-
Ρε χαμενε corsair, εσενα το Punto σου ειναι ουτως η αλλως χαρχαλο...
Ασε που εισαι ιδιοτροπος (γερο)παραξενος...
Και υδροπνευματικη να εβαζες στο Punto, παλι θα ειχες παραπονο. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ο charmak66 ειχε βαλει KYB στο Punto του και εμεινε ευχαριστημενος απο την ανεση παντως...- Μιλας για ΑΚΥΡΟ ΑΤΟΜΟ! Αυτος ειναι αναισθητος!
- Θα απολαυσει συντομα τους καρπους της επιλογης του Οταν θα αρχιζουν απο παντου οι κραδασμοι τοτε θα ειναι αργα!
- Ο Charmak εχει FL FOUNTO! Το ειχαν βελτιωσει μερικως σε αυτο το κομματι... αλλα θαυματα δεν γινονται!
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Και υδροπνευματικη να εβαζες στο Punto, παλι θα ειχες παραπονο.
Ναι... θα γλιτωνα το κοπανημα, και θα ετρεχα να βρω απο που τρεχει και παλι σημερα η ρημαδα η υδροπνευματικια...
-
Σταματα να λουφαρεις και δουλευε.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αλλαξε ομως top mounts.
Μήπως γνωρίζεις κόστος στο περίπου;
Και εγώ αυτά από το 60αρι σκεφτόμουν να βάλω.
Corsair αυτά έχεις;Ευχαριστώ για τις προτάσεις.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αλλαξε ομως top mounts.
Μήπως γνωρίζεις κόστος στο περίπου;
Και εγώ αυτά από το 60αρι σκεφτόμουν να βάλω.
Corsair αυτά έχεις;Ευχαριστώ για τις προτάσεις.
Οχι man... δυστυχως δεν εχω αυτά! Αλλά αυτα θα ειναι τα επόμενα που θα βάλω σίγουρα! Δεν βρίσκω κάποια αλλη ποιο σίγουρη λυση. Γενικώς θα ζητησεις να σου αλλάξουν και σινεμπλοκ και top mounts και οτι αλλο υπαρχει στην ρημαδοαναρτηση το οποιο μπορείς να το αλλάξεις ευκολα τωρα που θα βαλεις νεα αμορτισερ.
-
Μήπως ξέρεις και πόσο θα πάνε περίπου όλα αυτά;
Να έχω και μια ιδέα πριν το ακούσω από αυτούς και πέσω κάτω... -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εκτός κι αν πρόκειται για κάποιο internal joke,
τόσο σκληρά είναι τα ΚΥΒ για Punto?
Συνήθως τα βασικά μοντέλα αφορούν άνετα και μαλακά
αμορτισέρ.Ναι τα excel-g ηταν ΣΑΦΩΣ σκληρα για ενα αμαξι σαν το Punto. Το προβλημα του Φουντο ειναι οτι ουσιαστικα δεν διαθετει σινεμπλοκ και ολα μπαινουν μεσα. Οταν δε το συνοδευσεις με σκληρο αμορτισερ καταπονεις το ιδιο το σασι και τον εαυτο σου! Η λυση (ημιμετρα ειναι αλλα τεσπα) ειναι μαλακα αμορτισερ με μαλακα λαστιχα... για να γινει η κατασταση καπως ποιο ανεκτη, ποιο ανθρωπινη!
Συνηθως τα αφτερμαρκετ αμορτισερ τεινουν να ειναι παντα ποιο σφιχτα. Για αλλους ειναι θεμιτο... για καποιον ομως που εχει Punto και σου λεει πως ψαχνει κατι μαλακοτερο, οι λυσεις ειναι ελαχιστες... και ως καλυτερη μπορω να σκεφτω τα αμορτισερ απο το 60αρι.
Corsair, πήγαινε καρφί για τα Monroe Reflex.
Αυτά έχω βάλει εγώ χωρίς ν' αλλάξω τα ελατήρια και είδα το φως μου. Μακριά από ΚΥΒ, άσε τον Σαρμαδάκο και τον Κουτσάν, να ταλαιπωρούνται...Είναι και φτηνά επίσης (για να τα βάλω εγώ, δεν θα μπορούσε να ήταν κι αλλιώς.... )
EDIT: Πάρε και λινκ, έτσι για να δεις πόσο...περιποιητικός είμαι! http://www.tpauto.gr/store/comersus_vie ... duct=20270
-
HF αυτά εννοείς:
http://www.ketselidis.gr/view_product.asp?partid=549370
http://www.ketselidis.gr/view_product.asp?partid=549744
Είδα το Edit.
-
Εγώ έβαλα τα Monroe Reflex για το απλό Punto/Y και όχι έκδοση Sporting ή κάτι τέτοιο.
Η άνεση βελτιώθηκε ΠΑΡΑ πολύ, ενώ μεγάλη βελτίωση είδα κι όταν πήγα από τα Potenza στα Exalto. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εγώ έβαλα τα Monroe Reflex για το απλό Punto/Y και όχι έκδοση Sporting ή κάτι τέτοιο.
Η άνεση βελτιώθηκε ΠΑΡΑ πολύ, ενώ μεγάλη βελτίωση είδα κι όταν πήγα από τα Potenza στα Exalto.Καλύτερα για το απλό.
Θα είναι ακόμα πιο άνετα.Η συμπεριφορά σε γρήγορη οδήγηση άλλαξε;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Εγώ έβαλα τα Monroe Reflex για το απλό Punto/Y και όχι έκδοση Sporting ή κάτι τέτοιο.
Η άνεση βελτιώθηκε ΠΑΡΑ πολύ, ενώ μεγάλη βελτίωση είδα κι όταν πήγα από τα Potenza στα Exalto.Καλύτερα για το απλό.
Θα είναι ακόμα πιο άνετα.Η συμπεριφορά σε γρήγορη οδήγηση άλλαξε;
Σε γρήγορη οδήγηση, άλλαξε, αλλά ανεπαίσθητα. Λίγο πιο μεγάλες κλίσεις, κάτι που δεν το θεωρώ πρόβλημα, ίσα ίσα στο δικό μου με το κοντό μεταξόνιο, αυτή η συμπεριφορά μάλλον το βοηθάει.
Αυτό που νομίζω έχει αρκετούτσικη διαφορά, είναι η πρόσφυση του εσωτερικού τροχού σε κλειστές σχετικά στροφές...
Γενικά πάντως, κερδίζεις πολύ σε άνεση και χάνεις πολύ λίγο σε συμπεριφορά. Δίκαια ανταλλαγή!
-
Facelift το G. Punto:
http://carscoop.blogspot.com/2009/07/20 ... elift.html
http://2.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... o-FL-1.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... o-FL-3.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... o-FL-2.jpg
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Facelift το G. Punto:http://carscoop.blogspot.com/2009/07/20 ... elift.html
http://2.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... o-FL-1.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... o-FL-3.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... o-FL-2.jpg
σε ελευθερη μεταφραση αυτο που βλεπουμε εξωτερικα ειναι το Grande Punto 'to gamisan kai psofise' edition....
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ! Πως καταντησαν το ποιο ομορφο αμαξακι στην κατηγορια ετσι
Μεσα παμε καλα... αλλα ετσι οπως ειναι απεξω.... αστα και χεστα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Facelift το G. Punto:
http://carscoop.blogspot.com/2009/07/20 ... elift.html
http://2.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... o-FL-1.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... o-FL-3.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... o-FL-2.jpg
σε ελευθερη μεταφραση αυτο που βλεπουμε εξωτερικα ειναι το Grande Punto 'to gamisan kai psofise' edition....
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ! Πως καταντησαν το ποιο ομορφο αμαξακι στην κατηγορια ετσι
Μεσα παμε καλα... αλλα ετσι οπως ειναι απεξω.... αστα και χεστα...
Is it me...ή μοιάζει ΚΙ ΑΥΤΟ μετά την 149/Giulietta/Milano σαν Κινέζικο?
Σειρά έχει το Bravo
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Facelift το G. Punto:
http://carscoop.blogspot.com/2009/07/20 ... elift.html
http://2.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... o-FL-1.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... o-FL-3.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... o-FL-2.jpg
σε ελευθερη μεταφραση αυτο που βλεπουμε εξωτερικα ειναι το Grande Punto 'to gamisan kai psofise' edition....
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ! Πως καταντησαν το ποιο ομορφο αμαξακι στην κατηγορια ετσι
Μεσα παμε καλα... αλλα ετσι οπως ειναι απεξω.... αστα και χεστα...
Is it me...ή μοιάζει ΚΙ ΑΥΤΟ μετά την 149/Giulietta/Milano σαν Κινέζικο?
Σειρά έχει το Bravo
τωρα γινεσαι ιεροσυλος και θα εισαι προτεινομενος αυτη την βδομαδα για αποχωρηση απο το forum.... ακου κινεζια η Milano
-
Θα ήθελα να ήξερα τι είδαν στο Τορίνο και σχεδίασαν αυτό το πράγμα....
Κρίμα γιατι το GPunto είχε καταπληκτικό σχεδιασμό με πολύ απλές και καθαρές γραμμες και το έκαναν λες και τράκαρε με τρένο..
Ελπίζω το facelift να μην περάσει και στο Abarth... τουλάχιστον αυτό να μείνει ανέπαφο.
Στο προηγούμενο θέμα... εχω και εγώ ένα Punto Mk2 FL και με 85Κ ήρθε ο καιρός να αλλάξω αμορτισερ... και ψάχνω κάτι σε πιο μαλακό από τα εργοστασιακα...Μονροέ reflex προτίνεται ?
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εγώ έβαλα τα Monroe Reflex για το απλό Punto/Y και όχι έκδοση Sporting ή κάτι τέτοιο.
Η άνεση βελτιώθηκε ΠΑΡΑ πολύ, ενώ μεγάλη βελτίωση είδα κι όταν πήγα από τα Potenza στα Exalto.Καλύτερα για το απλό.
Θα είναι ακόμα πιο άνετα.Η συμπεριφορά σε γρήγορη οδήγηση άλλαξε;
Σε γρήγορη οδήγηση, άλλαξε, αλλά ανεπαίσθητα. Λίγο πιο μεγάλες κλίσεις, κάτι που δεν το θεωρώ πρόβλημα, ίσα ίσα στο δικό μου με το κοντό μεταξόνιο, αυτή η συμπεριφορά μάλλον το βοηθάει.
Αυτό που νομίζω έχει αρκετούτσικη διαφορά, είναι η πρόσφυση του εσωτερικού τροχού σε κλειστές σχετικά στροφές...
Γενικά πάντως, κερδίζεις πολύ σε άνεση και χάνεις πολύ λίγο σε συμπεριφορά. Δίκαια ανταλλαγή!
Δηλαδή μειώθηκε η πρόσφυση του εσωτερικού;
Και κάτι τελευταίο HF.
Τα αγόρασες από τη σελίδα που έβαλες ή από εκεί που τα τοποθέτησες;
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Δηλαδή μειώθηκε η πρόσφυση του εσωτερικού;
Και κάτι τελευταίο HF.
Τα αγόρασες από τη σελίδα που έβαλες ή από εκεί που τα τοποθέτησες;
Ευχαριστώ.Nαι, θα έλεγα πως μειώθηκε, αλλά ξαναλέω, το έχω παρατηρήσει σε κλειστές γενικά στροφές, με 2η ταχύτητα... Δεν ξέρω όμως αν είναι η αίσθησή μου μόνο. Το βρίσκω λογικό πάντως και σίγουρα δεν με ενοχλεί. Στο Punto μπορεί να είναι ανεπαίσθητο, λόγω μεγαλύτερου μεταξονίου, ημιάκαμπτου κλπ κλπ (το Υ βασίζεται στο παλιότερο πάτωμα με υστερούντες βραχίονες).
Τα αγόρασα από το κατάστημα που παραθέτω το λινκ και τα τοποθέτησα σε φιλικό συνεργείο. Είχα συνδυάσει τότε την τοποθέτηση των αμορτισέρ με την μετατροπή των πίσω ταμπούρων σε δισκόφρενα και σίγουρα σύμφερε οικονομικά. Επίσης, ήθελα να είμαι σίγουρος πως δεν θα γίνει καμιά λαδιά στο μοντέλο του αμορτισέρ και όντως να μπουν τα Reflex για το απλό μοντέλο και όχι ό,τι έχει μείνει αποθήκη πχ στον άλλο...
Πιθανόν να συμφέρει να αγοραστούν από τον ίδιο που θα τα τοποθετήσει, θυμάμαι πως στα Fit & Go που είχα ρωτήσει, θέλαν κάτι παραπάνω από 80€ για τοποθέτηση και ευθυγράμμιση, που σαν τιμή είναι λογική νομίζω. Θα έλεγα, με μπούσουλα την τιμή από το site, ρώτα σε ένα συνεργείο της γειτονιάς, υπολόγισε πως θέλεις και ευθυγράμμιση αν αυτός δεν κάνει (~ 30€) και μετά πάρε και τιμές από έναν που τα πουλάει και τα βάζει...
Στο προηγούμενο θέμα... εχω και εγώ ένα Punto Mk2 FL και με 85Κ ήρθε ο καιρός να αλλάξω αμορτισερ... και ψάχνω κάτι σε πιο μαλακό από τα εργοστασιακα...Μονροέ reflex προτίνεται ?
Με γνώμονα την άνεση, εγώ αυτά προτείνω, γιατί αυτά έχω δοκιμάσει και σε σχέση με την νορμάλ σκληρή ανάρτηση του Elefantino Rosso, ήταν η μέρα με την νύχτα. Εγώ τα είχα αλλάξει όταν το πρωτοπήρα στα χέρια μου και είχε ~65Κ χλμ. Τώρα έχει ~111Κ κι ακόμη είναι μια χαρά τα αμορτισέρ. Σαφώς λοιπόν δεν υστερούν σε διάρκεια από τα εργοστασιακά.
Η άνεση, το ξαναλέω, είναι η μέρα με την νύχτα στο δικό μου.
Όσο για το facelift του GPunto, πραγματικά άφωνος!
Απαίσιο δείχνει! -
Καλά, το κατέστρεψαν το κακόμοιρο το puntaκι ...
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ BRAVO, ΠΑΛΙΟ FACELIFTERS!
FIAT FORUM