-
- τρέχα γύρευε
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Mπορεί η Γκόλφω να είναι αδιάφορη για κάποιους, αλλά όχι για όλους.
Κυρίως ήταν και είναι η μεγαλύτερη πηγή κέρδους για τη φίρμα.
Επιπλέον είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη φίρμα και καθορίζει τα trend που θα ακολουθήσουν τα άλλα μοντέλα.Άμα είναι έτσι τα benchmark...έχε γειά καημένε κόσμε...
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
το πατωμα ειναι του 5 και οχι του 6 και το εσωτερικο με τιποτα δε φτανει την ποιοτητα του 6 , στο μοτερ κολλησες?
Μα ούτως ή άλλως, και το 6 στο πάτωμα του 5 βασίζεται. Άρα το πάτωμα του Golf 6 δεν υπερέχει σε τίποτα σε σχέση με του Scirocco. Μάλλον το αντίθετο (βλ. μετατρόχια).
Όσον αφορά το εσωτερικό, δεν ήθελα να το αναφέρω, αλλά μια και το ξεκίνησες...
Ναι, του Scirocco είναι δευτεράνζα (αισθητικά πάντα) σε σχέση με του Golf 6, αλλά αυτό το καταπίνω αν είναι να έχω οικονομικό όφελος. Αυτό που δε μπορώ να δεχτώ είναι ο προηγούμενης γενιάς κινητήρας.
Για μένα η VW χαντακώνει από μόνη της το πιο ενδιαφέρον μοντέλο της. Δεν καταλαβαίνω γιατί ό,τι καλύτερο να πηγαίνει στο Golf που ανέκαθεν ήταν ένα αδιάφορο αυτοκίνητο ? Απλώς επειδή το όνομα VW είναι συνυφασμένο με αυτό του συγκεκριμένου μοντέλου ?τι οικονομικο οφελος εχεις? το ιδιο και πιο ακριβο δεν ειναι το sirocco?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Mπορεί η Γκόλφω να είναι αδιάφορη για κάποιους, αλλά όχι για όλους.
Κυρίως ήταν και είναι η μεγαλύτερη πηγή κέρδους για τη φίρμα.
Επιπλέον είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη φίρμα και καθορίζει τα trend που θα ακολουθήσουν τα άλλα μοντέλα.Άμα είναι έτσι τα benchmark...έχε γειά καημένε κόσμε...
μονο ενα θα σου πω... turbo milano με dsg
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Mπορεί η Γκόλφω να είναι αδιάφορη για κάποιους, αλλά όχι για όλους.
Κυρίως ήταν και είναι η μεγαλύτερη πηγή κέρδους για τη φίρμα.
Επιπλέον είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη φίρμα και καθορίζει τα trend που θα ακολουθήσουν τα άλλα μοντέλα.Άμα είναι έτσι τα benchmark...έχε γειά καημένε κόσμε...
μονο ενα θα σου πω... turbo milano με dsg
Χτύπα κι άλλο....Θα το αντέξω.... (DCCT παρακαλώ!)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τι οικονομικο οφελος εχεις? το ιδιο και πιο ακριβο δεν ειναι το sirocco?
Οι τιμές μεταξύ Scirocco και αντίστοιχου Golf είναι παραπλήσιες.
Με δεδομένο αυτό, προσωπικά πολύ δύσκολα θα προτιμούσα Golf από Scirocco.
Δεν νομίζω όμως ότι οι τιμες του Scirocco θα ήταν ίδιες με ένα άλλο -καλύτερο- εσωτερικό, πχ του Golf 6.
Γι αυτό μιλάω για οικονομικό όφελος στην παρούσα φάση.
Μοτέρ TSI group VAG