-
To 1.6 απλά είναι είναι λίγο φθηνότερο.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
To 1.6 απλά είναι είναι λίγο φθηνότερο.Ναι αλλα συνηθως οταν περνεις 14αρι τουρμπο χανεις σε αλλους τομεις.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
To 1.6 απλά είναι είναι λίγο φθηνότερο.
Ναι αλλα συνηθως οταν περνεις 14αρι τουρμπο χανεις σε αλλους τομεις.
και αυτοι οι τομεις ειναι:
- ?
- ?
- ?
.
.
. - ?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
To 1.6 απλά είναι είναι λίγο φθηνότερο.
Ναι αλλα συνηθως οταν περνεις 14αρι τουρμπο χανεις σε αλλους τομεις.
και αυτοι οι τομεις ειναι:
- ?
- ?
- ?
.
.
. - ?
Δεν ειναι το θεμα οτι χανει σε τομεις θεωριτικους αλλα σε τομεις εμπιστοσυνης.Δηλαδη δεν ειναι αποδεκτος απο ολους τους ανθρωπους.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
To 1.6 απλά είναι είναι λίγο φθηνότερο.
Ναι αλλα συνηθως οταν περνεις 14αρι τουρμπο χανεις σε αλλους τομεις.
και αυτοι οι τομεις ειναι:
- ?
- ?
- ?
.
.
. - ?
Δεν ειναι το θεμα οτι χανει σε τομεις θεωριτικους αλλα σε τομεις εμπιστοσυνης.Δηλαδη δεν ειναι αποδεκτος απο ολους τους ανθρωπους.
ας τον σταματισει καποιος
-
Edit mod mirage
Και σταμάτα να κάνεις τεράστια πολλαπλά quote -
την ψωνισε κιολας
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
την ψωνισε κιολαςΦιλε ποπολαρε δε μιλησα ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ αλλα πως δεν ειναι αποδεκτα απο ολο τον κοσο δεν το καταλαβαινεις?
-
Επειδή έζησα την 'μεταπώληση' του Megane μου θα αναφέρω 2 πράγματα που πραγματικά με έκαναν εντύπωση και αφορούν και την εταιρία και τους κινητήρες της.
Τα Renault είχαν την φήμη των ακριβών αυτοκινήτων ως προς την κτήση αλλά της πολύ χαμηλής τιμής μεταπώλησης. (Αν κρίνω και απο την ευκολία μεταπώλησης του δικού μου, το μείον στη μεταπώληση είναι η τιμή και όχι η ζήτηση).
Τουλάχιστον στα μικρομεσαία τα 1400 κυβικά είναι ο ιδανικότερος για τον κόσμο κυβισμός απ' ότι τα 1600. Στο Megane (πρώτης γενιάς και f/l) τα 1400άρια είχαν περισσότερες πιθανότητες μεταπώλησης απο τα 1600άρια, ακόμα και σε θέμα ανταλλαγής σε αντιπροσωπίες το ίδιο συνέβαινε. Κάτι το οποίο δεν νομίζω να άλλαξε.
Οπότε άσχετα με την τεχνολογία (turbo ή ατμοσφαιρικό) τα 1400 σίγουρα έχουν περισσότερα υπέρ και σαν χρήση αλλά και σαν μεταπώληση. -
Ο χρήστης mixalakis έγραψε:
περασα μια βολτα απο αντιπροσωπειες σημερα και μου εδωσε τιμη για το coupe dynamic 1.4 tce με αυτοματο κλιματισμο γυρω στα 19000 με το κλειδι στο χερι...οχι και λιγα...και αυτη η τιμη ειναι με το μειωμενο και αν το παρει το αυτοκινητο καποιος τωρα. Τελος ενω σε ερωτηση μου για το ποσο θα κανει μετα απο δυο μηνες μου ειπε οτι δεν μπορει να μου απαντηση γιατι δεν ξερει ποια θα ειναι η τακτικη της pga με εκπτωσεις και τετοια...
Περασα και απο την VW και ρωτησα για το golf και μου ειπανε τιμη καινουρια που ισχυει με την αρση του μετρου...24000 περιπου για το 1.4 tsi 160hp στην εκδοση highline...
Ακριβουτσικα και τα δυο μου φαινονται και η επιλογη θα ειναι δυσκολη οταν θα ρθει εκεινη η στιγμη...Γιατί συγκρίνεις το 160άρι golf;
Τα 122 πόσο πάνε;
δεν τα συγκριννω...απλα περασα απ τις αντιπροσωπειες και κοιταξα τ αυτακινητα...κ ανεφερα τις τιμες γιατι οι μεν (vw) ειχαν καινουριο καταλογο κ οι δε μου ειπανε οτι δεν μπορω να σου πω τιμη παρα μονο αν θες να το παρεις τωρα το αυτοκινητο και τοτε ισχυαν οι παραπανω τιμες...
αυτο με τα 122 μου ειπανε οτι σε καθε εκδοση βγαινει 1000 € περιπου φτηνοτερα...μικρη διαφορα για 40 αλογα μου φαινεται οποτε κοιτα αυτο με τα 160...
Και η παρατηρηση μου ειναι οτι εντελει και τα 2 αυτα αυτοκινητα ειναι ακριβα για μικρομεσαια αυτοκινητα... -
ένα βασικό πιό θα καίει λιγότερο, με σβέλτη οδήγηση, στρωτή σχετικά επαρχία...
-
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
ένα βασικό πιό θα καίει λιγότερο, με σβέλτη οδήγηση, στρωτή σχετικά επαρχία...το ατμοσφαιρικο θα δουλεύει ψηλά, αρα μάλλον το τουρμπατο, το οποίο μαλλον θα το καταευχαριστηθείς
-
Megane sedan τέλος, ιδού το νέο Fluence ...
-
plus the same version with a dual clutch transmission.
Λάθος στη μετάφραση;
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Megane sedan τέλος, ιδού το νέο Fluence ...
http://paultan.org/2009/08/31/new-renault-fluence-for-eastern-europe-replaces-the-megane-ii-sedan-ev-coming-in-2011/
Από εμφάνιση και διαστάσεις το προτιμώ και απο τη Laguna.
Όμορφο είναι! -
Δεν είναι λάθος στη μετάφραση! Και αλλού παλιότερα είχαμε γράψει ότι τα Renault από το 2010 θα έχουν κιβώτια αλα DSG!
-
ψιλοαμερικανια, ανετα θα μπορούσε να ειναι μοντέλο της saturn
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
ψιλοαμερικανια, ανετα θα μπορούσε να ειναι μοντέλο της saturnΘα είναι ... μέσω της Samsung.
http://reviews.cnet.com/8301-13746_7-10249272-48.html
http://www.renault.com/en/Vehicules/Pages/renault-samsung-motors-nouvelle-sm3.aspx?initCO2=239
Στη Κορέα σαν Samsung SM3 και στην Αμερική σαν Saturn Ion (αντικαθιστωντας το Astra της GM). -
δεν ειναι σίγουρο ακόμα ομως οτι θα πάει αμερική..
παντως καπως ετσι μου ηρθε ο συνειρμός..ομορφο σχέδιο που ομως δε μοιάζει με renault
-
Τραγικό αν κυκλοφορήσει έτσι! Σαν κορεάτικη κούρσα...
Renault Megane III