Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μοτέρ TSI group VAG
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μοτέρ TSI group VAG
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    25
    632
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kon5 last edited by

      • τρέχα γύρευε
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Ο χρήστης dstou έγραψε:
        Mπορεί η Γκόλφω να είναι αδιάφορη για κάποιους, αλλά όχι για όλους.
        Κυρίως ήταν και είναι η μεγαλύτερη πηγή κέρδους για τη φίρμα.
        Επιπλέον είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη φίρμα και καθορίζει τα trend που θα ακολουθήσουν τα άλλα μοντέλα.

        Άμα είναι έτσι τα benchmark...έχε γειά καημένε κόσμε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης Scrooge έγραψε:

          το πατωμα ειναι του 5 και οχι του 6 και το εσωτερικο με τιποτα δε φτανει την ποιοτητα του 6 , στο μοτερ κολλησες?

          Μα ούτως ή άλλως, και το 6 στο πάτωμα του 5 βασίζεται. Άρα το πάτωμα του Golf 6 δεν υπερέχει σε τίποτα σε σχέση με του Scirocco. Μάλλον το αντίθετο (βλ. μετατρόχια).

          Όσον αφορά το εσωτερικό, δεν ήθελα να το αναφέρω, αλλά μια και το ξεκίνησες...
          Ναι, του Scirocco είναι δευτεράνζα (αισθητικά πάντα) σε σχέση με του Golf 6, αλλά αυτό το καταπίνω αν είναι να έχω οικονομικό όφελος. Αυτό που δε μπορώ να δεχτώ είναι ο προηγούμενης γενιάς κινητήρας.
          Για μένα η VW χαντακώνει από μόνη της το πιο ενδιαφέρον μοντέλο της. Δεν καταλαβαίνω γιατί ό,τι καλύτερο να πηγαίνει στο Golf που ανέκαθεν ήταν ένα αδιάφορο αυτοκίνητο ? Απλώς επειδή το όνομα VW είναι συνυφασμένο με αυτό του συγκεκριμένου μοντέλου ?

          τι οικονομικο οφελος εχεις? το ιδιο και πιο ακριβο δεν ειναι το sirocco?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

            Mπορεί η Γκόλφω να είναι αδιάφορη για κάποιους, αλλά όχι για όλους.
            Κυρίως ήταν και είναι η μεγαλύτερη πηγή κέρδους για τη φίρμα.
            Επιπλέον είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη φίρμα και καθορίζει τα trend που θα ακολουθήσουν τα άλλα μοντέλα.

            Άμα είναι έτσι τα benchmark...έχε γειά καημένε κόσμε...

            μονο ενα θα σου πω... turbo milano με dsg

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

              Mπορεί η Γκόλφω να είναι αδιάφορη για κάποιους, αλλά όχι για όλους.
              Κυρίως ήταν και είναι η μεγαλύτερη πηγή κέρδους για τη φίρμα.
              Επιπλέον είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη φίρμα και καθορίζει τα trend που θα ακολουθήσουν τα άλλα μοντέλα.

              Άμα είναι έτσι τα benchmark...έχε γειά καημένε κόσμε...

              μονο ενα θα σου πω... turbo milano με dsg

              Χτύπα κι άλλο....Θα το αντέξω.... (DCCT παρακαλώ!)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                scrooge last edited by

                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                τι οικονομικο οφελος εχεις? το ιδιο και πιο ακριβο δεν ειναι το sirocco?

                Οι τιμές μεταξύ Scirocco και αντίστοιχου Golf είναι παραπλήσιες.
                Με δεδομένο αυτό, προσωπικά πολύ δύσκολα θα προτιμούσα Golf από Scirocco.
                Δεν νομίζω όμως ότι οι τιμες του Scirocco θα ήταν ίδιες με ένα άλλο -καλύτερο- εσωτερικό, πχ του Golf 6.
                Γι αυτό μιλάω για οικονομικό όφελος στην παρούσα φάση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr