton απ' την ώρα που βγαίνει απ' τα pit. Ίσως και να είχε την άνεση να του δώσει πιο πολύ χώρο.
-
Ένα κουίζ για όσους θεωρούν ότι ο Hamilton θα έπρεπε να πάρει ποινή:
Πόσες ποινές έχει η McLaren μετά την αποχώρηση του Ron Dennis; Πόσες ακριβώς πριν;
Επίσης ενώ εδώ η φάση δεν σχολιάστηκε καν, στο βρετανικό BBC το έκαναν μεγάλο θέμα, με τον Coulthard να θεωρεί ότι έπρεπε να δωθεί ποινή και τον Jordan να διαφωνεί.
Αυτό για τις μη αντικειμενικές βρετανικές μεταδόσεις. -
Pos Driver Weight (kg)
- Hamilton McLaren-Mercedes 653.5
- Sutil Force India-Mercedes 655.0
- Raikkonen Ferrari 662.0
- Kovalainen McLaren-Mercedes 683.0
- Barrichello Brawn-Mercedes 688.5
- Button Brawn-Mercedes 687.0
- Liuzzi Force India-Mercedes 679.5
- Alonso Renault 677.5
- Vettel Red Bull-Renault 682.0
- Webber Red Bull-Renault 683.0
- Trulli Toyota 703.0*
- Grosjean Renault 699.8*
- Kubica BMW-Sauber 697.5*
- Fisichella Ferrari 690.0*
- Heidfeld BMW-Sauber 697.5*
- Glock Toyota 709.8*
- Nakajima Williams-Toyota 706.2*
- Rosberg Williams-Toyota 708.6*
- Buemi Toro Rosso-Ferrari 706.0*
- Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 706.0*
-
ο πιο ελαφρύς ο Χαμιλτον βλέπω
-

... Παρελαση αυριο (Brawn) ...
Edit
- ... μάλλον μόνο οι 3 πρώτοι πάνε για 2 πιτ ...
- ... βροχαρα πριν την έναρξη του αγωνα GP2
-
H εκκίνηση θα είναι τρομακτικά σημαντική αύριο!
-
Θελω να δω τον κιμι πως θα πεταχτει εκει μπροστα στην 1η θεση αυριο...
-
Τη 2η θέση την έχει σχεδόν σίγουρη, αλλά η 1η είναι πολύ δύσκολη μιας και ο LH έχει KERS. Με τη μακριά ευθεία, το KERS θα παίξει ΠΟΛΥ σημαντικό ρόλο αύριο, καθώς το έχει και ο πολύ βαρύς Kovalainen
-
Ο χρήστης Takaros Pournaras Asxetidhs έγραψε:
Έτσι όπως πήρε ο Hamilton την pole στο τέλος μου θύμισε τον Senna. Ανατρίχιασα...Ευτυχώς του χρόνου θα τελειώσουμε και μ΄αυτή τη βλακεία με τα βάρη και τα ισοζύγια.
Τι θέλει να πει το ποιητή Brawn;
Στρατηγική 1 ανεφοδιασμού εκτός αν υπάρχει θέμα κατανάλωσης, οπότε δεν ισχύει το 30. Κάτι παραπάνω θα ξέρει αυτός...Βλέπω πολύ ψηλά τον Καβαλαράινεν και τον Raikkonen πολύ καλά για νίκη καθώς έχει την πιο ομαλή στρατηγική από τους υπόλοιπους. Καθαρά 2 pit stop με ίδιας διάρκειας stint.
Ο Λούης θα πρέπει να φτιάξει διαφορά, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει ότι θα πρέπει να βρεθεί καθαρά εμπρός από τον Sutil (εύκολο λόγω KERS), ο οποίος Sutil μάλλον λόγω KERS θα κατατροπωθεί από τη Ferrari και τη McLaren πίσω του και θα κάνει παρέα στις Brawn. -
ΙΜΗΟ οι McLaren ήταν 3 δέκατα πιο γρήγορες από όλους. Αύριο το 1-2 θα είναι piece of cake αρκεί να μείνει ο HK στον αγώνα που με 686 κιλά (81 κιλά καύσιμα) είναι 4ος!!!!
-
Από Q1 και Q2 αυτή είναι μια πρώτη εκτίμηση αλλά να θυμίσω ότι κάπου στο Q1 ο Raikkonen 'ξύπνησε' και έγραψε ισάξιο χρόνο του Λούη. Για να χτυπήσει τη νίκη ο Λούης θα πρέπει να φτιάξει σημαντική διαφορά γιατί αλλιώς μαύρη Brawn που τον έφαγε.
Αν ισχύουν οι αριθμοί των γύρων που θα κάνει κάθε πιλότος με τα καύσιμα του, τότε σκέψου ότι στον 17ο γύρο ο Λούης θα χάσει 25' στα pits και μετά θα είναι αρκετά πιο βαρύς ενώ οι Brawn θα έχουν σχετικά ελαφρύ φορτίο για άλλους 13 γύρους... και φυσικά ο Καβαλαράινεν που έχει και KERS και πιστεύω ότι θα χωθεί κάπου στους πρώτους 3 στην εκκίνηση λόγω αυτού.
Νομίζω θα δούμε φανταστικό αγώνα από κάθε άποψη.
Ο Button θα πρέπει να αισθάνεται τα οπίσθια του αρκετά πιο φαρδιά βλέποντας και την Horse India να στριμώγνεται στην κορυφή ...στερώντας βαθμούς από τους άμεσους ανταγωνιστές του. -
Eγώ θα είμαι μέσα στο μονοθέσιο με τον Κίμι και θα το σκίσουμε το φερράρι .Ελπίζω να μην 'τα παίξει' !
Άιντε Κίμι μην βάλω το κουπέ και τρέξει! -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
....Ο Raikkonen είναι μεταμορφωμένος....αλλά εξακολουθώ να αναρωτιέμαι.Αν μπορεί να τα καταφέρει τόσο καλά ο Κimi....πόσο καλύτερες θα ήταν οι επιδόσεις του μονοθεσίου με τον Massa;
καθολου καλυτερος αυτος ο Κιμι ειναι ο παλιος καλος που παραλιγο να παρει πρωταθλημα πριν 5 χρονια...
α ρε Κιμι...
οσο σκεφτομαι οτι ο Μπατον μπορει να βγει χωρις να τον δουμε ξανα νικητη αρχιζω καπου και ....
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
οσο σκεφτομαι οτι ο Μπατον μπορει να βγει χωρις να τον δουμε ξανα νικητη αρχιζω καπου και ....
... που τον θυμηθηκες αυτόν ρε συ !!!!
Gran Premio Santander D'Italia 2009 (Monza)