Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεο Ford Fiesta 2009 1.6 120hp
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νεο Ford Fiesta 2009 1.6 120hp
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    109
    752
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης Lakanaka.Alexis έγραψε:

      Αυτοκίνητο 120 ίππων σπινάρει με 3η; Σε πάγο μόνο θα έπρεπε να συμβαίνει αυτό ανεξαρτήτως της κατάστασης των ελαστικών. Πάντως αν είναι Pirelli P Zero Nero είναι πολύ καλό λάστιχο αλλά αρκετά ιδιόμορφο (θέλει ζέσταμα). Σκέφτομαι μήπως είναι εντελώς ξεραμένα (δες βδομάδα παραγωγής DOT).

      Μιλαω για κρυα λαστιχα και οδοστρωμα πολης που ειναι λιγο πολυ για τον ........
      Pirelli P Zero Nero ειναι και ναι οντος θελουν ζεσταμα τα λαστιχα για να νιωσεις διαφορα..

      α και δεν ειπα οτι σπινιαρει τοσο πολυ με τριτη αλλα αν πλακωσω την 2α και καρφωσω 3η τοτε θα νιωσω ενα σπινιαρισμα.. με 2α παντως κρυο λαστιχο και λιγο ολισθηρο οδοστρωμα εκει αν πατησω τερμα το γκαζι νιωθεις τις στροφες να τερματιζουν και το αμαξι να πηγενει με 10..(λεμε τωρα) και οσο και να στριβεις το τιμονι το οχημα σινεχιζει και παει ευθεια..

      Αχ, έπρεπε να το ψάξεις λίγο περισσότερο... βέβαια φταίνε και οι πωλητές που δεν σε ενημέρωσαν σχετικά με την απουσία ESP. Πάντως σε φρενάρισμα στην ευθέια το ESP δεν θα άλλαζε κάτι, καθώς είναι καθαρά θέμα φρένων, ελαστικών και ABS. Τείνω να πιστέψω ότι είναι θέμα ελαστικών. Όταν με το καλό αλλάξεις, βάλε κάτι πιο μαλακό (Continental Sport Contact, Yokohama S Drive, Michelin Exalto).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

        Παντως το προ περασμενο Σαβ/κο συναντησα ενα φιεστα 120αρι και ομολογω οτι απο τα 30,40 χιλ εως τα 100,110 με ξαφνιασε με την ρεπριζ του.Δεν το περασα και το ακολουθησα να δω πως παει και μεχρι τα 140 πηγαινε καλα για 120 αλογα!Και καλη οδικη συμπεριφορα ειδα.!

        ΥΓ.Ο νεαρουλης με τη φιλη του ειχε κεφια αλλα ατυχησε !

        Αμα εχεις 'σαλιγκαρο' στο δικο σου, λογικο και αναμενομενο... Το θεμα θα ειχε ενδιαφερον αν ειχες παρομοια ατμοσφαιρικη ιπποδυναμη.
        Παντως στα λεφτα του τελικα πρεπει να ειναι το καλυτερο 'παιχνιδι' που κυκλοφορει.

        Δεν είναι θέμα σαλίγκαρου αλλά ιπποδύναμης (έχει αποδειχτέι ότι στο 0-160 πχ τα ατμοσφαρικά είναι ταχύτερα των τουρμπάτων παρόμοιας ιπποδύναμης λόγω καλύτερης απόδοσης στις ψηλές - ανατρέξτε στο FC 2007 του Drive όπου κάνα αυτή ακριβώς την δοκιμή). Τώρα ο Coupeas αν έχει το διαμάντι το Fiat Coupe Turbo είναι λογικό να τρώει για πρωινό αυτοκίνητα 120 ίππων!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
          Καλα και αυτο ειναι πολυ σχετικο...Αν εχεις πχ αυτοκινητο με light υπερτροφοδοτηση, αλλα μεγαλο ωφελιμο ευρος στροφων,
          και 'φυγει' αρκετα μεχρι τα 120-130km/h ειναι λιγο δυσκολο να κανει catch up το ατμοσφαιρικο.
          Μεγαλο ρολο παιζουν και οι σχεσεις κιβωτιου, τελικης μεταδοσης, και κατα ποσο βοηθουν
          τον κινητηρα στο ωφελιμο ευρος στροφων του.
          Παντως ενδιαφερον θα ηταν αν εχεις υλικο να παρεθετες κατι, εστω και απο ψηφιακη
          φωτο, αν δεν υπαρχει scanner...

          Α μπα... πάντα φεύγει το ατμοσφαιρικό από στάση καθώς το δουλεύεις εξ'αρχής ψηλά, δεν μιλάμε για ρεπρίζ όπου ξεκινάς να επιταχύνεις στις 2-3 χιλιάδες στροφές. Έχω scanner αλλά θα πρέπει να ψάξω να βρω το τεύχος. Θα το κάνω μόλις ευκαιρήσω. Πάντως θυμάμαι ότι τα ατμοσφαιρικά ήταν στις περισσότερες περιπτώσεις ταχύτερα και το απέδιδαν στην ευστροφία και την δύναμη ψηλά σε αντίθεση με τα turbo που ψηλά ξεψυχάνε. Χαρακτηριστικά η φράση που μου έμεινε είναι η εξής: 'Καλές οι ροπές για κάθε μέρα αλλά στις απόλυτες επιδόσεις από στάση αυτό που μετράει είναι το τι γίνεται εκεί ψηλά...'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ναι μιλάμε για άμεσα ανταγωνιστικά μοντέλα παρόμοιας φιλοσοφίας και βάρους. Τώρα οι σχέσεις είναι άλλο θέμα καθώς τα ατμοσφαιρικά λόγω της υψηλόστροφης φύσης τους χρειάζονται κοντύτερη κλιμάκωση ενώ αντιθέτως κάτι τέτοιο είναι εμπόδιο για τα τούρμπο καθώς θα τα ανάγκαζε να δουλεύουν εκτός ωφέλιμου φάσματος (πολύ ψηλά) χάνοντας χρόνο με συνεχείς αλλαγές 'shortshifting' για να μην κρεμάσουν. Οπότε ο κατασκευαστής επιλέγει τις βέλτιστες σχέσεις ανάλογα με τον τρόπο λειτουργίας του κάθε μοτέρ. Μιλάμε πάντως για σπορ αυτοκίνητα επιδόσεων σε όλες τις περιπτώσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
              Α, και κατι αλλο. Το παραπανω εγχειρημα του περιοδικου που αναδεικνυει τα ατμοσφαιρικα ταχυτερα (απο σταση εως καποιες ταχυτητες) απο αντιστοιχης ιπποδυναμης turbo, να υποθεσω οτι γινεται μεταξυ
              αυτοκινητων με ομοια σχεση κιλων/ιππο και ισως παρομοιες (οσο ειναι εφικτο) σχεσεις κιβωτιου, γιατι αλλιως δεν εχει νοημα...

              Γρηγόρη καλησπέρα! Σκαννάρισα την σελίδα του περιοδικού που λέγαμε αλλά δεν γνωρίζω πως να την ανεβάσω στο forum καθώς δεν έχω ξανα-ασχοληθεί με αυτό... Αν θέλεις στο στέλνω με mail ή να μας βοηθήσει όποιος ξέρει για δημοσίευση εδώ μέσω web hosting.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                http://img41.imageshack.us/img41/8356/img003xsc.jpg

                Ευχαριστώ πολύ Γρηγόρη. Ελπίζω να φαίνεται.

                Φιλικά,
                Αλέξανδρος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                  Τα άλογα είναι άλογα είτε προέρχονται από ατμοσφαιρικό είτε από υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ.
                  Γενικά πάντως τα υπερτροφοδοτούμενα τείνουν να έχουν καλύτερες καμπύλες ροπής από τα ατμοσφαιρικά συνέπως ίσως να υπερέχουν ελαφρά (για δεδομένα κιλά ανά ίπππο)
                  Από την άλλη, σε παρατεταμένο 'σκίσιμο' ίσως σε κάποια τουρμπάτα να τίθενται περιορισμοί από το ιντερκούλερ τους ρίχνοντας λίγο τις επιδόσεις τους (περισσότερο από ότι θα έπεφταν οι επιδόσεις του ατμοσφαιρικού λόγω θερμοκρασιών στο αντίστοιχο 'σκίσιμο').

                  Σαφεστα, και συμφωνω σε σχεση με τους περιοορισμους, την χαμηλοτερη αποδοση σε υψηλες θερμοκρασιες κτλ.
                  Ολα αυτα απεχουν αρκετα ομως απο το βιαστικο συμπερασμα της παραπανω δοκιμης
                  και μαλιστα με εγχειρημα που δειχνει αβασιμο και προχειρα εκτελεσμενο.

                  Greg, βασίζεσαι σε δεδομένα άλλων δοκιμών αλλά καλό είναι να συγκρίνουμε δοκιμές από το ίδιο μέσο. Αυτές οι τιμές πάρθηκαν ίδια μέρα και ώρα οπότε τις εμπιστεύομαι περισσότερο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Τώρα είμαι off topic και θα τις φάω από τους mods αλλά έχω και ένα τελευταίοο στοιχείο να προσθέσω προς επίρρωσην των λεγομένων μου... στο Evo Ιουνίου η ατμοσφαιρική SLK 350, με το χειροκίνητο 6άρι έγραψε 20,04 για το 0-200, ενώ η τουρμπάτη Ζ4 35i με το 7άρι διπλού συμπλεκτη (!!!) χρειάστηκε 21,06... Atmo power...

                    ΥΓ: Το θυμήθηκα γιατί πριν περίπου μία ώρα είδα μια να 'ανοίγει' στον περιφερειακό και έμεινα μαλάκας από την επιτάχυνση και τον ήχο... καμία σχέση με κλασική Merc... αυτή είναι σπορ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Και όμως κάνουν μεγάλη διαφορά από ότι φαίνεται... εκτός αν τα αρπάζει από την Merc το Evo...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        H υπεροχή του Punto εξηγείται εύκολα από μια δυναμομέτρηση που δείχνει ότι βγάζει αρκετά παραπάνω άλογα από το Fiesta. Η Ford ποτέ δεν φημίζονταν για τα μοτέρ της εξάλλου, αν και η τελευταία γενιά αυτών δεν είναι καθόλου κακή αλλά και πάλι δεν έχουν την δύναμη των ατμοσφαιρικών Toyota ή Honda πχ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Και ο DFV μου λέει κάτι... ένα μέτριο μοτέρ από άποψη ισχύος σε σχέση με τους V12-16 που φορούσε το μισό grid και άρα κέρδιζε χάρη στα κορυφαία σασί της Lotus, Brabham κλπ. Οι κινητήρες δρόμου της Ford ποτέ δεν φημίζονταν πλην μερικών Cosworth (και άρα όχι Ford...).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                            Και ο DFV μου λέει κάτι... ένα μέτριο μοτέρ από άποψη ισχύος σε σχέση με τους V12-16 που φορούσε το μισό grid και άρα κέρδιζε χάρη στα κορυφαία σασί της Lotus, Brabham κλπ. Οι κινητήρες δρόμου της Ford ποτέ δεν φημίζονταν πλην μερικών Cosworth (και άρα όχι Ford...).

                            Ναι, αλλα ξεχνας το χωμα, και στην ουσια μια πιο ρεαλιστικη κατασταση απο την οποια περασε και η τεχνολογια στην ευρεια παραγωγη. Στο παγκοσμιο πρωταθλημα ακομα να σπασουν τις νικες της Ford...
                            Εσυ θεωρεις οτι η Cosworth ηταν πληρως ανεξαρτητος προμηθευτης, κατι που δεν ισχυε
                            παντα.
                            Ειναι σαν να λες οτι η Μ3, Μ5 Μ6 δεν εχει μοτερ BMW.
                            Eπιπλεον αδικεις τους DFV μιας και στους αγωνες, παιζει μεγαλο ρολο η αντοχη και το βαρος, εκτος απο την ιπποδυναμη...

                            'Although the DFV (bore: 3.373', stroke: 2.555', displacement: 2,992.98 cc (182.6 cu in)) with 410 bhp (310 kW) at 9,000 rpm did not produce as much power as some of its rival 12-cylinder engines, it was lighter, resulting in a better power to weight ratio. In addition to being lighter, it was also made a structural part of the car itself, by placing load bearing arms to stress the block. These design aspects appealed tremendously to the genius of Colin Chapman who used them to the fullest extent.'

                            http://en.wikipedia.org/wiki/Cosworth#The_BDA_series
                            (Το link που περιεχει το αποσπασμα)

                            Ναι στο χώμα έχει μεγάλη πράδοση είναι η αλήθεια. Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω την Cosworth ανεξάρτητη, καθώς όταν την ίδρυσαν ο Costin και ο Duckworth ήταν ένας ανεξάρτητος κατασκευαστής κινητήρων, μετά πέρασε στα χέρια της Ford και τώρα είναι πάλι ανεξάρτητη. Δεν υπήρξε μεταφορά τεχνογνωσίας από την Ford στην Cosworth, το αντίθετο μάλιστα. Όπως και να έχει αναφερόμουν σε κινητήρες δρόμου και όχι αγώνων...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο Νικόλας απάντησε για μένα. Δεν χρειάζεται ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ να στροφάρει στις 8000+ στροφές για να αποδίδει καλά. Μπορεί να 'σκοτώνει' από τις 5-7 χιλιάδες (ΜΧ5 πχ) διατηρώντας ένα φάσμα 'σπορ' λειτουργίας απο το οποίο σπάνια χρειάζεται να βγεις σε πολύ γρήγορη οδήγηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ken11
                                ken11 last edited by

                                Το ford fiesta θεωρω οτι ειναι απο τα λιγα αυτοκινητα που μου εχουν αρεσει καπως εμφανησιακα σε σχεση με οτι καινουριο εχει κυκλοφορησει εως τωρα. Βεβαια δεν ξερω,εχουν ψιλοακουστει κατι παραπονα για τα φρενα,η οτι εχει υποστροφη το πισω μερος,ισως να ειμαι λαθος και να μην εχω καταλαβει καλα.Aν και το πισω μερος παντα μου την εσπαγε τοσο στο focus οσο και στο προηγουμενο fiesta,καπως το εχουν σουλουπωσει.

                                Για το μοτερ δεν ξερω καθως αρκετοι μιλανε οτι η ford εχει μεινει πισω σε αυτο τον τομεα,δλδ των κινητηρων.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  To 1600άρι μοτέρ είναι μια χαρά και σε συνδυασμό με την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου δίνει πολύ καλές επιδόσεις. Βέβαια μην περιμένεις επιδόσεις ανάλογες των τουρμπάτων με τα 150 άλογα, 120 άλογα έχει στο κάτω κάτω. Όσο για την υποστροφή... μάλλον δεν έχεις κατανοήσει την έννοια καθώς δεν δύναται να εμφανιστεί στον πίσω άξονα. Υποστροφή είναι τα λεγόμενα 'μούτρα', όταν δηλαδή το αυτοκίνητο λόγω αδράνειας αρνείται να στρίψει και γλυστράει ευθεία, στην εφαπτομένη της τροχιάς του.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    To 1600άρι μοτέρ είναι μια χαρά και σε συνδιασμό με την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου δίνει πολύ καλές επιδόσεις. Βέβαια μην περιμένεις επιδόσεις ανάλογες των τουρμπάτων με τα 150 άλογα, 120 άλογα έχει στο κάτω κάτω. Όσο για την υποστροφή... μάλλον δεν έχεις κατανοήσει την έννοια καθώς δεν δύναται να εμφανιστεί στον πίσω άξονα. Υποστροφή είναι τα λεγόμενα 'μούτρα', όταν δηλαδή το αυτοκίμητο λόγω αδράνειας αρκείται να στρίψει και γλυστράει ευθεία, στην εφαπτομένη της τροχιάς του.

                                    το θεμα ειναι οτι δε θα περιμενεις και αναλογες επιδοσεις/καταναλωση με τα 1.4Τ με τα 120 ακομη και αν προκειται να μιλαμε για μικρομεσαια

                                    οταν μπουν τετοια μοτερ σε σουπερμινι τοτε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Δεν σε κατάλαβα Γιώργο. Υπάρχει τέτοιο μοτέρ σε σούπερ μίνι, το Fiat Grande Punto T-Jet. Σ΅ε επιδόσεις είναι στα ίδια με το Fiesta 1600 εκτός από τις μεσαίες που η τουρμποροπή κάνει την διαφορά ενώ αντιθέτως ψηλά η ατμόσφαιρα παίρνει κεφάλι καθώς λαχανιάζει μετά τις 5000 ο T-Jet.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        α ναι υπαρχει και αυτο...
                                        αλλο ειχα στο νου μου το οποιο δε μπορω να περασω με τα 125 γαλλικα ατια μου , παρα τη διαφορα βαρους της γκολφως..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Είναι κοινή γνώση ότι ο 122άρης της Γκόλφως έχει στην πραγματικότητα παραπάνω άλογα. Αλλά πάλι θα περίμενα να είναι περίπου στα ίδια με το δικό σου, τουλάχιστον από στάση. Δεν φαντάζομαι ότι σου ανοίγει, τουλάχιστον μέχρι τα 150... μετά έχεις και το μειονέκτημα της αεροδυναμικής.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Είναι κοινή γνώση ότι ο 122άρης της Γκόλφως έχει στην πραγματικότητα παραπάνω άλογα. Αλλά πάλι θα περίμενα να είναι περίπου στα ίδια με το δικό σου, τουλάχιστον από στάση. Δεν φαντάζομαι ότι σου ανοίγει, τουλάχιστον μέχρι τα 150... μετά έχεις και το μειονέκτημα της αεροδυναμικής.

                                            το ιδιο περιπου παμε, ακομα κι αν πεταχτω μπροστα δεν καταφερνω να ανοιξω διαφορα μεγαλυτερη του ενος αυτοκινητου , οσο ανεβαινουν τα χλμ η διαφορα ροκανιζεται και στα πολλα καλυπτεται.
                                            θα ελεγα οτι σε κοφτες πανε πανω κατω το ιδιο και σε καθημερινες μετακινησεις εγω θα πρεπει να οδηγω με πανω απο 4000 ετσι ωστε να κινηθω αξιοπρεπως και να ασχολουμαι συνεχεια με το κιβωτιο..

                                            και ολα αυτα κοντρα σε αρκετα βαρυτερο αυτοκινητο , σε κανα ibiza/polo ο διασυρμος δε θα χει προηγουμενο

                                            η ατμοσφαιρα ειδικα κατω απο τα 2 λιτρα δεν εχει κανενα λογο υπαρξης πλεον

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr