-
Με παρεξήγησες ... άλλο εννούσα ...
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Με παρεξήγησες ... άλλο εννούσα ...ε τοτε δεν εχει αλλα........16v και ραψιμο
-
λ, μοτερακι ρελαντι, γραναζακι ταχυτητας στο σασμαν
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
λ, μοτερακι ρελαντι, γραναζακι ταχυτητας στο σασμαντα σκέφτηκα κι εγώ αυτά ... λ με πρόβλημα και άψογα καυσαέρια, μοτεράκι ρελαντί με άψογο ρελαντί, ευχαριστώ πολύ ειλικρινά για τις ιδέες αλλά έχω βαρεθεί να αλλάζω διάφορα και μάλλον το 106 έχει ψυχολογικό και όχι ηλεκτρολογικο ή μηχανολογικό πρόβλημα ... Μετά από μια αρκετά μεγάλη βόλτα σήμερα το λαμπάκι ανάβει και όταν πάω για αρκετή ώρα με σταθερό γκάζι (βλέπε εγνατία) χωρίς όμως να έχει κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο ... το διαγνωστικό επίσης έδειξε σφάλμα στον πολλαπλασιαστή οπότε έχω ένα άλλο διαθέσιμο γι αλλαγή αν μ αφήσει ...
-
Ο χρήστης yosebu έγραψε:
Στο 207 οταν βρεχεται, στου καθρευτες, φαινεται να τρεχει νερο -γλυφει- ακριβως στην ενωση της λαμαρινας με το κορμο του καθρευτη και αφηνει αλατα στη πορτα μεχρι κατω. Συμβαινει και σε αλλους ή να παω να το στεγανοποιησουν? εμενα δε μου φαινεται λογικοΣ'εμενα συνεβη αφου το επλυνα,και φαινεται εντονα στο κοκκινο χρωμα που το'χω,αλλα οκ
Λοιπον,εντυπωσεις μετα απο 3500χλμ με το 207 (1.4 95PS).
Αθηνα Κερκυρα με πηγε απλα τελεια.Στην Κερκυρα ολα οκ με στροφες κτλπ. φοβερη αναρτηση.Ειδικα οταν γυρισα απο Ναυπακτο-Ιτεα-Δεσφινα.Ειναι μεγαλη υποθεση να βγαινεις απο την στροφη και να μην διορθωνεις το τιμονι.
Απο ρεπριζ οτι χρειαζομουν
Το ηλεκτρογκαζο τελικα με τον καιρο αρχιζει και αρπαζει απο πιο χαμηλες στροφες.
Το λαδι εχει πεσει αλλα μου φαινεται λογικο, στα 5000 μου ειπαν να το παω στην Peugeot για δωρεαν ελεγχο.
Φοραει τα Michelin Energy και καποιος φιλος εδω μεσα ειπε οτι δεν ειναι και οτι καλυτερο για προσφυση,προτεινετε κατι?
Μοναδικο σημειο που τρελλαθηκα,
οπως το καθαριζα εσωτερικα μπαινοντας απο την πορτα του συνοδηγου και πατωντας με το βαρος πισω μου φανηκε σαν να υποχωρησε το δαπεδο λες και ηταν απο σαπιο ξυλο(3θυρο εχω).Σαν να ειναι φτηνη κατασκευηΚατα τ'αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος
-
δε πιστευω να σαι πανω απο 300 κιλα?
μπας και γλυστρησε κανα πατακι η τπτ τετοιο? να μας πει και ο drdino αλλα δε νομιζω να ναι γνωστο προβλημα η υποχωρηση δαπεδου σε πεζω...μονο σε φιατ γινονται αυτα! (τα λεμε εδω γιατι ποτε δε μπαινουν στο θεμα της πεζω)
-
-
δε πηγες για lunch εσυ ακομα? ασε που ακομα περιμενω τη μπαρκετα...
ανευ πλακας, αυτο με το δαπεδο δε το καταλαβα...εκανε ηχο η εγινε τπτ αλλο?
