Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ακινησία
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ακινησία
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    17
    91
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiger last edited by

      Εχω ενα αυτοκινητο που θελω να το βαλω σε χειμέρια νάρκη, σε στεγασμένο γκαράζ.
      Ισχύει το ότι πρέπει να βγαλω τους πολους της μπαταρίας;Αν το αφήσω για κανα χρονο εκει,μετα θα παρει μπρος οταν τους ξανασυνδέσω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        tiger last edited by

        Εχω ενα αυτοκινητο που θελω να το βαλω σε χειμέρια νάρκη, σε στεγασμένο γκαράζ.
        Ισχύει το ότι πρέπει να βγαλω τους πολους της μπαταρίας;Αν το αφήσω για κανα χρονο εκει,μετα θα παρει μπρος οταν τους ξανασυνδέσω;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tiger last edited by

          Εχω ενα αυτοκινητο που θελω να το βαλω σε χειμέρια νάρκη, σε στεγασμένο γκαράζ.
          Ισχύει το ότι πρέπει να βγαλω τους πολους της μπαταρίας;Αν το αφήσω για κανα χρονο εκει,μετα θα παρει μπρος οταν τους ξανασυνδέσω;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • I
            italakias last edited by

            oxi

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • Z
              zorz last edited by

              Η μπαταρία στο φορτιστή, για τα υπόλοιπα διάβασε εδώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                saxon_747 last edited by

                Και εδω καποια βασικα:

                http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /23818.asp

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tiger last edited by

                  Ο χρήστης zorz έγραψε:
                  Η μπαταρία στο φορτιστή, για τα υπόλοιπα διάβασε εδώ.

                  Αυτα περι winterize ειναι για να ετοιμαστεις για τον χειμωνα εαν αντιλαμβανομαι σωστά...οχι δηλαδη για χειμέρια νάρκη που ειναι η περίπτωση μου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    http://classiccars.about.com/od/mainten ... torage.htm

                    Aκομα ενα λινκ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • C
                      cson last edited by

                      Το χειροτερο που μπορεις να κανεις σε αμαξι....στεγνωνουν τα παντα μεσα στη μηχανη...και μετα που το βαζεις μπρος ακους διαφορους ηχους.
                      Ποσο καιρο θα μεινει σβηστο?Τι μαρκα αμαξι?Παλιο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • Z
                        zorz last edited by

                        Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                        Αυτα περι winterize ειναι για να ετοιμαστεις για τον χειμωνα εαν αντιλαμβανομαι σωστά...οχι δηλαδη για χειμέρια νάρκη που ειναι η περίπτωση μου.

                        Όχι, είναι γενικώς για μακροχρόνια ακινησία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                          Εχω ενα αυτοκινητο που θελω να το βαλω σε χειμέρια νάρκη, σε στεγασμένο γκαράζ.
                          Ισχύει το ότι πρέπει να βγαλω τους πολους της μπαταρίας;Αν το αφήσω για κανα χρονο εκει,μετα θα παρει μπρος οταν τους ξανασυνδέσω;

                          Άλλαξε λάδια και γέμισε τέρμα το ρεζερβουάρ της βενζίνης. Θα πάρει αμέσως μόλις συνδέσεις μπαταρία.

                          Μη μπερδεύεσαι με μακροχρόνια ακινησία = αρκετά χρόνια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • C
                            coupeas last edited by

                            Συγνώμη αλλά δεν έχεις κάποιον έμπιστο ανθρωπο να το βάζει μπρός κάθε 5,6 μέρες? Αν εσύ δεν μπορείς φυσικά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              tiger last edited by

                              Τελικα το απλουστερο ειναι το βαζω μπρος καθε Χ ημερες,πχ καθε Κυριακη.
                              Ποσην ωρα ομως πρεπει να δουλευει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • I
                                italakias last edited by

                                10-15 λεπτα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • R
                                  rallos last edited by

                                  Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                  10-15 λεπτα

                                  Να παραθέσω και εγώ την γνώμη μου μιας και θετω κατα καιρούς το αυτοκίνητο μου σε ακινησια (8 μηνη).
                                  Με το να στο βαζουν μπρος στο ρελαντι για 5-10-15 λεπτα δεν κάνεις τιποτα.Σε κανα διμηνο θα μείνει η μπαταρία.
                                  Τα αμπερ που τραβάει για την εκκίνηση είναι πολλά και μόνο μετά από καμιά 10λεπτη βολτα στο δρομο είναι ενταξει.
                                  Τα καινουρια αυτοκινητα εχουν πλαστικα ντεποζιτα βενζινης οποτε το να τα φουλάρεις δεν λεει κατι.αυτο γινοταν πιο παλια για να μην σκουριασουν
                                  άλλαξε λαδια-φιλτρο λαδιου πριν το ακινητοποιησεις,βγαλε τους πολους,βάλτου αερα καμια 10αρια psi παραπάνω από ότι βάζεις και είσαι ok.
                                  Το πρωτο πραγμα που θα κάνεις όταν το ξαναθεσεις σε λειτουρία είναι να αλλάξεις τα λάδια πάλι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tiger last edited by

                                    Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                                    Την RR και την 430 δεν τα κυκλοφορώ και πολύ συχνά.Στην RR αφαιρώ το σώμα από την μπαταρία και παίρνει μπροστά ακόμα και μετά έξη μήνες.
                                    Στην 430 δεν κάνω τίποτα.Την αφήνω κλειδωμένη και με τον συναγερμό σε λειτουργία και παίρνει μπροστά αμέσως ακόμα και μετά από τρείς μήνες ακινησίας.

                                    Αν χρειαζεσαι καποιον εμπιστο να τους πεταει που και που τα ματια εξω με απροβλεπτες συνεπειες και χωρις καμια ευθυνη, μπορεις να με καλεσεις 24/24

                                    Σοβαρα τωρα,αυτο με τον συναγερμο δεν το πολυεπιασα πως βοηθαει,εχει δικη του μπαταρια η οποία χρησιμευει σε κατι;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                                      Σοβαρα τωρα,αυτο με τον συναγερμο δεν το πολυεπιασα πως βοηθαει,εχει δικη του μπαταρια η οποία χρησιμευει σε κατι;

                                      Μαλλον το αντιθετο θελει να σου πει.Ο συναγερμος επιβαρυνει την μπαταρια,παρολα αυτα παιρνει μπροστα με την μια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Πρέπει να έχει πολύ καλό συναγερμό με ελάχιστη κατανάλωση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr