-
-Καλά κάνει η Seat και βγάζει το Exeo. Απλά πρέπει να το βγάλει..φθηνότερο και με το σωστό μοτερ στα 1.8 για να έχει νόημα στην ελληνική αγορά. Το ότι πριν ήταν ένα Audi, μόνο πλεονέκτημα μπορεί να είναι.
-Η Lancia δεν είναι καλύτερη ή χειρότερη από την Seat. Σίγουρα έχει χειρότερη γκάμα αυτή τη στιγμή. Καμία από τις δυο δεν 'της πρέπει' να είναι φασόν μάρκα. Πάντως, φασόν βγάζουν ΟΛΟΙ σήμερα. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
:slap:
-Καλά κάνει η Seat και βγάζει το Exeo. Απλά πρέπει να το βγάλει..φθηνότερο και με το σωστό μοτερ στα 1.8 για να έχει νόημα στην ελληνική αγορά. Το ότι πριν ήταν ένα Audi, μόνο πλεονέκτημα μπορεί να είναι.Συμφωνούμε. Δεν είναι κάτι σούπερ ουάου αλλά μετά το πολυμορφικό toledo το ξαναγύρισαν στις κούρσες όπου μοσχοπούλαγαν.
-Η Lancia δεν είναι καλύτερη ή χειρότερη από την Seat. Σίγουρα έχει χειρότερη γκάμα αυτή τη στιγμή. Καμία από τις δυο δεν 'της πρέπει' να είναι φασόν μάρκα. Πάντως, φασόν βγάζουν ΟΛΟΙ σήμερα.
Οχι μόνο η ΣΕΑΤ βγάζει και της αξίζει μάλιστα κατά τον πιο πάνω χρήστη.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
-Η Lancia δεν είναι καλύτερη ή χειρότερη από την Seat. Σίγουρα έχει χειρότερη γκάμα αυτή τη στιγμή. Καμία από τις δυο δεν 'της πρέπει' να είναι φασόν μάρκα. Πάντως, φασόν βγάζουν ΟΛΟΙ σήμερα.
Μην τα ισοπεδωνουμε όλα... όχι και να συγκρινουμε Lancia / Seat.
Yπάρχει έστω και μία στιγμή στην ίστορία της που ή SEAT δεν έβγαζε copy/paste , φασόν από κάποιο άλλο μητρικό κατασκευαστη ? Αφού δεν έχει κάν τμήμα ανάπτυξης
η SEAT, μόνο φαμπρικές. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
-Η Lancia δεν είναι καλύτερη ή χειρότερη από την Seat. Σίγουρα έχει χειρότερη γκάμα αυτή τη στιγμή. Καμία από τις δυο δεν 'της πρέπει' να είναι φασόν μάρκα. Πάντως, φασόν βγάζουν ΟΛΟΙ σήμερα.
Μην τα ισοπεδωνουμε όλα... όχι και να συγκρινουμε Lancia / Seat.
Yπάρχει έστω και μία στιγμή στην ίστορία της που ή SEAT δεν έβγαζε copy/paste , φασόν από κάποιο άλλο μητρικό κατασκευαστη ? Αφού δεν έχει κάν τμήμα ανάπτυξης
η SEAT, μόνο φαμπρικές.Δεν συγκρίνω την ιστορία τους, συγκρίνω την σημερινή τους κατάσταση.
Το μοναδικο ίσως μη φασόν ήταν το πρώτο Ibiza. Βασιζόταν μεν στο πάτωμα του Ritmo, αλλά δεν είχε σχέση με κανένα άλλο αυτοκίνητο άλλου κατασκευαστή.Αλλά δεν μπορώ να θεωρήσω φασόν και την σημερινή της γκάμα! Αν ήταν έτσι, ΟΛΑ τα αυτοκίνητα γύρω μας είναι φασονατζίδικα!
