-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Θα έχει pit stops αλλά θα αλλάζουν μόνο λάστιχα. Όπως ήταν πριν το '94και πόσους γύρους θα κρατάει ένας αγώνας όταν δεν θα γίνεται ανεφοδιασμός καυσίμων στα μονοθέσια 24 γύρους μονάχα ??????
Αναγκαστικά πάμε σε δύο σκέλη
Τα ελαστικά θα αλλάζονται μόνο σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών (οικονομία και εκεί)
Και ξέρετε το λόγο που δε θα γίνεται ανεφοδιασμός εκτος απόι την κατανάλωση των καυσίμων?
(κάτι πήρανε χαμπάρι οι Αμερικάνοι τελικά από το 2005 στην Ινδιανάπολις)για τον λόγο ότι οι αντλίες που χρησιμοποιούνται ποιάνων όγκο και βάρος στα cargo οπότε ότι θεωρε/ίται περιττό το πετάνε έξω από το αεροπλάνο!!!!!!!!!!
ΗΜΑΡΤΟΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 0202.shtml'Re-fuelling during a race will be forbidden in order to save the costs of transporting refuelling equipment and increase the incentive for engine builders to improve fuel economy (to save weight),' a statement read.
ΕΠΙ ΛΕΞΕΙ!
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
το μόνο που φοβάμαι είναι μη τα καταντήσουνε όπως στην αμερική με τα champcars και το IRL του Τονυ Τζώρτζ
μας βλέπω να το γυρίζουμε στα Nascars, SpeedCars και στο WTCC-DTMΥπάρχει και το MotoGP... οπότε μπορούν να κόψουν το λαιμό τους
οι μηχανες ομως δεν ειναι αυτοκινητα
πλαγιαζουν οι ιδιοι οι οδηγοι για να στριψουν και στο τελος στριβουν πιο αργα κιολας
-
Πριν το 1994 που δεν υπήρχαν ανεφοδιασμοί τα μονοθέσια φορτόνωνταν με καύσιμο για να βγάλουν όλο τον αγώνα και άλλαζαν μόνο ελαστικά.
Νομίζω ότι δεν θα είναι και τόσο άσχημη εξέλιξη. Κατ' αρχάς όπως έχουν τα πράγματα τώρα έχει μπασταρδευτεί η έννοια της pole position. Μπορεί κάποιος με μέτριο μονοθέσιο να μπει στο Q3 με σταγόνες καύσιμο, να κάνει σούπερ χρόνο, να πάρει την pole και την επόμενη μέρα να μπει για καύσιμα μετά από ένα γύρο. Στα τέτοια του... Πήρε την pole; Αυτό έχει σημασία.
Δεν χάνουμε και τίποτα φοβερό. Αν και φάσεις όπως η αλλαγή στρατηγικής της Ferrari στην Ουγγαρία το '98 δεν θα ξαναδούμε... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Πριν το 1994 που δεν υπήρχαν ανεφοδιασμοί τα μονοθέσια φορτόνωνταν με καύσιμο για να βγάλουν όλο τον αγώνα και άλλαζαν μόνο ελαστικά.Νομίζω ότι δεν θα είναι και τόσο άσχημη εξέλιξη. Κατ' αρχάς όπως έχουν τα πράγματα τώρα έχει μπασταρδευτεί η έννοια της pole position. Μπορεί κάποιος με μέτριο μονοθέσιο να μπει στο Q3 με σταγόνες καύσιμο, να κάνει σούπερ χρόνο, να πάρει την pole και την επόμενη μέρα να μπει για καύσιμα μετά από ένα γύρο. Στα τέτοια του... Πήρε την pole; Αυτό έχει σημασία.
Δεν χάνουμε και τίποτα φοβερό. Αν και φάσεις όπως η αλλαγή στρατηγικής της Ferrari στην Ουγγαρία το '98 δεν θα ξαναδούμε...+1 Συμφωνώ - και με αυτούς τους όρους διεξάγονταν μεγάλες (στρατηγικές) μάχες. Μην ξεχνάμε ότι το μεγάλο προσόν του κου καθηγητή (Προστ) ήταν ο τρόπος που προφύλασσε τα ελαστικά του σε αντίθεση με πιο επιθετικούς οδηγούς (λέγε με Σέννα)! Και τότε η διαχείρηση των ελαστικών για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα ήταν εξαιρετικά περίπλοκη όσο και σημαντική υπόθεση. Ο Προστ μάλιστα χρησιμοποίησε μέχρι και διαφορετικής γόμας ελαστικά στο πίσω από τον μπροστά άξονα ή και στον ίδιο ακόμα άξονα νομίζω για να ανταπεξέλθει σε μια συγκεκριμένη αγωνιστική συγκυρία... Άλλες εποχές βέβαια.