-
Μηπως δεν εχει κατσει καλα η μοκετα και μενει κενο με το πατωμα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
:iconcool:Μηπως δεν εχει κατσει καλα η μοκετα και μενει κενο με το πατωμα;
Ναι, πολύ πιθανόν. Αυτό το έχω δει σε πολλά αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
:iconcool:
Μηπως δεν εχει κατσει καλα η μοκετα και μενει κενο με το πατωμα;
Ναι, πολύ πιθανόν. Αυτό το έχω δει σε πολλά αυτοκίνητα.
αποκλείεται να το είδες σε άστρο λαμπρό
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
:iconcool:
Μηπως δεν εχει κατσει καλα η μοκετα και μενει κενο με το πατωμα;
Ναι, πολύ πιθανόν. Αυτό το έχω δει σε πολλά αυτοκίνητα.
αποκλείεται να το είδες σε άστρο λαμπρό
Δεν ασχολούμαι με τα άστρα και την χειρομαντεία αγαπητέ μου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
:iconcool:
Μηπως δεν εχει κατσει καλα η μοκετα και μενει κενο με το πατωμα;
Ναι, πολύ πιθανόν. Αυτό το έχω δει σε πολλά αυτοκίνητα.
αποκλείεται να το είδες σε άστρο λαμπρό
Δεν ασχολούμαι με τα άστρα και την χειρομαντεία αγαπητέ μου.
γιατί
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
δε πιστευω να σαι πανω απο 300 κιλα?μπας και γλυστρησε κανα πατακι η τπτ τετοιο? να μας πει και ο drdino αλλα δε νομιζω να ναι γνωστο προβλημα η υποχωρηση δαπεδου σε πεζω...μονο σε φιατ γινονται αυτα! (τα λεμε εδω γιατι ποτε δε μπαινουν στο θεμα της πεζω)
70 κιλα βοδι ειμαι.
Απλα οπως επεσε το βαρος στο ποδι οπως εμπαινα μου φανηκε σα να εκανα βαθουλωμα στο κεντρο ακριβως.
Μπορω να το τσεκαρω με καποιον τροπο?
Εκτος και αν ειναι τοσο λεπτο σαν δαπεδο -
Ο χρήστης vassilis35gr έγραψε:
δε πιστευω να σαι πανω απο 300 κιλα?
μπας και γλυστρησε κανα πατακι η τπτ τετοιο? να μας πει και ο drdino αλλα δε νομιζω να ναι γνωστο προβλημα η υποχωρηση δαπεδου σε πεζω...μονο σε φιατ γινονται αυτα! (τα λεμε εδω γιατι ποτε δε μπαινουν στο θεμα της πεζω)
70 κιλα βοδι ειμαι.
Απλα οπως επεσε το βαρος στο ποδι οπως εμπαινα μου φανηκε σα να εκανα βαθουλωμα στο κεντρο ακριβως.
Μπορω να το τσεκαρω με καποιον τροπο?
Εκτος και αν ειναι τοσο λεπτο σαν δαπεδοτο ξαναδοκίμασες,και έκανε το ίδιο.
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
:iconcool:
Μηπως δεν εχει κατσει καλα η μοκετα και μενει κενο με το πατωμα;
Ναι, πολύ πιθανόν. Αυτό το έχω δει σε πολλά αυτοκίνητα.
αποκλείεται να το είδες σε άστρο λαμπρό
Δεν ασχολούμαι με τα άστρα και την χειρομαντεία αγαπητέ μου.
γιατί
Επειδή δεν έχω κληρονομικό χάρισμα...
-
Δυο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν...
α) να ειναι ιδέα σου (στο δικό μου -3θυρο) εχουν μπει πολύυυυ βαριά άτομα... και ποτέ δεν έκανε κιχ...
β) να είχες χτυπήσει απο κάτω, κάπου πχ σε ένα κράσπεδο και τώρα που πάτησες με δύναμη να ήρθε η λαμαρίνα στην θέση της. (αυτό το είχα πάθει με το ΑΧ) -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Δυο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν...
α) να ειναι ιδέα σου (στο δικό μου -3θυρο) εχουν μπει πολύυυυ βαριά άτομα... και ποτέ δεν έκανε κιχ...
β) να είχες χτυπήσει απο κάτω, κάπου πχ σε ένα κράσπεδο και τώρα που πάτησες με δύναμη να ήρθε η λαμαρίνα στην θέση της. (αυτό το είχα πάθει με το ΑΧ)Χμ,
χτυπημα δεν εχω κανει,αλλα επειδη πατησα πρωτη φορα λογω καθαρισμου ισως να εφερα την λαμαρινα στη θεση της,την εστρωσα ενα πραγμα.
Απο τοτε δεν εχει ξανακατσει το δαπεδο,απλα μου εχουν μπει ιδεες οτι της εκανα βαθουλωμα.
Πισω απο τη θεση του οδηγου δεν παρουσιαστηκε κατι τετοιο.
Θα το ξανατσεκαρω και ενημερωνω -
Ξεκίνησα να πλύνω το αμάξι κάτω από την πιλοτή και βρέθηκα στα καλά καθούμενα με χοντρή βλάβη.
Το αμάξι κλειδωμένο, άρχισα να ρίχνω νερό με το λάστιχο (όχι πιεστικό) και εντελώς ξαφνικά άρχισε και δούλευε ο πίσω υαλοκαθαριστήρας, μετά από λίγο άρχισε να βαραει ο συνεργεμος και η πλάκα είναι ότι δεν μπορούσα να το βγάλω και δεν φτάνει αυτό άναψαν και τα μεσαία φώτα και τα μικρά μια άναβαν μια σβηνανε και το αποκορύφωμα, ξεκίνησαν και η μπροστινή υαλοκαθαριστήρες και το καντράν μέσα να έχει γίνει χριστουγεννιάτικο δέντρο και'γω να έχω μείνει με τα κλειδιά στο χέρι και να μην μπορώ να κάνω τίποτα.
Βγάζω τον πόλο της μπαταρίας σβήνουν φώτα και υαλοκαθαριστήρες, ο συνεργεμος εξακολουθούσε και βάραγε, φυσικό θα μου πείτε, είχα την εντύπωση ότι θα γινόταν reset αλλά δεν έγινε τίποτα.
Να μην σας ταλαιπωρώ, για καλή μου τύχη κάποιος γείτονας είναι ηλεκτρολόγος στη peugeot, άρχιζε να το ψάχνει και μετά από καμιά ώρα το βρήκε.Κάτω από το τιμόνι και λίγο αριστερά υπάρχει η κεντρική μονάδα που η διαστάσεις είναι λίγο πιο μικρές από ένα φύλο Α4 αλλά με πέντε περίπου πόντους πάχος, από την μια μεριά έχει δυο πλακέτες και από την άλλη βάσεις για να κάτσουν επάνω ρελεδες, δυστυχώς δεν θυμάμαι πως την ανέφερε την συγκεκριμένη μονάδα.
Λοιπόν, είχε πάρει νερό και μάλιστα στην πλακέτα και σε ορισμένες βάσεις είχαν πιάσει και άλατα και ορισμένα κομμάτια είχαν σαπίσει.
Ποιος ξέρη τώρα ποσό θα κοστίσει αυτό το πράγμα και το θέμα είναι ότι για να βάλεις το καινούργιο θα πρέπει να βρω και από πού δακρύζει μέσα νερό.
Το αυτοκίνητο το πήρα καινούργιο, ποτέ δεν πήγε σε φανοποιό και ποτέ δεν έγινε αλλαγή παρμπριζ -
Άουτς... πάνω κάτω τα ίδια είχα και εγώ... αλλά ακόμα δεν έχω βρει τι μπορεί να φταίει...
Ποιο peugeot έχεις;
PEUGEOT FORUM