Το ότι πχ το Leon βασίζεται στα μηχανικά μέρη του Golf V, δεν το κάνει τέτοιο, αφού ουσιαστικά δείχνει και είναι εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο. Δεν μπορείς φυσικά να πεις το ίδιο για το Exeo, αφού το...δέλεαρ του είναι πως πρόκειται στην ουσια για ένα Audi με τα σήματα της Seat , αλλά μην τα μηδενίζουμε όλα!
Το ότι η Lancia θα μπορούσε να βρίσκεται σε απείρως καλύτερη θέση από την Seat λόγω ιστορίας (αλλά και δυνατοτήτων που έχει από την FIAT με τις πολλές λύσεις που θα μπορούσε να επιλέξει...), είναι άλλη κουβέντα. Προς το παρόν, μιλάμε για λειψή γκάμα το δίχως άλλο.
-
Νομιζω οτι η εκφραση 'φασον' χρσησιμοποιειται με πιο γενικη διαθεση και οχι μεσα στα στενα πλαισια του 'rebadging'.Υπο αυτη την εννοια οντως οι Ισπανοι ειναι φασονατζηδες (sic) του VAG.
Σημερα ομως,η σχεδιαστικη ταυτοτητα, το στησιμο,η επιλογη των προμηθευτων,και η τιμολογιακη πολιτικη επιτρεπουν τετοιο βαθμο διαφοροποιησης που ειναι αδοκιμο να μιλαμε για αδερφια/ξαδερφια, ποσο μαλλον κλωνους.
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Σημερα ομως,η σχεδιαστικη ταυτοτητα, το στησιμο,η επιλογη των προμηθευτων,και η τιμολογιακη πολιτικη επιτρεπουν τετοιο βαθμο διαφοροποιησης που ειναι αδοκιμο να μιλαμε για αδερφια/ξαδερφια, ποσο μαλλον κλωνους.
Ίσως στο Leon και στο Ibiza...
Αλλά στο exeo σαφέστατα είναι κλώνος..με διαφορετικό σηματάκι... Τα ίδια έκανε και η GM...
-
Φασον ειναι να παραγεις εσυ στις εγκαταστασεις σου κατοπιν συμφωνιας προϊοντα με σηματα καποιου αλλου.
Υπο αυτη την εννοια η Seat ποτε δεν εβγαζε φασον.Μεχρι το 82 η seat ηταν κλασσικος rebadge κατασκευαστης.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πάρε ολα τα Seat ενας προς ενα, αρχης γεννομενης απο το προηγουμενης γενιας Ibiza... όλα ξαφνικα έγιναν άσχημα! Δεν έγιναν επειδή οι σχεδιαστές είναι ανίκανοι... αλλά αυτές είναι οι επιταγές της μαμάς VW! Αυτά τα σχέδια εγκρίνει... Βασικά θα μπορούσε απλά να την κλείσει μιας και δεν έχει ιδιαίτερο νόημα πλέον η Seat σαν ξεχωριστό brand.
Τοτε με πια λογικη στειλανε τον Luc Donckerwolke τον αρχισχεδιαστη της** Lamborghini** στην SEAT ουτως ωστε να ηγηθει στο Desing ??? γιατι της δινει tsi μοτερ και 7ταχυτο DSG???
Δεν πιστευω να μην ενδιαφερετε η VAG για την Seat στο κατω κατω εστω και με αυτες τις πωλησεις που κανει μπαινουν λεφτα στα ταμεια της μαμας VW,εαν προσεξουν το desing και τον εξοπλισμο η seat θα αναστηθει .
Παντως δεν μπορω να καταλαβω τι εχουν παθει και βγαζουν αυτα τα σχεδια, ετσι οπως το πανε σε λιγο καιρο θα συναγωνιζονται την SSANGYONG για το ποιος βγαζει τα πιο ασχημα αυτοκινητα. -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Τοτε με πια λογικη στειλανε τον Luc Donckerwolke τον αρχισχεδιαστη της** Lamborghini** στην SEAT ουτως ωστε να ηγηθει στο Desing ??? γιατι της δινει tsi μοτερ και 7ταχυτο DSG???
