Ο χρήστης CKFXE έγραψε:
Αυτό δηλαδή σημαίνει ότι δεν επιτρέπεται να αλλάξει τίποτα στο αμάξι?
Ούτε εκκεντροφόρος κλπ κλπ...
Ενα αγωνιστικό αυτοκίνητο περιγράφεται με λεπτομέρεια από το δελτίο αναγνώρισης, τόσο ως προς το βασικό αυτοκίνητο, ως και ως προς τα προαιρετικά αγωνιστικά εξαρτήματα.
Στη συνέχεια κοιτάς στο Παράρτημα J, στο άρθρο που αναφέρεται στην ομάδα που θέλεις να τρέξεις (Α, Ν) και βλέπεις ποιές ελευθερίες επιτρέπονται σε σχέση με όσα αναφέρει το δελτίο αναγνώρισης.
Πχ. στην ομάδα Α (Παράρτημα J άρθρο 255) θα δεις πως, άσχετα με το τι λέει το δελτίο αναγνώρισης, είναι ελεύθερα πράγματα όπως εκκεντροφόροι, πιστόνια, σχέση συμπίεσης (άρα ως προς αυτά κάνεις ό,τι θέλεις) αλλά όχι μπιέλες, στρόφαλος, βολάν, διαστάσεις θυρίδων εισαγωγής-εξαγωγής, πεταλούδα (άρα ως προς αυτά κάνεις ό,τι λέει το δελτίο αναγνώρισης).
Επίσης λάβε υπόψη σου ένα βασικό κανονισμό της ομάδας Α, που λέει πως για τα μη ελεύθερα εξαρτήματα επιτρέπεται οποιαδήποτε μηχανική κατεργασία, όπως γυάλισμα, ελάφρωμα με αφαίρεση υλικού, προσθήκη υλικού κτλ. με την προϋπόθεση πως μπορεί να διαπιστωθεί ανά πάσα στιγμή πως το εξάρτημα είναι το αρχικό εξάρτημα παραγωγής. Πχ. δεν μπορείς να βάλεις ό,τι βολάν θέλεις, αρκεί να έχει βάρος κατ΄ελάχιστο όσο λέει το δελτίο αναγνώρισης, πρέπει να μπορεί να διαπιστωθεί πως είναι το αρχικό βολάν, το οποίο έχει υποστεί κατεργασία (πχ. να συμφωνεί η φωτογραφία στο δελτίο αναγνώρισης και να έχουν μείνει άθικτα τυχόν σημάδια του κατασκευαστή).