Jun 27, 2002, 5:43 PM

Ο χρήστης catalyst έγραψε:

Το πρωτο πραγμα που συνιστω σε ολους να ελενξουν οταν το λαμπακι αναβει ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΠΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!

Ενας απο τους ορους μεσα στο OBDII ειναι οτι η ταπα της βενζινης πρεπει να ειναι εντελως στεγανη. Ταπες βενζινης που 'χανουν' (καυσαερια) μολυνουν το περιβαλλον.

Σε αντίθεση με το αμερικανικό OBDII, οι ευρωπαικοί κανονισμοί (EOBD) δεν προβλέπουν έλεγχο της εξάτμισης βενζίνης από το ρεζερβουάρ (evaporative losses monitoring), άρα η τάπα δεν ευθύνεται για άναμμα του check engine.

Στα υπόλοιπα συμφωνώ, και προσθέτω ότι υπάρχουν πάρα πολλά είδη μετατροπών (ακόμα και πολύ απλές) που στέλνουν την αξιοπιστία του OBD στον κουβά (για να χρησιμοποιήσω μια έκφραση των ημερών), ή με άλλα λόγια, το λαμπάκι ανάβει όποτε του κατέβει.

Δεν ειχα ιδεα οτι η ΕΕ χρισημοποιει τους δικους τους ορους (EOBD). Thanks.