Δεν πιστευω να μην ενδιαφερετε η VAG για την Seat στο κατω κατω εστω και με αυτες τις πωλησεις που κανει μπαινουν λεφτα στα ταμεια της μαμας VW,εαν προσεξουν το desing και τον εξοπλισμο η seat θα αναστηθει .
Παντως δεν μπορω να καταλαβω τι εχουν παθει και βγαζουν αυτα τα σχεδια, ετσι οπως το πανε σε λιγο καιρο θα συναγωνιζονται την SSANGYONG για το ποιος βγαζει τα πιο ασχημα αυτοκινητα.Πεταμενη την εχει και την παει για φουντο ολοταχως... τι δεν βλεπεις? Και τι σημασια εχει ποιος σχεδιαστης πηγε? Βλεπεις τι εκτρωματα βγαζει η οχι? Τι εγκρινεται εχει σημασια απο τα προτεινομενα σχεδια....
Και τους δωσανε και ενα TSI απο τα τοσα... και ακομα ομως τους δινουνε κατι 1.6 ελεεινους, και δεν τους δινουν τον 122αρι σε μοντελα που θα επρεπε (ibiza) και δεν τους δινουν τον 160αρι σε μοντελλα που θα επρεπε (Leon)... γενικως ολο το line up ειναι fucked up... και δεν μπορει παρα να γινεται επιτηδες!
Η Seat ηταν ποιο προσεγμενη... τωρα οχι... Θα μπορουσε να εχει ενα ξεκαθαρο προφιλ, οπως αλλωστε οραματιζονταν καποτε... αλλα εχει γινει το VW του φτωχου...
-
Στη Seat με εξαίρεση το τελευταίο Toledo, τα υπόλοιπα Ibiza, Leon, Altea, Altea XL κλπ ήταν και είναι καλές προτάσεις.
Έχω την εντύπωση ότι η Vag διαχειρίζεται σωστά τους κινητήρες της χωρίζοντας και τις κατηγορίες. Το ίδιο που κάνει η VW κάνει και για τις άλλες 2.
Τον 122άρι η VW τον έχει απο μικρομεσαίο και πάνω, γι' αυτό δεν τον έχει ούτε το Ibiza, ούτε το Fabia, ούτε το νέο Polo. Ίσως να μπει στα supermini ο 1,2 Tsi κάποια στιγμή. Ο 1,8 Tsi το ίδιο ενώ και αυτός με το τουρμποκομπρέσσορα σε ειδικά μοντέλα.
Οι δε πωλήσεις ιδίως σε Leon και Ibiza δεν είναι απογοητευτικές.
Το Exeo (έχει αναφερθεί και παραπάνω ... σε κάποια σελίδα) είναι λύση επαναφοράς στα 4θυρα και προπομπός προφανώς κάποιου ξεχωριστού μοντέλου και η λύση αυτή ανάγκαζε στη μεταφορά ολόκληρης της γραμμής παραγωγής του Α4 ακόμα και της τεχνολογίας του. Το να έβαζε έναν Tsi στο Εχεο θα ήταν ακόμα ίσως και κάτι που θα επέφερε και περισσότερες κριτικές και σχόλια.
Τα μόνα μείον που βρίσκω σ'αυτό το αυτοκίνητο (όσο περνάει και ο καιρός) είναι ότι η τιμή του έπρεπε να είναι στα πλαίσια του παλιού Octavia (όχι του Octavia5) όπως συνεχίζει να πωλείτε και τώρα και ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ... της 'αρπαχτής' για ιδιαίτερης κατηγορίας αγοραστών (για όσους θέλουν Audi και δεν μπορούν να αποκτήσουν και για όσους θέλουν απλά μια 4θυρη κούρσα σε μπλε σκούρο και δεν έχουν ιδέα ότι κυκλοφορούν και Mondeo, Avensis, Octavia5 κλπ μεσαία). -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πεταμενη την εχει και την παει για φουντο ολοταχως... τι δεν βλεπεις? Και τι σημασια εχει ποιος σχεδιαστης πηγε? Βλεπεις τι εκτρωματα βγαζει η οχι? Τι εγκρινεται εχει σημασια απο τα προτεινομενα σχεδια....
Και τους δωσανε και ενα TSI απο τα τοσα... και ακομα ομως τους δινουνε κατι 1.6 ελεεινους, και δεν τους δινουν τον 122αρι σε μοντελα που θα επρεπε (ibiza) και δεν τους δινουν τον 160αρι σε μοντελλα που θα επρεπε (Leon)... γενικως ολο το line up ειναι fucked up... και δεν μπορει παρα να γινεται επιτηδες!
Η Seat ηταν ποιο προσεγμενη... τωρα οχι... Θα μπορουσε να εχει ενα ξεκαθαρο προφιλ, οπως αλλωστε οραματιζονταν καποτε... αλλα εχει γινει το VW του φτωχου...
Δεν ξερω ρε γμτ,δεν μπορω να καταλαβω την λογικη τους...... εχεις δικιο
θα μπουρουσαν να εχουνε κανει την seat ενα παρα πολυ καλο παιχτη στην αγορα που θα τους εφερνε μπολικο χρημα -
Από τη στιγμή που μια εταιρεία είναι ενταγμένη σε ένα τόσο μεγάλο γκρουπ.. είναι φυσικό ότι πρέπει να γίνουν κάποιες υποχωρήσεις και παραχωρήσεις σε όλες τις πλευρές. Εαν πχ η SEAT ήταν αυτή που ήλεγχε το γκρουπ.. σιγά μην έδινε πχ όλη τη γκάμα των κινητήρων της στη VW.. Είναι φυσιολογικό.. Υπάρχει προσπάθεια όλες πάνω κάτω οι εταιρείες να πηγαίνουν καλά.. Καλά, δε λέω τέλεια.. Κάποιες θα πηγαίνουν καλύτερα από τις άλλες. Η SEAT εξάλλου είναι το audi του πτωχού. Δεν αναφέρομαι στο exeo.. Αλλά υπάρχουν δυστυχώς άνθρωποι σαν τον corsair (μέντιουμ-ξέρουν ότι πάει για φούντο, κριτικοί τέχνης-αυτοκίνητα εκτρώματα κτλ..) οι οποίοι είτε δε παραδέχτηκαν ποτέ πως είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο seat πχ να στρίβει έτσι ή δε ξέρουν τη τύφλα τους και απλά γράφουν για να γράφουν.. Εδώ καλά καλά δεν έχουν παρακολουθήσει αγώνες της πατρίδας τους.. Μάθανε ξαφνικά όλοι (εξαιρούνται αρκετοι..) τα πάντα για το αυτοκίνητο.. Για το exeo τώρα τα έχουμε πει όλα.. Δυστυχώς δεν είναι κάτι κορυφαίο.. αλλά ας το δοκιμάσουμε πρώτα.. ας πάμε για κανα test drive για να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη και βλέπουμε.. (και όχι μόνο σα συνοδηγοί.. έτσι..?)
-
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
Από τη στιγμή που μια εταιρεία είναι ενταγμένη σε ένα τόσο μεγάλο γκρουπ.. είναι φυσικό ότι πρέπει να γίνουν κάποιες υποχωρήσεις και παραχωρήσεις σε όλες τις πλευρές. Εαν πχ η SEAT ήταν αυτή που ήλεγχε το γκρουπ.. σιγά μην έδινε πχ όλη τη γκάμα των κινητήρων της στη VW.. Είναι φυσιολογικό.. Υπάρχει προσπάθεια όλες πάνω κάτω οι εταιρείες να πηγαίνουν καλά.. Καλά, δε λέω τέλεια.. Κάποιες θα πηγαίνουν καλύτερα από τις άλλες.Mε τη διαφορα οτι η Seat ΔΕΝ παει καλα.
Για να παει καλα η Seat μονη ισως ελπιδα της ειναι η ανακαμψη της Ισπανικης εσωτερικης αγορας.
Σημειωνεται οτι η ανεργια αυτη τη στιγμη στην Ισπανια τρεχει με ρυθμους 15-18%.Η SEAT εξάλλου είναι το audi του πτωχού. Δεν αναφέρομαι στο exeo..
Τι θα πει Audi του πτωχου??
Και σε ποια μοντελα συμπιπτει η γκαμα τους εκτος απο το ΕΧΕΟ-αντε και το Leon- στο οποιο εσυ δεν αναφερεσαι??
Και γιατι δε μπορει να χαρακτηριστει η VW ή η Skoda Audi του πτωχου μιας και μαλλον πιο κοντα στη φιλοσοφια των μοντελων της Audi (οπως την αντιλαμβανεται ο μεσος Ευρωπαιος αγοραστης) ειναι ενα Golf, ενα Octavia ενα Passat ή ενα Superb ??
Που ειναι καλυτερο ενα αντιστοιχο Seat??Αλλά υπάρχουν δυστυχώς άνθρωποι σαν τον corsair (μέντιουμ-ξέρουν ότι πάει για φούντο, κριτικοί τέχνης-αυτοκίνητα εκτρώματα κτλ..)
Τα εχουμε ξαναγραψει και με στοιχεια μεσα απο τις επισημες ιστοσελιδες του group.Η Seat εδω και δυο χρονια οικονομικα δε παει καλα.Αν θελεις απο λανθασμενες επιλογες της μητρικης εταιρειας, λογω υφεσης κλπ, το γεγονος αυτο παραμενει.Το ζητημα ειναι για ποσο θα κρατησει αυτο και φυσικα το ποσο και αν ειναι διατεθειμενη η μητρικη εταιρεια να περιμενει...
Το αν η παρουσα σχεδιαστικη γραμμη ειναι επιτυχημενη ή οχι φαινεται απο τις πωλησεις, δε χρειαζεται να ειναι καποιος κριτικος τεχνης ή αποφοιτος σχολης σχεδιασμου για να κρινει.οι οποίοι είτε δε παραδέχτηκαν ποτέ πως είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο seat πχ να στρίβει έτσι ή δε ξέρουν τη τύφλα τους και απλά γράφουν για να γράφουν...
Σωστα τα λες αλλα αυτο δεν αφορα μονο τα θεματα που εχουν να κανουν με τη τη Seat.
Εδώ καλά καλά δεν έχουν παρακολουθήσει αγώνες της πατρίδας τους...Μάθανε ξαφνικά όλοι (εξαιρούνται αρκετοι..) τα πάντα για το αυτοκίνητο.
Τωρα αυτο τι το ηθελες??Δικαιουται να ομιλει οποιος εχει παρακολουθησει αγωνες oποιος εχει μαστερ στη μηχανολογια ή/και εχει διαβασει τουλαχιστον 12 εγκυκλοπαιδιες αυτοκινητου ή οποιος εχει προσοντα Βατανεν??
Για το exeo τώρα τα έχουμε πει όλα.. Δυστυχώς δεν είναι κάτι κορυφαίο.. αλλά ας το δοκιμάσουμε πρώτα.. ας πάμε για κανα test drive για να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη και βλέπουμε.. (και όχι μόνο σα συνοδηγοί.. έτσι..?)
Για μια ακομα φορα:
Το ΕΧΕΟ ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο.Το θεμα ειναι να πεισει για τα προσοντα του τον αγοραστη... -
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
Από τη στιγμή που μια εταιρεία είναι ενταγμένη σε ένα τόσο μεγάλο γκρουπ.. είναι φυσικό ότι πρέπει να γίνουν κάποιες υποχωρήσεις και παραχωρήσεις σε όλες τις πλευρές. Εαν πχ η SEAT ήταν αυτή που ήλεγχε το γκρουπ.. σιγά μην έδινε πχ όλη τη γκάμα των κινητήρων της στη VW.. Είναι φυσιολογικό.. Υπάρχει προσπάθεια όλες πάνω κάτω οι εταιρείες να πηγαίνουν καλά.. Καλά, δε λέω τέλεια.. Κάποιες θα πηγαίνουν καλύτερα από τις άλλες. Η SEAT εξάλλου είναι το audi του πτωχού. Δεν αναφέρομαι στο exeo.. Αλλά υπάρχουν δυστυχώς άνθρωποι σαν τον corsair (μέντιουμ-ξέρουν ότι πάει για φούντο, κριτικοί τέχνης-αυτοκίνητα εκτρώματα κτλ..) οι οποίοι είτε δε παραδέχτηκαν ποτέ πως είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο seat πχ να στρίβει έτσι ή δε ξέρουν τη τύφλα τους και απλά γράφουν για να γράφουν.. Εδώ καλά καλά δεν έχουν παρακολουθήσει αγώνες της πατρίδας τους.. Μάθανε ξαφνικά όλοι (εξαιρούνται αρκετοι..) τα πάντα για το αυτοκίνητο.. Για το exeo τώρα τα έχουμε πει όλα.. Δυστυχώς δεν είναι κάτι κορυφαίο.. αλλά ας το δοκιμάσουμε πρώτα.. ας πάμε για κανα test drive για να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη και βλέπουμε.. (και όχι μόνο σα συνοδηγοί.. έτσι..?)Δυστυχως για σενα, υπαρχουν ατομα σαν και μενα να σου θυμιζουν ΓΕΓΟΝΟΤΑ Τα νουμερα των πωλησεων, οι εσπευσμενες καταργησεις μοντελων, η πτωση του brand στα ματια του κοσμου ειναι εκει για να σου θυμιζουν ολα οσα λεω εγω το δηθεν μεντιουμ...
By the way, και τα υπολοιπα οχηματα ξερεις στριβουνε... αλλα λιγο καλυτερα, αλλα λιγο χειροτερα... το θεμα ειναι τo στριψιμο ειναι ΜΙΑ διασταση ενος αυτοκινητου... αλλα αμα ειχες την παραμικρη ιδεα του τι εστι αυτοκινηση δεν θα τα πετουσες ετσι.
Για μενα τα τελευταια καλα Seat ηταν αυτα 1-2 γενιες πισω που ηταν σαφως ποιο ανταγωνιστικα... μετα καλως η κακως η VW επελεξε τον δρομο της αποδομησης... το γιατι αγνωστο... μιας και στην ιδια τσεπη καταληγουν.
Αντε, τραγουδα τωρα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Από τη στιγμή που μια εταιρεία είναι ενταγμένη σε ένα τόσο μεγάλο γκρουπ.. είναι φυσικό ότι πρέπει να γίνουν κάποιες υποχωρήσεις και παραχωρήσεις σε όλες τις πλευρές. Εαν πχ η SEAT ήταν αυτή που ήλεγχε το γκρουπ.. σιγά μην έδινε πχ όλη τη γκάμα των κινητήρων της στη VW.. Είναι φυσιολογικό.. Υπάρχει προσπάθεια όλες πάνω κάτω οι εταιρείες να πηγαίνουν καλά.. Καλά, δε λέω τέλεια.. Κάποιες θα πηγαίνουν καλύτερα από τις άλλες. Η SEAT εξάλλου είναι το audi του πτωχού. Δεν αναφέρομαι στο exeo.. Αλλά υπάρχουν δυστυχώς άνθρωποι σαν τον corsair (μέντιουμ-ξέρουν ότι πάει για φούντο, κριτικοί τέχνης-αυτοκίνητα εκτρώματα κτλ..) οι οποίοι είτε δε παραδέχτηκαν ποτέ πως είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο seat πχ να στρίβει έτσι ή δε ξέρουν τη τύφλα τους και απλά γράφουν για να γράφουν.. Εδώ καλά καλά δεν έχουν παρακολουθήσει αγώνες της πατρίδας τους.. Μάθανε ξαφνικά όλοι (εξαιρούνται αρκετοι..) τα πάντα για το αυτοκίνητο.. Για το exeo τώρα τα έχουμε πει όλα.. Δυστυχώς δεν είναι κάτι κορυφαίο.. αλλά ας το δοκιμάσουμε πρώτα.. ας πάμε για κανα test drive για να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη και βλέπουμε.. (και όχι μόνο σα συνοδηγοί.. έτσι..?)
Δυστυχως για σενα, υπαρχουν ατομα σαν και μενα να σου θυμιζουν ΓΕΓΟΝΟΤΑ Τα νουμερα των πωλησεων, οι εσπευσμενες καταργησεις μοντελων, η πτωση του brand στα ματια του κοσμου ειναι εκει για να σου θυμιζουν ολα οσα λεω εγω το δηθεν μεντιουμ...
By the way, και τα υπολοιπα οχηματα ξερεις στριβουνε... αλλα λιγο καλυτερα, αλλα λιγο χειροτερα... το θεμα ειναι τo στριψιμο ειναι ΜΙΑ διασταση ενος αυτοκινητου... αλλα αμα ειχες την παραμικρη ιδεα του τι εστι αυτοκινηση δεν θα τα πετουσες ετσι.
Για μενα τα τελευταια καλα Seat ηταν αυτα 1-2 γενιες πισω που ηταν σαφως ποιο ανταγωνιστικα... μετα καλως η κακως η VW επελεξε τον δρομο της αποδομησης... το γιατι αγνωστο... μιας και στην ιδια τσεπη καταληγουν.
Αντε, τραγουδα τωρα...
Άτομα σα κι εσένα δε τα υπολογίζω και δε τα υπολόγιζα (στο τομέα της αυτοκίνησης) όταν εκφράζουν τις απόψεις τους με τρόπο απόλυτο και απαξιωτικό.. Η μάρκα είναι μια χαρά. Έχει πολύ καλή γκάμα.. αλλά δυστυχώς δε πάει καλά όπως θα περίμενε κάποιος..Αυτό δε σημαίνει ότι τα αυτοκίνητά της είναι για τα μπάζα όμως.. Για να εκφράσεις κάτι για κάτι αιτιολόγησέ το. ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΟ. Ξέρω πολλά κιλά παραπάνω από εσένα για την αυτοκίνηση γενικότερα.. Οδήγα κανα αυτοκίνητο πρώτα και μετά έλα να μας πεις τις απόψεις σου. Εσύ ασχολείσου με τα αεροπλάνα σου που μάλλον έχεις ιδιαίτερη έφεση. Από εκεί και πέρα δε τραγουδάω ξέρεις γτ είμαι παράφωνος..
-
@ 888888
Συμφωνώ μαζί σου.. Απλά ο corsair μου 'έσπασε' τα νεύρα κι εγώ παραφέρθηκα..
-
Μα και γω δε σε υπολογιζω, απλα δημιουργεις εντυπωσεις και προσβαλεις (ενδεικτικο του επιπεδου σου, στο οποιο δεν εχω προβλημα να κατεβω για να καταλαβεις)
Μαλιστα απο γραφομενα σου και μονο αποδεικνυεται οτι η αυτοκινηση ειναι κατι μονοδιαστατο για σενα... και κατα τροπο απολυτο το επιβαλεις εμμεσως πλην σαφως. Εεε αλλωστε αμα δεν εχεις παρακολουθησει ελληνικους αγωνες τι να κλασσεις
Κατα δευτερον λογο... δεν εχω μετοχες ουτε στην ΣΕΑΤ (VW ουσιαστικα) ουτε σε καποια αλλη ανταγωνιστικη και δεν με ενδιαφερει να απαξιωσω οτιδηποτε.... την οποια απαξιωση η μη την καταγραφη καθε φορα η αγορα η οποια και ειναι ο απολυτος κριτης. Εαν δεν σου αρεσουν τα γεγονοτα... μην τα βλεπεις, αλλα δεν σημαινει πως θα μας απαγορεψεις να τα αναφερουμε κιολας.
