-
Ενα mazda rx4 'σε τιμη ευκαιριας'
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/243266 -
Δυστυχώς, επειδή έχω κάνει rebuild σε 12Α twin dizzy, πολύ πιο εύκολο από τον 10Α, αλλά πολύ πιο δύσκολο από έναν μεταγενέστερο 12Α με ένα ντιστριμπιτέρ, γνωρίζω τις δυσκολίες. Μπορεί όντως να υπάρχουν τρεις τέσσερεις που ασχολούνται και ξέρουν από wankel στην Ελλάδα, οι δύο όμως έχουν να κάνουν με τους νεότερους κινητήρες, οι άλλοι δύο είναι 'παλιάς κοπής' μηχανικοί που πάνε με το αυτί και το χέρι, ενώ εδώ είναι απαραίτητο το βιβλίο. Βέβαια, για να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, να πω ότι το rebuild που έκανα είχε κυρίως πρόβλημα από την έλλειψη ανταλλακτικών, ενώ στο Βέλγιο, σε ίδιο κινητήρα 12Α twin dizzy για ίδιο αμάξι (RX2), 'σφίξαν' τα apex seals με αποτέλεσμα ο κινητήρας να μη δουλεύει σωστά και να θέλει ξανά λύσιμο, όπως μου το μετέφερε ο ιδιοκτήτης του. Οι προσφορες από Αυστραλία που έχω πάρει δείχνουν ουσιαστικά το ίδιο κόστος με Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών.
ΥΓ 'ξασου', κατά τύχη, ξερω τι σημαίνει.-Το ζήτημα που με προβλημάτισε με την τιμή του RX4 (15.000) είναι ότι, απ' το τηλέφωνο που πήρα, έτσι για 'πλάκα', είναι ότι ο πωλητής ακούγεται 30+_, όχι δηλαδή κάποιος που να μην μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει στην αγορά.
-
Geia sas παιδια,
Υπάρχει περιπτωση το mx-5 πρώτης γενιάς να γίνει συλλεκτικό, ή παντα θα μένει στην σκιά των ευρωπαίων ανταγωνιστών του? -
Τι εννοείς να γίνει 'συλλεκτικό';
Ως επένδυση; Να αγοράσεις ένα τώρα να το θάψεις στον κήπο σου και όταν το ξεθάψεις μετά από πολλά χρόνια να (νομίζεις...) αξίζει το βάρος του σε χρυσό;Ως κοινωνική καταξίωση; Να λες υπερήφανα 'είμαι ... συλλέκτης, έχω ένα MX5 πρώτης γενιάς' και να νιώθεις τον περίγυρο να σε κοιτάζει με ένα μίγμα φθόνου και θαυμασμού - δουλοπρέπειας;
Για να μπορείς να βγάλεις τις πινακίδες του 'τζάμπα'; Μα για 1600 κυβικά; Δεν αξίζει και για τους περιορισμούς που έχουν και το αμφίβολο και σαθρό καθεστώς τους.
Για να μπορείς να λαμβάνεις μέρος σε 'ράλλυ αντίκα';
Για να μπορείς να γράφεις στο παρόν φόρουμ;
Και επειδή νιώθω υποχρεωμένος μετά από όλα αυτά να σου δώσω και μια σοβαρή απάντηση αν σου αρέσει γι' αυτό που είναι και μπορείς να το έχεις να το οδηγείς και να το χαίρεσαι, τότε δεν βλέπω για ποιό λόγο θα πρέπει να σε απασχολεί αν θα θεωρείται 'ιστορικό', 'συλλεκτικό', 'αντίκα' και δεν ξέρω 'γω τι άλλο.
Προσωπικά, αν και 'βαμμένος εγγλέζος' το θεωρώ συμπαθέστατο και αξιόλογο και δεν θα με χαλούσε καθόλου να είχα ένα στο σταύλο μου...
-
Aν και έκανες μάλλον αρκετές εικασίες επειδή η διάθεση που είχες δεν ήταν άλλη από το να με 'πειράξεις' δεν σκέφτηκες ότι μπορεί απλα κάποιος να θέλει να ξέρει αν αξίζει να διατηρήσει ένα αυτοκίνητο original ή αν μπορεί να κάνει κάποιες μετατροπές για την διευκολυνσή του.
Δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο η αισθητική του πρώτου ΜΧ-5 θα μπορέσει ποτέ να θεωρηθει διαχρονική και δεν νομίζω οτι είναι κακό να ρωτήσω την αποψη των ατόμων που γράφουν στο Classic Mazda και από ότι είδα είναι αρκετά ψαγμένοι.Αντιθέτω εγώ που είμαι κολλημένος Αλφιστα δεν το κατέχω.
Τέλος για τις πινακίδες το γνωρίζω αυτό που λες για αυτό έχω βγάλει μόνο στην Alfetta GTV η οποια ειναι 2λιτρη. -
Εγώ θα έκανα μία διαφορετική ερώτηση; ποιοί είναι οι ευρωπαίοι ανταγωνιστές στην σκιά των οποίων λες ότι μπορεί να παραμείνει;
-
Το λέω επειδή 1ον ειναι αντιγραφη της Lotus Elan.
2ον το ξερω ότι ήταν το πρώτο 2θέσιο ανοιχτό Fun to drive οχημα μετά από πολλα χρόνια αλλα ακολούθησαν και άλλη κατασκευαστες και εκτος αυτού εκείνη την περιοδο εβγαινε ακόμα η spider η οποία βέβαια είναι πολύ ακριβότερη και πιο σπάνια. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε το Barchetta το οποίο είναι μεν πολύ πιο ομορφο αλλα είναι λιγότερο παιχνιδιάρικο. -
Εγώ θα έλεγα ότι στην εποχή του δεν είχε ανταγωνιστές και ίσως ακόμη δεν έχει...
-
Eν μέρη συμφωνούμε.
Το αρχικό μου ερώτημα είναι διαφορετικό όμως. Κατα την αποψή σας υπάρχει περιπτωση το mx-5 πρώτης γενιάς να γίνει κάποια στιγμή συλλεκτικό.
Μην ξεχναμε ότι πούλησε και πολλά κομμάτια... -
Επισης μιλαμε για το πιο καλοπουλημενο roadster ολων των εποχων.
-
Ο χρήστης raftopoua έγραψε:
Το λέω επειδή 1ον ειναι αντιγραφη της Lotus Elan.
2ον το ξερω ότι ήταν το πρώτο 2θέσιο ανοιχτό Fun to drive οχημα μετά από πολλα χρόνια αλλα ακολούθησαν και άλλη κατασκευαστες και εκτος αυτού εκείνη την περιοδο εβγαινε ακόμα η spider η οποία βέβαια είναι πολύ ακριβότερη και πιο σπάνια. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε το Barchetta το οποίο είναι μεν πολύ πιο ομορφο αλλα είναι λιγότερο παιχνιδιάρικο.1ον. Καμμία σχέση σαν αντιγραφή με την Lotus.
2ον. Έφερε τα μικρά Roadster πάλι στην επιφάνεια που είχαν χαθεί από χρόνια, στην κατηγορία αυτή μόνο οι Εγγλέζοι έφτιαχναν αυτοκίνητα. Και μόνο για τον λόγο αυτό, της αναβίωσης των μικρών Roadster στην συνείδηση του κόσμου θεωρείται κλασσικό.
3ον. Το ΜΧ5 δεν έχει αντίπαλο για να θεωρείται υποκατάστατο, από μόνο του είναι μια κατηγορία. Το σημερινό σαν ποιότητα κατασκευής δεν θα το φτάσει κανένα μικρό αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.Να πω εδώ ότι ότι ήταν λάθος της Renault που δεν έβγαλε στην παραγωγή το Wind to 2004 και μάλιστα πισωκίνητο, ίσως να ήταν ο μοναδικός ανταγωνιστής του ΜΧ5
-
μοναδικος 'αντιπαλος' θα ελεγα οτι ειναι το S2000 το οποιο βεβαια απεχει πολυ σε πολλα πραγματα αλλα ουτως η αλλως δεν παραγεται πλεον.
Το μαζντα κατα τη γνωμη μου ειναι μια παρα πολυ εξυπνη αντιγραφη. Εχει τα ξυλα και την πισω κινηση απο τις παλιες αλφα, το brg και τα δερματα απο τα MG κλπ σε συνδυασμο με την Ιαπωνικη αξιοπιστια.
Η αντιγραφη οπως φαινεται πετυχε .... -
Θα μας εξηγήσεις πώς γίνεται συλλεκτικό ή όχι ένα αυτοκίνητο για να μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη?
-
Ο χρήστης raftopoua έγραψε:
Aν και έκανες μάλλον αρκετές εικασίες επειδή η διάθεση που είχες δεν ήταν άλλη από το να με 'πειράξεις' δεν σκέφτηκες ότι μπορεί απλα κάποιος να θέλει να ξέρει αν αξίζει να διατηρήσει ένα αυτοκίνητο original ή αν μπορεί να κάνει κάποιες μετατροπές για την διευκολυνσή του.
Δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο η αισθητική του πρώτου ΜΧ-5 θα μπορέσει ποτέ να θεωρηθει διαχρονική και δεν νομίζω οτι είναι κακό να ρωτήσω την αποψη των ατόμων που γράφουν στο Classic Mazda και από ότι είδα είναι αρκετά ψαγμένοι.Αντιθέτω εγώ που είμαι κολλημένος Αλφιστα δεν το κατέχω.
Τέλος για τις πινακίδες το γνωρίζω αυτό που λες για αυτό έχω βγάλει μόνο στην Alfetta GTV η οποια ειναι 2λιτρη.Μην το παίρνεις προσωπικά, δεν έχω καμία διάθεση ούτε να σε ειρωνευτώ ούτε να σε πειράξω, δεν σε γνωρίζω άλλωστε, απλά η ερώτησή σου ήταν τόσο γενική που δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό να κάνω λίγο χιούμορ με καταστάσεις που συναντάς πολλές φορές στον 'χώρο'. Από εκεί και πέρα από την διευκρίνησή σου φαίνεται ότι η απορία σου συσχετίζεται άμεσα με την μελλοντική αξία ενός MX5. Ως γωστόν τοις πάσοι αυτοκίνητα κάποιας ηλικίας με μετατροπές αξίζουν σαφώς λιγότερο από τα αντίστοιχα 'απείραχτα' επομένως αν μετά από Χ χρόνια το MX5 το 'μαζεύουν' κάποιοι και έχει κάποια αξία ως αυτοκίνητο και όχι ως σκραπ, καλό θα ήταν να μην απέχει από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή του. Σωστά; Αυτό που δεν μπορώ να φανταστώ βέβαια είναι τι είδους μετατροπές (μη αναστρέψιμες προφανώς...) θα μπορούσε να κάνει κάποιος σε ένα MX5 'για την διευκόλυνσή του' όπως λες...
-
Baltsiotis...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/249656 -
παρόλο που δεν είμαι γνώστης της κατάστασης συλλεκτικά-ιστορικά αξία κλπ όσο άλλοι που μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν, να επαναλάβω τα προφανή: 1. ¨Ενα γιαπωνέζικο αυτοκίνητο δεν έχει ουσιαστικά ελπίδες να αποκτήσει υψηλή τιμή όταν από 'future classic' περάσει σε υποθετικά 'classic' (μην απαντήσετε για τον όρο, σχηματικός είναι). Το Cosmo 110s αυτή τη στιγμή μπορεί να το αγοράσει κάποιος αποκαταστημ'ενο με την αυθεντική μηχανή γύρω στα 25.000 ευρώ, παρόλο που η παραγωγή του ήταν 1100 κομμάτια περίπου. Αφήνωντας την εξαίρεση του RX3 για τις αγορές της Αυστραλίας και της Ν. Ζηλανδίας, ή κάποια Datsun στις ΗΠΑ δεν υπάρχει, εξ όσων γνωρίζω άλλο αυτοκίνητο που να κρατάει τιμές ¨ευρωπαϊκών' (εντάξει και κάτι Honda και Τοyota 'κουπέ' μην παρεξηγηθεί κανείς). 2. Προφανώς μη αναστρέψιμες μετατροπές, ακόμη και μικρής σημασίας, μειώνουν την αξία του. Αυτό αφορά κάθε σημείο του αυτοκινήτου και όχι μόνο τα μηχανολογικά, γιατί, πέραν των άλλων, αυξάνει εξωφρενικά το κόστος αποκατάστασης. 3. Στις περισσότερες περιπτώσεις, νομίζω κάτι τέτοιο ισχύει στο MX5 απόλυτα, τις μεγαλύτερες πιθανότητες να αποκτήσει κάποια αξία έχει η πρώτη σειρά, για να μην πω η πρωτη χρονιά, ακόμη και αν οι βελτιώσεις είναι αποφασιστικές στα μεταγενέστερα μοντέλα. 4. Η μόνη ευρωπαϊκή που έχω την εντύπωση ότι το ΜΧ5 κρατάει τιμή είναι η Βρετανία.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Baltsiotis...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/249656Το είχα δει παλαιότερα, πολύ καλό εσωτερικό (μόνο ελάττωμα αν θυμάμαι καλά το ριτριμντ ταμπλώ), εξαιρετικός κινητήρας. Ουσιατικά ένα βάψιμο θέλει
-
Χθες βραδυ ειδα ενα mazda rx4 στη κηφισια με πινακιδες ΡΒ 1896 (πατρα)...
-
Είναι δεύτερης γενιάς, σεντάν ή κουπέ;
-
Κουπε ηταν ,αλλα για τη γενια δεν εχω ιδεα γιατι δε ξερω και να τις ξεχωριζω..
Classic Mazda