-
Καλημερα σας,
Τελικα η μειωση του ΕΤΤ σταμάτησε συμφωνα με το χρονοδιαγραμμα;
Επηρρεασε αυτο τις τιμες των αυτοκινητων; -
Καλημερα σας,
Τελικα η μειωση του ΕΤΤ σταμάτησε συμφωνα με το χρονοδιαγραμμα;
Επηρρεασε αυτο τις τιμες των αυτοκινητων; -
Καλημερα σας,
Τελικα η μειωση του ΕΤΤ σταμάτησε συμφωνα με το χρονοδιαγραμμα;
Επηρρεασε αυτο τις τιμες των αυτοκινητων; -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Καλημερα σας,Τελικα η μειωση του ΕΤΤ σταμάτησε συμφωνα με το χρονοδιαγραμμα;
Επηρρεασε αυτο τις τιμες των αυτοκινητων;Δε ξέρω με σιγουριά αν σταμάτησε, ξέρω πάντως ότι πατέρας πολύ καλού φίλου, εκτελωνιστής στο επάγγελμα, δεν προλάβαινε να εκτελωνίσει τα αμάξια που του ζητούσαν τις τελευταίες ημέρες σε μια προσπάθεια να προλάβουν τη λήξη της διορίας. Επρόκειτο δε για αμάξια τύπου Ferrari, Mercedes, Porsche, Bentley, κτλ κυρίως...
-
Φανταζομαι οτι στα μικρα ειναι εφικτο να διατηρηθει η εκπτωση (που ηταν μηδαμινη).
Αλλα στου μεγαλου κυβισμου ειναι πολλα τα λεφτα,συν του οτι πλεον ο μεγαλος κυβισμος τελει υπο νεων χαρατσιων. -
Θέλω να πιστεύω ότι η μείωση του ΕΤΤ θα συνεχιστεί, γιατί αλλιώς οι πωλήσεις όλων των αυτοκινήτων από 2.000 cc και πάνω θα σημειώσουν κατακόρυφη πτώση τώρα πια και με τους νέους φόρους.
Εκτιμώ ότι οι έμποροι αυτοκινήτων μέσω του συλλογικού τους οργάνου θα πιέσουν προς αυτήν την κατεύθυνση γιατί το κέρδος που αφήνει στην TOYOTA π.χ. ένα RAV4 είναι πολλαπλάσιο σε σχέση με αυτό που αφήνει ένα Corolla, οπότε με τη μείωση του ΕΤΤ όλοι οι αγοραστές ανεβαίνουν αυτομάτως κατηγορία και έτσι αφήνουν μεγαλύτερο κέρδος στις αντιπροσωπείες.
Εγώ προσωπικά ήθελα να πάρω ένα RAV4 και με τη μείωση του ΕΤΤ στράφηκα προς το Q5. Δυστυχώς λόγω ολιγωρίας δεν πρόλαβα να παραγγείλω μέχρι αρχές Ιουνίου οπότε θα έπρεπε είτε να πάρω ένα από τα 'στημένα' από την αντιπροσωπία αυτοκίνητα είτε να ρισκάρω παραγγελία με παράδοση μετά τις 7/8. Προτίμησα να περιμένω για να ξεκαθαρίσει η κατάσταση και ελπίζω η μείωση του ΕΤΤ να συνεχιστεί. Ήδη πάντως δεν μου κάνει καρδιά να επιστρέψω σε RAV4... -
Ο χρήστης ggeo έγραψε:
Εκτιμώ ότι οι έμποροι αυτοκινήτων θα πιέσουν προς αυτήν την κατεύθυνση γιατί το κέρδος που αφήνει στην TOYOTA π.χ. ένα RAV4 **είναι πολλαπλάσιο **σε σχέση με αυτό που αφήνει ένα Corolla,Και το κερδος που αφηνει στο κρατος ειναι αντιστοιχα πολλαπλασιο .
Τωρα με τα καινουρια χαρατσια που βαλανε με βαση τον κυβισμο και την επαναφορα του ΕΤΤ στα προηγουμενα επιπεδα ίσως το καταλαβουνε ποσα χανουν μολις πεσουν κατακορυφα οι πωλησεις απο τα 1929cc (νομιζω) και πάνω ........ ισως πάλι και οχι ομως .. που να καθονται να ψαχνουν.... -
Σκεφονται βραχυπροθεσμα...πηραν οσα ειχαν να παρουν απο του μεγαλου κυβισμου με το καροτο της μειωσης του ΕΤΤ και μετα τα κοπανησανε με χαρατσια...ακομα και δεν πουληθει ουτε ενα πλεον δεν τους νοιαζει..αλλωστε και οι εμποροι σιγουρα την εχουν ψιλιαστει την δουλεια,ξεπουλησανε το στοκ και δεν τους βλεπω να ξαναπαιρνουν καθολου συντομα αλλες καραβιες.
-
Θα αυξηθούν οι τιμές και όποιοι πήραν με μειωμένο ΕΤΤ θα βγάλουν και κέρδος
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Θα αυξηθούν οι τιμές και όποιοι πήραν με μειωμένο ΕΤΤ θα βγάλουν και κέρδοςΜάλλον η διατύπωσή σου αντικαθρεφτίζει προσωπικό ευχολόγιο... Όσο για μας τους υπόλοιπους περιμένουμε και θα δούμε. Εξ άλλου δεν έχουμε και να κάνουμε με σοβαρή κυβέρνηση που δρα με προγραμματισμό. Όπως τους κάτσει η επόμενη μέρα αποφασίζουν. Ελλάντα του κωστάκη δεν θέλαμε όλοι;
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Θα αυξηθούν οι τιμές και όποιοι πήραν με μειωμένο ΕΤΤ θα βγάλουν και κέρδος
Μάλλον η διατύπωσή σου αντικαθρεφτίζει προσωπικό ευχολόγιο... Όσο για μας τους υπόλοιπους περιμένουμε και θα δούμε. Εξ άλλου δεν έχουμε και να κάνουμε με σοβαρή κυβέρνηση που δρα με προγραμματισμό. Όπως τους κάτσει η επόμενη μέρα αποφασίζουν. Ελλάντα του κωστάκη δεν θέλαμε όλοι;
Aντε λοιπον να φτιαξουμε το Ελλαντα του Γιωργακη της μαμας του , του Λαλιωτη, της Μαλακασας και της Υλικης.
-
Ρε παιδια τι σχεση εχουν ο γιωργακης και ο κωστακης;;
Μ*λακες ειναι και οι δυο,αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας. -
7 Αυγούστου δεν είναι η τελική ημερομηνία?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
7 Αυγούστου δεν είναι η τελική ημερομηνία?Έτσι έχουν πει...
Θέλω να πιστεύω ότι η μείωση του ΕΤΤ θα συνεχιστεί, γιατί αλλιώς οι πωλήσεις όλων των αυτοκινήτων από 2.000 cc και πάνω θα σημειώσουν κατακόρυφη πτώση τώρα πια και με τους νέους φόρους.
Ακριβώς. Και είναι και η Ε.Ε. στη μέση, που 'μας' την έχει πει για το ΕΤΤ, οπότε τα περιθώρια στενεύουν ακόμα περισσότερο...
Πάντως και να την έχουν αποφασίσει τη μη-επαναφορά του ΕΤΤ δε θα μου φαινόταν καθόλου περίεργο να περιμένουν μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο να την ανακοινώσουν.
-
Εγω παλι περιμενα οτι την τελευταια στιγμη θα εδιναν παραταση,αλλα μετα τις εξαγγελιες
για αποσυρση το θεωρω πλεον χλωμο.
Μην ξεχνατε οτι τα λεφτα που ''κερδιζουμε'' εμεις απο την μειωση του ΕΤΤ,τα ''χανουν'' οι
νομαρχιες. -
7/8 TEΛΟΣ.
Δεν υπάρχει παράταση.Και νομίζω οι νομαρχίες δεν έχουν καμία σχέση με το τέλος ταξινόμησης, αλλά με το τέλος μεταβίβασης.
-
Εγω νομιζω οτι οι Νομαρχιες εχουν και για το τελος ταξινομησης αλλα και για την μεταβιβαση σχεση. Γιαυτο και γω πιστευω οτι δεν 8α συνεχιστει η μειωση.
-
Το Πρωτο Θεμα λεει σημερα για φτηνα αυτοκινητα μεχρι 31/10
-
Πριν από 3 εβδομάδες το Auto Triti έγραφε τα παρακάτω:
*Από το Νοέμβριο του 08 μέχρι και το Μάρτιο του 09 η αγορά αυτοκινήτου είχε πέσει 40% με ότι αυτό μεταφράζεται στα έσοδα στου κράτους από ΕΤΤ και ΦΠΑ.
Με το μέτρο η αγορά ζωντάνεψε και κρατήθηκε στο 5% κάτω σε σχέση με τους ίδιους μήνες πέρσι. Επίσης έσωσε από σίγουρο κλείσιμο πολλές επιχειρήσεις διατηρώντας θέσεις εργασίας που αλλιώς θα χάνονταν επιβαρύνοντας επιπλέον το δημόσιο.Το φθηνότερο αυτοκίνητο βέβαια άλλαξε λίγο το τοπίο στο θέμα της χρήσης. Από τα δύο λίτρα και πάνω προστέθηκαν νέοι έκτατοι φόροι, επανέρχονται, έστω και υποτυπώδη τεκμήρια, ενώ υπάρχει και συζήτηση για αύξηση των τελών κυκλοφορίας.
Υπήρξε δηλαδή μια μετατόπιση από το κόστος αγοράς στο κόστος χρήσης. Όμως αν το μέτρο τελειώσει σε 30 μέρες, μένουμε και με ακριβά αυτοκίνητα και με επιβάρυνση στη χρήση. Επίσης δημιουργούνται και αναταράξεις στην αγορά.Πως υπολογίζεται η αξία ενός μεταχειρισμένου. Και πως η απαξίωσή του. Ένα αυτοκίνητο που αγοράζεται αυτές τις μέρες με μειωμένη τιμή θα παρασύρει μαζί του στην απαξίωση ένα άλλο που θα αγοραστεί το Σεπτέμβριο με όλους τους φόρους.
Οι χαμηλωμένες τιμές στα καινούργια είναι φυσικό να διαμορφώνουν αντίστοιχα και τις τιμές των μεταχειρισμένων. Όμως ένα παράθυρο τεσσάρων μηνών δεν είναι σωστό να αλλάξει μονομιάς όλη την αγορά στο δεύτερο χέρι προς τα κάτω. Είναι άδικο και ασύμφορο για όλους. Και το κλίμα έχει ήδη διαμορφωθεί.Άρα τι πρέπει να κάνουμε; Η διαρροή συναλλάγματος είναι ένα ζήτημα, αφού βγάζει τον ελληνικό πλούτο από τη χώρα, όμως χωρίς το μειωμένο ΕΤΤ μένουμε με ακριβά αυτοκίνητα, ακριβά πλέον στη χρήση. Ο ΣΕΑΑ πιέζει και μπορεί η κυβέρνηση να υπαναχωρήσει πιθανώς με μια συνδυασμένη απόσυρση ή παράταση με μικρότερη μείωση του φόρου.*
-
Ολοι λεμε λεμε, αλλα ακομη μουγκα απο τις 'αρμοδιες αρχες'...
Μείωση ΕΤΤ,και μετα;