-
δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για εκείνες τις εποχές διότι εγώ στα 16 μου ξεκίνησα να βλέπω formula 1 από το 1997
ίσως έπρεπε να γεννηθώ πιο νωρίς στα 10 έπαιζα ακόμα με αυτοκινητάκια... λολ
Οψόμεθα εις Φιλίπους για αγώνες δίχως ανεφοδιασμούς
Σε καμιά όμως περίπτωση δε θέλω να βλέπω αγώνες με μονοθέσια να τρέχουν με διαφορετικούς κανονισμούς.....
Ας φέρουμε και κάνα κλοουν στο τσίρκο μετα
(ΘΗΡΙΟΔΑΜΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ) -
Martin Whitmarsh on Friday morning claimed that it is common paddock knowledge that Fernando Alonso is moving to Ferrari next season.
The McLaren boss, who worked with the Spanish driver during his ill-fated single season with the British team in 2007, told BBC 5 Live in Valencia that the move is set to shake up the 2010 driver market.
Whitmarsh indicated earlier that McLaren's next driver line-up has not yet been decided, but Heikki Kovalainen responded by insisting he is 'not concerned about rumours and speculation'.
'We all know that Fernando Alonso's move to Ferrari will have a ripple effect on other teams,' said Whitmarsh. 'It opens up the driver market.
'We are not in talks with any other drivers at the moment, but are obliged to have the most competitive cars and drivers that we can,' the Briton added.
Speculation suggests that should Raikkonen depart the Ferrari team, he would remain in the Fiat family and race in the World Rally Championship. Raikkonen himself has always denied the rumours.
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 2301.shtml
-
Προεδρε προεδρε ( Μοντετζεμελο ) σε παρακαλω, φερε μας τον αλονσο στον ferrari...aκο!
-
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
ΕΡΧΕΤΑΙ
ξενερα
-
Ferrari president Luca di Montezemolo says Fernando Alonso will sooner or later drive for the historic Italian squad, but the boss suggested it will not happen next year.
Renault driver Alonso has been linked with a move to Ferrari for a long time, and speculation became even stronger after Spanish banking giant Santander, backer of Alonso, confirmed a five-year deal with the Maranello outfit yesterday.
Di Montezemolo suggested Ferrari already has too many drivers for next season to think of Alonso, but the Italian insisted he will hire the two-time champion some day.
'Sooner or later I'll make it happen. We'll see when,' di Montezemolo told Spanish reporters at Monza.
'For next year we have Raikkonen, Massa, Fisichella, Badoer, Gene, and I hope Michael Schumacher, so we have a bench as long as Real Madrid's.
'We have two great champions with the 2007 champion and the man who was 2008 champion for 15 seconds when he crossed the line. So I think we have two extraordinary drivers.'
He added: 'Having said that, I've always liked Alonso, because he is a great driver that I spotted back when he was in Minardi. He won titles, and I've always thought that sooner or later, all great drivers come to Ferrari.
'Before the race at Imola, Ayton Senna came to me and told me: 'I want to end my career with Ferrari'; Prost, Lauda, Mansell, Michael, so we'll see. We look ahead, and life is long for everyone.'
The Ferrari boss reiterated his support for the introduction of third cars in Formula 1 in order to allow the sport to have a more competitive field.
'I'm very much in favour for all teams to be able to field three cars, in order to be able to field young drivers, new people, a better show,' he said.
'I think it's better to have three cars from well-known teams, than two cars from uncompetitive and unknown teams with uncompetitive drivers. I think F1 is excellence, so welcome to new drivers on competitive cars.
'I think appointing a third car to a young driver or to something new would be useful for the sport. Just look what Michael's return at Valencia would have meant. We must look ahead and try to do it.'
-
Εκεί που το 'χαμε ψιλοσίγουρο, ο πρόεδρος μας ξενερώνει... Και απ' τα λεγόμενά του δεν φαίνεται για δήλωση 'στάχτη στα μάτια'. Μάλλον το εννοεί.
Πέρα πάντως απ' τη σύμπραξη ή όχι Αλόνσο-Ferrari, νομίζω πως ακόμα και όσοι αντιπαθούν τον Ισπανό, τον βλέπουν στη Renault και..στεναχωριούνται ρε παιδί μου! Τζάμπα χαραμίζεται το παιδί.
-
Με τα σημερινά δεδομένα η Φερράρι δείχνει ότι σέβεται τα συμβόλαια με τους οδηγούς της. Το θέμα είναι να εξασφαλίσει και την κατάλληλη μεταχείριση του δυναμικού της. Γιατί δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο μέχρι και τα δοκιμαστικά της Ουγγαρίας αδιάφορος - μπεκρής Φιλανδός ήταν έτσι και ξαφνικά μετά του έδωσαν μία γουλιά από μαγικό ζωμό και κατάφερε μία νίκη και 3 συνεχόμενα Podiums.
-
Χωρίς να είμαι μέντιουμ όπως έχω ξαναγράψει,ο φιλανδος πήρε το πρωτάθλημα που ήθελε ,εδρεώθηκε στην λίστα των πρωταθλητών και μετά άρχισε τις 'διακοπές ' οδηγώντας για 'παρτη του ' ,αδιαφορώντας για περαιτέρω προσδοκίες προσωπικες και ομαδικές.
Έχει πολύ ταλέντο αλλά και δύστροπος όπως το πρόσωπό του!
Σχετικά με τον Αλόνσο απλά ξεχάστε τον! -
Kαι το ερώτημα που τίθεται είναι τι γίνεται εάν δεν πάει Ferrari ο FA ; Για να βγάλει άλλη 1 χρονιά στην Renault χλωμό τον κόβω. McLaren ούτε με σφαίρες. BMW καπούτ. STR-Williams-FIndia χλωμότατο ως αδύνατο. Καλά για τις 3 νέες το ξεχνάμε. Αρα τι μένει ; Toyota, Redbull & Brawn. Χμμμμ Τον ήπιε γενικώς μου φαίνεται...
-
θα παει στη Φερραρι μην απογοητευεστε
απλά θα κατσει ενα χρονο ακομα στη Ρενώ και μετα Φερραρι...Ο Κούμπιτσα που θα πάει? στην Μπρον?
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
θα παει στη Φερραρι μην απογοητευεστε
απλά θα κατσει ενα χρονο ακομα στη Ρενώ και μετα Φερραρι...Ναι, να τελειώσει το αγροτικό του πρώτα...
Ο Κούμπιτσα που θα πάει? στην Μπρον?
McLaren;
-
σιγουρα ο Αλονσο στη Φερραρι...
εδω ΟΛΟΙ οι Ιταλοι το εχουν σιγουρο...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
εδω ΟΛΟΙ οι Ιταλοι το εχουν σιγουρο...
Δεν μου κάνει εντύπωση ...
... ....
-
Η φατσα του μολις καταλαβε τη 'γκαφα' ολα τα λ7..
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
θα παει στη Φερραρι μην απογοητευεστε
απλά θα κατσει ενα χρονο ακομα στη Ρενώ και μετα Φερραρι...Βασικα πολυ το εχουν ζαλισει το θεμα,αν ειναι να παει ας παει απο τωρα,τι ξεφτιλα πραγματα ειναι αυτα να κατσει ενα ακομα χρονο στη ρενω να περιμενει και μετα να παει στη φερραρι. Ηδη εχει χασει εναν χρονο στη ρενω απο τοτε που εφυγε απο τη mclaren με ενα μονοθεσιο μη ανταγωνιστικο καθολη τη διαρκεια της χρονιας,ποιος ο λογος να κατσει σε μια ομαδα σαν τη ρενω και απλα να περιμενει ποτε θα τελειωσει το συμβολαιο του για να παει τελικως στη φερραρι.
Δλδ χαραμιζει 2 χρονιες περιμενοντας....για να παει στη φερραρι. Θα μπορουσε τουλαχιστον να μην επιστρεψει στην ρενω,ας πηγαινε σε red bull ξερω γω,να παλευει για κατι τελοσπαντων.
-
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 3259.shtml
The only thing now missing from Fernando Alonso's move to Ferrari for next season is the official press release.
As the speculation steadily becomes fact, Renault's new managing director Jean-Francois Caubet on Sunday all but confirmed that the 27-year-old Spaniard is now set to depart the French-owned team.
'We will miss him but he will miss us,' he told French television TF1 in Singapore.
The ever-galvanising rumours are frustrating for the specialist media corps, so much so that one reporter jokingly offered Alonso a pink ten euro note if he will simply drop the name of his 2010 employer. 'No enough,' he smiled. 'At least 20.
Alonso secured Renault's first podium Sunday in Singapore but when sked whether his his podium position will change anything with regards to his future, Alonso admitted that decision has already been made.
'No, this podium doesn’t change anything,' he said. 'I took the decision already, so soon we will know...'
Ειναι θεμα χρονου νομιζω η ανακοινωση...
Αλονσο-Ferrari..η γνωμη σας!