-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
530 kai 68 κιλα ροπη απο τον περιφημο h6 κινητηρα...(boxer)
Mονο 530 αλογα???
Και η ZR1 βγαζει 670??? και παλι στις ρεμπριζ δεν ειναι πολυ μπροστα.Περιεργο περιμενα στις ρεμπριζ να ειναι παρα πολυ μπροστα.3600 κ εκ...ποσα να βγαλει ???? και ειναι κοντα στον 1,5 τονο
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
530 kai 68 κιλα ροπη απο τον περιφημο h6 κινητηρα...(boxer)
Mονο 530 αλογα???
Και η ZR1 βγαζει 670??? και παλι στις ρεμπριζ δεν ειναι πολυ μπροστα.Περιεργο περιμενα στις ρεμπριζ να ειναι παρα πολυ μπροστα.638 βγάζει επισήμως η ZR1.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
530 kai 68 κιλα ροπη απο τον περιφημο h6 κινητηρα...(boxer)
Mονο 530 αλογα???
Και η ZR1 βγαζει 670??? και παλι στις ρεμπριζ δεν ειναι πολυ μπροστα.Περιεργο περιμενα στις ρεμπριζ να ειναι παρα πολυ μπροστα.3600 κ εκ...ποσα να βγαλει ???? και ειναι κοντα στον 1,5 τονο
Δεν με πειραζει κατι στον κινητηρα της Porsche απλα ειπα ''μονο'' γιατι ειναι λιγα μπροστα στα 670 της ZR1 και παρολαυτα η διαφορα τους ειναι πολυ μικρη στης ρεμπριζ.
Edit
Τωρα ειδα οτι η ZR1 βγαζει 638 τελικα. -
Στην Ευρωπη ειναι 647 ιπποι.Παντως η πραγματικη ισχυς ειναι περιπου 510-530 αλογα, αρκετα μικροτερη απο την ονομαστικη και αυτο ειναι ενα μειονεκτημα της.Γι αυτο και η τελικη ,330 χλμ δεν ειναι αναλογη της ονομαστικησ ιπποδυναμης.
Απο στάση, χρειαζεται εμπειρη εκκινηση και σωστες αλλαγες και τοτε...
Youtube Video -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Στην Ευρωπη ειναι 647 ιπποι.Παντως η πραγματικη ισχυς ειναι περιπου 510-530 αλογα, αρκετα μικροτερη απο την ονομαστικη και αυτο ειναι ενα μειονεκτημα της.Γι αυτο και η τελικη ,330 χλμ δεν ειναι αναλογη της ονομαστικησ ιπποδυναμης.
Απο στάση, χρειαζεται εμπειρη εκκινηση και σωστες αλλαγες και τοτε...
Youtube VideoΔεν είναι θέμα Ευρώπης και Αμερικής. Είναι θέμα μονάδας μέτρησης. Είναι 638 BHP που μεταφράζεται σε 647 CV αλλά όπως είπες είναι λιγότερα στην πράξη. Για αυτό και έχει παρόμοιες επιδόσεις με την 599 που ζυγίζει 200 κιλά παραπάνω καθώς ο V12 της Ferrari είναι πολύ ισχυρότερος.
-
πανεμορφη στο κοκκινο η porsche αυτο το οτι δεν αλλαζει το σχημα της...ενω οι αλλοι συνεχεια πειραματιζονται...μ αρεσει πολυ
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
πανεμορφη στο κοκκινο η porsche αυτο το οτι δεν αλλαζει το σχημα της...ενω οι αλλοι συνεχεια πειραματιζονται...μ αρεσει πολυΌπως λέει και ο Jeremy... Porsche designer... the world's most relaxing job! Σοβαρά τώρα... βαρέθηκα να το βλέπω αυτό το σχήμα... καιρός για ανανέωση!
-
Μα ειναι σαν να λες απο εδω και περα οι γυναικες πρεπει να εχουν χοντρη μεση και μικρη λεκανη ...α και απο στηθος κοντρα πλακε....γιατι τοσες χιλιαδες χρονια ιδιες ειναι...ας αλλαξουν.....
