Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 418
    • 419
    • 420
    • 421
    • 422
    • 1326
    • 1327
    • 420 / 1327
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    26522
    156986
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntolord last edited by

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      ...σιγά που θα κρατιόσουνα....

       ......ε αφού είναι 'τζάμπα' που λένε και στο χωριό μου, να μην δοκιμάσω??   
      

      Σου μίλησαν και για χαμηλότερη κατανάλωση;

      Ναι, μισό λίτρο στα 100ΚΜ λιγότερο....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Καλά... Θα μετατοπιστεί το φάσμα της τουρμπίνας πιο ψηλά λογικά, γιαυτό ίσως. Να ρίξουν τα πετρέλαια, χλωμό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

          ...σιγά που θα κρατιόσουνα....

          ......ε αφού είναι 'τζάμπα' που λένε και στο χωριό μου, να μην δοκιμάσω??   
          

          Σου μίλησαν και για χαμηλότερη κατανάλωση;

          Ναι, μισό λίτρο στα 100ΚΜ λιγότερο....

          Δεν τους πολύ-εμπιστεύομαι Μάριε.... Όχι ότι τα 200+ άλογα είναι απαγορευτικά αλλά θεωρώ ότι ούτε 10 άλογα παραπάνω δεν θα προσφέρουν. Κατά τα άλλα πιο πάνω άλογα με μείωση στην κατανάλωση sorry αλλά no way Hose....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Άλογα στα ντίζελ παίρνεις αρκετά εύκολα. Απλά αν ρίξεις πολλά πετρέλαια θα καπνίζεις χειρότερα και από Corona ενώ αν το μοτέρ δεν έχει αντοχές παίζει να πάρεις καμιά μπιέλα στο χέρι.

            Μείωση κατανάλωσης μόνο επειδή το φάσμα της τουρμπίνας μετατοπίζεται σε ψηλότερες στροφές, εκεί δλδ που δεν οδηγάς συνήθως.

            Αν μιλούσαμε για βενζίνη, μόνο αν φτώχαιναν το μείγμα εκεί που ρίχνει φουλ καύσιμο ο εγκέφαλος, αλλά και πάλι θα μιλούσαμε για υψηλές EGT κλπ.

            There is no such thing as free cash.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              puntolord last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Καλά... Θα μετατοπιστεί το φάσμα της τουρμπίνας πιο ψηλά λογικά, γιαυτό ίσως. Να ρίξουν τα πετρέλαια, χλωμό.

              O Ιταλός φίλος εδώ με το ολοκαίνουργιο Α5 3.0 Turbo Quattro, το πήγε στην DigitalTuning και το πήγε από τα 239 στα 273 άλογα και είδε 1 λίτρο στα 100ΚΜ λιγότερη κατανάλωση, μιλάει με σιγουριά και είναι πιο ματζίρης από μένα......είναι εφικτό....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                puntolord last edited by

                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                .....
                Δεν τους πολύ-εμπιστεύομαι Μάριε.... Όχι ότι τα 200+ άλογα είναι απαγορευτικά αλλά θεωρώ ότι ούτε 10 άλογα παραπάνω δεν θα προσφέρουν. Κατά τα άλλα πιο πάνω άλογα με μείωση στην κατανάλωση sorry αλλά no way Hose....

                Χρήστο 'κοντός ψαλμός Αλληλούϊα' που λένε στο χωριό μου, για 14 μέρες **τζάμπα **θα το έχω και θα κάνω χιλιόμετρα στους ίδιους δρόμους με τον ίδιο τρόπο οδήγησης, θα δείξει πόσο θα κάψει και πόσο καλύτερα θα πηγαίνει....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  puntolord last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Άλογα στα ντίζελ παίρνεις αρκετά εύκολα. Απλά αν ρίξεις πολλά πετρέλαια θα καπνίζεις χειρότερα και από Corona ενώ αν το μοτέρ δεν έχει αντοχές παίζει να πάρεις καμιά μπιέλα στο χέρι.

                  Μείωση κατανάλωσης μόνο επειδή το φάσμα της τουρμπίνας μετατοπίζεται σε ψηλότερες στροφές, εκεί δλδ που δεν οδηγάς συνήθως.

                  Αν μιλούσαμε για βενζίνη, μόνο αν φτώχαιναν το μείγμα εκεί που ρίχνει φουλ καύσιμο ο εγκέφαλος, αλλά και πάλι θα μιλούσαμε για υψηλές EGT κλπ.

                  There is no such thing as free cash.

                  Μάλλον αυτό θα είναι, τα σύγχρονα Diesel παίρνουν πολλά άλογα εύκολα, αρκεί να μην το παρακάνεις......τώρα με 30 άλογα παραπάνω, δεν νομίζω να το πιέζει πολύ, άσε που είναι 'βάλε-βγάλε' το κουτάκι αυτό, όποτε το βαρεθώ το βγάζω......μόνος μου χωρίς επαναπρογραμματισμούς και τέτοια δύσκολα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Η ιπποδύναμη περιορίζεται από τον καπνό στην εξάτμιση. Όλα τα ντίζελ παίρνουν εύκολα άλογα αλλά καπνίζουν σαν καράβια. Όσο περισσότερο πετρέλαιο ψεκάζεις τόσο ανεβαίνουν τα άλογα (μέχρι να λιώσεις πιστόνι).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      puntolord last edited by

                      Βασικό αυτό που με τράβηξε στην εταιρία αυτή, είναι το Πιστοποιητικό TUV που δίνουν, η εγγύηση 1 έτος ή 100.000ΚΜ με επέκταση στα 2 έτη, η δοκιμαστική περίοδος 14 ημερών τζάμπα, οι καλές κριτικές μέσα στα Γερμανικά Φόρουμ.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Εγγύηση για τι πράγμα; Τον παράλληλο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          puntolord last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          Εγγύηση για τι πράγμα; Τον παράλληλο;

                          Μοντυ, θα σε τιμωρήσω μου φαίνεται, δεν διαβάζεις.....'That’s why we can offer you safety and a guarantee for your engine, transmission and differentials. You receive 12 months inclusive guarantee on vehicles aged up to 3 years and/or for a mileage of up to 100,000 km.'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Αποφεύγω τα ύποπτα λινκ, μπορεί να κολλήσω ντιζελίαση.

                            Το παίρνεις και γραπτώς αυτό; Γιατί μου φαίνεται περίεργο. Εξετάζουν το μοτέρ σου πριν σου βάλουν τον εγκέφαλο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              charmak66 last edited by

                              εδώ τα καλά στραγάλια μου φαίνονται τα 30 άλογα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Στα πετρέλαια τα άλογα είναι εύκολα, το να μείνει η κατανάλωση ( ή και να μειωθεί ) ίδια είναι ένα άλλο θέμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  puntolord last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  Αποφεύγω τα ύποπτα λινκ, μπορεί να κολλήσω ντιζελίαση.

                                  Το παίρνεις και γραπτώς αυτό; Γιατί μου φαίνεται περίεργο. Εξετάζουν το μοτέρ σου πριν σου βάλουν τον εγκέφαλο;

                                  Μάλλον, δεν ξέρω, θα δείξει εντός εβδομάδος.....

                                  εδώ τα καλά στραγάλια μου φαίνονται τα 30 άλογα

                                  Στο Ελλαδιστάν ίσως, εδώ όχι......

                                  Στα πετρέλαια τα άλογα είναι εύκολα, το να μείνει η κατανάλωση ( ή και να μειωθεί ) ίδια είναι ένα άλλο θέμα.

                                  Αυτό με την μείωση κατανάλωσης επιβεβαιώνεται και από άλλους εντός της ΒMW, ειδικά πριν 1 μήνα έπεσε στα χέρια τους ένα Α6 (μοντέλο 2000) με 340.000ΚΜ με chip και δούλευε μια χαρά, η δε κατανάλωση ήταν 1,4λ/100ΚΜ λιγότερη από το νορμάλ......ο χρήστης του αυτ/του βέβαια δεν έκανε ποτέ καγκουριές και το δούλευε νορμάλ, εξάλλου αυτό χρειάζεται το αμάξι, ίσως για το λόγο αυτό που αναφέρει και ο δρντίνο 'Μείωση κατανάλωσης μόνο επειδή το φάσμα της τουρμπίνας μετατοπίζεται σε ψηλότερες στροφές, εκεί δλδ που δεν οδηγάς συνήθως.' έχει μείωση κατανάλωσης, επειδή έχεις περισσότερη δύναμη χαμηλότερα και δεν το πιέζεις πλέον....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    charmak66 last edited by

                                    Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                    Στα πετρέλαια τα άλογα είναι εύκολα

                                    Πορκέ αυτό; Λόγω συμπίεσης;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                                      ...έχει μείωση κατανάλωσης, επειδή ...δεν το πιέζεις πλέον....

                                      Αυτό πιστεύω - placebo effect.
                                      Εκτός αν κόβει το EGR, τότε θα έχεις μια μικρή μείωση κατανάλωσης αλλά οι εκπεμπόμενοι ρύποι θα εκτοξευθούν.

                                      Μακάρι να εφαρμοσθεί σκληρά η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ακόμα και τα καινούρια ντίζελ βρωμάνε ενώ τα περισσότερα από αυτά που βλέπω (ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ) ντουμανιάζουν σαν παλιά ταξί επειδή τα έχουν 'βελτιώσει'.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        puntolord last edited by

                                        Καλημέρα,

                                        Με νορμάλ οδήγηση οι καταναλώσεις πέφτουν κατά πολύ (εδώ), τελική έχει 250ΚΜ κοντερίσια, μήπως να το αφήσω ήσυχο? Πόσο πια πιο λίγο να καίει ή πιο γρήγορα να πηγαίνει θέλω??

                                        ΥΓ: Μονολογώ.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Πάντα θα υπάρχει κάποιος γρηγορότερος (ή οικονομικότερος). Εσύ έχεις ένα πακέτο που συνδυάζει μάλλον εξαιρετικά και τις δύο αυτές συνήθεις αλλά και τόσο αντίθετες απαιτήσεις. Οπότε βολέψου με ή χωρίς την αναβάθμισή σου (καλύτερα με, και πας καλύτερα και νιώθεις ότι έκανες το καθήκον σου, you did your best) και μην το πολυψειρίζεις, κοινώς κάτσε στα αυγά σου... Και μην ξεχνάς, το θέμα είναι να είσαι χαρούμενος με αυτό που έχεις και (ακολουθεί η φυτιλιά...) να μην σκέφτεσαι τρίλιτρα εξακύλινδρα πετρελαιοκίνητα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tibet last edited by

                                            Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                                            Καλημέρα,

                                            Με νορμάλ οδήγηση οι καταναλώσεις πέφτουν κατά πολύ (εδώ), τελική έχει 250ΚΜ κοντερίσια, μήπως να το αφήσω ήσυχο? Πόσο πια πιο λίγο να καίει ή πιο γρήγορα να πηγαίνει θέλω??

                                            ΥΓ: Μονολογώ.....

                                            να το κάνεις.... όπως και δήποτε... κάθε σωστή βελτίωση είναι σαν να παίρνεις καινούργιο αμάξι
                                            /g

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 418
                                            • 419
                                            • 420
                                            • 421
                                            • 422
                                            • 1326
                                            • 1327
                                            • 420 / 1327
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr