-
Μόνο σε κουπέ βγαίνει η 135...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ερώτηση... S3 S-tronic ή 135i?
ωραία ερώτηση.
Αν και είμαι fun του DSG και του S3 (οπότε μαζί κάνουν ένα αχτύπητο δίδυμο) μάλλον θα έλεγα 135 για να διαφέρεις από το σύνολο και κυρίως γιατί είναι πιο...ζπορ!!!
(είναι και πισωκούνα με πολλά άλογα και δεν έχει σχεδόν τίποτα να ζηλέψει από το S3 )Αν όμως μιλάμε για την 135 την κουπέ, τότε S3 αβίαστα (η κουπέ είναι χάλια σαν σουλούπι ρε φούστη μου )
Συγκεκριμένα S3 S-Tronic Sportback vs 135i Coupe...food for thought, ξύπνησα με αυτή τη σκέψη να κάνουμε και λίγο κουβέντα ...προσωπικά στο S3 μου τη σπάει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ το τιμόνι του. Είναι ΑΘΛΙΟ .-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μόνο σε κουπέ βγαίνει η 135...μ@λ@κί@.
Αλλάζω τότε επιλογή...Το αμάξι πότε να το περιμένω από κάτω?
Να πιέσουμε μόνο το dealer γιατί σε 1 μήνα πάω διακοπές (ξανά ).Τουλάχιστον πες μου Νίκο (nikos120i) ότι τουλάχιστον μιλάει για την 135 με το m-pack
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μόνο σε κουπέ βγαίνει η 135...
μ@λ@κί@.
Αλλάζω τότε επιλογή...Το αμάξι πότε να το περιμένω από κάτω?
Να πιέσουμε μόνο το dealer γιατί σε 1 μήνα πάω διακοπές (ξανά ).Τουλάχιστον πες μου Νίκο (nikos120i) ότι τουλάχιστον μιλάει για την 135 με το m-pack
Η 135i έχει standard το εξωτερικό M-Pack
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Η 135i έχει standard το εξωτερικό M-Pack
i know...όμως εγώ είδα στο site των 4Τ 2 εκδόσεις της 135...
135 απλή
135 M-pack.Μήπως η 'καλή' έχει τίποτα ωραία έξτρα (βλέπε μηχανικό μπλοκέ διαφορικό ) ενώ η άλλη όχι ? (πχ η άλλη έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό )
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Η 135i έχει standard το εξωτερικό M-Pack
i know...όμως εγώ είδα στο site των 4Τ 2 εκδόσεις της 135...
135 απλή
135 M-pack.Μήπως η 'καλή' έχει τίποτα ωραία έξτρα (βλέπε μηχανικό μπλοκέ διαφορικό ) ενώ η άλλη όχι ? (πχ η άλλη έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό )
Όχι, όχι...θέμα εξοπλισμού είναι.
Η 135i έχει στάνταρ τους προφυλακτήρες εξωτερικά του M-Pack και η M-Pack έχει άλλες ζάντες, το ίδιο εξωτερικό πακέτο, δέρμα μέσα, τιμόνι Μ, επενδύσεις Μ κλπ. Δηλαδή ψιλο-άχρηστο το M-Pack εσωτερικά.
Το φοβερό στην 135i είναι η έλλειψη του ηλεκτροϋδραυλικού τιμονιού. Έχει ένα πολύ βαρύ υδραυλικό τιμόνι.
Ηλεκτρονικό μπλοκέ έχουν όλα τα 3λτ πλέον (3άρες και 1 σίγουρα) αλλά από *30i και πάνω.
Αλλά συμφωνώ...το S3 είναι απλά (και μόνο) πιο όμορφο από την 135i και έχει και φοβερό σασμάν. That's all
-
ρε συ νικο, αφου κοιτας 1 **κουπε **γιατι δεν κοιτας και tts αντι του s3?
η τιμη της 135 πλησιαζει αυτη του ΤΤ και με το ΤΤ μπορεις να εισαι κοντα στην 135 σε γκαζια (λογω μικροτερου βαρους) , το s3 οπως και να το κανουμε ειναι πισω και απο τα 2
-
Ο χρήστης Leon_G έγραψε:
Εστω ρε φιλε κ κομπρεσορατο... Οπως λες κ παλι η κοντρα ειναι αδικη... Δεν λεμε κατι διαφορετικο... κ η διαφορα στα αλογα μανι-μανι κανει μεγαλη διαφορα... Αλλο 272 ατμο κ αλλο 300 κομπρ. Να μην μιλησουμε για ροπες... Οσον αφορα αυτο που λες (το 3λιτρο θα πρεπε να συγκριθει με 2λιτρο τουρμπο) κ παλι αδικια θα ηταν προς την πλευρα του διλιτρου... Eκτος κ αν μιλαμε για τον κινητηρα του s3 οποτε τα πραγματα θα ηταν ισα... Αλλα απ οτι ξερω δεν τον βαζετε σε αλλα μοντελα εκτος του ΤΤs κ του S3...
δεν ειναι απλα στα ισια αλλα τελοσπαντων...
δυστυχως (για μενα ) σε λιγο καιρο θα δεις αυτο το μοτερ σε golf , leon , sirocco
με λιγα λογια φθηνο και πολυ γκαζι στο λαοαμα το βαλουν και στα πορσικα , καλυτερα να καθομαι σπιτι μου
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ρε συ νικο, αφου κοιτας 1 **κουπε **γιατι δεν κοιτας και tts αντι του s3?η τιμη της 135 πλησιαζει αυτη του ΤΤ και με το ΤΤ μπορεις να εισαι κοντα στην 135 σε γκαζια (λογω μικροτερου βαρους) , το s3 οπως και να το κανουμε ειναι πισω και απο τα 2
Not the same mate...η 1 έχει πίσω χώρους να κάτσει κόσμος, το ΤΤ δεν έχει τίποτα.
-
η 1 εχει μεν , αλλα δεν νομιζω οτι εχει και κατι τρελο.. (νταξει το ΤΤ κοροιδευει )
απλα σου λεω οτι η διαφορα στο γκαζι μεταξυ s3 και 135 θα ειναι σημαντικα μεγαλη, οπως και η διαφορα στα παγια εξοδα..
παντως αν το θες για πρακτικο αμαξι ουτε και η 1 ειναι βολικη..ξερω οτι θα ηθελες το μοτερ στο δικο σου σχημα , αλλα η ζωη ειναι πο@@@ανα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η 1 εχει μεν , αλλα δεν νομιζω οτι εχει και κατι τρελο.. (νταξει το ΤΤ κοροιδευει )απλα σου λεω οτι η διαφορα στο γκαζι μεταξυ s3 και 135 θα ειναι σημαντικα μεγαλη, οπως και η διαφορα στα παγια εξοδα..
παντως αν το θες για πρακτικο αμαξι ουτε και η 1 ειναι βολικη..ξερω οτι θα ηθελες το μοτερ στο δικο σου σχημα , αλλα η ζωη ειναι πο@@@ανα
Δε σκέφτομαι να αλλάξω αυτοκίνητο (άμεσα τουλάχιστον). Όπως λένε οι Αμερικάνοι, food for thought...
-
Στο γερμανικό σιτε λεει οτι το x1 ειναι απο 2000 κυβικα diesel 177 ps και 32Κ ευρω. (konfigurator)
http://www.bmw.de/de/de/general/configu ... rator.html
αρα στην ελλάδα κοντά στα 38?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Στο γερμανικό σιτε λεει οτι το x1 ειναι απο 2000 κυβικα diesel 177 ps και 32Κ ευρω. (konfigurator)αρα στην ελλάδα κοντά στα 38?
Μπορεί και 40-40+. Συνήθως είναι 20-25% πάνω.
-
σωστα
υπολογισα με το παλιο ΕΤΤ
-
Μπορεί κάποιος να μου πεί τι ειναι αυτο χαμηλά στον προφυλακτήρα?
Με κάμερα μοιάζει, αλλα τι βλέπει εκει που βρίσκεται?
Η φωτο ειναι τραβηγμένη απο καινουργια ελληνικη τριάρα στον Σπανό.
-
cruise control που βλεπει το αυτοκινητο μπροστα και αναλογα κραταει αποσταση??
-
Μάλλον αυτό είναι. €1700κάτι.
-
Ναι είναι το νέας γενιάς cruise control που ελέγχει απόσταση από τον εμπρός και ρυθμίζει την ταχύτητα ανάλογα ώστε να μην πέσεις επάνω του.
Δεν ξέρω αν φρενάρει κιόλας και πόσο, κάποια το κάνουν, μπορούν να σε ακινητοποιήσουν αν σταματήσει ο εμπρός. -
(Αν είναι αυτό) ναι, φρενάρει και επιταχύνει, ανάλογα πάντα με το τι κάνει ο μπροστινός σου. Κάποτε είχε μπει ένα link με τον JK που το δοκίμαζε σε μια Mercedes και είχε μείνει μ@λ@κας. Ωραίο, αλλά πάρα πολλά τα λεφτά.
-
Πατέρας Γ: 'Πάρε ένα συνθετικό λάδι να συμπληρώσεις γιατί ανάβει το λαμπάκι πότε πότε (σ.σ. Το board computer συνιστά αλλαγή μετά από 12500km).
stavrosg: 'Τι ιξώδες;'
Πατέρας Γ: 'Ο,τι να ναι, συνθετικό να είναι μόνο'Τι λάδι βάζουν οι αντιπροσωπείες σε E46 316 (μοντ. 2000) ξέρει κανείς;
BMW FORUM