Ξανατραγουδα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μα και γω δε σε υπολογιζω, απλα δημιουργεις εντυπωσεις και προσβαλεις (ενδεικτικο του επιπεδου σου, στο οποιο δεν εχω προβλημα να κατεβω για να καταλαβεις)Μαλιστα απο γραφομενα σου και μονο αποδεικνυεται οτι η αυτοκινηση ειναι κατι μονοδιαστατο για σενα... και κατα τροπο απολυτο το επιβαλεις εμμεσως πλην σαφως. Εεε αλλωστε αμα δεν εχεις παρακολουθησει ελληνικους αγωνες τι να κλασσεις
Κατα δευτερον λογο... δεν εχω μετοχες ουτε στην ΣΕΑΤ (VW ουσιαστικα) ουτε σε καποια αλλη ανταγωνιστικη και δεν με ενδιαφερει να απαξιωσω οτιδηποτε.... την οποια απαξιωση η μη την καταγραφη καθε φορα η αγορα η οποια και ειναι ο απολυτος κριτης. Εαν δεν σου αρεσουν τα γεγονοτα... μην τα βλεπεις, αλλα δεν σημαινει πως θα μας απαγορεψεις να τα αναφερουμε κιολας.
Ξανατραγουδα...
Αφού νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα τι να κάνω???. Δε δημιουργώ εντυπώσεις.. Λέω την άποψή μου.. Επίσης από τα γραφόμενα μου δεν αποδεικνύεται τπτ.. Ούτε εαν τα βλέπω τα πράγματα μονοδιάστατα ούτε πολυδιάστατα, ούτε εαν έχω μετοχές όπως έξυπνα υποννοείς, ούτε εαν είμαι seatάκιας ή audakias ή ό,τι άλλο.. Δε σου απαγορεύω να πεις και να εκφράσεις τις απόψεις σου (έλεος προς θεού..). Αλλά ο τρόπος που τις εκφράζεις δε μ'αρέσει. Σου ξαναλέω ότι είμαι παράφωνος.. Ενω εσύ ένας αλήθωρος πιλότος (πλάκα ε?).. Και αρκετά ασχολήθηκα μαζί σου γτ με κούρασες.. Πω πω άνθρωπέ μου..
-
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
Αφού νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα τι να κάνω???. Δε δημιουργώ εντυπώσεις.. Λέω την άποψή μου.. Επίσης από τα γραφόμενα μου δεν αποδεικνύεται τπτ.. Ούτε εαν τα βλέπω τα πράγματα μονοδιάστατα ούτε πολυδιάστατα, ούτε εαν έχω μετοχές όπως έξυπνα υποννοείς, ούτε εαν είμαι seatάκιας ή audakias ή ό,τι άλλο.. Δε σου απαγορεύω να πεις και να εκφράσεις τις απόψεις σου (έλεος προς θεού..). Αλλά ο τρόπος που τις εκφράζεις δε μ'αρέσει. Σου ξαναλέω ότι είμαι παράφωνος.. Ενω εσύ ένας αλήθωρος πιλότος (πλάκα ε?).. Και αρκετά ασχολήθηκα μαζί σου γτ με κούρασες.. Πω πω άνθρωπέ μου..
Σορρυ, αμα δεν σου αρεσει ο τροπος που εκφραζομαι (βασικα παραδοχη γεγονοτων) μπορεις να με βαλεις στην ignore list... ειναι τοσο απλο!!!
Οντως, αδικα μου επιτεθηκες... ελπιζουμε να μην συνεχισεις λογω κοπωσης...
-
Δε συνεχίζω.
Seat Exeo