καποια πραγματα γεννηθηκαν πανεμορφα και ωριμαζουν λιγο λιγο και γινονται ακομα πιο ομορφα ....για τα αλλα υπαρχει ο jerremyυ.γθα θελα να δω την γυναικα του να βρω την πηγη του κακου
-
Ε καλά τώρα... δεν είναι δα και τόσο όμορφη η 911. Τί να πούνε οι Ferrari, Lamborghini και Pagani τότε;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
:ysterical:Ε καλά τώρα... δεν είναι δα και τόσο όμορφη η 911. Τί να πούνε οι Ferrari, Lamborghini και Pagani τότε;
ολες καλλονες ειναι ....απλα ρε συ ειναι αυτο το σχημα που ειναι μεσα στο dna σου....το ξες απο μικρο παιδι...δεν αλλαζει....
οπως αν σ βαλουν πολλα μπουκαλια μπροστα σ μολις δεις την σιλουετα της cocα cola κατι θα ξυπνησει μεσα σ.....αυτο...παντως την θεωρω πολυ κομψη σιλουετα...με τα φουσκωματα και με την σοβαροτητα της....σαν σχεδιο ποτε δεν θα φανει καγκουρεμενο (αλλο τι της κανουν μερικοι ) ειναι σαν να σμιλευτηκαν οι καμπυλες τις απο τον αερα ...καθως ετρεχε...αυτο μου βγαζει ....
ρομαντικος ε? -
-
Γούστα είναι αυτά μωρέ... Πάντως η 964 ποτέ δεν μου άρεσε... η 993 ήταν όμορφη, η 996 μοντέρνα και η τωρινή 997 διαχρονική. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν το 'wow factor'. Δεν είναι supercar είναι sportscar. Δεν είναι κακό αυτό βέβαια απλά δεν μπορείς να το κατατάξεις μαζί με τα ιερά τέρατα του χώρου (η Carrera GT πχ είναι άξιο supercar/hypercar).
ΥΓ: I hate Coke... να μου έλεγες για το μπουκάλι της Absolut να συμφωνήσω...
ΥΓ2: Σταματάμε εδώ το γιατί κυκλοφορούνε και ... -
ναι ετσι οπως το θετεις εχει βαση ....μοιαζουν και ειναι sportscar .... αληθηνα sportscar ...οχι σαν τα rallye και τα cupra που εχουμε και τα ονομαζουμε sportscars ....τρομαρα μας
-
Ο χρήστης spyridon stathakis έγραψε:
μια ερωτηση...η corvette γιατι εχει σαν μετρο συγκρισης την 599?τι κοινο εχουν?γιατι ανεξαρτητως αν ανηκουν στην κατηγορια grand turismo νομιζω οτι το αγοαρστικο ενδιαφερον και το προφιλ των οδηγων που απευθυνεται η καθε μια κατασκευη ειναι τοσο μακρυα,οσο απεχει η US απ την ITALIA...Καλησπέρα και χρόνια πολλά Σπύρο. Το θέμα ξεκίνησε όταν ένας συμφορουμίτης παίνεψε την τερατώδη δύναμη της ZR1 (που φυσικά και είναι τερατώδης) και είπε ότι συγκρίνεται μόνο με κατασκευές επιπέδου Enzo (μέγιστη ιεροσυλία αλλά το προσπερνάμε). Εγώ σαν tifoso σήκωσα το γάντι και του επεσήμανα ότι η ZR1 έχει επιδόσεις επιπέδου 599 (έβαλα και τα σχετικά links με τις μετρήσεις) και όχι Enzo η οποία είναι ΠΟΛΥ γρηγορότερη και της 599 και της ZR1. So simple mate...
-
-
Από όλα τα supercars αυτό που θα διάλεγα είναι μια Murcielago LP640 σε Roadster Δεν υπάρχει αυτό το αμάξι λέμε
-
-
Ο χρήστης spyridon stathakis έγραψε:
Χρονια πολλα σε ολους...
οντως και κατανοητο...αν θα συγκριναμε την ZR1 με καποιο ιταλικο ferrari αυτο δεν θα επρεπε να ειναι το 430 scuderia η οπως αλλιως λενε τις inividual εκδοσεις?p.s μεγαλη ιεροσυλια οντως η συγκριση ENZO με CORVETTE
-
http://www.youtube.com/watch?v=zRXfPQswg-I&feature=related
σπανιο βιντεακι
κλασικη αμερικανια -
to μοτερ παντως ειναι χειροποιητο
ZR1